Deal. Die verkopen we toch weer voor 25 miljoen door.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je mag De Vrij voor 12 miljoen. Koopje lijkt me.
Vind ik ook, het feit dat hij zelf twijfelt zegt al genoeg want als je overtuigd bent van jezelf ga je toch niet naar PSV als je naar Ajax kanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:11 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Narsingh naar Ajax komt, ik vind hem toch te beperkt. Laat hem maar lekker draven bij die boeren.
Als een tweede plek als subtop geldt, is Ajax komend seizoen subtop en zijn wij de absolute top.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij hoeven geen spelers van subtoppers.
Ik zie wel graag een nieuwe rechtsbuiten komen. Wie zien jullie dan als opties i.p.v. Narsingh?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:11 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Narsingh naar Ajax komt, ik vind hem toch te beperkt. Laat hem maar lekker draven bij die boeren.
Elia zou ik wel willenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef Reemi het volgende:
Blijven dromen, Helpmefok.
[..]
Ik zie wel graag een nieuwe rechtsbuiten komen. Wie zien jullie dan als opties i.p.v. Narsingh?
Vind Elia geen type voor op rechts, is meer iemand om naar binnen te trekken vanaf links en met rechts uit te halen.quote:
Grapje hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als een tweede plek als subtop geldt, is Ajax komend seizoen subtop en zijn wij de absolute top..
Moeilijk. Eigenlijk hoop ik dat de scouting eens verder kijkt dan de Eredivisie. Als je puur kijkt naar de Eredivisie lijkt Wildschut me wel een leuke optie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef Reemi het volgende:
Blijven dromen, Helpmefok.
[..]
Ik zie wel graag een nieuwe rechtsbuiten komen. Wie zien jullie dan als opties i.p.v. Narsingh?
Lijkt me een leuk combo voorin, af en toe een beetje switchen, maar goed Elia zal niet komen denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind Elia geen type voor op rechts, is meer iemand om naar binnen te trekken vanaf links en met rechts uit te halen.En op links hebben we Boerrigter al.
Ach, er is nog zat tijd tot de deadline. In dit soort onderhandelingen gaat men vaak wat traineren in de hoop er het maximale uit te halen. Ik vind het wat oneerbiedig jegens Vertonghen, die zelf naar mijn weten nooit allerlei onredelijke eisen heeft gesteld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een incompetente mensen zitten er bij Ajax als je ziet wat er gebsurt met Jantje...Het voordeel is...weer kampioen met Ajax dus
Het ligt toch wat gecompliceerder heb ik begrepen, in de kleine lettertjes schijnt volgens Ajax te staan dat die 15% alleen geldt indien Vertonghen weg zou gaan voor de gelimiteerde transfersom van 20 miljoen, daar is dus het meningsverschil over.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een incompetente mensen zitten er bij Ajax als je ziet wat er gebsurt met Jantje...Het voordeel is...weer kampioen met Ajax dus
Waarschijnlijk wel. Geven we daarvan 2 miljoen aan Jantje Vertonghen hij ook weer blij en Ajax krijgt gewoon complete 12 miljoen. Jeej iedereen tevredenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:46 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)dia+by+SocialManager
financiele meevaller van 3,1m als ik dit zo lees?
Als dit het geval is en het dus duidelijk in het contract staat kan ik begrijpen dat Ajax hem geen 15% wil geven. Toch mag Ajax zich wel wat coulanter opstellen jegens Jantje, je hebt jaren plezier gehad van die jongen en hij heeft nooit moeilijk gedaan, gun hem dan ook die droomtransfer (en die eventuele compensatie voor de jaren dat hij geen grootverdiener maar wél dragende speler was).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ligt toch wat gecompliceerder heb ik begrepen, in de kleine lettertjes schijnt volgens Ajax te staan dat die 15% alleen geldt indien Vertonghen weg zou gaan voor de gelimiteerde transfersom van 20 miljoen, daar is dus het meningsverschil over.
Echt duidelijk zal het niet zijn want dan zou Vertonghen het ook niet betwisten maar ik hoop in ieder geval dat ze er op een goeie manier uitkomen, dat verdient Vertonghen welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als dit het geval is en het dus duidelijk in het contract staat kan ik begrijpen dat Ajax hem geen 15% wil geven. Toch mag Ajax zich wel wat coulanter opstellen jegens Jantje, je hebt jaren plezier gehad van die jongen en hij heeft nooit moeilijk gedaan, gun hem dan ook die droomtransfer (en die eventuele compensatie voor de jaren dat hij geen grootverdiener maar wél dragende speler was).
Wat er in het contract staat moet je je aan houden. Ik was vannacht nog helemaal voor Jan, maar indien dit waar is is het een ander verhaal. Jan heeft zelf met zijn volle verstand niet bijgetekend voor een groter salaris, dus moet daar ook niet over klagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als dit het geval is en het dus duidelijk in het contract staat kan ik begrijpen dat Ajax hem geen 15% wil geven. Toch mag Ajax zich wel wat coulanter opstellen jegens Jantje, je hebt jaren plezier gehad van die jongen en hij heeft nooit moeilijk gedaan, gun hem dan ook die droomtransfer (en die eventuele compensatie voor de jaren dat hij geen grootverdiener maar wél dragende speler was).
Ik blijf erbij dat we Jan gewoon een topsalaris moeten geven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat ze er een beetje vlot uitkomen. Die jongen zegt nu wel in de media dat hij 'met plezier' nog een seizoentje blijft plakken, maar dat word een raar seizoen, een speler die alleen speelt om transfervrij te raken en de club financieel een bitchslap te geven.
Al bied je 'm 10 miljoen, die is weg. Hij kent de spitsen van VVV en NEC ondertussen wel. Hij wil gewoon een andere competitie, ander team, gewoon in z'n geheel een stapje hoger.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we Jan gewoon een topsalaris moeten geven.
Juist als je spelers zoals Jantje kan houden voor een echt lange periode kan je structureel mee gaan doen in Europa en verder komen dan groepsfases.
Ik hoop het ook, hopelijk komt Moisander niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verkopen en opvangen met eigen jeugd.
Wanneer Anita weg gaat dan pas een nieuwe speler aantrekken.
Betere speler of gelijkwaardige speler dan Jan is gewoon niet haalbaar voor Àjax.
Hij is gewoon nog niet af, morgen is de deadline dus die worden morgenochtend ergens gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat houden ze wel goed geheim moet ik zeggen, er lekt een keer iets niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |