Ik vroeg dat ook aan hem he, of hij niet moest blijven voor een paar dagen want dat was eerst de planning. Hij zei gisteren tegen mij dat hij waarschijnlijk wel 2 dagen moest blijven. Vandaag zei hij dat dat niet hoefdequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, en ik zou als ik jou was dat ook niet doen. Een reanimatie is in elk ziekenhuis namelijk een verplichte opname voor minstens een dag. En als je hem wel wilt geloven, dan mag je hem vragen naar zijn ontslagformulier waar hij een kopie van moet hebben gehad. Heeft hij die niet, dan ben of jij de troll of hij.
En daarom leggen wij je uit waarom dit verhaal niet klopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:32 schreef beejceej het volgende:
[..]
En bedankt.. Dit is wat hij mij heeft verteld. Moet ik daar dan maar automatisch vanuit gaan dat dat een leugen is? Wie gaat er nou vanuit dat zijn beste vriend liegt? Ik weet toch helemaal niet hoe een NET-kanker behandeling werkt.. Andere soorten kanker, ja, daar heb ik helaas veel te veel ervairng mee in mijn omgeving. Maar NET-kanker en reanimatie? Nee geen ervaring mee..
Dit verhaal stinkt dus nog meer als hij ipv 2 dagen opname na een tegenvallende operatie direct naar huis kanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef beejceej het volgende:
[..]
Ik vroeg dat ook aan hem he, of hij niet moest blijven voor een paar dagen want dat was eerst de planning. Hij zei gisteren tegen mij dat hij waarschijnlijk wel 2 dagen moest blijven. Vandaag zei hij dat dat niet hoefdedenk dat ik 'm morgen toch maar eens aan de tand ga voelen, hij ligt nu te slapen
Ja. Zijn nichtje smste me toch dat er complicaties waren? Dat was dus die hartstilstand, schijnbaar. Ze hadden dat niet tegen haar verteld, en van wat ik begreep, hij ook niet tegen haar. Daarna zijn ze nog 4,5 uur bezig geweest, zei hij. Shit ik word hier nou wel nerveus vanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dit was dus NA zijn hartstilstand, wand die gebeurde 10 minuten na start van de ingreep.
En dat heeft geen arts aan jouw nicht verteld. En hij ook niet.
Uhuh. Er stinkt hier iets en het is geen vis.
Ik wil evt nog wel geloven dat jij zijn verhaal gelooft., maar het rammelt gewoon van alle kanten.
Deze ja....het verhaal kan gewoon niet kloppen op deze manier. Erg rottig als je alles is voorgelogen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom leggen wij je uit waarom dit verhaal niet klopt.
Als jij de waarheid spreekt dan liegt hij. En ik denk dat je best een interessant gesprek met hem kunt voeren waarom hij liegt. Misschien heeft hij (voor hem) goede redenen, maar ik vind het dan wel een rottige actie naar jou toe als vriendin.
Nu denk ik weer dat jij zelf de boel zit te flessen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef beejceej het volgende:
dadelijk zit-ie gewoon tegen me te ouwehoeren en is't gewoon mislukt en wil hij dat niet vertellen.
Nee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef beejceej het volgende:
Vond 't al zo vreemd dat toen hij binnenkwam ik vroeg of alles goed was afgelopen, hij in huilen uitbarstte en zei van wel en toen ik vroeg of alles weg was, hij zei dat ze dat nog niet wisten. Dat weten ze toch meteen met een radioactieve behandeling?
Ik? Omdat ik nu begin te twijfelen aan zijn verhaal? Jezus christus ik heb de halve dag lopen janken omdat ik zo nerveus was over zijn behandeling, dat doe ik ook niet voor m'n lol.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu denk ik weer dat jij zelf de boel zit te flessen.
Dan kun je ook gewoon antwoord geven op mijn vraag, toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef beejceej het volgende:
[..]
Ik? Omdat ik nu begin te twijfelen aan zijn verhaal? Jezus christus ik heb de halve dag lopen janken omdat ik zo nerveus was over zijn behandeling, dat doe ik ook niet voor m'n lol.
Of zo'n ingrijpende behandeling. Onmogelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef L-E het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat iemand twee uur kan rijden na een hartstilstand en reanimatie, echt niet.
Tja hij ligt nu toch echt hier..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of zo'n ingrijpende behandeling. Onmogelijk.
Oh sorry ik had jouw vraag overgeslagen omdat ik 'm eerlijk gezegd nogal absurd vond. Nee, ik leen geen geld aan hem, hij heeft enorm veel geld (o.a. huis in Amerika) en ik ben maar een arme student met amper 300 europ p/m. Enige wat ik wel kan zeggen, is dat-ie verliefd op me is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon antwoord geven op mijn vraag, toch?
Zo absurd is het niet. Ofwel jij bent de fantast, of hij is het. En als hij het is, moet je je afvragen waarom hij zo doet. Want als het liefde is, is het wel van een ziekelijke soort.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef beejceej het volgende:
[..]
Oh sorry ik had jouw vraag overgeslagen omdat ik 'm eerlijk gezegd nogal absurd vond. Nee, ik leen geen geld aan hem, hij heeft enorm veel geld (o.a. huis in Amerika) en ik ben maar een arme student met amper 300 europ p/m. Enige wat ik wel kan zeggen, is dat-ie verliefd op me is.
Ja. Geen grapje. Hij was de mede-eigenaar van een groot tuiniersbedrijf waar hij veel me verdiende. Doordat hij ziek is heeft hij zichzelf uit laten kopen door de andere mede-eigenaar.Hij kreeg er te veel stress van zei hij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:46 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft enorm veel geld en een huis in Amerika? Wtf.
Ja die in Amerika is een vakantie-huis he. Zelf woonde hij in een appartement met een huisgenoot want dat vond hij gezelliger (die hij inmiddels eruit heeft gebonjourd). Hij had z'n ogen nog op een ander huisje in Nederland die hij misschien nog wou kopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:48 schreef Cat22 het volgende:
Huis in Amerika én een huisgenoot? Het verhaal wordt steeds... bijzonderder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |