Serero speelde ook goed gister vind ikquote:Op zondag 1 juli 2012 15:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Siem op hetmiddenveld? Die heeft nog nooit een steekbal op maat gegeven en kan niet opendraaien plus dribbelen.
Van alle opties inclusief jeugdspelers toch wel de minste middenvelder.
Serero![]()
Hoe kan Siem er op het middenveld toch altijd maar weer staan als die daar amper goede wedstrijden heeft gespeeldquote:Op zondag 1 juli 2012 16:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
Gezeik op Siem altijd
En nee, ik zou 'm ook op papier geen basisplaats geven als ik Janssen en Eriksen had. Maar in praktijk is een van die laatste twee altijd wel geblesseerd, geschorst of in vormcrisis en dan staat Siem er toch maar mooi. Met door de jaren heen heel wat belangrijke goals ook nog.
In de spits is die geweldig, eigenlijk beter dan Sightorsson. Ben benieuwd hoe dat gaat met hem dit seizoen.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
Gezeik op Siem altijd
En nee, ik zou 'm ook op papier geen basisplaats geven als ik Janssen en Eriksen had. Maar in praktijk is een van die laatste twee altijd wel geblesseerd, geschorst of in vormcrisis en dan staat Siem er toch maar mooi. Met door de jaren heen heel wat belangrijke goals ook nog.
Een fitte Sightorsson speelt altijd. Kan wel eens de speler van het seizoen gaan worden, probleem is dat ie blessuregevoelig is.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In de spits is die geweldig, eigenlijk beter dan Sightorsson. Ben benieuwd hoe dat gaat met hem dit seizoen.
Ik denk dat je m'n post even opnieuw moet lezen...quote:Op zondag 1 juli 2012 16:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kan Siem er op het middenveld toch altijd maar weer staan als die daar amper goede wedstrijden heeft gespeeld![]()
In de spits is het natuurlijk een held en de onbetwiste nummer 1
Blessures.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Ben ook benieuwd of Serero dit jaar wat laat zien. Kwam als het grootste talent van Zuid-Afrika met hoge verwachtingen maar bakte er vorig jaar weinig van.
Ebecilio is de nieuwe messiquote:Op zondag 1 juli 2012 16:55 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ajax moet echt Narsingh halen anders zit je straks weer met ebecilio & ozbiliz opgescheept.
Waarom zou die altijd spelen ?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een fitte Sightorsson speelt altijd. Kan wel eens de speler van het seizoen gaan worden, probleem is dat ie blessuregevoelig is.
En zijn vader overleden en geen kans gekregenquote:
Gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 1 juli 2012 17:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
En zijn vader overleden en geen kans gekregen
De keren dat hij er wel in stond liet hij dan ook sowieso niks zien.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
En zijn vader overleden en geen kans gekregen
Meevoetballend is het vooralsnog niet zoveel hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een fitte Sightorsson speelt altijd. Kan wel eens de speler van het seizoen gaan worden, probleem is dat ie blessuregevoelig is.
Alsjeblieft niet nog een seizoen Vermeer.quote:
Janssen heeft een half jaar mogen falen in de punt naar achter. Anita heeft toen ook geen kans gekregen terwijl die hem het seizoen ervoor wel heeft afgedwongen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen kans gekregen slaat toch ook nergens op, dat moet hij afdwingen
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:21 schreef Pedroso het volgende:
Ik vraag me af of Narsingh wel zoveel beter is dan Ebicilio en Ozbiliz. Vooral in Ozbiliz zie ik best wel potentie,
Narsingh zou het zwaar krijgen bij Ajax, denk niet dat ie de verwachtingen waar kan maken. Daar is ie te beperkt voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |