quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is gereanimeerd terwijl 'ie bij en wakker was en dan ben jij verbaasd dat 'ie kan rijden met morfine in zijn mik?
En hoe ze zichzelf heel plotseling naïef vond toen het haar door mij gemakkelijk werd gemaakt: vriendlief deugde niet. Inmiddels heeft ze na kunnen denken over een vervolg op het ziekteverhaal. Kennelijk is dat toch interessanter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:47 schreef Lienekien het volgende:
Wel mooi dat mijn suggestie dat ze hem terug naar het ziekenhuis zou terug brengen, in het verhaal is opgenomen.
Ja, maar, die man is superman joh, die kan allesquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja... Maar dat was toch 4 uur daarvoor al?
Ik kom nooit in OUD, veel te veel hormonen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:43 schreef Ticootje het volgende:
Oeh... Dan heb je het MJ verhaal in OUD gemist? Met de dode tweeling?
Met chemo heb je daar grote kans op ja...quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:06 schreef Ticootje het volgende:
Misschien is zn zaad ook wel radioactief?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Dit moet ik even volgen
Zelden zo'n ingewikkelde en enorm rammelende constructie gezien.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:16 schreef beejceej het volgende:
Fuck.. Hij was vandaag op controle om te kijken hoever 't precies was uitgezaaid zodat ze konden kijken welke behandeling het beste was.. Komt-ie niet meer bij uit de narcose, werd net gebeld door z'n nichtje dat-ie niet wakker wordt![]()
Slecht verzonnen verhaal hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef beejceej het volgende:
[..]
Nee. Hij zei dat ze nooit de telefoon opneemt, ook niet als hij belt, ze smst alleen.
Shit.. Volgens mij ben ik wel erg naief he? Volgens mij klopt d'r geen kak van, m'n ouders vinden 't ook vreemdzit nu ook te kijken naar een eerder smsje dat ik kreeg (toen hij niet wakker werd uit narcose) en toen sloot ze d'r smsjes ook heel anders af
dat!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:22 schreef Mirjam het volgende:
wanneer komt nou die zinderende ontknoping inclusief plotwending?
ik zit hier maar te wachten
Het is twee uur heen en twee uur terug. Voor een vliegende superman dan, TS doet er vast minimaal drie uur enkele reis over, ze heeft nog evenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:22 schreef Mirjam het volgende:
wanneer komt nou die zinderende ontknoping inclusief plotwending?
ik zit hier maar te wachten
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:13 schreef Cat22 het volgende:
Helaas TS, nu is de fantasieboog doorbroken.
was er niet ooit in z&g iemand met nierproblemen die zwanger en wel steeds zonder narcose geopereerd moest worden? en uiteindelijk heel alleen moest bevallen ofzo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:35 schreef amaranta het volgende:
Kan best, ik ken iemand die een tumor uit dr rug liet verwijderen. Niet onder narcose ivm allergie ofzo. Toen de arts klaar was en vroeg hoe het ging zei ze dat ze zin had in een bbig mac en die arts vond dat ook geen probleem, en dit was op een vrijdag..en de woensdag erop heeft ze een triatlon gedaan. Ging goed..
En. 2 wk later had ze buikpijn en rugpijn, en toen bleek dat ze aan het bevallen was. Ook raar natuurlijk dat die chirurg dat niet heeft gezien.
misschien gratis wifi. En anders op kosten van haar vriend mobiel interneppen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Denk dat het ziekenhuis geen 3G bereik heeft...
Oh ziekenhuis in belgie he? Toch?
Dat kan, deze fictieve kennis van me wist niet eens dat ze zwanger was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:43 schreef simmu het volgende:
[..]
was er niet ooit in z&g iemand met nierproblemen die zwanger en wel steeds zonder narcose geopereerd moest worden? en uiteindelijk heel alleen moest bevallen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |