abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2012 @ 08:41:42 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113749659

quote:
Katie Holmes and Tom Cruise

After five years of marriage, Tom Cruise and Katie Holmes are getting a divorce, PEOPLE has learned exclusively.

"This is a personal and private matter for Katie and her family," says Holmes's attorney Jonathan Wolfe. "Katie's primary concern remains, as it always has been, her daughter's best interest."

The Rock of Ages star, 49, wed actress Holmes, 33, in an Italian castle in November 2006. They have daughter Suri, 6.

This was Holmes's first marriage and the third for Cruise, who previously was married to the actresses Nicole Kidman, with whom he has two children,
http://www.people.com/people/article/0,,20608003,00.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 juli 2012 @ 08:42:37 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113749670
Ik zit mobiel, dus even geen kans de laatste roddels/artikelen te kopiëren.
Oh, en geen part deux in de TT... als een mod even zo vriendelijk zou willen zijn... :*

[ Bericht 29% gewijzigd door Leandra op 04-07-2012 08:48:05 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113749732
quote:
Katie Holmes houdt niets over aan huwelijk
AMSTERDAM - Katie Holmes kan fluiten naar het fortuin van Tom Cruise. De twee zijn namelijk getrouwd onder huwelijkse voorwaarden. Volgens ingewijden is Katie daar echter niet rouwig om.

"Het gaat haar niet om het geld", vertelt een bron aan entertainmentsite TMZ. "Zo zit ze niet in elkaar. Ze houdt van werken."

Maandag werd bekend dat de 33-jarige actrice een rol krijgt in Responsible Adults, waarvoor de opnamen later dit jaar van start gaan. Ook werd ze, zonder trouwring, gespot tijdens opnamen voor Project Runway, waar Katie als gastjurylid optreedt.

Hoewel Holmes zelf geen geld wil van haar ex, met wie ze vijf jaar getrouwd was, wil ze wel alimentatie voor hun 6-jarige dochter Suri.

De actrice eist daarnaast de volledige voogdij over het meisje. Holmes vreest dat haar dochter wordt gehersenspoeld door het Scientology-geloof, waarvan Cruise een fervent aanhanger is.
Door: Novum
http://www.nu.nl/achterkl(...)-niets-huwelijk.html

quote:
'Tom Cruise en Katie Holmes: het 'huwelijkscontract'

AMSTERDAM - Van alle geruchten over Tom Cruise, is er een hardnekkiger en schokkender dan alle anderen. De verbintenis met Katie Holmes zou contractueel zijn vastgelegd en van echte liefde zou nooit sprake zijn geweest. Maar waar komt dat gerucht vandaan?

's Werelds bekendste filmster zou in 2005, vier jaar nadat hij scheidde van Nicole Kidman, verschillende Hollywood actrices een aanbod hebben gedaan voor een vijf-jarig huwelijk. Degenen die zijn benaderd, zo gaat het gerucht, zijn Sofia Vergara, Scarlett Johansson en Katie Holmes. Een van de drie zou Cruise's derde vrouw worden. Als tegenprestatie zou de carrière van de bruid een boost krijgen, zouden er zakken met geld wachten - en een bonus als er een kind op de wereld zou worden gezet. Voor Cruise zou het huwelijk hem een kind opleveren, zou zijn excentrieke voorkomen wat worden rechtgezet en, eindelijk, een einde maken aan de geruchten over zijn vermeende homoseksualiteit.

Standaard procdedure
Volgens Tony Ortega, chef van de New Yorkse nieuwssite The Village Voice, zijn verschillende vrouwen door de Scientology kerk uitgeprobeerd voordat Katie Holmes werd gekozen. Ortega, die veel over de sekte schrijft, zegt dat het om een 'standaard procedure' gaat binnen Scientology. "De kerk was erg behulpzaam toen Tom een nieuwe vrouw zocht", schrijft de journalist in een mail aan The Huffington Post.

Zoektocht
Vier jaar nadat de acteur scheidde van Kidman, begon hij een fervent aanhanger te worden van het gedachtegoed van Scientology. Ditmaal zou Cruise de goedkeuring van zijn kerk willen hebben, concludeert Ortega. Cruise zou in zijn zoektocht zowel Scarlett Johansson als Katie Holmes hebben ontmoet tijdens audities voor Mission Impossible III. Beide actrices zouden zijn gevraagd om de co-star van Cruise te worden. Scarlett en Katie werden het uiteindelijk niet, maar wel begon de acteur in die periode te daten met Katie. Zij was de enige die interesse zou hebben in Toms gedachtegoed over Scientology...

Voogdij
Of het huwelijk van misschien wel het meest spraakmakende Hollywoodkoppel inderdaad daadwerkelijk maar schijn was, dat laat het betoog van The Huffington Post helaas in het midden. Toch doet de strijd om het voogdijschap van Suri, de dochter van de twee, afbereuk aan het gerucht. Want, zo schrijft de auteur, mocht er werkelijk sprake zijn van een contract - dan is de kans groot dat Cruise nooit het risico zou lopen om zijn kind kwijt te raken.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ijkscontract___.html

quote:
'Tom Cruise en cultleider onafscheidelijk'
LOS ANGELES - De hechte vriendschap tussen Tom Cruise en de leider van Scientology is volgens insiders de belangrijkste reden voor de breuk tussen de ster en Katie Holmes.

De twee zouden zo ‘close’ zijn, dat de kerkleider, David Miscavige, vaak Cruises ‘manvrouw’ wordt genoemd.
Zo was de 52-jarige Miscavige onder meer Cruises getuige tijdens het huwelijk met Katie vijf jaar geleden en zou hij zich sindsdien altijd intensief hebben bemoeid met de relatie. De acteur noemt Miscavige altijd liefkozend COB (Chairman of the Board) en ze worden vaak gespot met identieke zwart zijden shirts.

De cultleider zou de Top Gun-ster geregeld bedelven met dure cadeau’s, waaronder een hangar voor Cruises privéjet en een volledig ingerichte, luxe touringcar. De acteur zei in 2005 over Miscavige: “Ik heb nog nooit een competenter, intelligenter, toleranter en gevoeliger persoon ontmoet dan David Miscavige.”
Invloed
“Tom en David zijn onafscheidbaar”, aldus een insider tegen The Sun. “Tom legt iedere belangrijke beslissing in zijn leven eerst voor aan David. Hij hecht bijzonder veel waarde aan David’s oordeel en daardoor voelde Katie zich vaak achtergesteld. Toen ze besefte hoeveel invloed hij had op haar echtgenoot, wist ze dat ze moest vertrekken."
De 33-jarige Holmes vluchtte onlangs naar New York en diende afgelopen donderdag de scheidingsaanvraag in. De actrice zoekt de volledige voogdijschap over hun zesjarige dochtertje Suri om haar te ‘beschermen’ tegen de Scientology kerk.
www.nu.nl
  woensdag 4 juli 2012 @ 08:47:12 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_113749739
Ik vind TC echt totaal niet aantrekkelijk met zijn grote gok en brede wenkbrauwen. Vroeger was ie nog erger toen ie zijn tanden nog niet had laten fixen en het aardig scheef stond. Ik las ergens nog dat ie vaak schoenen draagt met ingebouwde zool zodat ie toch net wat cm's groter wordt :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 4 juli 2012 @ 08:48:45 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113749773
Thnx Jojoke!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113749806
Tom kan nu uithuilen op de schouders van David Miscavige dus. Het is zelfs een lotgenoot, want de vrouw van David is ook 'verdwenen'. Sinds 2006 door niemand meer gezien...
  woensdag 4 juli 2012 @ 08:52:44 #7
189978 controlaltdelete
pi_113749844
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 08:50 schreef Jojoke het volgende:
Tom kan nu uithuilen op de schouders van David Miscavige dus. Het is zelfs een lotgenoot, want de vrouw van David is ook 'verdwenen'. Sinds 2006 door niemand meer gezien...
Dit soort zaken gebeuren wel vaker bij de SC mn. als je iets doet wat hun niet zint. Ik geloof best dat Katie nu geschaduwd wordt door die freaks.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_113749970
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 08:48 schreef Leandra het volgende:
Thnx Jojoke!
Graag gedaan!

Trouwste user 2022 woensdag 4 juli 2012 @ 09:03:22 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_113750042
Tom Cruise heeft afgelopen jaar goed
geboerd.Hij staat boven aan de top-100
van best betaalde acteurs van zakenblad
Forbes.Cruise verdiende tussen mei 2011
en mei 2012 een kleine 60 miljoen euro.

Het geld sleepte hij binnen met de film
Mission:Impossible - Ghost Protocol.Die
kaskraker bracht tot nu toe 556 miljoen
euro op.Op nummer twee van de lijst van
Forbes staan Leonardo DiCaprio en Adam
Sandler.Zij waren afgelopen jaar goed
voor bijna 30 miljoen euro.

Tom Cruise werd gisteren 50 jaar.Of er
echt iets was te vieren,is de vraag.De
vrouw van Cruise,Katie Holmes,heeft
echtscheiding aangevraagd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_113750124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:00 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Graag gedaan!

[ afbeelding ]
hehehe wat een dwaas was het daar (oh nee niet alleen daar :P)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_113750436
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:03 schreef tong80 het volgende:
Tom Cruise heeft afgelopen jaar goed
geboerd.Hij staat boven aan de top-100
van best betaalde acteurs van zakenblad
Forbes.Cruise verdiende tussen mei 2011
en mei 2012 een kleine 60 miljoen euro.

Het geld sleepte hij binnen met de film
Mission:Impossible - Ghost Protocol.Die
kaskraker bracht tot nu toe 556 miljoen
euro op.Op nummer twee van de lijst van
Forbes staan Leonardo DiCaprio en Adam
Sandler.Zij waren afgelopen jaar goed
voor bijna 30 miljoen euro.

Tom Cruise werd gisteren 50 jaar.Of er
echt iets was te vieren,is de vraag.De
vrouw van Cruise,Katie Holmes,heeft
echtscheiding aangevraagd.

En dan wil je vrouw van je scheiden.
Hij moet toch echt iets fout doen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:26:33 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113750490
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En dan wil je vrouw van je scheiden.
Hij moet toch echt iets fout doen.
Ik denk niet dat het veel uitmaakt of je een eikel met 250 miljoen bent of een eikel met 310 miljoen...
Het komt toch niet meer op.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 09:29:05 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113750562
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar hoe dit is geweest voor haar, dit huwelijk. En hoeveel invloed de SC daadwerkelijk heeft gehad. Er doen zoveel verhalen de ronde over hoe het gaat binnen de SC. Ook toen ze zwanger was gingen er al allerlei verhalen over hoe de bevalling moest gaan en zo.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Trouwste user 2022 woensdag 4 juli 2012 @ 09:46:29 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_113750894
Hoe moest die bevalling gaan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:53:54 #15
189978 controlaltdelete
pi_113751084
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:46 schreef tong80 het volgende:

In alle rust dus zonder drukte en geschreeuw... dacht ik.
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:54:11 #16
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_113751091
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:46 schreef tong80 het volgende:

Volgens mij in ieder geval in totale stilte, zonder schreeuwen.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Silent_birth
  Trouwste user 2022 woensdag 4 juli 2012 @ 09:56:29 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_113751146
Jeetje :{

woensdag 4 juli 2012 @ 10:04:37 #18
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_113751298
Wat een leipencircus zeg, gelukkig gaat Katie split.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 4 juli 2012 @ 10:38:11 #19
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_113752178
Team Katie.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 4 juli 2012 @ 13:30:09 #20
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_113757871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 08:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind TC echt totaal niet aantrekkelijk met zijn grote gok en brede wenkbrauwen. Vroeger was ie nog erger toen ie zijn tanden nog niet had laten fixen en het aardig scheef stond. Ik las ergens nog dat ie vaak schoenen draagt met ingebouwde zool zodat ie toch net wat cm's groter wordt :{
Helemaal mee eens. Ik heb die adoratie voor Tom Cruise nooit begrepen; lelijk ventje met een te grote neus :@
pi_113758074
Wat een eikel was hij met de scheiding van Nicole zeg... uitgebreid het 10-jarige huwelijk vieren met vrienden en dan claimen dat de relatie 3 dagen daarvoor over was, zodat Nicole geen recht meer heeft op een deel van het geld.. :r
pi_113758383
Nieuwe roddels van de DailyMail:

Just the two of us: Suri tenderly strokes her mother's cheek as she emerges for the first time since Katie Holmes announces divorce from Tom Cruise
- Katie expected to walk away with cash she brought into marriage due to pre-nup
- Turned down invite to husband Tom's 50th birthday party in Iceland today
- Divorce documents claim the marriage was doomed six months ago

http://www.dailymail.co.u(...)s-mothers-cheek.html

Snipers, razor wire and prison cells - inside the secret Scientology HQ that made Katie fear for Suri - 700-acre compound 90 miles from Los Angeles is HQ of Sea Org
- Centre, dubbed Gold Base, was kept a secret to even Scientologists for decades
- It's claimed Cruise planned to send Suri to Sea Org
- Organisation is being investigated by FBI over human trafficking

http://www.dailymail.co.u(...)Katie-fear-Suri.html
pi_113758964
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juli 2012 13:30 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik heb die adoratie voor Tom Cruise nooit begrepen; lelijk klein ventje met een te grote neus :@
^O^
pi_113761096
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 13:43 schreef emss het volgende:
Nieuwe roddels van de DailyMail:

Just the two of us: Suri tenderly strokes her mother's cheek as she emerges for the first time since Katie Holmes announces divorce from Tom Cruise
- Katie expected to walk away with cash she brought into marriage due to pre-nup
- Turned down invite to husband Tom's 50th birthday party in Iceland today
- Divorce documents claim the marriage was doomed six months ago

[ afbeelding ]

http://www.dailymail.co.u(...)s-mothers-cheek.html

Snipers, razor wire and prison cells - inside the secret Scientology HQ that made Katie fear for Suri - 700-acre compound 90 miles from Los Angeles is HQ of Sea Org
- Centre, dubbed Gold Base, was kept a secret to even Scientologists for decades
- It's claimed Cruise planned to send Suri to Sea Org
- Organisation is being investigated by FBI over human trafficking

http://www.dailymail.co.u(...)Katie-fear-Suri.html
Ik vond dit toch wel het belangrijkste stukje info:
"Earlier she had arrived with her mother wearing a cute Poppy Field Button dress from the Milly Minis collection, teamed with some patent red leather flats."

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s-mothers-cheek.html
Get it and Bet it
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:28:20 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_113768126
Zoals hij de laatste jaren lacht, doet hij me denken aan die verknipte geest uit Vanilla Sky: hij lacht heel onecht, als een soort robot.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_113769390
Ieks, dat artikel over die Sea Org. :{
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_113769972
bluuuuhh wat een creep is die TC zeg :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_113770147
Ik vind TC echt een geweldig acteur, mag graag naar hem kijken op het witte doek. Maar irl? Brrr....eng eng eng. Dat hele scientology-gedoe vind ik sowieso griezelig. Maar even ten nadele van Katie: ze wist dat hij bij die sekte zat hoor, het is niet zo dat hij daar pas na het huwelijk mee begon. En ze wist hoe lullig hij Nicole aan de kant had gezet, ook dat was niets nieuws. En als je samen een kind maakt en de één is nogal geïndoctrineerd in een sekte, dan weet je dat dat kind daar ook mee te maken gaat krijgen.

Desalniettemin wens ik Katie het beste toe en de volledige voogdij over hun dochter. Dat zij maar verre van de reli-hobby van papa mag wegblijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113770282
Katie had wel beter moeten weten ja, maar er zijn natuurlijk zat voorbeelden van relaties waarbij je je afvraagt waarom een vrouw in godsnaam voor een bepaalde man kiest. Dat 'ie z'n ex heeft geslagen (aangeklaagd of niet :+ ) bijvoorbeeld. Ik ben wel blij voor Katie dat ze dus nu wel dat inzicht heeft en de stap heeft durven nemen.

In deze gate maakt dat scientology gedoe me eigenlijk een beetje misselijk.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:26:57 #30
16715 Mylene
*schatje*
pi_113770584
Katie heeft kennelijk een pittige advocaat ingehuurd.

quote:
Katie Holmes Divorce Lawyer & His Firm Called 'Ruthless, Nasty, Tough' - Who Is Allan Mayefsky?

Well-known legal analyst and author Lisa Bloom tells The Daily Beast Katie made a tactical move in hiring Mayefsky, who previously represented Peter Cook in his divorce from Christie Brinkley.

“She’s making it clear she’s going to play tough. Cruise is more of a high-profile celebrity than she is, so he has a greater distance to fall if grievances are aired. Everyone has dirty laundry they don’t want aired. She’s saying play fair with me or else … Of course she would choose an experienced and tough lawyer. But the fact that she’d choose someone who’s been known to go to media in the past signals that she might have hired him for that reason.”
bron
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2012 @ 21:53:16 #31
240917 Mula
pi_113780396
http://dlisted.com/2012/07/04/katie-holmes-wants-take-shit-public

Open courtroom! :o Kom maar op met de popcorn!
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:38:25 #32
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113783286
Iemand zei dat Kidman hun kinderen ook niet meer zag. Was dat een gok of een 'feit' (voor zoveer je in SHO van feiten kan spreken :P )? - ik kan me haast niet voorstellen dat een moeder het zou accepteren.
En zitten die kinderen dan ook bij Sea Org? Worden ze nog wel eens gesignaleerd?
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2012 @ 23:01:21 #33
240917 Mula
pi_113784982
Volgens mij ziet Connor Nicole helemaal niet meer, maar heeft Bella af en toe weer contact met haar.

Connor is een dj en Bella werkte tot voor kort voor Katies kledinglijn. Beiden zitten dus niet bij sea org.

Waarom weet ik dit allemaal? :@
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2012 @ 23:15:54 #34
43556 miss_dynastie
pi_113785954
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Iemand zei dat Kidman hun kinderen ook niet meer zag. Was dat een gok of een 'feit' (voor zoveer je in SHO van feiten kan spreken :P )? - ik kan me haast niet voorstellen dat een moeder het zou accepteren.
En zitten die kinderen dan ook bij Sea Org? Worden ze nog wel eens gesignaleerd?
Het gerucht gaat dat er zo weinig contact is, dat dat één van de redenen was voor Kidman om nu voor een biologisch eigen kind middels een draagmoeder te gaan.
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2012 @ 23:18:35 #35
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113786120
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
...een biologisch eigen kind middels een draagmoeder...
Huh? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 juli 2012 @ 23:23:01 #36
22592 crew  Ole
pi_113786359
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:18 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Huh? :?
Ja dat kan.
Foetus bij andere vrouw inbrengen, maar eitje van Kidman
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_113786960
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef Mula het volgende:
http://dlisted.com/2012/07/04/katie-holmes-wants-take-shit-public

Open courtroom! :o Kom maar op met de popcorn!
'
Oh :o dat zouden geen halve maatregelen zijn. Dit zou nog wel eens een lange topicreeks kunnen worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door static op 04-07-2012 23:58:12 (Plaatje weg. Dit is geen ONZ) ]
  woensdag 4 juli 2012 @ 23:48:29 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113787607
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Toevallig een artikeltje van 10 mei over het contact tussen Nicole en haar kinderen met Tom Cruise.
Maar uiteraard ligt het aan het feit dat Nicole zo ver weg woont :+

http://www.usmagazine.com(...)icole-kidman-2012105
quote:
"Both Isabella and Connor are really close with Kate, much more so than Nicole," the source continues of actress Holmes, 33. "They do see Tom often, whenever he is in town."
Hmmz... staat daar nou dat Tom idd niet meer permanent in LA woont? In New York dan misschien :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 5 juli 2012 @ 00:03:41 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113788412
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat er zo weinig contact is, dat dat één van de redenen was voor Kidman om nu voor een biologisch eigen kind middels een draagmoeder te gaan.
Volgens mij heeft ze haar jongste via een draagmoeder gekregen omdat ze zelf inmiddels redelijk op leeftijd is.... met de daarbij behorende risico's.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113793109
Waarom Tom Katie Kate noemt.
http://omg.yahoo.com/news(...)98kate%E2%80%99.html

Open courtroom? Hoe werkt dat eigenlijk? Besluit de staat of het een open courtroom is, of zijn alle court cases open in NY?
  donderdag 5 juli 2012 @ 08:00:53 #41
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_113794231
Ik zit echt te genieten van deze gate :P
Kan bijna niet wachten op alle sappige verhalen die nog uit die open court zitting gaan komen *O*
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2012 @ 08:10:35 #42
240917 Mula
pi_113794309
Katies advocaat heeft de emergency courthearing ontkend. Voorlopig dus geen sappige opencourtroddels. -O-

http://www.people.com/people/article/0,,20609676,00.html
pi_113796758
Katie lijkt me er het meest bij gebaat alles zo openbaar mogelijk te doen, daarmee geeft ze die enge sekte zo min mogelijk gelegenheid rare dingen te doen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2012 @ 10:31:26 #44
43556 miss_dynastie
pi_113796980
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze haar jongste via een draagmoeder gekregen omdat ze zelf inmiddels redelijk op leeftijd is.... met de daarbij behorende risico's.
Het schijnt dat het gewoon niet meer wilde lukken, een tweede keer. Maar de reden om te kiezen voor een biologisch eigen kind i.p.v. weer een adoptiekindje (zo gek zou dat niet zijn, zij heeft die hele golf zo'n beetje aangezwengeld destijds) schijnt te liggen in het contact met haar oudste kinderen.
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2012 @ 10:34:08 #45
43556 miss_dynastie
pi_113797039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 02:58 schreef emss het volgende:
Waarom Tom Katie Kate noemt.
http://omg.yahoo.com/news(...)98kate%E2%80%99.html

Open courtroom? Hoe werkt dat eigenlijk? Besluit de staat of het een open courtroom is, of zijn alle court cases open in NY?
:')
quote:
During an interview with All Headline News, he explained, "Katie is a young girl’s name. Her name is Kate now – she’s a child-bearing woman."
En dan je kind Suri noemen :') Wat moet dat straks worden dan? Sure? :') :D
pi_113797066
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:
:D
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:47:07 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113799428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het schijnt dat het gewoon niet meer wilde lukken, een tweede keer. Maar de reden om te kiezen voor een biologisch eigen kind i.p.v. weer een adoptiekindje (zo gek zou dat niet zijn, zij heeft die hele golf zo'n beetje aangezwengeld destijds) schijnt te liggen in het contact met haar oudste kinderen.
Ah, op die manier bedoelde je dat, een eigen kind met draagmoeder ipv (weer) adopteren....
Overigens verbaasde het me al dat ze haar oudste met Urban wel zelf gekregen heeft, want haar vruchtbaarheidsproblemen lagen niet alleen aan de leeftijd, tijdens haar huwelijk met Cruise had ze ook al een hoop moeite zwanger te worden/blijven.

Overigens staat in dat stukje dat haar jongste een biologische dochter van Urban is, maar ik heb op diverse andere sites gelezen dat het ook de biologische dochter van Kidman zelf is, dat het dus alleen maar om een draagmoeder ging, en geen gedoneerde eicellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113799541
quote:
"she’s a child-bearing woman."
:') :') :') 3 op een rij, zo stom :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_113799656
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

:')

[..]

_O- :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:49:10 #50
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113806978
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:23 schreef shmoopy het volgende:
Katie lijkt me er het meest bij gebaat alles zo openbaar mogelijk te doen, daarmee geeft ze die enge sekte zo min mogelijk gelegenheid rare dingen te doen.
Shmoopy!!!! *O* *O* O+ w/ :W :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2012 @ 14:54:33 #51
43556 miss_dynastie
pi_113807191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:47 schreef Leandra het volgende:

Overigens staat in dat stukje dat haar jongste een biologische dochter van Urban is, maar ik heb op diverse andere sites gelezen dat het ook de biologische dochter van Kidman zelf is, dat het dus alleen maar om een draagmoeder ging, en geen gedoneerde eicellen.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt? :@ "Het kindje is de biologische dochter van Kidman en haar 43-jarige man Keith Urban" zie ik wel staan, dus volgens mij bedoel je hetzelfde toch?
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:03:35 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113807587
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt? :@ "Het kindje is de biologische dochter van Kidman en haar 43-jarige man Keith Urban" zie ik wel staan, dus volgens mij bedoel je hetzelfde toch?
Dat staat er idd, op een of andere manier had ik echt gelezen dat er stond dat het zijn biologische dochter was.... :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113820293
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Shmoopy!!!! *O* *O* O+ w/ :W :*
Dudette! :@ O+

ik heb alweer stiekem je enfants-topic zitten lezen
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:00:45 #54
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_113854819

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † vrijdag 6 juli 2012 @ 16:01:47 #55
43556 miss_dynastie
pi_113854860
Zoooo, een klein behaatje is geen overbodige luxe he? _O-
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:02:50 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113854904
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Kom, voor zulke minijoopjes?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:07:38 #57
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113855142
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:12 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dudette! :@ O+

ik heb alweer stiekem je enfants-topic zitten lezen
Leuk dat je meeleest!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_113856185
quote:
Misschien had ze 's ochtends vooral veel haast? Apart wel ja _O-
pi_113856565
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien had ze 's ochtends vooral veel haast? Apart wel ja _O-
Dat ze dacht: Ik doe even snel een zakdoekje om?
  † In Memoriam † vrijdag 6 juli 2012 @ 17:24:47 #60
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113858913
Erbij lopen als een sloerie kan toch nooit heel erg handig zijn in de race naar het voogdijschap? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:49:50 #61
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_113859812
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:24 schreef Cynix ® het volgende:
Erbij lopen als een sloerie kan toch nooit heel erg handig zijn in de race naar het voogdijschap? :o
Vind ik verre van sloerie eigenlijk. Vergeet niet dat er om haar heen 1000 fotografen staan die vanuit elke ongepaste hoek foto's maken.
pi_113859877
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Vind ik verre van sloerie eigenlijk. Vergeet niet dat er om haar heen 1000 fotografen staan die vanuit elke ongepaste hoek foto's maken.
Als je nu élke dag op de kiek gezet wordt, dan trek je nog niet iets zonder beha aan, laat staan zo'n open gevalletje? :o
pi_113860764
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als je nu élke dag op de kiek gezet wordt, dan trek je nog niet iets zonder beha aan, laat staan zo'n open gevalletje? :o
ik denk dat ik katies gevoelens hieromtrent zo wel samen kan vatten:

:6
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 6 juli 2012 @ 18:51:46 #64
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_113861738
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet heel goed doordacht, maar ik vind het ook weer niet echt sletterig eigenlijk. Misschien had ze thuis niet in de gaten dat het zo zou openvallen. Ik denk als ze normaal staat, het best een leuk truitje is :)
pi_113861829
Dat dit hier nog niet staat:

quote:
Scientology niet reden breuk Cruise en Holmes'

LOS ANGELES - De angst voor Scientology, die Katie Holmes opvoert als reden voor de scheiding met Tom Cruise, is gefingeerd.

Dat verklaren mensen uit de nabije omgeving van Tom Cruise tegenover TMZ. Holmes zou, volgens Cruises aanhang, namelijk altijd achter haar mans ideologie hebben gestaan.
"Katie was volledig toegewijd aan Scientology. Ze was altijd erg enthousiast en kwam vaak vrijwillig langs wanneer Tom met filmopnames bezig was. De breuk heeft niets te maken met religie, ze gebruikt het slechts om Tom te kwetsen", aldus een bron tegen TMZ.
Nu vraag ik me wel af of 'mensen uit de nabije omgeving van TC' niet betekent: leden van de scientology.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 6 juli 2012 @ 18:57:48 #66
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_113861936
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu vraag ik me wel af of 'mensen uit de nabije omgeving van TC' niet betekent: leden van de scientology.
Idd. Ik geloof niets van dergelijke berichten tot het door Katie en/ of haar team is bevestigd :D
  vrijdag 6 juli 2012 @ 21:05:16 #67
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_113867488
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit zijn volgens mij gewoon psycho scientology spelletjes.. doen ze wel vaker die gekke rakkers.. ik denk dat katie het nog wel zwaar gaat krijgen
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:11:44 #68
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113870809
Ik denk dat als er een zweem van vermoeden is dat scientology Katie hard gaat proberen aan te pakken half amerika over ze heen gaan vallen. Wat dat betreft doen ze het goed met dat persbericht.

Het team van Katie doet het daarop overigens beter; Alles open en bekend maken en aangeven dat ze bang ik voor die creeps.

Team Katie!! *O*
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:15:10 #69
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_113870982
Die 'kerk' -*gargl*- heeft nog nooit zoveel negatieve aandacht gekregen in zo'n korte tijd. >:)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_113872078
quote:
Wat voor beha moet ze daaronder dragen :? Ziet er toch niet uit bij zo'n soort dingetje dat ze aan heeft..
pi_113875664
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef DjinN het volgende:

[..]

Wat voor beha moet ze daaronder dragen :? Ziet er toch niet uit bij zo'n soort dingetje dat ze aan heeft..
lijken wel; cupcakes die tietjes
  vrijdag 6 juli 2012 @ 23:50:46 #72
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113875774
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:48 schreef sherezade het volgende:

[..]

Wat is dat toch met jou? Elke reactie die jij post in welk topic dan ook is negatief over het uiterlijk van een celeb. Ben jij zo knap (zo ja, pics) of ben je gewoon verbitterd van binnen?

Lijkt me heel vermoeiend om zo negatief te zijn altijd.
Uit Eindhoven
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:17:10 #73
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_113876819
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef DjinN het volgende:

[..]

pi_113878357
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet heel goed doordacht, maar ik vind het ook weer niet echt sletterig eigenlijk. Misschien had ze thuis niet in de gaten dat het zo zou openvallen. Ik denk als ze normaal staat, het best een leuk truitje is :)
Dit dus. En zelfs al besefde ze wel dat dit zo open zou vallen, 'fuck you all' straalt het uit. Gelijk heeft ze *O*
  zaterdag 7 juli 2012 @ 01:56:01 #75
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_113880054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef popolon het volgende:
Die 'kerk' -*gargl*- heeft nog nooit zoveel negatieve aandacht gekregen in zo'n korte tijd. >:)
O-)

SCIENTOLOGY CRUMBLING: An Entire Church Mission Defects as David Miscavige Faces Leadership Crisis
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_113881546
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:50 schreef Poeke het volgende:

[..]

Wat is dat toch met jou? Elke reactie die jij post in welk topic dan ook is negatief over het uiterlijk van een celeb. Ben jij zo knap (zo ja, pics) of ben je gewoon verbitterd van binnen?

Lijkt me heel vermoeiend om zo negatief te zijn altijd.
Ik moest stiekem wel lachen om de droge reactie _O- Cupcakes :D Bwahahahah _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:48 schreef sherezade het volgende:

[..]

Bazin _O- :')

quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:17 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ahja zo'n ding. Moeten ze wel goed plakken, zou wa zijn als je ze onderweg verliest zeg :P
  zaterdag 7 juli 2012 @ 02:55:19 #77
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_113881622
Gaat 't verdomme nou nog over die paar spiegeleitjes? Laat ze lekker wapperen, dat gezeik.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 11:01:27 #78
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_113885324
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 02:55 schreef popolon het volgende:
Gaat 't verdomme nou nog over die paar spiegeleitjes? Laat ze lekker wapperen, dat gezeik.
Dat!! En team Kate!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_113885352
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:01 schreef ElizabethR het volgende:

Dat!! En team Kate!
o|O Katie!! o|O
Alleen Tom wilde dat ze zich Kate noemde.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 11:21:46 #80
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_113885764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

o|O Katie!! o|O
Alleen Tom wilde dat ze zich Kate noemde.
Oops :@
Excuses!! Katie!!
  zaterdag 7 juli 2012 @ 12:16:20 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113887124
Eigenlijk valt het nog mee dat hij haar inmiddels niet weer Katie is gaan noemen om haar te kleineren...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 juli 2012 @ 12:27:09 #82
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113887454
quote:
Advocaat maakt Katie Holmes bang

AMSTERDAM - Een paar pittige uitspraken van Bert Fields, de advocaat van Tom Cruise, hebben Katie Holmes de stuipen op het lijf gejaagd.

De actrice wist vrijdag niet hoe snel ze bij haar advocaten moest komen, meldt het Amerikaanse tijdschrift People. Rond half twaalf 's middags arriveerde ze met vier bodyguards bij het kantoor in New York. Dochtertje Suri (6) was in geen velden of wegen te bekennen.

De advocaat van Tom heeft in een radioprogramma van de BBC laten weten dat hij zijn messen aan het slijpen is. "Over de inhoud van deze zaak kan ik nog niets zeggen. Ik kan dus ook niet zeggen of Tom voor de volledige voogdij over zijn dochtertje gaat. We laten 'de andere kant' (Katie en haar advocaten, red.) net zo lang de media bespelen totdat iedereen er zat van is. Daarna hebben wij genoeg te zeggen..."

Katie zou donderdag de scheidingspapieren hebben ingediend in New York. De actrice neemt alleen genoegen met de volledige voogdij over Suri. Ze wil dat haar dochtertje uit handen blijft van de Scientology-kerk. Tom zou intussen in Los Angeles naar de rechter zijn gestapt. Hij zou een gedeelde voogdij wel zien zitten, maar zijn advocaat wil dat niet bevestigen
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_Katie_bang__.html

There we go.
Uit Eindhoven
pi_113888260
Ik weet niet hoe erg het is, maar om de volledige voogdij te eisen vind ik nogal wat. Dan moet ie al echt een gevaar zijn voor Suri. Is dat niet weer wat overdreven?
pi_113888319
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik weet niet hoe erg het is, maar om de volledige voogdij te eisen vind ik nogal wat. Dan moet ie al echt een gevaar zijn voor Suri. Is dat niet weer wat overdreven?
Vanuit haar oogpunt niet. Als we de media moeten geloven, heeft het te maken met het feit dat ze Suri uit Scientology wil houden en al helemaal het 'klooster' van Scientology, de Sea Org.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 14:16:10 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_113890510
Eindelijk een gate waar ik niet pas bij deel 32903290 binnen kom vallen

Katie w/
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 14:23:30 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_113890681
Katie mag wel eens een hamburger eten :{
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_113890748
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 14:23 schreef Vivi het volgende:
Katie mag wel eens een hamburger eten :{
Ik denk dat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft dan een paar kilo meer of minder.
#TeamMiley
pi_113892990
Nicole Kidman lying low...

http://www.dailymail.co.u(...)ns-TomKat-split.html

Katie Holmes visits lawyer in New York as reports emerge she will ask Cruise for child support at divorce hearing

http://www.dailymail.co.u(...)support-hearing.html

It's getting nasty: Tom Cruise says Scientology WASN'T behind split as divorce war with Katie Holmes heats up

http://www.dailymail.co.u(...)-Katie-heats-up.html
pi_113894986
Suri gaat ineens op stap met andere kinderen, iets wat zeer zelden voor kwam volgens mij. En het is nooit mijn favoriete celebkind geweest, maar ik vind haar er ineens klein en kwetsbaar uit zien. Ligt dat aan mij?

zaterdag 7 juli 2012 @ 16:49:45 #90
130755 Kinga
versier hier
pi_113895153
Dat mensen geloven in die onzin dat Tom mogelijk haar vader niet is. Natuurlijk wel, ze lijkt exact op hem. Vooral op die bovenstaande foto's.
pi_113895184
Idioot eigenlijk, als je het kind van een beroemdheid bent dan sta je op alle foto's, maar als je als kind samen bent met het kind van een beroemdheid dan wordt je gezicht geblurred 8)7
pi_113896264
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:45 schreef kvd het volgende:
Suri gaat ineens op stap met andere kinderen, iets wat zeer zelden voor kwam volgens mij. En het is nooit mijn favoriete celebkind geweest, maar ik vind haar er ineens klein en kwetsbaar uit zien. Ligt dat aan mij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat vreemd als je ouders in scheiding liggen?
pi_113897321
Ik zag gisteren bewegend beeld ivm de zaak. Allemachtig, die pers! Suri verstopte zich gewoon in haar knuffel. En de fotografen maar roepen dat er geen flits was. Ik vond het er zeer beangstigend uit zien. Arm meiske.
Don't you love her madly?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:48:42 #94
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_113897424
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:49 schreef Kinga het volgende:
Dat mensen geloven in die onzin dat Tom mogelijk haar vader niet is. Natuurlijk wel, ze lijkt exact op hem. Vooral op die bovenstaande foto's.
Meen je dat nou? Ik vind het echt een replica van KatIE en ben eigenlijk blij voor het wurm dat ze niet op de pa lijkt. Maar goed, bedorven is ze natuurlijk toch al, met zulke ouders en zoveel media aandacht.
  † In Memoriam † zaterdag 7 juli 2012 @ 18:37:55 #95
240917 Mula
pi_113898918
Ik vind dat Suri lijkt op een mix van Katie en die Mapother-neef van Tom. Suri en die neefhebben dezelfde neus en lach.
pi_113899019
Nou, wie weet komt er nog een DNA-test. Want als ze echt niet van Tom is, dan weet ik zeker dat Katie dat maar al te graag wil aantonen om de volledige voogdij te krijgen. Alhoewel je je kan afvragen of ze dat het kind aan wil doen.
pi_113899290
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:45 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een halve kopie van Tom :)
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:51:29 #98
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_113899381
Sluit dit topic! Jullie zijn verschrikkelijk! Een beetje geilen over een stuklopend huwelijk en een 6-jarig meisje! Ik doe een TR!!!! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, en jullie zijn religie-haters!!!! :(

[ Bericht 6% gewijzigd door Papierversnipperaar op 07-07-2012 18:57:06 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † zaterdag 7 juli 2012 @ 19:05:16 #99
240917 Mula
pi_113899746
Hier vind ik Suri echt sprekend de neef. Wat uiteraard niet wil zeggen dat Tom niet haar vader is. Lijkt me heel vreemd dat iemand buiten de familie van Tom haar vader is.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 19:06:36 #100
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_113899784
Ik zit nu wat te lezen over die Sea Org, kan me voorstellen dat Katie niet wil dat haar kind daarin terecht komt. De berichtgeving over deze TomKat split is overigens wel overweldigend! Echt om de paar uur komt er weer wat online. Bizar!!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 juli 2012 @ 19:15:36 #101
22592 crew  Ole
pi_113900026
Zo ziet het eruit
  zaterdag 7 juli 2012 @ 19:30:11 #102
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_113900487
Ik zie helemaal niets van Tom in Suri, sprekend haar moeder :Y
  zaterdag 7 juli 2012 @ 21:12:09 #103
130755 Kinga
versier hier
pi_113903989
Het is wel een dotje hoor, hier lacht ze wel precies zoals Katie, how cute O+

zaterdag 7 juli 2012 @ 23:06:54 #104
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113908122
Volgens Shownieuws (via TMZ) hebben Katie en Tom een staakt het vuren afgesproken.

quote:
TOM CRUISE/KATIE HOLMES SETTLEMENT
Talks Underway

EXCLUSIVE

Tom Cruise and Katie Holmes have called a temporary truce while their lawyers try to negotiate a full divorce settlement ... TMZ has learned.

Sources very familiar with the situation tell us ... there are NO immediate plans for either side to go to court. There will be no court hearing Monday, Tuesday or in the foreseeable future, unless the negotiations fall apart.

Sources tell us the lawyers are negotiating child custody, visitation, child support and a property settlement.

We're also told the whole settlement could be ratified in New York if all goes well. In other words, there may not be a move by Tom's camp to transfer the case to California, where judges are more likely to award joint custody.

One source described the emotional state of the negotiations as "calm."
http://www.tmz.com/2012/0(...)lement-negotiations/
Uit Eindhoven
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 23:08:53 #105
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113908215
Nou beter :Y Wel jammer voor de roddelpers natuurlijk :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 juli 2012 @ 23:47:08 #106
163650 Greys
pi_113909788
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:45 schreef Lovechild het volgende:
Ik zag gisteren bewegend beeld ivm de zaak. Allemachtig, die pers! Suri verstopte zich gewoon in haar knuffel. En de fotografen maar roepen dat er geen flits was. Ik vond het er zeer beangstigend uit zien. Arm meiske.
Ja idd. En het dan vreemd vinden dat Suri op veel foto's gedragen wordt en ze een dekentje en een knuffel heeft om zich in te verstoppen. Dat zijn juist de momenten waarop die hordes er staan. Dan zou ik mijn kind er ook zsm voorbij willen tillen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:05 schreef Mula het volgende:

Hier vind ik Suri echt sprekend de neef. Wat uiteraard niet wil zeggen dat Tom niet haar vader is. Lijkt me heel vreemd dat iemand buiten de familie van Tom haar vader is.
[ afbeelding ]
Oh nou, daar lijkt ze idd wel héél erg op de neef :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 juli 2012 @ 00:21:03 #107
153377 Jurk
Plurk!
pi_113911236
uhm.... is die "neef" niet gewoon Brooklyn Beckham?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 juli 2012 @ 00:39:22 #108
163650 Greys
pi_113911855
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:21 schreef Jurk het volgende:
uhm.... is die "neef" niet gewoon Brooklyn Beckham?
De neef is niet het jongetje op de foto ;) Dat is idd een Beckhammetje.
Het gaat over de in het vorige deel besproken William Mathoper (neef van Tom, volgens sommige geruchten sperma-donor). En op deze foto lijkt ze erg op hem.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 juli 2012 @ 00:48:03 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113912125
Nou dan lijkt ze toch net zo goed op Tom. Ik zie de familiaire overeenkomsten met de neef wel hoor.

Waarop is het eigenlijk gebaseerd, de insinuatie dat de neef zijn zaad gedoneerd zou hebben?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_113912203
Daarom, Tom lijkt ook op de neef, niks bijzonders dus, imo.
  zondag 8 juli 2012 @ 01:01:53 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113912528
En die neef lijkt weer op Harry Potter.

Ik vermoed dat Sea Org gewoon Hogwarts is.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_113912964
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 01:01 schreef Duderinnetje het volgende:
En die neef lijkt weer op Harry Potter.

Ik vermoed dat Sea Org gewoon Hogwarts is.
Dan is Katie gewoon een bitch, Suri die ervaring ontzeggen! :(
  FOK!Babe zondag 8 juli 2012 @ 12:06:47 #113
11324 shmoopy
pi_113919263
Ach, mijn zoontje en zijn neef lijken sprekend op elkaar, zouden zo broertjes kunnen zijn, terwijl hij totaal niet op zijn eigen broertje lijkt, het zegt dus echt niks.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 juli 2012 @ 12:10:29 #114
163650 Greys
pi_113919372
Jawelll, jawel, we moeten toch èrgens over roddelen als Tom en Katie besluiten ineens in alle redelijkheid alles samen zelf op te lossen O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Babe zondag 8 juli 2012 @ 12:13:00 #115
11324 shmoopy
pi_113919452
Desnoods verzinnen we zelf TomKat-nieuws!
  zondag 8 juli 2012 @ 19:15:14 #116
153377 Jurk
Plurk!
pi_113937195
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:39 schreef Greys het volgende:

[..]

De neef is niet het jongetje op de foto ;) Dat is idd een Beckhammetje.
Het gaat over de in het vorige deel besproken William Mathoper (neef van Tom, volgens sommige geruchten sperma-donor). En op deze foto lijkt ze erg op hem.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ha, op die fiets :@ Daar lijkt ze inderdaad wel op.
pi_113975415
quote:
Katie Holmes ontslaat Tom's dochter
AMSTERDAM - Voor iedereen kwam de scheiding van Tom Cruise en Katie Holmes totaal onverwacht maar nu blijkt dat Katie al maanden van tevoren bezig was met het plannen van de scheiding.

Een anonieme bron beweert dat Katie Toms 19-jarige dochter Bella twee maanden geleden heeft ontslagen. Bella, een dochter uit Toms vorige huwelijk met Nicole Kidman, werkte voorheen bij Katie's kledinglijn Holmes en Yang. Dit meldt de Daily Mail.

De bron vertelt dat er nooit problemen tussen hen waren. Bella noemde Katie zelfs “moeder” en was dan ook zeer verbijsterd. Volgens de bron heeft Katie heeft dit allemaal zorgvuldig gepland en was dit de eerste stap naar een scheiding.
Bron

Als dit waar is, heeft ze het in ieder geval grondig voorbereid. Lijkt me ook geen overbodige luxe met zo'n man/kerk :X
Voor Suri hoop ik dat ze het inderdaad buiten de rechtbanken met elkaar eens kunnen worden en dat ze voornamelijk door haar moeder wordt opgevoed straks.
  maandag 9 juli 2012 @ 18:38:50 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_113977998
Een anonieme bron.. kortom: Kamp Tom begint met oorlog.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_113978072
http://blogs.villagevoice(...)bun.php?ref=trending

quote:
Rathbun predicts that Tom Cruise will give up sole custody of Suri as long as Katie Holmes goes along with a public statement that they are sharing custody, and also agrees to say publicly that Scientology was never a factor in their split.

The church will then go on a blame-and-shame campaign against the media, using Katie's statement in order to portray itself as mischaracterized and harmed by religious bigotry in the press.
pi_113980882
Geen oorlog, witte rook:

quote:
Tom Cruise, Katie Holmes
DIVORCE SETTLED!

Exclusive Details

Tom Cruise and Katie Holmes have SETTLED their divorce ... this according to Katie's lawyer.

Jonathan Wolfe tells TMZ, "This case has been settled and the agreement has been signed. We are thrilled for Katie and her family and are excited to watch as she embarks on the next chapter of her life."

TMZ reported in the last few days lawyers for both sides were in a marathon negotiation -- trying to end what began as a divorce war.

As we reported, one condition Tom had for settling was "meaningful, significant" contact with Suri.

Wolfe added, "We thank Tom's counsel for their professionalism and diligence that helped bring about this speedy resolution."

maandag 9 juli 2012 @ 19:39:20 #121
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_113981030
Ja hee! Wat is dit nu weer voor domper?! :(
  FOK!Babe maandag 9 juli 2012 @ 19:44:22 #122
11324 shmoopy
pi_113981329
Hele reeks in de kiem gesmoord. :{

Scientology heeft denk ik eieren voor z'n geld gekozen, ze hebben al genoeg bad press gehad.
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2012 @ 19:44:25 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113981332
quote:
Tom Cruise en Katie Holmes werken samen
AMSTERDAM - Tom Cruise en Katie Holmes hebben een scheidingsregeling getroffen. Dat heeft de advocaat van Holmes maandag bevestigd.

"De zaak is afgewikkeld en de overeenkomst is getekend."
"We zijn blij voor Katie en haar familie en kunnen niet wachten om te zien hoe ze begint aan een nieuw hoofdstuk van haar leven", laat advocaat Jonathan Wolfe weten.
"We danken Toms raadsmannen voor hun professionaliteit en ijver waardoor deze snelle oplossing tot stand kon komen." Over de details van de regeling is niets bekendgemaakt.
Dochter
Eerder op de dag lieten de 50-jarige Cruise en de 33-jarige Holmes nog weten dat hun dochter, de 6-jarige Suri, centraal stond in hun onderhandelingen. "We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk samen te werken als ouders en te doen wat het beste is voor onze dochter", schreven ze in een gezamenlijk verklaring.
Twee weken geleden werd bekend dat Cruise en Holmes gaan scheiden. De actrice, die in november 2006 trouw beloofde aan de acteur, diende de scheidingspapieren in.

Door: Novum
Hmm, daar zitten we niet op te wachten. -O-
pi_113981508
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef shmoopy het volgende:
Hele reeks in de kiem gesmoord. :{

Scientology heeft denk ik eieren voor z'n geld gekozen, ze hebben al genoeg bad press gehad.
idd vrij flauw
wellicht denken ze in de toekomst ;(
pi_113982448
Slotje :7
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2012 @ 20:12:45 #126
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113982728
Nee, er komen vast nog wel onverwachte ontwikkelingen. Katie wil misschien wel helemaal niet door het stof om de SC vrij te pleiten. :9
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 9 juli 2012 @ 20:14:05 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_113982798
Enige gerucht over de inhoud van de settlement:

quote:
Of course, zero details about their settlement agreement have been released, because Tommy doesn't want us to know that he got custody of all the E.T. finger-shaped strap-ons, but People knows a few things. Their source says that Suri will stay in NYC with Katie and Tommy has been given "generous" visitation rights.
Heb 'm van Dlisted.com
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 9 juli 2012 @ 22:36:22 #128
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_113990511
Bah.. ze denken ook niet aan de fans :(
pi_113994427
'We are committed to working together as parents': Tom Cruise and Katie Holmes reach divorce settlement behind closed doors - as she gets 'sole custody' of Suri

http://www.dailymail.co.u(...)le-custody-Suri.html
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2012 @ 23:46:34 #130
43556 miss_dynastie
pi_113994743
Kan me niet voorstellen dat Tom daar vrijwillig mee akkoord gaat- ik ben echt zo benieuwd welke dirt ze over scientology heeft, maar dat zullen we wel nooit meer te weten komen ;(
  maandag 9 juli 2012 @ 23:50:17 #131
15080 static
pi_113994913
Kan het me ook niet voorstellen. Is vast meer aan het handje.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:21:48 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113996237
Misschien heeft Tom wel buiten de pot gepist :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114000321
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef Leandra het volgende:
Met die goede scientology vriend van hem :o

(als er geen dirt is verzinnen we het zelf wel?)
pi_114001149
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef static het volgende:
Kan het me ook niet voorstellen. Is vast meer aan het handje.
Dat.
Katie moet iets gebruikt hebben waardoor hij akkoord is gegaan.
pi_114002234
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Tom daar vrijwillig mee akkoord gaat- ik ben echt zo benieuwd welke dirt ze over scientology heeft, maar dat zullen we wel nooit meer te weten komen ;(
Genoeg voer voor speculatie's ;).

Wel mooi dat het zo snel is gegaan (zeker voor Suri). Geen idee hoe Katie het voor elkaar heeft gekregen maar ze verdiend een Oscar voor het script en de regie.
Get it and Bet it
pi_114002340
Wel handig, als je man net een paar weken in IJsland zit, dan kun je de zaak idd wel indienen :D
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:15:08 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114002445
Katie is maandenlang minutieus bezig geweest met de voorbereiding van haar 'vlucht'. Dan heeft ze vast ook gezorgd dat ze genoeg dirt (ik vermoed scientologie-gerelateerde dirt. Voor een beetje vreemdgaan laat je de voogdij over je kind niet schieten) heeft verzameld én vastgelegd, zodat elk verzet van Toms advocaten in één klap kon worden gepareerd.
Dit was inderdaad wel érg snel gesettled nadat de advocaten bijeen waren, nadat Tom eerst nog zo strijdbaar was.

Wie weet, ooit, klapt ze nog eens uit de school.
Maar dat zal wel niet, met zo'n machtige organisatie als tegenstander.

Het zou me niet verbazen als ook is vastgelegd dat na een eventuele dood / vermissing van Katie, Suri naar haar (Katies) ouders gaat o.d. Maar misschien is dat bij voogdijschap altijd wel zo geregeld, dat na een dood de andere ouder het niet vanzelf overneemt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114002527
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef Leandra het volgende:
dat lijkt mij niet genoeg reden om het zo snel te settelen.

Nee ze heeft duidelijk iets sterks in handen en dat zal heus erger zijn dan vreemdgaan :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:19:49 #139
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_114002576
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nee ze heeft duidelijk iets sterks in handen en dat zal heus erger zijn dan vreemdgaan :)
Of hij heeft met John Travolta buiten de pot gepist.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:36:12 #140
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_114003161
Ah neeeeee!!! Het kan niet nu al klaar zijn. Wat saai!!!!!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:59:54 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114008496
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dat ligt er natuurlijk vooral aan wie er buiten die pot stond....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114025544
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:07 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Genoeg voer voor speculatie's ;).

Wel mooi dat het zo snel is gegaan (zeker voor Suri). Geen idee hoe Katie het voor elkaar heeft gekregen maar ze verdiend een Oscar voor het script en de regie.
Ik hoop dat ze een akkoord hebben gemaakt over een thriller met een religieus randje. Met T&K in de hoofdrol.
Dat lijkt me wel interessant.
pi_114026547
Nu al gesetteld? We zijn niet eens aan het ezeltje toegekomen -O-
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:37:42 #144
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_114027045
Er is hoop :')

Don't believe the hype.

Though reports have surfaced regarding the specifics of Tom Cruise and Katie Holmes' divorce settlement, which they reached on Monday, Holmes' attorney Jonathan Wolfe tells Us Weekly the rumors floating about -- including details about custody arrangements for six-year-old Suri -- aren't remotely true.

"There are numerous inaccuracies in the reports regarding the purported contents of the agreement reached between he parties," Wolfe said in a statement Monday evening. "The agreement is confidential and its terms will not be disclosed."

On Monday morning, the Rock of Ages star, 50, and his estranged wife of five years, 32, issued a joint statement through their respective reps -- assuring fans their true priority during their painful split is, and has always been, looking after their little girl.

"We are committed to working together as parents to accomplish what is in our daughter's best interests," the actors said. "We want to keep matters affecting our family private and express our respect for each other's commitment to each of our respective beliefs and support each other's roles as parents."

Read more at ONTD: http://ohnotheydidnt.livejournal.com/70268625.html#ixzz20F5dGQ6i
pi_114028404
die foto ziet eruit alsof hij vanuit zn mondhoeken woest naar haar sist dat ze vooral niet te diep moet bukken :P
pi_114030827
Wat ziet Suri er toch altijd armoedig uit. :{
En Katie heeft echt een bh-fobie zo te zien, dat hangt en rolt maar los op alle mogelijk momenten. :o
pi_114031151
Ik hoop voor dat arme kind dat het gewoon zo snel mogelijk klaar en geregeld is. Ik vind het maar zielig dit allemaal.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:04:33 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114032008
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef Jurk het volgende:
Nu al gesetteld? We zijn niet eens aan het ezeltje toegekomen -O-
Misschien heeft Tom wel iets van doen gehad met Belinda's ezeltje!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:33:52 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114033648
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Misschien heeft Tom wel iets van doen gehad met Belinda's ezeltje!
Dat zou nog eens een onverwachtse variant op de verhalen over z'n seksuele voorkeur zijn :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114047340
Lijkt erop dat Tom religie over Suri heeft gekozen, en nog wat roddels:

Katie Holmes insists on 'ironclad' clause in divorce settlement to 'ban Suri from ever attending Scientology parties or church'

http://www.dailymail.co.u(...)-parties-church.html
pi_114052677
Beste gedeelte: :')

Yesterday, 33-year-old Katie was seen enjoying a girls day out with her daughter.
She looked confident within herself, smiling for photographers while dressed casually in a double denim ensemble of flared jeans and a shirt with the sleeves rolled up.

http://www.dailymail.co.u(...)-parties-church.html
pi_114052878
Weer een jas of doek voor Suri's gezicht, geen wonder :)
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 12:18:31 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_114055240
Tom heeft WEL speciale krachten :')

quote:
The Church Of Scientology allegedly believes it's most famous celebrity convert Tom Cruise has telekinetic and telepathic powers, it has been reported.
Tom, 50, is the most famous follower of the religion and an investigation by Rolling Stone back in 2006 revealed that he had reached an advanced level of Scientology and was known as an ‘Operating Thetan’ or an ‘OT’.
The author of the investigation, Janet Reitman, explained that OTs ‘have total control over themselves and their environment.
Daily Mail
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_114055664
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou, dat total control over Katie viel dus wel tegen :+
pi_114055903
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
Weer een jas of doek voor Suri's gezicht, geen wonder :)
nja, logisch toch?

ik moet eerlijk zeggen dat ik het absoluut niet zou willen als mijn kinderen steeds zo gefotografeerd worden. ik flip al als mensen zomaar foto's nemen van ze en zonder overleg op internet pleuren!
pi_114056014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef simmu het volgende:

[..]

nja, logisch toch?

Ja dat bedoelde ik met 'geen wonder' ;) Het is toch ook sneu, nonstop een rij camera's voor je kop.
pi_114056064
Het is wel grappig dat mensen haar vaak zo hangerig en irritant (op de foto's) vonden, en nu met de scheiding is er ineens begrip voor.
Het lijkt me ook niks als klein meisje, altijd maar die pers voor je neus.
pi_114056421
wimlex deed dat toch ook altijd :+
tel de foto's waar hij met uitgestoken tong opstond :P en terecht eigenlijk, ergens.
pi_114056491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:47 schreef simmu het volgende:
wimlex deed dat toch ook altijd :+
tel de foto's waar hij met uitgestoken tong opstond :P en terecht eigenlijk, ergens.
Bij Suri lijken ze ook altijd expres de foto's te publiceren als ze rond bedtijd ergens vandaan komt met haar ouders. Vreemd hè, dat een kind dan gedragen wilt worden en moe is :D
pi_114057916
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bij Suri lijken ze ook altijd expres de foto's te publiceren als ze rond bedtijd ergens vandaan komt met haar ouders. Vreemd hè, dat een kind dan gedragen wilt worden en moe is :D
ik sjouw mijn bijna-4-jarige nog wel eens (op haar verzoek) rond in een draagdoek hoor :@ *)
ik moet er echt niet aan denken als elke stap van je leven zo gevolgd wordt. beetje hypocriet van me, aangezien ik hier toch ook lustig meelees :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:27:19 #161
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114070476
quote:
Katie Holmes naar katholieke kerk

AMSTERDAM - Katie Holmes keert Scientology voorgoed de rug toe. De toekomstige ex-vrouw van Tom Cruise heeft zich ingeschreven bij de Rooms-katholieke St. Francis Xavier kerk in New York.

"Ze heeft nog geen dienst bijgewoond. Maar zodra ze dat doet, wordt ze met open armen ontvangen", vertelt een lid van het kerkkoor in The Huffington Post.

Nu Katie gaat scheiden van Tom, wil ze niets meer weten van de Scientology-kerk. Volgens bronnen gaat de actrice ervoor zorgen dat haar dochtertje Suri (6) een katholieke opvoeding krijgt.

Vandaag kwam het nieuws naar buiten dat Tom enige tijd geleden is bevorderd naar de hoogste rang in Scientology. De leden zouden stellig geloven dat de acteur objecten kan verplaatsen met zijn gedachten. Ook zou hij het vermogen bezitten tot rechtstreekse overdracht van gedachten, gevoelens en informatie bij mensen en dieren zonder gebruik van taal..
http://www.telegraaf.nl/p(...)tholieke_kerk__.html

Good for her.
Uit Eindhoven
pi_114075065
quote:
Wahaha die kerel is nog gekker als ik dacht 8)7 mindcontrol en telekinese
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:10:37 #163
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114075137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wahaha die kerel is nog gekker als ik dacht 8)7 mindcontrol en telekinese
Zijn we er ook meteen uit waarom mensen nog naar zijn films gaan ;)
Uit Eindhoven
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:23:01 #164
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114075679
Tom zou zijn mindcontrol alweer hebben ingezet om de volgende vrouw to be te scoren. ;)

quote:
Tom Cruise hand in hand met Bondgirl

NEW YORK - Tom Cruise en de sexy Bondgirl uit Quantum Solace, Olga Kurylenko, kunnen het blijkbaar erg goed met elkaar vinden op de filmset van Oblivion.

Kurylenkoe werkt al een paar maanden samen met de ex van Katie Holmes. In de New York Post staan de Amerikaanse acteur en het model uit Oekraïne hand in hand op de foto. Ze glimlachen daarbij vriendelijk naar elkaar.

Nogal wiedes, zegt de agent van Tom Cruise. "Ze draaien samen een film en ze zijn acteurs. De chemie op de set is acteren. Dat is hun werk.''

Het agentschap van Olga Kurylenko ontkent bij hoog en bij laag dat er iets moois zou opbloeien. Olga's vriend Danny Huston, haar tegenspeelster in de film Magic City, zou zijn vriendin regelmatig hebben bezocht op de verschillende opnamelocaties van Oblivion
http://www.nu.nl/achterkl(...)nd-met-bondgirl.html
Uit Eindhoven
pi_114075822
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Poeke het volgende:
Tom zou zijn mindcontrol alweer hebben ingezet om de volgende vrouw to be te scoren. ;)

[..]

http://www.nu.nl/achterkl(...)nd-met-bondgirl.html
quote:
Born: November 14, 1979.
Nee, ze is safe.
pi_114097674
Wij zijn er nog niet

quote:
Tom Cruise and Katie Holmes's amicable divorce 'a sham as actor plans to keep daughter Suri in Scientology'
http://www.dailymail.co.u(...)uri-Scientology.html

quote:
Did Katie Holmes make secret calls to Nicole Kidman before blindsiding Tom Cruise with divorce?
http://www.dailymail.co.u(...)le-Kidman-split.html
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2012 @ 11:25:14 #167
240917 Mula
pi_114100794
Volgens ONTD wil Katie Suris naam veranderen in Scout Holmes. Ze schijnt haar uberhaupt al Scout te noemen als nickname.

Als dat echt zo is, zou het wel de ultieme trap na zijn richting Tom en Scientology, want Suri is toch vernoemd naar de geboorteplaats (Surrey) van Hubbard?

http://ohnotheydidnt.livejournal.com/70324214.html#cutid1
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2012 @ 13:14:00 #168
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114104642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Tegan het volgende:
Nee, ze is safe.
En mooi: Olga Kurylenko
pi_114105006
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef Karina het volgende:

[..]

wtf die man is echt compleet gestoord :')
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:25 schreef Mula het volgende:
Volgens ONTD wil Katie Suris naam veranderen in Scout Holmes. Ze schijnt haar uberhaupt al Scout te noemen als nickname.

Als dat echt zo is, zou het wel de ultieme trap na zijn richting Tom en Scientology, want Suri is toch vernoemd naar de geboorteplaats (Surrey) van Hubbard?

DAT zou echt een ultieme burn zijn _O-
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2012 @ 13:32:29 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114105494
Then again, wie noemt haar kind nou Scout? :{
pi_114105693
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:25 schreef Mula het volgende:

nouja ik snap al helemaal niet waarom je zoiets in overweging zou nemen om je kind Suri te noemen met die achterliggende gedachte....we kunnen nu wel allemaal Cruise de grond intrappen maar zij zelf heeft er toch ook net zo goed schuld aan gehad dat ze het zo ver heeft laten komen...
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:38:18 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114105758
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:32 schreef Cynix ® het volgende:
Iemand die To Kill a Mockingbird van Lee Harper waardeert.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2012 @ 13:38:46 #173
163650 Greys
pi_114105784
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:32 schreef Cynix ® het volgende:
Bruce Willis :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:39:19 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114105809
quote:
17s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Iemand die To Kill a Mockingbird van Lee Harper waardeert.
O+
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:40:10 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114105860
Maar dan alleen Harper Lee.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:40:25 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114105870
Ik ben Vlaamse. Heus!
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:41:10 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114105917
quote:
8s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:40 schreef Copycat het volgende:
Maar dan alleen Harper Lee.
Vlaamse volgorde, hè. Ik had vroeger een Vlaamse penvriendin die heette Van Erp Brenda.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2012 @ 13:41:23 #178
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114105925
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:40 schreef Catcopy het volgende:
Ik ben Vlaamse. Heus!
We geloven je. :')
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:42:01 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114105955
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:41 schreef Cynix ® het volgende:
We geloven je. :')
Jasgrap!
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2012 @ 15:41:37 #180
240917 Mula
pi_114111435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:36 schreef sherezade het volgende:

[..]

nouja ik snap al helemaal niet waarom je zoiets in overweging zou nemen om je kind Suri te noemen met die achterliggende gedachte....we kunnen nu wel allemaal Cruise de grond intrappen maar zij zelf heeft er toch ook net zo goed schuld aan gehad dat ze het zo ver heeft laten komen...
Iets zegt me dat Katie binnen dat huwelijk niet zo veel zeggenschap over dingen heeft gehad...

Ik vind Scout een stuk leuker dan Suri. Suri is op zich nog best grappig en apart enzo, maar niet als je weet dat haar vader in aliens geloofd. Dan wordt het een beetje too much.
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 juli 2012 @ 19:01:10 #181
22592 crew  Ole
pi_114120032
quote:
Katie kreeg scheidingstips van Nicole Kidman'

12-7-12 - 15:10 bron: US Weekly

Toen Katie Holmes besloot een einde te maken aan haar relatie met Tom Cruise is niemand minder dan Nicole Kidman haar te hulp geschoten. Volgens het Amerikaanse blad US Weekly hadden de actrices in het grootste geheim contact met elkaar.
Holmes broedde al maanden op haar plan, maar ze was bang voor de reactie van de geestelijke beweging Scientology, en dus vroeg ze raad aan die andere ex van Cruise.

Katie wilde absoluut voorkomen dat haar hetzelfde overkwam als Kidman 2001. Zij verloor het voogdijschap over haar twee geadopteerde kinderen en zou nooit meer contact met hen hebben.

'In de voorbije weken hebben ze veel met elkaar gepraat', aldus een bron in US Weekly. De Australische vertelde wat ze allemaal meegemaakt had en hielp haar een ontsnappingsroute opstellen. Het idee om in het geniep een appartement in New York te huren, zou van haar gekomen zijn. Net als de ingeving om verschillende mobieltjes te gebruiken overigens.

Geen voorbarige euforie
De tips hielpen wel: de scheiding werd in recordtempo geregeld en Suri blijft bij haar moeder in New York wonen. Cruise mag zijn dochter wel vaak bezoeken.

Voorbarige euforie is echter uit den boze, want de acteur geeft de strijd niet zomaar op. 'Tom gaat er alles aan doen om hier als winnaar uit tekomen', aldus een bron. 'Met al zijn huizen, vliegtuigen en spaargeld is hij zo'n 250 miljoen dollar waard. Geloof maar dat hij tot de laatste cent zal vechten voor Suri. Dat ze al zo lang bezig was met die scheiding heeft hem echt gechoqueerd. Hij is er kapot van, en dat gevoel is nu omgeslagen in woede.'
pi_114122640
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:01 schreef Ole het volgende:

[..]

het was idd wel een redelijk opvallend staaltje "poets wederpoets"
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:08:07 #183
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114155474
quote:
Tom Cruise betaalt miljoenen voor dochter

AMSTERDAM - Katie Holmes krijgt geen geld van Tom Cruise, maar de acteur zal wel miljoenen dollars bijdragen aan het levensonderhoud van dochter Suri.

Dit meldt TMZ. Volgens de Amerikaanse showbizzsite is in de scheidingspapieren vastgelegd dat Tom 12 jaar lang een behoorlijke geldsom aan alimentatie voor zijn dochter Suri zal betalen.

Bronnen schatten dat hij meer dan 10 miljoen dollar zal spenderen aan zijn kleine meisje
http://www.telegraaf.nl/p(...)nen_voor_Suri__.html
Uit Eindhoven
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 16:23:31 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114158588
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:08 schreef Poeke het volgende:
Bronnen schatten dat hij meer dan 10 miljoen dollar zal spenderen aan zijn kleine meisje
Dat zijn veel zakken chips en Disney dvd's. :o
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:26:21 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114158694
Eigenlijk valt dat nog mee als hij in 12 jaar 10 miljoen aan kinderalimentatie gaat betalen... gezien z'n vermogen van 250 miljoen.

Iemand met een vermogen van 250.000 zal in 12 jaar waarschijnlijk meer dan 10.000 aan kinderalimentatie moeten betalen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114159927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:01 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp wel dat ie pissig is eigenlijk. :P
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:01:45 #187
300082 roos85
JUICHEN!
pi_114312444
De auto van Katie is geramd door een truck:

http://www.dailymail.co.u(...)feured-Mercedes.html
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:06:14 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114312600
Oeh a sanitation truck.... de Soprano's zijn nu al in beeld :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114312636
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:06 schreef Leandra het volgende:
Oeh a sanitation truck.... de Soprano's zijn nu al in beeld :o
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 juli 2012 @ 23:48:09 #190
163650 Greys
pi_114342080
Tom Cruise Visits Suri in New York City
Tuesday July 17, 2012 12:25 PM EDT

Two weeks after Katie Holmes filed for divorce, the 50-year-old star arrived in New York City on Tuesday and was photographed carrying his daughter into a hotel. It is his first visit since he and Holmes, 33, reached a divorce settlement on July 7.

"Tom looked really happy," an observer in New York tells PEOPLE.

"He's been dying to see her," says a source of Cruise, who finished shooting his latest movie, Oblivion, on Sunday in California. Cruise learned of Holmes's divorce filing while shooting the same film on location in Iceland. And although he and Suri have spoken frequently since the split, he has not seen her in person since mid-June.

Holmes and Cruise have agreed that Suri will live in New York with her mother, but the actor will see her often. "He'll be with her whenever he can," says a source.

Currently, the pair plan to spend several days together in the city, where Suri is expected to attend a local private school this fall.

Sources close to Cruise and Holmes say the former couple will work together to make sure that hand-offs are as pleasant as possible. "They both know they are going to have to make decisions together regarding Suri for many, many years," says the source. "And they know she loves both her parents."

http://www.people.com/people/article/0,,20612444,00.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 20:14:01 #191
135305 beequeen
Lost.
pi_114380668
Wtf?

quote:
'Scientology zoekt nieuwe vrouw voor Tom Cruise' van onze redactie TERDAM - Scientology zou naarstig op zoek zijn naar een nieuwe liefde voor Tom Cruise. De 27-jarige actrice Yolanda Pecoraro zou Toms perfecte aanstaande bruid zijn.

"Yolanda is een Scientology-prinses. Perfect dus voor Tom", zo laat iemand van Scientology weten aan National Enquirer.

Een andere bron onthult: "Scientology wil met de koppelpoging laten zien dat Tom snel over zijn verdriet heen kan komen. De kerk wil dan waarschijnlijk ook dat ze spoedig een baby krijgen."

Tom en Yolanda zijn geen onbekenden van elkaar. De twee zouden namelijk in het verleden een paar keer op date zijn geweest toen Tom net was gescheiden van Nicole Kidman.
Bron: Televaag. O-)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_114380693
quote:
wo 18 jul 2012, 18:12
'Sctientology zoekt nieuwe vrouw voor Tom Cruise'

van onze redactie
AMSTERDAM - Scientology zou naarstig op zoek zijn naar een nieuwe liefde voor Tom Cruise. De 27-jarige actrice Yolanda Pecoraro zou Toms perfecte aanstaande bruid zijn.

"Yolanda is een Scientology-prinses. Perfect dus voor Tom", zo laat iemand van Scientology weten aan National Enquirer.
Een andere bron onthult: "Scientology wil met de koppelpoging laten zien dat Tom snel over zijn verdriet heen kan komen. De kerk wil dan waarschijnlijk ook dat ze spoedig een baby krijgen."
Tom en Yolanda zijn geen onbekenden van elkaar. De twee zouden namelijk in het verleden een paar keer op date zijn geweest toen Tom net was gescheiden van Nicole Kidman.
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:36:30 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114381808
Ze is nu 27 en tussen Kidman en Holmes hebben ze gedate, meer dan 7 jaar geleden dus?
Was dat kind 20...
Oh wacht, net gescheiden van Kidman, die scheiding was is 2001, was ze nog niet eens meerderjarig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 20:44:32 #194
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114382290
Ach, volgens Scientology zijn kinderen altijd volwassen, toch? :')
  maandag 23 juli 2012 @ 16:30:07 #195
207727 Smallish
Kleintje!
pi_114568784
quote:
Tom Cruise op zoek naar huis in New York
NEW YORK - Tom Cruise is op zoek naar een appartement in New York. De acteur is van plan meer tijd te spenderen in The Big Apple, nu dochtertje Suri daar woont.

Foto: WENN
Dat meldt New York Post.
''Tom is op zoek naar een nieuw huis hier'', bevestigt een insider. ''Hij wil opnieuw beginnen. Hij wil in ieder geval niet terug naar het appartement in East Village, waar hij woonde met Katie Holmes.''
Cruise zou kijken naar huizen net buiten de stad. ''Hij wil een afgeschermde woning'', vervolgt de bron. ''Ergens waar hij niet door een lobby hoeft te lopen of waar mensen hem buiten kunnen opwachten. Hij wil ook genoeg ruimte voor Suri. Een huis met een tuin of terras.''
De Mission Impossible-ster zou dan ook luxueuze appartementen en huizen met een hek aan het bezichtigen zijn. Cruise wil een actieve rol spelen in het leven van Suri, zegt de insider.
''Dus New York kan zich opmaken voor meer Tom.''
Zal Katie blij mee zijn. :N Overigens wel begrijpelijk natuurlijk dat hij een 'eigen' plek wil voor hem en Suri.
Is dat zo?
pi_114617216
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:30 schreef Smallish het volgende:

[..]

Zal Katie blij mee zijn. :N Overigens wel begrijpelijk natuurlijk dat hij een 'eigen' plek wil voor hem en Suri.
Inderdaad wel een move die te verwachten is. Want Suri elke 2 weken op het vliegtuig zetten is ook weer zoiets. Goed ook dat hij een 'afgeschermde' plek zoekt. Kan Suri ook rustiger leven dan met al die fotografen heel de tijd.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 21:58:31 #197
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114619116
Wat een saaie gate is dit aan het worden. :{
pi_114627761
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een saaie gate is dit aan het worden. :{
Inderdaad, had Tom wel op bankjes springend in de rechtzaal willen zien.
pi_114653455
  woensdag 25 juli 2012 @ 19:35:34 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114653533
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 25 juli 2012 @ 19:46:31 #201
380380 MissesCrue
Kickstart my heart
pi_114653906
:D :D
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 22:59:07 #202
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114662175
:D :D :D
pi_114728080
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef beequeen het volgende:
Wtf?

'Scientology zoekt nieuwe vrouw voor Tom Cruise' van onze redactie TERDAM - Scientology zou naarstig op zoek zijn naar een nieuwe liefde voor Tom Cruise. De 27-jarige actrice Yolanda Pecoraro zou Toms perfecte aanstaande bruid zijn.

Bron: Televaag. O-)
Wat de piep heeft de kerk daar mee te maken?

Yolanda Pecoraro volgens google. Die ziet er wel leuk uit. :
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:13:55 #204
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114728208
quote:
'Leven van Suri Cruise verandert drastisch'

NEW YORK - Nu Katie Holmes volledige voogdij heeft over haar dochter Suri Cruise, is er veel veranderd voor haar dochter.

Zo werden moeder en dochter woensdag gespot toen ze in een doodgewone taxi stapten, meldt Us Weekly.

Geen couturekleding, limousines en helikoptervluchten meer voor Suri. Als het aan Katie Holmes ligt wordt de 6-jarige dochter van Tom Cruise behandeld als elk ander kind van haar leeftijd.

''Katie wil een actieve ouder zijn en haar veel discipline bijbrengen'' vertelt een bron. ''Suri's leven gaat behoorlijk veranderen.''

De twee keerden net terug van een weekendje in Ohio. Holmes was op bezoek bij haar ouders in Toledo. Holmes en haar dochter legden de reis af met een gewone commerciële vlucht. Ook geen privévliegtuigen meer voor Suri Cruise dus.
For the good zeggen we dan maar.
Uit Eindhoven
pi_114730255
Dan ook geen hakjes meer?
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 19:54:48 #206
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114731741
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:13 schreef Poeke het volgende:
Geen couturekleding, limousines en helikoptervluchten meer voor Suri. Als het aan Katie Holmes ligt wordt de 6-jarige dochter van Tom Cruise behandeld als elk ander kind van haar leeftijd.
Ik neem aan dat ze de bescheiden alimentatie van 15.000 $/maand nog wel nodig heeft voor een zo normaal mogelijke levensstijl? :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:56:34 #207
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114731812
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Wat de piep heeft de kerk daar mee te maken?

Yolanda Pecoraro volgens google. Die ziet er wel leuk uit. :
[ afbeelding ]
Is net een jongen met lang haar
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 20:24:19 #208
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114732838
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan krijg ik homofiele neigingen van haar. :Y
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:01:46 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114734364
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze de bescheiden alimentatie van 15.000 $/maand nog wel nodig heeft voor een zo normaal mogelijke levensstijl? :')
Afgezien van het feit dat Katie zelf ook wel een paar stuivers op de bank zal hebben staan, is dat idd niet een bedrag waarvan je wonend in NY heel wild kunt leven....
Het jetsetleventje wat ze gewend zijn kunnen ze van $ 15.000 per maand iig niet leven, zeker niet in NY.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 21:10:55 #210
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114734754
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:01 schreef Leandra het volgende:
Het jetsetleventje wat ze gewend zijn kunnen ze van $ 15.000 per maand iig niet leven, zeker niet in NY.
Daar wil ze dus mee stoppen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:08:48 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114737701
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Daar wil ze dus mee stoppen.
Als ze het alleen van de alimentatie moet doen dan is het niet alleen een kwestie van ermee willen stoppen, maar ook van gewoon niet meer binnen budget passen.

Ik kan ook wel roepen dat ik niet in Wassenaar zou willen wonen, maar dat kan ik ook prima niet willen als ik dat niet kan betalen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114737751
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze het alleen van de alimentatie moet doen dan is het niet alleen een kwestie van ermee willen stoppen, maar ook van gewoon niet meer binnen budget passen.

Ik kan ook wel roepen dat ik niet in Wassenaar zou willen wonen, maar dat kan ik ook prima niet willen als ik dat niet kan betalen ;)
ze zal toch ook wel geld van zichzelf hebben :Y
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:14:36 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114738096
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:09 schreef simmu het volgende:

[..]

ze zal toch ook wel geld van zichzelf hebben :Y
Ja, dat denk ik ook wel, maar dat gaat er hard doorheen als je hun oude levensstijl wilt handhaven.
van die 250 miljoen van Tom kun je van de rente alleen al vrij luxe leven, geen idee hoeveel Katie zelf al had, maar dat zal niet zo heel veel zijn.... vergeleken met Tom ;)
Als ze een appartement in NY heeft gekocht dan zal dat er best inhakken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114952612
quote:

[..]

Ik vond het een leuke natuurlijke foto. Maar op google staan ook hele andere. Misschien kom je daarmee beter aan je trekken. :P
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2012 @ 16:28:58 #215
43556 miss_dynastie
pi_114952660
quote:

[..]

Die lijkt me dan perfect voor Tom!
pi_115236090
quote:
AMSTERDAM - Tom Cruise zou volgens een bron het leven van Katie Holmes totaal hebben gemanipuleerd.

Foto: WENN
Dat meldt Radaronline.
De 50-jarige acteur maakte volgens de bron beslissingen over alle onderdelen in het leven van Holmes. "Tom besloot met wie ze omging, wat voor geloof ze aanhing en in welke films ze speelde. Nu is ze vrij om overal zelf over te beslissen."

De 33-jarige Holmes zag amper haar familie volgens de insider. "Tom kon het niet goed vinden met Katie haar familie. Nu ziet ze iedereen weer."
Holmes voelde zich in eerste instantie schuldig over de scheiding, aldus de bron.
"Eerst was ze echt smoorverliefd op hem, maar dat veranderde al snel toen hij de baas ging spelen. Tom had geen idee dat ze al een jaar bezig was met de scheiding. Katie vond dat eerst moeilijk, maar nu is ze alleen maar gelukkig."
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-katie-holmes.html

Wat een verrassing.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:03:52 #217
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115242366
Ze was een beetje naïef.
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:23:28 #218
111260 Charmian
a little joy
pi_115747290
quote:
'Tom Cruise en Katie Holmes brengen Suri samen naar school'
AMSTERDAM - Tom Cruise en zijn ex Katie Holmes willen samen hun dochter Suri naar haar eerste dag op school brengen.
Foto: Wenn.com

Dat meldt Radaronline.

De acteur en zijn ex zouden volgens een bron in gesprek zijn over het brengen van hun dochter. "Het is een groot moment in het leven van Suri en Katie beseft zich dat Tom daar bij moet zijn."

"Zowel Tom als Katie zullen een grote rol spelen in het schoolleven van Suri. Ze zullen beiden naar ouderavonden en andere schoolactiviteiten komen. Tom en Katie willen allebei dat Suri zo weinig mogelijk last heeft van hun scheiding", aldus de bron.

Eén van de redenen voor de scheiding zou zijn geweest dat Holmes er op stond dat Suri naar school zou gaan. Cruise had de wens dat Suri thuis door Scientology-leraren les zou krijgen, net als zijn twee kinderen die hij met Nicole Kidman kreeg.
Bron:NU.nl

Echt dit is de meest saaie scheiding ever :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2012 @ 17:56:53 #219
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115752050
Wat een lief en attent stel. :')
pi_115752439
Moet je daar allebei bij zijn dan, als je kind voor het eerst naar school gaat? Nemen ouders in Nederland daar allemaal een vrije dag voor? :D
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2012 @ 18:09:47 #221
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115752462
Ouders die van hun kind houden doen dat wel. :Y
pi_115752772
Wat een onzin :')
  zondag 19 augustus 2012 @ 18:21:56 #223
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115752848

Uit Eindhoven
pi_115755402
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Moet je daar allebei bij zijn dan, als je kind voor het eerst naar school gaat? Nemen ouders in Nederland daar allemaal een vrije dag voor? :D
Wij hebben de eerste schooldag van alle kinderen inderdaad samen gedaan. Evenals de eerste schooldag na de zomervakantie. Vrijnemen hoeft niet. Ik zorg dat ik niet wordt ingeroosterd, hij begint wat later.
Don't you love her madly?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 augustus 2012 @ 01:22:22 #225
163650 Greys
pi_115851498
quote:
di 21 aug 2012, 23:56
Scheiding Tom Cruise en Katie Holmes afgerond

AMSTERDAM - Tom Cruise en Katie Holmes zijn officieel gescheiden. Een rechter heeft maandag de scheidingsovereenkomst ondertekend.

De afronding van het vijfjarige huwelijk tussen de acteurs verliep uitzonderlijk snel voor Hollywoodse begrippen. Katie vroeg slechts twee maanden geleden de scheiding aan.

Volgens People staan Tom (50) en Katie (33) nog steeds op goede voet met elkaar. Ze zouden allebei het welzijn van hun dochter Suri (6) vooropstellen. Het meisje woont voortaan bij haar moeder in New York maar haar vader krijgt een vrije bezoekregeling.
http://www.telegraaf.nl/p(...)mKat_afgerond__.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 01:25:39 #226
43556 miss_dynastie
pi_115851584
Wat heeft Katie dit briljant gespeeld zeg, alle respect _O_
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 17:43:33 #227
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115873585
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onzin :')
Geen idee, ik heb geen kinderen. :)
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:31:33 #228
15080 static
pi_118004734
quote:
Tom Cruise stopt met Scientology.

De vermeende sekte Scientology zal op zoek moeten gaan naar een nieuw uithangbord, Tom Cruise neemt namelijk afstand van de beweging.

Cruise zou afstand willen nemen van Scientology. Dat meldt de Engelse krant The Mirror.
De 50-jarige acteur zou sinds zijn scheiding van actrice Katie Holmes meer afstand hebben genomen van de Scientology-beweging.

Cruise zou ingezien hebben dat Scientology geen positieve invloed had op zijn leven. Twee huwelijken zouden zijn stukgelopen door problemen en bemoeienissen van de beweging.
De grootste reden voor de scheiding tussen Holmes en Scientologyfanaat Tom Cruise was Toms doorslaande aard omtrent zijn geloof. Hij zou zelfs hun 6-jarige dochtertje Suri willen introduceren in de Scientologyleer, die doorgaans wordt bestempeld als sekte. Katie kreeg na de scheiding de voogdij over hun dochter Suri.

Volgens bronnen zou Cruise de Scientology nu definitief de rug toekeren, in de hoop Katie en zijn dochter Suri terug te winnen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 oktober 2012 @ 17:39:07 #229
163650 Greys
pi_118004976
Die zag ik echt niet aankomen :D
Ben benieuwd...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118005051
Ik vraag me af of dat echt waar is, hij lijkt me een nogal overtuigd lid. :+
pi_118005121
Ben ik trouwens de enige die, tot er foto's van het landgoed werden geplaatst, dacht dat Sea Org op een boot was? :') :@
pi_118005124
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik vraag me af of dat echt waar is, hij lijkt me een nogal overtuigd lid. :+
Nou, inderdaad :o Ik ben benieuwd of dit klopt. Als het klopt had ik het ook niet zien aankomen.
pi_118005134
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Goodbye het volgende:
Ben ik trouwens de enige die, tot er foto's van het landgoed werden geplaatst, dacht dat Sea Org op een boot was? :') :@
* Isabeau steekt vinger op
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:47:53 #234
15080 static
pi_118005276
Titel maar iets aangepast.
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:54:35 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118005483
Is dat niet een beetje voorbarig, op basis van een Mirror-berichtje?
pi_118005605
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:54 schreef Copycat het volgende:
Is dat niet een beetje voorbarig, op basis van een Mirror-berichtje?
Sensatiejournalistiek! *O*
  Moderator / Miss SHO maandag 15 oktober 2012 @ 18:09:15 #237
22592 crew  Ole
pi_118005970
quote:
Nope! * Ole steekt ook haar vinger op
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:14:06 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118006146
quote:
Check :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118007658
quote:
Is beide het geval :7
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 oktober 2012 @ 20:01:15 #240
163650 Greys
pi_118010531
quote:
Is het ook. Oók :P

quote:
KATIE HOLMES
Afraid Tom Would Ship Suri To Radical Scientology Org

...

The Sea Org has been often compared to a boot camp and several ex-Scientologists (including Oscar winner Paul Haggis) have been outspoken against its military-like conditions. The Freewinds, the massive Scientology boat that was the location of Cruise's infamous birthday party in 2004, is entirely staffed by Sea Org members.

Read more: http://www.tmz.com/2012/0(...)a-org/#ixzz29OMRyPmI
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118034100
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Is het ook. Oók :P

[..]

Gelukkig. Ik was even bang dat iemand "bootcamp" als kamp op een boot had vertaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')