De laatste zin maakt de rest van je verhaal overbodigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:07 schreef Tarado het volgende:
Henk Spaan schreef in Het Parool oa over Lens, de zaakwaarnemer van Aisatti, hij verdiende voorheen 9ton, ze boden 6, Lens wilde 8, de groeten werd het toen.
Hij is ook zaakwaarnemer van Hamlap, Maher en Drenthe
Met gemakquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:41 schreef Lemsterr het volgende:
Vertonghen gewoon nog een jaartje houden en dan de CL winnen
Ik ben er voor :-) Alleen zie ik het niet meer gebeuren aangezien Jantje nu met een rechtzaak zijn vertrek wil forceren (volledig terecht van Jantje overigens)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:41 schreef Lemsterr het volgende:
Ik zou een been verkopen voor CL winstquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:41 schreef Lemsterr het volgende:
Fuck dat, mijn been heb ik nog nodig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou een been verkopen voor CL winst
Meh feesten kan ook op krukkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fuck dat, mijn been heb ik nog nodig.
Ik zal mijn zusje verhuren voor CL winst
Maar het gaat makkelijker met 2 benenquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kan niet zo ~12 miljoen laten lopen, laat Vertonghen toch gaan joh.
Kut directie ook weer.Mag toch hopen dat Slop en van der Aat er ook nog aangaan.
Ik ben er ook niet zo rouwig om. Heb daar liever Mickey staan. Ik hoop dat hij akkoord gaat met salarisverlaging, maar daar zijn voetballers over het algemeen niet zo happig op.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat Narsingh niet komt. Ten eerste vind ik hem niet echt een topper, heeft een leuke voorzet maar een beperkte techniek. Vind hem bv minder dan Lens die PSV al heeft lopen.
Ten tweede heb je op die positie mogelijkheden genoeg (Sulejmani, Ozbiliz, Lukoki, De Sa). Er liggen wel andere prioriteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |