Wat snap je niet aan onbekend nummer?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewonn terugbellen en die gozert/wijf uitschelden
al eens opgenomen?quote:
oh dat is wel stoer.quote:
Neem mensen die onbekend bellen sowieso nooit op. Als het belangrijk is spreken ze maar m'n voicemail in.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat je lot is het mooiste plekje van je te verpesten omdat je een van je eigen wilt hebben
Moet ik nog uitvinden hé, ben nog niet begonnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:21 schreef Cara het volgende:
[..]
oh dat is wel stoer.
wat is je specialiteit?
Je bent wel erg diepzinnig op zo'n vrijdagavond, skunk?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
Mooiste plekje.. van vochtig holletje tot natte grot..
Kind krijgen..
Duidelijker?
Ja preciesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef Smoofie het volgende:
Waarom weigeren als ze er geld voor krijgt?
Trots?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef Smoofie het volgende:
jij vindt dat echt het mooiste plek op een lichaam?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
Mooiste plekje.. van vochtig holletje tot natte grot..
Kind krijgen..
Duidelijker?
Haha...ik heb dat ook altijd. Neem nooit onbekende nummers op. Van die schijt-acties waar ik niks aan heb. Wel leuk om ze voor de gek te houden though.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
Word al een week lang zo'n 5 keer per dag gebeld door een onbekend nummer. Wanneer geven ze het nou eens op?
je zal toch wel al een beetje kunnen tekenen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet ik nog uitvinden hé, ben nog niet begonnen.
Een goede artist zet niks waar hij of zij niet achter staat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef Smoofie het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja preciesis wel slechte instelling, maargoed.
Hij is wel goed hoor. Ik snapte 'm de 4e keer wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, na 3x lezen snapte ik deze zin nog niet.
Denk je dat ze chinees kan lezen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
DV ga je dan ook expres zo "I'm gay" etc als Chinese tekens zetten ipv wat zij willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |