Sowieso lijkt het mij fysiek onmogelijk qua de tijdspanne.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is hij tegen het advies van de doctoren weggegaan. In dat geval zou ik hem op de achterbank zetten en terug brengen.
Als dat een mogelijkheid zou zijn...kun je dan überhaupt in de benen komen na zo'n operatie....met reanimatie en al. Lijkt me erg sterk dat je dan letterlijk een deuk in een pakje boter kan slaan laat staan een autorit van 2 uur.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is hij tegen het advies van de doctoren weggegaan. In dat geval zou ik hem op de achterbank zetten en terug brengen.
Natuurlijk niet. TS is een jokkebrokje, foei toch.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Als dat een mogelijkheid zou zijn...kun je dan überhaupt in de benen komen na zo'n operatie....met reanimatie en al. Lijkt me erg sterk.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. TS is een jokkebrokje, foei toch.
Dat mocht hij ook niet.. Hij heeft het ook gewoon gedaan tegen doktersadvies in.. Als hij z'n telefoon had opgenomen had ik ook tegen hem gezegd dat hij VOORAL niet moest komen. Ze zijn 4,5 uur met hem bezig geweest (die reanimatie was na de eerste 10 minuten) en tja hij mocht naar huis.. Vervolgens compleet overstuur hierheen gereden. Kun je geloven of niet maar hij heeft 't echt gedaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:47 schreef Lienekien het volgende:
Ja hoor. Dan mag je direct naar huis en twee uur autorijden.
Mijn levenspartner zegt dat dat qua fysiek gezien een medisch wonder zou heten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Als dat een mogelijkheid zou zijn...kun je dan überhaupt in de benen komen na zo'n operatie....met reanimatie en al. Lijkt me erg sterk dat je dan letterlijk een deuk in een pakje boter kan slaan laat staan een autorit van 2 uur.![]()
Dan lijkt TS niet erg intelligent, als ze alles gelooft.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef Disana het volgende:
Of die 'vriend' en diens kornuiten spelen een misselijk spel met haar.
Ik geloof jou niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:23 schreef beejceej het volgende:
[..]
Dat mocht hij ook niet.. Hij heeft het ook gewoon gedaan tegen doktersadvies in.. Als hij z'n telefoon had opgenomen had ik ook tegen hem gezegd dat hij VOORAL niet moest komen. Ze zijn 4,5 uur met hem bezig geweest (die reanimatie was na de eerste 10 minuten) en tja hij mocht naar huis.. Vervolgens compleet overstuur hierheen gereden. Kun je geloven of niet maar hij heeft 't echt gedaan
Ik geloof het niet, en ik zou als ik jou was dat ook niet doen. Een reanimatie is in elk ziekenhuis namelijk een verplichte opname voor minstens een dag. En als je hem wel wilt geloven, dan mag je hem vragen naar zijn ontslagformulier waar hij een kopie van moet hebben gehad. Heeft hij die niet, dan ben of jij de troll of hij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:23 schreef beejceej het volgende:
[..]
Dat mocht hij ook niet.. Hij heeft het ook gewoon gedaan tegen doktersadvies in.. Als hij z'n telefoon had opgenomen had ik ook tegen hem gezegd dat hij VOORAL niet moest komen. Ze zijn 4,5 uur met hem bezig geweest (die reanimatie was na de eerste 10 minuten) en tja hij mocht naar huis.. Vervolgens compleet overstuur hierheen gereden. Kun je geloven of niet maar hij heeft 't echt gedaan
Dan zou ik nog eens goed met hem gaan praten over wat er écht in dat ziekenhuis gebeurd is. Een hartstilstand was het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:23 schreef beejceej het volgende:
[..]
Denk je dat ik hier een verhaal zit te verzinnen? Ik heb genoeg mensen in mijn omgeving aan die kloteziekte verloren om hier echt geen grapjes over te makenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, en ik zou als ik jou was dat ook niet doen. Een reanimatie is in elk ziekenhuis namelijk een verplichte opname voor minstens een dag. En als je hem wel wilt geloven, dan mag je hem vragen naar zijn ontslagformulier waar hij een kopie van moet hebben gehad. Heeft hij die niet, dan ben of jij de troll of hij.
Sure. Een reanimatie bij bewustzijn, het verhaal wordt steeds mooier.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef beejceej het volgende:
Overigens is hij niet onder narcose of wat dan ook geweest he, hij was bij die behandeling (met die spuiten) constant bij bewustzijn, want dan mag je niet onder narcose. Hij mag nu ook zijn morfinespuiten niet nemen omdat die troep nog in zijn lichaam zit.
De dokter zei ook dat er iemand dag en nacht op hem moest passen he, hij kan nog stuiptrekkingen krijgen e.d. tijdens het slapen en tja thuis heeft hij niemand.. Zijn familie (behalve zijn nichtje) die weet van niks..![]()
Wil je een eerlijk antwoord? Of jij bent aan het trollen, of je mattie is aan het trollen. Either way, i`m not buying this shit. En nee, Belgische dokters verschillen niet zoveel van de Nederlanders op dit gebied.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:28 schreef beejceej het volgende:
[..]
Denk je dat ik hier een verhaal zit te verzinnen? Ik heb genoeg mensen in mijn omgeving aan die kloteziekte verloren om hier echt geen grapjes over te makenik weet toch ook niet waarom hij weg mocht, misschien zijn de doktoren in België wel anders, of misschien wel geschift, weet ik veel. Ik weet alleen dat hij hier op de bank zit en dat zijn nichtje smsjes naar mij heeft lopen sturen met de statusupdates.
Zij heeft hem nog gezien zei hij, en daarna heeft hij gezegd dat ze naar huis moest gaan omdat alles prima was. Ik heb haar zelf na half 6 niet meer gesproken, dat was haar laatste smsje. Ik weet 't ook alleen maar zoals hij 't me heeft verteld, en hij kwam helemaal over de zeik hier aanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eens goed met hem gaan praten over wat er écht in dat ziekenhuis gebeurd is. Een hartstilstand was het in ieder geval niet.
Jammer dat iemand in dit verhaal het blijkbaar nodig vindt om te liegen.
En waar is de nicht gebleven die in het ziekenhuis op hem wachtte? Die belde jou ook niet toen hij opeens kwijt was?
Nee.. Dat heb ik de post ervoor al uitgelegd :S ze waren bezig zijn bloed te zuiveren met een speciaal spul, een injectie. Toen ging zijn ene long na 10 minuten verkrampen en daarna zijn andere long die bega het, toen werd alles zwart zei hij. Na die reanimatie gingen z'n ogen weer open en was alles wazig zei hij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sure. Een reanimatie bij bewustzijn, het verhaal wordt steeds mooier.
Sterker nog, toen de TS statusupdates gaf kwam het hele hartstilstand niet aan bod, terwijl dit in de eerste tien minuten is gebeurt. Standard operating procedure op dat moment is om indien de operatie nog niet in een vergevorderd stadium is de operatie af te breken in verband met verzwakking van de patient.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eens goed met hem gaan praten over wat er écht in dat ziekenhuis gebeurd is. Een hartstilstand was het in ieder geval niet.
Jammer dat iemand in dit verhaal het blijkbaar nodig vindt om te liegen.
En waar is de nicht gebleven die in het ziekenhuis op hem wachtte? Die belde jou ook niet toen hij opeens kwijt was?
Vraag hem dan naar zijn ontslagformulier. Maak je aan alle onduidelijkheid een eind.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef beejceej het volgende:
[..]
Zij heeft hem nog gezien zei hij, en daarna heeft hij gezegd dat ze naar huis moest gaan omdat alles prima was. Ik heb haar zelf na half 6 niet meer gesproken, dat was haar laatste smsje. Ik weet 't ook alleen maar zoals hij 't me heeft verteld, en hij kwam helemaal over de zeik hier aan
En bedankt.. Dit is wat hij mij heeft verteld. Moet ik daar dan maar automatisch vanuit gaan dat dat een leugen is? Wie gaat er nou vanuit dat zijn beste vriend liegt? Ik weet toch helemaal niet hoe een NET-kanker behandeling werkt.. Andere soorten kanker, ja, daar heb ik helaas veel te veel ervairng mee in mijn omgeving. Maar NET-kanker en reanimatie? Nee geen ervaring mee..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan lijkt TS niet erg intelligent, als ze alles gelooft.
Nogmaals een foei.
En dit was dus NA zijn hartstilstand, wand die gebeurde 10 minuten na start van de ingreep.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef beejceej het volgende:
[..]
Zij heeft hem nog gezien zei hij, en daarna heeft hij gezegd dat ze naar huis moest gaan omdat alles prima was. Ik heb haar zelf na half 6 niet meer gesproken, dat was haar laatste smsje. Ik weet 't ook alleen maar zoals hij 't me heeft verteld, en hij kwam helemaal over de zeik hier aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |