quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
komt nog wel als je topics aanmaakt waar je de liefde verklaard aan de mooiste mensen van het fok! forum.
niksquote:
Nee dat maak jij ervan... Jij legt een link met iemand die goed kan tekenen naar emo, terwijl elk ander mens ook gewoon goed zou kunnen tekenen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen stopt mensen in hokjes, hoe erg je het doet kan verschillen.. en hoe je er mee omgaat.
Het is gewoon dat veel emo's goed kunnen tekenen, ik heb nergens gezegd dat ik het kut mensen vind of dat ik emo's super tof vind.. dat maken jullie er meteen van
Ik zeg ook heul niet dat alleen emo's goed kunnen tekenenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee dat maak jij ervan... Jij legt een link met iemand die goed kan tekenen naar emo, terwijl elk ander mens ook gewoon goed kan tekenen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg ook heul niet dat alleen emo's goed kunnen tekenenik zeg dat veel ervan goed kunnen tekenen. Omdat die gepest worden en dan de hele dag gaan zitten krabbelen in schriftjes.
Duuude, I cant even..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen stopt mensen in hokjes, hoe erg je het doet kan verschillen.. en hoe je er mee omgaat.
Het is gewoon dat veel emo's goed kunnen tekenen, ik heb nergens gezegd dat ik het kut mensen vind of dat ik emo's super tof vind.. dat maken jullie er meteen van
omdat gitaar doet denken aan de vruchtbare tijd op de mesas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Dromenvangertje, waarom vinden vrouwen muzikanten zo interessant? Hou een gitaar vast en je stijgt meteen met 10 punten in de achting.
Woodstock activiteiten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat gitaar doet denken aan de vruchtbare tijd op de mesas.
Omdat mannen met een gitaar goed vingerwerk hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Dromenvangertje, waarom vinden vrouwen muzikanten zo interessant? Hou een gitaar vast en je stijgt meteen met 10 punten in de achting.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
Wat een leuke vrouwen heeft dromenvangert op haar blog.
Ik ken er een paar die gaan helemaal soppen van mannen die goed kunnen voetballen, ook zoiets. En dan bedoel ik niet de profs, maar gewoon bij de plaatselijke FC oid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Net zo hokkie stop gedrag, iemand met gitaar scoort beterquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Hahahahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Duuude, I cant even..
[ afbeelding ]
vruchtbare tijd op de mesas?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat gitaar doet denken aan de vruchtbare tijd op de mesas.
Denken ze? Bitch please. Het is wel zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat mannen met een gitaar goed vingerwerk hebben.Denken ze.
luekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
ik had eens een gitaar, ik moest toen alle dames van mij afslaan met diezelfde gitaar.
Je moet die dingen ook niet jatten, die willen ze terugquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
ik had eens een gitaar, ik moest toen alle dames van mij afslaan met diezelfde gitaar.
Weet niet, vind Mesas altijd wel een mooi woord. Blijkt dus een tafel berg te zijnquote:
Dat zeg ik niet. Ze scoren in de regel hoge ogen bij dames puur door het bespelen van een gitaar. Ik moet er alleen nog ff de vruchten van plukken binnenkort.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zo hokkie stop gedrag, iemand met gitaar scoort beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |