Die narcose was een paar weken geleden toen ze gingen kijken of die tumorcellen radioactief waren, als dat niet zo was kon hij gisteren niet behandeld worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef Leandra het volgende:
Was er nou wel of geen sprake van een narcose?
Want na een narcose wordt hij niet direct ontslagen en kan hij zeker niet autorijden.
Het verhaal wisselt wel snel, de ene pagina wel een narcose en de volgende niet...
Ja, dat ga ik ook doen. Enige manier waarop ik voor mijn gevoel echt uit kan vinden of 't verhaal wel klopt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:56 schreef Ticootje het volgende:
Eh... Ga je hem zelf terug brengen naar het ziekenhuis? En wacht dan even tot hij weer wordt opgenomen...
Zou toch mooi zijn als ze hem niet eens kennen in het ziekenhuis, of dat hij wordt opgenomen op de afdeling psychiatrie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:58 schreef beejceej het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook doen. Enige manier waarop ik voor mijn gevoel echt uit kan vinden of 't verhaal wel klopt.
Dat is gek, want zij smste toch met zijn mobiel omdat het met de hare niet mogelijk is (je post van 23.01 gister)? Misschien is een word-documentje met de 'feiten' wel even handig voor je?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:51 schreef beejceej het volgende:
[..]
Heb toenet zijn nichtje gesmsd met ZIJN mobiel, die vertelde precies hetzelfde verhaal, lijkt me toch sterk dat ze beiden in het complot zitten?
Inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is gek, want zij smste toch met zijn mobiel omdat het met de hare niet mogelijk is (je post van 23.01 gister)?
Nou, tot het sms-verhaal had het heeeeel misschien nog gekund dat TS een heel naief dom kipje was, maar dit is wel een keiharde misserquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef Scorpie het volgende:
En altijd mooi dat de Eigen Risico verklaring pas op de proppen komt bij de troll als men er naar vraagt
Leuk, de laatste stuiptrekkingen van een troll. Je snapt zelf toch wel dat dit verhaal niet meer te redden isquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:44 schreef beejceej het volgende:
*zucht* of jullie 't nu geloven of niet, zo is het mij verteld en op dit moment heeft mijn vertrouwen in hem al wel een aardige deuk opgelopen. En ja misschien ben ik naief, ik geloof wel vaker in dingen die hij verteld terwijl andere mensen die vreemd vinden, maar ik wil hem zo graag het voordeel van de twijfel geven.
En ja tuurlijk ben ik hem naar die verklaring gaan vragen toen jullie ermee kwamen. Bedoel, m'n ouders kwamen door in eerste instantie ook niet om vragen aan hem :s en ik ben niet bekend met de procedures van reanimatie e.d.
Maar goed, ik ga nu de pc uitdoen we gaan vertrekken :s
Daar lult trollface maar over heen, how convenient.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dit gaat even om ons vertrouwen in jou, hoe zit het met die mobiel?
Was je er maar mee bekend, dan was je troll niet zo'n faalquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:44 schreef beejceej het volgende:
*zucht* of jullie 't nu geloven of niet, zo is het mij verteld en op dit moment heeft mijn vertrouwen in hem al wel een aardige deuk opgelopen. En ja misschien ben ik naief, ik geloof wel vaker in dingen die hij verteld terwijl andere mensen die vreemd vinden, maar ik wil hem zo graag het voordeel van de twijfel geven.
En ja tuurlijk ben ik hem naar die verklaring gaan vragen toen jullie ermee kwamen. Bedoel, m'n ouders kwamen door in eerste instantie ook niet om vragen aan hem :s en ik ben niet bekend met de procedures van reanimatie e.d.
Toch weet je aardig wat van de medische wereld inmiddels, getuige je andere posts... maar mij komt het meer over als "ik zoek een lekker zeldzame aandoening op, daarna nog wat behandelmethodes" en die spui je dan over het internet... vervolgens verzin je de complicaties zonder daarbij over de gevolgen na te denken/te googlen. Niet heel handig en uiterst ongeloofwaardig. SUcces in het ziekenhuis zo... misschien mag je zelf ook blijvenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:44 schreef beejceej het volgende:
zomaar in een keer van de morfine... knap wel... hoeveel mg zat hij op 5 of zo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:51 schreef beejceej het volgende:
[..]
Die narcose was een paar weken geleden toen ze gingen kijken of die tumorcellen radioactief waren, als dat niet zo was kon hij gisteren niet behandeld worden.
En nee, TS is hem niet gepeerd en TS is ook niet zwanger. Ik heb gisteravond nog met 'm gepraat, hij vertelde dat hij idd niet wegmocht maar dat hij o.a. door zijn nichtje in paniek was geraakt (zijn nichtje zei dat ik over de zeik was en dat hij zo snel mogelijk naar mij toe moest gaan, lekker snugger idee :S) toen hebben ze 'm uiteindelijk een papier laten ondertekenen dat hij op eigen risico is vertrokken. Heb toenet zijn nichtje gesmsd met ZIJN mobiel, die vertelde precies hetzelfde verhaal, lijkt me toch sterk dat ze beiden in het complot zitten? Ik geloofde eerst immers ook niet dat hij kanker had maarja zijn huisgenote (die ik ken) vertelde dat ook toen en ook precies hetzelfde verhaal.
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed meer of ik 't nu moet geloven of niet, feit blijft dat hij vannacht echt voor het eerst zonder pijn heeft geslapen (en hij had geen morfine op, dat weet ik want ik weet hoe hij dan reageert).. Hoe dan ook ik heb tegen hem gezegt dat hij terug moet dus ik ga 'm zo wakkermaken en terugbrengen naar z'n ziekenhuis (heb ik gisteravond ook tegen hem gezegd hij vond het achteraf ook nogal dom van hem) want ik voel me d'r gewoon niet lekker bij :s
En voor de mensen die willen weten waarom z'n huisgenote eruit is getrapt, die was verliefd op hem, hij niet op haar en dat kon ze niet accepteren en uiteindelijk werd het te veel voor hem.
Hij zat toch nog onder de morfine ook toen hij 2 uur ging rijden?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:28 schreef Re het volgende:
[..]
zomaar in een keer van de morfine... knap wel... hoeveel mg zat hij op 5 of zo?het begint wat treurig te worden
en dat terwijl hij de vorige keer zo'n slechte reactie had daarop.... mja, het zal allemaal wel denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij zat toch nog onder de morfine ook toen hij 2 uur ging rijden?
Hij is gereanimeerd terwijl 'ie bij en wakker was en dan ben jij verbaasd dat 'ie kan rijden met morfine in zijn mik?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij zat toch nog onder de morfine ook toen hij 2 uur ging rijden?
Oeh... Dan heb je het MJ verhaal in OUD gemist? Met de dode tweeling?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Dit moet ik even volgen
Zelden zo'n ingewikkelde en enorm rammelende constructie gezien.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is gereanimeerd terwijl 'ie bij en wakker was en dan ben jij verbaasd dat 'ie kan rijden met morfine in zijn mik?
En hoe ze zichzelf heel plotseling naļef vond toen het haar door mij gemakkelijk werd gemaakt: vriendlief deugde niet. Inmiddels heeft ze na kunnen denken over een vervolg op het ziekteverhaal. Kennelijk is dat toch interessanter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:47 schreef Lienekien het volgende:
Wel mooi dat mijn suggestie dat ze hem terug naar het ziekenhuis zou terug brengen, in het verhaal is opgenomen.
Ja, maar, die man is superman joh, die kan allesquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja... Maar dat was toch 4 uur daarvoor al?
Ik kom nooit in OUD, veel te veel hormonen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:43 schreef Ticootje het volgende:
Oeh... Dan heb je het MJ verhaal in OUD gemist? Met de dode tweeling?
Met chemo heb je daar grote kans op ja...quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:06 schreef Ticootje het volgende:
Misschien is zn zaad ook wel radioactief?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Dit moet ik even volgen
Zelden zo'n ingewikkelde en enorm rammelende constructie gezien.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:16 schreef beejceej het volgende:
Fuck.. Hij was vandaag op controle om te kijken hoever 't precies was uitgezaaid zodat ze konden kijken welke behandeling het beste was.. Komt-ie niet meer bij uit de narcose, werd net gebeld door z'n nichtje dat-ie niet wakker wordt![]()
Slecht verzonnen verhaal hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef beejceej het volgende:
[..]
Nee. Hij zei dat ze nooit de telefoon opneemt, ook niet als hij belt, ze smst alleen.
Shit.. Volgens mij ben ik wel erg naief he? Volgens mij klopt d'r geen kak van, m'n ouders vinden 't ook vreemdzit nu ook te kijken naar een eerder smsje dat ik kreeg (toen hij niet wakker werd uit narcose) en toen sloot ze d'r smsjes ook heel anders af
dat!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:22 schreef Mirjam het volgende:
wanneer komt nou die zinderende ontknoping inclusief plotwending?
ik zit hier maar te wachten
Het is twee uur heen en twee uur terug. Voor een vliegende superman dan, TS doet er vast minimaal drie uur enkele reis over, ze heeft nog evenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:22 schreef Mirjam het volgende:
wanneer komt nou die zinderende ontknoping inclusief plotwending?
ik zit hier maar te wachten
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:13 schreef Cat22 het volgende:
Helaas TS, nu is de fantasieboog doorbroken.
was er niet ooit in z&g iemand met nierproblemen die zwanger en wel steeds zonder narcose geopereerd moest worden? en uiteindelijk heel alleen moest bevallen ofzo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:35 schreef amaranta het volgende:
Kan best, ik ken iemand die een tumor uit dr rug liet verwijderen. Niet onder narcose ivm allergie ofzo. Toen de arts klaar was en vroeg hoe het ging zei ze dat ze zin had in een bbig mac en die arts vond dat ook geen probleem, en dit was op een vrijdag..en de woensdag erop heeft ze een triatlon gedaan. Ging goed..
En. 2 wk later had ze buikpijn en rugpijn, en toen bleek dat ze aan het bevallen was. Ook raar natuurlijk dat die chirurg dat niet heeft gezien.
misschien gratis wifi. En anders op kosten van haar vriend mobiel interneppen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Denk dat het ziekenhuis geen 3G bereik heeft...
Oh ziekenhuis in belgie he? Toch?
Dat kan, deze fictieve kennis van me wist niet eens dat ze zwanger was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:43 schreef simmu het volgende:
[..]
was er niet ooit in z&g iemand met nierproblemen die zwanger en wel steeds zonder narcose geopereerd moest worden? en uiteindelijk heel alleen moest bevallen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |