Dat heb ik ook gehad ja. Maar dan met een knuppel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
ik had eens een gitaar, ik moest toen alle dames van mij afslaan met diezelfde gitaar.
Ik heb een gitaar, maar waar de meisjes blijven..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
ik had eens een gitaar, ik moest toen alle dames van mij afslaan met diezelfde gitaar.
vingerwerk is overrated, dat kunnen ze zelf beter. mondwerk, daarme win je de échte dames.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
deed je helicoptertje?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad ja. Maar dan met een knuppel.
Ik heb er 3. Is dat een garantie voor een kwartet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb een gitaar, maar waar de meisjes blijven..
Jup. Ik doe een erg goed helicoptertje. Al zeg ik het zelf.quote:
...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ach, van die gitaar gassie en bandleden is vast de vrouwelijke vorm wat mannen hebben met dom/blond/hoerig.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Ik doe een erg goed helicoptertje. Al zeg ik het zelf.
Ja: Jij, 1 chick en nog 2 gasten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Is dat een garantie voor een kwartet?
*begint z'n bed op te maken*
Het orakel van Eindhovenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ach, van die gitaar gassie en bandleden is vast de vrouwelijke vorm wat mannen hebben met dom/blond/hoerig.
Wie weet man, neem ze alle 3 eens mee naar een club.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Is dat een garantie voor een kwartet?
*begint z'n bed op te maken*
dat laatste.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op het podium of met m'n gitaren onder de arm op de dansvloer om te husslen?
Niks bijzonders, gewoon om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor gitaar heb jij DV?
Kapiteintje heeft deze baas:
[ afbeelding ]
Ik heb er zo een:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor gitaar heb jij DV?
Kapiteintje heeft deze baas:
[ afbeelding ]
Dank.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef Typisch het volgende:
Wat een leuke blog.
MAar nog een keer, iemand die wat te doen weet in Rotterdam of in de buurt? Verveel me dood, anders wordt het weer een avondje doelloos fifa, wii of tv kijken met een paar maten.
Mag niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke blog.
MAar nog een keer, iemand die wat te doen weet in Rotterdam of in de buurt? Verveel me dood, anders wordt het weer een avondje doelloos fifa, wii of tv kijken met een paar maten.
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jou is het dus: Fifa > chicks neuken.
En dan noemen ze mij de josti van de dag
VVV zie ik wel winnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie zondag?![]()
De Graafschap onderuit tegen Den Bosch?
VVV onderuit tegen Cambuur?
Maar je ontkent het niet. Ziek...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga naar perron ofzo. Zal vast wel techno avondje zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo standaard. Dacht dat er misschien nog wat leuks te doen was.
Wie was het eigenlijk bij het jeugdjournaal doen ze niet aan namenquote:
Als VVV wint, dan zijn zij wel naar de eredivisie, De Graafschap treft bij winst WIL/Spa.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
VVV zie ik wel winnen.
Hopen dat Den Bosch weet te stunten.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar je ontkent het niet. Ziek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Braamhaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie was het eigenlijk bij het jeugdjournaal doen ze niet aan namen
Appelmoes is idd wel lekkerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Voetbalzone met hun urlsleer een keer SEO vriendelijke urls te maken man noobs.
Sowieso voetbalzonequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Voetbalzone met hun urlsleer een keer SEO vriendelijke urls te maken man noobs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |