Wel het is het beste.quote:
Leg eens uit? Omdat er dan minder punten worden gegeven. Twee punten ipv drie?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel het is het beste.
Dan hebben we meer kans voor ons zelf.
1. Bij gelijkspel krijg je 1.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leg eens uit? Omdat er dan minder punten worden gegeven. Twee punten ipv drie?
Ja, nadeel is wel dat Duitsland dan ook echt moet winnen tegen NL om nog kans te maken. Anderzijds, Duitsland wilt altijd wel winnen, vooral tegen NL.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leg eens uit? Omdat er dan minder punten worden gegeven. Twee punten ipv drie?
Ja ik denk dat ze er niet minder om gaan spelen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:18 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, nadeel is wel dat Duitsland dan ook echt moet winnen tegen NL om nog kans te maken. Anderzijds, Duitsland wilt altijd wel winnen, vooral tegen NL.
Precies, het gaat gewoon heel moeilijk worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze er niet minder om gaan spelen inderdaad.
Dat zei ik ook al.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:13 schreef eight het volgende:
[..]
Het is een noodoplossing maar van der wiel was met afstand de slechtste.
Vlaar stak er niet bepaald bovenuit, leverde elke bal bij een man die op 3 meter stond in, maar heeft iig geen fouten gemaakt, wat dat betreft zeker een voldoende ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Danku! Afellay was daar ook wel verantwoordelijk voor Maar WILLEMS was Echt zwaar kut. Net ALS de rest van de verdediging, behalve Vlaar.
Hij kwam ook echt onzeker over in de 2e helftquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Die van Persie ook, speelde lekker mee hoor maar die kansen. Hij mist er niet een paar maar gewoon echt alles, de tyfus zeg.
True, hij deed het overal fantastisch behalve in de spits.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Die van Persie ook, speelde lekker mee hoor maar die kansen. Hij mist er niet een paar maar gewoon echt alles, de tyfus zeg.
Waarom eigenlijk die UIquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij kon z'n mond dus niet houden, met z'n Denen-UI
Doet hij al z'n hele carriere.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef Dekatria het volgende:
Robben die die bal niet afgeeft snapte ik net zo weinig van anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |