quote:Op maandag 2 juli 2012 13:21 schreef Catch22- het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/219752257414115328/photo/1
Mickey is weer te dik he?
Geen idee maar zal vast meer duidelijkheid over zijn. Hem kennende zit het er dik in. (hihi dik)quote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wederom niet in topvorm
Nou, hoe lang kan hij alweer lopen? Dat gewicht moet er binnen no-time af zijn imoquote:Op maandag 2 juli 2012 13:29 schreef Wessiej het volgende:
Ongelukkige foto, maar hij is wel wat te zwaar ja. Ik heb precies dezelfde blessure als hem gehad, en mocht gewoon 6 weken niet lopen. Blijf je niet topfit nee...
die anita blijft maar kleinquote:Op maandag 2 juli 2012 13:21 schreef Catch22- het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/219752257414115328/photo/1
Mickey is weer te dik he?
Oke, maar na die zes weken kon ik ook nog niets, ben er pas sinds 2 weken echt vanaf (operatie was 4 juli vorig jaarquote:Op maandag 2 juli 2012 13:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou, hoe lang kan hij alweer lopen? Dat gewicht moet er binnen no-time af zijn imo
Wat was het ook alweer voor een blessure?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oke, maar na die zes weken kon ik ook nog niets, ben er pas sinds 2 weken echt vanaf (operatie was 4 juli vorig jaar)
Bij hem zal alles wel 100x sneller gaan met persoonlijke fysiotherapeuten maar het is gewoon een hele vervelende blessure die je maanden aan de kant laat staan. Competitie begint pas over een maand, dan moet die wel weer op gewicht zijn ja
Als hij basisspeler is, wilt hij bij Ajax blijven. Dat lees ik er ten minste in. Als Newcastle vorig jaar kwam was Anita weg geweestquote:Op maandag 2 juli 2012 13:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me af of Anita blijft...
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168320
als ik dat lees dan vrees ik het ergste.
Ik heb er niet voor gestudeerd hoor, maar misschien helpt het als je wat minder gaat eten als je 6 weken niet beweegt? Daarbij hebben we het hier over een profvoetballerquote:Op maandag 2 juli 2012 13:29 schreef Wessiej het volgende:
Ongelukkige foto, maar hij is wel wat te zwaar ja. Ik heb precies dezelfde blessure als hem gehad, en mocht gewoon 6 weken niet lopen. Blijf je niet topfit nee...
Vorig jaar kon hij ook al naar Dortmund/Marseille en lag er zelfs een miljoenen bod op tafel dus dat weet ik niet zo zeker.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als hij basisspeler is, wilt hij bij Ajax blijven. Dat lees ik er ten minste in. Als Newcastle vorig jaar kwam was Anita weg geweest
Hij kan ook het krachthonk in, gaat 'ie z'n bovenlichaam maar trainen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor gestudeerd hoor, maar misschien helpt het als je wat minder gaat eten als je 6 weken niet beweegt? Daarbij hebben we het hier over een profvoetballer
Kijk nog eens en dan goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:30 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[ afbeelding ]
janssen ziet er ook een beetje erg zwaar uit
Zolang die draak van een Eriksen ze maar niet neemt.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hopelijk schiet janssen er komend seizoen wel een paar vrije trappen in
eriksen > messiquote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zolang die draak van een Eriksen ze maar niet neemt.
Goed idee.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:35 schreef Wessiej het volgende:
Kheb maar kaarten gekocht voor Ajax-Celtic, prima bierwedstrijd
Vrouwen en voetbal? Dat gaat niet samenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga de Johan Cruijffschaal maar weer een keer meemaken in de ArenA. Boeit me niet zoveel maar mevrouw scharrel wil erheen, dan moet het maar
.
Mwah, deze is wel een uitzondering, ze speelt zelf ook etcquote:Op maandag 2 juli 2012 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vrouwen en voetbal? Dat gaat niet samen
En haar favoriete speler? Eriksenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, deze is wel een uitzondering, ze speelt zelf ook etc. En ach, het is toch een pot om niets verder.
Ik moest goed kijken, vette truc ook al heb je er niets aan in een wedstrijdquote:Op maandag 2 juli 2012 16:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/De-truc-van-Vertonghen.htm
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wederom niet in topvorm
Is ze mooi?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, deze is wel een uitzondering, ze speelt zelf ook etc. En ach, het is toch een pot om niets verder.
quote:Boerrigter naar ziekenhuis voor check
WEDEROM RUG - Derk Boerrigter heeft de eerste trainingsdag op het trainingskamp van Ajax in de Lutte niet af kunnen ronden. De vleugelspits haakte uit voorzorg af vanwege wat last aan de rug.
De speler verliet het trainingsveld en volgens berichtgeving van AT5 is hij naar het ziekenhuis gebracht voor nader onderzoek. Uit dat onderzoek zal moeten blijken wat de ernst is van de klachten.
Afgelopen seizoen was een kwetsuur aan de rug de oorzaak van een langdurig revalidatieproces voor Boerrigter. Destijds betrof het een haarfractuur in een wervel en algehele scheefstand van de wervelkolom.
Inderdaad. Anders zit je weer een half seizoen naar Ebecilio en Lukoki te kijkenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt toch wel heel hard duidelijk dat er een vleugelspeler bij moet komen
quote:Update: Ziekenhuisbezoek Boerrigter geen reden tot paniek
Update: Ziekenhuisbezoek Boerrigter geen reden tot paniek 02-07-2012 - 19:31
Het bezoek dat Boerrigter maandag aan het ziekenhuis bracht lijkt slechts te gaan om voorzorgsmaatregelen. De vleugelaanvaller liet opnieuw een scan van zijn rug maken en zal later weer aansluiten bij de rest van de Ajax-selectie, zo meldt Ajax via haar Twitter-account.
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 02-07-2012 om 18:27:32Derk Boerrigter ontbreekt op de training. Hij heeft vandaag een scan van zijn rug laten maken. Hij sluit later aan in De Lutte. #ajax reageer retweet
doe normaal over eriksen jijquote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zolang die draak van een Eriksen ze maar niet neemt.
quote:
quote:
Dat is de grap met rugklachten; daar ben je niet zomaar vanaf. Als Derk niet uitkijkt zit hij voor zijn vijftigste in een karretje.quote:
Met de groeten van de medische stafquote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt erop dat Boerrigter niet te zwaar belast kan worden.
Je mag blij zijn als ie de helft van het aantal competitiewedstrijden mee kan spelen maar ik heb er een hard hoofd in. 2 Wedstrijden in de week (o.a. CL) kan ie zeker niet aan.
Boilessen ook nog steeds in de lappenmand, als het een beetje tegenzit zijn het gewoon 2 chronische gevallen die je kunt afschrijven.
Hey Raymond, weer terug uit Rusland ?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met de groeten van de medische staf
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 09:51:12Ajax nog steeds in gesprek met Heerenveen met betrekking tot een transfer van Luciano Narsingh. #AJAX reageer retweet
Elke dag even bellen: "Wil hij al? Nee? Nog steeds niet?! Bellen we morgen even terug. Je weet maar nooit."quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:55 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 09:51:12Ajax nog steeds in gesprek met Heerenveen met betrekking tot een transfer van Luciano Narsingh. #AJAX reageer retweet
Las op AN dat ze denken dat hij nooit meer kan voetballen. Lijkt erop dat ze gelijk krijgen. Hij is al lang bezig met ze rug.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt erop dat Boerrigter niet te zwaar belast kan worden.
Je mag blij zijn als ie de helft van het aantal competitiewedstrijden mee kan spelen maar ik heb er een hard hoofd in. 2 Wedstrijden in de week (o.a. CL) kan ie zeker niet aan.
Boilessen ook nog steeds in de lappenmand, als het een beetje tegenzit zijn het gewoon 2 chronische gevallen die je kunt afschrijven.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Las op AN dat ze denken dat hij nooit meer kan voetballen. Lijkt erop dat ze gelijk krijgen. Hij is al lang bezig met ze rug.
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:25:59Als geruststellende aanvulling op het laatste bericht: Derk Boerrigter staat inmiddels wel op het veld in De Lutte. #Ajax reageer retweet
2 keer een bal schieten en hij zit weer in de lappenmandquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:25:59Als geruststellende aanvulling op het laatste bericht: Derk Boerrigter staat inmiddels wel op het veld in De Lutte. #Ajax reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:36:07Derk Boerrigter is er weer bij. De scan van zijn rug was vrij positief, maar uit voorzorg zal hij partijspel voorlopig overslaan. #lutte reageer retweet
hij is door de scan geweest dus ze hebben wel degelijk iets geconstateerd. Ik vrees dat we weer tegen wonderboy ebiclio mogen aankijken dit jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:41 schreef Burrito het volgende:
Hopelijk was het gewoon uit voorzorg. Ik weet uit ervaring dat je met een zware blessure elke keer schrikt als je ook maar iets voelt in je blessure-gebied, hopelijk was dat het.
Die mag van mij dus echt een enkeltje Venlo ofzo hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij is door de scan geweest dus ze hebben wel degelijk iets geconstateerd. Ik vrees dat we weer tegen wonderboy ebiclio mogen aankijken dit jaar
Narsingh lijkt me de enige optie. Ik vind het apart dat Ajax niet meer dan 3 miljoen lijkt te willen betalen. Als je bekijkt wat er over het algemeen wordt betaald voor spelers, dan is Narsingh echt wel meer dan 3 miljoen waard. Of zijn er ook voorbeelden van gelijkwaardige spelers jonge spelers die voor een dergelijk bedrag zijn verkocht? Mertens en John, spelers die ik niet beter zou durven te noemen (en opnieuw, in het geval van John is van Marwijk het met me eens), in ieder geval voor véél meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Jammer maar helaas, niet meer op gaan rekenen dan en vervanger zoeken.
Schijnt het nieuwe beleid te zijn. Ik hou niet zo van 1 star beleid, als het moet moet je kopen. Liever niet nee, maar soms ontkom je er niet aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Narsingh lijkt me de enige optie. Ik vind het apart dat Ajax niet meer dan 3 miljoen lijkt te willen betalen. Als je bekijkt wat er over het algemeen wordt betaald voor spelers, dan is Narsingh echt wel meer dan 3 miljoen waard. Of zijn er ook voorbeelden van gelijkwaardige spelers jonge spelers die voor een dergelijk bedrag zijn verkocht? Mertens en John, spelers die ik niet beter zou durven te noemen (en opnieuw, in het geval van John is van Marwijk het met me eens), in ieder geval voor véél meer.
Ik vind t juist goed dat Ajax dit doet. Salarisuitzonderingen moet je alleen maken voor spelers die zich al in het Ajax shirt hebben bewezen. Zo voorkom je ook scheve gezichten. En het is ook gewoon beter voor de portemonnee van Ajax.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt het nieuwe beleid te zijn. Ik hou niet zo van 1 star beleid, als het moet moet je kopen. Liever niet nee, maar soms ontkom je er niet aan.
1 jaar contract he voor een speler die zich pas 1 jaar heeft bewezen. Daarbij zijn erbij mij (En vast ook wel bij Ajax) genoeg twijfels of Narsingh zijn snelheid wel echt effectief zal kunnen benutten zonder hele verfijnde techniek in het Ajax systeem waar ze toch ambiëren al diep op de helft van de tegenstander te staanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Narsingh lijkt me de enige optie. Ik vind het apart dat Ajax niet meer dan 3 miljoen lijkt te willen betalen. Als je bekijkt wat er over het algemeen wordt betaald voor spelers, dan is Narsingh echt wel meer dan 3 miljoen waard. Of zijn er ook voorbeelden van gelijkwaardige spelers jonge spelers die voor een dergelijk bedrag zijn verkocht? Mertens en John, spelers die ik niet beter zou durven te noemen (en opnieuw, in het geval van John is van Marwijk het met me eens), in ieder geval voor véél meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |