Jazeker. Denk dat realistisch me wel goed ligt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef Cara het volgende:
[..]
je zal toch wel al een beetje kunnen tekenen?
You sir are a bossquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor. Ik snapte 'm de 4e keer wel.
Ik snap nu waar het over ging, omdat hij die post erna deed maar ik snap de zin nog steeds niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor. Ik snapte 'm de 4e keer wel.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
DV ga je dan ook expres zo "I'm gay" etc als Chinese tekens zetten ipv wat zij willen?
quote:
Tijdens een vakantie in Portugal liet een engelse chick het chinese teken voor diarree zetten.... en niet eens per ongelukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
DV ga je dan ook expres zo "I'm gay" etc als Chinese tekens zetten ipv wat zij willen?
Ben jij ook zo'n emo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jazeker. Denk dat realistisch me wel goed ligt.
Haha, zal wel een schijtleven hebben danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijdens een vakantie in Portugal liet een engelse chick het chinese teken voor diarree zetten.... en niet eens per ongeluk
dit soort dingenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n emo?Die emo's kunnen altijd erg goed tekenen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ik emo benquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
jij kunt zo heerlijk generaliserenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
ik ben nog op zoek naar iemand die realistische gezichten kan tekenen voor op mijn bovenarm.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jazeker. Denk dat realistisch me wel goed ligt.
Ze zou eerst de mijne doen swa.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar iemand die realistische gezichten kan tekenen voor op mijn bovenarm.
[..]
Ja, tekenen of tattooeren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar iemand die realistische gezichten kan tekenen voor op mijn bovenarm.
Zeg ik niet, ik vraag het.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ik emo bennee.
doe eens een gokquote:
Negers kunnen hard rennen, joden goed met geld omgaan, Marokkanen goed stelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha, zal wel een schijtleven hebben dan
-->PUB.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die mensen in een hokje stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |