gelijk denken aan de klusjesmannenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
EIN VOLK, EIN REICH, EIN GRAMMAR
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik fap wel rechts.
Links slapende hand voor 'the stranger' op zijn tijd.
nou nou grote mond voor zo'n meissiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat was je vraag?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maarrreee, geef eens antwoord op mijn reactie. Ik ben benieuwd. Ik ben altijd geïnteresseerd in twisted minds zoals jij.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gelijk denken aan de klusjesmannen
Ik zei het tochquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
helaas.quote:
jupquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er hier meer linkshandigen die ook niet weten wat ze moeten doen als ze een vork en een lepel bij de spaghetti krijgen.
Ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er hier meer linkshandigen die ook niet weten wat ze moeten doen als ze een vork en een lepel bij de spaghetti krijgen.
Fantastischquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Yes Kempi heeft een nieuwe EP uitgebracht!!!
Gebruik eigenlijk alleen een lepel bij soep.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
echte mannen eten spaghetti met hun handenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
Barbaar!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik.
Maar ik eet spaghetti niet met een lepel, gewoon met een mes in stukken snijden en met een vork eten
Kolere die heb ik lang niet gehoordquote:
Zie de kemp tegenwoordig ook al op Omroep Brabant voorbij komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Yes Kempi heeft een nieuwe EP uitgebracht!!!
precies, denk aan die arme familie van de spaghetti.quote:
quote:
Dus je staat er ongeveer zo in? Je wordt geboren? Ah, jammer man in de kelder van Fritzel. Ja pech gehad, laat je maar lekker 5 keer per dag uitwonen door je vader en opa tegelijk. Hoort er bij. Dat ontkende je eerder in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jouw hele houding tegenover dieren en mensen die geboren worden in gevangenschap voor een bepaald doel (van stukjes vlees op je bord tot verkrachting!) keur je gewoon goed. Nouja, als jij dat vind...
Maar om dan ook nog te stellen dat dieren die in vrijheid geboren zijn ook maar afgemaakt moeten worden omdat ze toevallig op de stoep schijten waar jij overheen loopt als je naar de supermarkt moet omdat je batterijen van je afstandbediening op zijn is echt belachelijk.
Vind die gast zo'n dikke mongool hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie de kemp tegenwoordig ook al op Omroep Brabant voorbij komen.
Ik eet het niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:05 schreef Cara het volgende:
[..]
echte mannen eten spaghetti met hun handen
Ik heb gehoord dat iedere keer als je spaghetti met mes en vork eet iemand een puppy wurgt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
precies, denk aan die arme familie van de spaghetti.
Als in botox naaldenquote:
Goed lezen doe je iig niet, want a .. je stelt geen vraag en b ik heb al gereageerd op dat Fritzel verhaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Dus je staat er ongeveer zo in? Je wordt geboren? Ah, jammer man in de kelder van Fritzel. Ja pech gehad, laat je maar lekker 5 keer per dag uitwonen door je vader en opa tegelijk. Hoort er bij. Dat ontkende je eerder in ieder geval niet.
Ik kan veel hebben, lees vaak in BNW, maar dit is echt te ziek voor woorden.
Spaghetti eet je met een vork maar zonder mes uiteraardquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik.
Maar ik eet spaghetti niet met een lepel, gewoon met een mes in stukken snijden en met een vork eten
kwam dus gewoon uit de u.k.quote:
lolololquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ork ork ork.. soep eet je met een.. lepel.
Zulks een goede grap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ork ork ork.. soep eet je met een.. lepel.
Geo eet met mes en vork.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat iedere keer als je spaghetti met mes en vork eet iemand een puppy wurgt.
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:10 schreef Cara het volgende:
kan iemand me ff helpen met afwas er staat hier voor 6 personen over de afgelopen 2 dagen
iedereen komt nu met van die afgezaagde grappenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zulks een goede grap.
Zelfde categorie als ananas of ananas in het Engels.
Gewoon een grote handdoek overheen flikkeren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:10 schreef Cara het volgende:
kan iemand me ff helpen met afwas er staat hier voor 6 personen over de afgelopen 2 dagen
Volgens mij ben jij echt zo'n stereotype Hollandse boer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
En ik doe ook appelmoes bij (zowat alles) macaroni/spaghetti..start hatin'
Je ontkend het weer niet. Ziek.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed lezen doe je iig niet, want a .. je stelt geen vraag en b ik heb al gereageerd op dat Fritzel verhaal.
niet eens ketchup?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
Mij maakt het niet uit hoe iemand live is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:11 schreef napoleonfour het volgende:
The Weeknd is goed, al is ie live minder.
voor het eerst dat ik een meid in de VBL waardeer, is het omdat ze wil helpen schoonmakenquote:
Wel als je het concert bijwoont.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoe iemand live is.
Appelmoes vind ik écht niet lekker en ik krijg al kotsneigingen bji de gedachte aan appelmoes met spaghettiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
oh en dank je hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:12 schreef Cara het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik een meid in de VBL waardeer, is het omdat ze wil helpen schoonmaken
laat maar weten of je wil afdrogen of poetsen
Totdat je er 38,50 voor betaald hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoe iemand live is.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:12 schreef Cara het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik een meid in de VBL waardeer, is het omdat ze wil helpen schoonmaken
laat maar weten of je wil afdrogen of poetsen
Ik krijg echt zo'n beeld van Geo met een slabbetje, oranje bek en plastic bestek.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Appelmoes vind ik écht niet lekker en ik krijg al kotsneigingen bji de geachte aan appelmoes met spaghetti
die gekke souljaboi was in tilly vorige weekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totdat je er 38,50 voor betaald hebt.
Neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik vind die dingen nu nog leuk om te doen, komt nog wel verandering in denk ik.
quote:
True..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totdat je er 38,50 voor betaald hebt.
Ik heb al gezegd dat verkrachting en incest niet goed is, dat lijkt me een mening. Daarnaast zei ik ook duidelijk dat ik onderscheid maak tussen mens en dier.quote:
Hou het zo en trouw met mij. Vrouwen zoals jij zijn tegenwoordig zeldzaam.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik vind die dingen nu nog leuk om te doen, komt nog wel verandering in denk ik.
ik heb nog een afwas staanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef Typisch het volgende:
Help, is er in Rotterdam nog wat tofs vanavond? Ik heb geen idee wat ik moet doen vanavond.
Dat is wel vervelend dan, moet je het straks jaren lang doen terwijl je er een hekel aan hebtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar dat is haar lot.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend dan, moet je het straks jaren lang doen terwijl je er een hekel aan hebt
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat verkrachting en incest niet goed is, dat lijkt me een mening. Daarnaast zei ik ook duidelijk dat ik onderscheid maak tussen mens en dier.
Met jouw selectieve leespartijen lijkt mijn mind nog twister'ér dan hij al is.
Dit bedoel je? Je zegt dus dat het niet goed is, maar als ze er aan kunnen wennen moet het kunnen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is de vraag, hoeveel je er aan kan wennen.. of de trauma/impact erger is bij de een dan de ander.. dat weet ik niet. Maar incest/verkrachting is niet goed nee..
Maar dat is het rare aan de mens, die vind dat het met ons eigen ras niks mag doen, maar met dieren, dood stampen, in kooitjes stoppen, houden als huisdiertjes..
Waar geo zijn droom kan beleven en overal appelmoes met een kers halen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep een levenslange carriere in de wasstraat van een Van der Valk restaurant...
Bij welk gerecht? Bij gekookte aardappelen wel, vaak gooi ik daar zo'n prei mix doorheen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
Doe je ook prakken geo. Totdat het een soort papachtige substantie is?
Dat denk je nu.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn lot is het lichaam van andere mensen ruïneren of mooier maken.
Klinkt freaky.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beter niet ruineren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Al is die kans wel nihilquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss dat je van gedachte verandert. Kan altijd.
Dude, na 3x lezen snapte ik deze zin nog niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat je lot is het mooiste plekje van je te verpesten omdat je een van je eigen wilt hebben
hej deze zin snap ik niet, kan je het uitleggen aan de hand van appelmoes?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat je lot is het mooiste plekje van je te verpesten omdat je een van je eigen wilt hebben
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel als je er lichamen mee denkt te gaan ruïneren...
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er komen vast wel eens mensen met een impulsieve bui langs.
Ja dat heb ik mensen eerder horen zeggenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Al is die kans wel nihil
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, na 3x lezen snapte ik deze zin nog niet.
?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap 'm denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Gewonn terugbellen en die gozert/wijf uitscheldenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
Word al een week lang zo'n 5 keer per dag gebeld door een onbekend nummer. Wanneer geven ze het nou eens op?
Wat snap je niet aan onbekend nummer?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewonn terugbellen en die gozert/wijf uitschelden
al eens opgenomen?quote:
oh dat is wel stoer.quote:
Neem mensen die onbekend bellen sowieso nooit op. Als het belangrijk is spreken ze maar m'n voicemail in.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Moet ik nog uitvinden hé, ben nog niet begonnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:21 schreef Cara het volgende:
[..]
oh dat is wel stoer.
wat is je specialiteit?
Je bent wel erg diepzinnig op zo'n vrijdagavond, skunk?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
Mooiste plekje.. van vochtig holletje tot natte grot..
Kind krijgen..
Duidelijker?
Ja preciesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef Smoofie het volgende:
Waarom weigeren als ze er geld voor krijgt?
Trots?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef Smoofie het volgende:
jij vindt dat echt het mooiste plek op een lichaam?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
Mooiste plekje.. van vochtig holletje tot natte grot..
Kind krijgen..
Duidelijker?
Haha...ik heb dat ook altijd. Neem nooit onbekende nummers op. Van die schijt-acties waar ik niks aan heb. Wel leuk om ze voor de gek te houden though.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
Word al een week lang zo'n 5 keer per dag gebeld door een onbekend nummer. Wanneer geven ze het nou eens op?
je zal toch wel al een beetje kunnen tekenen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet ik nog uitvinden hé, ben nog niet begonnen.
Een goede artist zet niks waar hij of zij niet achter staat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef Smoofie het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja preciesis wel slechte instelling, maargoed.
Hij is wel goed hoor. Ik snapte 'm de 4e keer wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, na 3x lezen snapte ik deze zin nog niet.
Denk je dat ze chinees kan lezen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
DV ga je dan ook expres zo "I'm gay" etc als Chinese tekens zetten ipv wat zij willen?
Jazeker. Denk dat realistisch me wel goed ligt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef Cara het volgende:
[..]
je zal toch wel al een beetje kunnen tekenen?
You sir are a bossquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor. Ik snapte 'm de 4e keer wel.
Ik snap nu waar het over ging, omdat hij die post erna deed maar ik snap de zin nog steeds niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor. Ik snapte 'm de 4e keer wel.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
DV ga je dan ook expres zo "I'm gay" etc als Chinese tekens zetten ipv wat zij willen?
quote:
Tijdens een vakantie in Portugal liet een engelse chick het chinese teken voor diarree zetten.... en niet eens per ongelukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ben jij ook zo'n emo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jazeker. Denk dat realistisch me wel goed ligt.
Haha, zal wel een schijtleven hebben danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijdens een vakantie in Portugal liet een engelse chick het chinese teken voor diarree zetten.... en niet eens per ongeluk
dit soort dingenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n emo?Die emo's kunnen altijd erg goed tekenen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ik emo benquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
jij kunt zo heerlijk generaliserenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
ik ben nog op zoek naar iemand die realistische gezichten kan tekenen voor op mijn bovenarm.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jazeker. Denk dat realistisch me wel goed ligt.
Ze zou eerst de mijne doen swa.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar iemand die realistische gezichten kan tekenen voor op mijn bovenarm.
[..]
Ja, tekenen of tattooeren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar iemand die realistische gezichten kan tekenen voor op mijn bovenarm.
Zeg ik niet, ik vraag het.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ik emo bennee.
doe eens een gokquote:
Negers kunnen hard rennen, joden goed met geld omgaan, Marokkanen goed stelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha, zal wel een schijtleven hebben dan
-->PUB.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die mensen in een hokje stoppen
Cocu al goede derde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Grootste josti van het lopende kalenderjaar is Steve McClaren. Daarachter Pieter Huistra.
groetjes
Pieter Huistra valt wel mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Grootste josti van het lopende kalenderjaar is Steve McClaren. Daarachter Pieter Huistra.
groetjes
Is dat ook met napoleonone t/m three gebeurd?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
nou geo, je kan weer geokant5 aanvragen. dit account heb je dus goed verneukt.
10+Tadic.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pieter Huistra valt wel mee.
Mensen vergeten dat hij 11 eenheidsworsten in z'n elftal heeft lopen.
jup.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat ook met napoleonone t/m three gebeurd?
Nomineer hier mensen voor grootste josti van de dag..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
Ik wil bij deze geo bestempelen als grootste josti van de dag.
Nee Stijn. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nomineer hier mensen voor grootste josti van de dag..
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nomineer hier mensen voor grootste josti van de dag..
Idd. Cipiers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die mensen in een hokje stoppen
Ach, jullie overdrijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]De ware aard van geo komt naar boven.
komt nog wel als je topics aanmaakt waar je de liefde verklaard aan de mooiste mensen van het fok! forum.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
komt nog wel als je topics aanmaakt waar je de liefde verklaard aan de mooiste mensen van het fok! forum.
niksquote:
Nee dat maak jij ervan... Jij legt een link met iemand die goed kan tekenen naar emo, terwijl elk ander mens ook gewoon goed zou kunnen tekenen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen stopt mensen in hokjes, hoe erg je het doet kan verschillen.. en hoe je er mee omgaat.
Het is gewoon dat veel emo's goed kunnen tekenen, ik heb nergens gezegd dat ik het kut mensen vind of dat ik emo's super tof vind.. dat maken jullie er meteen van
Ik zeg ook heul niet dat alleen emo's goed kunnen tekenenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee dat maak jij ervan... Jij legt een link met iemand die goed kan tekenen naar emo, terwijl elk ander mens ook gewoon goed kan tekenen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg ook heul niet dat alleen emo's goed kunnen tekenenik zeg dat veel ervan goed kunnen tekenen. Omdat die gepest worden en dan de hele dag gaan zitten krabbelen in schriftjes.
Duuude, I cant even..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen stopt mensen in hokjes, hoe erg je het doet kan verschillen.. en hoe je er mee omgaat.
Het is gewoon dat veel emo's goed kunnen tekenen, ik heb nergens gezegd dat ik het kut mensen vind of dat ik emo's super tof vind.. dat maken jullie er meteen van
omdat gitaar doet denken aan de vruchtbare tijd op de mesas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Dromenvangertje, waarom vinden vrouwen muzikanten zo interessant? Hou een gitaar vast en je stijgt meteen met 10 punten in de achting.
Woodstock activiteiten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat gitaar doet denken aan de vruchtbare tijd op de mesas.
Omdat mannen met een gitaar goed vingerwerk hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Dromenvangertje, waarom vinden vrouwen muzikanten zo interessant? Hou een gitaar vast en je stijgt meteen met 10 punten in de achting.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
Wat een leuke vrouwen heeft dromenvangert op haar blog.
Ik ken er een paar die gaan helemaal soppen van mannen die goed kunnen voetballen, ook zoiets. En dan bedoel ik niet de profs, maar gewoon bij de plaatselijke FC oid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Net zo hokkie stop gedrag, iemand met gitaar scoort beterquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Hahahahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Duuude, I cant even..
[ afbeelding ]
vruchtbare tijd op de mesas?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat gitaar doet denken aan de vruchtbare tijd op de mesas.
Denken ze? Bitch please. Het is wel zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat mannen met een gitaar goed vingerwerk hebben.Denken ze.
luekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
ik had eens een gitaar, ik moest toen alle dames van mij afslaan met diezelfde gitaar.
Je moet die dingen ook niet jatten, die willen ze terugquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
ik had eens een gitaar, ik moest toen alle dames van mij afslaan met diezelfde gitaar.
Weet niet, vind Mesas altijd wel een mooi woord. Blijkt dus een tafel berg te zijnquote:
Dat zeg ik niet. Ze scoren in de regel hoge ogen bij dames puur door het bespelen van een gitaar. Ik moet er alleen nog ff de vruchten van plukken binnenkort.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zo hokkie stop gedrag, iemand met gitaar scoort beter
Dat heb ik ook gehad ja. Maar dan met een knuppel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb een gitaar, maar waar de meisjes blijven..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
vingerwerk is overrated, dat kunnen ze zelf beter. mondwerk, daarme win je de échte dames.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
deed je helicoptertje?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad ja. Maar dan met een knuppel.
Ik heb er 3. Is dat een garantie voor een kwartet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb een gitaar, maar waar de meisjes blijven..
Jup. Ik doe een erg goed helicoptertje. Al zeg ik het zelf.quote:
...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ach, van die gitaar gassie en bandleden is vast de vrouwelijke vorm wat mannen hebben met dom/blond/hoerig.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Ik doe een erg goed helicoptertje. Al zeg ik het zelf.
Ja: Jij, 1 chick en nog 2 gasten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Is dat een garantie voor een kwartet?
*begint z'n bed op te maken*
Het orakel van Eindhovenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ach, van die gitaar gassie en bandleden is vast de vrouwelijke vorm wat mannen hebben met dom/blond/hoerig.
Wie weet man, neem ze alle 3 eens mee naar een club.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Is dat een garantie voor een kwartet?
*begint z'n bed op te maken*
dat laatste.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op het podium of met m'n gitaren onder de arm op de dansvloer om te husslen?
Niks bijzonders, gewoon om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor gitaar heb jij DV?
Kapiteintje heeft deze baas:
[ afbeelding ]
Ik heb er zo een:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor gitaar heb jij DV?
Kapiteintje heeft deze baas:
[ afbeelding ]
Dank.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef Typisch het volgende:
Wat een leuke blog.
MAar nog een keer, iemand die wat te doen weet in Rotterdam of in de buurt? Verveel me dood, anders wordt het weer een avondje doelloos fifa, wii of tv kijken met een paar maten.
Mag niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke blog.
MAar nog een keer, iemand die wat te doen weet in Rotterdam of in de buurt? Verveel me dood, anders wordt het weer een avondje doelloos fifa, wii of tv kijken met een paar maten.
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jou is het dus: Fifa > chicks neuken.
En dan noemen ze mij de josti van de dag
VVV zie ik wel winnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie zondag?![]()
De Graafschap onderuit tegen Den Bosch?
VVV onderuit tegen Cambuur?
Maar je ontkent het niet. Ziek...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga naar perron ofzo. Zal vast wel techno avondje zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo standaard. Dacht dat er misschien nog wat leuks te doen was.
Wie was het eigenlijk bij het jeugdjournaal doen ze niet aan namenquote:
Als VVV wint, dan zijn zij wel naar de eredivisie, De Graafschap treft bij winst WIL/Spa.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
VVV zie ik wel winnen.
Hopen dat Den Bosch weet te stunten.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar je ontkent het niet. Ziek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Braamhaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie was het eigenlijk bij het jeugdjournaal doen ze niet aan namen
Appelmoes is idd wel lekkerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Voetbalzone met hun urlsleer een keer SEO vriendelijke urls te maken man noobs.
Sowieso voetbalzonequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Voetbalzone met hun urlsleer een keer SEO vriendelijke urls te maken man noobs.
Keuze tussen cl en el lijkt mij duidelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165107
Vinden ze leuk hé. Ajax pesten
Pizza'tje straks denk ik voor mij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Nasi Goreng met pindasaus is ook erg lekker.
Had ik vorige week op, was alleen een dikke deegbolquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pizza'tje straks denk ik voor mij.
Dat dieet van jou is ook 'out the window' of niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bohhquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrijdagavond.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dieet van jou is ook 'out the window' of niet?
1 cheat dag is goedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrijdagavond.Alles wat ik hier zeg eet ik niet altijd hoor. Heb heel de week braaf zilvervliesrijst met kip en groenten gegeten.
ok.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had ik vorige week op, was alleen een dikke deegbol
ok.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
MARY MOOOOOOOONNNNNNN
She don't eat meat but she sure like the bone!
Moisander mogen ze hebben, die kan er namelijk niet zoveel van.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft ook in alles interesse waar Ajax ook interesse heeft
Narsingh en Mooie sander komen naar ajax punt uit klaar groet groet
JORDIIIIII RELLERT OUWE RELLERTquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander mogen ze hebben, die kan er namelijk niet zoveel van.
# 114 Ajacied422 76.617 op naar de top100quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
# 456 GGMM 40.775
Ik zie nu pas dat ik in de top 500 sta. Ik hoor gewoon bij de 500 meest postende mensen ooit.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander mogen ze hebben, die kan er namelijk niet zoveel van.
?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, nu ga ik echt een bazen nummer plaatsen .. die vind je geweldig en denk je aan de goeie ouwe tijd.
No lifequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
# 456 GGMM 40.775
Ik zie nu pas dat ik in de top 500 sta. Ik hoor gewoon bij de 500 meest postende mensen ooit.
Sterkte.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
# 456 GGMM 40.775
Ik ben al in de top 151. lekker puhquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang ik niet in de top 151 kom kan ik er nog vrede mee hebben.
Seriously dude, no life jij jonguh kutquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang ik niet in de top 151 kom kan ik er nog vrede mee hebben.
Klassiekertje is dat ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Nee, al is dat wel een bruut nummer, een van de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |