Als zoiets bij Feyenoord - Zwolle zou gebeuren, dan is er gelijk sprake van ernstige rellen.quote:'Goede sfeer in fanzone Charkov'
CHARKOV - De Nederlandse politieagenten die in Oekraïne zijn om de lokale politie bij te staan, hebben zaterdag hun collega's al een paar keer te hulp moeten schieten.
''Het ging over ruzies tussen Nederlanders en Oekraïners, waarbij meestal ook drank in het spel was. Hier en daar zijn ook wat tikken uitgedeeld, maar ernstige incidenten zijn er nog niet geweest.'' Dat zei het hoofd van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme en delegatieleider Ronald Moes zaterdag.
Over het algemeen is de sfeer in de fanzone van Oranje goed. ''Het is er gezellig en rustig'', aldus Moes.
Meerderheid
De supporters van Oranje geven zaterdag het fanplein in Charkov kleur. De Nederlandse fans zijn overduidelijk in de meerderheid ten opzichte van de Deense aanhangers. Op het Vrijheidsplein in de Oekraïense stad zijn slechts kleine groepjes rood-wit geklede Scandinaviërs te ontdekken.
Behalve het grote Oranjelegioen en de tientallen Denen genieten ook enkele Duitse en Oekraïense voetbalfans van de zon in Charkov. Op het grote stadsplein heerst een gemoedelijke sfeer. Regelmatig vallen Nederlandse en Deense fans elkaar in de armen. ''Dat het beste team moge winnen!'', klinkt het vaak. De supporters worden door enkele dj's vermaakt met muziek.
De supporters maken zich langzaam op om naar het stadion te trekken. Om vier uur vertrekt de hele stoet naar het stadion waar om 18.00 uur Nederlandse tijd de wedstrijd begint. In Oekraïne is het dan één uur later.
Mediaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Als zoiets bij Feyenoord - Zwolle zou gebeuren, dan is er gelijk sprake van ernstige rellen.
Inderdaad. Triestquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Als zoiets bij Feyenoord - Zwolle zou gebeuren, dan is er gelijk sprake van ernstige rellen.
Hadden ze maar een voetbalwet moeten hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)op_EK_voetbal__.html
En dan ging het morgen over een veldslagquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef Muto het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Media![]()
Die gaan straks ook weer die haat richting Duitsland voedde/verzinnen/opnaaien
Die laatste onderin heeft wel vaker stoten en trappen uitgedeeld. Ziet er getraind uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)op_EK_voetbal__.html
Ja daar dacht ik dus ook aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Die laatste onderin heeft wel vaker stoten en trappen uitgedeeld. Ziet er getraind uit.
Ja maar ik heb dat altijd wanneer ik naar dat soort filmpjes kijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ziek eigenlijk, dat je zoiets zit te analyseren.
Tegen een paar van die ouwe mannetjes, niet echt indrukwekkendquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ziek eigenlijk, dat je zoiets zit te analyseren.
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dat altijd wanneer ik naar dat soort filmpjes kijk
Nee, klopt. Al denk ik dat hij tegen wat jongere mannetjes net zo tekeer zou gaan. Het is ook wel makkelijk, target practice op een lopende bokszak.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen een paar van die ouwe mannetjes, niet echt indrukwekkend
Dit dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ook.
Kijk het ook altijd een paar keer terug.
Die russen hebben toch vechtkampen enzoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
Triest is het altijd.. maar inderdaad die gast heeft wel wat kickbox lessen gehad
Die hebben wij ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die russen hebben toch vechtkampen enzo
Watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |