Heb 'm van Dlisted.comquote:Of course, zero details about their settlement agreement have been released, because Tommy doesn't want us to know that he got custody of all the E.T. finger-shaped strap-ons, but People knows a few things. Their source says that Suri will stay in NYC with Katie and Tommy has been given "generous" visitation rights.
Met die goede scientology vriend van hemquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef Leandra het volgende:
Misschien heeft Tom wel buiten de pot gepist
Dat.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef static het volgende:
Kan het me ook niet voorstellen. Is vast meer aan het handje.
Genoeg voer voor speculatie'squote:Op maandag 9 juli 2012 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Tom daar vrijwillig mee akkoord gaat- ik ben echt zo benieuwd welke dirt ze over scientology heeft, maar dat zullen we wel nooit meer te weten komen
dat lijkt mij niet genoeg reden om het zo snel te settelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef Leandra het volgende:
Misschien heeft Tom wel buiten de pot gepist
Of hij heeft met John Travolta buiten de pot gepist.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat lijkt mij niet genoeg reden om het zo snel te settelen.
Nee ze heeft duidelijk iets sterks in handen en dat zal heus erger zijn dan vreemdgaan
Dat ligt er natuurlijk vooral aan wie er buiten die pot stond....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat lijkt mij niet genoeg reden om het zo snel te settelen.
Nee ze heeft duidelijk iets sterks in handen en dat zal heus erger zijn dan vreemdgaan
Ik hoop dat ze een akkoord hebben gemaakt over een thriller met een religieus randje. Met T&K in de hoofdrol.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:07 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Genoeg voer voor speculatie's.
Wel mooi dat het zo snel is gegaan (zeker voor Suri). Geen idee hoe Katie het voor elkaar heeft gekregen maar ze verdiend een Oscar voor het script en de regie.
Misschien heeft Tom wel iets van doen gehad met Belinda's ezeltje!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef Jurk het volgende:
Nu al gesetteld? We zijn niet eens aan het ezeltje toegekomen
Dat zou nog eens een onverwachtse variant op de verhalen over z'n seksuele voorkeur zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien heeft Tom wel iets van doen gehad met Belinda's ezeltje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |