Geen idee, ik heb geen kinderen.quote:
quote:Tom Cruise stopt met Scientology.
De vermeende sekte Scientology zal op zoek moeten gaan naar een nieuw uithangbord, Tom Cruise neemt namelijk afstand van de beweging.
Cruise zou afstand willen nemen van Scientology. Dat meldt de Engelse krant The Mirror.
De 50-jarige acteur zou sinds zijn scheiding van actrice Katie Holmes meer afstand hebben genomen van de Scientology-beweging.
Cruise zou ingezien hebben dat Scientology geen positieve invloed had op zijn leven. Twee huwelijken zouden zijn stukgelopen door problemen en bemoeienissen van de beweging.
De grootste reden voor de scheiding tussen Holmes en Scientologyfanaat Tom Cruise was Toms doorslaande aard omtrent zijn geloof. Hij zou zelfs hun 6-jarige dochtertje Suri willen introduceren in de Scientologyleer, die doorgaans wordt bestempeld als sekte. Katie kreeg na de scheiding de voogdij over hun dochter Suri.
Volgens bronnen zou Cruise de Scientology nu definitief de rug toekeren, in de hoop Katie en zijn dochter Suri terug te winnen.
Nou, inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik vraag me af of dat echt waar is, hij lijkt me een nogal overtuigd lid.
* Isabeau steekt vinger opquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Goodbye het volgende:
Ben ik trouwens de enige die, tot er foto's van het landgoed werden geplaatst, dacht dat Sea Org op een boot was?![]()
Sensatiejournalistiek!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:54 schreef Copycat het volgende:
Is dat niet een beetje voorbarig, op basis van een Mirror-berichtje?
Nope! * Ole steekt ook haar vinger opquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Goodbye het volgende:
Ben ik trouwens de enige die, tot er foto's van het landgoed werden geplaatst, dacht dat Sea Org op een boot was?![]()
Is beide het gevalquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Goodbye het volgende:
Is het ook. Oókquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Goodbye het volgende:
quote:KATIE HOLMES
Afraid Tom Would Ship Suri To Radical Scientology Org
...
The Sea Org has been often compared to a boot camp and several ex-Scientologists (including Oscar winner Paul Haggis) have been outspoken against its military-like conditions. The Freewinds, the massive Scientology boat that was the location of Cruise's infamous birthday party in 2004, is entirely staffed by Sea Org members.
Read more: http://www.tmz.com/2012/0(...)a-org/#ixzz29OMRyPmI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |