Ja, er zit ook zeker wel iets in als beleid, maar ik ben nog steeds van mening dat het kapitaal op het veld moet staanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind t juist goed dat Ajax dit doet. Salarisuitzonderingen moet je alleen maken voor spelers die zich al in het Ajax shirt hebben bewezen. Zo voorkom je ook scheve gezichten. En het is ook gewoon beter voor de portemonnee van Ajax.
kapitaal moet je zelf genereren. Ben daarom blij als de jeugdopleiding zijn vruchten gaat afwerpen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, er zit ook zeker wel iets in als beleid, maar ik ben nog steeds van mening dat het kapitaal op het veld moet staan.
Gewoon verstandig kopen, niet lukraak.
Ja leuk, alleen een beetje lastig om ooit nog Europees iets te willen betekenen met zo'n beleid. Met alleen jeugd en wat spelers die andere clubs niet willen red je het echt nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind t juist goed dat Ajax dit doet. Salarisuitzonderingen moet je alleen maken voor spelers die zich al in het Ajax shirt hebben bewezen. Zo voorkom je ook scheve gezichten. En het is ook gewoon beter voor de portemonnee van Ajax.
Ja, maar mocht dat nou niet zo zijn, je moet wel mazzel hebben met doorstromen, moet je wel gewoon iemand halen vind ik. Je bent Ajax, je moet altijd meedoen om de titel, en als dat kan met eigen jeugd, respect, maar dat kan niet altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
kapitaal moet je zelf genereren. Ben daarom blij als de jeugdopleiding zijn vruchten gaat afwerpen.
Heerenveen tot in eeuwigheid 10 miljoen zelfs bij een 1 jarig contract voor elke kut speler geven ook niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja leuk, alleen een beetje lastig om ooit nog Europees iets te willen betekenen met zo'n beleid. Met alleen jeugd en wat spelers die andere clubs niet willen red je het echt niet
Klopt, daarom dus slim kopen, niet lukraakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen tot in eeuwigheid 10 miljoen zelfs bij een 1 jarig contract voor elke kut speler geven ook niet.
Met de aankopen die Ajax kan maken (die ook verantwoord zijn) ga je ook niet bij de Europese top aanhaken hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja leuk, alleen een beetje lastig om ooit nog Europees iets te willen betekenen met zo'n beleid. Met alleen jeugd en wat spelers die andere clubs niet willen red je het echt niet
Gedeeltelijk eens. Je moet niet kopen voor een overbruggingsjaar bijvoorbeeld. En altijd eerst in eigen keuken kijken, daarna pas elders.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar mocht dat nou niet zo zijn, je moet wel mazzel hebben met doorstromen, moet je wel gewoon iemand halen vind ik. Je bent Ajax, je moet altijd meedoen om de titel, en als dat kan met eigen jeugd, respect, maar dat kan niet altijd.
Ik zei dat ook niet Europese top, ik zei Europees iets betekenen. Maar als we op zo'n manier verder gaan dat we geen goede spelers kopen en alleen op de jeugdopleiding vertrouwen gaan we nooit vooruitgang boeken, en dan moet je zelfs maar geluk hebben dat je kampioen wordt. We moeten natuurlijk geen Sulejmani's meer halen, maar je moet ook niet te zuinig zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met de aankopen die Ajax kan maken (die ook verantwoord zijn) ga je ook niet bij de Europese top aanhaken hoor.
Voor een speler als Narsingh wel in mijn optiek.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zei dat ook niet Europese top, ik zei Europees iets betekenen. Maar als we op zo'n manier verder gaan dat we geen goede spelers kopen en alleen op de jeugdopleiding vertrouwen gaan we nooit vooruitgang boeken, en dan moet je zelfs maar geluk hebben dat je kampioen wordt. We moeten natuurlijk geen Sulejmani's meer halen, maar je moet ook niet te zuinig zijn.
Ach El Hamdaoui was het qua geld gewoon waard. Jammer dat het zo is gelopen maar natuurlijk wel gewoon een begenadigd voetballer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens. Je moet niet kopen voor een overbruggingsjaar bijvoorbeeld. En altijd eerst in eigen keuken kijken, daarna pas elders.
Ik wil gewoon geen El Hamdaoui of Sulejmani scenario's bij Ajax.
Sinds we juist meer op de jeugd zijn gaan letten zijn we weet kampioen geworden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zei dat ook niet Europese top, ik zei Europees iets betekenen. Maar als we op zo'n manier verder gaan dat we geen goede spelers kopen en alleen op de jeugdopleiding vertrouwen gaan we nooit vooruitgang boeken, en dan moet je zelfs maar geluk hebben dat je kampioen wordt. We moeten natuurlijk geen Sulejmani's meer halen, maar je moet ook niet te zuinig zijn.
Dat betekend dus dat Cruyff gelijk heeft. Het Ajax systeem is heiligquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sinds we juist meer op de jeugd zijn gaan letten zijn we weet kampioen geworden.
Geval: schoenmaker blijf bij je leest.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat Cruyff gelijk heeft. Het Ajax systeem is heilig
De jeugd is dan ook heel belangrijk, maar je moet wel een goede balans hebben tussen jeugd en aankopen. En dan moet je wel goede aankopen hebben, en niet aankopen die eigenlijk net wel/net niet goed genoeg zijn halen omdat ze goedkoop zijn of transfervrij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sinds we juist meer op de jeugd zijn gaan letten zijn we weet kampioen geworden.
Dat sowieso. Als je geld uitgeeft moet dat een directe versterking zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De jeugd is dan ook heel belangrijk, maar je moet wel een goede balans hebben tussen jeugd en aankopen. En dan moet je wel goede aankopen hebben, en niet aankopen die eigenlijk net wel/net niet goed genoeg zijn halen omdat ze goedkoop zijn of transfervrij.
Mwa Fisher en Eriksen heeft Ajax ook 1,5 miljoen per speler gekost.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als je geld uitgeeft moet dat een directe versterking zijn.
100% gegarandeerde investeringen manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa Fisher en Eriksen heeft Ajax ook 1,5 miljoen per speler gekost.
Met jeugdtalenten moet je soms risico nemen, als een van de twee doorbreekt heb je het geld er alweer uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik ook, aan die twee val je je financieel geen builquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Met jeugdtalenten moet je soms risico nemen, als een van de twee doorbreekt heb je het geld er alweer uit.
Niet te veel risico trouwens, maar 1.5 miljoen voor Eriksen is bijvoorbeeld gewoon goed, die kan je nu al sowieso voor 5 tot 10 verkopen.
Mee eens maar ging ook in op als je geld uitgeeft moet het een directe versterking zijn. Al was het inderdaad wel iets wat flauw.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Met jeugdtalenten moet je soms risico nemen, als een van de twee doorbreekt heb je het geld er alweer uit.
Niet te veel risico trouwens, maar 1.5 miljoen voor Eriksen is bijvoorbeeld gewoon goed, die kan je nu al sowieso voor 5 tot 10 verkopen.
Ja, maar dat waren 16 jarige, daar mogen ze van mij flink in investeren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet het wel iets opleveren natuurlijk, we hebben zoveel talent laten lopen dat ik kopen van dit soort spelers ook niet altijd even slim vind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, maar dat waren 16 jarige, daar mogen ze van mij flink in investeren.
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 13:14:05RTV Utrecht meldt dat @RodneySneijder naar #RKC gaat http://t.co/xCcw3bvd Perschef Teunen ontkent dit echter tegenover Ajax1.nl. #Ajax reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |