Dat heb ik ook gehad ja. Maar dan met een knuppel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
ik had eens een gitaar, ik moest toen alle dames van mij afslaan met diezelfde gitaar.
Ik heb een gitaar, maar waar de meisjes blijven..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
ik had eens een gitaar, ik moest toen alle dames van mij afslaan met diezelfde gitaar.
vingerwerk is overrated, dat kunnen ze zelf beter. mondwerk, daarme win je de échte dames.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
deed je helicoptertje?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad ja. Maar dan met een knuppel.
Ik heb er 3. Is dat een garantie voor een kwartet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb een gitaar, maar waar de meisjes blijven..
Jup. Ik doe een erg goed helicoptertje. Al zeg ik het zelf.quote:
...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ach, van die gitaar gassie en bandleden is vast de vrouwelijke vorm wat mannen hebben met dom/blond/hoerig.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Ik doe een erg goed helicoptertje. Al zeg ik het zelf.
Ja: Jij, 1 chick en nog 2 gasten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Is dat een garantie voor een kwartet?
*begint z'n bed op te maken*
Het orakel van Eindhovenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ach, van die gitaar gassie en bandleden is vast de vrouwelijke vorm wat mannen hebben met dom/blond/hoerig.
Wie weet man, neem ze alle 3 eens mee naar een club.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Is dat een garantie voor een kwartet?
*begint z'n bed op te maken*
dat laatste.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op het podium of met m'n gitaren onder de arm op de dansvloer om te husslen?
Niks bijzonders, gewoon om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor gitaar heb jij DV?
Kapiteintje heeft deze baas:
[ afbeelding ]
Ik heb er zo een:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor gitaar heb jij DV?
Kapiteintje heeft deze baas:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |