Ik kon het wel begrijpen. Hij stond er ook goed voor.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef Dekatria het volgende:
Robben die die bal niet afgeeft snapte ik net zo weinig van anders. Zoiets moet je gewoon uitspelen.
Hoe diep kun je zinkenquote:
Ibi moet in vorm komen, ik had meer van Robin en Arjen verwacht..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
afellay speelde ook wel slecht, hoop dat hij eruit blijft tegen ze germans
Beste stuurlui staan aan walquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
zo goed waren ze niet, wij hadden 10x meer kansen maar faalde in de afronding
Snap ook echt niet waarom Robben op rechts staat. Heeft werkelijk geen enkele voorzet gegeven. ALTIJD naar binnen draaien schieten, zo voorspelbaar als een baksteen, echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:50 schreef Tyron het volgende:
affelay en robben omdraaien, huntelaar in de spits en je had er minimaal 4 gescoord
Sneijder was top.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:57 schreef Tyron het volgende:
sneijder was wel goed overigens, die bal op huntelaar
Had een lastige wedstrijd voorspelt/verwacht maar wel een overwinning voor NL.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan ik me voorstellen, ik had het gelukkig al een beetje voorspeld, dus dan komt het niet zo hard aan.
Achjoh, lekker genieten van voetbal.
EK subforum zeker? Ik erger me kapot aan die lui.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Muto het volgende:
Ik zei het toch. Iedereen verklaarde me voor gek.
Tja zit altijd wel iemand bij die tegen de meute in gaat en naderhand zijn gelijk komt te halen met zijn 1 op 100 meningkje..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Muto het volgende:
bij mij in de buurt ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Muto het volgende:
LeBron.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:19 schreef mrstylo het volgende:
Beetje kut dag nu.
Miami Heat kan het alleen verbeteren.
God wat was hij paar dagen geleden sterk.quote:
Was ik maar in Amerika geboren.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
God wat was hij paar dagen geleden sterk.
Waarom was je dan voor Celtics geweest?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was ik maar in Amerika geboren.
Was ik waarschijnlijk voor de Celtics geweest, maar toch...
Ik denk dat mijn familie in Boston was gaan wonen. Denk ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom was je dan voor Celtics geweest?
Hahahaquote:Op zondag 10 juni 2012 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn familie in Boston was gaan wonen. Denk ik.
In Boston kennen ze alleen groen, dus niet echt kleurloos.quote:
Groen is ook een lelijke kleur..quote:Op zondag 10 juni 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Boston kennen ze alleen groen, dus niet echt kleurloos.
Ik heb vrij veel dwergen in de familie.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Boston kennen ze alleen groen, dus niet echt kleurloos.
Dan passen ze daar wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel dwergen in de familie.
Ik heb hem nooit meegemaakt, maar ik weet dat hij goed is.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Deze man.
http://roundballdaily.com(...)12/05/larry-bird.jpg
Ik denk dat ik ze alle vier zou proberen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:29 schreef Doublepain het volgende:
Welke sport zou je kiezen als je Amerika woont dan?
Ik denk dat ik in mijn jeugd ging honkballen ofzo
Ben best lang, dus basketbal of American football.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:29 schreef Doublepain het volgende:
Welke sport zou je kiezen als je Amerika woont dan?
Ik denk dat ik in mijn jeugd ging honkballen ofzo
't Is wel een echte neger.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit meegemaakt, maar ik weet dat hij goed is.
Maar hij lijkt echt niet op een Basketballer.
Ik kon alleen maar voetballen, dus was overal door de mand gevallen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben best lang, dus basketbal of American football.
Binnenkant van zijn handen...quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Die eriksen![]()
![]()
http://nos.nl/ek2012/vide(...)rlanddenemarken.html
JA we hebben het goed gedaan, ja ja ja ja ja ja ja we hebben het goed gedaan, ja we hebben het goed gedaan, ja, ja, ja we hebben het goed gedaan. etc
Ik zat alleen maar op voetbal en was echt te slecht.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar voetballen, dus was overal door de mand gevallen.
Serieus, werd altijd als eerste gekozen met gym, maar kon echt alleen maar voetballen. VVV.
We hadden wel een honkbal club in de stad/dorp waar ik woon, maar daar ben ik maar een keer met meegeweest en die moesten twee en een half uur rijen voor een uit wedstrijd. Ik had wek wat beters te doen.
Jij bent dan ook lang.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zat alleen maar op voetbal en was echt te slecht.
Werd ook altijd als eerst gekozen, maar dat kwam door vriendjespolitiek.
Ik mis echt om gym te hebben.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent dan ook lang.
Dat heeft in jouw voordeel gepleit.
GYMquote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mis echt om gym te hebben.
Beste les op school.
Binnenkort een FOK/GYM meet. Da's niet zo triest als een ONZ meet.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mis echt om gym te hebben.
Beste les op school.
Gaan we al die dingen doen wat we altijd haten.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Binnenkort een FOK/GYM meet. Da's niet zo triest als een ONZ meet.
Kunnen we gewoon in EHV houden.
Apekooien.quote:
Doet iedereen hetzelfde ofzo.quote:
Dat was kut man.quote:
Je moet gewoon stoppen als je 'per ongeluk' wint.quote:
ik was 'on a roll'quote:Op zondag 10 juni 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was kut man.
[..]
Je moet gewoon stoppen als je 'per ongeluk' wint.
Wat een kut lay out.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zit trouwens niet op partypoker, maar op pokerstars.
Mensen snappen soms zijn genialiteit niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we vandaag verloren omdat hij niet meedeed
Lekker laten lullen. Wij weten wel beter.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen snappen soms zijn genialiteit niet.
[ afbeelding ]
Volgens mij ga je dat ook echt doen.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekker laten lullen. Wij weten wel beter.
Waarom geloof je me niet? Ik wed ook tegen PSV, waarom zou ik dan niet tegen NLD wedden? Ik zit nu te bedenken hoeveel het word..quote:
Waar zeg ik dat ik je niet geloof?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom geloof je me niet? Ik wed ook tegen PSV, waarom zou ik dan niet tegen NLD wedden?
Gaat gewoon gebeuren, daar hoef ik niet eens om te hopen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:55 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hoop je dat Duitsland woensdag van Nederland wint?
Die puntige kinquote:Op zondag 10 juni 2012 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ff onze ogen schoonmaken van Lange_lans post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |