Ik heb hem nooit meegemaakt, maar ik weet dat hij goed is.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Deze man.
http://roundballdaily.com(...)12/05/larry-bird.jpg
Ik denk dat ik ze alle vier zou proberen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:29 schreef Doublepain het volgende:
Welke sport zou je kiezen als je Amerika woont dan?
Ik denk dat ik in mijn jeugd ging honkballen ofzo
Ben best lang, dus basketbal of American football.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:29 schreef Doublepain het volgende:
Welke sport zou je kiezen als je Amerika woont dan?
Ik denk dat ik in mijn jeugd ging honkballen ofzo
't Is wel een echte neger.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit meegemaakt, maar ik weet dat hij goed is.
Maar hij lijkt echt niet op een Basketballer.
Ik kon alleen maar voetballen, dus was overal door de mand gevallen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben best lang, dus basketbal of American football.
Binnenkant van zijn handen...quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Die eriksen![]()
![]()
http://nos.nl/ek2012/vide(...)rlanddenemarken.html
JA we hebben het goed gedaan, ja ja ja ja ja ja ja we hebben het goed gedaan, ja we hebben het goed gedaan, ja, ja, ja we hebben het goed gedaan. etc
Ik zat alleen maar op voetbal en was echt te slecht.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar voetballen, dus was overal door de mand gevallen.
Serieus, werd altijd als eerste gekozen met gym, maar kon echt alleen maar voetballen. VVV.
We hadden wel een honkbal club in de stad/dorp waar ik woon, maar daar ben ik maar een keer met meegeweest en die moesten twee en een half uur rijen voor een uit wedstrijd. Ik had wek wat beters te doen.
Jij bent dan ook lang.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zat alleen maar op voetbal en was echt te slecht.
Werd ook altijd als eerst gekozen, maar dat kwam door vriendjespolitiek.
Ik mis echt om gym te hebben.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent dan ook lang.
Dat heeft in jouw voordeel gepleit.
GYMquote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mis echt om gym te hebben.
Beste les op school.
Binnenkort een FOK/GYM meet. Da's niet zo triest als een ONZ meet.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mis echt om gym te hebben.
Beste les op school.
Gaan we al die dingen doen wat we altijd haten.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Binnenkort een FOK/GYM meet. Da's niet zo triest als een ONZ meet.
Kunnen we gewoon in EHV houden.
Apekooien.quote:
Doet iedereen hetzelfde ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |