quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat verkrachting en incest niet goed is, dat lijkt me een mening. Daarnaast zei ik ook duidelijk dat ik onderscheid maak tussen mens en dier.
Met jouw selectieve leespartijen lijkt mijn mind nog twister'ér dan hij al is.
Dit bedoel je? Je zegt dus dat het niet goed is, maar als ze er aan kunnen wennen moet het kunnen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is de vraag, hoeveel je er aan kan wennen.. of de trauma/impact erger is bij de een dan de ander.. dat weet ik niet. Maar incest/verkrachting is niet goed nee..
Maar dat is het rare aan de mens, die vind dat het met ons eigen ras niks mag doen, maar met dieren, dood stampen, in kooitjes stoppen, houden als huisdiertjes..
Waar geo zijn droom kan beleven en overal appelmoes met een kers halen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep een levenslange carriere in de wasstraat van een Van der Valk restaurant...
Bij welk gerecht? Bij gekookte aardappelen wel, vaak gooi ik daar zo'n prei mix doorheen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
Doe je ook prakken geo. Totdat het een soort papachtige substantie is?
Dat denk je nu.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn lot is het lichaam van andere mensen ruïneren of mooier maken.
Klinkt freaky.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beter niet ruineren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Al is die kans wel nihilquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss dat je van gedachte verandert. Kan altijd.
Dude, na 3x lezen snapte ik deze zin nog niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat je lot is het mooiste plekje van je te verpesten omdat je een van je eigen wilt hebben
hej deze zin snap ik niet, kan je het uitleggen aan de hand van appelmoes?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat je lot is het mooiste plekje van je te verpesten omdat je een van je eigen wilt hebben
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel als je er lichamen mee denkt te gaan ruïneren...
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er komen vast wel eens mensen met een impulsieve bui langs.
Ja dat heb ik mensen eerder horen zeggenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Al is die kans wel nihil
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, na 3x lezen snapte ik deze zin nog niet.
?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap 'm denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Gewonn terugbellen en die gozert/wijf uitscheldenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
Word al een week lang zo'n 5 keer per dag gebeld door een onbekend nummer. Wanneer geven ze het nou eens op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |