Hoeft niet, wellicht vinden ze meer dat ze verwacht hadden of blijken ze moeilijker te verwijderen dan verwacht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:06 schreef beejceej het volgende:
7 uurz'n nichtje moet wel buiten zijn want de tel. ging over (binnen moet-ie uit zijn) maar zij neemt nooit op.. Wachten maar tot een smsje
lijkt me toch sterk dat-ie is bezweken van de behandeling, dat kan toch niet
En dan kan 't zolang duren?? Wist niet dat sommige behandelingen zolang konden duren. maarja er valt sowieso weinig over te vinden over NET..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoeft niet, wellicht vinden ze meer dat ze verwacht hadden of blijken ze moeilijker te verwijderen dan verwacht.
Kan wel maar ik kan natuurlijk verder ook niet zien wat er aan de hand is, sterkte in ieder geval en probeer toch wat afleiding te vinden voor jezelf.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:22 schreef beejceej het volgende:
[..]
En dan kan 't zolang duren?? Wist niet dat sommige behandelingen zolang konden duren. maarja er valt sowieso weinig over te vinden over NET..vind het alleen verschrikkelijk dat ik sinds half 6 niets meer gehoord heb, ik zit me echt op te vreten hier, letterlijk en figuurlijk. M'n ma kwam me toenstraks al de douche uit halen omdat ik als een zielig hoopje ellende in de hoek lag te huilen
weet ook wel dat dat niet helpt maar van oprkoppen word het ook niet beter..
Ja, inderdaad. Hij ligt nu op de bank te slapen :p hij heeft nog enorm veel pijn van de behandeling en het is nog afwachten of alles is verdwenen nu, dat konden ze nog niet zien. Hij kwam helemaal overstuur hier aan, hij was bang dat hij 't niet zou redde want toen ze bezig waren om z'n bloed te zuiveren kreeg hij een hartstilstandquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:46 schreef trovey het volgende:
maar een telefoontje was wel makkelijker geweest.
![]()
Vandaar dus die extra tijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:30 schreef beejceej het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Hij ligt nu op de bank te slapen :p hij heeft nog enorm veel pijn van de behandeling en het is nog afwachten of alles is verdwenen nu, dat konden ze nog niet zien. Hij kwam helemaal overstuur hier aan, hij was bang dat hij 't niet zou redde want toen ze bezig waren om z'n bloed te zuiveren kreeg hij een hartstilstandhij vertelde dat eerst z'n ene long 't begaf en toen de andere en vervolgens werd alles zwart en hebben ze 'm moeten reanimeren.Dat was die complicatie dus..
Sorry, maar dit geloof ik echt niet. Als het werkelijk zo was als jij vertelt, dan had hij nu op de intensive care gelegen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:30 schreef beejceej het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Hij ligt nu op de bank te slapen :p hij heeft nog enorm veel pijn van de behandeling en het is nog afwachten of alles is verdwenen nu, dat konden ze nog niet zien. Hij kwam helemaal overstuur hier aan, hij was bang dat hij 't niet zou redde want toen ze bezig waren om z'n bloed te zuiveren kreeg hij een hartstilstandhij vertelde dat eerst z'n ene long 't begaf en toen de andere en vervolgens werd alles zwart en hebben ze 'm moeten reanimeren.Dat was die complicatie dus..
Geloof me, met die genoemde complicaties ben je echt niet in staat om 2 uur auto te rijden. Dan blaast zo'n arts een keer tegen je aan als je uit bed wil stappen en je valt zo weer terug.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is hij tegen het advies van de doctoren weggegaan. In dat geval zou ik hem op de achterbank zetten en terug brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |