psv is kut, ajax niet.quote:
Je had iets verkeerds onder je ctrl+v staan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[youtube]in de herhaling: dit topic is geen SC en zeer zeker geen postopkriktopic [/youtube]
Wat was hier mis mee Steven? Serieus ik wil het weten dan kan ik me daarop voorbereiden. Heb nu hele hoge verwachtingen!
Black Jesus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijnaldum weigert op de flanken te spelenHij vindt zichzelf nog net geen teruggekeerde jezus omdat hij zich opofferde en het toch even heeft gedaan dit seizoen.
Dan speelt Wijnaldum dus het hele seizoen nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijnaldum weigert op de flanken te spelenHij vindt zichzelf nog net geen teruggekeerde jezus omdat hij zich opofferde en het toch even heeft gedaan dit seizoen.
Mag wel van mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
We willen gewoon niet het PSV topic in
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt niet, maar PSV geeft hem niet vrij.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
Wat was hier mis mee Steven? Serieus ik wil het weten dan kan ik me daarop voorbereiden. Heb nu hele hoge verwachtingen!
Zoveel weet ik ook niet.quote:
Klopt en er met een fles drank vandoor ging, maar dat was niet iemand van mijn team. Die marginaal van vandaag wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was dat bij jou dat toen die gozer die weg ging helemaal ging schelden?
De mensen die er rond lopen, 90% allemaal paupersquote:
Moet wel altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Hoeft ook niet joh, die zit al in Portugal en al.
Dan zullen die Portugezen een procedure starten dat PSV hem vrij moet gevenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt niet, maar PSV geeft hem niet vrij.
Ging je huilen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt en er met een fles drank vandoor ging, maar dat was niet iemand van mijn team. Die marginaal van vandaag wel.
We zien wel. :pquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zullen die Portugezen een procedure starten dat PSV hem vrij moet geven
Voor jullie wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Indien ja, zou het wel lachen worden.
Dus ben niet de enige gast die daar voor het eerst komt en die onder 18 isquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De mensen die er rond lopen, 90% allemaal paupers
Hij blowt al. Die vergeet genoegquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
Rens, niet te veel pillen nemen, dan vergeet je fucking veel man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |