quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:15 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 13:14:05RTV Utrecht meldt dat @RodneySneijder naar #RKC gaat http://t.co/xCcw3bvd Perschef Teunen ontkent dit echter tegenover Ajax1.nl. #Ajax reageer retweet
Of hij ging vast even naar een showroom van http://www.mandemakers.nl/quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Rodney heeft het al ontkend las ik net, hij ging meubels kopen in Waalwijk
Als een Chinese rijstboerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ebecilio profileert zich naast het zijn van de talentvolste voetballer nu ook als leider binnen de groep. Zie hem hier het moraal opkrikken in de voorbereiding
Zo zie ik hem graag, zonder bal aan de voet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ebecilio profileert zich naast het zijn van de talentvolste voetballer nu ook als leider binnen de groep. Zie hem hier het moraal opkrikken in de voorbereiding
Deze manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo zie ik hem graag, zonder bal aan de voet.
Nee manquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Neem ff een jaartje rust denk ik
Was afgelopen jaar weer even iets te dol
Sowieso wel jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]raar
![]()
Nja, dan maar europees paar keer uit?
haha, ik ben met alles tevreden als ik er maar goedkoop kan komen met trein,vliegtuig en auto. Anders begint mijn rekening te klagen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso wel ja
Hoop op mooie loting en wat mooie tripjes
Wil wel weer terug naar Manchester
Lyon,Madrid,Zagreb en Milaan heb ik nou wel gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
haha, ik ben met alles tevreden als ik er maar goedkoop kan komen met trein,vliegtuig en auto. Anders begint mijn rekening te klagen.
Jaaaaa dat was ook een geniale tripquote:
Rome ben ik al geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef TJV het volgende:
Praag en Kopenhagen hoef ik ook nooit meer heen. Hamburg zou wel weer leuk zijn, of Rome ofzo?
In Rome zijn er nog meer nazi's dan waar dan ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:40 schreef TJV het volgende:
Speelt Roma geen CL? Lazio ook niet?![]()
Praag vond ik zo'n kutstad he, maar dat kwam omdat mijn broer ruzie kreeg met wat van die neonazi's. Ik was 12, dus de drank heb ik niet meegemaakt.
Ja dat zijn die sukkeltjes van Lazio, maar de keren dat ik een wedstrijd van Lazio heb bijgewoond was de carabinieri wel goed aanwezig overal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Rome zijn er nog meer nazi's dan waar dan ook
Leuk man 2 vrienden van je zien neergestoken worden door wat stakkertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |