Post deze ook ff in het HOS topicquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uit het Nederland - Denemarken topic in EK.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Post deze ook ff in het HOS topic
[EK HOS] Hall Of Shame - Gekke casuals
Had gisteren op het werk zo iemand. Die zei letterlijk: "Ja, normaal vind ik voetbal nooit zo leuk. Dit daarentegen is wel iets waar ik altijd graag naar kijk"quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:17 schreef inZanity het volgende:
Dat is trouwens wel één van de voornaamste redenen dat ik een tyfushekel heb aan het Nederlands elftal. Al die mensen die niet eens weten hoe het spelletje werkt. Opeens houd iedereen ineens van voetbal. En de mensen die niet weten wat buitenspel is lopen zich nog het meest debiel te gedragen/kleden.
Wat heb ie gezegd dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
Ze zijn wel lichtgeraakt dit jaar, iedereen die een beetje kritisch is krijgt gelijk de wind van voren, nu heeft Gullit het weer gedaan.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dank dank.
Leuk om je een keer positief te zien![]()
Pfffff Waarom? Écht waarom???quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Had gisteren op het werk zo iemand. Die zei letterlijk: "Ja, normaal vind ik voetbal nooit zo leuk. Dit daarentegen is wel iets waar ik altijd graag naar kijk"
[ afbeelding ]
Alles. Zelfs rood vlees.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen wit vlees of ook donker vlees?
Ik heb straks een etentje, dat eten interesseert me niks, het enige waar ik aan kan denken is dat ik hoop dat er een scherm hangt waar ik niet met m'n rug naartoe zit.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:46 schreef Saind het volgende:
Ben nog aan het werk.... Vanavond 85 man hier die niet gaan kijken maar bbqen, je moet er zin in hebben. Ik doe alleen voorbereiding, Fuck dat
Een etentje ten ere van wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb straks een etentje, dat eten interesseert me niks, het enige waar ik aan kan denken is dat ik hoop dat er een scherm hangt waar ik niet met m'n rug naartoe zit.
Zoveel jarig huwelijksfeestquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeggen dat je naar de wc moet en dan gewoon een café opzoeken
Waarvan er één niet speelt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 Helden van deze selectie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |