quote:Op maandag 2 juli 2012 13:21 schreef Catch22- het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/219752257414115328/photo/1
Mickey is weer te dik he?
Geen idee maar zal vast meer duidelijkheid over zijn. Hem kennende zit het er dik in. (hihi dik)quote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wederom niet in topvorm
Nou, hoe lang kan hij alweer lopen? Dat gewicht moet er binnen no-time af zijn imoquote:Op maandag 2 juli 2012 13:29 schreef Wessiej het volgende:
Ongelukkige foto, maar hij is wel wat te zwaar ja. Ik heb precies dezelfde blessure als hem gehad, en mocht gewoon 6 weken niet lopen. Blijf je niet topfit nee...
die anita blijft maar kleinquote:Op maandag 2 juli 2012 13:21 schreef Catch22- het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/219752257414115328/photo/1
Mickey is weer te dik he?
Oke, maar na die zes weken kon ik ook nog niets, ben er pas sinds 2 weken echt vanaf (operatie was 4 juli vorig jaarquote:Op maandag 2 juli 2012 13:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou, hoe lang kan hij alweer lopen? Dat gewicht moet er binnen no-time af zijn imo
Wat was het ook alweer voor een blessure?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oke, maar na die zes weken kon ik ook nog niets, ben er pas sinds 2 weken echt vanaf (operatie was 4 juli vorig jaar)
Bij hem zal alles wel 100x sneller gaan met persoonlijke fysiotherapeuten maar het is gewoon een hele vervelende blessure die je maanden aan de kant laat staan. Competitie begint pas over een maand, dan moet die wel weer op gewicht zijn ja
Als hij basisspeler is, wilt hij bij Ajax blijven. Dat lees ik er ten minste in. Als Newcastle vorig jaar kwam was Anita weg geweestquote:Op maandag 2 juli 2012 13:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me af of Anita blijft...
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168320
als ik dat lees dan vrees ik het ergste.
Ik heb er niet voor gestudeerd hoor, maar misschien helpt het als je wat minder gaat eten als je 6 weken niet beweegt? Daarbij hebben we het hier over een profvoetballerquote:Op maandag 2 juli 2012 13:29 schreef Wessiej het volgende:
Ongelukkige foto, maar hij is wel wat te zwaar ja. Ik heb precies dezelfde blessure als hem gehad, en mocht gewoon 6 weken niet lopen. Blijf je niet topfit nee...
Vorig jaar kon hij ook al naar Dortmund/Marseille en lag er zelfs een miljoenen bod op tafel dus dat weet ik niet zo zeker.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als hij basisspeler is, wilt hij bij Ajax blijven. Dat lees ik er ten minste in. Als Newcastle vorig jaar kwam was Anita weg geweest
Hij kan ook het krachthonk in, gaat 'ie z'n bovenlichaam maar trainen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor gestudeerd hoor, maar misschien helpt het als je wat minder gaat eten als je 6 weken niet beweegt? Daarbij hebben we het hier over een profvoetballer
Kijk nog eens en dan goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:30 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[ afbeelding ]
janssen ziet er ook een beetje erg zwaar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |