Dank, had lapo maar zit op de telefoon te fokkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:24 schreef dimmak het volgende:
Ik denk als niemand hem opent, dan ik maar..
Serieus? Maar hij heeft volgens mij dit seizoen maar 30 minuten gespeeld en voor volgend seizoen ziet het er ook niet rooskleurig uit voor Elia. Ik hoop wel voor Elia dat hij daar weg mag. Of het nou naar Ajax is of naar een club uit de Bundesliga of PL. Ik blijf het een prachtige speler vinden. Wel erg wisselvallig, maar ik denk nog steeds dat hij van vaste waarde kan worden voor een leuke subtop ploegje.quote:
Vertonghen is al rond, hij is akkoord gegaan met 15% van 10 miljoen, toch nog niet zie ik nu weer, hij gaat mee op trainingskamp naar de Luttequote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
Eerst Vertonghen weg, daarna komen de inkomende transfers wel.
Tottenham heeft 12 geboden + bonus bij behalen CL het kan oplopen naar 15 maar die kans is bij Tottenham niet zo enorm groot.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:49 schreef Omega het volgende:
De afspraak 15% blijkt te zijn gemaakt op een transfer bedrag van 20 miljoen. Nu Tottenham maar 9 miljoen bied (????) wil Ajax niet de 15% geven. Tenminste dat zie ik staan op Voetbalzone die het van het AD heeft. Dus waarheidsgehalte waarschijnlijk niet heel hoog.
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 11:20:12Jan Vertonghen schakelt sportadvocaat in, maar zal niet naar arbitragecommissie stappen. AJAX #Vertonghen reageer retweet
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 11:32:13Jan Vertonghen sluit zich maandag aan bij selectie, mee naar De Lutte. #AJAX #Vertonghen reageer retweet
ook in VI staat trouwens dat er maar 9 miljoen + bonussen (maar onwaarschijnlijk dat de volle bonus wordt gehaald) is geboden. Ik weet niet waar jij 12 + bonussen vandaan haalt, maar VI is wel redelijk betrouwbaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tottenham heeft 12 geboden + bonus bij behalen CL het kan oplopen naar 15 maar die kans is bij Tottenham niet zo enorm groot.
Sport1 meldde dat hij akkoord was met 15% over 10 miljoen maar volgens @ajaxmuseumNL heeft hij een sportadvocaat ingeschakeld en meldt hij zich maandag bij Ajaxtwitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 11:20:12Jan Vertonghen schakelt sportadvocaat in, maar zal niet naar arbitragecommissie stappen. AJAX #Vertonghen reageer retweet
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 11:32:13Jan Vertonghen sluit zich maandag aan bij selectie, mee naar De Lutte. #AJAX #Vertonghen reageer retweet
De Engelse pers had het over 10 miljoen pond dat is ruim 12 miljoen euro, NOS ook, maar VI is inderdaad redelijk betrouwbaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:47 schreef Omega het volgende:
[..]
ook in VI staat trouwens dat er maar 9 miljoen + bonussen (maar onwaarschijnlijk dat de volle bonus wordt gehaald) is geboden. Ik weet niet waar jij 12 + bonussen vandaan haalt, maar VI is wel redelijk betrouwbaar.
Bron: NOSquote:Het vertrek van Jan Vertonghen bij Ajax komt steeds dichterbij. Volgens de NOS heeft de Amsterdamse club eindelijk een akkoord met Tottenham Hotspur bereikt over de zomerse miljoenentransfer van de 25-jarige Belgische verdediger.
AjaxFanzone.NL
Ajax en Tottenham onderhandelen al weken over Vertonghen, maar het verschil tussen vraag en aanbod was te groot. De club uit Amsterdam vroeg vijftien miljoen euro voor het nog een jaar doorlopende contract, terwijl de Londenaren maximaal twaalf miljoen euro plus enkele variabele clausules boden. Uiteindelijk zou Ajax toch akkoord zijn gegaan met het laatste voorstel van de Premier League-club.
Beide clubs moeten naar verluidt nog wel tot een vergelijk komen inzake het percentage van de transfersom voor de verdediger. Vertonghen heeft recht op vijftien procent van de transfersom en dat is in de optie van Ajax een te hoog bedrag. Verder is het aan Vertonghen en Tottenham om een akkoord over de persoonlijke voorwaarden te bereiken, al is de kans groot dat dit achter de schermen al is geregeld.
Die waardeloze zaakwaarnemer van hem zou een type speler als Ronaldo nog niet eens aan subtopper kunnen slijten. Sigi Lensquote:
Komt de wedstrijd op EL?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:01 schreef wieisboos het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer, Ligeon, Alderweireld, Denswil, Koppers, De Jong, Anita, Serero, Ozbiliz, Sigthorsson, Ebecilio
nope. maand abbo kost 2.99.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Saind het volgende:
Kun je ook kijken zonder aan abonnement op ajax tv?
Idd net ff abbo aangemaakt om toch die oefenwedstrijden te bekijken en 3 euro is ook geen geld. Ff een biertje (of 2) laten staan en je hebt hetquote:
kwaliteit is crap trouwens, maar dat kan ook incidenteel zijn...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Idd net ff abbo aangemaakt om toch die oefenwedstrijden te bekijken en 3 euro is ook geen geld. Ff een biertje (of 2) laten staan en je hebt het
De laatste zin maakt de rest van je verhaal overbodigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:07 schreef Tarado het volgende:
Henk Spaan schreef in Het Parool oa over Lens, de zaakwaarnemer van Aisatti, hij verdiende voorheen 9ton, ze boden 6, Lens wilde 8, de groeten werd het toen.
Hij is ook zaakwaarnemer van Hamlap, Maher en Drenthe
Met gemakquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:41 schreef Lemsterr het volgende:
Vertonghen gewoon nog een jaartje houden en dan de CL winnen
Ik ben er voor :-) Alleen zie ik het niet meer gebeuren aangezien Jantje nu met een rechtzaak zijn vertrek wil forceren (volledig terecht van Jantje overigens)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:41 schreef Lemsterr het volgende:
Ik zou een been verkopen voor CL winstquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:41 schreef Lemsterr het volgende:
Fuck dat, mijn been heb ik nog nodig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou een been verkopen voor CL winst
Meh feesten kan ook op krukkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fuck dat, mijn been heb ik nog nodig.
Ik zal mijn zusje verhuren voor CL winst
Maar het gaat makkelijker met 2 benenquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kan niet zo ~12 miljoen laten lopen, laat Vertonghen toch gaan joh.
Kut directie ook weer.Mag toch hopen dat Slop en van der Aat er ook nog aangaan.
Ik ben er ook niet zo rouwig om. Heb daar liever Mickey staan. Ik hoop dat hij akkoord gaat met salarisverlaging, maar daar zijn voetballers over het algemeen niet zo happig op.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat Narsingh niet komt. Ten eerste vind ik hem niet echt een topper, heeft een leuke voorzet maar een beperkte techniek. Vind hem bv minder dan Lens die PSV al heeft lopen.
Ten tweede heb je op die positie mogelijkheden genoeg (Sulejmani, Ozbiliz, Lukoki, De Sa). Er liggen wel andere prioriteiten.
Nu zien of Boerrigter een heel seizoen op hoog niveau kan spelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
Laat ze maar weer een buitenspeler voor onze neus wegkapen, we halen wel weer een Boerrigtertje op in de Jupiler League
quote:Soap rond Cvitanich
De situatie rond Cvitanich lijkt in een soap te eindigen. De Telegraaf meldt dat Cvitanich zich morgen gewoon bij Ajax zal melden, omdat hij in botsing is gekomen met de coach en Boca Juniors hem daarom niet meer wil hebben voor de finale van de Copa Libertadores op 4 juli. Na lange discussie was er een akkoord bereikt dat de spits de finale toch mocht meemaken als speler van Boca Juniors.
In Argentinie weet men echter niets van een botsing. De clubleiding stelt verrast te zijn voor een last-minute beslissing van Ajax om toch per 1 juli te eisen dat Boca JUniors 50% van de transferrechten overneemt ter waarde van 2,5 miljoen euro. Indien dat niet gebeurt, moet hij zich op 1 juli melden bij Ajax.
Een trieste Cvitanich liet zojuist tegenover diverse journalisten weten onder geen beding de finale van de Copa Libertadores te zullen missen en dan maar als fan mee te reizen met zijn ploeg naar Brazilie. Hij stelt te hard gewerkt te hebben het gehele jaar om deze finale te moeten missen. Cvitanich stelde een eventuele sanctie van Ajax op de koop toe te nemen.
van der Aat en Sloppy.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:50 schreef Pedroso het volgende:
Wie gaat er over dit soort zaken (Cvitanich, Vertonghen) ?
Toch niet zo'n loser als die van der Aat ? Zo maak je je niet bepaald populair bij je spelers, helpt ook niet echt voor de beeldvorming.
Niet dat je je oren altijd moet laten hangen naar spelers maar er is ook een tussenweg.
Lijkt me niet want hij is niet zeker van een basisplaats.quote:Op zondag 1 juli 2012 07:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dus siem wordt de aanvoerder komend seizoen?
Tsja, als Vertonghen weggaat. Wie anders? Janssen? Vermeer?quote:Op zondag 1 juli 2012 07:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dus siem wordt de aanvoerder komend seizoen?
Siem is het lievelingetje van Frank , dus jaquote:Op zondag 1 juli 2012 08:22 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lijkt me niet want hij is niet zeker van een basisplaats.
Ik denk niet dat je iemand aanvoerder moet maken terwijl hij niet zeker is van een basisplaats.quote:Op zondag 1 juli 2012 08:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Siem is het lievelingetje van Frank , dus ja
Er wordt voor hem altijd een plek gezocht, hij heeft volgens mij geen enkele keer fit op de bank gezeten, is voor Frank een key player, dus hij speelt altijd.quote:Op zondag 1 juli 2012 09:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iemand aanvoerder moet maken terwijl hij niet zeker is van een basisplaats.
Zou mij niks verbazen als Frank Theo op de bank zet , zodat zijn lievelingetje kan spelenquote:Op zondag 1 juli 2012 09:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iemand aanvoerder moet maken terwijl hij niet zeker is van een basisplaats.
Tobyquote:Op zondag 1 juli 2012 08:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Tsja, als Vertonghen weggaat. Wie anders? Janssen? Vermeer?
wat zou jij doen als je salaris moet inleveren ? het is niks meer dan werk voor die jongens.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo rouwig om. Heb daar liever Mickey staan. Ik hoop dat hij akkoord gaat met salarisverlaging, maar daar zijn voetballers over het algemeen niet zo happig op.
Siem op hetmiddenveld? Die heeft nog nooit een steekbal op maat gegeven en kan niet opendraaien plus dribbelen.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:40 schreef ValHallen het volgende:
Siem > Theo. Plus Siem is nog jong en meer van de club dan Theo. Siem heeft restwaarde, is ook net een streepje beter.
Siem - Anita - Eriksen is het middenveld wat ik het liefst zou zien. By far eigenlijk.
Serero speelde ook goed gister vind ikquote:Op zondag 1 juli 2012 15:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Siem op hetmiddenveld? Die heeft nog nooit een steekbal op maat gegeven en kan niet opendraaien plus dribbelen.
Van alle opties inclusief jeugdspelers toch wel de minste middenvelder.
Serero![]()
Hoe kan Siem er op het middenveld toch altijd maar weer staan als die daar amper goede wedstrijden heeft gespeeldquote:Op zondag 1 juli 2012 16:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
Gezeik op Siem altijd
En nee, ik zou 'm ook op papier geen basisplaats geven als ik Janssen en Eriksen had. Maar in praktijk is een van die laatste twee altijd wel geblesseerd, geschorst of in vormcrisis en dan staat Siem er toch maar mooi. Met door de jaren heen heel wat belangrijke goals ook nog.
In de spits is die geweldig, eigenlijk beter dan Sightorsson. Ben benieuwd hoe dat gaat met hem dit seizoen.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
Gezeik op Siem altijd
En nee, ik zou 'm ook op papier geen basisplaats geven als ik Janssen en Eriksen had. Maar in praktijk is een van die laatste twee altijd wel geblesseerd, geschorst of in vormcrisis en dan staat Siem er toch maar mooi. Met door de jaren heen heel wat belangrijke goals ook nog.
Een fitte Sightorsson speelt altijd. Kan wel eens de speler van het seizoen gaan worden, probleem is dat ie blessuregevoelig is.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In de spits is die geweldig, eigenlijk beter dan Sightorsson. Ben benieuwd hoe dat gaat met hem dit seizoen.
Ik denk dat je m'n post even opnieuw moet lezen...quote:Op zondag 1 juli 2012 16:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kan Siem er op het middenveld toch altijd maar weer staan als die daar amper goede wedstrijden heeft gespeeld![]()
In de spits is het natuurlijk een held en de onbetwiste nummer 1
Blessures.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Ben ook benieuwd of Serero dit jaar wat laat zien. Kwam als het grootste talent van Zuid-Afrika met hoge verwachtingen maar bakte er vorig jaar weinig van.
Ebecilio is de nieuwe messiquote:Op zondag 1 juli 2012 16:55 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ajax moet echt Narsingh halen anders zit je straks weer met ebecilio & ozbiliz opgescheept.
Waarom zou die altijd spelen ?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een fitte Sightorsson speelt altijd. Kan wel eens de speler van het seizoen gaan worden, probleem is dat ie blessuregevoelig is.
En zijn vader overleden en geen kans gekregenquote:
Gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 1 juli 2012 17:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
En zijn vader overleden en geen kans gekregen
De keren dat hij er wel in stond liet hij dan ook sowieso niks zien.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
En zijn vader overleden en geen kans gekregen
Meevoetballend is het vooralsnog niet zoveel hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een fitte Sightorsson speelt altijd. Kan wel eens de speler van het seizoen gaan worden, probleem is dat ie blessuregevoelig is.
Alsjeblieft niet nog een seizoen Vermeer.quote:
Janssen heeft een half jaar mogen falen in de punt naar achter. Anita heeft toen ook geen kans gekregen terwijl die hem het seizoen ervoor wel heeft afgedwongen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen kans gekregen slaat toch ook nergens op, dat moet hij afdwingen
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:21 schreef Pedroso het volgende:
Ik vraag me af of Narsingh wel zoveel beter is dan Ebicilio en Ozbiliz. Vooral in Ozbiliz zie ik best wel potentie,
Narsingh zou het zwaar krijgen bij Ajax, denk niet dat ie de verwachtingen waar kan maken. Daar is ie te beperkt voor.
Nee hoor, leuke voorzet maar verder techniek van een lantaarnpaal. Al dat gehype om na een leuk seizoen maar iedereen te halen is nergens voor nodig.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]zijn echt pannekoeken die 2, narsingh is veel beter. Als je ziet wat er voor ola john wordt betaald; narsingh is beter dan die man. 5 miljoen is een redelijke prijs.
John heeft veel meer techniek in zijn benen dan Narsingh, en heeft ook gewoon 15 assists in de competitie (met minder spelminuten).quote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]zijn echt pannekoeken die 2, narsingh is veel beter. Als je ziet wat er voor ola john wordt betaald; narsingh is beter dan die man. 5 miljoen is een redelijke prijs.
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet een seizoen Cillissen.
Ja, mits we nog een goede buitenspeler kopen. En hopen dat Fischer door gaat breken.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:39 schreef stoeltafel het volgende:
Al beetje vertrouwen in het nieuwe seizoen?
Dus omdat de trainer te lang door is gegaan met Janssen op de verkeerde positie waar Anita eigenlijk had moeten staan hoort Serero er ook in?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Janssen heeft een half jaar mogen falen in de punt naar achter. Anita heeft toen ook geen kans gekregen terwijl die hem het seizoen ervoor wel heeft afgedwongen.
Ze kunnen dit seizoen iig niet de trainer de schuld meer gevenquote:Op maandag 2 juli 2012 09:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Toch gaaf dat ze in het psv topic advocaat zo verafgodenkijken hoe lang het duurt.
Van marwijk heeft ze een paar dagen mogen vergelijken en zijn mening heb ik ondanks alles toch nog hoger dan de jouwe.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
John heeft veel meer techniek in zijn benen dan Narsingh, en heeft ook gewoon 15 assists in de competitie (met minder spelminuten).
Hoop ik ook. Daarbij kan hij als rechtsbuiten volgens mij prima uit de voeten.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Ben ook benieuwd of Serero dit jaar wat laat zien. Kwam als het grootste talent van Zuid-Afrika met hoge verwachtingen maar bakte er vorig jaar weinig van.
Dat sowiesoquote:Op maandag 2 juli 2012 12:18 schreef Stiggie het volgende:
Zie dat Fischer meetraint met het eerste. Gaat hij dit seizoen debuteren?
Overschat spelertje man. Gaat 't niet redden.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:18 schreef Stiggie het volgende:
Zie dat Fischer meetraint met het eerste. Gaat hij dit seizoen debuteren?
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overschat spelertje man. Gaat 't niet redden.
[..]
[..]
quote:'Greg kent ons standpunt'
Door sv, 2 juli 2012 09:21, 5272 views, Bron: De Telegraaf/AD | Verstand van voetbal? Nu ¤ 50 sport-bonus pakken!
Frank de Boer heeft nogmaals kort gesproken met Gregory van der Wiel. De verdediger moet bijtekenen of volgens de Cruijffiaanse filosofie.op de bank gaan zitten komend seizoen.
'We hebben met Greg gesproken. Hij kent ons standpunt', zegt De Boer in het Algemeen Dagblad.
Vrijdag hebben Jeroen Slop, Frank de Boer, Jan Vertonghen en zijn zaakwaarnemer Mustapha Nahkli om tafel gezeten om over de impasse rondom de Belg te praten. In De Telegraaf zegt De Boer dat 'de stand van zaken zijn besproken' en dat 'iedereen weet waar hij aan toe is'. (foto: VI Images/Orange Pictures)
Wel knap om dat op basis van deze foto te stellenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:21 schreef Catch22- het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/219752257414115328/photo/1
Mickey is weer te dik he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |