Dank, had lapo maar zit op de telefoon te fokkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:24 schreef dimmak het volgende:
Ik denk als niemand hem opent, dan ik maar..
Serieus? Maar hij heeft volgens mij dit seizoen maar 30 minuten gespeeld en voor volgend seizoen ziet het er ook niet rooskleurig uit voor Elia. Ik hoop wel voor Elia dat hij daar weg mag. Of het nou naar Ajax is of naar een club uit de Bundesliga of PL. Ik blijf het een prachtige speler vinden. Wel erg wisselvallig, maar ik denk nog steeds dat hij van vaste waarde kan worden voor een leuke subtop ploegje.quote:
Vertonghen is al rond, hij is akkoord gegaan met 15% van 10 miljoen, toch nog niet zie ik nu weer, hij gaat mee op trainingskamp naar de Luttequote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
Eerst Vertonghen weg, daarna komen de inkomende transfers wel.
Tottenham heeft 12 geboden + bonus bij behalen CL het kan oplopen naar 15 maar die kans is bij Tottenham niet zo enorm groot.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:49 schreef Omega het volgende:
De afspraak 15% blijkt te zijn gemaakt op een transfer bedrag van 20 miljoen. Nu Tottenham maar 9 miljoen bied (????) wil Ajax niet de 15% geven. Tenminste dat zie ik staan op Voetbalzone die het van het AD heeft. Dus waarheidsgehalte waarschijnlijk niet heel hoog.
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 11:20:12Jan Vertonghen schakelt sportadvocaat in, maar zal niet naar arbitragecommissie stappen. AJAX #Vertonghen reageer retweet
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 11:32:13Jan Vertonghen sluit zich maandag aan bij selectie, mee naar De Lutte. #AJAX #Vertonghen reageer retweet
ook in VI staat trouwens dat er maar 9 miljoen + bonussen (maar onwaarschijnlijk dat de volle bonus wordt gehaald) is geboden. Ik weet niet waar jij 12 + bonussen vandaan haalt, maar VI is wel redelijk betrouwbaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tottenham heeft 12 geboden + bonus bij behalen CL het kan oplopen naar 15 maar die kans is bij Tottenham niet zo enorm groot.
Sport1 meldde dat hij akkoord was met 15% over 10 miljoen maar volgens @ajaxmuseumNL heeft hij een sportadvocaat ingeschakeld en meldt hij zich maandag bij Ajaxtwitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 11:20:12Jan Vertonghen schakelt sportadvocaat in, maar zal niet naar arbitragecommissie stappen. AJAX #Vertonghen reageer retweet
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 11:32:13Jan Vertonghen sluit zich maandag aan bij selectie, mee naar De Lutte. #AJAX #Vertonghen reageer retweet
De Engelse pers had het over 10 miljoen pond dat is ruim 12 miljoen euro, NOS ook, maar VI is inderdaad redelijk betrouwbaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:47 schreef Omega het volgende:
[..]
ook in VI staat trouwens dat er maar 9 miljoen + bonussen (maar onwaarschijnlijk dat de volle bonus wordt gehaald) is geboden. Ik weet niet waar jij 12 + bonussen vandaan haalt, maar VI is wel redelijk betrouwbaar.
Bron: NOSquote:Het vertrek van Jan Vertonghen bij Ajax komt steeds dichterbij. Volgens de NOS heeft de Amsterdamse club eindelijk een akkoord met Tottenham Hotspur bereikt over de zomerse miljoenentransfer van de 25-jarige Belgische verdediger.
AjaxFanzone.NL
Ajax en Tottenham onderhandelen al weken over Vertonghen, maar het verschil tussen vraag en aanbod was te groot. De club uit Amsterdam vroeg vijftien miljoen euro voor het nog een jaar doorlopende contract, terwijl de Londenaren maximaal twaalf miljoen euro plus enkele variabele clausules boden. Uiteindelijk zou Ajax toch akkoord zijn gegaan met het laatste voorstel van de Premier League-club.
Beide clubs moeten naar verluidt nog wel tot een vergelijk komen inzake het percentage van de transfersom voor de verdediger. Vertonghen heeft recht op vijftien procent van de transfersom en dat is in de optie van Ajax een te hoog bedrag. Verder is het aan Vertonghen en Tottenham om een akkoord over de persoonlijke voorwaarden te bereiken, al is de kans groot dat dit achter de schermen al is geregeld.
Die waardeloze zaakwaarnemer van hem zou een type speler als Ronaldo nog niet eens aan subtopper kunnen slijten. Sigi Lensquote:
Komt de wedstrijd op EL?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:01 schreef wieisboos het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer, Ligeon, Alderweireld, Denswil, Koppers, De Jong, Anita, Serero, Ozbiliz, Sigthorsson, Ebecilio
nope. maand abbo kost 2.99.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Saind het volgende:
Kun je ook kijken zonder aan abonnement op ajax tv?
Idd net ff abbo aangemaakt om toch die oefenwedstrijden te bekijken en 3 euro is ook geen geld. Ff een biertje (of 2) laten staan en je hebt hetquote:
kwaliteit is crap trouwens, maar dat kan ook incidenteel zijn...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Idd net ff abbo aangemaakt om toch die oefenwedstrijden te bekijken en 3 euro is ook geen geld. Ff een biertje (of 2) laten staan en je hebt het
De laatste zin maakt de rest van je verhaal overbodigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:07 schreef Tarado het volgende:
Henk Spaan schreef in Het Parool oa over Lens, de zaakwaarnemer van Aisatti, hij verdiende voorheen 9ton, ze boden 6, Lens wilde 8, de groeten werd het toen.
Hij is ook zaakwaarnemer van Hamlap, Maher en Drenthe
Met gemakquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:41 schreef Lemsterr het volgende:
Vertonghen gewoon nog een jaartje houden en dan de CL winnen
Ik ben er voor :-) Alleen zie ik het niet meer gebeuren aangezien Jantje nu met een rechtzaak zijn vertrek wil forceren (volledig terecht van Jantje overigens)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:41 schreef Lemsterr het volgende:
Ik zou een been verkopen voor CL winstquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:41 schreef Lemsterr het volgende:
Fuck dat, mijn been heb ik nog nodig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou een been verkopen voor CL winst
Meh feesten kan ook op krukkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fuck dat, mijn been heb ik nog nodig.
Ik zal mijn zusje verhuren voor CL winst
Maar het gaat makkelijker met 2 benenquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kan niet zo ~12 miljoen laten lopen, laat Vertonghen toch gaan joh.
Kut directie ook weer.Mag toch hopen dat Slop en van der Aat er ook nog aangaan.
Ik ben er ook niet zo rouwig om. Heb daar liever Mickey staan. Ik hoop dat hij akkoord gaat met salarisverlaging, maar daar zijn voetballers over het algemeen niet zo happig op.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat Narsingh niet komt. Ten eerste vind ik hem niet echt een topper, heeft een leuke voorzet maar een beperkte techniek. Vind hem bv minder dan Lens die PSV al heeft lopen.
Ten tweede heb je op die positie mogelijkheden genoeg (Sulejmani, Ozbiliz, Lukoki, De Sa). Er liggen wel andere prioriteiten.
Nu zien of Boerrigter een heel seizoen op hoog niveau kan spelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
Laat ze maar weer een buitenspeler voor onze neus wegkapen, we halen wel weer een Boerrigtertje op in de Jupiler League
quote:Soap rond Cvitanich
De situatie rond Cvitanich lijkt in een soap te eindigen. De Telegraaf meldt dat Cvitanich zich morgen gewoon bij Ajax zal melden, omdat hij in botsing is gekomen met de coach en Boca Juniors hem daarom niet meer wil hebben voor de finale van de Copa Libertadores op 4 juli. Na lange discussie was er een akkoord bereikt dat de spits de finale toch mocht meemaken als speler van Boca Juniors.
In Argentinie weet men echter niets van een botsing. De clubleiding stelt verrast te zijn voor een last-minute beslissing van Ajax om toch per 1 juli te eisen dat Boca JUniors 50% van de transferrechten overneemt ter waarde van 2,5 miljoen euro. Indien dat niet gebeurt, moet hij zich op 1 juli melden bij Ajax.
Een trieste Cvitanich liet zojuist tegenover diverse journalisten weten onder geen beding de finale van de Copa Libertadores te zullen missen en dan maar als fan mee te reizen met zijn ploeg naar Brazilie. Hij stelt te hard gewerkt te hebben het gehele jaar om deze finale te moeten missen. Cvitanich stelde een eventuele sanctie van Ajax op de koop toe te nemen.
van der Aat en Sloppy.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:50 schreef Pedroso het volgende:
Wie gaat er over dit soort zaken (Cvitanich, Vertonghen) ?
Toch niet zo'n loser als die van der Aat ? Zo maak je je niet bepaald populair bij je spelers, helpt ook niet echt voor de beeldvorming.
Niet dat je je oren altijd moet laten hangen naar spelers maar er is ook een tussenweg.
Lijkt me niet want hij is niet zeker van een basisplaats.quote:Op zondag 1 juli 2012 07:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dus siem wordt de aanvoerder komend seizoen?
Tsja, als Vertonghen weggaat. Wie anders? Janssen? Vermeer?quote:Op zondag 1 juli 2012 07:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dus siem wordt de aanvoerder komend seizoen?
Siem is het lievelingetje van Frank , dus jaquote:Op zondag 1 juli 2012 08:22 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lijkt me niet want hij is niet zeker van een basisplaats.
Ik denk niet dat je iemand aanvoerder moet maken terwijl hij niet zeker is van een basisplaats.quote:Op zondag 1 juli 2012 08:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Siem is het lievelingetje van Frank , dus ja
Er wordt voor hem altijd een plek gezocht, hij heeft volgens mij geen enkele keer fit op de bank gezeten, is voor Frank een key player, dus hij speelt altijd.quote:Op zondag 1 juli 2012 09:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iemand aanvoerder moet maken terwijl hij niet zeker is van een basisplaats.
Zou mij niks verbazen als Frank Theo op de bank zet , zodat zijn lievelingetje kan spelenquote:Op zondag 1 juli 2012 09:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iemand aanvoerder moet maken terwijl hij niet zeker is van een basisplaats.
Tobyquote:Op zondag 1 juli 2012 08:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Tsja, als Vertonghen weggaat. Wie anders? Janssen? Vermeer?
wat zou jij doen als je salaris moet inleveren ? het is niks meer dan werk voor die jongens.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo rouwig om. Heb daar liever Mickey staan. Ik hoop dat hij akkoord gaat met salarisverlaging, maar daar zijn voetballers over het algemeen niet zo happig op.
Siem op hetmiddenveld? Die heeft nog nooit een steekbal op maat gegeven en kan niet opendraaien plus dribbelen.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:40 schreef ValHallen het volgende:
Siem > Theo. Plus Siem is nog jong en meer van de club dan Theo. Siem heeft restwaarde, is ook net een streepje beter.
Siem - Anita - Eriksen is het middenveld wat ik het liefst zou zien. By far eigenlijk.
Serero speelde ook goed gister vind ikquote:Op zondag 1 juli 2012 15:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Siem op hetmiddenveld? Die heeft nog nooit een steekbal op maat gegeven en kan niet opendraaien plus dribbelen.
Van alle opties inclusief jeugdspelers toch wel de minste middenvelder.
Serero![]()
Hoe kan Siem er op het middenveld toch altijd maar weer staan als die daar amper goede wedstrijden heeft gespeeldquote:Op zondag 1 juli 2012 16:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
Gezeik op Siem altijd
En nee, ik zou 'm ook op papier geen basisplaats geven als ik Janssen en Eriksen had. Maar in praktijk is een van die laatste twee altijd wel geblesseerd, geschorst of in vormcrisis en dan staat Siem er toch maar mooi. Met door de jaren heen heel wat belangrijke goals ook nog.
In de spits is die geweldig, eigenlijk beter dan Sightorsson. Ben benieuwd hoe dat gaat met hem dit seizoen.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
Gezeik op Siem altijd
En nee, ik zou 'm ook op papier geen basisplaats geven als ik Janssen en Eriksen had. Maar in praktijk is een van die laatste twee altijd wel geblesseerd, geschorst of in vormcrisis en dan staat Siem er toch maar mooi. Met door de jaren heen heel wat belangrijke goals ook nog.
Een fitte Sightorsson speelt altijd. Kan wel eens de speler van het seizoen gaan worden, probleem is dat ie blessuregevoelig is.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In de spits is die geweldig, eigenlijk beter dan Sightorsson. Ben benieuwd hoe dat gaat met hem dit seizoen.
Ik denk dat je m'n post even opnieuw moet lezen...quote:Op zondag 1 juli 2012 16:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kan Siem er op het middenveld toch altijd maar weer staan als die daar amper goede wedstrijden heeft gespeeld![]()
In de spits is het natuurlijk een held en de onbetwiste nummer 1
Blessures.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Ben ook benieuwd of Serero dit jaar wat laat zien. Kwam als het grootste talent van Zuid-Afrika met hoge verwachtingen maar bakte er vorig jaar weinig van.
Ebecilio is de nieuwe messiquote:Op zondag 1 juli 2012 16:55 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ajax moet echt Narsingh halen anders zit je straks weer met ebecilio & ozbiliz opgescheept.
Waarom zou die altijd spelen ?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een fitte Sightorsson speelt altijd. Kan wel eens de speler van het seizoen gaan worden, probleem is dat ie blessuregevoelig is.
En zijn vader overleden en geen kans gekregenquote:
Gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 1 juli 2012 17:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
En zijn vader overleden en geen kans gekregen
De keren dat hij er wel in stond liet hij dan ook sowieso niks zien.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
En zijn vader overleden en geen kans gekregen
Meevoetballend is het vooralsnog niet zoveel hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een fitte Sightorsson speelt altijd. Kan wel eens de speler van het seizoen gaan worden, probleem is dat ie blessuregevoelig is.
Alsjeblieft niet nog een seizoen Vermeer.quote:
Janssen heeft een half jaar mogen falen in de punt naar achter. Anita heeft toen ook geen kans gekregen terwijl die hem het seizoen ervoor wel heeft afgedwongen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen kans gekregen slaat toch ook nergens op, dat moet hij afdwingen
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:21 schreef Pedroso het volgende:
Ik vraag me af of Narsingh wel zoveel beter is dan Ebicilio en Ozbiliz. Vooral in Ozbiliz zie ik best wel potentie,
Narsingh zou het zwaar krijgen bij Ajax, denk niet dat ie de verwachtingen waar kan maken. Daar is ie te beperkt voor.
Nee hoor, leuke voorzet maar verder techniek van een lantaarnpaal. Al dat gehype om na een leuk seizoen maar iedereen te halen is nergens voor nodig.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]zijn echt pannekoeken die 2, narsingh is veel beter. Als je ziet wat er voor ola john wordt betaald; narsingh is beter dan die man. 5 miljoen is een redelijke prijs.
John heeft veel meer techniek in zijn benen dan Narsingh, en heeft ook gewoon 15 assists in de competitie (met minder spelminuten).quote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]zijn echt pannekoeken die 2, narsingh is veel beter. Als je ziet wat er voor ola john wordt betaald; narsingh is beter dan die man. 5 miljoen is een redelijke prijs.
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet een seizoen Cillissen.
Ja, mits we nog een goede buitenspeler kopen. En hopen dat Fischer door gaat breken.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:39 schreef stoeltafel het volgende:
Al beetje vertrouwen in het nieuwe seizoen?
Dus omdat de trainer te lang door is gegaan met Janssen op de verkeerde positie waar Anita eigenlijk had moeten staan hoort Serero er ook in?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Janssen heeft een half jaar mogen falen in de punt naar achter. Anita heeft toen ook geen kans gekregen terwijl die hem het seizoen ervoor wel heeft afgedwongen.
Ze kunnen dit seizoen iig niet de trainer de schuld meer gevenquote:Op maandag 2 juli 2012 09:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Toch gaaf dat ze in het psv topic advocaat zo verafgodenkijken hoe lang het duurt.
Van marwijk heeft ze een paar dagen mogen vergelijken en zijn mening heb ik ondanks alles toch nog hoger dan de jouwe.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
John heeft veel meer techniek in zijn benen dan Narsingh, en heeft ook gewoon 15 assists in de competitie (met minder spelminuten).
Hoop ik ook. Daarbij kan hij als rechtsbuiten volgens mij prima uit de voeten.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Ben ook benieuwd of Serero dit jaar wat laat zien. Kwam als het grootste talent van Zuid-Afrika met hoge verwachtingen maar bakte er vorig jaar weinig van.
Dat sowiesoquote:Op maandag 2 juli 2012 12:18 schreef Stiggie het volgende:
Zie dat Fischer meetraint met het eerste. Gaat hij dit seizoen debuteren?
Overschat spelertje man. Gaat 't niet redden.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:18 schreef Stiggie het volgende:
Zie dat Fischer meetraint met het eerste. Gaat hij dit seizoen debuteren?
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overschat spelertje man. Gaat 't niet redden.
[..]
[..]
quote:'Greg kent ons standpunt'
Door sv, 2 juli 2012 09:21, 5272 views, Bron: De Telegraaf/AD | Verstand van voetbal? Nu ¤ 50 sport-bonus pakken!
Frank de Boer heeft nogmaals kort gesproken met Gregory van der Wiel. De verdediger moet bijtekenen of volgens de Cruijffiaanse filosofie.op de bank gaan zitten komend seizoen.
'We hebben met Greg gesproken. Hij kent ons standpunt', zegt De Boer in het Algemeen Dagblad.
Vrijdag hebben Jeroen Slop, Frank de Boer, Jan Vertonghen en zijn zaakwaarnemer Mustapha Nahkli om tafel gezeten om over de impasse rondom de Belg te praten. In De Telegraaf zegt De Boer dat 'de stand van zaken zijn besproken' en dat 'iedereen weet waar hij aan toe is'. (foto: VI Images/Orange Pictures)
Wel knap om dat op basis van deze foto te stellenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:21 schreef Catch22- het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/219752257414115328/photo/1
Mickey is weer te dik he?
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:21 schreef Catch22- het volgende:
Geen idee maar zal vast meer duidelijkheid over zijn. Hem kennende zit het er dik in. (hihi dik)quote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wederom niet in topvorm
Nou, hoe lang kan hij alweer lopen? Dat gewicht moet er binnen no-time af zijn imoquote:Op maandag 2 juli 2012 13:29 schreef Wessiej het volgende:
Ongelukkige foto, maar hij is wel wat te zwaar ja. Ik heb precies dezelfde blessure als hem gehad, en mocht gewoon 6 weken niet lopen. Blijf je niet topfit nee...
die anita blijft maar kleinquote:Op maandag 2 juli 2012 13:21 schreef Catch22- het volgende:
Oke, maar na die zes weken kon ik ook nog niets, ben er pas sinds 2 weken echt vanaf (operatie was 4 juli vorig jaarquote:Op maandag 2 juli 2012 13:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou, hoe lang kan hij alweer lopen? Dat gewicht moet er binnen no-time af zijn imo
Wat was het ook alweer voor een blessure?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oke, maar na die zes weken kon ik ook nog niets, ben er pas sinds 2 weken echt vanaf (operatie was 4 juli vorig jaar)
Bij hem zal alles wel 100x sneller gaan met persoonlijke fysiotherapeuten maar het is gewoon een hele vervelende blessure die je maanden aan de kant laat staan. Competitie begint pas over een maand, dan moet die wel weer op gewicht zijn ja
Als hij basisspeler is, wilt hij bij Ajax blijven. Dat lees ik er ten minste in. Als Newcastle vorig jaar kwam was Anita weg geweestquote:Op maandag 2 juli 2012 13:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me af of Anita blijft...
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168320
als ik dat lees dan vrees ik het ergste.
Ik heb er niet voor gestudeerd hoor, maar misschien helpt het als je wat minder gaat eten als je 6 weken niet beweegt? Daarbij hebben we het hier over een profvoetballerquote:Op maandag 2 juli 2012 13:29 schreef Wessiej het volgende:
Ongelukkige foto, maar hij is wel wat te zwaar ja. Ik heb precies dezelfde blessure als hem gehad, en mocht gewoon 6 weken niet lopen. Blijf je niet topfit nee...
Vorig jaar kon hij ook al naar Dortmund/Marseille en lag er zelfs een miljoenen bod op tafel dus dat weet ik niet zo zeker.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als hij basisspeler is, wilt hij bij Ajax blijven. Dat lees ik er ten minste in. Als Newcastle vorig jaar kwam was Anita weg geweest
Hij kan ook het krachthonk in, gaat 'ie z'n bovenlichaam maar trainen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor gestudeerd hoor, maar misschien helpt het als je wat minder gaat eten als je 6 weken niet beweegt? Daarbij hebben we het hier over een profvoetballer
Kijk nog eens en dan goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:30 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[ afbeelding ]
janssen ziet er ook een beetje erg zwaar uit
Zolang die draak van een Eriksen ze maar niet neemt.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hopelijk schiet janssen er komend seizoen wel een paar vrije trappen in
eriksen > messiquote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zolang die draak van een Eriksen ze maar niet neemt.
Goed idee.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:35 schreef Wessiej het volgende:
Kheb maar kaarten gekocht voor Ajax-Celtic, prima bierwedstrijd
Vrouwen en voetbal? Dat gaat niet samenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga de Johan Cruijffschaal maar weer een keer meemaken in de ArenA. Boeit me niet zoveel maar mevrouw scharrel wil erheen, dan moet het maar
.
Mwah, deze is wel een uitzondering, ze speelt zelf ook etcquote:Op maandag 2 juli 2012 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vrouwen en voetbal? Dat gaat niet samen
En haar favoriete speler? Eriksenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, deze is wel een uitzondering, ze speelt zelf ook etc. En ach, het is toch een pot om niets verder.
Ik moest goed kijken, vette truc ook al heb je er niets aan in een wedstrijdquote:Op maandag 2 juli 2012 16:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/De-truc-van-Vertonghen.htm
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wederom niet in topvorm
Is ze mooi?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, deze is wel een uitzondering, ze speelt zelf ook etc. En ach, het is toch een pot om niets verder.
quote:Boerrigter naar ziekenhuis voor check
WEDEROM RUG - Derk Boerrigter heeft de eerste trainingsdag op het trainingskamp van Ajax in de Lutte niet af kunnen ronden. De vleugelspits haakte uit voorzorg af vanwege wat last aan de rug.
De speler verliet het trainingsveld en volgens berichtgeving van AT5 is hij naar het ziekenhuis gebracht voor nader onderzoek. Uit dat onderzoek zal moeten blijken wat de ernst is van de klachten.
Afgelopen seizoen was een kwetsuur aan de rug de oorzaak van een langdurig revalidatieproces voor Boerrigter. Destijds betrof het een haarfractuur in een wervel en algehele scheefstand van de wervelkolom.
Inderdaad. Anders zit je weer een half seizoen naar Ebecilio en Lukoki te kijkenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt toch wel heel hard duidelijk dat er een vleugelspeler bij moet komen
quote:Update: Ziekenhuisbezoek Boerrigter geen reden tot paniek
Update: Ziekenhuisbezoek Boerrigter geen reden tot paniek 02-07-2012 - 19:31
Het bezoek dat Boerrigter maandag aan het ziekenhuis bracht lijkt slechts te gaan om voorzorgsmaatregelen. De vleugelaanvaller liet opnieuw een scan van zijn rug maken en zal later weer aansluiten bij de rest van de Ajax-selectie, zo meldt Ajax via haar Twitter-account.
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 02-07-2012 om 18:27:32Derk Boerrigter ontbreekt op de training. Hij heeft vandaag een scan van zijn rug laten maken. Hij sluit later aan in De Lutte. #ajax reageer retweet
doe normaal over eriksen jijquote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zolang die draak van een Eriksen ze maar niet neemt.
quote:
quote:
Dat is de grap met rugklachten; daar ben je niet zomaar vanaf. Als Derk niet uitkijkt zit hij voor zijn vijftigste in een karretje.quote:
Met de groeten van de medische stafquote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt erop dat Boerrigter niet te zwaar belast kan worden.
Je mag blij zijn als ie de helft van het aantal competitiewedstrijden mee kan spelen maar ik heb er een hard hoofd in. 2 Wedstrijden in de week (o.a. CL) kan ie zeker niet aan.
Boilessen ook nog steeds in de lappenmand, als het een beetje tegenzit zijn het gewoon 2 chronische gevallen die je kunt afschrijven.
Hey Raymond, weer terug uit Rusland ?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met de groeten van de medische staf
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 09:51:12Ajax nog steeds in gesprek met Heerenveen met betrekking tot een transfer van Luciano Narsingh. #AJAX reageer retweet
Elke dag even bellen: "Wil hij al? Nee? Nog steeds niet?! Bellen we morgen even terug. Je weet maar nooit."quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:55 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 09:51:12Ajax nog steeds in gesprek met Heerenveen met betrekking tot een transfer van Luciano Narsingh. #AJAX reageer retweet
Las op AN dat ze denken dat hij nooit meer kan voetballen. Lijkt erop dat ze gelijk krijgen. Hij is al lang bezig met ze rug.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt erop dat Boerrigter niet te zwaar belast kan worden.
Je mag blij zijn als ie de helft van het aantal competitiewedstrijden mee kan spelen maar ik heb er een hard hoofd in. 2 Wedstrijden in de week (o.a. CL) kan ie zeker niet aan.
Boilessen ook nog steeds in de lappenmand, als het een beetje tegenzit zijn het gewoon 2 chronische gevallen die je kunt afschrijven.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Las op AN dat ze denken dat hij nooit meer kan voetballen. Lijkt erop dat ze gelijk krijgen. Hij is al lang bezig met ze rug.
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:25:59Als geruststellende aanvulling op het laatste bericht: Derk Boerrigter staat inmiddels wel op het veld in De Lutte. #Ajax reageer retweet
2 keer een bal schieten en hij zit weer in de lappenmandquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:25:59Als geruststellende aanvulling op het laatste bericht: Derk Boerrigter staat inmiddels wel op het veld in De Lutte. #Ajax reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:36:07Derk Boerrigter is er weer bij. De scan van zijn rug was vrij positief, maar uit voorzorg zal hij partijspel voorlopig overslaan. #lutte reageer retweet
hij is door de scan geweest dus ze hebben wel degelijk iets geconstateerd. Ik vrees dat we weer tegen wonderboy ebiclio mogen aankijken dit jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:41 schreef Burrito het volgende:
Hopelijk was het gewoon uit voorzorg. Ik weet uit ervaring dat je met een zware blessure elke keer schrikt als je ook maar iets voelt in je blessure-gebied, hopelijk was dat het.
Die mag van mij dus echt een enkeltje Venlo ofzo hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij is door de scan geweest dus ze hebben wel degelijk iets geconstateerd. Ik vrees dat we weer tegen wonderboy ebiclio mogen aankijken dit jaar
Narsingh lijkt me de enige optie. Ik vind het apart dat Ajax niet meer dan 3 miljoen lijkt te willen betalen. Als je bekijkt wat er over het algemeen wordt betaald voor spelers, dan is Narsingh echt wel meer dan 3 miljoen waard. Of zijn er ook voorbeelden van gelijkwaardige spelers jonge spelers die voor een dergelijk bedrag zijn verkocht? Mertens en John, spelers die ik niet beter zou durven te noemen (en opnieuw, in het geval van John is van Marwijk het met me eens), in ieder geval voor véél meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Jammer maar helaas, niet meer op gaan rekenen dan en vervanger zoeken.
Schijnt het nieuwe beleid te zijn. Ik hou niet zo van 1 star beleid, als het moet moet je kopen. Liever niet nee, maar soms ontkom je er niet aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Narsingh lijkt me de enige optie. Ik vind het apart dat Ajax niet meer dan 3 miljoen lijkt te willen betalen. Als je bekijkt wat er over het algemeen wordt betaald voor spelers, dan is Narsingh echt wel meer dan 3 miljoen waard. Of zijn er ook voorbeelden van gelijkwaardige spelers jonge spelers die voor een dergelijk bedrag zijn verkocht? Mertens en John, spelers die ik niet beter zou durven te noemen (en opnieuw, in het geval van John is van Marwijk het met me eens), in ieder geval voor véél meer.
Ik vind t juist goed dat Ajax dit doet. Salarisuitzonderingen moet je alleen maken voor spelers die zich al in het Ajax shirt hebben bewezen. Zo voorkom je ook scheve gezichten. En het is ook gewoon beter voor de portemonnee van Ajax.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt het nieuwe beleid te zijn. Ik hou niet zo van 1 star beleid, als het moet moet je kopen. Liever niet nee, maar soms ontkom je er niet aan.
1 jaar contract he voor een speler die zich pas 1 jaar heeft bewezen. Daarbij zijn erbij mij (En vast ook wel bij Ajax) genoeg twijfels of Narsingh zijn snelheid wel echt effectief zal kunnen benutten zonder hele verfijnde techniek in het Ajax systeem waar ze toch ambiëren al diep op de helft van de tegenstander te staanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Narsingh lijkt me de enige optie. Ik vind het apart dat Ajax niet meer dan 3 miljoen lijkt te willen betalen. Als je bekijkt wat er over het algemeen wordt betaald voor spelers, dan is Narsingh echt wel meer dan 3 miljoen waard. Of zijn er ook voorbeelden van gelijkwaardige spelers jonge spelers die voor een dergelijk bedrag zijn verkocht? Mertens en John, spelers die ik niet beter zou durven te noemen (en opnieuw, in het geval van John is van Marwijk het met me eens), in ieder geval voor véél meer.
Ja, er zit ook zeker wel iets in als beleid, maar ik ben nog steeds van mening dat het kapitaal op het veld moet staanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind t juist goed dat Ajax dit doet. Salarisuitzonderingen moet je alleen maken voor spelers die zich al in het Ajax shirt hebben bewezen. Zo voorkom je ook scheve gezichten. En het is ook gewoon beter voor de portemonnee van Ajax.
kapitaal moet je zelf genereren. Ben daarom blij als de jeugdopleiding zijn vruchten gaat afwerpen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, er zit ook zeker wel iets in als beleid, maar ik ben nog steeds van mening dat het kapitaal op het veld moet staan.
Gewoon verstandig kopen, niet lukraak.
Ja leuk, alleen een beetje lastig om ooit nog Europees iets te willen betekenen met zo'n beleid. Met alleen jeugd en wat spelers die andere clubs niet willen red je het echt nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind t juist goed dat Ajax dit doet. Salarisuitzonderingen moet je alleen maken voor spelers die zich al in het Ajax shirt hebben bewezen. Zo voorkom je ook scheve gezichten. En het is ook gewoon beter voor de portemonnee van Ajax.
Ja, maar mocht dat nou niet zo zijn, je moet wel mazzel hebben met doorstromen, moet je wel gewoon iemand halen vind ik. Je bent Ajax, je moet altijd meedoen om de titel, en als dat kan met eigen jeugd, respect, maar dat kan niet altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
kapitaal moet je zelf genereren. Ben daarom blij als de jeugdopleiding zijn vruchten gaat afwerpen.
Heerenveen tot in eeuwigheid 10 miljoen zelfs bij een 1 jarig contract voor elke kut speler geven ook niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja leuk, alleen een beetje lastig om ooit nog Europees iets te willen betekenen met zo'n beleid. Met alleen jeugd en wat spelers die andere clubs niet willen red je het echt niet
Klopt, daarom dus slim kopen, niet lukraakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen tot in eeuwigheid 10 miljoen zelfs bij een 1 jarig contract voor elke kut speler geven ook niet.
Met de aankopen die Ajax kan maken (die ook verantwoord zijn) ga je ook niet bij de Europese top aanhaken hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja leuk, alleen een beetje lastig om ooit nog Europees iets te willen betekenen met zo'n beleid. Met alleen jeugd en wat spelers die andere clubs niet willen red je het echt niet
Gedeeltelijk eens. Je moet niet kopen voor een overbruggingsjaar bijvoorbeeld. En altijd eerst in eigen keuken kijken, daarna pas elders.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar mocht dat nou niet zo zijn, je moet wel mazzel hebben met doorstromen, moet je wel gewoon iemand halen vind ik. Je bent Ajax, je moet altijd meedoen om de titel, en als dat kan met eigen jeugd, respect, maar dat kan niet altijd.
Ik zei dat ook niet Europese top, ik zei Europees iets betekenen. Maar als we op zo'n manier verder gaan dat we geen goede spelers kopen en alleen op de jeugdopleiding vertrouwen gaan we nooit vooruitgang boeken, en dan moet je zelfs maar geluk hebben dat je kampioen wordt. We moeten natuurlijk geen Sulejmani's meer halen, maar je moet ook niet te zuinig zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met de aankopen die Ajax kan maken (die ook verantwoord zijn) ga je ook niet bij de Europese top aanhaken hoor.
Voor een speler als Narsingh wel in mijn optiek.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zei dat ook niet Europese top, ik zei Europees iets betekenen. Maar als we op zo'n manier verder gaan dat we geen goede spelers kopen en alleen op de jeugdopleiding vertrouwen gaan we nooit vooruitgang boeken, en dan moet je zelfs maar geluk hebben dat je kampioen wordt. We moeten natuurlijk geen Sulejmani's meer halen, maar je moet ook niet te zuinig zijn.
Ach El Hamdaoui was het qua geld gewoon waard. Jammer dat het zo is gelopen maar natuurlijk wel gewoon een begenadigd voetballer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens. Je moet niet kopen voor een overbruggingsjaar bijvoorbeeld. En altijd eerst in eigen keuken kijken, daarna pas elders.
Ik wil gewoon geen El Hamdaoui of Sulejmani scenario's bij Ajax.
Sinds we juist meer op de jeugd zijn gaan letten zijn we weet kampioen geworden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zei dat ook niet Europese top, ik zei Europees iets betekenen. Maar als we op zo'n manier verder gaan dat we geen goede spelers kopen en alleen op de jeugdopleiding vertrouwen gaan we nooit vooruitgang boeken, en dan moet je zelfs maar geluk hebben dat je kampioen wordt. We moeten natuurlijk geen Sulejmani's meer halen, maar je moet ook niet te zuinig zijn.
Dat betekend dus dat Cruyff gelijk heeft. Het Ajax systeem is heiligquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sinds we juist meer op de jeugd zijn gaan letten zijn we weet kampioen geworden.
Geval: schoenmaker blijf bij je leest.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat Cruyff gelijk heeft. Het Ajax systeem is heilig
De jeugd is dan ook heel belangrijk, maar je moet wel een goede balans hebben tussen jeugd en aankopen. En dan moet je wel goede aankopen hebben, en niet aankopen die eigenlijk net wel/net niet goed genoeg zijn halen omdat ze goedkoop zijn of transfervrij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sinds we juist meer op de jeugd zijn gaan letten zijn we weet kampioen geworden.
Dat sowieso. Als je geld uitgeeft moet dat een directe versterking zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De jeugd is dan ook heel belangrijk, maar je moet wel een goede balans hebben tussen jeugd en aankopen. En dan moet je wel goede aankopen hebben, en niet aankopen die eigenlijk net wel/net niet goed genoeg zijn halen omdat ze goedkoop zijn of transfervrij.
Mwa Fisher en Eriksen heeft Ajax ook 1,5 miljoen per speler gekost.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als je geld uitgeeft moet dat een directe versterking zijn.
100% gegarandeerde investeringen manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa Fisher en Eriksen heeft Ajax ook 1,5 miljoen per speler gekost.
Met jeugdtalenten moet je soms risico nemen, als een van de twee doorbreekt heb je het geld er alweer uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik ook, aan die twee val je je financieel geen builquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Met jeugdtalenten moet je soms risico nemen, als een van de twee doorbreekt heb je het geld er alweer uit.
Niet te veel risico trouwens, maar 1.5 miljoen voor Eriksen is bijvoorbeeld gewoon goed, die kan je nu al sowieso voor 5 tot 10 verkopen.
Mee eens maar ging ook in op als je geld uitgeeft moet het een directe versterking zijn. Al was het inderdaad wel iets wat flauw.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Met jeugdtalenten moet je soms risico nemen, als een van de twee doorbreekt heb je het geld er alweer uit.
Niet te veel risico trouwens, maar 1.5 miljoen voor Eriksen is bijvoorbeeld gewoon goed, die kan je nu al sowieso voor 5 tot 10 verkopen.
Ja, maar dat waren 16 jarige, daar mogen ze van mij flink in investeren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet het wel iets opleveren natuurlijk, we hebben zoveel talent laten lopen dat ik kopen van dit soort spelers ook niet altijd even slim vind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, maar dat waren 16 jarige, daar mogen ze van mij flink in investeren.
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 13:14:05RTV Utrecht meldt dat @RodneySneijder naar #RKC gaat http://t.co/xCcw3bvd Perschef Teunen ontkent dit echter tegenover Ajax1.nl. #Ajax reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:15 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 13:14:05RTV Utrecht meldt dat @RodneySneijder naar #RKC gaat http://t.co/xCcw3bvd Perschef Teunen ontkent dit echter tegenover Ajax1.nl. #Ajax reageer retweet
Of hij ging vast even naar een showroom van http://www.mandemakers.nl/quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Rodney heeft het al ontkend las ik net, hij ging meubels kopen in Waalwijk
Als een Chinese rijstboerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ebecilio profileert zich naast het zijn van de talentvolste voetballer nu ook als leider binnen de groep. Zie hem hier het moraal opkrikken in de voorbereiding
Zo zie ik hem graag, zonder bal aan de voet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ebecilio profileert zich naast het zijn van de talentvolste voetballer nu ook als leider binnen de groep. Zie hem hier het moraal opkrikken in de voorbereiding
Deze manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo zie ik hem graag, zonder bal aan de voet.
Nee manquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Neem ff een jaartje rust denk ik
Was afgelopen jaar weer even iets te dol
Sowieso wel jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]raar
![]()
Nja, dan maar europees paar keer uit?
haha, ik ben met alles tevreden als ik er maar goedkoop kan komen met trein,vliegtuig en auto. Anders begint mijn rekening te klagen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso wel ja
Hoop op mooie loting en wat mooie tripjes
Wil wel weer terug naar Manchester
Lyon,Madrid,Zagreb en Milaan heb ik nou wel gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
haha, ik ben met alles tevreden als ik er maar goedkoop kan komen met trein,vliegtuig en auto. Anders begint mijn rekening te klagen.
Jaaaaa dat was ook een geniale tripquote:
Rome ben ik al geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef TJV het volgende:
Praag en Kopenhagen hoef ik ook nooit meer heen. Hamburg zou wel weer leuk zijn, of Rome ofzo?
In Rome zijn er nog meer nazi's dan waar dan ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:40 schreef TJV het volgende:
Speelt Roma geen CL? Lazio ook niet?![]()
Praag vond ik zo'n kutstad he, maar dat kwam omdat mijn broer ruzie kreeg met wat van die neonazi's. Ik was 12, dus de drank heb ik niet meegemaakt.
Ja dat zijn die sukkeltjes van Lazio, maar de keren dat ik een wedstrijd van Lazio heb bijgewoond was de carabinieri wel goed aanwezig overal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Rome zijn er nog meer nazi's dan waar dan ook
Leuk man 2 vrienden van je zien neergestoken worden door wat stakkertjes
Niks mis meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef TJV het volgende:
Weekje Londen, op vakantie naar Montpellier en gluren bij de oosterburen?
Uit verveling had ik een CL-lijstje gemaakt die mogelijk zou kunnen zijn voor dit seizoen:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Maarja het zal wel weer Ac Milan, Real Madrid en Anderlecht worden
Dat zou nog te handelen zijn.quote:Group A:
Chelsea
Zenit
Galatasaray
Nordsjćlland
Group B:
Real Madrid
Manchester City
Juventus
Borussia Dortmund
Group C:
Bayern Munich
Ajax
Olympiacos
Lille
Group D:
Milan
Valencia
Paris Saint German
Copenhagen
Group E:
Barcelona
Schalke 04
Fenerbahce
Montpellier
Group F:
Arsenal
Shakthar
Munchen Gladbach
Dinamo Zagreb
Group G:
Arsenal
Braga
Malaga
Basel
Group H:
Porto
Udinese
Dynamo Kiev
Spartac Moscow
Bon.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja dat hoeft niet, ik lees het al.
Munchen, Griekenland en Lillequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Uit verveling had ik een CL-lijstje gemaakt die mogelijk zou kunnen zijn voor dit seizoen:
[..]
Dat zou nog te handelen zijn.
He gatver, Lille? Olympiakos, zit Pantelic daar niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Uit verveling had ik een CL-lijstje gemaakt die mogelijk zou kunnen zijn voor dit seizoen:
[..]
Dat zou nog te handelen zijn.
Als er een god is dan zijn wij snel verlost van El Hamdaratquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:02 schreef Wessiej het volgende:
Fiorentina heeft Amauri laten gaan.
1) konden wij dit niet doen met El Ham
2) Gaat El Ham er nu eindelijk heen?
Ik wel hem wel wegbrengen met de fiets naar een club hier ver vandaanquote:
Ik heb het er voor overquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef TJV het volgende:
Dan hoop ik niet dat hij Drogba achterna gaat.
We kunnen vast wel een soort deal maken. Donaties ophalen voor een tandemfietstocht naar fiorentina. Betalen we de transferkosten mee aan Ajax + nog een dubbeltje aan Mounir en een zak snoep als hij de hele weg braaf meefietst.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wel hem wel wegbrengen met de fiets naar een club hier ver vandaan
Voor de eer doe ik het alquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We kunnen vast wel een soort deal maken. Donaties ophalen voor een tandemfietstocht naar fiorentina. Betalen we de transferkosten mee aan Ajax + nog een dubbeltje aan Mounir en een zak snoep als hij de hele weg braaf meefietst.
Jij krijgt verder niks buiten de eer trouwens.
Als er misschien wat overblijft kunnen we ook nog wel een standbeeld doen, de "verlosser" en de "bedenker van het idee". Ik wil namelijk ook een standbeeldquote:
Ik heb dit al eerder geopperd op de fb pagina van Ajax Showtimequote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als er misschien wat overblijft kunnen we ook nog wel een standbeeld doen, de "verlosser" en de "bedenker van het idee". Ik wil namelijk ook een standbeeld
De "elhamstafette"?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb dit al eerder geopperd op de fb pagina van Ajax Showtime
Een soort van run te doen waar we in etappes gaan fietsen en sponsors moeten ophalen
Anita =quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:39 schreef Wessiej het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Anita-geeft-ervaring-door.htm
Anitaatje, letterlijk de saaiste man ooit @ interviews
Zoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |