quote:Gisteravond kwam ik er per toeval achter via zijn huisgenote die het per ongeluk liet ontvallen omdat ze dacht dat ik het wist.. Uiteindelijk ben ik naar hem toegegaan en het bleek inderdaad waar te zijn: hij heeft longkanker, al sinds november
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
de Amerikaanse stopcontacten zijn alvast gedekt
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:02 schreef beejceej het volgende:
Overigens heeft zijn 'vader' de rest van de familie tegen hem opgestookt toen hij 2 jaar geleden wegging uit huis: hij liep aan iedereen incl. zijn werkgever te vertellen dat zijn zoon aan de drugs zat :s toen had mijn vriend zoiets van val dan ook maar dood allemaal als je dat geloofd.
En twee jaar geleden had hij nog een werkgever en daarna werd hij dus mede-eigenaar van een tuiniersbedrijf en verdiende hij binnen twee jaar zo veel geld dat hij inmiddels een huis in Amerika heeft kunnen kopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef beejceej het volgende:
[..]
Ja. Geen grapje. Hij was de mede-eigenaar van een groot tuiniersbedrijf waar hij veel me verdiende. Doordat hij ziek is heeft hij zichzelf uit laten kopen door de andere mede-eigenaar.Hij kreeg er te veel stress van zei hij.
Nice.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
[..]
En twee jaar geleden had hij nog een werkgever en daarna werd hij dus mede-eigenaar van een tuiniersbedrijf en verdiende hij binnen twee jaar zo veel geld dat hij inmiddels een huis in Amerika heeft kunnen kopen.
Yeah right...
Ja en die heeft hij er inmiddels uitgegooid. Want dat doe je als je ziek bent en he huisgenoot verteld aan je vriendin dat je kanker hebt. Uhuh tuuuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef Poeke het volgende:
Hallo, hallo mensen. Hij kan het niet allemaal gelogen hebben want we hebben ook nog een huisgenote die in het complot zit:
Uit de OP:
[..]
Hij liegt ook niet, want hij bestaat niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef Poeke het volgende:
Hallo, hallo mensen. Hij kan het niet allemaal gelogen hebben want we hebben ook nog een huisgenote die in het complot zit:
Uit de OP:
[..]
Vriend kreeg tijdens zijn behandeling een hartstilstand, werd gereanimeerd, doktoren behandelden rustig nog een paar uur door, daarna is vriend in de auto gestapt en twee uur naar TS gereden.quote:
En daar ligt hij nu op de bank. Maar inmiddels denkt ze na vragen en opmerkingen uit dit topic dat het een en ander niet klopt en hij heeft gelogen over dat alle smsjes afkomstig waren van zijn nicht of dat hij ze zelf heeft bedacht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vriend kreeg tijdens zijn behandeling een hartstilstand, werd gereanimeerd, doktoren behandelden rustig nog een paar uur door, daarna is vriend in de auto gestapt en naar TS gereden.
Toch? Zoiets?
Ik denk dat als je gereanimeerd moet worden het niet zoveel uitmaakt of je narcose hebt gehad of niet. In beide situaties wandel je niet toch zomaar het ziekenhuis uit?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:09 schreef Leandra het volgende:
Alleen lastig dat hij wel/niet/toch wel onder narcose was tijdens de behandeling waarbij hij gereanimeerd moest worden.
Dan rij je daarna niet even half NL door.
Na een reanimatie direct ontslagen worden uit het ziekenhuis? Ik denk dat geen enkele arts daar de verantwoording voor wil nemen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef Life2.0 het volgende:
Nou dat is opzich wel mogelijk.. vreemd maar mogelijk
Op FOK! wel, al dan niet ondersteund door de e-penis van 85 cmquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik denk dat als je gereanimeerd moet worden het niet zoveel uitmaakt of je narcose hebt gehad of niet. In beide situaties wandel je niet toch zomaar het ziekenhuis uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |