quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aanhang hoef ik niet, maar elke keer dat schelden? Je laat alleen maar je onvermogen eruit blijken.
Het doel heiligt de middelen, tevens wie vraagt, kan ontvangen. Zeker als het op de persoon gericht is.quote:
Maar dan nog steeds laat jij een brevet van onvermogen zienquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen, tevens wie vraagt, kan ontvangen. Zeker als het op de persoon gericht is.
nee, dat hangt samen met historie, waar je vandaan komt en wie je fans zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een echte club is verschilt van persoon tot persoon.
Dan nog zie ik niet in waarom PSV geen echte club zou kunnen zijn. Maar dit is een discussie voor in het PSV topic. Misschien moet je daarheen komen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat hangt samen met historie, waar je vandaan komt en wie je fans zijn.
Dus niet een speeltje om meer reclame voor Philips te maken.
Is goed, ga jij maar alvast, wij komen zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog zie ik niet in waarom PSV geen echte club zou kunnen zijn. Maar dit is een discussie voor in het PSV topic. Misschien moet je daarheen komen.
En dan is hij daar in dat topic en wordt hij weggehoond omdat hij kritiek op PSV heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog zie ik niet in waarom PSV geen echte club zou kunnen zijn. Maar dit is een discussie voor in het PSV topic. Misschien moet je daarheen komen.
Als ze je "troll" noemen betekent dat: "we kunnen het inhoudelijk niet winnen dus gaan we tsjierpen dat het ons allemaal zo zwaar tegenvalt dat ze ons komen pestenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed, ga jij maar alvast, wij komen zo.
Onvermogen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds laat jij een brevet van onvermogen zien
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dan is hij daar in dat topic en wordt hij weggehoond omdat hij kritiek op PSV heeft.
Ah, als jij scheldt is het een constatering en als een ander dat doet is het onvermogen. Plausibel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onvermogen?
Ik doe gewoon een constatering, en noem het beestje bij zijn naam.
Maar als jij die persoon een warm hart toedraagt, en mijn mening niet deelt, dan mag dat gewoon hoor.
Ligt eraan, als je voor de zoveelste keer aan komt zetten met verhalen over subsidie, en als je alleen maar komt om te zeiken, of dingen roept en niet onderbouwt, dan heb je daar wel kans op.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dan is hij daar in dat topic en wordt hij weggehoond omdat hij kritiek op PSV heeft.
Ik wou er al niet over beginnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, als jij scheldt is het een constatering en als een ander dat doet is jet onvermogen. Plausibel.
Wat lul je nou. We onderbouwen alles, alleen jullie kunnen de pijnlijke waarheid gewoon niet aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je voor de zoveelste keer aan komt zetten met verhalen over subsidie, en als je alleen maar komt om te zeiken, of dingen roept en niet onderbouwt, dan heb je daar wel kans op.
They see us rollin'.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:54 schreef Catch22- het volgende:
80% van de posters hier is nu van een andere club
Sja, ook al worden argumenten tot in den treure herhaald, ze blijven waarquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je voor de zoveelste keer aan komt zetten met verhalen over subsidie, en als je alleen maar komt om te zeiken, of dingen roept en niet onderbouwt, dan heb je daar wel kans op.
Er is een verschil tussen een club en een persoon.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, als jij scheldt is het een constatering en als een ander dat doet is het onvermogen. Plausibel.
Dat werden we altijd al. Alleen nu zijn er tenminste weer prestaties.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
They see us rollin'.
Zo leuk dat de beste club van Nederland door bijna iedere andere club wordt uitgekotst
Een scheldpartij op een club kan dan ook niet persoonlijk zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een club en een persoon.
HMF heeft de gewoonte mensen uit te schelden, dus doe ik dat ook. Oog om oog, tand om tand.
PSV is een club, geen persoon. Zit toch wel enigzns verschil tussen.
Voor dat subsidie verhaal is een appart topic. Vreemd dat veel mensen zich aan die subsidie storen, vrijwel elke club heeft in het verleden subsidie gekregen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ook al worden argumenten tot in den treure herhaald, ze blijven waar.
Echt, dat gedoe met subsidie is echt te triest voor woorden, wen er maar aan, over 20 jaar hoor je het nog..
Ik heb het al eerder gepost: ik zal alleen een 'hekel' hebben aan de joden (de rest interesseert me gewoon niet), maar het RESPECT is OOK het grootst voor jullie gek genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
They see us rollin'.
Zo leuk dat de beste club van Nederland door bijna iedere andere club wordt uitgekotst
Onzin. Feijenoord heeft weleens kortlopende leningen gehad (o.a. voor de stadionsverbouwing), die binnen 2 jaar terugbetaald is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor dat subsidie verhaal is een appart topic. Vreemd dat veel mensen zich aan die subsidie storen, vrijwel elke club heeft in het verleden subsidie gekregen.
Waarom heb je precies een hekel aan 'de joden' dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gepost: ik zal alleen een 'hekel' hebben aan de joden (de rest interesseert me gewoon niet), maar het RESPECT is OOK het grootst voor jullie gek genoeg.
PSV is gewoon ... tja, een kliko. Ze interesseren me niet, ik voel er geen haat bij, ik kan er ook niets 'mooi' aan vinden... Gewoon diarree, bagger, stront.
Nee, een scheldpartij kan niet op een club zijn, omdat die club niet kan schelden. Dus als iemand dat doet moet het toch ergens uit voort komen, die haat...of niet dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een scheldpartij op een club kan dan ook niet persoonlijk zijn.
Verder is oog om oog natuurlijk een beetje basisschoolniveau.
Wie heeft het over Feyenoord?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Feijenoord heeft weleens kortlopende leningen gehad (o.a. voor de stadionsverbouwing), die binnen 2 jaar terugbetaald is.
Dat is iets heel anders.
Het is niet zozeer een 'hekel', het is meer de onderliggende connectie tussen Feijenoord en Ajax die soms opspeelt. Je weet wel, dat gevoel wat tot uiting kwam tussen een stel mongolen op een grasveld bij Beverwijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom heb je precies een hekel aan 'de joden' dan?
Jij stelt dat vrijwel elke club subsidie heeft gehad. Ik laat je nu al weten dat dat niet het geval is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie heeft het over Feyenoord?
Dus onzin?
Jij. Je zegt iedere club, daarmee bedoel je dus ook Feyenoord.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie heeft het over Feyenoord?
Dus onzin?
http://www.groene.nl/2011/20/wie-betaalt-het-voetbalquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij stelt dat vrijwel elke club subsidie heeft gehad. Ik laat je nu al weten dat dat niet het geval is.
Vrijwel elke club, LEZEN....quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij. Je zegt iedere club, daarmee bedoel je dus ook Feyenoord.
Welke club bedoel je daar dan wel mee en welke niet?quote:
Hij was oververmoeidquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef DonRaja het volgende:
Dit topic heeft een goede Eriksen discussie nodig:
Tijdens het EK definitief door de mand gevallen?
Nee. Als hij Ajax niet op sleeptouw kan nemen, kan je dat ook niet verwachten in het Deens elftal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef DonRaja het volgende:
Kijk in het linkje dat ik gepost heb. En je zult zien dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welke club bedoel je daar dan wel mee en welke niet?
Neuh. Hij moet nu na de vakantie weer fris en fit op het veld komen, en dit is wel het jaar van de waarheid voor hem.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef DonRaja het volgende:
Zoveel wedstrijden heeft Ajax toch niet extra gespeeld? + De titel was vrij snel zeker, dus echte druk was er de laatste wedstrijden ook niet meer.quote:
Juist ja, Feijenoord ontving GEEN giften.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
http://www.groene.nl/2011/20/wie-betaalt-het-voetbal
Nee, je hebt niet gelijk. Jij zegt vrijwel elke club. In dat artikel staat dat geen enkele club geen steun gehad heeft, met andere woorden: iedere club heeft steun gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kijk in het linkje dat ik gepost heb. En je zult zien dat ik gelijk heb.
Mwa, heeft wel de afgelopen 3 zomers toernooien gespeeld. Dat kan er best inhakken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zoveel wedstrijden heeft Ajax toch niet extra gespeeld? + De titel was vrij snel zeker, dus echte druk was er de laatste wedstrijden ook niet meer.
Fijn dat je weggaat, maar wie heeft het over Feyenoord?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Juist ja, Feijenoord ontving GEEN giften.
We kregen 5.4 miljoen garantstelling (voor het stadion) die binnen 2 jaar terugbetaald werd (korte lening dus!).
En dan 1.2 miljoen aan de skybox, die de gemeente rotterdam exploïteert om zelf beter van te worden.
Kortom, De gemeente VERDIENDE alleen maar geld aan Feijenoord
DOEIIIIII
Klopt, het verschil is dat Feijenoord bijvoorbeeld 9 miljoen kreeg die binnen 2 jaar terugbetaald was.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, je hebt niet gelijk. Jij zegt vrijwel elke club. In dat artikel staat dat geen enkele club geen steun gehad heeft, met andere woorden: iedere club heeft steun gehad.
LEZEN.
ManU had serieuze interesse, ik zie hem nog wel na 1 goede (opvallende) Europese wedstrijd voor 15-20 miljoen naar de PL gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
Mwah, Eriksen. Nog steeds een leuke speler, maar gasten die denken dat hij zo even Barca inloopt zijn gek. Daarvoor ontwikkelt hij zich nog niet snel genoeg. Ik trok de vergelijking al eerder met Sneijdert.
Al is er nog hoop, de knul is pas 20.
Je begrijpt me niet: met 'inloopt' bedoel ik dat hij moeiteloos meegaat op het niveau.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ManU had serieuze interesse, ik zie hem nog wel na 1 goede (opvallende) Europese wedstrijd voor 15-20 miljoen naar de PL gaan.
Aah ok, dat wist ik niet. Dat scheelt nogal ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa, heeft wel de afgelopen 3 zomers toernooien gespeeld. Dat kan er best inhakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |