Ik neem aan dat ze Boerrigter bedoelen, hopelijk gaat het alleen om een check of scan om te kijken of het nu goed zit met zijn rugtwitter:
probeer je nu echt een plaatje uit je mail te linken?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nieuwe uit shirt Feyenoord
[ afbeelding ]
wtf is dat voor URL?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nieuwe uit shirt Feyenoord
[ afbeelding ]
twitter:AT5 twitterde op maandag 25-06-2012 om 11:22:02Derk Boerrigter moest vanochtend voor een scan naar het ziekenhuis, maar hij voelt zich topfit. http://t.co/kkJGF9IK reageer retweet
Ja godverdomme! vertel ons meer over dit onrecht!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef sausagin het volgende:
Ajax , kut club , afspraken van een contract niet willen nakomen.
Man ga naar de tour de dope kijken ofzo en bemoei je niet met een echte sportquote:Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef sausagin het volgende:
Grappig zo'n Belg die voor z'n landgenoot opkomt, Vertonghen heeft je hulp niet nodig, die redt zichzelf welquote:Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef sausagin het volgende:
Nee niet perse, het kwam gewoon ten sprake.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij gaat met vrouwen een gesprek over voetbal aan? Ben je lomp of zo
Naahh, laat hem dan maar hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:23 schreef TomerAjax het volgende:
Sulejmani voor 7 miljoen naar Galatasaray?
Een mooi strikje eromheen en wat bubbels voor ons om te vieren dat we weer eens een matige speler voor een aardig bedrag hebben kunnen lozen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:23 schreef TomerAjax het volgende:
Sulejmani voor 7 miljoen naar Galatasaray?
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Cruijff, Bergkamp en Jonk willen Ebecilio omturnen naar back. Frank wil er nog niet aan, omdat ie dan volgens hem te weinig opties voorin heeft.
Bron?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Cruijff, Bergkamp en Jonk willen Ebecilio omturnen naar back. Frank wil er nog niet aan, omdat ie dan volgens hem te weinig opties voorin heeft.
je maakt van messi toch ook geen CM??quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgens mij kan hij dat ook nietquote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
AN he, zijn nog wel wat gasten daar met aardig wat contacten. Ares(administrator daar) postte dat gister.quote:
Wilde net zeggen, wordt hij dan links- of rechtsback?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En waar moet ie dan staan, is ook nog niet echt duidelijk wat nou zijn beste been is.
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Lukoki niet in gesprek met VVV Venlo
De afgelopen dagen meldden verschillende media dat Jody Lukoki en Davy Klaassen op het punt staan om door Ajax voor een seizoen aan VVV Venlo verhuurd te worden. Hier blijkt niets van te kloppen. 'Het is volkomen onzin', aldus Lukoki.
'Er zijn geen gesprekken gaande', vertelde de 19-jarige buitenspeler maandag aan AjaxShowtime.com. 'Ik heb van niks gehoord. Ik weet er niks van en als het wel zo is, dan zal ik het wel horen. Tot die tijd ga ik gewoon vlammen bij Ajax en me bewijzen in de voorbereiding.'
De geruchten over de interesse van VVV in Lukoki komen overigens niet volledig uit het niets. Tijdens de vorige winterstop klopten de Limburgers aan bij Ajax voor de aanvaller. Destijds weigerde Ajax om de speler te verhuren.
quote:Narsingh verwacht binnen week uitsluitsel
Binnen twee weken zal bekend zijn waar de toekomst van Luciano Narsingh ligt. Als het even meezit zal de speler binnen een week een contract tekenen bij een nieuwe werkgever. Dit maakte zijn zaakwaarnemer maandag bekend.
'Luciano Narsingh wil graag nu een tussenstap maken voordat hij naar een absolute topclub wil', vertelde zaakwaarnemer Mino Raiola aan de NOS. 'Ik ben daar eigenlijk niet zo van, maar hij wil het graag. Er zijn nog een aantal clubs waarmee we in gesprek zijn. Binnen een week, wellicht twee weken, zullen we weten waar zijn toekomst ligt.'
Ajax is zeer concreet voor de 21-jarige rechtsbuiten. Ook PSV heeft zich echter gemeld voor de speler en volgens Johan Derksen (hoofdredacteur Voetbal International) heeft de aanvaller een voorkeur voor de Eindhovenaren.
Ach liever stalt hij ze gelijk bij een Europese topclub en gooit een hele carrière naar de tering zie Bouy en nog een paar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef TJV het volgende:
' Ik ben daar eigenlijk niet zo van. '
Kan die raiola zijn bek gewoon niet een keer houden.
Ja Cocu en Faber hebben een maand op die jongen in kunnen praten, maar als hij naar PSV gaat heeft hij gewoon niet genoeg zelfvertrouwen voor Ajaxquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
bij vi oranje werd gezegd dat narsingh liever naar psv wil dan naar ajax.
Laat gaan johquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vertonghen moet gewoon weg. Moisander mag wel wegblijven inderdaad. Dan kun je net zo goed de competitie beginnen met Blind en Denswil, heb je Veltman, Koppers en Boilesen die ook nog centraal kunnen spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Laat gaan johAjax moet eerst ervoor zorgen dat of Verthongen blijft of er een GOEDE vervanger komt
heb hem wel eens best aardige verdedigende acties uit zien halen. als aanvaller zal hij nooit boven t nivo heerenveen uitkomen dus je kan t proberenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, wordt hij dan links- of rechtsback?Maar ik ben benieuwd, we hebben een aardig verleden met het omtrainen van buitrenspelers.
Ik hoop het wel, zie weinig toegevoegde waarde van Narsingh bij Ajax. Hij moet het niet hebben van de kleine ruimtes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Speelde 38 (9) duels in twee seizoenen waarin Ajax de titel pakte. Met spelers als Huntelaar, Suarez en Pantelic voorin zijn we ook nooit kampioen geworden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb hem wel eens best aardige verdedigende acties uit zien halen. als aanvaller zal hij nooit boven t nivo heerenveen uitkomen dus je kan t proberen
Verdedigen is de beste aanval.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Speelde 38 (9) duels in twee seizoenen waarin Ajax de titel pakte. Met spelers als Huntelaar, Suarez en Pantelic voorin zijn we ook nooit kampioen geworden.
Wat is wijsheid?
Ja je kan je afvragen wie er verkeerd zit als zelfs Vertonghen niet overeen kan komen met Ajaxquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:59 schreef Marsenal het volgende:
Zit Aissati nu echt zijn contractonderhandelingen te frustreren dankzij interesse van Vitesse?
Ik vind dat omscholen van spelers altijd wel interessant. Ik vraag me alleen af wat Ebecilio er zelf van zou vinden. Het is toch zoiets als zeggen 'Luister, dit word hem niet. We zoeken nog een verdediger, wat denk je er van?'
Wie voert dit beleid momenteel? Slop of het technische hart?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja je kan je afvragen wie er verkeerd zit als zelfs Vertonghen niet overeen kan komen met Ajax
Dat lag meer aan het feit dat Ajax soms gewoon kansloos speelde tegen VVV Venlo achtige ploegen en steeds punten verloorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Verdedigen is de beste aanval.
Pas als je verdediging goed staat kan je echt wedstrijden gaan winnen. Ajax kon nog zoveel scoren onder Huntelaar, Suarez en co. nooit kampioen.
Ik begrijp niet helemaal wat er misgaat bij vertonghen, kan iemand dat hier kort en bondig uitleggen, contractclausules zijn voor mij af en toe abracadabra.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja je kan je afvragen wie er verkeerd zit als zelfs Vertonghen niet overeen kan komen met Ajax
Staat in zijn contract, het is ZEER terecht dat hij dat gewoon ontvangt. Ajax is echt slecht bezig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:28 schreef Domoor het volgende:
Ik krijg nou toch ook een beetje nare gedachte bij Vertonghen, dat heb ik bijna nog nooit gehad.
Per se die 15 % op willen eisen.....
Hij mag toch blij zijn als die een miljoen pakt of niet?
Waarde aard komt naar boven, net als dat zogenaamde clubhart, laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:28 schreef Domoor het volgende:
Ik krijg nou toch ook een beetje nare gedachte bij Vertonghen, dat heb ik bijna nog nooit gehad.
muahahaha die haatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso dat PSV ook de prijs gaat opdrijven
Hopeloze kutclub is dat PSV ook.
Bullshit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:31 schreef Pugg het volgende:
[..]
Waarde aard komt naar boven, net als dat zogenaamde clubhart, laat me niet lachen.
Joh, Ik zou er niet trots op zijnquote:
Wat in het contract staat moet je ook uitgeloofd krijgen, niets met clubliefde te maken dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:31 schreef Pugg het volgende:
[..]
Waarde aard komt naar boven, net als dat zogenaamde clubhart, laat me niet lachen.
Het feit dat er hier ronduit over PSV wordt gediscuseert is toch mooi. Zelfs een Feyenoorder komt hier om over PSV te bashen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Ik zou er niet trots op zijn
Wij moeten weer lekker meelijden in de kapitaalsverkrachting van PSV
Kopen ze een Matavzje, is er geen voorzet, kopen ze een wijnaldumpje, geen duidelijke plek.
En nu willen ze lekker Narsingh kopen, of zelfs de prijs op drijven, gatverdamme. PSV is en blijft een kútclub
Wow, dan heb je een rechtsbuiten die de spits beter laat renderen, maar nog steeds geen aanvoer vanaf het middenveld en de linkerkant. Een beetje een halfbakken oplossing noemen ze dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
En trouwens juist een speler als Narsingh kan een Matavz beter laten renderen...
De laatste kapitaalsvernietiging was alweer onder Jolledrol. En dat tijdperk is nu basta.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het feit dat er hier ronduit over PSV wordt gediscuseert is toch mooi. Zelfs een Feyenoorder komt hier om over PSV te bashen.
Gelukkig voor jullie doet Ajax niet aan kapitaalvernietiging.
En trouwens juist een speler als Narsingh kan een Matavz beter laten renderen...
Wablief? Contractueel vastgesteld, volgens mij altijd correct opgesteld naar Ajax en volgens mij nooit de grootverdiener geweest.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:28 schreef Domoor het volgende:
Als Sightorsson heel blijft wel ja...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste kapitaalsvernietiging was alweer onder Jolledrol. En dat tijdperk is nu basta.
En Narsingh kan Sigthorsson ook vele assists geven, net als Boerrigter. Beetje onzin wat je nu blaat
Jij zegt dat Narsingh Matavz beter kan laten renderen, maar dat kan je over zovele koppels zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Sightorsson heel blijft wel ja...
Kun je iets specifeieker zijn wat nou precies de onzin is die ik blaat?
Want het koppel Narsingh-Dost werkte ook prima, dus waarom Narsingh-Matavz niet?
Dit is meer een discussie voor in het PSV topic, maar als Mertens en Wijnaldum nou iets vaker NIET voor eigen succes gaan, heb je wel degelijk meer aanvoer naar voren. Fred kreeg dat niet erin gestampt, misschien Dickie wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wow, dan heb je een rechtsbuiten die de spits beter laat renderen, maar nog steeds geen aanvoer vanaf het middenveld en de linkerkant. Een beetje een halfbakken oplossing noemen ze dat.
Klopt, maar Matavz stelt op dit moment teleur, Sightorsson (mits hij speelt) niet. Dus er moet aanvoer komen vanaf de flanken. Tevens is Sightorsson een ander soort spits (veel veelzijdiger en completer) en is minder afhankelijk van aanvoer vanaf de flanken dan een Matavz,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zegt dat Narsingh Matavz beter kan laten renderen, maar dat kan je over zovele koppels zeggen.
.. laat ... renderen etc.
Je kan ook Ajax traag handelen verwijten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar als die Narsingh naar PSV gaat, ben ik echt totaal mijn respect verloren voor 'm
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Staat in zijn contract, het is ZEER terecht dat hij dat gewoon ontvangt. Ajax is echt slecht bezig.
En even de naam veranderenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:32 schreef J2T het volgende:
Het lijkt wel of PSV een onuitputtelijke geldbron heeft. Doek die jeugdopleiding maar op anders.
Ik denk het ook. En Greg was te druk bezig met zichzelf om Narsingh even om te pratenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:34 schreef J2T het volgende:
Ik krijg trouwens het vermoeden dat dat dooie PSV kliekje van Oranje Narsingh beïnvloed hebben.
Volgens mij heeft Narsingh maanden geleden al aangegeven dat Ajax niet zijn eerste keuze is, ik snap best dat het zuur is voor de gemiddelde Ajacied als een Amsterdamse jongen een boerenclubje uit het zuiden dreigt te verkiezen boven Ajax, maar om mannen als Willems, Bouma, van Bommel en Strootman nu de schuld te geven is wel heel makkelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:34 schreef J2T het volgende:
Ik krijg het vermoeden dat dat dooie PSV kliekje van Oranje Narsingh beïnvloed hebben.
Maar waarom zou een Amsterdamse buitenspeler PSV hoger op zijn lijstje hebben staan als Ajax. Ik snap het echt niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het ook. En Greg was te druk bezig met zichzelf om Narsingh even om te praten
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Narsingh maanden geleden al aangegeven dat Ajax niet zijn eerste keuze is, ik snap best dat het zuur is voor de gemiddelde Ajacied als een Amsterdamse jongen een boerenclubje uit het zuiden dreigt te verkiezen boven Ajax, maar om mannen als Willems, Bouma, van Bommel en Strootman nu de schuld te geven is wel heel makkelijk.
Nee ik bedoelde Cocu en Faberquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Narsingh maanden geleden al aangegeven dat Ajax niet zijn eerste keuze is, ik snap best dat het zuur is voor de gemiddelde Ajacied als een Amsterdamse jongen een boerenclubje uit het zuiden dreigt te verkiezen boven Ajax, maar om mannen als Willems, Bouma, van Bommel en Strootman nu de schuld te geven is wel heel makkelijk.
We zullen het misschien te weten komen, Wanneer hij terugkeert in Amsterdam als PSV''er, flink fluitconcert voor die landverrader.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:37 schreef J2T het volgende:
[..]
Maar waarom zou een Amsterdamse buitenspeler PSV hoger op zijn lijstje hebben staan als Ajax. Ik snap het echt niet.
Zo goed ben je dus op de hoogte. Volg het nieuws eens wat meer voor je met termen als landverrader rond strooit. Alsof iemand uit Amsterdam niet voor een andere club mag kiezen zegquote:
Een half opgeleide Ajacied weet dat PSV een vreselijke kútclub is. En in de wetenschap dat ze al sinds 2007/08 niet in de Top 2 geëindigd zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo goed ben je dus op de hoogte. Volg het nieuws eens wat meer voor je met termen als landverrader rond strooit. Alsof iemand uit Amsterdam niet voor een andere club mag kiezen zeg
Als Ajax hem zo graag wilt, betaal dan gewoon de gewenste transfersom.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een half opgeleide Ajacied weet dat PSV een vreselijke kútclub is. En in de wetenschap dat ze al sinds 2007/08 niet in de Top 2 geëindigd zijn.
Ajax heeft CL, Gegarandeerd een basisplek voor hem, Woont zelf in Amsterdam, Vooral met trainingen zeer handig.
Amsterdam wacht op je Luciano
Sulejmani, kom op. Die gozer wordt op rechts opgesteld wat totaal nutteloos is voor een linkspoot. En op links hebben we de Boerrigter. Dus je kan hieruit leiden wat er gebeurt met die Miralem met zn dooie duif op zn kopquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Ajax hem zo graag wilt, betaal dan gewoon de gewenste transfersom.
Gegarandeerd basisplek? En Sulejmani dan? En wie garandeert hem die basisplek?
Mag jij vinden hoor. Volgens mij kwamen er ook nog steeds spelers naar Ajax toen ze een x aantal jaar achter elkaar geen CL heben gehaald.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een half opgeleide Ajacied weet dat PSV een vreselijke kútclub is. En in de wetenschap dat ze al sinds 2007/08 niet in de Top 2 geëindigd zijn.
Ajax heeft CL, Gegarandeerd een basisplek voor hem, Woont zelf in Amsterdam, Vooral met trainingen zeer handig.
Amsterdam wacht op je Luciano
Maar je verwijt PSV kapitaalvernietiging?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sulejmani, kom op. Die gozer wordt op rechts opgesteld wat totaal nutteloos is voor een linkspoot. En op links hebben we de Boerrigter. Dus je kan hieruit leiden wat er gebeurt met die Miralem met zn dooie duif op zn kop
Eerste optie, eerste keuze, net hoe je het interpreteertquote:
Dit ligt heel anders, hij moet nu tussen PSV en Ajax kiezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag jij vinden hoor. Volgens mij kwamen er ook nog steeds spelers naar Ajax toen ze een x aantal jaar achter elkaar geen CL heben gehaald.
Wellicht gaat Narsingh liever in de buurt van Eindhoven wonen, weet jij veel. Ik zeg niet dat die komt hoor, maar zoals ik in het PSV topic al zei: Kans is mijns inziens groot dat hij gaat tekenen bij de club die het meeste salaris bied. Ik zou hem graag in Eindhoven zien om precies dezelfde redenen als jullie hem graag zien komen.
Bovendien is hij bij PSV ook zeker van een basisplaats natuurlijk.
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar je verwijt PSV kapitaalvernietiging?
En dan roepen dat PSV aan kapitaalvernietiging doetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sulejmani, kom op. Die gozer wordt op rechts opgesteld wat totaal nutteloos is voor een linkspoot. En op links hebben we de Boerrigter. Dus je kan hieruit leiden wat er gebeurt met die Miralem met zn dooie duif op zn kop
422 roept altijd dat hij naar Ajax komt maar zijn droom spat nu uit elkaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:54 schreef Tarado het volgende:
Wat een drukte om die Narsingh, als hij komt leuk, komt hij niet so what, het is Messi niet
Jezus Christus, kijk jij pas 2 weken voetbal ofzo? Dat je alleen Robben en Afellay aan het werk hebt gezien dit EK?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij al jaren voetbal kijktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste kapitaalsvernietiging was alweer onder Jolledrol. En dat tijdperk is nu basta.
Sure, al die spelers konden nooit naar een ploeg die CL speelde. Je maakt jezelf echt belachelijk de laatste paar posts. Linkspoot op rechts kan niet, psv verwijten aan kapitaalvernietiging te doen en zelf met Sulejmani aankomen en nu dit weerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ligt heel anders, hij moet nu tussen PSV en Ajax kiezen.
quote:
Er is keer op keer geprobeerd om Sulejmani weer op niveau aan het voetballen te krijgen. Steeds lijkt het er na b.v. een blessure of na een trainerswissel op dat het de goede kant op gaat, maar vervolgens valt hij weer terug in zijn oude wisselvallige, matige spel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan roepen dat PSV aan kapitaalvernietiging doet
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan roepen dat PSV aan kapitaalvernietiging doet
Dat transfer bedrag heeft hij nooit waar gemaakt en moeten we gewoon maar vergeten, afgelopen seizoen was hij wel goed totdat hij die blessure kreeg waar hij eigenlijk te lang mee heeft doorgevoetbaldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is keer op keer geprobeerd om Sulejmani weer op niveau aan het voetballen te krijgen. Steeds lijkt het er na b.v. een blessure of na een trainerswissel op dat het de goede kant op gaat, maar vervolgens valt hij weer terug in zijn oude wisselvallige, matige spel.
Hij wil gewoon ook niet meer. Dat was wel duidelijk bij het uitfluitmoment, hij moet boos worden om goed te spelenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat transfer bedrag heeft hij nooit waar gemaakt en moeten we gewoon maar vergeten, afgelopen seizoen was hij wel goed totdat hij die blessure kreeg waar hij eigenlijk te lang mee heeft doorgevoetbald
Toch vind ik hem meer geschikt voor het Ajax voetbal dan Narsinghquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij wil gewoon ook niet meer. Dat was wel duidelijk bij het uitfluitmoment, hij moet boos worden om goed te spelen.
Hij heeft de afgelopen jaren een lager salaris gehad dan andere belangrijke spelers, vanwege die 15% die hij zou krijgen bij doorverkoop. Wat dat betreft is het wel logisch dat hij nu die 15% ook wil krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:28 schreef Domoor het volgende:
Als hij gewoon netjes gemotiveerd zou zijn zeker. In potentie nog steeds een prima speler.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch vind ik hem meer geschikt voor het Ajax voetbal dan Narsingh
Dat doet hij dan toch automatisch? Bij een lager transfer bedrag is zijn premie ook lager want 15% van het totaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:27 schreef M.rak het volgende:
[..]
Ajax heeft echter al water bij de wijn gedaan door de prijs voor Vertonghen te laten zakken, en nu willen ze dat Vertonghen dat ook doet, zodat iedereen een redelijke vergoeding krijgt. Waar ook wel iets voor te zeggen is.
Da's waar, waarschijnlijk vindt Ajax dat ze te weinig over houden dan, als Vertonghen vasthoudt aan die 15%. Al hadden ze dat gewoon moeten zeggen dan, want zo komt het niet erg goed over.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet hij dan toch automatisch? Bij een lager transfer bedrag is zijn premie ook lager want 15% van het totaal.
Marktwaarde van een speler blijft koffiedik kijken maar alles boven de 10miljoen voor een éénjarig contract vind ik heel netjes. Als directie dan op 15 rekent valt 12 miljoen tegen maar dat kan je toch niet op de speler gaan verhalen, gewoon een zwaktebod. Vertonghen heeft groot gelijk dat hij voet bij stuk houdt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:34 schreef M.rak het volgende:
[..]
Da's waar, waarschijnlijk vindt Ajax dat ze te weinig over houden dan, als Vertonghen vasthoudt aan die 15%. Al hadden ze dat gewoon moeten zeggen dan, want zo komt het niet erg goed over.
quote:'Dan maar drie keer op een rij kampioen worden met Ajax'
Dinsdag, 26 juni 2012 om 07:00
Jan Vertonghen heeft met verbazing voor de televisie de berichtgeving over zijn eventuele transfer naar Tottenham Hotspur gevolgd. Ajax zou zondag akkoord zijn gegaan met een miljoenenbod van de Londense Premier League-club, maar eist tegelijkertijd dat Vertonghen afstand neemt van een deel van zijn contractueel vastgelegde vijftien procent.
"Ik schrok ervan", erkent Vertonghen in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Het percentage dat werd genoemd, klopte gewoon. Ongelooflijk vind ik dat. Ik weet dat er bij Ajax van alles uitlekt. Als dat anderen betreft, voel je dat niet onmiddellijk. Anders is het als het ineens over jezelf gaat."
"Ik meld me nu gewoon op 2 juli, hoor", vervolgt Vertonghen, die nog een contract tot medio 2013 heeft. "Ik hoop op een oplossing, maar ik ga er niet van uit. Ajax heeft een goede trainer, die mij kent, weet wat hij aan mij heeft en ik kom in een goede, stabiele ploeg terecht. Dan maar drie keer op een rij kampioen worden met Ajax."
"Dit is heel zonde. Ik had gedacht dat het veel eerder rond zou komen. Ik rekende erop. Tottenham was snel, serieus en concreet." Er zou een akkoord zijn over een bedrag van twaalf miljoen euro, waarvan negen vast en drie variabel. De vijftien procent van Vertonghen zorgt nu echter voor problemen. "Ik ben toch niet verantwoordelijk voor de markt. Kijk, Ajax wil het beste voor zichzelf, en ik ga voor mezelf, dat is deze wereld. Maar ik heb me altijd netjes en eerlijk gedragen, naar de club, naar de fans. Ik had er geen rekening mee gehouden dat het zo lang zou duren."
Ik begrijp het van beide kanten wel. Hopelijk wordt er een goede oplossing gevonden, dat verdient Jan wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Marktwaarde van een speler blijft koffiedik kijken maar alles boven de 10miljoen voor een éénjarig contract vind ik heel netjes. Als directie dan op 15 rekent valt 12 miljoen tegen maar dat kan je toch niet op de speler gaan verhalen, gewoon een zwaktebod. Vertonghen heeft groot gelijk dat hij voet bij stuk houdt.
De beste oplossing is gewoon nakomen wat afgesproken is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef M.rak het volgende:
[..]
Ik begrijp het van beide kanten wel. Hopelijk wordt er een goede oplossing gevonden, dat verdient Jan wel.
Hou eens op met die belachelijke uitspraken manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders had hij allang Arbitragezaak aangespannen man
Gewoon verkopen, jammer maar wel het beste, komt ook nog wel rond.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef tja77 het volgende:
En wat doe je dan als Ajax zijnde, laat je Vertonghen zijn contract uitdienen, en dat hij volgend jaar transfervrij vertrekt, maar dat je nog wel een jaar gebruik kunt maken van zijn diensten, of geef je toe, en krijgt Vertonghen gewoon zijn 15%?
Als hij vetrekt is het een gemis, wie wou je halen voor dat geld, en is diegene beter of niet?
Dat houden ze wel goed geheim moet ik zeggen, er lekt een keer iets niet uitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vertonghen
Morgen presentatie nieuwe shirt. Ben benieuwd. Ik vrees dat het tegenvalt
Verkopen en opvangen met eigen jeugd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef tja77 het volgende:
En wat doe je dan als Ajax zijnde, laat je Vertonghen zijn contract uitdienen, en dat hij volgend jaar transfervrij vertrekt, maar dat je nog wel een jaar gebruik kunt maken van zijn diensten, of geef je toe, en krijgt Vertonghen gewoon zijn 15%?
Als hij vetrekt is het een gemis, wie wou je halen voor dat geld, en is diegene beter of niet?
Je mag De Vrij voor 12 miljoen. Koopje lijkt me.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verkopen en opvangen met eigen jeugd.
Wanneer Anita weg gaat dan pas een nieuwe speler aantrekken.
Betere speler of gelijkwaardige speler dan Jan is gewoon niet haalbaar voor Àjax.
Wij hoeven geen spelers van subtoppers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je mag De Vrij voor 12 miljoen. Koopje lijkt me.
Deal. Die verkopen we toch weer voor 25 miljoen door.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je mag De Vrij voor 12 miljoen. Koopje lijkt me.
Vind ik ook, het feit dat hij zelf twijfelt zegt al genoeg want als je overtuigd bent van jezelf ga je toch niet naar PSV als je naar Ajax kanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:11 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Narsingh naar Ajax komt, ik vind hem toch te beperkt. Laat hem maar lekker draven bij die boeren.
Als een tweede plek als subtop geldt, is Ajax komend seizoen subtop en zijn wij de absolute top.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij hoeven geen spelers van subtoppers.
Ik zie wel graag een nieuwe rechtsbuiten komen. Wie zien jullie dan als opties i.p.v. Narsingh?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:11 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Narsingh naar Ajax komt, ik vind hem toch te beperkt. Laat hem maar lekker draven bij die boeren.
Elia zou ik wel willenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef Reemi het volgende:
Blijven dromen, Helpmefok.
[..]
Ik zie wel graag een nieuwe rechtsbuiten komen. Wie zien jullie dan als opties i.p.v. Narsingh?
Vind Elia geen type voor op rechts, is meer iemand om naar binnen te trekken vanaf links en met rechts uit te halen.quote:
Grapje hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als een tweede plek als subtop geldt, is Ajax komend seizoen subtop en zijn wij de absolute top..
Moeilijk. Eigenlijk hoop ik dat de scouting eens verder kijkt dan de Eredivisie. Als je puur kijkt naar de Eredivisie lijkt Wildschut me wel een leuke optie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef Reemi het volgende:
Blijven dromen, Helpmefok.
[..]
Ik zie wel graag een nieuwe rechtsbuiten komen. Wie zien jullie dan als opties i.p.v. Narsingh?
Lijkt me een leuk combo voorin, af en toe een beetje switchen, maar goed Elia zal niet komen denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind Elia geen type voor op rechts, is meer iemand om naar binnen te trekken vanaf links en met rechts uit te halen.En op links hebben we Boerrigter al.
Ach, er is nog zat tijd tot de deadline. In dit soort onderhandelingen gaat men vaak wat traineren in de hoop er het maximale uit te halen. Ik vind het wat oneerbiedig jegens Vertonghen, die zelf naar mijn weten nooit allerlei onredelijke eisen heeft gesteld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een incompetente mensen zitten er bij Ajax als je ziet wat er gebsurt met Jantje...Het voordeel is...weer kampioen met Ajax dus
Het ligt toch wat gecompliceerder heb ik begrepen, in de kleine lettertjes schijnt volgens Ajax te staan dat die 15% alleen geldt indien Vertonghen weg zou gaan voor de gelimiteerde transfersom van 20 miljoen, daar is dus het meningsverschil over.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een incompetente mensen zitten er bij Ajax als je ziet wat er gebsurt met Jantje...Het voordeel is...weer kampioen met Ajax dus
Waarschijnlijk wel. Geven we daarvan 2 miljoen aan Jantje Vertonghen hij ook weer blij en Ajax krijgt gewoon complete 12 miljoen. Jeej iedereen tevredenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:46 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)dia+by+SocialManager
financiele meevaller van 3,1m als ik dit zo lees?
Als dit het geval is en het dus duidelijk in het contract staat kan ik begrijpen dat Ajax hem geen 15% wil geven. Toch mag Ajax zich wel wat coulanter opstellen jegens Jantje, je hebt jaren plezier gehad van die jongen en hij heeft nooit moeilijk gedaan, gun hem dan ook die droomtransfer (en die eventuele compensatie voor de jaren dat hij geen grootverdiener maar wél dragende speler was).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ligt toch wat gecompliceerder heb ik begrepen, in de kleine lettertjes schijnt volgens Ajax te staan dat die 15% alleen geldt indien Vertonghen weg zou gaan voor de gelimiteerde transfersom van 20 miljoen, daar is dus het meningsverschil over.
Echt duidelijk zal het niet zijn want dan zou Vertonghen het ook niet betwisten maar ik hoop in ieder geval dat ze er op een goeie manier uitkomen, dat verdient Vertonghen welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als dit het geval is en het dus duidelijk in het contract staat kan ik begrijpen dat Ajax hem geen 15% wil geven. Toch mag Ajax zich wel wat coulanter opstellen jegens Jantje, je hebt jaren plezier gehad van die jongen en hij heeft nooit moeilijk gedaan, gun hem dan ook die droomtransfer (en die eventuele compensatie voor de jaren dat hij geen grootverdiener maar wél dragende speler was).
Wat er in het contract staat moet je je aan houden. Ik was vannacht nog helemaal voor Jan, maar indien dit waar is is het een ander verhaal. Jan heeft zelf met zijn volle verstand niet bijgetekend voor een groter salaris, dus moet daar ook niet over klagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als dit het geval is en het dus duidelijk in het contract staat kan ik begrijpen dat Ajax hem geen 15% wil geven. Toch mag Ajax zich wel wat coulanter opstellen jegens Jantje, je hebt jaren plezier gehad van die jongen en hij heeft nooit moeilijk gedaan, gun hem dan ook die droomtransfer (en die eventuele compensatie voor de jaren dat hij geen grootverdiener maar wél dragende speler was).
Ik blijf erbij dat we Jan gewoon een topsalaris moeten geven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat ze er een beetje vlot uitkomen. Die jongen zegt nu wel in de media dat hij 'met plezier' nog een seizoentje blijft plakken, maar dat word een raar seizoen, een speler die alleen speelt om transfervrij te raken en de club financieel een bitchslap te geven.
Al bied je 'm 10 miljoen, die is weg. Hij kent de spitsen van VVV en NEC ondertussen wel. Hij wil gewoon een andere competitie, ander team, gewoon in z'n geheel een stapje hoger.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we Jan gewoon een topsalaris moeten geven.
Juist als je spelers zoals Jantje kan houden voor een echt lange periode kan je structureel mee gaan doen in Europa en verder komen dan groepsfases.
Ik hoop het ook, hopelijk komt Moisander niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verkopen en opvangen met eigen jeugd.
Wanneer Anita weg gaat dan pas een nieuwe speler aantrekken.
Betere speler of gelijkwaardige speler dan Jan is gewoon niet haalbaar voor Àjax.
Hij is gewoon nog niet af, morgen is de deadline dus die worden morgenochtend ergens gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat houden ze wel goed geheim moet ik zeggen, er lekt een keer iets niet uit.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij is gewoon nog niet af, morgen is de deadline dus die worden morgenochtend ergens gemaakt.
Zo werken mensen tegenwoordig
Als je nu eerst even leest en dan met commentaar komt, dank uquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Beetje treurig: eerst een contract afspreken, en dan eronder uit proberen te komen.
Ik dacht dat Ajax een nette club was; betaal Jan zijn 15%. Dank u.
Fijn dat we het eens zijn. Geen dank.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je nu eerst even leest en dan met commentaar komt, dank u
Die 15% kreeg hij alleen als 'ie voor meer dan 20 miljoen verkocht zou worden schijnbaar. Aangezien dit niet het geval is heeft hij dus ook geen recht op die 15%. Staat dus gewoon in het contract, heeft een arbitragezaak ook geen nut, indien dit echt het geval is dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn. Geen dank.
Leuk zo'n club. Gewoon een arbitragezaak van maken. Ik neem niet aan dat Jan met de pest in zijn lijf nog een jaar blijft hangen.
Spurs speelt geen CL, dus een arbitrage win je niet zondermeer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn. Geen dank.
Leuk zo'n club. Gewoon een arbitragezaak van maken. Ik neem niet aan dat Jan met de pest in zijn lijf nog een jaar blijft hangen.
Ja want enkel de sportieve vooruitgang is belangrijk in zo'n arbitragezaakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Spurs speelt geen CL, dus een arbitrage win je niet zondermeer.
Maar in de CL spelen is weer beter dan de EL, dus maakt het weer even.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want enkel de sportieve vooruitgang is belangrijk in zo'n arbitragezaak
Buiten het feit dat het überhaupt discussiëren is of Ajax weldegelijk (ONDANKS de CL) sportief 'beter' is dan Spurs op dit moment. Immers, in de PL spelen is iets meer waar dan de "eredivision"
Nietes!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die 15% kreeg hij alleen als 'ie voor meer dan 20 miljoen verkocht zou worden schijnbaar. Aangezien dit niet het geval is heeft hij dus ook geen recht op die 15%. Staat dus gewoon in het contract, heeft een arbitragezaak ook geen nut, indien dit echt het geval is dan.
Als je nou gewoon wegblijft uit dit topic, dat zou fijn zijn.
Als Vertonghen echt zo'n sterk punt had, was hij wel bozer geweest en had hij wel een viezer spelletje gespeeld. Hij wil of dat geld erbij of niet. Zo niet dan speelt hij nog een jaar bij Ajax en loopt dan gratis de deur uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nietes!
Wie heeft dat contract zwart op wit?
Ze komen er wel uit. Zo'n 15 procent is pepernoten voor een club als Tottenham. Het valt me tegen dat deze transfer weer op de ouderwetse pre-Cruijff-manier gaat. Zo ken ik Ajax weer..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als Vertonghen echt zo'n sterk punt had, was hij wel bozer geweest en had hij wel een viezer spelletje gespeeld. Hij wil of dat geld erbij of niet. Zo niet dan speelt hij nog een jaar bij Ajax en loopt dan gratis de deur uit.
Slop maakt er inderdaad een tyfuszooi van.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ze komen er wel uit. Zo'n 15 procent is pepernoten voor een club als Tottenham. Het valt me tegen dat deze transfer weer op de ouderwetse pre-Cruijff-manier gaat. Zo ken ik Ajax weer..
Ik hoop ook op Nuytinck. Linksbeentje, beest, talent, Jong Oranje. Prima toch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:55 schreef w00h00 het volgende:
Nuytinck is in mijn ogen dé opvolger van Vertonghen.
Nicequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:42 schreef The_Groove het volgende:
Steven post 'm dan ook niet ff in het Ajax topic hé
Nieuw thuisshirt
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:23 schreef stoeltafel het volgende:
‘Narsingh zo goed als zeker niet naar Ajax’
26 juni 2012 Auteur: Stanley Wijnen
Tags: Luciano Narsingh, PSV
De kans dat Heerenvener Luciano Narsingh volgend seizoen in Amsterdam speelt, is zeer klein. De buitenspeler van de Friese club wil zelf namelijk liever naar PSV. Dat melden bronnen binnen Ajax aan Ajax1.nl. De man van de voorzet vindt dat hij beter in het spel van de Eindhovenaren past. Daarnaast kan hij daar meer gaan verdienen dan bij Ajax.
In zijn jeugd speelde de geboren Amsterdammer al voor Ajax. Destijds werd hij weggestuurd omdat hij het niveau niet aan zou kunnen. Via AZ belandde hij uiteindelijk bij Heerenveen. Het afgelopen jaar kende hij zijn definitieve doorbraak in het eerste elftal van de club. Met twintig assists in 34 wedstrijden werd hij met ruime afstand ‘assistenkoning’ in de Eredivisie.
Naar verluidt hangt er een prijskaartje van vijf miljoen aan Narsingh.
http://ajax1.nl/archief/n(...)eker-niet-naar-ajax/
Hype.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef wieisboos het volgende:
Het spel van Ajax past ook gewoon niet bij hem, snap niet waarom iedereen hem wilt hebben.
Feit is dat we een rechtsbuiten nodig hebben...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef wieisboos het volgende:
Het spel van Ajax past ook gewoon niet bij hem, snap niet waarom iedereen hem wilt hebben.
Die krijgen toch nooit de bal met bommel en strootman achter zichquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef Pedroso het volgende:
Laat Narsingh maar lekker voor 5 miljoen naar PSV gaan.
Voorhoede met Narsingh,Matavz en Mertens vind ik nou niet bepaald indrukwekkend. Mertens kan enigszins nog wel gevaarlijk zijn als ie het op zijn heupen heeft maar dat heeft ie meestal niet.
Laat PSV nou maar alles kopen, des te leuker om er volgend seizoen weer van te winnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef Pedroso het volgende:
Overigens las ik dat PSV ook interesse heeft in Maher. Dat zou ik wel jammer vinden want dat is wel een versterking, zou ook goed bij Ajax passen.
Narsingh is toch nog 2 weken op vakantie ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:23 schreef stoeltafel het volgende:
‘Narsingh zo goed als zeker niet naar Ajax’
26 juni 2012 Auteur: Stanley Wijnen
Tags: Luciano Narsingh, PSV
De kans dat Heerenvener Luciano Narsingh volgend seizoen in Amsterdam speelt, is zeer klein. De buitenspeler van de Friese club wil zelf namelijk liever naar PSV. Dat melden bronnen binnen Ajax aan Ajax1.nl. De man van de voorzet vindt dat hij beter in het spel van de Eindhovenaren past. Daarnaast kan hij daar meer gaan verdienen dan bij Ajax.
In zijn jeugd speelde de geboren Amsterdammer al voor Ajax. Destijds werd hij weggestuurd omdat hij het niveau niet aan zou kunnen. Via AZ belandde hij uiteindelijk bij Heerenveen. Het afgelopen jaar kende hij zijn definitieve doorbraak in het eerste elftal van de club. Met twintig assists in 34 wedstrijden werd hij met ruime afstand ‘assistenkoning’ in de Eredivisie.
Naar verluidt hangt er een prijskaartje van vijf miljoen aan Narsingh.
http://ajax1.nl/archief/n(...)eker-niet-naar-ajax/
Laat gaan joh, die Narsingh is een gevalletje Strootman, speelt leuk tegen VVV maar bakt er tegen de top er geen reet vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narsingh is toch nog 2 weken op vakantie ofzo?
Ja maar we hebben wel een buitenspeler nodig..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Laat gaan joh, die Narsingh is een gevalletje Strootman, speelt leuk tegen VVV maar bakt er tegen de top er geen reet van
Er is meer dan Eredivisie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja maar we hebben wel een buitenspeler nodig..
Ben het helemaal met je eens, zo goed is Nuytinck niet, Goudeleeuw lijkt mij veel beter. Vind die Nuytinck meer een lompe harde verdediger.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:02 schreef The_Groove het volgende:
Snap de Nuytinck verheerlijking niet, heeft het nog niet echt laten zien bij NEC.
Veel meer onder de indruk van Gouweleeuw
Marokkanen en Ajax, dat kan nooit een versterking zijn....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef Pedroso het volgende:
Overigens las ik dat PSV ook interesse heeft in Maher. Dat zou ik wel jammer vinden want dat is wel een versterking, zou ook goed bij Ajax passen.
Oh man, die Fischer zou ik graag eens zien spelen in het eerste.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:06 schreef Ooku het volgende:
En Fischer en die grote neger laten doorstromen
Sulejmani kan er helemaal niets van. Ik snap serieus niet waarom die jongen zoveel krediet heeft bij de meeste supporters. En Lukoki is imo te licht voor Ajax, gevalletje Jozefzoon.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef Ooku het volgende:
Sulejmani lukoki op rechts, boertiger ozviliz op links, sigi de jong spits. We worden gewoon weer kampioen met die voorhoede.
Ze mogen van mij Narsingh en Maher hebben. Laat ze maar weer lekker met geld smijten en falenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laat PSV nou maar alles kopen, des te leuker om er volgend seizoen weer van te winnen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 07:36 schreef Devv het volgende:
Dat Ajax ineens is afgehaakt bij Aissati kan betekenen dat ze nu eindelijk iets concreets op de korrel hebben.
Of dat ze eindelijk inzien dat met sommige spelers onderhandelen kansloos is. Die Aissati denkt al jaren dat hij de topper de toppers is voor mijn gevoel, het is gewoon een koekenbakker die het leuk bij Vitesse zou doen en daar heb je het wel helemaal mee gehad. Beetje de Zwaanswijk van Utreg een paar jaar terug, bij elke goede bal belde Barcelona dacht iequote:Op woensdag 27 juni 2012 07:36 schreef Devv het volgende:
Dat Ajax ineens is afgehaakt bij Aissati kan betekenen dat ze nu eindelijk iets concreets op de korrel hebben.
Lijkt me sowieso een speler die vooral rendeert met ruimte achter de verdediging van de tegenstander. Dat krijgt Ajax nooit, dus komt hij niet uit de verf in Amsterdam.quote:
Heb hem vaak genoeg een man zien passeren, en met Sigthorsson heb je wel een spits die wat met voorzetten kan doen. Denk dat het wel een goede speler is voor ons. Maar als hij denkt dat psv geschikter is (quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso een speler die vooral rendeert met ruimte achter de verdediging van de tegenstander. Dat krijgt Ajax nooit, dus komt hij niet uit de verf in Amsterdam.
Landverrader is 't. Fiks fluitconcert voor die gozer met 1 december of de JCSquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Heb hem vaak genoeg een man zien passeren, en met Sigthorsson heb je wel een spits die wat met voorzetten kan doen. Denk dat het wel een goede speler is voor ons. Maar als hij denkt dat psv geschikter is () dan moet hij lekker daar heen gaan.
Ik denk niet dat Narsingh jou hoort fluiten als je weer eens voor de TV zit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Landverrader is 't. Fiks fluitconcert voor die gozer met 1 december of de JCS
Ik ga dit seizoen heus wel naar wedstrijden van Ajax hoor. Zeker welquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Narsingh jou hoort fluiten als je weer eens voor de TV zit.
*Thuisquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:17 schreef w00h00 het volgende:
Vandaag toch ook presentatie nieuwe uitshirt?
Krijgen we weer elk uur een nieuw detail te zien op een website van adidas vol met reclame en de mogelijkheid om het shirt te bestellen?
Robben bijvoorbeeld, daar is het nooit wat mee geworden. Maar zometeen ga je natuurlijk zeggen dat die gemiste penalty komt doordat 'ie niet bij Ajax gevoetbald heeftquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Als je voor PSV kiest terwijl je de keuze hebt om naar Ajax te gaan ben je een faalhaas-speler die bang is voor de druk in Amsterdam. Je verkiest het kneuterige bij de boertjes van PSV boven het killer van Ajax.
Dan wordt het nooit wat met je carriere, geen karakter genoeg.
Ik zeg niet dat je nooit wat kan worden als je naar PSV gaat, wel als je tussen Ajax en PSV kan kiezen en je kiest PSV.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Robben bijvoorbeeld, daar is het nooit wat mee geworden. Maar zometeen ga je natuurlijk zeggen dat die gemiste penalty komt doordat 'ie niet bij Ajax gevoetbald heeft.
De redenen die hier voor PSV worden gegeven hoeven niet de redenen te zijn die Narsingh heeft. Als Ajax hem slecht behandelt, zoals destijds bij Robben, op wat voor manier dan ook, is het begrijpelijk als hij daar geen zin in heeft. Sowieso, deze transfer had al lang rond kunnen zijn maar Ajax is totaal niet slagvaardig. Ik blijf erbij dat het een grote fout is om hem te laten lopen (en dat is echt niet de keuze van Narsingh, die gaf vaak al aan naar Ajax te willen. Dus ergens in het proces heeft Ajax fouten gemaakt).
Robben kon kiezen tussen PSV en Ajax.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je nooit wat kan worden als je naar PSV gaat, wel als je tussen Ajax en PSV kan kiezen en je kiest PSV.
Dat kan volgend jaar weer anders zijn.quote:Waarom zou ie dat doen? Geen CL,
Hoe weet je dit? In het bericht staat in ieder geval het tegenovergestelde.quote:betaalt minder
Dat is het enige aan je verhaal dat klopt, maar pas sinds de laatste jaren. Kan ook toeval zijn, en kan ook weer veranderen als het wat beter gaat met PSV.quote:, spelers van Ajax gaan vaker naar grotere clubs etc etc.
Sterke conclusie.quote:Dus hij weet zelf al dat ie niet zo goed is waarschijnlijk.
quote:Aissati draagt komend seizoen niet het Ajaxshirt
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 27 JUN 2012
Ismaïl Aissati vertrekt transfervrij bij Ajax. Dat is nu zeker, schrijft De Telegraaf. Aissati en Ajax kunnen het niet eens worden over een nieuw contract. De speler kijkt verder dan Amsterdam en gaat weg bij de landskampioen.
Duidelijkheid
Aissati meldde zich deze week vanwege de onzekerheid rond hem nog niet op De Toekomst voor de eerste trainingen en zou wegblijven tot er duidelijkheid was over zijn contract. Die duidelijkheid is er nu, alleen levert dit op dat hij vertrekt bij Ajax.
De 23-jarige middenvelder, die ook als linksbuiten wordt gebruikt, knokte zich vorig seizoen vanuit Jong Ajax terug in de basis. Zijn spel werd zo gewaardeerd dat Frank de Boer alsnog langer door wilde met Aissati. Club en speler spraken met elkaar, maar werden het niet eens.
De Telegraaf schrijft dat Aissati teleurgesteld is omdat Ajax plotseling toch niet met hem verder wilde, maar aangezien het nieuws over Aissati altijd in die krant staat, is het aardig even te wachten op een tegengeluid voor het complete plaatje kan worden geschetst.
Vitesse liet recent al weten dat het Aissati graag wil inlijven. De komende weken wordt vanzelf duidelijk wat de volgende carrièremove wordt. Aissati kwam in 2008 van PSV naar Ajax en werd tussentijds al verhuurd aan Vitesse.
Knap dat jij de beweegredenen van Narsingh weet. Misschien heeft hij bij PSV gewoon een beter gevoel. Beetje makkelijk om hem meteen faalhaas speler te noemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Als je voor PSV kiest terwijl je de keuze hebt om naar Ajax te gaan ben je een faalhaas-speler die bang is voor de druk in Amsterdam. Je verkiest het kneuterige bij de boertjes van PSV boven het killer van Ajax.
Dan wordt het nooit wat met je carriere, geen karakter genoeg.
Ja he? Dat idee krijg je er gewoon bij, wie gaat er met zijn volle verstand nou bij die typhusclub spelen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Knap dat jij de beweegredenen van Narsingh weet. Misschien heeft hij bij PSV gewoon een beter gevoel. Beetje makkelijk om hem meteen faalhaas speler te noemen.
Dat jij dat idee er bij krijgt zegt misschien meer over jou, dan over hem. Hij heeft toch tijdens zijn jeugd bij Ajax gespeeld? Misschien beviel de sfeer hem niet, en prefereert hij daarom PSV.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja he? Dat idee krijg je er gewoon bij, wie gaat er met zijn volle verstand nou bij die typhusclub spelen?.
ja dat was 12 jaar geleden ofzoietsquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat jij dat idee er bij krijgt zegt misschien meer over jou, dan over hem. Hij heeft toch tijdens zijn jeugd bij Ajax gespeeld? Misschien beviel de sfeer hem niet, en prefereert hij daarom PSV.
Ja, dat kan, en dan ben je dus een faalhaas die niet tegen Amsterdamse mentaliteit kan, een boertje dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat jij dat idee er bij krijgt zegt misschien meer over jou, dan over hem. Hij heeft toch tijdens zijn jeugd bij Ajax gespeeld? Misschien beviel de sfeer hem niet, en prefereert hij daarom PSV.
Erge boyquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga dit seizoen heus wel naar wedstrijden van Ajax hoor. Zeker wel
Je maakt jezelf, naast het Eriksen-verhaal, weer belachelijk he. Wij zien PSV als een kutclub, voetballers zien dat toch anders. Misschien ziet hij er voetballend meer opties dan bij Ajax, of denkt hij dat PSV hoger gaat eindigen dit seizoen. Weet jij veel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan, en dan ben je dus een faalhaas die niet tegen Amsterdamse mentaliteit kan, een boertje dus.
Iedereen die een andere club in Nederland dan Ajax prefereert is dus een faalhaas en een boertje. Ik snap best dat het frustrerend is dat een speler als Narsingh liever naar PSV gaat dan naar Ajax, maar om nou meteen zo gefrustreerd te gaan doen, is wel heel kinderachtig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan, en dan ben je dus een faalhaas die niet tegen Amsterdamse mentaliteit kan, een boertje dus.
Dit gaat om het principe AJA v PSVquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iedereen die een andere club in Nederland dan Ajax prefereert is dus een faalhaas en een boertje. Ik snap best dat het frustrerend is dat een speler als Narsingh liever naar PSV gaat dan naar Ajax, maar om nou meteen zo gefrustreerd te gaan doen, is wel heel kinderachtig.
Ach, al 10 jaar roepen ze hier dat ik me belachelijk maak, en elke keer krijg ik altijd weer gelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je maakt jezelf, naast het Eriksen-verhaal, weer belachelijk he. Wij zien PSV als een kutclub, voetballers zien dat toch anders. Misschien ziet hij er voetballend meer opties dan bij Ajax, of denkt hij dat PSV hoger gaat eindigen dit seizoen. Weet jij veel?
Hier wel ja, maar HW voert als eventuele beweegredenen dingen als angst voor de druk in Amsterdam. Terwijl je helemaal niet weet wat er in die jongen zijn hoofd omgaat. Bij een ploeg spelen waarvan ze al 4 jaar op een landstitel zitten te wachten, en hij misschien het verschil kan maken, is natuurlijk ook een uitdaging.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gaat om het principe AJA v PSV
Niet alles is puur rationeel natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier wel ja, maar HW voert als eventuele beweegredenen dingen als angst voor de druk in Amsterdam. Terwijl je helemaal niet weet wat er in die jongen zijn hoofd omgaat. Bij een ploeg spelen waarvan ze al 4 jaar op een landstitel zitten te wachten, en hij misschien het verschil kan maken, is natuurlijk ook een uitdaging.
Wat versta je onder afbraakvoetbal?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alles is puur rationeel natuurlijk.
Maar ik vind het serieus een vreemde keuze. Ik kan me er niets en dan ook niets bij voorstellen, willen spelen bij PSV met hun afbraakvoetbal etc.
De speelwijze van PSVquote:
87 doelpunten voor, er zijn zat ploegen die er minder hebben gemaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De speelwijze van PSV.
1-0 thuis tegen de graafschap op zaterdagavond, en maar de polonaise in in je clownspak.
Je kan het proberen wat je wil met je proviciaalse propaganda, PSV zal altijd een neppe kutclub blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
87 doelpunten voor, er zijn zat ploegen die er minder hebben gemaakt.
Is jouw mening, en aangezien ik daar weinig waarde aan hecht, zal het me een worst wezen. Schijnbaar zit de haat hoog bij je, praat er eens over met iemand, misschien lucht het op. Ik bespeur enige vorm van frustratie bij je, en die zal er ongetwijfeld niet zijn geweest, als PSV stelselmatig onder Ajax zou eindigen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan het proberen wat je wil met je proviciaalse propaganda, PSV zal altijd een neppe kutclub blijven.
Haat? jegens zo'n provincieclubje? Nee hoor, minachtig hooguit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is jouw mening, en aangezien ik daar weinig waarde aan hecht, zal het me een worst wezen. Schijnbaar zit de haat hoog bij je, praat er eens over met iemand, misschien lucht het op. Ik bespeur enige vorm van frustratie bij je, en die zal er ongetwijfeld niet zijn geweest, als PSV stelselmatig onder Ajax zou eindigen.
De laatste 4 jaar is PSV onder Ajax geëindigd. Dat is toch al best stelselmatig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is jouw mening, en aangezien ik daar weinig waarde aan hecht, zal het me een worst wezen. Schijnbaar zit de haat hoog bij je, praat er eens over met iemand, misschien lucht het op. Ik bespeur enige vorm van frustratie bij je, en die zal er ongetwijfeld niet zijn geweest, als PSV stelselmatig onder Ajax zou eindigen.
Je bent een baggeruser maar. ZOVEEL WAARHEIDquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan het proberen wat je wil met je proviciaalse propaganda, PSV zal altijd een neppe kutclub blijven.
Aanhang hoef ik niet, maar elke keer dat schelden? Je laat alleen maar je onvermogen eruit blijken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haat? jegens zo'n provincieclubje? Nee hoor, minachtig hooguit.
Maar ga lekker je propaganda in je PSV topicje verkondigen, hier ga je geen aanhang vinden.
Sowieso zijn er maar twee 'echte' clubs in Nederland.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de magere jaren bij Ajax ook gewoon meegemaakt, en toen vond ik precies hetzelfde. Dat je van Ajax kan winnen maakt je nog steeds geen echte club.
Je vindt kutclub al schelden? Dat is in de voetbalwereld bijna een koosnaampje manquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aanhang hoef ik niet, maar elke keer dat schelden? Je laat alleen maar je onvermogen eruit blijken.
Wat een echte club is verschilt van persoon tot persoon.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de magere jaren bij Ajax ook gewoon meegemaakt, en toen vond ik precies hetzelfde. Dat je van Ajax kan winnen maakt je nog steeds geen echte club.
HW, je weet wel dat je niet met geestelijk gehandicapten moet fucken toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je vindt kutclub al schelden? Dat is in de voetbalwereld bijna een koosnaampje man.
Ik gok dat je ronaldofan bent.
Jij vindt het geen schelden, maar een normale manier van communiceren? Zegt ook iets over jou natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je vindt kutclub al schelden? Dat is in de voetbalwereld bijna een koosnaampje man.
Ik gok dat je ronaldofan bent.
Klopt. Als je houdt van gekken in wortelpakken en clownsoutfits, witte zakdoekjes zwaaien in de eerste helft en met een boerenaccent de herdgang op als je nog steeds landskampioen kan worden, O en competitievervalsing door even 50 miljoen subsidie te pakken, dan is PSV je """""""club"""""""quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een echte club is verschilt van persoon tot persoon.
Je spreekt uit ervaring klapjostie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HW, je weet wel dat je niet met geestelijk gehandicapten moet fucken toch?.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aanhang hoef ik niet, maar elke keer dat schelden? Je laat alleen maar je onvermogen eruit blijken.
Het doel heiligt de middelen, tevens wie vraagt, kan ontvangen. Zeker als het op de persoon gericht is.quote:
Maar dan nog steeds laat jij een brevet van onvermogen zienquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen, tevens wie vraagt, kan ontvangen. Zeker als het op de persoon gericht is.
nee, dat hangt samen met historie, waar je vandaan komt en wie je fans zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een echte club is verschilt van persoon tot persoon.
Dan nog zie ik niet in waarom PSV geen echte club zou kunnen zijn. Maar dit is een discussie voor in het PSV topic. Misschien moet je daarheen komen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat hangt samen met historie, waar je vandaan komt en wie je fans zijn.
Dus niet een speeltje om meer reclame voor Philips te maken.
Is goed, ga jij maar alvast, wij komen zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog zie ik niet in waarom PSV geen echte club zou kunnen zijn. Maar dit is een discussie voor in het PSV topic. Misschien moet je daarheen komen.
En dan is hij daar in dat topic en wordt hij weggehoond omdat hij kritiek op PSV heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog zie ik niet in waarom PSV geen echte club zou kunnen zijn. Maar dit is een discussie voor in het PSV topic. Misschien moet je daarheen komen.
Als ze je "troll" noemen betekent dat: "we kunnen het inhoudelijk niet winnen dus gaan we tsjierpen dat het ons allemaal zo zwaar tegenvalt dat ze ons komen pestenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed, ga jij maar alvast, wij komen zo.
Onvermogen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds laat jij een brevet van onvermogen zien
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dan is hij daar in dat topic en wordt hij weggehoond omdat hij kritiek op PSV heeft.
Ah, als jij scheldt is het een constatering en als een ander dat doet is het onvermogen. Plausibel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onvermogen?
Ik doe gewoon een constatering, en noem het beestje bij zijn naam.
Maar als jij die persoon een warm hart toedraagt, en mijn mening niet deelt, dan mag dat gewoon hoor.
Ligt eraan, als je voor de zoveelste keer aan komt zetten met verhalen over subsidie, en als je alleen maar komt om te zeiken, of dingen roept en niet onderbouwt, dan heb je daar wel kans op.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dan is hij daar in dat topic en wordt hij weggehoond omdat hij kritiek op PSV heeft.
Ik wou er al niet over beginnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, als jij scheldt is het een constatering en als een ander dat doet is jet onvermogen. Plausibel.
Wat lul je nou. We onderbouwen alles, alleen jullie kunnen de pijnlijke waarheid gewoon niet aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je voor de zoveelste keer aan komt zetten met verhalen over subsidie, en als je alleen maar komt om te zeiken, of dingen roept en niet onderbouwt, dan heb je daar wel kans op.
They see us rollin'.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:54 schreef Catch22- het volgende:
80% van de posters hier is nu van een andere club
Sja, ook al worden argumenten tot in den treure herhaald, ze blijven waarquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je voor de zoveelste keer aan komt zetten met verhalen over subsidie, en als je alleen maar komt om te zeiken, of dingen roept en niet onderbouwt, dan heb je daar wel kans op.
Er is een verschil tussen een club en een persoon.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, als jij scheldt is het een constatering en als een ander dat doet is het onvermogen. Plausibel.
Dat werden we altijd al. Alleen nu zijn er tenminste weer prestaties.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
They see us rollin'.
Zo leuk dat de beste club van Nederland door bijna iedere andere club wordt uitgekotst
Een scheldpartij op een club kan dan ook niet persoonlijk zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een club en een persoon.
HMF heeft de gewoonte mensen uit te schelden, dus doe ik dat ook. Oog om oog, tand om tand.
PSV is een club, geen persoon. Zit toch wel enigzns verschil tussen.
Voor dat subsidie verhaal is een appart topic. Vreemd dat veel mensen zich aan die subsidie storen, vrijwel elke club heeft in het verleden subsidie gekregen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ook al worden argumenten tot in den treure herhaald, ze blijven waar.
Echt, dat gedoe met subsidie is echt te triest voor woorden, wen er maar aan, over 20 jaar hoor je het nog..
Ik heb het al eerder gepost: ik zal alleen een 'hekel' hebben aan de joden (de rest interesseert me gewoon niet), maar het RESPECT is OOK het grootst voor jullie gek genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
They see us rollin'.
Zo leuk dat de beste club van Nederland door bijna iedere andere club wordt uitgekotst
Onzin. Feijenoord heeft weleens kortlopende leningen gehad (o.a. voor de stadionsverbouwing), die binnen 2 jaar terugbetaald is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor dat subsidie verhaal is een appart topic. Vreemd dat veel mensen zich aan die subsidie storen, vrijwel elke club heeft in het verleden subsidie gekregen.
Waarom heb je precies een hekel aan 'de joden' dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gepost: ik zal alleen een 'hekel' hebben aan de joden (de rest interesseert me gewoon niet), maar het RESPECT is OOK het grootst voor jullie gek genoeg.
PSV is gewoon ... tja, een kliko. Ze interesseren me niet, ik voel er geen haat bij, ik kan er ook niets 'mooi' aan vinden... Gewoon diarree, bagger, stront.
Nee, een scheldpartij kan niet op een club zijn, omdat die club niet kan schelden. Dus als iemand dat doet moet het toch ergens uit voort komen, die haat...of niet dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een scheldpartij op een club kan dan ook niet persoonlijk zijn.
Verder is oog om oog natuurlijk een beetje basisschoolniveau.
Wie heeft het over Feyenoord?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Feijenoord heeft weleens kortlopende leningen gehad (o.a. voor de stadionsverbouwing), die binnen 2 jaar terugbetaald is.
Dat is iets heel anders.
Het is niet zozeer een 'hekel', het is meer de onderliggende connectie tussen Feijenoord en Ajax die soms opspeelt. Je weet wel, dat gevoel wat tot uiting kwam tussen een stel mongolen op een grasveld bij Beverwijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom heb je precies een hekel aan 'de joden' dan?
Jij stelt dat vrijwel elke club subsidie heeft gehad. Ik laat je nu al weten dat dat niet het geval is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie heeft het over Feyenoord?
Dus onzin?
Jij. Je zegt iedere club, daarmee bedoel je dus ook Feyenoord.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie heeft het over Feyenoord?
Dus onzin?
http://www.groene.nl/2011/20/wie-betaalt-het-voetbalquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij stelt dat vrijwel elke club subsidie heeft gehad. Ik laat je nu al weten dat dat niet het geval is.
Vrijwel elke club, LEZEN....quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij. Je zegt iedere club, daarmee bedoel je dus ook Feyenoord.
Welke club bedoel je daar dan wel mee en welke niet?quote:
Hij was oververmoeidquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef DonRaja het volgende:
Dit topic heeft een goede Eriksen discussie nodig:
Tijdens het EK definitief door de mand gevallen?
Nee. Als hij Ajax niet op sleeptouw kan nemen, kan je dat ook niet verwachten in het Deens elftal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef DonRaja het volgende:
Kijk in het linkje dat ik gepost heb. En je zult zien dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welke club bedoel je daar dan wel mee en welke niet?
Neuh. Hij moet nu na de vakantie weer fris en fit op het veld komen, en dit is wel het jaar van de waarheid voor hem.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef DonRaja het volgende:
Zoveel wedstrijden heeft Ajax toch niet extra gespeeld? + De titel was vrij snel zeker, dus echte druk was er de laatste wedstrijden ook niet meer.quote:
Juist ja, Feijenoord ontving GEEN giften.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
http://www.groene.nl/2011/20/wie-betaalt-het-voetbal
Nee, je hebt niet gelijk. Jij zegt vrijwel elke club. In dat artikel staat dat geen enkele club geen steun gehad heeft, met andere woorden: iedere club heeft steun gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kijk in het linkje dat ik gepost heb. En je zult zien dat ik gelijk heb.
Mwa, heeft wel de afgelopen 3 zomers toernooien gespeeld. Dat kan er best inhakken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zoveel wedstrijden heeft Ajax toch niet extra gespeeld? + De titel was vrij snel zeker, dus echte druk was er de laatste wedstrijden ook niet meer.
Fijn dat je weggaat, maar wie heeft het over Feyenoord?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Juist ja, Feijenoord ontving GEEN giften.
We kregen 5.4 miljoen garantstelling (voor het stadion) die binnen 2 jaar terugbetaald werd (korte lening dus!).
En dan 1.2 miljoen aan de skybox, die de gemeente rotterdam exploïteert om zelf beter van te worden.
Kortom, De gemeente VERDIENDE alleen maar geld aan Feijenoord
DOEIIIIII
Klopt, het verschil is dat Feijenoord bijvoorbeeld 9 miljoen kreeg die binnen 2 jaar terugbetaald was.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, je hebt niet gelijk. Jij zegt vrijwel elke club. In dat artikel staat dat geen enkele club geen steun gehad heeft, met andere woorden: iedere club heeft steun gehad.
LEZEN.
ManU had serieuze interesse, ik zie hem nog wel na 1 goede (opvallende) Europese wedstrijd voor 15-20 miljoen naar de PL gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
Mwah, Eriksen. Nog steeds een leuke speler, maar gasten die denken dat hij zo even Barca inloopt zijn gek. Daarvoor ontwikkelt hij zich nog niet snel genoeg. Ik trok de vergelijking al eerder met Sneijdert.
Al is er nog hoop, de knul is pas 20.
Je begrijpt me niet: met 'inloopt' bedoel ik dat hij moeiteloos meegaat op het niveau.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ManU had serieuze interesse, ik zie hem nog wel na 1 goede (opvallende) Europese wedstrijd voor 15-20 miljoen naar de PL gaan.
Aah ok, dat wist ik niet. Dat scheelt nogal ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa, heeft wel de afgelopen 3 zomers toernooien gespeeld. Dat kan er best inhakken.
Ik vind hem meer talent hebben, maar te weinig persoonlijkheid.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
Mwah, Eriksen. Nog steeds een leuke speler, maar gasten die denken dat hij zo even Barca inloopt zijn gek. Daarvoor ontwikkelt hij zich nog niet snel genoeg. Ik trok de vergelijking al eerder met Sneijdert.
Al is er nog hoop, de knul is pas 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |