Niks mis meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef TJV het volgende:
Weekje Londen, op vakantie naar Montpellier en gluren bij de oosterburen?
Uit verveling had ik een CL-lijstje gemaakt die mogelijk zou kunnen zijn voor dit seizoen:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Maarja het zal wel weer Ac Milan, Real Madrid en Anderlecht worden
Dat zou nog te handelen zijn.quote:Group A:
Chelsea
Zenit
Galatasaray
Nordsjælland
Group B:
Real Madrid
Manchester City
Juventus
Borussia Dortmund
Group C:
Bayern Munich
Ajax
Olympiacos
Lille
Group D:
Milan
Valencia
Paris Saint German
Copenhagen
Group E:
Barcelona
Schalke 04
Fenerbahce
Montpellier
Group F:
Arsenal
Shakthar
Munchen Gladbach
Dinamo Zagreb
Group G:
Arsenal
Braga
Malaga
Basel
Group H:
Porto
Udinese
Dynamo Kiev
Spartac Moscow
Bon.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja dat hoeft niet, ik lees het al.
Munchen, Griekenland en Lillequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Uit verveling had ik een CL-lijstje gemaakt die mogelijk zou kunnen zijn voor dit seizoen:
[..]
Dat zou nog te handelen zijn.
He gatver, Lille? Olympiakos, zit Pantelic daar niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Uit verveling had ik een CL-lijstje gemaakt die mogelijk zou kunnen zijn voor dit seizoen:
[..]
Dat zou nog te handelen zijn.
Als er een god is dan zijn wij snel verlost van El Hamdaratquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:02 schreef Wessiej het volgende:
Fiorentina heeft Amauri laten gaan.
1) konden wij dit niet doen met El Ham
2) Gaat El Ham er nu eindelijk heen?
Ik wel hem wel wegbrengen met de fiets naar een club hier ver vandaanquote:
Ik heb het er voor overquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef TJV het volgende:
Dan hoop ik niet dat hij Drogba achterna gaat.
We kunnen vast wel een soort deal maken. Donaties ophalen voor een tandemfietstocht naar fiorentina. Betalen we de transferkosten mee aan Ajax + nog een dubbeltje aan Mounir en een zak snoep als hij de hele weg braaf meefietst.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wel hem wel wegbrengen met de fiets naar een club hier ver vandaan
Voor de eer doe ik het alquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We kunnen vast wel een soort deal maken. Donaties ophalen voor een tandemfietstocht naar fiorentina. Betalen we de transferkosten mee aan Ajax + nog een dubbeltje aan Mounir en een zak snoep als hij de hele weg braaf meefietst.
Jij krijgt verder niks buiten de eer trouwens.
Als er misschien wat overblijft kunnen we ook nog wel een standbeeld doen, de "verlosser" en de "bedenker van het idee". Ik wil namelijk ook een standbeeldquote:
Ik heb dit al eerder geopperd op de fb pagina van Ajax Showtimequote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als er misschien wat overblijft kunnen we ook nog wel een standbeeld doen, de "verlosser" en de "bedenker van het idee". Ik wil namelijk ook een standbeeld
De "elhamstafette"?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb dit al eerder geopperd op de fb pagina van Ajax Showtime
Een soort van run te doen waar we in etappes gaan fietsen en sponsors moeten ophalen
Anita =quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:39 schreef Wessiej het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Anita-geeft-ervaring-door.htm
Anitaatje, letterlijk de saaiste man ooit @ interviews
Zoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |