Dank, had lapo maar zit op de telefoon te fokkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:24 schreef dimmak het volgende:
Ik denk als niemand hem opent, dan ik maar..
Serieus? Maar hij heeft volgens mij dit seizoen maar 30 minuten gespeeld en voor volgend seizoen ziet het er ook niet rooskleurig uit voor Elia. Ik hoop wel voor Elia dat hij daar weg mag. Of het nou naar Ajax is of naar een club uit de Bundesliga of PL. Ik blijf het een prachtige speler vinden. Wel erg wisselvallig, maar ik denk nog steeds dat hij van vaste waarde kan worden voor een leuke subtop ploegje.quote:
Vertonghen is al rond, hij is akkoord gegaan met 15% van 10 miljoen, toch nog niet zie ik nu weer, hij gaat mee op trainingskamp naar de Luttequote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
Eerst Vertonghen weg, daarna komen de inkomende transfers wel.
Tottenham heeft 12 geboden + bonus bij behalen CL het kan oplopen naar 15 maar die kans is bij Tottenham niet zo enorm groot.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:49 schreef Omega het volgende:
De afspraak 15% blijkt te zijn gemaakt op een transfer bedrag van 20 miljoen. Nu Tottenham maar 9 miljoen bied (????) wil Ajax niet de 15% geven. Tenminste dat zie ik staan op Voetbalzone die het van het AD heeft. Dus waarheidsgehalte waarschijnlijk niet heel hoog.
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 11:20:12Jan Vertonghen schakelt sportadvocaat in, maar zal niet naar arbitragecommissie stappen. AJAX #Vertonghen reageer retweet
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 11:32:13Jan Vertonghen sluit zich maandag aan bij selectie, mee naar De Lutte. #AJAX #Vertonghen reageer retweet
ook in VI staat trouwens dat er maar 9 miljoen + bonussen (maar onwaarschijnlijk dat de volle bonus wordt gehaald) is geboden. Ik weet niet waar jij 12 + bonussen vandaan haalt, maar VI is wel redelijk betrouwbaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tottenham heeft 12 geboden + bonus bij behalen CL het kan oplopen naar 15 maar die kans is bij Tottenham niet zo enorm groot.
Sport1 meldde dat hij akkoord was met 15% over 10 miljoen maar volgens @ajaxmuseumNL heeft hij een sportadvocaat ingeschakeld en meldt hij zich maandag bij Ajaxtwitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 11:20:12Jan Vertonghen schakelt sportadvocaat in, maar zal niet naar arbitragecommissie stappen. AJAX #Vertonghen reageer retweet
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 11:32:13Jan Vertonghen sluit zich maandag aan bij selectie, mee naar De Lutte. #AJAX #Vertonghen reageer retweet
De Engelse pers had het over 10 miljoen pond dat is ruim 12 miljoen euro, NOS ook, maar VI is inderdaad redelijk betrouwbaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:47 schreef Omega het volgende:
[..]
ook in VI staat trouwens dat er maar 9 miljoen + bonussen (maar onwaarschijnlijk dat de volle bonus wordt gehaald) is geboden. Ik weet niet waar jij 12 + bonussen vandaan haalt, maar VI is wel redelijk betrouwbaar.
Bron: NOSquote:Het vertrek van Jan Vertonghen bij Ajax komt steeds dichterbij. Volgens de NOS heeft de Amsterdamse club eindelijk een akkoord met Tottenham Hotspur bereikt over de zomerse miljoenentransfer van de 25-jarige Belgische verdediger.
AjaxFanzone.NL
Ajax en Tottenham onderhandelen al weken over Vertonghen, maar het verschil tussen vraag en aanbod was te groot. De club uit Amsterdam vroeg vijftien miljoen euro voor het nog een jaar doorlopende contract, terwijl de Londenaren maximaal twaalf miljoen euro plus enkele variabele clausules boden. Uiteindelijk zou Ajax toch akkoord zijn gegaan met het laatste voorstel van de Premier League-club.
Beide clubs moeten naar verluidt nog wel tot een vergelijk komen inzake het percentage van de transfersom voor de verdediger. Vertonghen heeft recht op vijftien procent van de transfersom en dat is in de optie van Ajax een te hoog bedrag. Verder is het aan Vertonghen en Tottenham om een akkoord over de persoonlijke voorwaarden te bereiken, al is de kans groot dat dit achter de schermen al is geregeld.
Die waardeloze zaakwaarnemer van hem zou een type speler als Ronaldo nog niet eens aan subtopper kunnen slijten. Sigi Lensquote:
Komt de wedstrijd op EL?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:01 schreef wieisboos het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer, Ligeon, Alderweireld, Denswil, Koppers, De Jong, Anita, Serero, Ozbiliz, Sigthorsson, Ebecilio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |