http://www.people.com/people/article/0,,20608003,00.htmlquote:Katie Holmes and Tom Cruise
After five years of marriage, Tom Cruise and Katie Holmes are getting a divorce, PEOPLE has learned exclusively.
"This is a personal and private matter for Katie and her family," says Holmes's attorney Jonathan Wolfe. "Katie's primary concern remains, as it always has been, her daughter's best interest."
The Rock of Ages star, 49, wed actress Holmes, 33, in an Italian castle in November 2006. They have daughter Suri, 6.
This was Holmes's first marriage and the third for Cruise, who previously was married to the actresses Nicole Kidman, with whom he has two children,
Ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:23 schreef Scorpie het volgende:
Voor iemand die een moederkoek opvrat gaatie wel makkelijk van de vrouw van zijn dromen af.
Vergeet de nachtegaalpoep niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:23 schreef Scorpie het volgende:
Voor iemand die een moederkoek opvrat gaatie wel makkelijk van de vrouw van zijn dromen af.
Ik verwacht dat Tom binnenkort in een Sheen-act doet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:38 schreef popolon het volgende:
Dat wordt een leuk interview of boek straks. 'My life with Tom Cruisology" Of misschien wel in paperback.
Ik koop liever een ijsje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Voor de geïnteresseerden verkoopt de Action al tijden lang de onofficiële biografie van Tom Cruise. Dit is echt een prima inkijk in zijn leven, verleden en Scientology in zijn algemeen. Overigens is het mooiste van het boek de prijs namelijk 1 euro!
http://www.dlisted.comquote:Every Scientologist just dropped the dick out of their mouth. Tommy Girl and Katie haven't been photographed together in what feels like eons, but I really thought they had at least 5 more years of fakery since nothing keeps a marriage going like a contract written in your own blood. NOTHING IS SACRED anymore, not even fake marriages. Brace yourselves, because we're going to be hearing about this for months or until Tommy eventually gets himself another beard wife. Then we'll do this all over again. My money's on Rooney Mara. She's young, and she looks like an alien AND a boy. Get that beard, Tommy!
tsjak. punt...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
VerassendKatie was compleet bekeerd tot zijn sektarische slavin. Van een vrolijke meid naar een volgzame vrouw die geen eigen mening of leven meer had.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Wat ik altijd zo vreemd vond aan de scheiding van Tom & Nicole was dat Nicole die kinderen nooit meer ziet. Hoop toch dat dat voor Katie beter gaat..
laten we hopen dat het haar gaat lukkenquote:Tom Cruise Divorce
KATIE FILED
Wants SOLE Custody
Exclusive
Katie Holmes is the one who filed for divorce and Tom Cruise was "blindsided" by Katie's legal move ... TMZ has learned.
We know Katie filed the divorce docs in New York on June 28, citing "irreconcilable differences." She is asking for sole legal custody and "primary residential custody" of the couple's 6-year-old daughter, Suri.
We also know Katie is asking for a "suitable amount" of child support.
Katie also asks for a division of property in her divorce docs, although we know there was a significant prenup that is based on California law. Katie makes no mention of the prenup in her filing.
We're told Tom "did not see this coming." We're told there is some "nastiness" here, evidenced by Katie's move to get sole legal custody.
Katie's divorce petition was filed anonymously, without names.
oh, komop, die gast is toch engquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:10 schreef vencodark het volgende:
Eens volgens deze.![]()
Ik vond het altijd al een eigenaardig stel. Hij die er simpelweg op geilt dat zij vroeger al groot fan van hem was ofzo.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
laten we hopen dat het haar gaat lukken
eigenaardig dekt de lading niet wmbquote:
Hier ook team Katie. Het lijkt mij zo'n schatje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef simmu het volgende:
[..]
eigenaardig dekt de lading niet wmb![]()
echt, ik krijg de rillingen van die gast. ik ga nu echt helemaal zo van go katie! go katie! run baby run
Ik ben op zich ook team Katie, maar laten we vooral hopen dat pa en ma het moddergooien en touwtrekken om dochter zoveel mogelijk laten en samen tot een regeling komen waarbij dochter papa gewoon kan blijven zien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
http://www.people.com/people/article/0,,20608112,00.htmlquote:"Kate has filed for divorce and Tom is deeply saddened and is concentrating on his three children," says a statement from his rep. "Please allow them their privacy to work this out."
Oke, dit zag ik niet aankomen, tót ik dit stukje van Katie las, geen wonder, denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
Kate-Catherine is iig nog een andere (lang/kort) versie. Van Katie naar Kate vind ik wel apart, maar wie weet vond zij het wel mooi. Je hebt mensen die een korte naam verkorten nog waarderenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Geinig hoe de advocaat van Katie het over 'Katie' heeft en de advocaat van Tom over 'Kate'. Ik vond het al zo raar toen Tom haar zo ging noemen. Net als Kate Middleton > Catherine.
Ja, oké. Van Kate naar Catherine vond ik ook wel wat meer voor prinsessen, ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kate-Catherine is iig nog een andere (lang/kort) versie. Van Katie naar Kate vind ik wel apart, maar wie weet vond zij het wel mooi. Je hebt mensen die een korte naam verkorten nog waarderen
Ja, dat is net als ehhhh.. Petra-Laurentien?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, oké. Van Kate naar Catherine vond ik ook wel wat meer voor prinsessen, ja.![]()
Volgens mij ging het om de 'match' tussen die twee. Zeggen ze dan he.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:05 schreef static het volgende:
Even voor mijn geheugen; toen hij met Nicole samen was konden ze geen kinderen krijgen omdat één van hen onvruchtbaar zou zijn, maar nu hebben ze allebei kinderen bij iemand anders. Hoe zit dat?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:38 schreef popolon het volgende:
Dat wordt een leuk interview of boek straks. 'My life with Tom Cruisology" Of misschien wel in paperback.
Welk stukje bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dit zag ik niet aankomen, tót ik dit stukje van Katie las, geen wonder, denk ik
"Katie filed"quote:
Aha!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Katie filed"Ik dacht heel even dat ze misschien samen voor een scheiding hadden gekozen...
quote:Tom Cruise & Katie Holmes Are Divorcing — It’s Official
One of Hollywood’s most iconic couples is calling it quits after 5 years of marriage. Find out all of the details behind their HUGE $275 million divorce!
Here’s a sentence we never thought we’d have to report: Tom Cruise, 49, and Katie Holmes, 33, are getting a divorce. ”This is a personal and private matter for Katie and her family,” Katie’s attorney Jonathan Wolfe tells People. “Katie’s primary concern remains, as it always has been, her daughter’s best interest.”
“Kate has filed for divorce and Tom is deeply saddened and is concentrating on his three children,” Tom’s rep tells HollywoodLife.com. “Please allow them their privacy to work this out.”
Tom and Katie were married in Nov. 2006 in Italy and welcomed daughter Suri, 6, into the world in April 2006.
A source close to the couple tells HollywoodLife.com exclusively that Katie wants sole custody of Suri because “she doesn’t want Tom polluting her with Scientology. She basically wants to protect her daughter and keep her away from all these freaks!”
TMZ reports that the couple has a prenup and is worth a combined $275 million. Katie reportedly wants full custody of Suri, as well as a division of property. Tom was reportedly “blindsided” by her decision to file.
We’re surprised by this news, but we did find it suspicious that Tom flew solo to the Rock of Ages premiere June 8 in Hollywood. Katie has also been seen looking “tired” in NYC recently, no doubt a result of stress surrounding the split.
quote:Katie Holmes To Earn $15 Million From Prenup With Tom Cruise?
Tom and Katie may have a reported combined fortune of $275 million, but according to their alleged prenup, Katie is set to earn half of Tom’s fortune! Find out all the details of their prenuptial agreement!
Tom Cruise and Katie Holmes announced their divorce on Friday June 29, and according to their reported prenup, Katie will earn a lot less than half of Tom’s fortune!
According to Life & Style, Katie signed a prenup that would earn her $3 million a year — up to $33 million — for each year that she was married to Tom! Katie is also reportedly entitled to a palatial home in Montecito, California! The interesting aspect of their reported prenup states that if Katie and Tom made it to their 11-year anniversary, the prenup would become null and void — and Katie would be entitled to half of Tom’s entire fortune!
With Tom, 49, and Katie’s marriage lasting a little over five years, it seems as though Katie, 33, is set to earn at least $15 million! But that’s not including the possiblity of child support and value from other assets!
Waarom staat er in dat tweede bericht achter elke zin een uitroepteken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bron: http://www.hollywoodlife.(...)marriage-separation/
.
[..]
Bron: http://www.hollywoodlife.(...)iage-prenup-divorce/
I didn't write it.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:06 schreef Poeke het volgende:
[..]
Waarom staat er in dat tweede bericht achter elke zin een uitroepteken?
Lees even dat tweede stuk dat ik quotte hierbovenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:07 schreef Starlie het volgende:
Toen ze gingen trouwen ging toch het gerucht dat ze net zoals Nicole (ook dat was een gerucht) een contract getekend zou hebben dat ze 10 jaar met hem getrouwd moest blijven om een x aantal miljoenen te krijgen?! Misschien had ze een contract van 5 jaar...
O ja sorry daar had ik geen zin in haha maar ik heb het gelezen, thanks!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lees even dat tweede stuk dat ik quotte hierboven.
En dat kom je nu pas melden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:40 schreef Jojoke het volgende:
Er gaat al jaaaaaaren het gerucht dat Katie een contract heeft van 5 jaar en dat Suri's biologische vader niet Tom Cruise is.
nouja genoeg geld het was nooit een superster, ik weet niet eens meer wat ze gedaan heeft voordat ze met hem trouwde....en na het huwelijk heeft ze ook niks meer gedaan...behalve suri altijd rond dragenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
Wel een rare prenup om geld aan het aantal jaren te hangen. Veel logischer zou zijn dat ze hun eigen assets zouden beschermen. Zo ruikt het idd naar een fake marriage. Maar waarom, Katie had genoeg geld zelf.
Dat doet een moeder toch, lijkt me niet zo vreemd.quote:
ja maar niet 24/7quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:58 schreef static het volgende:
[..]
Dat doet een moeder toch, lijkt me niet zo vreemd.
oja dat was het dat boring Dawson's Creekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken Katie ook alleen van Dawson's creek en ehhhh 1 film geloof ik.
Die foto's die je van haar met Suri ziet beslaan ook niet bepaald 24/7, toch?quote:
Ik vraag me ook af hoe leuk het voor een kind is om zo vaak die rij camera's voor je neus te hebben... en volgens mij doen ze het er ook om, om altijd die foto's te publiceren waar ze net moe is, en in de avond naar huis gaat ofzo... Arm dingquote:
Je bent/was erbij?quote:
Valt best mee, elk jaar toch wel iets. En daar krijgt ze heus geen broodkruimeltjes voor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:18 schreef sherezade het volgende:
nouja buiten dat heeft ze alsnog qua carierre bijna niets meer gedaan de afgelopen jaren
Waarom?quote:
Genoeg, toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:18 schreef sherezade het volgende:
nouja buiten dat heeft ze alsnog qua carierre bijna niets meer gedaan de afgelopen jaren
What's in a name.quote:
Privacy my ass. Dirt up!quote:"Kate has filed for divorce and Tom is deeply saddened and is concentrating on his three children. Please allow them their privacy."
En per project een miljoen of wat, stilzitten zou ik het inderdaad niet noemen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Genoeg, toch?Die heeft echt niet stil gezeten en verdient ze wel hoor.
Alleen al van de afgelopen 2 jaar (en daarbij is ze ook gewoon moeder):
2012 Responsible Adults (announced) - Liz Quinn
2013 Untitled Christian Camargo Project (filming)
2011 Jack and Jill - Erin Sadelstein
2011 How I Met Your Mother (TV series) - Naomi
2011 A Poem Is... (TV series) - Narrator
2011 The Kennedys (TV mini-series) - Jackie Kennedy
2011 The Son of No One - Kerry White
2010 Don't Be Afraid of the Dark - Kim
2010 The Extra Man - Mary Powell
2010 The Romantics - Laura Rosen
bronquote:All three of Tom Cruise's marriages ended when wife was 33
Soon after news broke about Tom Cruise and Katie Holmes' plans to divorce, fans noted a weird coincidence. All of Cruise's three marriages broke up when his wife at the time was 33, and ended when she was 34.
Cruise's first wife was Mimi Rogers (born in 56), who was 31 when she wed 25-year-old Cruise in May 1987 and 33 when they broke up in 1990.
Cruise then married Nicole Kidman (born in 67), 23, in December of 1990, and then separated in 2001, when Kidman was 33.
Holmes (born in 78), 28, and Cruise wed in 2006, seven months after daughter Suri was born. And when word came Friday that Holmes had filed for divorce, those with a sense of Cruise history noted that Holmes was also 33.
Divorces, in each case, came when the woman in question had turned 34 (or so we assume with Holmes, who will turn 34 in December).
The coincidence didn't go unnoticed on social media, where no weird fact is too small to escape notice.
"How weird is it that Tom Cruise's three failed marriages have all ended while the women were 34?" tweeted Karen D'Souza. Others tried to find a connection between the number 33 and Cruise's well-publicized Scientology faith.
And others had fun with a different numerical aspect of the Cruise-Holmes marriage. Wrote Adolf McGough, "Shoutout to Katie Holmes and Tom Cruise. Your marriage lasted 28.47 Kim Kardashian and Kris Humphries marriages."
bronquote:Holding Hands in Iceland
... 2 WEEKS AGO
Tom Cruise really had NO CLUE Katie Holmes planned to file for divorce -- at least judging by this photo, showing what appears to be a blissfully ignorant Tom clinging to his soon-to-be ex-wife ... just two weeks ago.
The photo was snapped on June 16th in a city called Reykjavik -- where Tom's been filming his new movie -- and by the looks of it, Tom wasn't suspecting a thing as far as divorce was concerned ... walking around hand-in-hand with Katie.
And Katie didn't let on either.
The pic is even more proof Tom was "blindsided" by the divorce papers.
Wow, ik dacht dat ze van Tom misschien niet eens meer mocht werkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Genoeg, toch?Die heeft echt niet stil gezeten en verdient ze wel hoor.
Alleen al van de afgelopen 2 jaar (en daarbij is ze ook gewoon moeder):
2012 Responsible Adults (announced) - Liz Quinn
2013 Untitled Christian Camargo Project (filming)
2011 Jack and Jill - Erin Sadelstein
2011 How I Met Your Mother (TV series) - Naomi
2011 A Poem Is... (TV series) - Narrator
2011 The Kennedys (TV mini-series) - Jackie Kennedy
2011 The Son of No One - Kerry White
2010 Don't Be Afraid of the Dark - Kim
2010 The Extra Man - Mary Powell
2010 The Romantics - Laura Rosen
Zolang Tom nog niks heeft gezegd geloof ik er nog niks van dat hij het niet heeft zien aankomen.quote:
Ze is 33! Maar sinds ze met Tom is, is ze er triester uit gaan zienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe oud is Katie???
op die foto ziet ze er fucking oud zeg, en dat zonder Leco!
Hebben we hier ookal een kliko, witte eettafel en golftas in het verhaal?
Zo niet: kuttopic
zeker als je een peuter hebt die niet zo goed op hakken kan lopenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:58 schreef static het volgende:
[..]
Dat doet een moeder toch, lijkt me niet zo vreemd.
nou gelukkig dat we de before-pics nog hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze is 33! Maar sinds ze met Tom is, is ze er triester uit gaan zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht even.quote:
ik hoop dat het arme wurm niet bij paps moet blijven maar gewoon bij katie blijft en dan voor de verandering eens opvoeding krijgt. misschien iets voor nanny jo? ik zie een taakquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:25 schreef Copycat het volgende:
Move over, Ruud & Estelle! It is time for the big dogs to play!
Ik neig naar Team Katie, maar zonder Zuri op de arm.
ik denk dat ze erg onderschat heeft hoe maf hij *en* die scientologygasten zijn, en vooral ook wat de invloed daarvan is op de kinderen (scientology dicteert een volledig 'vrije' houding tav kinderen, die dus als minivolwassenen gezien worden die hun eigen beslissingen maken)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:34 schreef Marrije het volgende:
Wist katie niet waar ze aan begon of is tom daarna pas bij scientology gegaan?
Dat laatste verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:36 schreef simmu het volgende:
[..]
ik denk dat ze erg onderschat heeft hoe maf hij *en* die scientologygasten zijn, en vooral ook wat de invloed daarvan is op de kinderen (scientology dicteert een volledig 'vrije' houding tav kinderen, die dus als minivolwassenen gezien worden die hun eigen beslissingen maken)
hier gaat geen gate van komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:25 schreef Copycat het volgende:
Move over, Ruud & Estelle! It is time for the big dogs to play!
Dat maken wij wel uit!quote:
Dan denk ik 'joh, dat wist je toch al toen je ging broeden'.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:43 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Naar verluidt heeft Katie Holmes de scheiding aangevraagd omdat ze vreesde dat Tom Cruise hun dochter Suri (6) te diep in de Scientology beweging zou sleuren.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:25 schreef Copycat het volgende:
Ach, schijnt wel vaker voor te komen dat een partner ineens zegt dat hij/zij er geen zin meer in heeft zonder dat de andere helft iets door heeft gehad.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:21 schreef vencodark het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Als Tom werkelijk geen benul had van haar plannen, is dat dan eigenlijk niet een beetje 'lullig'?
Ok, maar bij Ruud & Estelle is er veel meer kans op nieuwe dirt. Het hele Nederlands voetbalwereldje is misschien wel aan elkaar te linken. Met Tom & Katie kunnen we alleen nog wat vuurwerk van de Scientology verwachten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
En dit vind ik pas echt een gate, jammer dat het geen Nederlands stel isGullit en Stellemans zijn maar boring.
Misschien ook wel een gevalletje van oogkleppen op gehad.... Iets simpelweg niet willen zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach, schijnt wel vaker voor te komen dat een partner ineens zegt dat hij/zij er geen zin meer in heeft zonder dat de andere helft iets door heeft gehad.
quote:Voogdijstrijd ontbrandt tussen Tom Cruise en Katie Holmes
NEW YORK - Het lijkt er op dat Tom Cruise en Katie Holmes in een vechtscheiding zijn beland. Hoewel het huwelijkscertificaat van de twee in Californië ligt, heeft Katie Holmes de scheidingspapieren ingediend in New York.
Hierdoor heeft zij meer kans om de volledige voogdij over hun zesjarige dochtertje Suri te krijgen, schrijft TMZ.
Volgens de entertainmentwebsite staan New Yorkse rechters er om bekend dat zij zeer kritisch staan tegenover gedeelde voogdij wanneer ouders ruzie met elkaar hebben. Kinderen zouden volgens de rechters lijden onder de vele conflicten. .
In Californië staat de rechterlijke macht echter veel positiever tegen over gedeelde voogdij. Bronnen melden TMZ dat Tom daarom mogelijk gaat proberen de zaak daar te laten behandelen.
misschien komt hier lange vermoede dirt naar boven...de vermeende geaardheid van Tom...dan kan het toch een mooie gate wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar bij Ruud & Estelle is er veel meer kans op nieuwe dirt. Het hele Nederlands voetbalwereldje is misschien wel aan elkaar te linken. Met Tom & Katie kunnen we alleen nog wat vuurwerk van de Scientology verwachten.
En misschien dat zij dat Scientology gebeuren steeds enger ging vinden en misschien liet hij zich daar meer en meer door meesleuren en heeft ie het niet eens gemerkt dat zij zo ongelukkig was.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:58 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Misschien ook wel een gevalletje van oogkleppen op gehad.... Iets simpelweg niet willen zien.
Katie Holmes is zélf lid....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En misschien dat zij dat Scientology gebeuren steeds enger ging vinden en misschien liet hij zich daar meer en meer door meesleuren en heeft ie het niet eens gemerkt dat zij zo ongelukkig was.
Of misschien durfde ze het niet te laten merken, bang voor de gevolgen, en pas als ze genoeg mensen om zich heen verzameld had om haar bij te staan bij de scheiding de boel heeft ingezet. Zoiets denk ik, stiekem.
Ja snap ik, maar zou de één er niet veel meer naar kunnen leven en zich er door mee laten zuigen dan de ander? Dat hij er veel verder in ging, bv met die dochter, en dat zij dat van te voren niet goed heeft in kunnen schatten?quote:
Kan ook, maar soms kan het ook als een verrassing komen (niet geen eigen ervaring maar wel in de kennissenkring)..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:58 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Misschien ook wel een gevalletje van oogkleppen op gehad.... Iets simpelweg niet willen zien.
Dit plus de 33-link. Freaky.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht even.
Geboren in 1956, geboren in 1967 en geboren in 1978. Als deze scheiding voorbij is kunnen de dames geboren in 1989 beter onderduiken
Nou inderdaad, sprekend Tomquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:56 schreef Greys het volgende:
Nou, dan heeft ze dat van Tom, gezien de foto hier boven van hun drieBrrrr.
Tja daar lijkt ze teveel op Tom voorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh wacht, misschien komt nu ook wel naar boven dat Tom de vader niet is
En in een spoiler het lange verhaal, maar toch enigszins alles samengevat:quote:- Mission Impossible star 'deeply saddened' by wife's decision to end union
- Actor said 'I am very lucky to be married to her' just two weeks ago - Told crowd at Friar's Club event that 'amazing' Katie made his suit
- Couple led separate lives in recent months, with Katie refusing to join him on Rock of Ages promotional tour
- Katie felt 'like a robot'
- Tom's lewd W magazine cover left her 'speechless' with disgust
- Katie's parents 'pleased to have their daughter back'
- Couple seen holding hands in Iceland VERY recently
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Want? Wat is hun missie? Wat zijn de gevaren voor 'ons'?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:28 schreef Ebethron het volgende:
Iedereen die daarin gelooft moeten ze opsluiten! Dus ook Tom Cruise.
quote:za 30 jun 2012, 17:39
Katie Holmes stiekem op huizenjacht
AMSTERDAM - Katie Holmes is al een aantal weken, voordat ze afgelopen donderdag de scheidingspapieren indiende, in het geniep op zoek gegaan naar een nieuw onderkomen voor haar en dochter Suri.
Katie (33) heeft zonder dat Tom Cruise (49) het wist een appartement gehuurd in New York, weet US Weekly te melden.
Er wordt veel gespeculeerd over de reden van de breuk. Scientology, waar Tom een fervent aanhanger van is, zou Katie hebben doen besluiten bij haar man weg te gaan. Ook het feit dat Katie sinds het huwelijk weinig rollen in films heeft aangeboden gekregen, wordt als oorzaak genoemd.
Tom en Katie trouwden vijf jaar geleden in Rome
http://www.nu.nl/achterkl(...)lucht-scheiding.htmlquote:'Ouders Katie Holmes opgelucht door scheiding'
AMSTERDAM - De ouders van Katie Holmes halen opgelucht adem nu het huwelijk van hun dochter en Tom Cruise op de klippen is gelopen.
Een ingewijde vertelt aan de Amerikaanse entertainmentsite Radar Online dat ze blij zijn dat ze de 'oude Katie' weer terughebben. Naar verluidt wil Holmes scheiden om hun 6-jarige dochter te beschermen tegen het Scientology-geloof van Cruise.
Het acteurskoppel maakte vrijdag bekend een punt te zetten achter hun huwelijk. Martin en Kathleen Holmes waren niet blij met de relatie, maar vonden dat ze hun dochter niet konden verbieden haar hart te volgen.
Volgens de ingewijde was het moeilijk voor Holmes' ouders om te zien hoe Cruise haar in zijn macht had, het voelde voor hen alsof ze hun dochter kwijt waren.
Verdrietig
De ouders van de actrice vinden het verdrietig dat hun dochter een scheiding moet doorstaan, maar zijn blij de 'sterke en onafhankelijke' Katie weer terug te zien. "Ze hoeft de breuk niet in haar eentje te verwerken", aldus de ingewijde . "En ook om haar financiële situatie hoeft ze zich geen zorgen te maken."
De ouders van Holmes, die de volledige voogdij over haar dochter heeft aangevraagd, maken zich wel grote zorgen om hun kleindochter Suri. "Zij probeert te begrijpen wat er aan de hand is en heeft de emoties van haar moeder goed in de gaten."
Huis
Holmes heeft voor de bekendmaking dat zij en Tom Cruise uit elkaar gaan alvast de nodige voorbereidingen getroffen. Dat weet Us Weekly.
De actrice huurde vlak voordat ze de scheidingspapieren indiende een huis in New York voor haar en haar dochter. Bronnen onthullen dat de actrice zeker wilde weten dat de twee na de breuk meteen een ander dak boven hun hoofd zouden hebben.
De Top Gun-ster zat op dat moment in IJsland voor de opnames van Oblivion. Daardoor kon Holmes de scheidingspapieren in alle rust invullen
Mooie titel voor de komende gatequote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:38 schreef popolon het volgende:
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:07 schreef Poeke het volgende:
[..]
Cruisology-gate? Kan de banner wel aanpassen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)p_huizenjacht__.htmlquote:Tom Cuise vecht om voogdij Suri
van onze redactie
AMSTERDAM - Het lijkt een heuse vechtscheiding te worden tussen Tom Cruise en Katie Holmes. Tom wil er namelijk alles aan doen om te voorkomen dat Katie de volledige voogdij krijgt over hun 6-jarige dochter Suri.
Tom bereidt zich voor op een juridische strijd om zijn oogappeltje. Dit meldt RadarOnline. Een bron: "Er is geen haar op zijn hoofd die eraan denkt om Katie weg te laten komen met een volledige voogdij. De messen zijn geslepen."
Katie wil de scheiding officieel maken in New York, omdat ze daar meer kans zou hebben volledige voogdij te krijgen. Maar Tom is van plan om een verzoek in te dienen de scheiding in Californië rond te maken, ook omdat Los Angeles het vaste woonadres was van hem en zijn toekomstige ex.
quote:Katie Holmes stiekem op huizenjacht
van onze redactie
AMSTERDAM - Katie Holmes is al een aantal weken, voordat ze de scheidingspapieren indiende, in het geniep op zoek gegaan naar een nieuw onderkomen voor haar en dochter Suri.
Katie (33) heeft zonder dat Tom Cruise (49) het wist een appartement gehuurd in New York, weet US Weekly te melden.
Er wordt veel gespeculeerd over de reden van de breuk. Scientology, waar Tom een fervent aanhanger van is, zou Katie hebben doen besluiten bij haar man weg te gaan. Ook het feit dat Katie sinds het huwelijk weinig rollen in films heeft aangeboden gekregen, wordt als oorzaak genoemd.
Tom en Katie trouwden vijf jaar geleden in Rome.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op Josh of Chris... En de twijfel kwam toch ook door de rare zwangerschapsfoto's, het feit dat het maaaaanden duurde voor er een foto kwam en dat kind toen een maand of drie ouder leek dan ze zou moeten zijn...
Ja dit soort foto'squote:
Daar kwam toch de wind onder haar bloesje?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dit soort foto's
En er was er ook één waarbij haar navel wel zo'n ventiel leek van een opblaasbadje.
De ene theorie is dat er een draagmoeder is gebruikt en de andere theorie dat ze eerder is bevallen dan gemeld en daarna de zwangerschap verder fakete. Hoe dan ook, de foto hierboven is een mooi voorbeeld
Ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:16 schreef Lienekien het volgende:
Daar kwam toch de wind onder haar bloesje?
Nee daar geloof ik helemaal niets vanquote:Op zondag 1 juli 2012 01:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op Josh of Chris... En de twijfel kwam toch ook door de rare zwangerschapsfoto's, het feit dat het maaaaanden duurde voor er een foto kwam en dat kind toen een maand of drie ouder leek dan ze zou moeten zijn...
nature- nurture he... kind is tot nu toe ook helemaal verpest door haar opvoedingquote:Op zondag 1 juli 2012 11:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik helemaal niets vanJosh zou veel leukere kinderen produceren
Ja dat viel mij ook al opquote:Op zondag 1 juli 2012 14:58 schreef Bamba het volgende:
Suri lijkt wel heel veel op die neef van Tom vind ik
Hun missie is dat ze je zogenaamd willen helpen. Eerst door je te analyseren in sessies (genaamd auditing). Deze sessies moet je kopen en zijn niet goedkoop. Vervolgens beloven ze je te "repareren" tegen je raadt het al, meer geld.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Want? Wat is hun missie? Wat zijn de gevaren voor 'ons'?
Of moet ik zelf Google opstarten?
http://www.telegraaf.nl/p(...)liepen_apart___.htmlquote:zo 01 jul 2012, 17:36
'Tom Cruise en Katie Holmes sliepen apart'
AMSTERDAM - Tom Cruise en Katie Holmes zouden al een tijdje niet meer onder hetzelfde dak hebben geslapen.
Dit schrijft TMZ.
Terwijl Katie de weken voor het aankondigen van de scheiding in hun appartement in New York verbleef, gaf de Amerikaanse acteur de voorkeur aan een kamer in het Greenwich Hotel, ook in New York.
De twee zouden al langer in een huwelijkscrisis zitten. Buren kunnen de laatste keer dat ze Tom hebben gezien niet meer herinneren.
Volgens bronnen heeft Katie zelfs een nieuw appartement. De actrice zou heen en weer pendelen tussen het appartement dat ze samen met Tom heeft en haar eigen optrekje
Nou dát zou idd wat zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef formerjellybean het volgende:
Het zou nog leuker zijn als Tom uit de kast zou komen en John Travolta gaat daten
Ik vraag me sowieso af wat er zoal op de 'mannenvleugel' in dat Scientology-gebouw gebeurt. Zal vast niet gemoedelijk cognacjes wegtikken zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef formerjellybean het volgende:
Het zou nog leuker zijn als Tom uit de kast zou komen en John Travolta gaat daten
Bedankt voor de info.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:05 schreef Ebethron het volgende:
Hubbard begon met Dianetics dat hypnose sessies zijn om je van de geboorte trauma af te helpen. Scientology gelooft namelijk dat ze entiteiten zijn, zogenaamde "Theta Beings" die de menselijke geboorte als een zeer traumatische ervaring ervaren. Ze gebruiken onze lichamen als een hulsels en hoppen van de een naar de andere.
Vond ik ook!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:58 schreef Bamba het volgende:
Suri lijkt wel heel veel op die neef van Tom vind ik
Ergens vermoed ik dat er een boel closet homo's zijn die genezen willen wordenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wat er zoal op de 'mannenvleugel' in dat Scientology-gebouw gebeurt. Zal vast niet gemoedelijk cognacjes wegtikken zijn.
Ik denk ook niet dat ze het erg zou vinden joint custody te krijgen met de echte vader.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:24 schreef Markeerstift het volgende:
Maar stel, Josh of Chris is de vader. Dan is het voor Katie toch vrij makkelijk om de voogdij te krijgen?
Al krijgt ze dan misschien wel met een van die twee heren aan de stok qua voogdij. Maar dan is Suri iig uit de handen van Scientology!
Uiteraard, nadat Penelope Cruz en Sofia Vergara waren weggevlucht toen Cruise ze in zijn kliek wilde "introduceren", hebben ze maar gekozen voor een simpel, gemakkelijk beïnvloedbaar wicht. Volgens "insiders" (quote:Op zondag 1 juli 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Misschien is Katie voor Tom wel lid geworden van Scientology en zien ze haar dus als 'aanhanger'.
Daarbij worden andere hscheidingen van 'bekende' mensen wel goedgekeurd (ik denk nu even aan Giovanni Ribisi de broer van Phoebe in friends, die met een fanatieke aanhangster was getrouwd.quote:The church of Scientology bans members from having contact with doubters of the faith or unbelievers called PTS - potential trouble source.
A difference of religious viewpoints can lead some Scientology members to divorce
Maar, maar, ik wil geen roze dragenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:13 schreef kvd het volgende:
oh, en de shirts zijn te verkrijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie eerlijk gezegd helemaal niks van Tom in Suri. Katie zie ik er wel in terug. Poosje geleden eens een bio gelezen over Tom daar werd de theorie ook al in aangehaald dat ie niet de vader is en idd verschillende andere kandidaten w.o. die Ron Hubbard, zijn zaad zou ingevroren zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:35 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de gelijkenis erg treffend!! Vooral die lach
Die voorbereiding zal wel niet voor niks zijn...quote:Katie 'plotted divorce from Tom for WEEKS and rented a Manhattan hideaway to escape with Suri:
Vind je? SC is echt gestoord hoor, ik zie ze daar best voor aan bovendien wordt dit al vaker gedaan. Ik vind het ook een beetje typisch dat Tom bij al zijn exen geen kinderen verwekte en voor adoptie ging.quote:Op maandag 2 juli 2012 07:49 schreef starla het volgende:
Wat een BS zeg. Suri nakomeling van Hubbard haha
Ik zit gewoon mee te lezen met al het scheidingsleed en me stiekem te verkneukelen zoals trieste wijven zoals ik dat doen, maar ik kan zowaar iets toevoegen hier: Mimi was al lid van de Scientology, sinds kind al, ik geloof dat haar vader zo'n centrum leidde zelfs. Dus Tom is via Mimi bij die club terecht gekomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef kvd het volgende:
ja, maar Nicole was dat ook, en die scheiding werd wel erkent. En Mimi werd ook aanhanger dankzij Tom.
Mwah, de ene wilt een eigen kind, de ander addopteert graag. Katie is Nicole toch ook niet... Kijk eens naar mannen die aan een tweede leg beginnen, terwijl ze bij de ex al lang geen kinderen meer wilde hebben, maar de nieuwe vrouw wel, en dus gaan ze weer opnieuw aan de baby.quote:Op maandag 2 juli 2012 07:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind je? SC is echt gestoord hoor, ik zie ze daar best voor aan bovendien wordt dit al vaker gedaan. Ik vind het ook een beetje typisch dat Tom bij al zijn exen geen kinderen verwekte en voor adoptie ging.
Nicole is een paar keer zwanger geweest, naar kreeg telkens een miskraam.quote:Op maandag 2 juli 2012 07:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind je? SC is echt gestoord hoor, ik zie ze daar best voor aan bovendien wordt dit al vaker gedaan. Ik vind het ook een beetje typisch dat Tom bij al zijn exen geen kinderen verwekte en voor adoptie ging.
Dan vraagt Katie toch gewoon een vaderschapstest aan om zo de voogdij te krijgenquote:Op maandag 2 juli 2012 07:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie weet stemde ze er wel mee in of is ze geindoctrineerd en onder druk gezet destijds. Als je je een beetje verdiept in de SC dan lees/ hoor je vreemde en nare verhalen over ze. Ze zijn tot alles in staat iig.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:41 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan vraagt Katie toch gewoon een vaderschapstest aan om zo de voogdij te krijgen.
Hopelijk heeft Katie meer geluk bij haar volgende partner.
Ik ga er vanuit dat Katie wel weet wie de vader is. Zou Katie niet sterker staan als ze kan bewijzen dat Tom niet de biologische vader is?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie weet stemde ze er wel mee in of is ze geindoctrineerd en onder druk gezet destijds. Als je je een beetje verdiept in de SC dan lees/ hoor je vreemde en nare verhalen over ze. Ze zijn tot alles in staat iig.
juh, ik ben het zeker wel met je eens dat het naief en dom was. maar ja: dat zijn we toch allemaal wel eens geweest. daar hoef je toch niet de rest van je leven voor te betalen?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:20 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Katie wel weet wie de vader is. Zou Katie niet sterker staan als ze kan bewijzen dat Tom niet de biologische vader is?
Ik vind het wel makkelijk dat iedereen nu gelijk voor Katie kiest. Haar keuze voor Tom was al naïef/dom imo. De halve wereld weet dat Tom een vrij fanatiek aanhanger en ook hoog geplaatst lid is van Scientology. Die haal je echt niet zomaar uit die wereld.
Tsja, zelden zoiets neps gezien als het Couch-jumping moment bij Oprah.quote:Op maandag 2 juli 2012 07:23 schreef JohannesKozijn het volgende:
En hij was nog wel zo blij in 2005 bij Oprah
Ik snap nooit zo goed wat er gek is aan Suri.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:05 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het goed van Katie dat ze bij die gek is weggegaan. Suri is al zo'n raar kind imhoNu wordt het misschien wel een normale meid.
Heb je dat hele interview gezien? Ik dacht serieus dat ie teveel XTC had gesnoept, wat een gek.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Tsja, zelden zoiets neps gezien als het Couch-jumping moment bij Oprah.
Kan ze niks aan doen nee, en echt leuk zal het ook niet zijn...quote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef Juweel het volgende:
Het enige rare aan Suri is het feit dat haar ouders wereldberoemd zijn en er élke dag horden fotografen ze op staan te wachten, waar ze ook zijn. Kan dat kind ook niets aan doen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef Poeke het volgende:
Katie zou natuurlijk wel gek zijn als ze nu een vaderschapstest zou afdwingen. Als Suri niet van Tom is vangt ze geen alimentatie voor haar. Nee, wat ze nu doet is veel slimmer; zij in het eentje de voogdij en ondertussen flink geld ontvangen. En mocht ze de voogdij moeten delen kan ze die vaderschapstest alsnog aanvragen.
Dat vind ik nog wel het meest griezelige eigenlijk, die enge 'kerk' erachter....quote:Op maandag 2 juli 2012 14:20 schreef popolon het volgende:
. Zeker niet waar het Cruise's sekte betreft want die geven niet op.
Plus dat diezelfde fotografen er schijnbaar ook nog eens een sport van lijken te maken foto's te plaatsen waarop ze minder leuk staat.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ze niks aan doen nee, en echt leuk zal het ook niet zijn...
Grappig hoe de psychose van 1 man verwordt tot zo'n enge sekte. En hoe beïnvloedbaar onzekere sterren als Tom Cruise blijkbaar zijn dat ze erin meegaan. Lijkt trouwens sterk op het verhaal van Prometheusquote:Op maandag 2 juli 2012 01:42 schreef emss het volgende:
Scientology was founded by Fifties sci-fi writer L. Ron Hubbard, who taught his disciples that humans are descended from space aliens called Thetans![]()
Ja dat ook nog.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat diezelfde fotografen er schijnbaar ook nog eens een sport van lijken te maken foto's te plaatsen waarop ze minder leuk staat.
daar is toch al een paar keer een rel over geweest?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jessica_Feshbach
Grappig, valt me op hoe weinig kritisch dit artikel is en hoeveel het die assistente ophemelt. Heb sterk het idee dat Scientologisten die artikelen goed in de gaten houden.
Ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken dat een het tamelijk verwend mèske is hoor... en daar worden kinderen in de regel niet prettiger van.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat diezelfde fotografen er schijnbaar ook nog eens een sport van lijken te maken foto's te plaatsen waarop ze minder leuk staat.
Ze is dan ook op zijn Scientologies opgevoed (zij bepaalt wat ze wil en doet). Krijg je vast fijne kinderen vanquote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken dat een het tamelijk verwend mèske is hoor... en daar worden kinderen in de regel niet prettiger van.
Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar er staat me bij dat degene die indertijd haar vriend was een rechtszaak t.a.v. Scientology heeft verloren en een faillissement aan moest vragen. Maar het kan ook zijn dat ik me dat verkeerd herinner.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:56 schreef Lienekien het volgende:
Ze hebben ook jarenlang hun best gedaan om Karin Spaink, publiciste en heel kritisch over Scientology, de mond te snoeren. Tot de rechtbank aan toe. Zonder succes, als ik me goed herinner.
Hij zal er geen boterham minder voor eten hij heeft geld genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:56 schreef trovey het volgende:
Ik zie Tom nog steeds springen op de bank van Oprah....nu zal die wel weer springen....van woede over de alimentatie.
http://www.tvgids.nl/arti(...)op_Scientology-boot/quote:Tom Cruise wilde Suri op Scientology-boot
Tom Cruise wilde dochter Suri op een Scientology-boot zetten. Deze boot van Sea Organization indoctrineert de bezoekers met het geloof. Katie zag een scheiding als laatste strohalm om dit te voorkomen.
Katie Holmes is ervan overtuigd dat ex-man Tom Cruise hun dochter Suri op een Scientology-schip wilde zetten. Vrienden van Katie zeggen tegen TMZ dat de actrice een scheiding als enige uitvlucht zag. Het zou gaan om een boot van Sea Organization, een hardcore aftakking van Scientology. Tom zou hun 6-jarige dochter op het schip willen laten wonen.
Bootcamp
Katie en Tom ruziën al langer over de Scientology. Toms idee om Suri op de boot te zetten, was voor Katie het breekpunt. The Sea Organization is een soort Scientology-bootcamp. Verscheidene ex Scientology-aanhangers hebben zich publiekelijk uitgesproken tegen het bijna militaire regime aan boord.
http://www.tmz.com/2012/0(...)-tom-cruise-divorce/quote:Katie Holmes has fired her old security team because they were way too close to Tom Cruise ... TMZ has learned.
The team -- made up of a bodyguard and driver -- worked for Tom for years, before Tom even met Katie ... and when he and Katie hooked up, Tom assigned the duo to Katie full-time.
The security team worked directly for Katie for years -- but today, Katie appeared with a new security detail made up of 5-6 bodyguards. Neither the old bodyguard nor the driver was anywhere in sight.
Sources connected to the actress tell us, Katie let the old team go after filing for divorce last week -- because of their allegiance to Tom. It's unclear if the duo were Scientologists.
The last time Katie was seen with her old security team was last Tuesday. Katie filed for divorce on Thursday.
Soooooooo not gonna happenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Zou wat zijn als alles met een sisser aflooptKatie en Tom ondertekenen gezamenlijk de papieren, Suri is om de week bij paps en om de week bij mams, en het drama is afgewend
Whehehe, dat zou wat zijn! Al hoop ik het wel voor Suriquote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Zou wat zijn als alles met een sisser aflooptKatie en Tom ondertekenen gezamenlijk de papieren, Suri is om de week bij paps en om de week bij mams, en het drama is afgewend
Geeft je toch te denken; een scheiding voorbereiden is èèn ding maar tot in zulke details allemaal idd..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef Mula het volgende:
Volgens TMZ heeft Katie in de echtscheidingspapieren aangegeven dat het huwelijk al een half jaar geleden niet meer te redden was EN dat ze beiden al twee jaar inwoners van New York zijn. Als ze dat kan bewijzen, zal de rechtszaak in New York dienen en heeft ze een veel grotere kans om het gezag over Suri te krijgen, aangezien NY niet zo happig is op gedeeld gezag indien de ouders niet met elkaar door een deur kunnen.
Katies vader is advocaat. Iets zegt me dat deze scheiding heel erg goed is voorbereid door Katie.
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-katie-holmes.htmlquote:Scientology ontkent volgen Katie Holmes
LOS ANGELES - Katie Holmes hoeft zich blijkbaar nergens druk om te maken. Scientology ontkent dat de religieuze beweging de aanstaande ex-vrouw van Tom Cruise achtervolgt.
''Scientology volgt Katie niet en houdt haar ook niet in de gaten'', zegt de advocaat van de kerk tegenover TMZ.
Zondag ontstonden er geruchten dat de religieuze beweging Holmes schaduwt.
In de afgelopen weken zou namelijk meerdere keren dezelfde mysterieuze auto in de buurt van de actrice zijn gespot. Ook zouden onbekende mannen haar achtervolgen.
Volgens TMZ denkt Holmes dat ze in de gaten wordt gehouden door Scientology, omdat ze sinds de scheidingsaanvraag als een bedreiging voor de organisatie wordt gezien.
Tom Cruise en Scientology zijn een geduchte tegenstander. Tot nu toe lijkt ze het allemaal erg goed aan te pakken.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geeft je toch te denken; een scheiding voorbereiden is èèn ding maar tot in zulke details allemaal idd..
Zo! Die ziet er gelijk een stuk frisser uitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:02 schreef emss het volgende:
The smile that says I'm free! Katie Holmes emerges for the first time since filing for divorce as she films Project Runway
-Katie claims her marriage to Tom Cruise was 'irretrievably' broken for at least six months
-She 'fears Tom Cruise planned to send Suri away to hardcore Scientology organisation Sea Org'
-Police called to investigate 'heavily armed gunmen watching star'
-Her lawyer father helped to plot divorce action
http://www.dailymail.co.u(...)-filing-divorce.html
Mja, maar zij hadden toch een contract dat 'afliep'?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:39 schreef Leandra het volgende:
Bij Kidman was Cruise degene die de scheiding aanvroeg, ze was toen nota bene zwanger en claimde van de schok een miskraam te hebben gehad.
Volgens mij is dit de eerste keer dat Tom aan de kant gezet wordt ipv andersom, dat zou ook verklaren waarom Scientology in het verleden niet moeilijk deed over z'n echtscheidingen.
en ze kan weer de hakken uit de kast halenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo! Die ziet er gelijk een stuk frisser uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat ook een foto'tje bij van Nicole Kidman, toen zij een advocatenkantoor verliet mbt het scheiden van Tom CruiseOok al zo blij!
[ afbeelding ]
Bij Oprah weet je het natuurlijk ook nooit, vergeet niet alles draait bij haar om de kijkcijfers...in hoeverre kun je die vriendschap serieus nemen vanuit haar kant.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:02 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Een relatie aangaan met een beruchte en dominante SC-psycho, en dan achteraf gaan nadenken over hoe dat kind opgevoed moet worden, en daar het huwelijk door laten stranden. Good thinking!
Ik sta aan haar kant. Maar wat een dom wicht. Wat me nog meer stoort is dat een dergelijke psycho zo populair is bij een celeb zoals Oprah (persoonlijke vriend). Die sla ik toch qua iq en eq hoog aan, maar kennelijk vergis ik me totaal. Van de Beckhams snap ik het nog wel, ook zo'n dom oppervlakkig volk, maar dat Oprah daar niet doorheen prikt.
Hij is wel een top acteur trouwens. Zijn psychopatische zelfverzekerde uitstraling komt goed uit de verf in zijn films als held.
Oprah is wel een allemansvriend idd. Die heeft de vrienden voor het uitkiezen. Misschien wel de populairste persoon in de showbizniz van de US. Kreeg iedereen op de bank bij haar, en iedereen die haar adoreert. Waarom zou ze uitgerekend Cruise uitkiezen als personal friend. Ze heeft dat niet nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
Bij Oprah weet je het natuurlijk ook nooit, vergeet niet alles draait bij haar om de kijkcijfers...in hoeverre kun je die vriendschap serieus nemen vanuit haar kant.
Ik denk dat Oprah iedereen uit de celeb wereld graag te vriend houdt, ze is natuurlijk ook een slimme zakenvrouw en ze houdt graag iedereen achter de hand...
Dat laatste is natuurlijk mogelijk in een oppervlakkige vriendschap.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:20 schreef Lienekien het volgende:
De kritiek op Oprah impliceert dat ze zijn SC voor zoete koek slikt. En dat is natuurlijk helemaal niet gezegd.
Wie zegt dat je alleen bevriend kan of mag zijn met mensen die hetzelfde denken als jij?
Nee, hij claimde achteraf dat ze al op 21 december uit elkaar waren, 3 dagen voor hun (voor hun met vrienden gevierde) 10-jarig huwelijk, want dat scheelt onder Californische wet nogal wat qua financiële verplichtingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, maar zij hadden toch een contract dat 'afliep'?
Damn, wat een close-ups van Katie. Die zal ook wel door de wasstraat zijn gegaan om het feit dat er nu niet 10 maar 40 camera's op d'r koppie staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo! Die ziet er gelijk een stuk frisser uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat ook een foto'tje bij van Nicole Kidman, toen zij een advocatenkantoor verliet mbt het scheiden van Tom CruiseOok al zo blij!
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-niets-huwelijk.htmlquote:Katie Holmes houdt niets over aan huwelijk
AMSTERDAM - Katie Holmes kan fluiten naar het fortuin van Tom Cruise. De twee zijn namelijk getrouwd onder huwelijkse voorwaarden. Volgens ingewijden is Katie daar echter niet rouwig om.
"Het gaat haar niet om het geld", vertelt een bron aan entertainmentsite TMZ. "Zo zit ze niet in elkaar. Ze houdt van werken."
Maandag werd bekend dat de 33-jarige actrice een rol krijgt in Responsible Adults, waarvoor de opnamen later dit jaar van start gaan. Ook werd ze, zonder trouwring, gespot tijdens opnamen voor Project Runway, waar Katie als gastjurylid optreedt.
Hoewel Holmes zelf geen geld wil van haar ex, met wie ze vijf jaar getrouwd was, wil ze wel alimentatie voor hun 6-jarige dochter Suri.
De actrice eist daarnaast de volledige voogdij over het meisje. Holmes vreest dat haar dochter wordt gehersenspoeld door het Scientology-geloof, waarvan Cruise een fervent aanhanger is.
Door: Novum
Lijkt me logisch, ik las ergens dat de afspraak 3 miljoen per jaar was, tot een maximum van 33 miljoen (11 jaar), en dat daarna de huwelijkse voorwaarden zouden vervallen en ze dus volledig zou meedelen bij een echtscheiding.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ah ze zijn getrouwd op huwelijkse voorwaarden, aldus een artikel op Nu.nl.
Dat dacht ik ook ergens gelezen te hebben. Lijkt me wel een redelijke overeenkomst. Een overeenkomst die er vanuit gaat dat het lang gaat duren maar Tom toch enigszins ingedekt voor als het mis gaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, ik las ergens dat de afspraak 3 miljoen per jaar was, tot een maximum van 33 miljoen (11 jaar), en dat daarna de huwelijkse voorwaarden zouden vervallen en ze dus volledig zou meedelen bij een echtscheiding.
Kan het me heel goed voorstellen. Als het écht allemaal klopt van die creepy Scientology-invloed, wil zij als moeder natuurlijk niets liever dan dat haar dochter gewoon veilig is. Daar kan het geld van je ex waar je nu misschien zelf bang voor bent niet tegenop. Daarnaast is Katie vast zelf prima in staat om van haar eigen inkomsten voor zichzelf en Suri te zorgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-niets-huwelijk.html
Je kunt het ook omdraaien: op televisie komt hij tegenwoordig als een engerd over, maar misschien is hij wel heel aardig en geestig, of zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:14 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Al kan ik me voorstellen dat Cruise een man van veel gezichten is. In veel interviews komt ie gelikt over, maar hij laat zelden het achterste van zijn tong zien als het om die sekte gaat. Dat kost hem populariteit en dat weet ie. Die goodguy rol zal ie ook wel met verve jegens Oprah spelen, maar zij zou beter moeten weten.
quote:Katie Holmes krijgt geen cent
NEW YORK - Katie Holmes en Tom Cruise tekekenden in 2006 een uitgebreid huwelijkscontract, waardoor Katie niet hoeft te rekenen op een deel van het fortuin van Cruise. Maar volgens ingewijden zit ze daar ook helemaal niet op te wachten. "Katie is niet bezig met zijn geld."
Foto: AFP
TMZ maakt korte metten met de roddel dat Holmes tientallen miljoenen zou meekrijgen. Katie kan er echter niet mee zitten. "Ze is niet getrouwd om het geld. Ze is niet zo'n vrouw meisje. Ze vindt het heerlijk om te werken", aldus een bron. Ze zou wel alimentatie voor hun 6-jarige dochter Suri eisen. Ook wil de actrice daarnaast de volledige voogdij over het meisje.
De actrice is bang dat Tom hun dochter naar de radicale Sea Organization stuurt, een internaat van de Scientology waar zeer jonge kinderen leven zonder hun ouders. Volgens de richtlijnen van de sekte is het echter nog maar de vraag of Suri daar überhaupt terecht kan. Kinderen onder de 16 jaar zouden niet worden toegelaten door Sea Organization.
Hele scholen bakvisjes hapten ooit naar adem hoor, hij was toch gewoon een mooie jongen als je het sekte-gedoe even vergeet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:16 schreef sherezade het volgende:
Ik snap niet dat ze zich met die gast in gelaten heeft en dat je dan ook aan kinderen begint, ze komt er in ieder geval veel te laat achter maar hopelijk kan ze kleine Suri nog redden
..Team Katie hier
Precies. Hij zal een enorme dosis charme hebben en misschien wel een heleboel goede kanten. Manipulatie binnen sekten gaat vaak beetje bij beetje en veel van die mensen hebben dat niet door. Zijn al die mensen dom? Vast niet. Naïef misschien wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hele scholen bakvisjes hapten ooit naar adem hoor, hij was toch gewoon een mooie jongen als je het sekte-gedoe even vergeet?
Idd, men viel massaal voor hem. En als je de gsekte even vergeet heeft hij nog steeds een leuke uitstraling.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hele scholen bakvisjes hapten ooit naar adem hoor, hij was toch gewoon een mooie jongen als je het sekte-gedoe even vergeet?
Hij's ook verkrijgbaar in andere kleurenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:33 schreef L3viathan het volgende:
Ik ben even op vakantie en dan gebeurt er dit! Net even goed bijgelezen met alle sappige details
Ik verwacht nog wel een wraakactie vanuit het Scientology kamp.
Ik sluit me bij deze ook gelijk even aan bij team Katie, maar ga geen roze shirt dragen.
wel een megagave filmquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef DarkElf het volgende:
Hehe doet mij ineens denken aan de film The outsiders. Ik even kijken van wanneer die film is... Men ik word oud
http://www.telegraaf.nl/p(...)ijkscontract___.htmlquote:'Tom Cruise en Katie Holmes: het 'huwelijkscontract'
AMSTERDAM - Van alle geruchten over Tom Cruise, is er een hardnekkiger en schokkender dan alle anderen. De verbintenis met Katie Holmes zou contractueel zijn vastgelegd en van echte liefde zou nooit sprake zijn geweest. Maar waar komt dat gerucht vandaan?
's Werelds bekendste filmster zou in 2005, vier jaar nadat hij scheidde van Nicole Kidman, verschillende Hollywood actrices een aanbod hebben gedaan voor een vijf-jarig huwelijk. Degenen die zijn benaderd, zo gaat het gerucht, zijn Sofia Vergara, Scarlett Johansson en Katie Holmes. Een van de drie zou Cruise's derde vrouw worden. Als tegenprestatie zou de carrière van de bruid een boost krijgen, zouden er zakken met geld wachten - en een bonus als er een kind op de wereld zou worden gezet. Voor Cruise zou het huwelijk hem een kind opleveren, zou zijn excentrieke voorkomen wat worden rechtgezet en, eindelijk, een einde maken aan de geruchten over zijn vermeende homoseksualiteit.
Standaard procdedure
Volgens Tony Ortega, chef van de New Yorkse nieuwssite The Village Voice, zijn verschillende vrouwen door de Scientology kerk uitgeprobeerd voordat Katie Holmes werd gekozen. Ortega, die veel over de sekte schrijft, zegt dat het om een 'standaard procedure' gaat binnen Scientology. "De kerk was erg behulpzaam toen Tom een nieuwe vrouw zocht", schrijft de journalist in een mail aan The Huffington Post.
Zoektocht
Vier jaar nadat de acteur scheidde van Kidman, begon hij een fervent aanhanger te worden van het gedachtegoed van Scientology. Ditmaal zou Cruise de goedkeuring van zijn kerk willen hebben, concludeert Ortega. Cruise zou in zijn zoektocht zowel Scarlett Johansson als Katie Holmes hebben ontmoet tijdens audities voor Mission Impossible III. Beide actrices zouden zijn gevraagd om de co-star van Cruise te worden. Scarlett en Katie werden het uiteindelijk niet, maar wel begon de acteur in die periode te daten met Katie. Zij was de enige die interesse zou hebben in Toms gedachtegoed over Scientology...
Voogdij
Of het huwelijk van misschien wel het meest spraakmakende Hollywoodkoppel inderdaad daadwerkelijk maar schijn was, dat laat het betoog van The Huffington Post helaas in het midden. Toch doet de strijd om het voogdijschap van Suri, de dochter van de twee, afbereuk aan het gerucht. Want, zo schrijft de auteur, mocht er werkelijk sprake zijn van een contract - dan is de kans groot dat Cruise nooit het risico zou lopen om zijn kind kwijt te raken.
Nou, kweenie hoor, Nicole dr carriere kwam ook pas in het mw Cruise tijdperk goed van de grond... en ze zouden de eersten niet zijn, we noemen geen namen, maar iets met de naam Yolanthe dringt zich wel aan me opquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Het contractverhaal is niet nieuw, maar een huwelijk als 'carriereboost' is natuurlijk onzin, Holmes onthulde binnen no time geen rollen meer te willen spelen en fulltime moeder te willen zijn, precies zoals Tom wilde
quote:'Tom Cruise en cultleider onafscheidelijk'
LOS ANGELES - De hechte vriendschap tussen Tom Cruise en de leider van Scientology is volgens insiders de belangrijkste reden voor de breuk tussen de ster en Katie Holmes.
De twee zouden zo ‘close’ zijn, dat de kerkleider, David Miscavige, vaak Cruises ‘manvrouw’ wordt genoemd.
Zo was de 52-jarige Miscavige onder meer Cruises getuige tijdens het huwelijk met Katie vijf jaar geleden en zou hij zich sindsdien altijd intensief hebben bemoeid met de relatie. De acteur noemt Miscavige altijd liefkozend COB (Chairman of the Board) en ze worden vaak gespot met identieke zwart zijden shirts.
De cultleider zou de Top Gun-ster geregeld bedelven met dure cadeau’s, waaronder een hangar voor Cruises privéjet en een volledig ingerichte, luxe touringcar. De acteur zei in 2005 over Miscavige: “Ik heb nog nooit een competenter, intelligenter, toleranter en gevoeliger persoon ontmoet dan David Miscavige.”
Invloed
“Tom en David zijn onafscheidbaar”, aldus een insider tegen The Sun. “Tom legt iedere belangrijke beslissing in zijn leven eerst voor aan David. Hij hecht bijzonder veel waarde aan David’s oordeel en daardoor voelde Katie zich vaak achtergesteld. Toen ze besefte hoeveel invloed hij had op haar echtgenoot, wist ze dat ze moest vertrekken."
De 33-jarige Holmes vluchtte onlangs naar New York en diende afgelopen donderdag de scheidingsaanvraag in. De actrice zoekt de volledige voogdijschap over hun zesjarige dochtertje Suri om haar te ‘beschermen’ tegen de Scientology kerk.
Nicole is van 1967 en ze trouwde in 1990, op haar 23ste, hoeveel eerder had haar carrière van de grond moeten komen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:11 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, kweenie hoor, Nicole dr carriere kwam ook pas in het mw Cruise tijdperk goed van de grond... en ze zouden de eersten niet zijn, we noemen geen namen, maar iets met de naam Yolanthe dringt zich wel aan me op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |