Nee. Hij zei dat ze nooit de telefoon opneemt, ook niet als hij belt, ze smst alleen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:52 schreef Verbodsbord het volgende:
Klinkt echt als een dubieus verhaal..... Heb jij dat nichtje ooit gesproken? Aangezien ze alleen smst, niet opneemt als je belt?
Bestaat dat nichtje uberhaupt wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:43 schreef beejceej het volgende:
[..]
Tja hij ligt nu toch echt hier..ik denk niet dat zijn nichtje zat te liegen erover, die was echt aardig over de zeik in die smsjes en die had het ook over de radiologie afdeling waar ze niet op mocht.
Google/Facebook haar naam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef beejceej het volgende:
[..]
Nee. Hij zei dat ze nooit de telefoon opneemt, ook niet als hij belt, ze smst alleen.
Shit.. Volgens mij ben ik wel erg naief he? Volgens mij klopt d'r geen kak van, m'n ouders vinden 't ook vreemdzit nu ook te kijken naar een eerder smsje dat ik kreeg (toen hij niet wakker werd uit narcose) en toen sloot ze d'r smsjes ook heel anders af
Uhm ik heb een nichtje van hem gezien he, maar volgens hem was dat niet dat nichtje al hadden ze wel dezelfde naam. Dit was ineens een andere? OMG Daddelijk heeft hij me zelf die smsjes lopen sturenquote:
oh mooiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef beejceej het volgende:
[..]
Oh sorry ik had jouw vraag overgeslagen omdat ik 'm eerlijk gezegd nogal absurd vond. Nee, ik leen geen geld aan hem, hij heeft enorm veel geld (o.a. huis in Amerika) en ik ben maar een arme student met amper 300 europ p/m. Enige wat ik wel kan zeggen, is dat-ie verliefd op me is.
Als hij een goede fantast is heeft hij zelfs even een apart nummer hiervoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:58 schreef beejceej het volgende:
[..]
Uhm ik heb een nichtje van hem gezien he, maar volgens hem was dat niet dat nichtje al hadden ze wel dezelfde naam. Dit was ineens een andere? OMG Daddelijk heeft hij me zelf die smsjes lopen sturen
OMG!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:58 schreef beejceej het volgende:
[..]
Uhm ik heb een nichtje van hem gezien he, maar volgens hem was dat niet dat nichtje al hadden ze wel dezelfde naam. Dit was ineens een andere? OMG Daddelijk heeft hij me zelf die smsjes lopen sturen
Aandacht ofzo of wat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel zieke geesten er rondlopen op deze aardkloot.
Nou nee, het was ZIJN nummer volgens hem kon zijn nichtje niet internationaal smsen, dus gebruikte ze zijn gsm. En ik geloof best dat ze me eerder heeft gesmsd toen hij niet uit de narcose kwam (dat was een andere manier van afsluiten en schrijven) maar dit voelt anders. Sterker nog ik krijg het idee dat hij het zelf wasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Als hij een goede fantast is heeft hij zelfs even een apart nummer hiervoor.
Omdat dit anoniem is en omdat ik er op het moment zelf geen flikker meer van geloof wat hij vandaag heeft lopen vertellen verdomme.D'r klopt hier niks van, waarom smst dat nichtje mij om half 5 dat er complicaties zijn, als die complicaties om 1 uur waren gebeurd?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Aandacht ofzo of wat?
Snap sowieso niet waarom je dit allemaal op de webs gooit
Ga met hem praten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:02 schreef beejceej het volgende:
[..]
Omdat dit anoniem is en omdat ik er op het moment zelf geen flikker meer van geloof wat hij vandaag heeft lopen vertellen verdomme.D'r klopt hier niks van, waarom smst dat nichtje mij om half 5 dat er complicaties zijn, als die complicaties om 1 uur waren gebeurd?
Want om 5 uur zei ze dat-ie al 4 uur onder behandeling was, dus 1 uur begonnen :S ipv 2!
Niet doen, wij willen updatesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:04 schreef beejceej het volgende:
Fuck it ik ga de pc uitzetten en ik ga 'm wakker maken wil nou verdomme wel eens weten wtf hier aan de hand is
Dat weet je niet. Het kan net zo goed die zogenaamde vriend van haar zijn, zoals al gemeld werd.quote:
TS is dan wel ontzettend goedgelovig, gezien haar post history is ze toch wel wat snuggerder dan dat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Het kan net zo goed die zogenaamde vriend van haar zijn, zoals al gemeld werd.
Niet!quote:
Hoog Oprah & Dr Phil gehaltequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet!![]()
Het is toch prachtig hoe een stelletje vreemden binnen een dag haar laten inzien dat hij haar al tijden voor het lapje houdt. Gelukkig snapt ze het nu.
Of we krijgen een update waarin hij toegeeft alles bij elkaar gelogen te hebben, de TS verteld dan dat ze hem eruit getrapt heeft en iedereen leeft nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef Lienekien het volgende:
Zometeen is hij dood. En dan erft ze alles en ze blijkt zwanger van hem.
Van een tweeling denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef Lienekien het volgende:
Zometeen is hij dood. En dan erft ze alles en ze blijkt zwanger van hem.
ik ben wel benieuwd of hij haar voor de gek heeft gehouden met zijn ziektesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef Poeke het volgende:
Waarom bekruipt me het idee dat we TS nooit meer terug zien hier?
quote:Gisteravond kwam ik er per toeval achter via zijn huisgenote die het per ongeluk liet ontvallen omdat ze dacht dat ik het wist.. Uiteindelijk ben ik naar hem toegegaan en het bleek inderdaad waar te zijn: hij heeft longkanker, al sinds november
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
de Amerikaanse stopcontacten zijn alvast gedekt
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:02 schreef beejceej het volgende:
Overigens heeft zijn 'vader' de rest van de familie tegen hem opgestookt toen hij 2 jaar geleden wegging uit huis: hij liep aan iedereen incl. zijn werkgever te vertellen dat zijn zoon aan de drugs zat :s toen had mijn vriend zoiets van val dan ook maar dood allemaal als je dat geloofd.
En twee jaar geleden had hij nog een werkgever en daarna werd hij dus mede-eigenaar van een tuiniersbedrijf en verdiende hij binnen twee jaar zo veel geld dat hij inmiddels een huis in Amerika heeft kunnen kopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef beejceej het volgende:
[..]
Ja. Geen grapje. Hij was de mede-eigenaar van een groot tuiniersbedrijf waar hij veel me verdiende. Doordat hij ziek is heeft hij zichzelf uit laten kopen door de andere mede-eigenaar.Hij kreeg er te veel stress van zei hij.
Nice.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
[..]
En twee jaar geleden had hij nog een werkgever en daarna werd hij dus mede-eigenaar van een tuiniersbedrijf en verdiende hij binnen twee jaar zo veel geld dat hij inmiddels een huis in Amerika heeft kunnen kopen.
Yeah right...
Ja en die heeft hij er inmiddels uitgegooid. Want dat doe je als je ziek bent en he huisgenoot verteld aan je vriendin dat je kanker hebt. Uhuh tuuuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef Poeke het volgende:
Hallo, hallo mensen. Hij kan het niet allemaal gelogen hebben want we hebben ook nog een huisgenote die in het complot zit:
Uit de OP:
[..]
Hij liegt ook niet, want hij bestaat niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef Poeke het volgende:
Hallo, hallo mensen. Hij kan het niet allemaal gelogen hebben want we hebben ook nog een huisgenote die in het complot zit:
Uit de OP:
[..]
Vriend kreeg tijdens zijn behandeling een hartstilstand, werd gereanimeerd, doktoren behandelden rustig nog een paar uur door, daarna is vriend in de auto gestapt en twee uur naar TS gereden.quote:
En daar ligt hij nu op de bank. Maar inmiddels denkt ze na vragen en opmerkingen uit dit topic dat het een en ander niet klopt en hij heeft gelogen over dat alle smsjes afkomstig waren van zijn nicht of dat hij ze zelf heeft bedacht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vriend kreeg tijdens zijn behandeling een hartstilstand, werd gereanimeerd, doktoren behandelden rustig nog een paar uur door, daarna is vriend in de auto gestapt en naar TS gereden.
Toch? Zoiets?
Ik denk dat als je gereanimeerd moet worden het niet zoveel uitmaakt of je narcose hebt gehad of niet. In beide situaties wandel je niet toch zomaar het ziekenhuis uit?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:09 schreef Leandra het volgende:
Alleen lastig dat hij wel/niet/toch wel onder narcose was tijdens de behandeling waarbij hij gereanimeerd moest worden.
Dan rij je daarna niet even half NL door.
Na een reanimatie direct ontslagen worden uit het ziekenhuis? Ik denk dat geen enkele arts daar de verantwoording voor wil nemen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef Life2.0 het volgende:
Nou dat is opzich wel mogelijk.. vreemd maar mogelijk
Op FOK! wel, al dan niet ondersteund door de e-penis van 85 cmquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik denk dat als je gereanimeerd moet worden het niet zoveel uitmaakt of je narcose hebt gehad of niet. In beide situaties wandel je niet toch zomaar het ziekenhuis uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |