Voor dieren wel ja. Al mogen van mij zwerf (en asiel) dieren ook wel afgemaakt worden om de kosten te drukken en de overlast te verminderen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag, maar doe dan niet alsof dat voor elk mens geldt. Want dat is gewoon niet zo. En ik vind dat hypocriet, van jou hangt dus af hoe en waar je geboren bent of je het recht hebt in jouw ogen op een normaal doorsnee leven?
Mogen ze er nog wel een A van achterbaks aan vastplakken. Of heb je dan met een pleonasme te maken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Splitsing voor de AA in amsterdam.
zwervers ook gewoon afmaken, en wat te denken van zieke mensen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor dieren wel ja. Al mogen van mij zwerf dieren ook wel afgemaakt worden om de kosten te drukken en de overlast te verminderen.
Arrogant zijn we ook vergeten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogen ze er nog wel een A van achterbaks aan vastplakken. Of heb je dan met een pleonasme te maken?
Jij denkt: Overbevolking ftw!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zwervers ook gewoon afmaken, en wat te denken van zieke mensen.
Schele mensen en linkshandigen ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gehandicapten, foutje van moeder natuur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Anders.....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er mis met links handige mensen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor dieren wel ja. Al mogen van mij zwerf (en asiel) dieren ook wel afgemaakt worden om de kosten te drukken en de overlast te verminderen.
oppassen jij!quote:
is dat een duur woord voor gehandicapt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb / ben Ambidextrie.. maar ik word aangeduid als linkshandige.
Maar enige wat ik links doe is schrijven
Waarom leef jij dan nog? Kost alleen maar geld om dat te ontdekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb / ben Ambidextrie.. maar ik word aangeduid als linkshandige.
Maar enige wat ik links doe is schrijven
Beesten horen niet te zwerven in een stad, dat doen ze maar lekker in de natuur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]Wat de fuck gast. Die beesten leven dan júist vrij? Wat wil je dan precies? Gewoon alles dood, behalve dan die nog niet groot genoeg zijn voor jouw stukkie vlees?
Oké, dit is echt lachwekkend gewoon.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beesten horen niet te zwerven in een stad, dat doen ze maar lekker in de natuur.
Duur woord voor twee handigheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is dat een duur woord voor gehandicapt?
Oh, dus de schele zieligerds mogen wel dood?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er mis met links handige mensen?
new york mag wel, dat is namelijk de concrete jungle. jungle is natuur dus mag het.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beesten horen niet te zwerven in een stad, dat doen ze maar lekker in de natuur.
Volgens Geo4kant wel, je hoort niet scheel te zijn! Dat doen ze maar lekker in de natuur!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, dus de schele zieligerds mogen wel dood?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
new york mag wel, dat is namelijk de concrete jungle. jungle is natuur dus mag het.
Willekeurig Chinees restaurant bellen, in no time ben je van alle zwerfkatten en honden af.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh jij zou zwerf honden en katten wel kunnen waarderen?
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoordquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, dus de schele zieligerds mogen wel dood?
Gelukkig zag jij mijn grapje wel.quote:
Die worden toch ook afgemaakt? 2 weken asiel en dan weg is het systeem dacht ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik noemde 2 belachelijke voorbeelden, en jij stelt alleen een vraag over de linkshandigenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoordwat is er mis met linkshandige mensen?
Jouw hele houding tegenover dieren en mensen die geboren worden in gevangenschap voor een bepaald doel (van stukjes vlees op je bord tot verkrachting!) keur je gewoon goed. Nouja, als jij dat vind...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
heh, meld*quote:
Concrete jungle where dreams are made off, theres nothing you cant doquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelukkig zag jij mijn grapje wel.
Schele mensen zijn toch ook gewoon lelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik noemde 2 belachelijke voorbeelden, en jij stelt alleen een vraag over de linkshandigen
ofquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Concrete jungle where dreams are made off, theres nothing you cant do
good girls gone bad, the city’s filled with them,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jouw hele houding tegenover dieren en mensen die geboren worden in gevangenschap voor een bepaald doel (van stukjes vlees op je bord tot verkrachting!) keur je gewoon goed. Nouja, als jij dat vind...
Maar om dan ook nog te stellen dat dieren die in vrijheid geboren zijn ook maar afgemaakt moeten worden omdat ze toevallig op de stop schijten waar jij overheen loopt als je naar de supermarkt moet omdat je batterijen van je afstandbediening op zijn is echt belachelijk.
verbeteren mag welquote:
Generatieverschil.. bij Concrete jungle denk ik aan Bob Marleyquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |