Ik neem aan dat ze Boerrigter bedoelen, hopelijk gaat het alleen om een check of scan om te kijken of het nu goed zit met zijn rugtwitter:
probeer je nu echt een plaatje uit je mail te linken?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nieuwe uit shirt Feyenoord
[ afbeelding ]
wtf is dat voor URL?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nieuwe uit shirt Feyenoord
[ afbeelding ]
twitter:AT5 twitterde op maandag 25-06-2012 om 11:22:02Derk Boerrigter moest vanochtend voor een scan naar het ziekenhuis, maar hij voelt zich topfit. http://t.co/kkJGF9IK reageer retweet
Ja godverdomme! vertel ons meer over dit onrecht!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef sausagin het volgende:
Ajax , kut club , afspraken van een contract niet willen nakomen.
Man ga naar de tour de dope kijken ofzo en bemoei je niet met een echte sportquote:Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef sausagin het volgende:
Grappig zo'n Belg die voor z'n landgenoot opkomt, Vertonghen heeft je hulp niet nodig, die redt zichzelf welquote:Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef sausagin het volgende:
Nee niet perse, het kwam gewoon ten sprake.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij gaat met vrouwen een gesprek over voetbal aan? Ben je lomp of zo
Naahh, laat hem dan maar hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:23 schreef TomerAjax het volgende:
Sulejmani voor 7 miljoen naar Galatasaray?
Een mooi strikje eromheen en wat bubbels voor ons om te vieren dat we weer eens een matige speler voor een aardig bedrag hebben kunnen lozen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:23 schreef TomerAjax het volgende:
Sulejmani voor 7 miljoen naar Galatasaray?
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Cruijff, Bergkamp en Jonk willen Ebecilio omturnen naar back. Frank wil er nog niet aan, omdat ie dan volgens hem te weinig opties voorin heeft.
Bron?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Cruijff, Bergkamp en Jonk willen Ebecilio omturnen naar back. Frank wil er nog niet aan, omdat ie dan volgens hem te weinig opties voorin heeft.
je maakt van messi toch ook geen CM??quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgens mij kan hij dat ook nietquote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
AN he, zijn nog wel wat gasten daar met aardig wat contacten. Ares(administrator daar) postte dat gister.quote:
Wilde net zeggen, wordt hij dan links- of rechtsback?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En waar moet ie dan staan, is ook nog niet echt duidelijk wat nou zijn beste been is.
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Lukoki niet in gesprek met VVV Venlo
De afgelopen dagen meldden verschillende media dat Jody Lukoki en Davy Klaassen op het punt staan om door Ajax voor een seizoen aan VVV Venlo verhuurd te worden. Hier blijkt niets van te kloppen. 'Het is volkomen onzin', aldus Lukoki.
'Er zijn geen gesprekken gaande', vertelde de 19-jarige buitenspeler maandag aan AjaxShowtime.com. 'Ik heb van niks gehoord. Ik weet er niks van en als het wel zo is, dan zal ik het wel horen. Tot die tijd ga ik gewoon vlammen bij Ajax en me bewijzen in de voorbereiding.'
De geruchten over de interesse van VVV in Lukoki komen overigens niet volledig uit het niets. Tijdens de vorige winterstop klopten de Limburgers aan bij Ajax voor de aanvaller. Destijds weigerde Ajax om de speler te verhuren.
quote:Narsingh verwacht binnen week uitsluitsel
Binnen twee weken zal bekend zijn waar de toekomst van Luciano Narsingh ligt. Als het even meezit zal de speler binnen een week een contract tekenen bij een nieuwe werkgever. Dit maakte zijn zaakwaarnemer maandag bekend.
'Luciano Narsingh wil graag nu een tussenstap maken voordat hij naar een absolute topclub wil', vertelde zaakwaarnemer Mino Raiola aan de NOS. 'Ik ben daar eigenlijk niet zo van, maar hij wil het graag. Er zijn nog een aantal clubs waarmee we in gesprek zijn. Binnen een week, wellicht twee weken, zullen we weten waar zijn toekomst ligt.'
Ajax is zeer concreet voor de 21-jarige rechtsbuiten. Ook PSV heeft zich echter gemeld voor de speler en volgens Johan Derksen (hoofdredacteur Voetbal International) heeft de aanvaller een voorkeur voor de Eindhovenaren.
Ach liever stalt hij ze gelijk bij een Europese topclub en gooit een hele carrière naar de tering zie Bouy en nog een paar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef TJV het volgende:
' Ik ben daar eigenlijk niet zo van. '
Kan die raiola zijn bek gewoon niet een keer houden.
Ja Cocu en Faber hebben een maand op die jongen in kunnen praten, maar als hij naar PSV gaat heeft hij gewoon niet genoeg zelfvertrouwen voor Ajaxquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
bij vi oranje werd gezegd dat narsingh liever naar psv wil dan naar ajax.
Laat gaan johquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vertonghen moet gewoon weg. Moisander mag wel wegblijven inderdaad. Dan kun je net zo goed de competitie beginnen met Blind en Denswil, heb je Veltman, Koppers en Boilesen die ook nog centraal kunnen spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Laat gaan johAjax moet eerst ervoor zorgen dat of Verthongen blijft of er een GOEDE vervanger komt
heb hem wel eens best aardige verdedigende acties uit zien halen. als aanvaller zal hij nooit boven t nivo heerenveen uitkomen dus je kan t proberenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, wordt hij dan links- of rechtsback?Maar ik ben benieuwd, we hebben een aardig verleden met het omtrainen van buitrenspelers.
Ik hoop het wel, zie weinig toegevoegde waarde van Narsingh bij Ajax. Hij moet het niet hebben van de kleine ruimtes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Speelde 38 (9) duels in twee seizoenen waarin Ajax de titel pakte. Met spelers als Huntelaar, Suarez en Pantelic voorin zijn we ook nooit kampioen geworden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb hem wel eens best aardige verdedigende acties uit zien halen. als aanvaller zal hij nooit boven t nivo heerenveen uitkomen dus je kan t proberen
Verdedigen is de beste aanval.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Speelde 38 (9) duels in twee seizoenen waarin Ajax de titel pakte. Met spelers als Huntelaar, Suarez en Pantelic voorin zijn we ook nooit kampioen geworden.
Wat is wijsheid?
Ja je kan je afvragen wie er verkeerd zit als zelfs Vertonghen niet overeen kan komen met Ajaxquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:59 schreef Marsenal het volgende:
Zit Aissati nu echt zijn contractonderhandelingen te frustreren dankzij interesse van Vitesse?
Ik vind dat omscholen van spelers altijd wel interessant. Ik vraag me alleen af wat Ebecilio er zelf van zou vinden. Het is toch zoiets als zeggen 'Luister, dit word hem niet. We zoeken nog een verdediger, wat denk je er van?'
Wie voert dit beleid momenteel? Slop of het technische hart?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja je kan je afvragen wie er verkeerd zit als zelfs Vertonghen niet overeen kan komen met Ajax
Dat lag meer aan het feit dat Ajax soms gewoon kansloos speelde tegen VVV Venlo achtige ploegen en steeds punten verloorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Verdedigen is de beste aanval.
Pas als je verdediging goed staat kan je echt wedstrijden gaan winnen. Ajax kon nog zoveel scoren onder Huntelaar, Suarez en co. nooit kampioen.
Ik begrijp niet helemaal wat er misgaat bij vertonghen, kan iemand dat hier kort en bondig uitleggen, contractclausules zijn voor mij af en toe abracadabra.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja je kan je afvragen wie er verkeerd zit als zelfs Vertonghen niet overeen kan komen met Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |