abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113675068
Gisteravond kwam ik er per toeval achter via zijn huisgenote die het per ongeluk liet ontvallen omdat ze dacht dat ik het wist.. Uiteindelijk ben ik naar hem toegegaan en het bleek inderdaad waar te zijn: hij heeft longkanker, al sinds november.

Ik wist dat hij in die periode veel last had van zijn longen en uiteindelijk ook in elkaar was gezakt (en vervolgens een week lang in het ziekenhuis lag), maar hij vertelde mij dat er een gaatje in zijn long zat die ze moesten opereren maar dat was fout gegaan. Bleek nu dat ze een tumor hadden weggehaald, en dat is niet geheel gelukt.. Het is uitgezaaid naar beide longen en heeft ook andere organen aangetast.'t is zo ver gekomen dat het niet meer te "helen valt".. Met andere woorden hij is ten dode opgeschreven ;(

Volgens hem krijgt hij nu kankerremmers waarmee hij nog 2-5 jaar misschien langer, zou kunnen leven. Maar ik heb al zo vaak meegemaakt bij famlie en kenissen dat 't ineens zomaar afgelopen was.. Zou dat nu echt waar zijn of liegt de dokter tegen hem? :{

Weet echt niet hoe ik ermee om moet gaan, ik zweef tussen enorme woede en enorm verdriet, vandaag heb ik alleen maar zitten huilen (natuurlijk niet waar hij bij was) ik weet 't gewoon niet meer, de gedachte dat hij d'r straks misschien over een paar manden er al niet meer is maakt me misselijk. Hij had al zo'n kloteleven (mishandeld door z'n pa, 20 jaar lang) en nou krijgt-ie dit ook nog cadeau :'( :'(
pi_113675145
vervul zijn bucket list :)

sterkte TS ;(
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 2 juli 2012 @ 15:54:51 #3
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113675206
Ik vind het heel rot voor je, echt waar. Het lijkt mij het beste nog zoveel mogelijk van je beste vriend te genieten. En dan het woordje tijd achterwege te laten ( dit gaat het genieten alleen maar in de weg zitten). Hoe moeilijk dat ook is. Maak het zo fijn mogelijk voor hem.
  maandag 2 juli 2012 @ 15:55:20 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113675230
doktoren mogen niet liegen.
sterkte iig :(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113675252
Probeer er iig veel voor hem te zijn.

Sterkte :*
ijs_beer fan!
  maandag 2 juli 2012 @ 15:57:08 #6
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113675301
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:55 schreef Maanvis het volgende:
doktoren mogen niet liegen.
sterkte iig :(
Eed van Hippocrates, volgens mij. Maar niet de waarheid spreken is anders dan liegen. Het kan ook zijn dat hij een verkeerde diagnose heeft gemaakt. Maar met zoiets heftigs als kanker hoop ik niet dat ze fouten maken.
pi_113675482
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
vervul zijn bucket list :)

sterkte TS ;(
Z'n bucketlist is een relatie met mij, o.a. We hebben vrotwee jaar geleden gedate maar het ging niet goed destijds (hij loog over dingen met z'n pa, achteraf begrijp ik waarom.. Z'n pa was erg agressief en heeft hem zijn hele leven mishandeld en misbruikt, hij was bang dat zijn pa mij ook iets aan zou doen)..

Probleem is dat we na een hele heftige en moeilijke periode weer wat dichter tot elkaar waren gekomen en ik 't misschien wel weer wou proberen maar nu hoor ik dit en alles staat op z'n kop.. 't idee dat ik dadelijk met hem date of een relatie heb en z'n doodskist naar z'n graf mag dragen misschien wel over een paar weken/maanden ik kan 't echt niet aan :'( ;(
pi_113675691
:o

Waarom heeft ie het niet aan jou verteld?
  maandag 2 juli 2012 @ 16:06:10 #9
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113675729
quote:
9s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

Lijkt mij dat hij zich ervoor schaamde.
pi_113675731
Heavy dit zeg.
Sterkte TS.
pi_113675781
quote:
9s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

Hij wou geen medelijden.. En als het aan hem had gelegen had niemand het geweten. Z'n huisgenootje had hem per toeval gevonden di dag toen hij op de grond lag en ze was er bij toen hij de diagnosis kreeg.. Beide zeggen dat de doktor had gezegd dat hij met medicatie nog 2-5 jaar ouder kan worden maar ik weet 't gewoon niet. Dokters liegen wel vaker over dat soort zaken toch? Tis al zo ver heen dat hij er sowieso aan dood zal gaan dan kan 't toch nooit jaren duren?? :'( :'( :'(
pi_113675795
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:06 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Daar schaam je je niet over.. Daar wil je andere mensen gewoon niet mee opzadelen.
Rustig aan.
pi_113675797
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:06 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Schamen voor kanker :?

Bovendien had hij het ook al aan een andere vriend verteld, staat in de OP.
pi_113675828
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:07 schreef beejceej het volgende:

[..]

Hij wou geen medelijden.. En als het aan hem had gelegen had niemand het geweten. Z'n huisgenootje had hem per toeval gevonden di dag toen hij op de grond lag en ze was er bij toen hij de diagnosis kreeg.. Beide zeggen dat de doktor had gezegd dat hij met medicatie nog 2-5 jaar ouder kan worden maar ik weet 't gewoon niet. Dokters liegen wel vaker over dat soort zaken toch? Tis al zo ver heen dat hij er sowieso aan dood zal gaan dan kan 't toch nooit jaren duren?? :'( :'( :'(
Volgens mij liegen ze niet maargoed...
Rustig aan.
pi_113675849
Wat je kunt doen is even iets vaker contact zoeken met hem :) ?
Rustig aan.
pi_113675865
quote:

[..]

Aha, op die fiets.

En nee, dokters liegen hier niet over, dat is inmiddels al door meerdere users gezegd. Dat is helemaal in strijd met hun beroepsethiek.

Veel sterkte in ieder geval!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:16:19 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113676206
quote:
Dokters liegen wel vaker over dat soort zaken toch?
Doktoren mogen niet liegen! Het is echter ook geen exacte wetenschap.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:17:43 #18
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113676263
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daar schaam je je niet over.. Daar wil je andere mensen gewoon niet mee opzadelen.
Ow nee ik dacht dat het over het misbruik ging.
pi_113676328
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:17 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ow nee ik dacht dat het over het misbruik ging.
Oja, dat had ik niet door.... Dat zou ik ook niet open vertellen.... Schaamte? Ik zou het niet zo willen noemen... Tenminste.. Een andere vorm van schaamte dan... (Interne schaamte vs externe schaamte)
Of het is je persoonlijke oordeel over jezelf... Of je wilt gewoon niet dat andere mensen er uberhaupt over oordelen
Rustig aan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2012 @ 16:21:53 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_113676446
Ik kan me voorstellen dat je een relatie (op dit moment althans, nu je dit net hebt gehoord) niet ziet zitten, maar hij zal jouw vriendschap in elk geval hard nodig hebben. Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:23:14 #21
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113676502
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oja, dat had ik niet door.... Dat zou ik ook niet open vertellen.... Schaamte? Ik zou het niet zo willen noemen... Tenminste.. Een andere vorm van schaamte dan... (Interne schaamte vs externe schaamte)
Of het is je persoonlijke oordeel over jezelf... Of je wilt gewoon niet dat andere mensen er uberhaupt over oordelen
Ja ik weet niet in hoeverre dat is...niet directe schaamte zeg maar. Want eigenlijk zou zijn vader zich moeten schamen. Maar goed on topic.
pi_113676569
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:23 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ja ik weet niet in hoeverre dat is...niet directe schaamte zeg maar. Want eigenlijk zou zijn vader zich moeten schamen. Maar goed on topic.
Z'n vader is een alcoholist die kan 't niks schelen. Z'n moeder doet al jaren alsof d'r zoon niet bestaat, terwijl ze zelfs is vreemdgegaan en 'm toch zelf heeft uitgepoept om 't maar even cru te zeggen.. :{
pi_113677243
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je een relatie (op dit moment althans, nu je dit net hebt gehoord) niet ziet zitten, maar hij zal jouw vriendschap in elk geval hard nodig hebben. Sterkte!
I know maar tja daarover beslissen kost tijd, tijd die hij misschien niet eens heeft. Ik vind 't verschrikkelijk wetende dat hij misschien nog maar een paar jaar heeft. Tuurlijk, ik kan morgen ook de deur uit stappen en platgereden worden, maar voor hem is het zo.. definitief snap je? :{ En ik heb het daar zo verschrikkelijk moeilijk mee, heb de hele dag al huilbuien. Word leuk zo op m'n werk.. :r
  maandag 2 juli 2012 @ 16:43:04 #24
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113677377
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef beejceej het volgende:

[..]

Z'n vader is een alcoholist die kan 't niks schelen. Z'n moeder doet al jaren alsof d'r zoon niet bestaat, terwijl ze zelfs is vreemdgegaan en 'm toch zelf heeft uitgepoept om 't maar even cru te zeggen.. :{
Verbeter me waar ik fout ben hoor. Maar ik snap dat je je een beetje machteloos voelt. Ook omdat je graag zou willen dat hij een fijne jeugd had gehad. Maar het gaat er nu om dat jij er voor hem bent. En hem dat ook laat weten. Meer kun jij niet doen. Het gegeven dat jij je er zo druk om maakt, geeft aan dat jij heel erg om hem geeft. Ik denk dat het hem wel goed zou doen als hij dat zou weten, omdat zijn eigen ouders geen ruk om hem gaven.
  maandag 2 juli 2012 @ 17:29:13 #25
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_113679312
Allereerst: erg rot voor hem, en ook voor jou.

Hoe oud is je vriend?

Het verhaal van 2-5 jaar komt mij erg bevreemdend over bij uitgezaaide longkanker. Meestal, en dan verreweg meestal, wordt de 2 jaar niet gehaald. Lees er maar over op internet.

Ik zou dan ook rekening houden met minder tijd. Ik wil jou en je beste vriend heel veel sterkte toewensen.
Leef en Laten Leven
pi_113679335
Het leven is zo oneerlijk. Sterkte TS.
pi_113681377
quote:

[..]

ze liegen niet hoor. sleutelwoord is het woord "kan", oftewel, het is mogelijk dat hij met medicatie nog een aantal jaren voor zich heeft, maar geen garanties.

verder wil ik je veel sterkte wensen.
  maandag 2 juli 2012 @ 18:26:15 #28
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_113681469
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef Robijn48 het volgende:

Hoe oud is je vriend?

Het verhaal van 2-5 jaar komt mij erg bevreemdend over bij uitgezaaide longkanker. Meestal, en dan verreweg meestal, wordt de 2 jaar niet gehaald. Lees er maar over op internet.

Ik zou dan ook rekening houden met minder tijd. Ik wil jou en je beste vriend heel veel sterkte toewensen.
Meestal heb je gelijk, maar het ligt geloof ik ook aan het soort kanker.
  maandag 2 juli 2012 @ 18:33:50 #29
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_113681772
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:26 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Meestal heb je gelijk, maar het ligt geloof ik ook aan het soort kanker.
Daar gaat het nou juist om...het soort kanker. Longkanker is 1 van de meest dodelijke kankers helaas.
Ik heb me erin moeten verdiepen omdat mijn moeder overleden is eraan. Op haar 60ste.
Leef en Laten Leven
pi_113682946
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Daar gaat het nou juist om...het soort kanker. Longkanker is 1 van de meest dodelijke kankers helaas.
Ik heb me erin moeten verdiepen omdat mijn moeder overleden is eraan. Op haar 60ste.
Een lichaam van 60 is wel een stuk zwakker dan een lichaam van rond de 20. Longkanker komt voor zover ik weet niet zoveel voor bij jongeren en daarom zou ik niet teveel uit gaan van algemene statistieken.

@ TS, sterkte. Denk dat je hem niet teveel moet behandelen als een patiënt of iemand die mogelijk dood kan gaan binnen een aantal jaar. Leuke dingen doen samen daar in tegen, lijkt me een must.
pi_113685154
quote:

Hoe oud is je vriend?

Hij is 25..
pi_113685482
En hij weet het al sinds november dus ruim een half jaar is al voorbij..
pi_113685515
Rookt hij?
pi_113685680
Nee, ook niet passief. In dat opzicht zou ik het eerder moeten krijgen dan hij, want mijn moeder rookt dus ik rook passief..
pi_113685845
Veel sterkte.
pi_113685862
Vooral de tijd gebruiken die er nog is.
pi_113686093
Tja hij is van plan om een reis rond de wereld te gaan maken een jaar lang.. Als-ie het doorzet dan zie ik hem dus misschien wel niet meer :s dat gevlieg heen en weer kan toch nooit goed zijn als je wat aan je longen mankeert?
pi_113686154
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:07 schreef beejceej het volgende:
Tja hij is van plan om een reis rond de wereld te gaan maken een jaar lang.. Als-ie het doorzet dan zie ik hem dus misschien wel niet meer :s dat gevlieg heen en weer kan toch nooit goed zijn als je wat aan je longen mankeert?
Kun je mee met hem op reis? Of gaat dat niet?
pi_113686317
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:08 schreef Decisions het volgende:

[..]

Kun je mee met hem op reis? Of gaat dat niet?
Ja en nee, heb net mijn bachelor afgerond maar ik heb me ingeschreven in een master en om eerlijk te zijn ik kan het absoluut niet betalen om mee te gaan.. Misschien voor een weekje maar langer echt niet.
pi_113686454
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:11 schreef beejceej het volgende:

[..]

Ja en nee, heb net mijn bachelor afgerond maar ik heb me ingeschreven in een master en om eerlijk te zijn ik kan het absoluut niet betalen om mee te gaan.. Misschien voor een weekje maar langer echt niet.
Dit is een moeilijk geval. Misschien dan toch veel skypen mocht hij weg willen, zodat je het contact kunt behouden, maar dat is natuurlijk anders dan in het echt. Het is alleen wel zo dat als dit de droom van je vriend is, dat ik dit niet af zou willen nemen.
pi_113686882
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:14 schreef Decisions het volgende:

[..]

Dit is een moeilijk geval. Misschien dan toch veel skypen mocht hij weg willen, zodat je het contact kunt behouden, maar dat is natuurlijk anders dan in het echt. Het is alleen wel zo dat als dit de droom van je vriend is, dat ik dit niet af zou willen nemen.
Dat doe ik ook niet, het is alleen verdomd lastig deze situatie.. hij is min of meer een tikkende tijdbom he :/
  maandag 2 juli 2012 @ 21:27:49 #42
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_113690597
Heftig, sterkte!!
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:39:24 #43
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_113710907
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef beejceej het volgende:

[..]

Hij is 25..
25 jaar...ga er maar aan staan ;(
Nogmaals veel sterkte gewenst.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:48:01 #44
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113711151
Wat is het toch ook een kloteziekte ... Ik heb dit jaar zelf nog een sterfgeval meegemaakt, ook kanker.

Heel veel sterkte TS. Ik zou gewoon optimaal genieten van jullie vriendschap en er het beste van maken. Je hoeft niet meteen ver weg, op reis, maar ga gewoon veel leuke dingen doen en geniet van iedere dag. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_113718972
Vervelend, dit herinnert me er ook aan hoe eng het leven eigenlijk kan zijn.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113726421
Hij is er zelf nogal laconiek over.. Terwijl ik me echt op loop te vreten. ;( 't laat me echt geen seconde met rust nu.. Ik begrijp dat-ie 't dan ook niet wou vertellen, hij wist 't vast dat ik zo zou reageren.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 20:16:12 #47
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113729720
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:10 schreef beejceej het volgende:
Hij is er zelf nogal laconiek over.. Terwijl ik me echt op loop te vreten. ;( 't laat me echt geen seconde met rust nu.. Ik begrijp dat-ie 't dan ook niet wou vertellen, hij wist 't vast dat ik zo zou reageren.
Weet je TS, jij hoort het ook voor het eerst. Hij weet het al een half jaar, waarschijnlijk heeft hij het al grotendeels geaccepteerd.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:06:40 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113732355
Het sleutelwoord is natuurlijk 'kan' 2-5 jaar, maar daarvoor moet je wel weten welke soort long kanker het is.

Sterkte iig, rottige ziekte
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_113732764
Phoe .. heftig verhaal. Wil je veel sterkte wensen! En probeer de momenten die je met hem hebt zoveel mogelijk te koesteren/vast te leggen
pi_113733285
25 jaar oud, nooit gerookt en nu longkanker.

Bizar.

Veel sterkte iig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gravity always wins.
pi_113734507
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:06 schreef Re het volgende:
Het sleutelwoord is natuurlijk 'kan' 2-5 jaar, maar daarvoor moet je wel weten welke soort long kanker het is.

Sterkte iig, rottige ziekte
Ik weet 't niet precies, hij heeft me vandaag aan de telefoon verteld dat er in zijn organen kleine uitzaaiinkjes zijn, heel miniscul. Ze weten ook nog niet precies hoe hij eraan is gekomen en hoe agressief deze kanker is, daar zijn ze nu nog naar aan het kijken. Voor de rest weet ik niet veel behalve dat hij nu sinds 2 maanden een kuur neemt die een jaar duurt en als die aanslaat kan hij een heel stuk langer leven.
Hij zei dat hij had gesproken met iemand uit precies dezelfde situatie die d.m.v. kankerremmers nog 40 jaar is blijven leven.. Leek me erg sterk maar misschien heeft diegene een spreekwoordelijk lot uit de loterij getrokken :s

Chemo e.d. wilde hij iig niet aan omdat de kans bestond dat zijn organen 't zouden begeven..

Ik hoop dat de kuur echt aanslaat en dat hij idd nog jaren te gaan heeft maar ik ben toch iets pessimistischer :(
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:47:18 #52
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_113734632
Zeer heftig...lastig in woorden te vatten vooral...

Heel veel sterkte!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_113734649
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef beejceej het volgende:
Hij zei dat hij had gesproken met iemand uit precies dezelfde situatie die d.m.v. kankerremmers nog 40 jaar is blijven leven.. Leek me erg sterk maar misschien heeft diegene een spreekwoordelijk lot uit de loterij getrokken :s
40 jaar geleden hadden ze nog geen goede medicijnen daarvoor.
Gravity always wins.
pi_113734789
quote:

[..]

Ik weet 't niet precies, hij heeft me vandaag aan de telefoon verteld dat er in zijn organen kleine uitzaaiinkjes zijn, heel miniscul. Ze weten ook nog niet precies hoe hij eraan is gekomen en hoe agressief deze kanker is, daar zijn ze nu nog naar aan het kijken. Voor de rest weet ik niet veel behalve dat hij nu sinds 2 maanden een kuur neemt die een jaar duurt en als die aanslaat kan hij een heel stuk langer leven.

Chemo e.d. wilde hij iig niet aan omdat de kans bestond dat zijn organen 't zouden begeven..

Ik hoop dat de kuur echt aanslaat en dat hij idd nog jaren te gaan heeft maar ik ben toch iets pessimistischer :(
Als ik het zo lees is er wellicht nog een kans dat hij het kan overleven.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113734874
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef PlasticTrees het volgende:

[..]

40 jaar geleden hadden ze nog geen goede medicijnen daarvoor.
Nee daarom.. Maar hij zei dat er elke 10 jaar wel nieuwere medicijnen uitkwamen die bij die persoon aansloegen. Maar dat geloof ik niet helemaal want volgens mij bestaan remmers nog helemaal niet zo lang. Zelfs al heb je mar miniscule deeltjes kanker die zeg maar het minst schadelijk zijn en zelfs al krijg je medicijnen die de groei remmen en uiteindelijk stoppen, dan nog begeven je organen het op een gegeven moment toch?
pi_113735437
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef beejceej het volgende:

[..]

Nee daarom.. Maar hij zei dat er elke 10 jaar wel nieuwere medicijnen uitkwamen die bij die persoon aansloegen. Maar dat geloof ik niet helemaal want volgens mij bestaan remmers nog helemaal niet zo lang. Zelfs al heb je mar miniscule deeltjes kanker die zeg maar het minst schadelijk zijn en zelfs al krijg je medicijnen die de groei remmen en uiteindelijk stoppen, dan nog begeven je organen het op een gegeven moment toch?
De wetenschap gaat door, ik weet niet of je hem vertrouwt, maar als hij zegt dat het miniscul is kan het best dat hij het overleefd. Ik probeer je alleen maar goede hoop te geven.

Hij kan trouwens ook net in dat jaar leven waar er weer een nieuw medicijn voor kanker is uitgevonden, die nog beter zijn dan remmers.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:06:18 #57
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_113735612
Misschien heb je hier iets aan TS, een artikel van 2 jaar geleden.

http://www.maguza.be/medi(...)eine-stapjes-vooruit
Leef en Laten Leven
pi_113735664
Wat erg! Sterkte!
MUSIC ON. WORLD OFF
pi_113772037
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:06 schreef Robijn48 het volgende:
Misschien heb je hier iets aan TS, een artikel van 2 jaar geleden.

http://www.maguza.be/medi(...)eine-stapjes-vooruit
Dank je. Het heeft me iets gekalmeerd. Hoop dat 't bij hem ook aanslaat..
pi_113809944
Verdomme ga er gewoon aan onderdoor :( al 4 dagen buikkrampen, darmkrampen, kan amper eten, huilbuien en woede aanvallen en m'n stressniveau is verscrikkelijk hoog.. kutzooi!! :'(
pi_113812256
is het anders niet een plan om toch gewoon maar lekker van elkaar te genieten nu het kan? ik snap dat je bang bent dat het alleen maar meer zeer gaat doen :* maar die pijn is er al ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_113948443
Inmiddels is hij persoonlijk langsgekomen om precies te vertellen hoe het zat (met behulp van foto's), aangezien het blijkt dat die huisgenote niet helemaal eerlijk tegen mij was.
Hij had een ontsteking aan zijn long dat hebben ze weggehaald, daarna is zijn long weer 'dichtgenaaid'. Terwijl ze hiermee bezig waren zagen ze dat er allemaal kleine (3-4 mm grote) gezwelletjes op zijn longen zaten. Toen hebben ze een echo gedaan en toen bleek dat dit bij al zijn organen het geval was, zo zag ik op de foto bij zijn lever er al een stuk of 4 :s van zijn longen was er geen foto..
Ze weten nog niet precies of ze goed- of kwaadaardig zijn daar doen ze nu testen op, en dat weet hij pas met een maand of anderhalf of twee. Het is iig wel agressief want het heeft zich door de jaren heen verspreid over de organen. Het bleek trouwens dat sommige gezwelletjes er ook al een jaar of 5 zaten zonder dat hij ooit iets had gemerkt..

Hij vertelde mij dat hij nu om de 2 maanden een kuur krijgt wat lijkt op vleoibare chemo (?) en dat zou de groei iig moeten stoppen. Pas na die 2 maanden gaan ze pas echt beslissen wat te doen..

Had bij sommige dingen mijn vraagtekens (ben een pessimist, hij een optimist), maar de afgelopen 2 dagen waren verder wel heel erg gezellig en ik wil 't ook zo voor hem houden..
  zondag 8 juli 2012 @ 23:16:36 #63
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113950285
vandaag hetzelfde gehoord
pi_113950703
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:58 schreef beejceej het volgende:
Verdomme ga er gewoon aan onderdoor :( al 4 dagen buikkrampen, darmkrampen, kan amper eten, huilbuien en woede aanvallen en m'n stressniveau is verscrikkelijk hoog.. kutzooi!! :'(
Beste TS,

Helaas kan ik zeggen dat ik je situatie volledig begrijp, mijn vader verkeerd in hetzelfde stadium, zo ook longkanker.

Hoewel je aan het begin vooral schrikt, ga je op den duur met de dag leven. En elke dag is er weer één.
Bovenal is het vervelendste dat je compleet machteloos staat tegenover de situatie. Aan de achtbaan waarin je zit doe je vrij weinig.

Wel moet ik zeggen dat er is sommige gevallen hoop is, zo leef mijn vader nu al 1 jaar langer dan gepland. Hij wil er zelf vooral niet aan herinnert worden, want het valt de meeste kankerpatiënt al zwaar genoeg. probeer dit ook te beseffen als je bij hem bent. Betekent echter zeker niet dat je niet jezelf mag zijn!

Soms brengt een ziektebed mensen dichter bij elkaar. Hoewel dit maar een lichtpuntje is in al het verdriet, kan ik voor mezelf zeggen dat ik nu een veel betere relatie heb met mijn vader dan voorheen! Bovenal, vind ik dat zijn ziekte geen diepere relatie met hem in de weg moet staan! Mijn oom is ook getrouwd een half jaar voor hij doodging met de vrouw waarvan hij hield. De pijn van het verlies krijgt je hoe dan ook toch wel te voorduren, vroeg of laat. Dus maak er het beste van, en wie weet kunnen jullie nog heel lang van elkaar genieten.

Sterkte!! :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Kogeltje op 08-07-2012 23:29:05 ]
  zondag 8 juli 2012 @ 23:35:15 #65
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_113951317
quote:

Ik wil niet de brenger van slecht nieuws zijn maar longkanker is een zeer agressieve ziekte, ik neem aan dat ze een weefselmonster genomen hebben uit de long? Aan de hand daarvan kan mijn vaststellen of het om de klein of grootcellige variant gaat. Er bestaat natuurlijk ook nog de kans dat de tumor niet kwaadaardig is.

De kleincellige variant is volgens mij het snelst groeiend en om die reden vaak gevoeliger voor het behandelen met een chemokuur. Als hij al een half jaar weet dat hij deze ziekte heeft dan neem ik aan dat deze behandeling reeds heeft plaatsgevonden?

Jong zijn en kanker hebben is een vervelende combinatie aangezien je lichaam nog over voldoende energie beschikt om de tumor snel te laten groeien, het klinkt misschien voor de hand liggend of raar maar je kan beter kanker krijgen op je oude dag.

Met longkanker is de kans dat je over 5 jaar nog leeft maar enkele procenten, uitgezaaide longkanker is volgens mij zo goed als een doodsvonnis.

Veel sterkte toegewenst.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_113951459
quote:
15s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:35 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ik wil niet de brenger van slecht nieuws zijn maar longkanker is een zeer agressieve ziekte, ik neem aan dat ze een weefselmonster genomen hebben uit de long? Aan de hand daarvan kan mijn vaststellen of het om de klein of grootcellige variant gaat.

De kleincellige variant is volgens mij het snelst groeiend en om die reden vaak gevoeliger voor het behandelen met een chemokuur. Als hij al een half jaar weet dat hij deze ziekte heeft dan neem ik aan dat deze behandeling reeds heeft plaatsgevonden?

Jong zijn en kanker hebben is een vervelende combinatie aangezien je lichaam nog over voldoende energie beschikt om de tumor snel te laten groeien, het klinkt misschien voor de hand liggend of raar maar je kan beter kanker krijgen op je oude dag.

Met longkanker is de kans dat je over 5 jaar nog leeft maar enkele procenten, uitgezaaide longkanker is volgens mij zo goed als een doodsvonnis.

Veel sterkte toegewenst.
Had je mijn update inmiddels al gezien? Het ligt toch iets anders..
Inmiddels is hij persoonlijk langsgekomen om precies te vertellen hoe het zat (met behulp van foto's), aangezien het blijkt dat die huisgenote niet helemaal eerlijk tegen mij was.
Hij had een ontsteking aan zijn long dat hebben ze weggehaald, daarna is zijn long weer 'dichtgenaaid'. Terwijl ze hiermee bezig waren zagen ze dat er allemaal kleine (3-4 mm grote) gezwelletjes op zijn longen zaten. Toen hebben ze een echo gedaan en toen bleek dat dit bij al zijn organen het geval was, zo zag ik op de foto bij zijn lever er al een stuk of 4 :s van zijn longen was er geen foto..
Ze weten nog niet precies of ze goed- of kwaadaardig zijn daar doen ze nu testen op, en dat weet hij pas met een maand of anderhalf of twee. Het is iig wel agressief want het heeft zich door de jaren heen verspreid over de organen. Het bleek trouwens dat sommige gezwelletjes er ook al een jaar of 5 zaten zonder dat hij ooit iets had gemerkt..

Hij vertelde mij dat hij nu om de 2 maanden een kuur krijgt wat lijkt op vleoibare chemo (?) en dat zou de groei iig moeten stoppen. Pas na die 2 maanden gaan ze pas echt beslissen wat te doen..

Had bij sommige dingen mijn vraagtekens (ben een pessimist, hij een optimist), maar de afgelopen 2 dagen waren verder wel heel erg gezellig en ik wil 't ook zo voor hem houden..

quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:23 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Beste TS,

Helaas kan ik zeggen dat ik je situatie volledig begrijp, mijn vader verkeerd in hetzelfde stadium, zo ook longkanker.

Hoewel je aan het begin vooral schrikt, ga je op den duur met de dag leven. En elke dag is er weer één.
Bovenal is het vervelendste dat je compleet machteloos staat tegenover de situatie. Aan de achtbaan waarin je zit doe je vrij weinig.

Wel moet ik zeggen dat er is sommige gevallen hoop is, zo leef mijn vader nu al 1 jaar langer dan gepland. Hij wil er zelf vooral niet aan herinnert worden, want het valt de meeste kankerpatiënt al zwaar genoeg. probeer dit ook te beseffen als je bij hem bent. Betekent echter zeker niet dat je niet jezelf mag zijn!

Soms brengt een ziektebed mensen dichter bij elkaar. Hoewel dit maar een lichtpuntje is in al het verdriet, kan ik voor mezelf zeggen dat ik nu een veel betere relatie heb met mijn vader dan voorheen! Bovenal, vind ik dat zijn ziekte geen diepere relatie met hem in de weg moet staan! Mijn oom is ook getrouwd een half jaar voor hij doodging met de vrouw waarvan hij hield. De pijn van het verlies krijgt je hoe dan ook toch wel te voorduren, vroeg of laat. Dus maak er het beste van, en wie weet kunnen jullie nog heel lang van elkaar genieten.

Sterkte!! :)
Dank je wel voor je berichtje, Het is 'fijn' om te lezen hoe anderen ermee omgaan en ik heb er zelf zeker ook wel wat aan :)
  zondag 8 juli 2012 @ 23:39:12 #67
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_113951526
Sorry, had je update niet gelezen, ik ga voor je vriend duimen, hopelijk is het niet kwaadaardig.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  zondag 8 juli 2012 @ 23:39:41 #68
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_113951547
Afschuwelijk, ik wordt altijd zo naar van dit soort verhalen.
En het laat me altijd denken dat ik zelf niet zo moet zeiken om de kleine tegenslagen in het leven, maar juist dankbaar moet zijn voor mijn eigen gezondheid en die van mijn geliefden.

Heel veel sterkte, TS..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 8 juli 2012 @ 23:48:09 #69
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_113952016
Beste TS,

Ik wens je sterkte. Ga je nodig hebben. Mijn opa is zojuist dit jaar(februari) na 11 jaar lang CLL(chronische lymfatisch leukemie) te hebben gehad overleden. Dus weet ongeveer wat je mee maakt. Ik zal voor je duimen.

Beste lezers,

Stop toch eens met die onzin over remmers. Die bestaan niet en zullen niet gaan bestaan. Simpel weg omdat het niet kan. Kanker is een genetische fout in de cellen. Waardoor de cellen zich van binnen sneller delen dan dat de cel zelf kan. Waardoor je zegmaar 5/6 celkernen in 1 cel krijgt waar er maar 1 in hoort te zitten. Ga je hier remmers voor maken dan stop je dus de deling tussen cellen. Waardoor je langzaam afsterft. Omdat cellen niet meer kunnen delen zul je alleen oude cellen overhouden die dood gaan. Omdat ze te oud zijn.(een gemiddelde cel in het menselijk lichaam leeft 1-7) dagen. En dat varieert dan door het feit dat je verschillende soorten cellen hebt.

(geldt tevens niet voor alle cellen. alleen voor de cellen die zich voortplanten doormiddel van deling en niet die worden gemaakt door het lichaam zelf)
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_113958862
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Beste TS,

Ik wens je sterkte. Ga je nodig hebben. Mijn opa is zojuist dit jaar(februari) na 11 jaar lang CLL(chronische lymfatisch leukemie) te hebben gehad overleden. Dus weet ongeveer wat je mee maakt. Ik zal voor je duimen.

Beste lezers,

Stop toch eens met die onzin over remmers. Die bestaan niet en zullen niet gaan bestaan. Simpel weg omdat het niet kan. Kanker is een genetische fout in de cellen. Waardoor de cellen zich van binnen sneller delen dan dat de cel zelf kan. Waardoor je zegmaar 5/6 celkernen in 1 cel krijgt waar er maar 1 in hoort te zitten. Ga je hier remmers voor maken dan stop je dus de deling tussen cellen. Waardoor je langzaam afsterft. Omdat cellen niet meer kunnen delen zul je alleen oude cellen overhouden die dood gaan. Omdat ze te oud zijn.(een gemiddelde cel in het menselijk lichaam leeft 1-7) dagen. En dat varieert dan door het feit dat je verschillende soorten cellen hebt.

(geldt tevens niet voor alle cellen. alleen voor de cellen die zich voortplanten doormiddel van deling en niet die worden gemaakt door het lichaam zelf)
je zegt nu iets over een semantische kwestie. remmers zoals jij in deze post beschrijft zijn idd niet van toepassing. wel zijn er tegenwoordig therapieen die wel degelijk levensverlengend werken, zelfs met een redelijke kwaliteit van leven. disclaimer: die werken niet bij iedereen en altijd is het zo dat de werking na een periode x ophoudt.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:50:58 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113962406
Wat boeit de soort behandeling eigenlijk? Eerst maar eens kijken of het echt kwaadaardig is, al verwacht ik van niet. Iig sterkte voor TS, lijkt me moeilijk om van de zijlijn toch de steun willen geven
pi_113970944
Uitslag is er al.. Hij heeft een hele zeldzame vorm van kanker, een NET-tumor, Neuro-Endocriene Tumoren ofzo :s de tumoren zijn agressief maar wel goedaardig en ze kunnen 'm wel bestralen dus misschien dat het nog goedkomt..
  maandag 9 juli 2012 @ 16:05:50 #73
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113971308
Wat een geluk dat er een kans is dat het goedkomt :)

Veel sterkte!
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_113971362
Sterkte !
  maandag 9 juli 2012 @ 17:05:08 #75
375279 Comandante
Niet vergeten suiker halen hih
pi_113974046
Veel sterkte!
Hoiii
  maandag 9 juli 2012 @ 18:21:36 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113977176
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:56 schreef beejceej het volgende:
Uitslag is er al.. Hij heeft een hele zeldzame vorm van kanker, een NET-tumor, Neuro-Endocriene Tumoren ofzo :s de tumoren zijn agressief maar wel goedaardig en ze kunnen 'm wel bestralen dus misschien dat het nog goedkomt..
Dat komt goed :)
pi_114003259
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef PlasticTrees het volgende:
25 jaar oud, nooit gerookt en nu longkanker.

Bizar.

Veel sterkte iig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Longkanker op je 25e kan niet echt door roken komen volgens mij, maar eerder een genetisch defect of 1 of ander 'fout' iets als asbest. Mijn vader stierf wel door het roken op zijn 58e. Voordeel is wel dat na 10-15 jaar niet-roken je longen weer op niet-rook niveau zitten. Als je nu niet meer passief meerookt is de kans op longkanker net zo groot als niet-rokers.

Asbest...tja. Toen ik klein was hielp ik mijn opa om een dak door te zagen (zonder protectie, veel stof dus). Dat dak bleek ook van asbest te zijn. Lekkere tijdbom inderdaad. Maar goed, niet iedereen die asbest in ademt krijgt kanker.

Aan TS: Sterkte!
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_114003426
Heel veel sterkte in ieder geval. En de levensduur verschilt per mens,ik ken mensen die nog dik 10 jaar 'extra' hadden,en mensen waarbij het zo voorbij was. Kanker is een rotziekte,die alleen verderf met zich mee brengt. Maar ook een onderdeel van (haast) ieders leven is.(direct of indirect)
Geniet zo veel als je kan van je vriend. En dokters liegen denk ik niet hoor. Iedereen wil altijd een passend antwoord maar vaak heeft een arts geen glazen bol op zijn tafeltje staan. Heel veel sterkte!!!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:48:23 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114003523
Ik moet toch even reageren op dat 'rotziekte die alleen maar verderf met zich meebrengt'.

Het ligt voor mij alweer 23 jaar achter me en ik ben gelukkig niet de enige die het zo lang en zo goed overleeft.

Sterkte voor TS en haar vriend.
The love you take is equal to the love you make.
pi_114052899
Fuck.. Hij was vandaag op controle om te kijken hoever 't precies was uitgezaaid zodat ze konden kijken welke behandeling het beste was.. Komt-ie niet meer bij uit de narcose, werd net gebeld door z'n nichtje dat-ie niet wakker wordt :{ ;(
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:25:03 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114053159
Narcose? Hmmmm klinkt niet tof iig, nou maar hopen dat hij weer wakker wordt
pi_114057467
Hoop het ook, ergste is dat ik niks kan doen.. Z'n nichtje zou me bellen zodra ze meer wist en dat wachten is zo verschrikkelijk ;(
pi_114057593
Afwachten dan maar.
pi_114061735
Stelletje clowns, blijkt nu dat ze hem een narcose hadden gegeven die helemaal niet samenging met zijn medicijnen (morfine tegen de pijn van de operatie van zijn longen) en daardoor lag hij in comateuze toestand. De dokter was nieuw en had niet in zijn dossier gekeken, alle geluk dat zijn nichtje er was en het toevallig wist van zijn ziekte + medcijnen (hij had het haar toevallig gisteren verteld, voor de rest weet niemand het behalve ik)
pi_114067914
Dus hij is weer wakker?
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:52:32 #86
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_114068658
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:38 schreef beejceej het volgende:
Stelletje clowns, blijkt nu dat ze hem een narcose hadden gegeven die helemaal niet samenging met zijn medicijnen (morfine tegen de pijn van de operatie van zijn longen) en daardoor lag hij in comateuze toestand. De dokter was nieuw en had niet in zijn dossier gekeken, alle geluk dat zijn nichtje er was en het toevallig wist van zijn ziekte + medcijnen (hij had het haar toevallig gisteren verteld, voor de rest weet niemand het behalve ik)
Serieus? Heeft hij geen intake gehad bij de anesthesist 8)7
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:55:15 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114068790
't klinkt idd een beetje vreemd...
pi_114068897
zulke dingen gebeuren heel vaak hoor jongens. overdrachten zijn een bitch ;(

ts, hoe gaat het nu met je vriend?
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:00:23 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114069076
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef simmu het volgende:
zulke dingen gebeuren heel vaak hoor jongens. overdrachten zijn een bitch ;(

ts, hoe gaat het nu met je vriend?
lijkt me eigenlijk meer een zeer weinig voorkomende uitzondering hoor, denk niet dat een anesthesist iemand zomaar een narcose ingooit, zeker niet met kanker want dan zit je gegarandeerd aan de morfine en weet ik wat allemaal voor medicatie
pi_114069806
quote:
3s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:00 schreef Re het volgende:

[..]

lijkt me eigenlijk meer een zeer weinig voorkomende uitzondering hoor, denk niet dat een anesthesist iemand zomaar een narcose ingooit, zeker niet met kanker want dan zit je gegarandeerd aan de morfine en weet ik wat allemaal voor medicatie
bij kiro hebben we zelf toen het verloop van het afsterven en weer herstellen van zn voetjes/beentjes moeten bijhouden. in 1 ziekenhuis moest per direct wegens levensgevaarlijke situaties (stikgevaar) gestopt worden met flesvoeding, toen hij vervolgens overgeplaatst werd naar een acadmisch ziekenhuis (nicu afdeling) omdat hij maar achteruit bleef gaan werd hij op de normale kinderfadeling geplaatst en werd van ons verwacht dat we hem zelf zouden voeden per flesje. ook een keer geweest dat zn couveusetemp veel te hoog ingesteld stond.

er gaat veel mis wanneer er verschillende ziekenhuizen en/of afdelingen en/of disciplines betrokken zijn.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:20:25 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114070174
Met alle respect, simmu. Maar een anesthesist die niet in het dossier van een patiënt zou kijken voordat hij bepaalt welke middelen hij toedient, is nalatig. En dat is ernstig.

Dat gezegd vraag ik me af hoe het verhaal precies zit, want dat horen we hier niet bepaald uit de eerste hand.
pi_114070252
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:20 schreef Lienekien het volgende:
Met alle respect, simmu. Maar een anesthesist die niet in het dossier van een patiënt zou kijken voordat hij bepaalt welke middelen hij toedient, is nalatig. En dat is ernstig.

Dat gezegd vraag ik me af hoe het verhaal precies zit, want dat horen we hier niet bepaald uit de eerste hand.
Hoezo, mijn vriend heeft me zelf gebeld hoe en wat, en zijn nichtje gaf precies hetzeflde verhaal. De anesthesist is niet van te voren een gesprek komen houden, mijn vriendmoest er maar gewoon gaan liggen en toen werd de narcose toegediend door assistenten die van te voren waren voorgelicht over de arts. Zij namen aan dat hij het dossier had gelezen, maar dat had hij niet want hij wist niet eens dat mijn vriend morfine nam.. Als hij dat wel wist was hem dit ook niet overkomen he.
pi_114072147
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:20 schreef Lienekien het volgende:

en met alle respect terug: dat ben ik helemaal met je eens. ik zeg ook niet dat zulks niet zo is, ik zeg alleen dat zulke dingen best vaak voorkomen, vooral wanneer er meerdere artsen/afdelingen/ziekenhuizen betrokken zijn.

maar ts: hoe is het met je vriend?
pi_114072200
Naar omstandigheden goed. Over 2 weken krijgt hij de behandeling en dan kunnen ze alles in 1x weghalen, zeiden ze.
pi_114072357
Fijn dat ze nog kunnen behandelen. :) Is bij longkanker vaak niet het geval.

Rookte hij? Zo ja: nu nog? Zo ja: stoppen!
pi_114080047
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:56 schreef beejceej het volgende:
De Tumor is wél kwaadaardig hoor. Dit is een hormonenkanker. Maar dit type tumor groeit meestal vrij traag. De overlevingskans op 5 jaar is vrij groot ondanks uitzaaiïngen, zeker gezien zijn leeftijd.
pi_114082235
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

De Tumor is wél kwaadaardig hoor. Dit is een hormonenkanker. Maar dit type tumor groeit meestal vrij traag. De overlevingskans op 5 jaar is vrij groot ondanks uitzaaiïngen, zeker gezien zijn leeftijd.
Hmm dat is vreemd, ze zeiden tegen hem dat de tumor goedaardig was en niet kwaadaardig. Ze zeiden ook dat het verholpen kon worden, 90% kans dat alles weggehaald kon worden.
Hij zit in stadium 4 (?) dat is blijkbaar nog een vroeg stadium..
pi_114083345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:34 schreef beejceej het volgende:

[..]

Hmm dat is vreemd, ze zeiden tegen hem dat de tumor goedaardig was en niet kwaadaardig. Ze zeiden ook dat het verholpen kon worden, 90% kans dat alles weggehaald kon worden.
Er bestaat inderdaad een reëele kans dat hij volledig geneest.
pi_114083590
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:56 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Stadium 4 = uitzaaiïngen. Dit is normaal gezien nét het laatste én ergste stadium. Deze kanker is evenwel een hormonenkanker (een vreemde en zeldzame soort kanker) én afhankelijk waar de uitzaaiïngen zitten is het inderdaad nog mogelijk om alles weg te halen.

Er bestaat inderdaad een kans dat hij volledig geneest.
Hm tja ik weet 't niet, ze zeiden dat ze er vroeg bij waren. Sommige tumoren zaten er 'pas' 3 a 5 jaar, en ik heb wat medische verslagen zitten lezen en bij de meesten wordt het pas na 8 á 10 jaar ontdekt, omdat 't allerlei vage klachten geeft die een willekeurig ander persoon (ik bijv.) ook zou kunnen hebben. Vaak wordt het geweten aan iets anders.. Hij heeft 'geluk'dat ze het vonden tijdens zijn longoperatie. Overigens hebben die personen (ik had 5 'persoonlijke verhalen' gelezen) allemaal nog vrij lang geleefd erna/waren genezen.

Op de foto's zag ik dat 't wel was uitgezaaid naar sommige organen (op de lever zaten 4 kleine zwarte plekjes, 3 mm groot) maar volgens hun was het nog prima te behandelen en zag het er 'goed' uit. Dus daar gaan we dan vanuit :) al ben je pas na 10 jaar echt 'kankervrij' verklaard, daar heb ik zelf genoeg ervaring mee..
pi_114091442
Pff meid ik heb eens zitten meelezen, niet wetende wat te sturen, maar ik wil jou en vooral hem veel sterkte wensen! Of het nou goed- of kwaadaardig is.. Het is al erg zat (niet uit te drukken in woorden!) als je ziek bent (fysiek en/of geestelijk). Laten we hopen op het beste en hou beiden moed en bovenal: geniet van elkaar ;)
Tijd is overigens relatief, voor jou, voor mij, voor iedereen. Soooo.. Waardering en liefde voor de kleine dingetjes in het leven..is wat echt telt..
pi_114097459
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:34 schreef beejceej het volgende:

[..]

da's idd met uitzaaiingen.
pi_114097953
quote:

Hoe oud is je vriend?

Ten eerste, misschien is dit niet de meest tactische opmerking die je kan maken op dit moment. Ten tweede, misschien moet je ook niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt. Het verhaal van een snel uitgezaaide longkanker doet mogelijk denken aan een kleincellig carcinoom, welke in eerste instantie goed reargeerd op chemotherapie, wat de levenverwachting wel degelijk een aantal jaar kan rekken. Maar ik ken het verhaal natuurlijk ook niet exact dus heel veel zinnings kan ik er ook niet over zeggen.
pi_114098040
Sorry maar stadium 4 is geen vroeg stadium. Het juist het meest vergevorderde stadium. Maar het wil alleen iets zeggen over de mate van verspreiding in het lichaam. Iemand levensverwachting is daarnaast ook nog sterk afhankelijk van het soort kanker en de genetische opbouw van de maligniteit (wat beide erg belangrijk is voor de mate van reactie op chemotherapie).
pi_114098238
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:45 schreef wouter456 het volgende:
Sorry maar stadium 4 is geen vroeg stadium. Het juist het meest vergevorderde stadium. Maar het wil alleen iets zeggen over de mate van verspreiding in het lichaam. Iemand levensverwachting is daarnaast ook nog sterk afhankelijk van het soort kanker en de genetische opbouw van de maligniteit (wat beide erg belangrijk is voor de mate van reactie op chemotherapie).
Bleek geen longkanker te zijn maar NET-kanker, zeer zeldzame vorm. Kenmerkt zich door kleine gezwelletjes op de organen. Volgens de doktoren waren ze er nog vroeg bij dus we zullen er op hopen dat het goed komt.
pi_114098304
Oke gelukkig, maar het hoeft elkaar niet uit te sluiten hoor, een NET kan ook zijn oorsprong hebben in de long. Maar aan dat medische gelul van mij heb je niet zoveel, de artsen van je vriend weten het best. Luister maar naar hun en negeer alles maar wat hier gezegd wordt, uiteindelijk loopt iedereen maar een beetje te gokken hier en zijn de artsen de enige die het weten. Sterkte!
pi_114098317
ik denk dat je het wellicht beter even los kan laten mbt precies wat en hoe medisch. shit happens, je weet nooit precies wanneer, dus geniet gewoon maar van wat je hebt :*

gebruik dit topic om je lekker te uiten zodat je voor je vriend een goede steun kan zijn! hier mag het hoor :Y
pi_114098357
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:56 schreef simmu het volgende:
ik denk dat je het wellicht beter even los kan laten mbt precies wat en hoe medisch. shit happens, je weet nooit precies wanneer, dus geniet gewoon maar van wat je hebt :*

gebruik dit topic om je lekker te uiten zodat je voor je vriend een goede steun kan zijn! hier mag het hoor :Y
Dank je wel. Dat zal ik ook doen, ik wil hem niet lastig vallen met mijn verdriet.
pi_114098756
Stadium 4 wil zeggen: 'Met uitzaaiïngen'. De meeste mensen denken - onterecht - dat vermits Stadium 4 het laatste stadium is, dat dit gelijk betekend aan 'U gaat héél zeker zéér binnenkort sterven'.

Dat was héél vroeger misschien wel zo, maar is voor bepaalde types kanker allang achterhaald. Kanker kan in bepaalde gevallen chronisch zijn in stadium 4, of in héél specifieke gevallen kan het vooralsnog genezen worden.
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:41:19 #109
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_114103423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:42 schreef wouter456 het volgende:

[..]

Ten eerste, misschien is dit niet de meest tactische opmerking die je kan maken op dit moment. Ten tweede, misschien moet je ook niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt. Het verhaal van een snel uitgezaaide longkanker doet mogelijk denken aan een kleincellig carcinoom, welke in eerste instantie goed reargeerd op chemotherapie, wat de levenverwachting wel degelijk een aantal jaar kan rekken. Maar ik ken het verhaal natuurlijk ook niet exact dus heel veel zinnings kan ik er ook niet over zeggen.
Als je even de moeite had genomen het HELE topic te lezen, had je gezien dat ik met die post reageerde op de situatie die er eerst was: TS dacht dat haar vriend uitgezaaide longkanker had.
Ik heb toen een link van een pneumoloog professor gegeven, die zal het wel weten, niet?

TS: blij te lezen dat het toch anders is dan dat jullie dachten in eerste instantie. De vooruitzichten worden beter op deze manier :)
Op internet is trouwens ook te lezen over de NET tumor, mocht je daar behoefte aan hebben.
Leef en Laten Leven
pi_114105921
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:41 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Als je even de moeite had genomen het HELE topic te lezen, had je gezien dat ik met die post reageerde op de situatie die er eerst was: TS dacht dat haar vriend uitgezaaide longkanker had.
Ik heb toen een link van een pneumoloog professor gegeven, die zal het wel weten, niet?

TS: blij te lezen dat het toch anders is dan dat jullie dachten in eerste instantie. De vooruitzichten worden beter op deze manier :)
Op internet is trouwens ook te lezen over de NET tumor, mocht je daar behoefte aan hebben.
Ja daar heb ik al een beetje over gelezen, ook over de persoonlijke verhalen. BIj hem zijn ze er nog redelijk vroeg bij, in tegenstelling tot die mensen waar ik over las (die overigens nog genezen waren óf nog een aardige tijd leefden)

Voel me alleen een beetje nutteloos. Sins dat ik het weet zit ik mezelf wel echt op te vreten en is hij diegene die me juist een beetje bij elkaar houdt (als hij er is, vergeet ik 't een beetje). Het zou juist andersom moeten zijn. Ik snap dat hij 't dan ook niet wou vertellen in eerste instantie, hij weet goed genoeg hoe ik in elkaar zit. Vind het echt vervelend :{
pi_114106369
uit je zorgen hier en ga verder gewoon lekker vrijen *)

/ouwe moeders bemoeial
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:54:27 #112
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_114106543
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:41 schreef beejceej het volgende:

[..]

Ja daar heb ik al een beetje over gelezen, ook over de persoonlijke verhalen. BIj hem zijn ze er nog redelijk vroeg bij, in tegenstelling tot die mensen waar ik over las (die overigens nog genezen waren óf nog een aardige tijd leefden)

Voel me alleen een beetje nutteloos. Sins dat ik het weet zit ik mezelf wel echt op te vreten en is hij diegene die me juist een beetje bij elkaar houdt (als hij er is, vergeet ik 't een beetje). Het zou juist andersom moeten zijn. Ik snap dat hij 't dan ook niet wou vertellen in eerste instantie, hij weet goed genoeg hoe ik in elkaar zit. Vind het echt vervelend :{
Ik begrijp dat je je nutteloos voelt, je kan ook niet veel voor hem doen, enkel er voor hem zijn :)
Wat me trouwens wel opviel....heeft je vriend geen ouders, waarom weten zij het niet...?
Leef en Laten Leven
pi_114109296
Ik blijf me altijd verbazen over mensen die geen zin hebben hele topics door te lezen en toch maar reageren.. :')
pi_114112533
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:54 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je je nutteloos voelt, je kan ook niet veel voor hem doen, enkel er voor hem zijn :)
Wat me trouwens wel opviel....heeft je vriend geen ouders, waarom weten zij het niet...?
Alleen zijn nichtje weet het. Zijn relatie met zijn ouders en broers is nogal moeilijk omdat zijn vader hem twintig jaar lang mishandeld heeft. Ik kreeg het gevoel dat zijn vader zijn vader niet was, doordat zijn broers nooit mishandeld waren. Dat heb ik toen recht voor z'n raap tegen die man gezegd, toen hij bij mij kwam aankloppen om te vragen waar "dat kreng van een zoon" ineens heen was (hij was 't huis uit gevlucht 2 jaar geleden). Uiteindelijk bleek dat ik gelijk had doordat mijn vriend een erfelijke ziekte had aan z'n ogen, en zijn moeder en zijn avder had het niet. Toen kwam het hoge woord naar buiten. Zijn moeder was vreemd gegaan en sindsdat mijn vriend dat weet doet zijn 'vader' weer normaal tegen 'm en heeft hij spijt, maar z'n moeder wil 'm nooit meer spreken. Terwijl ZIJ 't toch zelf gedaan heeft, mijn vriend vroeg er niet om om zo geboren te worden..

Overigens heeft zijn 'vader' de rest van de familie tegen hem opgestookt toen hij 2 jaar geleden wegging uit huis: hij liep aan iedereen incl. zijn werkgever te vertellen dat zijn zoon aan de drugs zat :s toen had mijn vriend zoiets van val dan ook maar dood allemaal als je dat geloofd.
pi_114121119
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:41 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

En dan nog vind ik de opmerking 'ik zou maar rekening houden met minder tijd' nog best wel een kutopmerking. Daarnaast is het nog steeds gelul wat je loopt te verkondigen omdat je de patient van geen kanten kent, dan kan je toch niet zo'n ongefundeerde uitspraak lopen doen. Maar goed, dit wordt een beetje een nutteloze woordenwisseling zo. Daar is dit topic niet voor.
  donderdag 12 juli 2012 @ 20:00:42 #116
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_114122746
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:02 schreef beejceej het volgende:

[..]

Alleen zijn nichtje weet het. Zijn relatie met zijn ouders en broers is nogal moeilijk omdat zijn vader hem twintig jaar lang mishandeld heeft. Ik kreeg het gevoel dat zijn vader zijn vader niet was, doordat zijn broers nooit mishandeld waren. Dat heb ik toen recht voor z'n raap tegen die man gezegd, toen hij bij mij kwam aankloppen om te vragen waar "dat kreng van een zoon" ineens heen was (hij was 't huis uit gevlucht 2 jaar geleden). Uiteindelijk bleek dat ik gelijk had doordat mijn vriend een erfelijke ziekte had aan z'n ogen, en zijn moeder en zijn avder had het niet. Toen kwam het hoge woord naar buiten. Zijn moeder was vreemd gegaan en sindsdat mijn vriend dat weet doet zijn 'vader' weer normaal tegen 'm en heeft hij spijt, maar z'n moeder wil 'm nooit meer spreken. Terwijl ZIJ 't toch zelf gedaan heeft, mijn vriend vroeg er niet om om zo geboren te worden..

Overigens heeft zijn 'vader' de rest van de familie tegen hem opgestookt toen hij 2 jaar geleden wegging uit huis: hij liep aan iedereen incl. zijn werkgever te vertellen dat zijn zoon aan de drugs zat :s toen had mijn vriend zoiets van val dan ook maar dood allemaal als je dat geloofd.
Wat een verhaal ;( Erg hoor, dat hij dit allemaal vrijwel alleen moet doormaken.
Leef en Laten Leven
  donderdag 12 juli 2012 @ 22:39:23 #117
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_114131140
Tja... wat zal ik hier nou eens over schrijven...

ik ben (helaas) 'ervaringsdeskundige' zal ik maar zeggen. Huilen lachen, gewoon doen, jezelf zijn en ook weer niet, jezelf willen zijn maar het ff niet kunnen, de ander (zieke) maar even voorrang geven boven jouw probleem.

Je leven is net een rollercoaster als je weet dat je vriend kanker heeft. Heel veel vragen, waar je in de loop der tijd pas antwoord op krijgt.

De heren doktoren kunnen zoveel zeggen, maar ook zij hebben niks in de hand. Ik heb iemand gekend die kanker had. Zijn prognose was een half jaar. Twintig (!) jaar later zat hij nog te lachen met dat kloteding in zijn buik: hahaha, een half jaar, nou, daar zaten ze dus wel flink naast hahaha. Een uitzondering, ik weet het. Maar pas na 5 jaar gaven de HH doktoren toe dat ze er toch wel naast hadden gezeten.

Probeer ook nog een beetje normaal te doen wat je altijd deed. Dat geeft je een beetje houvast, er valt toch al zo weinig te voorspellen.
En wacht eerst maar eens af hoe zijn toestand zich ontwikkelt. Er is nog zoveel onduidelijk

[ Bericht 28% gewijzigd door Wandtegeltje op 12-07-2012 23:21:33 ]
  donderdag 12 juli 2012 @ 22:48:51 #118
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_114131769
Bijdrage verwijderd. Te voorbarig. Excuses.

[ Bericht 91% gewijzigd door Wandtegeltje op 12-07-2012 23:22:38 ]
pi_114602634
Even een kleine update. Hij zou morgen zijn Net-behandeling ondergaan, door middel van vloeistof die de kankercellen van binnenuit kapot zouden maken, met ongeveer 95% kans op complete genezing.

Sinds gisteren zijn ze er echter achter dat de kankercellen op zijn lever ook stoffen afgeeft in zijn bloed, wat betekend dat zijn bloed ook cellen bevat. Inmiddels is de kans op genezing met zo'n 50% gedaalt.. :'( vandaag krijgt hij nu z'n behandeling, over 20 minuten. Hoop echt heel erg dat het aanslaat maar ik weet 't niet.. Zit mezelf op 't moment echt op te vreten van de stress ;(
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:44:16 #120
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114602669
iets van cis-platin oid?
pi_114603059
cis-platin?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:57:31 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114603133
ja het infuus wat hij krijgt... maar maakt verder niet uit, het is idd moeilijk om te horen dat je prognose er ineens een stuk slechter uitziet maar je moet door want stoppen heeft helemaal geen zin natuurlijk
pi_114603232
Hij krijgt dit voor zover ik weet:

Radioactieve therapie
Wanneer er voldoende radioactiviteit in de tumorcellen wordt opgenomen bij een Octreotidescan of MIBG-scan (zie diagnose), kan men deze radioactieve therapie toepassen.
Bij radioactieve therapie maakt men gebruik van radioactief gemerkte stoffen. Deze stoffen geven straling af aan de NET-cellen. Er vindt na toediening van het radioactief gemerkte middel als het ware inwendige bestraling plaats, waardoor de NET-cellen afsterven.
Er bestaan verschillende soorten radioactieve therapie. We kennen PRRT (peptide receptor radionuclide therapie) en MIBG therapie.

Hi krijgt het in spuiten die zonder verdoving o.a. worden toegepast in zijn ruggenmerg, net achter zijn longen. Hij heeft daar nog niks, maar dat is ter preventie.. Schijnt zeer pijnlijk te zijn. Wat ze doen om zijn bloed schoon te krijgen dat weet ik niet. Hij heeft zelf iig gezegd dat hij ervoor gaat vechten en beter wilt worden, al is't alleen al voor mij en z'n nichtje (want de rest heeft 'm in de stront laten zakken, z'n hele leven al)

Edit: dat middel wat jij linkte heeft hij wel gehad, om de uitzaaiingen te remmen. Dat is uiteindelijk gelukt, dus dat was goed nieuws. Het vervelende nieuws is dus dat zijn lever stoffen uitscheid in zijn bloed die op zijn beurt weer heel slecht zijn voor zijn longen. Daar zit namelijk een ontsteking in (die staat los van de kanker), en door dat bevuilde bloed wil dat niet helen en heeft hij erg veel pijn, gisteren had hij constant steken (waarschijnlijk van de stress) en moest hij morfine nemen want anders sliep hij niet eens meer van de stress.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:05:07 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114603450
ah zo, ja dat is niet echt conventioneel idd en het klinkt plausibel om het zo te doen. En mooi dat hij ervoor gaat vechten en mooi dat jullie hem niet hebben laten vallen, daar kan hij ook kracht uit halen natuurlijk

(weet je ook welke stofjes hij in zijn bloed uitscheidt?)
pi_114603709
Nee, dat weet ik niet. Er zijn verscheidene stofjes namelijk en dat ligt er een beetje aan waar de hoofdtumor zit denk ik: http://www.mlds.nl/ziekte(...)umoren-net/klachten/

Het probleem is dat hij eigenlijk nooit klachten heeft gehad. Hij kreeg een ontstoken bloedvat in zijn long na onze reis naar Amerika (denk dat 't vliegen niet goed is gegaan + het inademen van vuile lucht), toen hebben ze dat bloedvat weggehaald maar toen bleef er een opening die ze daarna aan elkaar hebben genaaid. Daar zit nu bindweefsel en dat trekt heel erg. Komt ook doordat dat vervuilde bloed er steeds doorstroomt waardoor de ontsteking nog niet helemaal weggaat.
Tijdens die operatie zijn ze er eigenlijk per toeval achtergekomen dat hij tumoren op zijn longen had zitten :s dus ja aan de ene kant 'mazzel', aan de andere kant zwaar klote..
pi_114604353
Vind het gewoon zo vervelend dat ik niks voor 'm kan doen.. Kan alleen maarhopen dat 't goedkomt.. Als ze zijn bloed en lever niet sowieso schoon krijgen dan heeft-ie nog maar 1 of 2 jaar max.. :s
pi_114608754
Inmiddels krijg ik een andere vriend van me sinds een paar dagen ook al niet meer te pakken en heeft niemand wat van 'm gehoord.. fijn dit :'( ook nog niets gehoord van de operatie..

Edit: net een smsje gekregen van zin nichtje, ze zijn al 4 uur bezig en er is nog niks bekend. De ene dokter zegt dat er complicaties zijn, de andere zegt van niet.. Fucking klotezooi :'( :'( :'( :'( :r :r :r

[ Bericht 61% gewijzigd door beejceej op 24-07-2012 17:14:15 ]
pi_114612154
Al 6 uur bezig :|

[ Bericht 5% gewijzigd door beejceej op 24-07-2012 19:35:45 ]
  dinsdag 24 juli 2012 @ 19:03:39 #129
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_114612217
Duim voor je mee, beejceej.
Leef en Laten Leven
pi_114614528
7 uur :( z'n nichtje moet wel buiten zijn want de tel. ging over (binnen moet-ie uit zijn) maar zij neemt nooit op.. Wachten maar tot een smsje ;( lijkt me toch sterk dat-ie is bezweken van de behandeling, dat kan toch niet :{
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:14:01 #131
244933 trovey
Nachtoele
pi_114614815
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:06 schreef beejceej het volgende:
7 uur :( z'n nichtje moet wel buiten zijn want de tel. ging over (binnen moet-ie uit zijn) maar zij neemt nooit op.. Wachten maar tot een smsje ;( lijkt me toch sterk dat-ie is bezweken van de behandeling, dat kan toch niet :{
Hoeft niet, wellicht vinden ze meer dat ze verwacht hadden of blijken ze moeilijker te verwijderen dan verwacht.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_114615184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Hoeft niet, wellicht vinden ze meer dat ze verwacht hadden of blijken ze moeilijker te verwijderen dan verwacht.
En dan kan 't zolang duren?? Wist niet dat sommige behandelingen zolang konden duren. maarja er valt sowieso weinig over te vinden over NET.. :{ vind het alleen verschrikkelijk dat ik sinds half 6 niets meer gehoord heb, ik zit me echt op te vreten hier, letterlijk en figuurlijk. M'n ma kwam me toenstraks al de douche uit halen omdat ik als een zielig hoopje ellende in de hoek lag te huilen :X weet ook wel dat dat niet helpt maar van oprkoppen word het ook niet beter..
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:25:04 #133
244933 trovey
Nachtoele
pi_114615302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:22 schreef beejceej het volgende:

[..]

En dan kan 't zolang duren?? Wist niet dat sommige behandelingen zolang konden duren. maarja er valt sowieso weinig over te vinden over NET.. :{ vind het alleen verschrikkelijk dat ik sinds half 6 niets meer gehoord heb, ik zit me echt op te vreten hier, letterlijk en figuurlijk. M'n ma kwam me toenstraks al de douche uit halen omdat ik als een zielig hoopje ellende in de hoek lag te huilen :X weet ook wel dat dat niet helpt maar van oprkoppen word het ook niet beter..
Kan wel maar ik kan natuurlijk verder ook niet zien wat er aan de hand is, sterkte in ieder geval en probeer toch wat afleiding te vinden voor jezelf. :*
Optimist tot in de kist
pi_114615554
De voordeur ging m'n moeder deed open en hij stond gewoon op de stoep, 2 uur hierheen komen rijden en alles is okay geloof ik OMG
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:46:14 #135
244933 trovey
Nachtoele
pi_114616217
*O* maar een telefoontje was wel makkelijker geweest. :P ;)
Optimist tot in de kist
pi_114617868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:46 schreef trovey het volgende:
*O* maar een telefoontje was wel makkelijker geweest. :P ;)
Ja, inderdaad. Hij ligt nu op de bank te slapen :p hij heeft nog enorm veel pijn van de behandeling en het is nog afwachten of alles is verdwenen nu, dat konden ze nog niet zien. Hij kwam helemaal overstuur hier aan, hij was bang dat hij 't niet zou redde want toen ze bezig waren om z'n bloed te zuiveren kreeg hij een hartstilstand :X hij vertelde dat eerst z'n ene long 't begaf en toen de andere en vervolgens werd alles zwart en hebben ze 'm moeten reanimeren.Dat was die complicatie dus..
  dinsdag 24 juli 2012 @ 21:33:39 #137
244933 trovey
Nachtoele
pi_114617991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 21:30 schreef beejceej het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Hij ligt nu op de bank te slapen :p hij heeft nog enorm veel pijn van de behandeling en het is nog afwachten of alles is verdwenen nu, dat konden ze nog niet zien. Hij kwam helemaal overstuur hier aan, hij was bang dat hij 't niet zou redde want toen ze bezig waren om z'n bloed te zuiveren kreeg hij een hartstilstand :X hij vertelde dat eerst z'n ene long 't begaf en toen de andere en vervolgens werd alles zwart en hebben ze 'm moeten reanimeren.Dat was die complicatie dus..
Vandaar dus die extra tijd. :{ Moest hij niet in het ziekenhuis blijven dan als je zo'n operatie achter de rug hebt :?
Optimist tot in de kist
  dinsdag 24 juli 2012 @ 21:47:42 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114618598
Ja hoor. Dan mag je direct naar huis en twee uur autorijden.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 21:52:16 #139
137949 Disana
pi_114618790
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 21:30 schreef beejceej het volgende:

[..]

Sorry, maar dit geloof ik echt niet. Als het werkelijk zo was als jij vertelt, dan had hij nu op de intensive care gelegen.
pi_114618816
Yeah sure, dan mag je gelijk naar huis na een reanimatie :')
pi_114618842
TS is trololololol aan het doen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 21:54:01 #142
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_114618883
Vreemd verhaal idd......
Leef en Laten Leven
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 22:01:32 #143
137949 Disana
pi_114619261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef Scorpie het volgende:
TS is trololololol aan het doen.
Of die beste vriend is zo'n beste vriend niet.
pi_114619263
Lijkt me sterk dat ze je dan laten gaan inderdaad.
Life is Music
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:04:54 #145
244933 trovey
Nachtoele
pi_114619466
Blijft apart :P ....ze slepen je weg voor de dood en daarna mag je je aankleden en in de auto vertrekken....mmmh. Bij de laatste staaroperatie die nog geen 6 minuten duurde mocht mijn kennis zelfs niet eens zonder begeleiding naar huis toe....10 minuten met de fiets van het ziekenhuis af.
Optimist tot in de kist
pi_114619806
Wat een goed ziekenhuis moet dat zijn. O+
pi_114619910
Helaas TS, nu is de fantasieboog doorbroken. :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:14:29 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114619952
Misschien is hij tegen het advies van de doctoren weggegaan. In dat geval zou ik hem op de achterbank zetten en terug brengen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:16:10 #149
379868 Strawberrystra.
The giant dream machine
pi_114620058
Verschrikkelijk om te horen! Veel sterkte TS en probeer postief te blijven.
pi_114620066
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is hij tegen het advies van de doctoren weggegaan. In dat geval zou ik hem op de achterbank zetten en terug brengen.
Geloof me, met die genoemde complicaties ben je echt niet in staat om 2 uur auto te rijden. Dan blaast zo'n arts een keer tegen je aan als je uit bed wil stappen en je valt zo weer terug. :7
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114620073
quote:
Sowieso lijkt het mij fysiek onmogelijk qua de tijdspanne.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:16:36 #152
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114620082
BUSTED.
Trotse Belg.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:17:20 #153
244933 trovey
Nachtoele
pi_114620115
quote:
Als dat een mogelijkheid zou zijn...kun je dan überhaupt in de benen komen na zo'n operatie....met reanimatie en al. Lijkt me erg sterk dat je dan letterlijk een deuk in een pakje boter kan slaan laat staan een autorit van 2 uur. :')
Optimist tot in de kist
pi_114620190
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Als dat een mogelijkheid zou zijn...kun je dan überhaupt in de benen komen na zo'n operatie....met reanimatie en al. Lijkt me erg sterk.
Natuurlijk niet. TS is een jokkebrokje, foei toch.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:19:01 #155
244933 trovey
Nachtoele
pi_114620214
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef L-E het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. TS is een jokkebrokje, foei toch.
:P
Optimist tot in de kist
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:19:22 #156
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_114620229
Waarom zou iemand zulke verhalen ophangen...aandachtstekort...?
Leef en Laten Leven
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 22:21:10 #157
137949 Disana
pi_114620324
Of die 'vriend' en diens kornuiten spelen een misselijk spel met haar.
pi_114620447
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 21:47 schreef Lienekien het volgende:
Ja hoor. Dan mag je direct naar huis en twee uur autorijden.
Dat mocht hij ook niet.. Hij heeft het ook gewoon gedaan tegen doktersadvies in.. Als hij z'n telefoon had opgenomen had ik ook tegen hem gezegd dat hij VOORAL niet moest komen. Ze zijn 4,5 uur met hem bezig geweest (die reanimatie was na de eerste 10 minuten) en tja hij mocht naar huis.. Vervolgens compleet overstuur hierheen gereden. Kun je geloven of niet maar hij heeft 't echt gedaan :{
pi_114620462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Als dat een mogelijkheid zou zijn...kun je dan überhaupt in de benen komen na zo'n operatie....met reanimatie en al. Lijkt me erg sterk dat je dan letterlijk een deuk in een pakje boter kan slaan laat staan een autorit van 2 uur. :')
Mijn levenspartner zegt dat dat qua fysiek gezien een medisch wonder zou heten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 22:24:00 ]
pi_114620508
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef Disana het volgende:
Of die 'vriend' en diens kornuiten spelen een misselijk spel met haar.
Dan lijkt TS niet erg intelligent, als ze alles gelooft.

Nogmaals een foei.
pi_114620546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:23 schreef beejceej het volgende:

[..]

Dat mocht hij ook niet.. Hij heeft het ook gewoon gedaan tegen doktersadvies in.. Als hij z'n telefoon had opgenomen had ik ook tegen hem gezegd dat hij VOORAL niet moest komen. Ze zijn 4,5 uur met hem bezig geweest (die reanimatie was na de eerste 10 minuten) en tja hij mocht naar huis.. Vervolgens compleet overstuur hierheen gereden. Kun je geloven of niet maar hij heeft 't echt gedaan :{
Ik geloof jou niet.
pi_114620551
Overigens is hij niet onder narcose of wat dan ook geweest he, hij was bij die behandeling (met die spuiten) constant bij bewustzijn, want dan mag je niet onder narcose. Hij mag nu ook zijn morfinespuiten niet nemen omdat die troep nog in zijn lichaam zit.

De dokter zei ook dat er iemand dag en nacht op hem moest passen he, hij kan nog stuiptrekkingen krijgen e.d. tijdens het slapen en tja thuis heeft hij niemand.. Zijn familie (behalve zijn nichtje) die weet van niks.. :{
pi_114620557
quote:

[..]

Ik geloof het niet, en ik zou als ik jou was dat ook niet doen. Een reanimatie is in elk ziekenhuis namelijk een verplichte opname voor minstens een dag. En als je hem wel wilt geloven, dan mag je hem vragen naar zijn ontslagformulier waar hij een kopie van moet hebben gehad. Heeft hij die niet, dan ben of jij de troll of hij.
pi_114620642
quote:

[..]

Dan zou ik nog eens goed met hem gaan praten over wat er écht in dat ziekenhuis gebeurd is. Een hartstilstand was het in ieder geval niet.

Jammer dat iemand in dit verhaal het blijkbaar nodig vindt om te liegen.

En waar is de nicht gebleven die in het ziekenhuis op hem wachtte? Die belde jou ook niet toen hij opeens kwijt was?
pi_114620726
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik geloof het niet, en ik zou als ik jou was dat ook niet doen. Een reanimatie is in elk ziekenhuis namelijk een verplichte opname voor minstens een dag. En als je hem wel wilt geloven, dan mag je hem vragen naar zijn ontslagformulier waar hij een kopie van moet hebben gehad. Heeft hij die niet, dan ben of jij de troll of hij.
Denk je dat ik hier een verhaal zit te verzinnen? Ik heb genoeg mensen in mijn omgeving aan die kloteziekte verloren om hier echt geen grapjes over te maken :( ik weet toch ook niet waarom hij weg mocht, misschien zijn de doktoren in België wel anders, of misschien wel geschift, weet ik veel. Ik weet alleen dat hij hier op de bank zit en dat zijn nichtje smsjes naar mij heeft lopen sturen met de statusupdates.
pi_114620761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef beejceej het volgende:
Overigens is hij niet onder narcose of wat dan ook geweest he, hij was bij die behandeling (met die spuiten) constant bij bewustzijn, want dan mag je niet onder narcose. Hij mag nu ook zijn morfinespuiten niet nemen omdat die troep nog in zijn lichaam zit.

De dokter zei ook dat er iemand dag en nacht op hem moest passen he, hij kan nog stuiptrekkingen krijgen e.d. tijdens het slapen en tja thuis heeft hij niemand.. Zijn familie (behalve zijn nichtje) die weet van niks.. :{
Sure. Een reanimatie bij bewustzijn, het verhaal wordt steeds mooier.
pi_114620808
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:28 schreef beejceej het volgende:

[..]

Denk je dat ik hier een verhaal zit te verzinnen? Ik heb genoeg mensen in mijn omgeving aan die kloteziekte verloren om hier echt geen grapjes over te maken :( ik weet toch ook niet waarom hij weg mocht, misschien zijn de doktoren in België wel anders, of misschien wel geschift, weet ik veel. Ik weet alleen dat hij hier op de bank zit en dat zijn nichtje smsjes naar mij heeft lopen sturen met de statusupdates.
Wil je een eerlijk antwoord? Of jij bent aan het trollen, of je mattie is aan het trollen. Either way, i`m not buying this shit. En nee, Belgische dokters verschillen niet zoveel van de Nederlanders op dit gebied.
pi_114620809
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan zou ik nog eens goed met hem gaan praten over wat er écht in dat ziekenhuis gebeurd is. Een hartstilstand was het in ieder geval niet.

En waar is de nicht gebleven die in het ziekenhuis op hem wachtte? Die belde jou ook niet toen hij opeens kwijt was?
Zij heeft hem nog gezien zei hij, en daarna heeft hij gezegd dat ze naar huis moest gaan omdat alles prima was. Ik heb haar zelf na half 6 niet meer gesproken, dat was haar laatste smsje. Ik weet 't ook alleen maar zoals hij 't me heeft verteld, en hij kwam helemaal over de zeik hier aan :{
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:30:21 #169
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_114620891
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sure. Een reanimatie bij bewustzijn, het verhaal wordt steeds mooier.
Nee.. Dat heb ik de post ervoor al uitgelegd :S ze waren bezig zijn bloed te zuiveren met een speciaal spul, een injectie. Toen ging zijn ene long na 10 minuten verkrampen en daarna zijn andere long die bega het, toen werd alles zwart zei hij. Na die reanimatie gingen z'n ogen weer open en was alles wazig zei hij.
pi_114620934
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Sterker nog, toen de TS statusupdates gaf kwam het hele hartstilstand niet aan bod, terwijl dit in de eerste tien minuten is gebeurt. Standard operating procedure op dat moment is om indien de operatie nog niet in een vergevorderd stadium is de operatie af te breken in verband met verzwakking van de patient.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 22:32:04 #172
137949 Disana
pi_114620970
Leen of geef je ook geld aan hem? Ik heb toevallig vandaag bij de tandarts een verhaal gelezen over oplichters van vrouwen. Er zijn mannen die zielig doen met 'toevallig' hetzelfde probleem of ziektebeeld waarmee vrouwen worstelen.
pi_114620980
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef beejceej het volgende:

[..]

Zij heeft hem nog gezien zei hij, en daarna heeft hij gezegd dat ze naar huis moest gaan omdat alles prima was. Ik heb haar zelf na half 6 niet meer gesproken, dat was haar laatste smsje. Ik weet 't ook alleen maar zoals hij 't me heeft verteld, en hij kwam helemaal over de zeik hier aan :{
Vraag hem dan naar zijn ontslagformulier. Maak je aan alle onduidelijkheid een eind.
pi_114621003
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:24 schreef L-E het volgende:

[..]

Dan lijkt TS niet erg intelligent, als ze alles gelooft.

Nogmaals een foei.
En bedankt.. Dit is wat hij mij heeft verteld. Moet ik daar dan maar automatisch vanuit gaan dat dat een leugen is? Wie gaat er nou vanuit dat zijn beste vriend liegt? Ik weet toch helemaal niet hoe een NET-kanker behandeling werkt.. Andere soorten kanker, ja, daar heb ik helaas veel te veel ervairng mee in mijn omgeving. Maar NET-kanker en reanimatie? Nee geen ervaring mee..
pi_114621063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef beejceej het volgende:

[..]

En dit was dus NA zijn hartstilstand, wand die gebeurde 10 minuten na start van de ingreep.
En dat heeft geen arts aan jouw nicht verteld. En hij ook niet.

Uhuh. Er stinkt hier iets en het is geen vis.

Ik wil evt nog wel geloven dat jij zijn verhaal gelooft., maar het rammelt gewoon van alle kanten.
pi_114621090
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik vroeg dat ook aan hem he, of hij niet moest blijven voor een paar dagen want dat was eerst de planning. Hij zei gisteren tegen mij dat hij waarschijnlijk wel 2 dagen moest blijven. Vandaag zei hij dat dat niet hoefde :? denk dat ik 'm morgen toch maar eens aan de tand ga voelen, hij ligt nu te slapen :{
pi_114621172
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:32 schreef beejceej het volgende:

[..]

En bedankt.. Dit is wat hij mij heeft verteld. Moet ik daar dan maar automatisch vanuit gaan dat dat een leugen is? Wie gaat er nou vanuit dat zijn beste vriend liegt? Ik weet toch helemaal niet hoe een NET-kanker behandeling werkt.. Andere soorten kanker, ja, daar heb ik helaas veel te veel ervairng mee in mijn omgeving. Maar NET-kanker en reanimatie? Nee geen ervaring mee..
En daarom leggen wij je uit waarom dit verhaal niet klopt.

Als jij de waarheid spreekt dan liegt hij. En ik denk dat je best een interessant gesprek met hem kunt voeren waarom hij liegt. Misschien heeft hij (voor hem) goede redenen, maar ik vind het dan wel een rottige actie naar jou toe als vriendin.
pi_114621257
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef beejceej het volgende:

[..]

Ik vroeg dat ook aan hem he, of hij niet moest blijven voor een paar dagen want dat was eerst de planning. Hij zei gisteren tegen mij dat hij waarschijnlijk wel 2 dagen moest blijven. Vandaag zei hij dat dat niet hoefde :? denk dat ik 'm morgen toch maar eens aan de tand ga voelen, hij ligt nu te slapen :{
Dit verhaal stinkt dus nog meer als hij ipv 2 dagen opname na een tegenvallende operatie direct naar huis kan :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 22:36:48 ]
pi_114621281
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En dit was dus NA zijn hartstilstand, wand die gebeurde 10 minuten na start van de ingreep.
En dat heeft geen arts aan jouw nicht verteld. En hij ook niet.

Uhuh. Er stinkt hier iets en het is geen vis.

Ik wil evt nog wel geloven dat jij zijn verhaal gelooft., maar het rammelt gewoon van alle kanten.
Ja. Zijn nichtje smste me toch dat er complicaties waren? Dat was dus die hartstilstand, schijnbaar. Ze hadden dat niet tegen haar verteld, en van wat ik begreep, hij ook niet tegen haar. Daarna zijn ze nog 4,5 uur bezig geweest, zei hij. Shit ik word hier nou wel nerveus van :{ dadelijk is't helemaal niet goed afgelopen, dadelijk zit-ie gewoon tegen me te ouwehoeren en is't gewoon mislukt en wil hij dat niet vertellen. :X
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:36:59 #180
244933 trovey
Nachtoele
pi_114621284
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En daarom leggen wij je uit waarom dit verhaal niet klopt.

Als jij de waarheid spreekt dan liegt hij. En ik denk dat je best een interessant gesprek met hem kunt voeren waarom hij liegt. Misschien heeft hij (voor hem) goede redenen, maar ik vind het dan wel een rottige actie naar jou toe als vriendin.
Deze ja....het verhaal kan gewoon niet kloppen op deze manier. Erg rottig als je alles is voorgelogen. :{
Optimist tot in de kist
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 22:38:34 #181
137949 Disana
pi_114621382
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef beejceej het volgende:

dadelijk zit-ie gewoon tegen me te ouwehoeren en is't gewoon mislukt en wil hij dat niet vertellen. :X
Nu denk ik weer dat jij zelf de boel zit te flessen.
pi_114621393
Vond 't al zo vreemd dat toen hij binnenkwam ik vroeg of alles goed was afgelopen, hij in huilen uitbarstte en zei van wel en toen ik vroeg of alles weg was, hij zei dat ze dat nog niet wisten. Dat weten ze toch meteen met een radioactieve behandeling? :?
pi_114621482
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef beejceej het volgende:
Vond 't al zo vreemd dat toen hij binnenkwam ik vroeg of alles goed was afgelopen, hij in huilen uitbarstte en zei van wel en toen ik vroeg of alles weg was, hij zei dat ze dat nog niet wisten. Dat weten ze toch meteen met een radioactieve behandeling? :?
Nee.
pi_114621488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Nu denk ik weer dat jij zelf de boel zit te flessen.
Ik? Omdat ik nu begin te twijfelen aan zijn verhaal? Jezus christus ik heb de halve dag lopen janken omdat ik zo nerveus was over zijn behandeling, dat doe ik ook niet voor m'n lol.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:40:26 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114621512
Nee, dat weten ze niet meteen.
pi_114621526
Ik geloof gewoon niet dat iemand twee uur kan rijden na een hartstilstand en reanimatie, echt niet.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 22:40:59 #187
137949 Disana
pi_114621547
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef beejceej het volgende:

[..]

Ik? Omdat ik nu begin te twijfelen aan zijn verhaal? Jezus christus ik heb de halve dag lopen janken omdat ik zo nerveus was over zijn behandeling, dat doe ik ook niet voor m'n lol.
Dan kun je ook gewoon antwoord geven op mijn vraag, toch?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:41:58 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114621614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef L-E het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat iemand twee uur kan rijden na een hartstilstand en reanimatie, echt niet.
Of zo'n ingrijpende behandeling. Onmogelijk.
pi_114621703
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of zo'n ingrijpende behandeling. Onmogelijk.
Tja hij ligt nu toch echt hier.. -O- ik denk niet dat zijn nichtje zat te liegen erover, die was echt aardig over de zeik in die smsjes en die had het ook over de radiologie afdeling waar ze niet op mocht.
pi_114621783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Dan kun je ook gewoon antwoord geven op mijn vraag, toch?
Oh sorry ik had jouw vraag overgeslagen omdat ik 'm eerlijk gezegd nogal absurd vond. Nee, ik leen geen geld aan hem, hij heeft enorm veel geld (o.a. huis in Amerika) en ik ben maar een arme student met amper 300 europ p/m. Enige wat ik wel kan zeggen, is dat-ie verliefd op me is.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:46:05 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114621888
Hij heeft enorm veel geld en een huis in Amerika? Wtf.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 22:46:48 #192
137949 Disana
pi_114621922
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef beejceej het volgende:

[..]

Oh sorry ik had jouw vraag overgeslagen omdat ik 'm eerlijk gezegd nogal absurd vond. Nee, ik leen geen geld aan hem, hij heeft enorm veel geld (o.a. huis in Amerika) en ik ben maar een arme student met amper 300 europ p/m. Enige wat ik wel kan zeggen, is dat-ie verliefd op me is.
Zo absurd is het niet. Ofwel jij bent de fantast, of hij is het. En als hij het is, moet je je afvragen waarom hij zo doet. Want als het liefde is, is het wel van een ziekelijke soort.
pi_114621978
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:46 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft enorm veel geld en een huis in Amerika? Wtf.
Ja. Geen grapje. Hij was de mede-eigenaar van een groot tuiniersbedrijf waar hij veel me verdiende. Doordat hij ziek is heeft hij zichzelf uit laten kopen door de andere mede-eigenaar.Hij kreeg er te veel stress van zei hij.
pi_114621997
Huis in Amerika én een huisgenoot? Het verhaal wordt steeds... bijzonderder.
pi_114622085
:')
pi_114622172
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:48 schreef Cat22 het volgende:
Huis in Amerika én een huisgenoot? Het verhaal wordt steeds... bijzonderder.
Ja die in Amerika is een vakantie-huis he. Zelf woonde hij in een appartement met een huisgenoot want dat vond hij gezelliger (die hij inmiddels eruit heeft gebonjourd). Hij had z'n ogen nog op een ander huisje in Nederland die hij misschien nog wou kopen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar zelf ook nog wel wat sceptisch over was over zijn geld (en nog ben), maar feit is, in mijn buurt smijt hij letterlijk met geld alsof het water is. Grootspraak? Ik weet het niet.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:52:22 #197
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_114622246
Klinkt echt als een dubieus verhaal..... Heb jij dat nichtje ooit gesproken? Aangezien ze alleen smst, niet opneemt als je belt?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:54:30 #198
244933 trovey
Nachtoele
pi_114622354
Ik zou je vriend maar eens gaan natrekken wat er allemaal waar is van zijn verhalen.....het is allemaal net te....en dat is zachtjes uitgedrukt. :P
Optimist tot in de kist
pi_114622372
Waarom zou TS hierover liegen?
pi_114622389
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:54 schreef Travel. het volgende:
Waarom zou TS hierover liegen?
Je wil niet weten hoeveel zieke geesten er rondlopen op deze aardkloot.
pi_114622425
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:52 schreef Verbodsbord het volgende:
Klinkt echt als een dubieus verhaal..... Heb jij dat nichtje ooit gesproken? Aangezien ze alleen smst, niet opneemt als je belt?
Nee. Hij zei dat ze nooit de telefoon opneemt, ook niet als hij belt, ze smst alleen.

Shit.. Volgens mij ben ik wel erg naief he? Volgens mij klopt d'r geen kak van, m'n ouders vinden 't ook vreemd :{ zit nu ook te kijken naar een eerder smsje dat ik kreeg (toen hij niet wakker werd uit narcose) en toen sloot ze d'r smsjes ook heel anders af :{
pi_114622449
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:43 schreef beejceej het volgende:

[..]

Tja hij ligt nu toch echt hier.. -O- ik denk niet dat zijn nichtje zat te liegen erover, die was echt aardig over de zeik in die smsjes en die had het ook over de radiologie afdeling waar ze niet op mocht.
Bestaat dat nichtje uberhaupt wel.
pi_114622470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef beejceej het volgende:

[..]

Nee. Hij zei dat ze nooit de telefoon opneemt, ook niet als hij belt, ze smst alleen.

Shit.. Volgens mij ben ik wel erg naief he? Volgens mij klopt d'r geen kak van, m'n ouders vinden 't ook vreemd :{ zit nu ook te kijken naar een eerder smsje dat ik kreeg (toen hij niet wakker werd uit narcose) en toen sloot ze d'r smsjes ook heel anders af :{
Google/Facebook haar naam.
pi_114622567
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bestaat dat nichtje uberhaupt wel.
Uhm ik heb een nichtje van hem gezien he, maar volgens hem was dat niet dat nichtje al hadden ze wel dezelfde naam. Dit was ineens een andere? OMG Daddelijk heeft hij me zelf die smsjes lopen sturen
pi_114622625
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef beejceej het volgende:

[..]

oh mooi O+
zijn de Amerikaanse stopcontacten alvast gecovered :P
:)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:59:34 #206
244933 trovey
Nachtoele
pi_114622667
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:58 schreef beejceej het volgende:

[..]

Uhm ik heb een nichtje van hem gezien he, maar volgens hem was dat niet dat nichtje al hadden ze wel dezelfde naam. Dit was ineens een andere? OMG Daddelijk heeft hij me zelf die smsjes lopen sturen
Als hij een goede fantast is heeft hij zelfs even een apart nummer hiervoor.
Optimist tot in de kist
pi_114622675
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:58 schreef beejceej het volgende:

[..]

OMG!
pi_114622705
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoeveel zieke geesten er rondlopen op deze aardkloot.
Aandacht ofzo of wat?
Snap sowieso niet waarom je dit allemaal op de webs gooit
pi_114622768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Als hij een goede fantast is heeft hij zelfs even een apart nummer hiervoor.
Nou nee, het was ZIJN nummer volgens hem kon zijn nichtje niet internationaal smsen, dus gebruikte ze zijn gsm. En ik geloof best dat ze me eerder heeft gesmsd toen hij niet uit de narcose kwam (dat was een andere manier van afsluiten en schrijven) maar dit voelt anders. Sterker nog ik krijg het idee dat hij het zelf was :r
pi_114622866
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:00 schreef Travel. het volgende:

[..]

Aandacht ofzo of wat?
Snap sowieso niet waarom je dit allemaal op de webs gooit
Omdat dit anoniem is en omdat ik er op het moment zelf geen flikker meer van geloof wat hij vandaag heeft lopen vertellen verdomme.D'r klopt hier niks van, waarom smst dat nichtje mij om half 5 dat er complicaties zijn, als die complicaties om 1 uur waren gebeurd?

Want om 5 uur zei ze dat-ie al 4 uur onder behandeling was, dus 1 uur begonnen :S ipv 2!
pi_114622985
Fuck it ik ga de pc uitzetten en ik ga 'm wakker maken wil nou verdomme wel eens weten wtf hier aan de hand is :(
pi_114622988
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:02 schreef beejceej het volgende:

[..]

Omdat dit anoniem is en omdat ik er op het moment zelf geen flikker meer van geloof wat hij vandaag heeft lopen vertellen verdomme.D'r klopt hier niks van, waarom smst dat nichtje mij om half 5 dat er complicaties zijn, als die complicaties om 1 uur waren gebeurd?

Want om 5 uur zei ze dat-ie al 4 uur onder behandeling was, dus 1 uur begonnen :S ipv 2!
Ga met hem praten.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:05:07 #213
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_114623024
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:04 schreef beejceej het volgende:
Fuck it ik ga de pc uitzetten en ik ga 'm wakker maken wil nou verdomme wel eens weten wtf hier aan de hand is :(
Niet doen, wij willen updates :@
pi_114623072
TS is wel een meesterlijke troll btw.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:06:46 #215
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_114623131
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Dat weet je niet. Het kan net zo goed die zogenaamde vriend van haar zijn, zoals al gemeld werd.
Leef en Laten Leven
pi_114623229
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:06 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Het kan net zo goed die zogenaamde vriend van haar zijn, zoals al gemeld werd.
TS is dan wel ontzettend goedgelovig, gezien haar post history is ze toch wel wat snuggerder dan dat.
pi_114623280
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Niet! o|O

Het is toch prachtig hoe een stelletje vreemden binnen een dag haar laten inzien dat hij haar al tijden voor het lapje houdt. Gelukkig snapt ze het nu. O+
pi_114623315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Niet! o|O

Het is toch prachtig hoe een stelletje vreemden binnen een dag haar laten inzien dat hij haar al tijden voor het lapje houdt. Gelukkig snapt ze het nu. O+
Hoog Oprah & Dr Phil gehalte _O_
pi_114623401
Nu gaat ze hem uit bed trappen en boos doen, maar de arme jongen is vandaag al gereanimeerd. Slechte dag voor hem. ;(
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:12:34 #220
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114623501
Waarom bekruipt me het idee dat we TS nooit meer terug zien hier? :')
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:13:07 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114623534
Zometeen is hij dood. En dan erft ze alles en ze blijkt zwanger van hem.
pi_114623599
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef Lienekien het volgende:
Of we krijgen een update waarin hij toegeeft alles bij elkaar gelogen te hebben, de TS verteld dan dat ze hem eruit getrapt heeft en iedereen leeft nog lang en gelukkig.
pi_114623654
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef Lienekien het volgende:
Van een tweeling denk ik.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:15:25 #224
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_114623685
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef Poeke het volgende:
Waarom bekruipt me het idee dat we TS nooit meer terug zien hier? :')
ik ben wel benieuwd of hij haar voor de gek heeft gehouden met zijn ziektes :X
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:17:08 #225
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:20:39 #226
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114624021
Hallo, hallo mensen. Hij kan het niet allemaal gelogen hebben want we hebben ook nog een huisgenote die in het complot zit:

Uit de OP:

quote:
Gisteravond kwam ik er per toeval achter via zijn huisgenote die het per ongeluk liet ontvallen omdat ze dacht dat ik het wist.. Uiteindelijk ben ik naar hem toegegaan en het bleek inderdaad waar te zijn: hij heeft longkanker, al sinds november
Uit Eindhoven
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:21:55 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114624101
Was er nou wel of geen sprake van een narcose?
Want na een narcose wordt hij niet direct ontslagen en kan hij zeker niet autorijden.

Het verhaal wisselt wel snel, de ene pagina wel een narcose en de volgende niet...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114624133
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:14 schreef snoopy het volgende:

[..]

Van een tweeling denk ik.
de Amerikaanse stopcontacten zijn alvast gedekt O+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:22:56 #229
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:23:35 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114624217
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef mignonne het volgende:

[..]

Maar hoe wordt dat zwanger vliegen opgelost....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114624219
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef mignonne het volgende:

[..]

*O*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_114624336
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:02 schreef beejceej het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef beejceej het volgende:

[..]

Ja. Geen grapje. Hij was de mede-eigenaar van een groot tuiniersbedrijf waar hij veel me verdiende. Doordat hij ziek is heeft hij zichzelf uit laten kopen door de andere mede-eigenaar.Hij kreeg er te veel stress van zei hij.
En twee jaar geleden had hij nog een werkgever en daarna werd hij dus mede-eigenaar van een tuiniersbedrijf en verdiende hij binnen twee jaar zo veel geld dat hij inmiddels een huis in Amerika heeft kunnen kopen.

Yeah right... :')
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_114624437
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef Felixa het volgende:

[..]

[..]

En twee jaar geleden had hij nog een werkgever en daarna werd hij dus mede-eigenaar van een tuiniersbedrijf en verdiende hij binnen twee jaar zo veel geld dat hij inmiddels een huis in Amerika heeft kunnen kopen.

Yeah right... :')
Nice.
pi_114624665
Wat een wonderkerel.

TS, mag ik zijn nummer? O+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:36:51 #235
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_114625130
Interessante geschiedenis.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_114625139
Hoe verzin je dit, wtf zeg. Volgens mij lult ze uit haar nek. Al die medische termen ook, dan moet je wel veel moeite + voorwerk doen om zo'n heel verhaal in elkaar te timmeren.
Ze is hier i.i.g op haar plaats in R&P, iemand heeft hulp nodig. :')
pi_114625233
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef Poeke het volgende:
Hallo, hallo mensen. Hij kan het niet allemaal gelogen hebben want we hebben ook nog een huisgenote die in het complot zit:

Uit de OP:

[..]

Ja en die heeft hij er inmiddels uitgegooid. Want dat doe je als je ziek bent en he huisgenoot verteld aan je vriendin dat je kanker hebt. Uhuh tuuuurlijk
pi_114626057
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef Poeke het volgende:

Uit de OP:

[..]

Hij liegt ook niet, want hij bestaat niet. :')
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:56:25 #239
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114626358
samenvatting van de topicwending?
pi_114626907
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef Life2.0 het volgende:
samenvatting van de topicwending?
Vriend kreeg tijdens zijn behandeling een hartstilstand, werd gereanimeerd, doktoren behandelden rustig nog een paar uur door, daarna is vriend in de auto gestapt en twee uur naar TS gereden.

Toch? Zoiets?
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:06:44 #241
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114626948
Nou dat is opzich wel mogelijk.. vreemd maar mogelijk
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:07:24 #242
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114626980
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Felixa het volgende:

[..]

Vriend kreeg tijdens zijn behandeling een hartstilstand, werd gereanimeerd, doktoren behandelden rustig nog een paar uur door, daarna is vriend in de auto gestapt en naar TS gereden.

Toch? Zoiets?
En daar ligt hij nu op de bank. Maar inmiddels denkt ze na vragen en opmerkingen uit dit topic dat het een en ander niet klopt en hij heeft gelogen over dat alle smsjes afkomstig waren van zijn nicht of dat hij ze zelf heeft bedacht.

En nu wachten wij op het vervolg!
Uit Eindhoven
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:09:07 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114627062
Alleen lastig dat hij wel/niet/toch wel onder narcose was tijdens de behandeling waarbij hij gereanimeerd moest worden.
Dan rij je daarna niet even half NL door.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:11:13 #244
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114627174
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 00:09 schreef Leandra het volgende:
Alleen lastig dat hij wel/niet/toch wel onder narcose was tijdens de behandeling waarbij hij gereanimeerd moest worden.
Dan rij je daarna niet even half NL door.
Ik denk dat als je gereanimeerd moet worden het niet zoveel uitmaakt of je narcose hebt gehad of niet. In beide situaties wandel je niet toch zomaar het ziekenhuis uit?
Uit Eindhoven
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:13:39 #245
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114627298
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef Life2.0 het volgende:
Nou dat is opzich wel mogelijk.. vreemd maar mogelijk
Na een reanimatie direct ontslagen worden uit het ziekenhuis? Ik denk dat geen enkele arts daar de verantwoording voor wil nemen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:15:28 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114627387
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ik denk dat als je gereanimeerd moet worden het niet zoveel uitmaakt of je narcose hebt gehad of niet. In beide situaties wandel je niet toch zomaar het ziekenhuis uit?
Op FOK! wel, al dan niet ondersteund door de e-penis van 85 cm :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:17:08 #247
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114627485
Ik dacht al, een NET? Ok, lees het morgen allemaal wel :')
pi_114628885
Allemaal nep, het hele verhaal, de tijdslijn, diagnoses,behandelmethodes, prognoses kloppen niet.
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:49:41 #249
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_114628892
Ohh wat een spannend topic is dit geworden!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:40:11 #250
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114633212
En is de tweeling al geboren? Wanneer komt het boek uit?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:44:44 #251
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_114633279
Is Beecjee niet verschenen? Ik ben wel nieuwsgierig
pi_114633390
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef Leandra het volgende:
Was er nou wel of geen sprake van een narcose?
Want na een narcose wordt hij niet direct ontslagen en kan hij zeker niet autorijden.

Het verhaal wisselt wel snel, de ene pagina wel een narcose en de volgende niet...
Die narcose was een paar weken geleden toen ze gingen kijken of die tumorcellen radioactief waren, als dat niet zo was kon hij gisteren niet behandeld worden.

En nee, TS is hem niet gepeerd en TS is ook niet zwanger :'). Ik heb gisteravond nog met 'm gepraat, hij vertelde dat hij idd niet wegmocht maar dat hij o.a. door zijn nichtje in paniek was geraakt (zijn nichtje zei dat ik over de zeik was en dat hij zo snel mogelijk naar mij toe moest gaan, lekker snugger idee :S) toen hebben ze 'm uiteindelijk een papier laten ondertekenen dat hij op eigen risico is vertrokken. Heb toenet zijn nichtje gesmsd met ZIJN mobiel, die vertelde precies hetzelfde verhaal, lijkt me toch sterk dat ze beiden in het complot zitten? Ik geloofde eerst immers ook niet dat hij kanker had maarja zijn huisgenote (die ik ken) vertelde dat ook toen en ook precies hetzelfde verhaal.

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed meer of ik 't nu moet geloven of niet, feit blijft dat hij vannacht echt voor het eerst zonder pijn heeft geslapen (en hij had geen morfine op, dat weet ik want ik weet hoe hij dan reageert).. Hoe dan ook ik heb tegen hem gezegt dat hij terug moet dus ik ga 'm zo wakkermaken en terugbrengen naar z'n ziekenhuis (heb ik gisteravond ook tegen hem gezegd hij vond het achteraf ook nogal dom van hem) want ik voel me d'r gewoon niet lekker bij :s

En voor de mensen die willen weten waarom z'n huisgenote eruit is getrapt, die was verliefd op hem, hij niet op haar en dat kon ze niet accepteren en uiteindelijk werd het te veel voor hem.
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:56:17 #253
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114633462
Eh... Ga je hem zelf terug brengen naar het ziekenhuis? En wacht dan even tot hij weer wordt opgenomen... ;)
pi_114633484
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:56 schreef Ticootje het volgende:
Eh... Ga je hem zelf terug brengen naar het ziekenhuis? En wacht dan even tot hij weer wordt opgenomen... ;)
Ja, dat ga ik ook doen. Enige manier waarop ik voor mijn gevoel echt uit kan vinden of 't verhaal wel klopt.
pi_114633499
Ik zou lekker met hem in het vliegtuig stappen naar zijn vakantiehuisje en hem daar lekker laten opknappen :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:59:32 #256
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114633503
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:58 schreef beejceej het volgende:

[..]

Ja, dat ga ik ook doen. Enige manier waarop ik voor mijn gevoel echt uit kan vinden of 't verhaal wel klopt.
Zou toch mooi zijn als ze hem niet eens kennen in het ziekenhuis, of dat hij wordt opgenomen op de afdeling psychiatrie.

Of jij bent de leugenaar, of hij.. Het verhaal klopt hoe dan ook niet.
pi_114633511
ik vind het briljant dat je in je eigen verhaal gelooft. 8-) 8-) Veel plezier nog vandaag TS! *)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:12:32 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_114633724
Wat een kuttroll met zulke grote fouten. Op pagina 2 of zo ook al.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 09:19:19 #259
43556 miss_dynastie
pi_114633858
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:51 schreef beejceej het volgende:

[..]

Heb toenet zijn nichtje gesmsd met ZIJN mobiel, die vertelde precies hetzelfde verhaal, lijkt me toch sterk dat ze beiden in het complot zitten?
Dat is gek, want zij smste toch met zijn mobiel omdat het met de hare niet mogelijk is (je post van 23.01 gister)? Misschien is een word-documentje met de 'feiten' wel even handig voor je?
pi_114633906
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is gek, want zij smste toch met zijn mobiel omdat het met de hare niet mogelijk is (je post van 23.01 gister)?
Inderdaad :') TS je begint jezelf nu klem te lullen.
pi_114633928
En altijd mooi dat de Eigen Risico verklaring pas op de proppen komt bij de troll als men er naar vraagt _O-
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 09:31:23 #262
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_114634112
wat een hilarisch topic is dit :')

er is echt geen hond die een verhaal als dit serieus neemt als dat tegen hem of haar verteld wordt, behalve dan TS, dus of TS is ont-zet-tend dom of TS is een enorme troll.

Of een combinatie van natuurlijk :')
Breitling - Instruments for Professionals
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 09:35:32 #263
43556 miss_dynastie
pi_114634206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef Scorpie het volgende:
En altijd mooi dat de Eigen Risico verklaring pas op de proppen komt bij de troll als men er naar vraagt _O-
Nou, tot het sms-verhaal had het heeeeel misschien nog gekund dat TS een heel naief dom kipje was, maar dit is wel een keiharde misser :P
pi_114634386
*zucht* of jullie 't nu geloven of niet, zo is het mij verteld en op dit moment heeft mijn vertrouwen in hem al wel een aardige deuk opgelopen. En ja misschien ben ik naief, ik geloof wel vaker in dingen die hij verteld terwijl andere mensen die vreemd vinden, maar ik wil hem zo graag het voordeel van de twijfel geven.

En ja tuurlijk ben ik hem naar die verklaring gaan vragen toen jullie ermee kwamen. Bedoel, m'n ouders kwamen door in eerste instantie ook niet om vragen aan hem :s en ik ben niet bekend met de procedures van reanimatie e.d.

Maar goed, ik ga nu de pc uitdoen we gaan vertrekken :s
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 09:45:45 #265
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_114634404
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:44 schreef beejceej het volgende:
*zucht* of jullie 't nu geloven of niet, zo is het mij verteld en op dit moment heeft mijn vertrouwen in hem al wel een aardige deuk opgelopen. En ja misschien ben ik naief, ik geloof wel vaker in dingen die hij verteld terwijl andere mensen die vreemd vinden, maar ik wil hem zo graag het voordeel van de twijfel geven.

En ja tuurlijk ben ik hem naar die verklaring gaan vragen toen jullie ermee kwamen. Bedoel, m'n ouders kwamen door in eerste instantie ook niet om vragen aan hem :s en ik ben niet bekend met de procedures van reanimatie e.d.

Leuk, de laatste stuiptrekkingen van een troll. Je snapt zelf toch wel dat dit verhaal niet meer te redden is :')
Breitling - Instruments for Professionals
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 09:47:22 #266
43556 miss_dynastie
pi_114634439
Maar dit gaat even om ons vertrouwen in jou, hoe zit het met die mobiel?
pi_114634498
The last minutes of the Troll.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dit gaat even om ons vertrouwen in jou, hoe zit het met die mobiel?
Daar lult trollface maar over heen, how convenient.

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2012 09:50:30 ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:52:31 #268
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_114634554
quote:

Was je er maar mee bekend, dan was je troll niet zo'n faal :') Volgende keer wat beter onderzoek doen. But then again, elke idioot kan toch wel bedenken dat je na zo'n operatie niet gelijk uit bed springt en twee uur kan en mag gaan rijden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_114634679
quote:

Toch weet je aardig wat van de medische wereld inmiddels, getuige je andere posts... maar mij komt het meer over als "ik zoek een lekker zeldzame aandoening op, daarna nog wat behandelmethodes" en die spui je dan over het internet... vervolgens verzin je de complicaties zonder daarbij over de gevolgen na te denken/te googlen. Niet heel handig en uiterst ongeloofwaardig. SUcces in het ziekenhuis zo... misschien mag je zelf ook blijven :')
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:28:32 #270
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114637049
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:51 schreef beejceej het volgende:

[..]

Die narcose was een paar weken geleden toen ze gingen kijken of die tumorcellen radioactief waren, als dat niet zo was kon hij gisteren niet behandeld worden.

En nee, TS is hem niet gepeerd en TS is ook niet zwanger :'). Ik heb gisteravond nog met 'm gepraat, hij vertelde dat hij idd niet wegmocht maar dat hij o.a. door zijn nichtje in paniek was geraakt (zijn nichtje zei dat ik over de zeik was en dat hij zo snel mogelijk naar mij toe moest gaan, lekker snugger idee :S) toen hebben ze 'm uiteindelijk een papier laten ondertekenen dat hij op eigen risico is vertrokken. Heb toenet zijn nichtje gesmsd met ZIJN mobiel, die vertelde precies hetzelfde verhaal, lijkt me toch sterk dat ze beiden in het complot zitten? Ik geloofde eerst immers ook niet dat hij kanker had maarja zijn huisgenote (die ik ken) vertelde dat ook toen en ook precies hetzelfde verhaal.

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed meer of ik 't nu moet geloven of niet, feit blijft dat hij vannacht echt voor het eerst zonder pijn heeft geslapen (en hij had geen morfine op, dat weet ik want ik weet hoe hij dan reageert).. Hoe dan ook ik heb tegen hem gezegt dat hij terug moet dus ik ga 'm zo wakkermaken en terugbrengen naar z'n ziekenhuis (heb ik gisteravond ook tegen hem gezegd hij vond het achteraf ook nogal dom van hem) want ik voel me d'r gewoon niet lekker bij :s

En voor de mensen die willen weten waarom z'n huisgenote eruit is getrapt, die was verliefd op hem, hij niet op haar en dat kon ze niet accepteren en uiteindelijk werd het te veel voor hem.
zomaar in een keer van de morfine... knap wel... hoeveel mg zat hij op 5 of zo? :') het begint wat treurig te worden
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:30:04 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114637091
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:28 schreef Re het volgende:

[..]

zomaar in een keer van de morfine... knap wel... hoeveel mg zat hij op 5 of zo? :') het begint wat treurig te worden
Hij zat toch nog onder de morfine ook toen hij 2 uur ging rijden?
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:31:40 #272
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114637146
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

en dat terwijl hij de vorige keer zo'n slechte reactie had daarop.... mja, het zal allemaal wel denk ik.
pi_114637176
Dit moet ik even volgen :')
Zelden zo'n ingewikkelde en enorm rammelende constructie gezien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 11:39:32 #274
43556 miss_dynastie
pi_114637437
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij is gereanimeerd terwijl 'ie bij en wakker was en dan ben jij verbaasd dat 'ie kan rijden met morfine in zijn mik?
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:43:48 #275
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114637557
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Oeh... Dan heb je het MJ verhaal in OUD gemist? Met de dode tweeling?
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:44:11 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114637571
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hij is gereanimeerd terwijl 'ie bij en wakker was en dan ben jij verbaasd dat 'ie kan rijden met morfine in zijn mik?

Oh ja... Maar dat was toch 4 uur daarvoor al?
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:47:33 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114637686
Wel mooi dat mijn suggestie dat ze hem terug naar het ziekenhuis zou brengen, in het verhaal is opgenomen.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 11:49:48 #278
137949 Disana
pi_114637769
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:47 schreef Lienekien het volgende:
Wel mooi dat mijn suggestie dat ze hem terug naar het ziekenhuis zou terug brengen, in het verhaal is opgenomen.
En hoe ze zichzelf heel plotseling naïef vond toen het haar door mij gemakkelijk werd gemaakt: vriendlief deugde niet. Inmiddels heeft ze na kunnen denken over een vervolg op het ziekteverhaal. Kennelijk is dat toch interessanter.
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:54:04 #279
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114637950
Goed verhaal paar grote foutjes gemaakt. Kzou zeggen TS kom volgende keer nog een beetje beter voorbereid en met een andere naam terug en we gaan het helemaal geloven.
Trotse Belg.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 12:06:23 #280
43556 miss_dynastie
pi_114638343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ja... Maar dat was toch 4 uur daarvoor al?
Ja, maar, die man is superman joh, die kan alles :Y
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:06:58 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114638361
Misschien is zn zaad ook wel radioactief?
pi_114638722
en van dat zaad word ts zwanger en word hun kind de Hulk?
pi_114638777
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:43 schreef Ticootje het volgende:

Oeh... Dan heb je het MJ verhaal in OUD gemist? Met de dode tweeling?
Ik kom nooit in OUD, veel te veel hormonen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:21:32 #284
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114638816
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:06 schreef Ticootje het volgende:
Misschien is zn zaad ook wel radioactief?
Met chemo heb je daar grote kans op ja...
pi_114638861
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja doei.
pi_114639380
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:16 schreef beejceej het volgende:
Fuck.. Hij was vandaag op controle om te kijken hoever 't precies was uitgezaaid zodat ze konden kijken welke behandeling het beste was.. Komt-ie niet meer bij uit de narcose, werd net gebeld door z'n nichtje dat-ie niet wakker wordt :{ ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef beejceej het volgende:

[..]

Slecht verzonnen verhaal hoor.
TS heeft een vreemde soort drang naar aandacht, en gaat dan dit soort verhalen verzinnen. :{
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:22:24 #287
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_114640499
wanneer komt nou die zinderende ontknoping inclusief plotwending?
ik zit hier maar te wachten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_114640860
kan iemand niet een kloontsjek doen met die missjonesklonen?
pi_114640936
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:22 schreef Mirjam het volgende:
dat!

als Fok! toch aan het veranderen is met die nieuwe features... ik wil graag een popcorn alert :+
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 14:19:39 #290
43556 miss_dynastie
pi_114642605
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:22 schreef Mirjam het volgende:
Het is twee uur heen en twee uur terug. Voor een vliegende superman dan, TS doet er vast minimaal drie uur enkele reis over, ze heeft nog even O-)
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:22:41 #291
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114642709
Denk dat het ziekenhuis geen 3G bereik heeft...

Oh ziekenhuis in belgie he? Toch?
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:35:28 #292
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_114643168
Kan best, ik ken iemand die een tumor uit dr rug liet verwijderen. Niet onder narcose ivm allergie ofzo. Toen de arts klaar was en vroeg hoe het ging zei ze dat ze zin had in een bbig mac en die arts vond dat ook geen probleem, en dit was op een vrijdag..en de woensdag erop heeft ze een triatlon gedaan. Ging goed..
En. 2 wk later had ze buikpijn en rugpijn, en toen bleek dat ze aan het bevallen was. Ook raar natuurlijk dat die chirurg dat niet heeft gezien.
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:36:27 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114643207
Oh, ik zie weer een hoop potentiële topicwendingen voor TS :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114643225
Dat ze straks komt melden dat hij bevallen is! :D
pi_114643290
Ja want hij bleek toch een zij te zijn!!
pi_114643358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:13 schreef Cat22 het volgende:
Helaas TS, nu is de fantasieboog doorbroken. :{

[ Bericht 70% gewijzigd door roos85 op 25-07-2012 14:47:23 ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114643446
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:35 schreef amaranta het volgende:
Kan best, ik ken iemand die een tumor uit dr rug liet verwijderen. Niet onder narcose ivm allergie ofzo. Toen de arts klaar was en vroeg hoe het ging zei ze dat ze zin had in een bbig mac en die arts vond dat ook geen probleem, en dit was op een vrijdag..en de woensdag erop heeft ze een triatlon gedaan. Ging goed..
En. 2 wk later had ze buikpijn en rugpijn, en toen bleek dat ze aan het bevallen was. Ook raar natuurlijk dat die chirurg dat niet heeft gezien.
was er niet ooit in z&g iemand met nierproblemen die zwanger en wel steeds zonder narcose geopereerd moest worden? en uiteindelijk heel alleen moest bevallen ofzo?
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:47:01 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_114643546
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Denk dat het ziekenhuis geen 3G bereik heeft...

Oh ziekenhuis in belgie he? Toch?
misschien gratis wifi. En anders op kosten van haar vriend mobiel interneppen.

Ik denk trouwens dat zijn stief vader het tegen zn eigen baas zei, en niet tegen de baas van zijn zoon. Das toch logies Dat bedoelde je toch TS?
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:48:36 #299
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_114643593
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:43 schreef simmu het volgende:

[..]

was er niet ooit in z&g iemand met nierproblemen die zwanger en wel steeds zonder narcose geopereerd moest worden? en uiteindelijk heel alleen moest bevallen ofzo?
Dat kan, deze fictieve kennis van me wist niet eens dat ze zwanger was.
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:13:42 #300
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_114644519
Ik gok dat ze straks komt melden dat TS ontvoerd is door haar vriend en geen idee heeft waar ze is (maar haar laptop heeft ze bij zich natuurlijk).

Of dat TS is overleden in haar huis en dat ze nu niet weet wat ze moet doen, zoiets.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:48:48 #301
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_114645880
Is het allemaal gelogen?
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: