idd, het is dat ik PSV mod ga worden, anders was hij mooi de lulquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo kinderachtig over je toekomstig Mod doen.
Had meer over relatie tussen Smoofie en GGMM.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, het is dat ik PSV mod ga worden, anders was hij mooi de lul
Wie zegt dat ik daar niet allang mee begonnen ben?quote:
Dan ga je voor het Overeem niveau?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
Maandag krachttest. Zal niet heel erg hoog zijn denk ik maar goed... langzaam opbouwen. Conditietest was goed
Ik check alleen maar, alles moet goed lopen jeweetquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar niet allang mee begonnen ben?
Ik geloof in je. Al heb ik liever Doublepainquote:
Smoofie Brands?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als in het voetbal wie het hardst ontkent heeft waarschijnlijk al het contract.
Niemand boeit BNW en 1 Ajax mod is al genoegquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak moet ik nu al zeggen dat Dritz en ik mod worden?
Kijk hem vissen naar complimentjes.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
Het is wel opvallend stil als ik hier ben ja.
quote:
quote:
quote:
Ik was braaf.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:12 schreef DonRaja het volgende:
Hallo knaapjes, lief gespeeld in mijn afweziheid?
Seksuele spanning macht trekt aan he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
Komt door dat blauwe ja, het is net alsof een agent zo door de Bijlmer loopt. Dan is het ook ineens heel stil op straat. Snapje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |