Dit gaat om het principe AJA v PSVquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iedereen die een andere club in Nederland dan Ajax prefereert is dus een faalhaas en een boertje. Ik snap best dat het frustrerend is dat een speler als Narsingh liever naar PSV gaat dan naar Ajax, maar om nou meteen zo gefrustreerd te gaan doen, is wel heel kinderachtig.
Ach, al 10 jaar roepen ze hier dat ik me belachelijk maak, en elke keer krijg ik altijd weer gelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je maakt jezelf, naast het Eriksen-verhaal, weer belachelijk he. Wij zien PSV als een kutclub, voetballers zien dat toch anders. Misschien ziet hij er voetballend meer opties dan bij Ajax, of denkt hij dat PSV hoger gaat eindigen dit seizoen. Weet jij veel?
Hier wel ja, maar HW voert als eventuele beweegredenen dingen als angst voor de druk in Amsterdam. Terwijl je helemaal niet weet wat er in die jongen zijn hoofd omgaat. Bij een ploeg spelen waarvan ze al 4 jaar op een landstitel zitten te wachten, en hij misschien het verschil kan maken, is natuurlijk ook een uitdaging.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gaat om het principe AJA v PSV
Niet alles is puur rationeel natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier wel ja, maar HW voert als eventuele beweegredenen dingen als angst voor de druk in Amsterdam. Terwijl je helemaal niet weet wat er in die jongen zijn hoofd omgaat. Bij een ploeg spelen waarvan ze al 4 jaar op een landstitel zitten te wachten, en hij misschien het verschil kan maken, is natuurlijk ook een uitdaging.
Wat versta je onder afbraakvoetbal?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alles is puur rationeel natuurlijk.
Maar ik vind het serieus een vreemde keuze. Ik kan me er niets en dan ook niets bij voorstellen, willen spelen bij PSV met hun afbraakvoetbal etc.
De speelwijze van PSVquote:
87 doelpunten voor, er zijn zat ploegen die er minder hebben gemaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De speelwijze van PSV.
1-0 thuis tegen de graafschap op zaterdagavond, en maar de polonaise in in je clownspak.
Je kan het proberen wat je wil met je proviciaalse propaganda, PSV zal altijd een neppe kutclub blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
87 doelpunten voor, er zijn zat ploegen die er minder hebben gemaakt.
Is jouw mening, en aangezien ik daar weinig waarde aan hecht, zal het me een worst wezen. Schijnbaar zit de haat hoog bij je, praat er eens over met iemand, misschien lucht het op. Ik bespeur enige vorm van frustratie bij je, en die zal er ongetwijfeld niet zijn geweest, als PSV stelselmatig onder Ajax zou eindigen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan het proberen wat je wil met je proviciaalse propaganda, PSV zal altijd een neppe kutclub blijven.
Haat? jegens zo'n provincieclubje? Nee hoor, minachtig hooguit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is jouw mening, en aangezien ik daar weinig waarde aan hecht, zal het me een worst wezen. Schijnbaar zit de haat hoog bij je, praat er eens over met iemand, misschien lucht het op. Ik bespeur enige vorm van frustratie bij je, en die zal er ongetwijfeld niet zijn geweest, als PSV stelselmatig onder Ajax zou eindigen.
De laatste 4 jaar is PSV onder Ajax geëindigd. Dat is toch al best stelselmatig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is jouw mening, en aangezien ik daar weinig waarde aan hecht, zal het me een worst wezen. Schijnbaar zit de haat hoog bij je, praat er eens over met iemand, misschien lucht het op. Ik bespeur enige vorm van frustratie bij je, en die zal er ongetwijfeld niet zijn geweest, als PSV stelselmatig onder Ajax zou eindigen.
Je bent een baggeruser maar. ZOVEEL WAARHEIDquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan het proberen wat je wil met je proviciaalse propaganda, PSV zal altijd een neppe kutclub blijven.
Aanhang hoef ik niet, maar elke keer dat schelden? Je laat alleen maar je onvermogen eruit blijken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haat? jegens zo'n provincieclubje? Nee hoor, minachtig hooguit.
Maar ga lekker je propaganda in je PSV topicje verkondigen, hier ga je geen aanhang vinden.
Sowieso zijn er maar twee 'echte' clubs in Nederland.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de magere jaren bij Ajax ook gewoon meegemaakt, en toen vond ik precies hetzelfde. Dat je van Ajax kan winnen maakt je nog steeds geen echte club.
Je vindt kutclub al schelden? Dat is in de voetbalwereld bijna een koosnaampje manquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aanhang hoef ik niet, maar elke keer dat schelden? Je laat alleen maar je onvermogen eruit blijken.
Wat een echte club is verschilt van persoon tot persoon.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de magere jaren bij Ajax ook gewoon meegemaakt, en toen vond ik precies hetzelfde. Dat je van Ajax kan winnen maakt je nog steeds geen echte club.
HW, je weet wel dat je niet met geestelijk gehandicapten moet fucken toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je vindt kutclub al schelden? Dat is in de voetbalwereld bijna een koosnaampje man.
Ik gok dat je ronaldofan bent.
Jij vindt het geen schelden, maar een normale manier van communiceren? Zegt ook iets over jou natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je vindt kutclub al schelden? Dat is in de voetbalwereld bijna een koosnaampje man.
Ik gok dat je ronaldofan bent.
Klopt. Als je houdt van gekken in wortelpakken en clownsoutfits, witte zakdoekjes zwaaien in de eerste helft en met een boerenaccent de herdgang op als je nog steeds landskampioen kan worden, O en competitievervalsing door even 50 miljoen subsidie te pakken, dan is PSV je """""""club"""""""quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een echte club is verschilt van persoon tot persoon.
Je spreekt uit ervaring klapjostie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HW, je weet wel dat je niet met geestelijk gehandicapten moet fucken toch?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |