bronquote:Katie Holmes Divorce Lawyer & His Firm Called 'Ruthless, Nasty, Tough' - Who Is Allan Mayefsky?
Well-known legal analyst and author Lisa Bloom tells The Daily Beast Katie made a tactical move in hiring Mayefsky, who previously represented Peter Cook in his divorce from Christie Brinkley.
“She’s making it clear she’s going to play tough. Cruise is more of a high-profile celebrity than she is, so he has a greater distance to fall if grievances are aired. Everyone has dirty laundry they don’t want aired. She’s saying play fair with me or else … Of course she would choose an experienced and tough lawyer. But the fact that she’d choose someone who’s been known to go to media in the past signals that she might have hired him for that reason.”
Het gerucht gaat dat er zo weinig contact is, dat dat één van de redenen was voor Kidman om nu voor een biologisch eigen kind middels een draagmoeder te gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Iemand zei dat Kidman hun kinderen ook niet meer zag. Was dat een gok of een 'feit' (voor zoveer je in SHO van feiten kan spreken)? - ik kan me haast niet voorstellen dat een moeder het zou accepteren.
En zitten die kinderen dan ook bij Sea Org? Worden ze nog wel eens gesignaleerd?
Huh?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
...een biologisch eigen kind middels een draagmoeder...
Ja dat kan.quote:
'quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef Mula het volgende:
http://dlisted.com/2012/07/04/katie-holmes-wants-take-shit-public
Open courtroom!Kom maar op met de popcorn!
Toevallig een artikeltje van 10 mei over het contact tussen Nicole en haar kinderen met Tom Cruise.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Iemand zei dat Kidman hun kinderen ook niet meer zag. Was dat een gok of een 'feit' (voor zoveer je in SHO van feiten kan spreken)? - ik kan me haast niet voorstellen dat een moeder het zou accepteren.
En zitten die kinderen dan ook bij Sea Org? Worden ze nog wel eens gesignaleerd?
Hmmz... staat daar nou dat Tom idd niet meer permanent in LA woont? In New York dan misschienquote:"Both Isabella and Connor are really close with Kate, much more so than Nicole," the source continues of actress Holmes, 33. "They do see Tom often, whenever he is in town."
Volgens mij heeft ze haar jongste via een draagmoeder gekregen omdat ze zelf inmiddels redelijk op leeftijd is.... met de daarbij behorende risico's.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat er zo weinig contact is, dat dat één van de redenen was voor Kidman om nu voor een biologisch eigen kind middels een draagmoeder te gaan.
Het schijnt dat het gewoon niet meer wilde lukken, een tweede keer. Maar de reden om te kiezen voor een biologisch eigen kind i.p.v. weer een adoptiekindje (zo gek zou dat niet zijn, zij heeft die hele golf zo'n beetje aangezwengeld destijds) schijnt te liggen in het contact met haar oudste kinderen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze haar jongste via een draagmoeder gekregen omdat ze zelf inmiddels redelijk op leeftijd is.... met de daarbij behorende risico's.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:58 schreef emss het volgende:
Waarom Tom Katie Kate noemt.
http://omg.yahoo.com/news(...)98kate%E2%80%99.html
Open courtroom? Hoe werkt dat eigenlijk? Besluit de staat of het een open courtroom is, of zijn alle court cases open in NY?
En dan je kind Suri noemenquote:During an interview with All Headline News, he explained, "Katie is a young girl’s name. Her name is Kate now – she’s a child-bearing woman."
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan je kind Suri noemenWat moet dat straks worden dan? Sure?
![]()
Ah, op die manier bedoelde je dat, een eigen kind met draagmoeder ipv (weer) adopteren....quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het schijnt dat het gewoon niet meer wilde lukken, een tweede keer. Maar de reden om te kiezen voor een biologisch eigen kind i.p.v. weer een adoptiekindje (zo gek zou dat niet zijn, zij heeft die hele golf zo'n beetje aangezwengeld destijds) schijnt te liggen in het contact met haar oudste kinderen.
quote:"she’s a child-bearing woman."
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
En dan je kind Suri noemenWat moet dat straks worden dan? Sure?
![]()
Shmoopy!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:23 schreef shmoopy het volgende:
Katie lijkt me er het meest bij gebaat alles zo openbaar mogelijk te doen, daarmee geeft ze die enge sekte zo min mogelijk gelegenheid rare dingen te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |