Maar, maar, ik wil geen roze dragenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:13 schreef kvd het volgende:
oh, en de shirts zijn te verkrijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie eerlijk gezegd helemaal niks van Tom in Suri. Katie zie ik er wel in terug. Poosje geleden eens een bio gelezen over Tom daar werd de theorie ook al in aangehaald dat ie niet de vader is en idd verschillende andere kandidaten w.o. die Ron Hubbard, zijn zaad zou ingevroren zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:35 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de gelijkenis erg treffend!! Vooral die lach
Die voorbereiding zal wel niet voor niks zijn...quote:Katie 'plotted divorce from Tom for WEEKS and rented a Manhattan hideaway to escape with Suri:
Vind je? SC is echt gestoord hoor, ik zie ze daar best voor aan bovendien wordt dit al vaker gedaan. Ik vind het ook een beetje typisch dat Tom bij al zijn exen geen kinderen verwekte en voor adoptie ging.quote:Op maandag 2 juli 2012 07:49 schreef starla het volgende:
Wat een BS zeg. Suri nakomeling van Hubbard haha
Ik zit gewoon mee te lezen met al het scheidingsleed en me stiekem te verkneukelen zoals trieste wijven zoals ik dat doen, maar ik kan zowaar iets toevoegen hier: Mimi was al lid van de Scientology, sinds kind al, ik geloof dat haar vader zo'n centrum leidde zelfs. Dus Tom is via Mimi bij die club terecht gekomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef kvd het volgende:
ja, maar Nicole was dat ook, en die scheiding werd wel erkent. En Mimi werd ook aanhanger dankzij Tom.
Mwah, de ene wilt een eigen kind, de ander addopteert graag. Katie is Nicole toch ook niet... Kijk eens naar mannen die aan een tweede leg beginnen, terwijl ze bij de ex al lang geen kinderen meer wilde hebben, maar de nieuwe vrouw wel, en dus gaan ze weer opnieuw aan de baby.quote:Op maandag 2 juli 2012 07:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind je? SC is echt gestoord hoor, ik zie ze daar best voor aan bovendien wordt dit al vaker gedaan. Ik vind het ook een beetje typisch dat Tom bij al zijn exen geen kinderen verwekte en voor adoptie ging.
Nicole is een paar keer zwanger geweest, naar kreeg telkens een miskraam.quote:Op maandag 2 juli 2012 07:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind je? SC is echt gestoord hoor, ik zie ze daar best voor aan bovendien wordt dit al vaker gedaan. Ik vind het ook een beetje typisch dat Tom bij al zijn exen geen kinderen verwekte en voor adoptie ging.
Dan vraagt Katie toch gewoon een vaderschapstest aan om zo de voogdij te krijgenquote:Op maandag 2 juli 2012 07:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie weet stemde ze er wel mee in of is ze geindoctrineerd en onder druk gezet destijds. Als je je een beetje verdiept in de SC dan lees/ hoor je vreemde en nare verhalen over ze. Ze zijn tot alles in staat iig.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:41 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan vraagt Katie toch gewoon een vaderschapstest aan om zo de voogdij te krijgen.
Hopelijk heeft Katie meer geluk bij haar volgende partner.
Ik ga er vanuit dat Katie wel weet wie de vader is. Zou Katie niet sterker staan als ze kan bewijzen dat Tom niet de biologische vader is?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie weet stemde ze er wel mee in of is ze geindoctrineerd en onder druk gezet destijds. Als je je een beetje verdiept in de SC dan lees/ hoor je vreemde en nare verhalen over ze. Ze zijn tot alles in staat iig.
juh, ik ben het zeker wel met je eens dat het naief en dom was. maar ja: dat zijn we toch allemaal wel eens geweest. daar hoef je toch niet de rest van je leven voor te betalen?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:20 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Katie wel weet wie de vader is. Zou Katie niet sterker staan als ze kan bewijzen dat Tom niet de biologische vader is?
Ik vind het wel makkelijk dat iedereen nu gelijk voor Katie kiest. Haar keuze voor Tom was al naïef/dom imo. De halve wereld weet dat Tom een vrij fanatiek aanhanger en ook hoog geplaatst lid is van Scientology. Die haal je echt niet zomaar uit die wereld.
Tsja, zelden zoiets neps gezien als het Couch-jumping moment bij Oprah.quote:Op maandag 2 juli 2012 07:23 schreef JohannesKozijn het volgende:
En hij was nog wel zo blij in 2005 bij Oprah
Ik snap nooit zo goed wat er gek is aan Suri.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:05 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het goed van Katie dat ze bij die gek is weggegaan. Suri is al zo'n raar kind imhoNu wordt het misschien wel een normale meid.
Heb je dat hele interview gezien? Ik dacht serieus dat ie teveel XTC had gesnoept, wat een gek.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Tsja, zelden zoiets neps gezien als het Couch-jumping moment bij Oprah.
Kan ze niks aan doen nee, en echt leuk zal het ook niet zijn...quote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef Juweel het volgende:
Het enige rare aan Suri is het feit dat haar ouders wereldberoemd zijn en er élke dag horden fotografen ze op staan te wachten, waar ze ook zijn. Kan dat kind ook niets aan doen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef Poeke het volgende:
Katie zou natuurlijk wel gek zijn als ze nu een vaderschapstest zou afdwingen. Als Suri niet van Tom is vangt ze geen alimentatie voor haar. Nee, wat ze nu doet is veel slimmer; zij in het eentje de voogdij en ondertussen flink geld ontvangen. En mocht ze de voogdij moeten delen kan ze die vaderschapstest alsnog aanvragen.
Dat vind ik nog wel het meest griezelige eigenlijk, die enge 'kerk' erachter....quote:Op maandag 2 juli 2012 14:20 schreef popolon het volgende:
. Zeker niet waar het Cruise's sekte betreft want die geven niet op.
Plus dat diezelfde fotografen er schijnbaar ook nog eens een sport van lijken te maken foto's te plaatsen waarop ze minder leuk staat.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ze niks aan doen nee, en echt leuk zal het ook niet zijn...
Grappig hoe de psychose van 1 man verwordt tot zo'n enge sekte. En hoe beïnvloedbaar onzekere sterren als Tom Cruise blijkbaar zijn dat ze erin meegaan. Lijkt trouwens sterk op het verhaal van Prometheusquote:Op maandag 2 juli 2012 01:42 schreef emss het volgende:
Scientology was founded by Fifties sci-fi writer L. Ron Hubbard, who taught his disciples that humans are descended from space aliens called Thetans![]()
Ja dat ook nog.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat diezelfde fotografen er schijnbaar ook nog eens een sport van lijken te maken foto's te plaatsen waarop ze minder leuk staat.
daar is toch al een paar keer een rel over geweest?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jessica_Feshbach
Grappig, valt me op hoe weinig kritisch dit artikel is en hoeveel het die assistente ophemelt. Heb sterk het idee dat Scientologisten die artikelen goed in de gaten houden.
Ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken dat een het tamelijk verwend mèske is hoor... en daar worden kinderen in de regel niet prettiger van.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat diezelfde fotografen er schijnbaar ook nog eens een sport van lijken te maken foto's te plaatsen waarop ze minder leuk staat.
Ze is dan ook op zijn Scientologies opgevoed (zij bepaalt wat ze wil en doet). Krijg je vast fijne kinderen vanquote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken dat een het tamelijk verwend mèske is hoor... en daar worden kinderen in de regel niet prettiger van.
Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar er staat me bij dat degene die indertijd haar vriend was een rechtszaak t.a.v. Scientology heeft verloren en een faillissement aan moest vragen. Maar het kan ook zijn dat ik me dat verkeerd herinner.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:56 schreef Lienekien het volgende:
Ze hebben ook jarenlang hun best gedaan om Karin Spaink, publiciste en heel kritisch over Scientology, de mond te snoeren. Tot de rechtbank aan toe. Zonder succes, als ik me goed herinner.
Hij zal er geen boterham minder voor eten hij heeft geld genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:56 schreef trovey het volgende:
Ik zie Tom nog steeds springen op de bank van Oprah....nu zal die wel weer springen....van woede over de alimentatie.
http://www.tvgids.nl/arti(...)op_Scientology-boot/quote:Tom Cruise wilde Suri op Scientology-boot
Tom Cruise wilde dochter Suri op een Scientology-boot zetten. Deze boot van Sea Organization indoctrineert de bezoekers met het geloof. Katie zag een scheiding als laatste strohalm om dit te voorkomen.
Katie Holmes is ervan overtuigd dat ex-man Tom Cruise hun dochter Suri op een Scientology-schip wilde zetten. Vrienden van Katie zeggen tegen TMZ dat de actrice een scheiding als enige uitvlucht zag. Het zou gaan om een boot van Sea Organization, een hardcore aftakking van Scientology. Tom zou hun 6-jarige dochter op het schip willen laten wonen.
Bootcamp
Katie en Tom ruziën al langer over de Scientology. Toms idee om Suri op de boot te zetten, was voor Katie het breekpunt. The Sea Organization is een soort Scientology-bootcamp. Verscheidene ex Scientology-aanhangers hebben zich publiekelijk uitgesproken tegen het bijna militaire regime aan boord.
http://www.tmz.com/2012/0(...)-tom-cruise-divorce/quote:Katie Holmes has fired her old security team because they were way too close to Tom Cruise ... TMZ has learned.
The team -- made up of a bodyguard and driver -- worked for Tom for years, before Tom even met Katie ... and when he and Katie hooked up, Tom assigned the duo to Katie full-time.
The security team worked directly for Katie for years -- but today, Katie appeared with a new security detail made up of 5-6 bodyguards. Neither the old bodyguard nor the driver was anywhere in sight.
Sources connected to the actress tell us, Katie let the old team go after filing for divorce last week -- because of their allegiance to Tom. It's unclear if the duo were Scientologists.
The last time Katie was seen with her old security team was last Tuesday. Katie filed for divorce on Thursday.
Soooooooo not gonna happenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Zou wat zijn als alles met een sisser aflooptKatie en Tom ondertekenen gezamenlijk de papieren, Suri is om de week bij paps en om de week bij mams, en het drama is afgewend
Whehehe, dat zou wat zijn! Al hoop ik het wel voor Suriquote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Zou wat zijn als alles met een sisser aflooptKatie en Tom ondertekenen gezamenlijk de papieren, Suri is om de week bij paps en om de week bij mams, en het drama is afgewend
Geeft je toch te denken; een scheiding voorbereiden is èèn ding maar tot in zulke details allemaal idd..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef Mula het volgende:
Volgens TMZ heeft Katie in de echtscheidingspapieren aangegeven dat het huwelijk al een half jaar geleden niet meer te redden was EN dat ze beiden al twee jaar inwoners van New York zijn. Als ze dat kan bewijzen, zal de rechtszaak in New York dienen en heeft ze een veel grotere kans om het gezag over Suri te krijgen, aangezien NY niet zo happig is op gedeeld gezag indien de ouders niet met elkaar door een deur kunnen.
Katies vader is advocaat. Iets zegt me dat deze scheiding heel erg goed is voorbereid door Katie.
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-katie-holmes.htmlquote:Scientology ontkent volgen Katie Holmes
LOS ANGELES - Katie Holmes hoeft zich blijkbaar nergens druk om te maken. Scientology ontkent dat de religieuze beweging de aanstaande ex-vrouw van Tom Cruise achtervolgt.
''Scientology volgt Katie niet en houdt haar ook niet in de gaten'', zegt de advocaat van de kerk tegenover TMZ.
Zondag ontstonden er geruchten dat de religieuze beweging Holmes schaduwt.
In de afgelopen weken zou namelijk meerdere keren dezelfde mysterieuze auto in de buurt van de actrice zijn gespot. Ook zouden onbekende mannen haar achtervolgen.
Volgens TMZ denkt Holmes dat ze in de gaten wordt gehouden door Scientology, omdat ze sinds de scheidingsaanvraag als een bedreiging voor de organisatie wordt gezien.
Tom Cruise en Scientology zijn een geduchte tegenstander. Tot nu toe lijkt ze het allemaal erg goed aan te pakken.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geeft je toch te denken; een scheiding voorbereiden is èèn ding maar tot in zulke details allemaal idd..
Zo! Die ziet er gelijk een stuk frisser uitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:02 schreef emss het volgende:
The smile that says I'm free! Katie Holmes emerges for the first time since filing for divorce as she films Project Runway
-Katie claims her marriage to Tom Cruise was 'irretrievably' broken for at least six months
-She 'fears Tom Cruise planned to send Suri away to hardcore Scientology organisation Sea Org'
-Police called to investigate 'heavily armed gunmen watching star'
-Her lawyer father helped to plot divorce action
http://www.dailymail.co.u(...)-filing-divorce.html
Mja, maar zij hadden toch een contract dat 'afliep'?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:39 schreef Leandra het volgende:
Bij Kidman was Cruise degene die de scheiding aanvroeg, ze was toen nota bene zwanger en claimde van de schok een miskraam te hebben gehad.
Volgens mij is dit de eerste keer dat Tom aan de kant gezet wordt ipv andersom, dat zou ook verklaren waarom Scientology in het verleden niet moeilijk deed over z'n echtscheidingen.
en ze kan weer de hakken uit de kast halenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo! Die ziet er gelijk een stuk frisser uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat ook een foto'tje bij van Nicole Kidman, toen zij een advocatenkantoor verliet mbt het scheiden van Tom CruiseOok al zo blij!
[ afbeelding ]
Bij Oprah weet je het natuurlijk ook nooit, vergeet niet alles draait bij haar om de kijkcijfers...in hoeverre kun je die vriendschap serieus nemen vanuit haar kant.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:02 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Een relatie aangaan met een beruchte en dominante SC-psycho, en dan achteraf gaan nadenken over hoe dat kind opgevoed moet worden, en daar het huwelijk door laten stranden. Good thinking!
Ik sta aan haar kant. Maar wat een dom wicht. Wat me nog meer stoort is dat een dergelijke psycho zo populair is bij een celeb zoals Oprah (persoonlijke vriend). Die sla ik toch qua iq en eq hoog aan, maar kennelijk vergis ik me totaal. Van de Beckhams snap ik het nog wel, ook zo'n dom oppervlakkig volk, maar dat Oprah daar niet doorheen prikt.
Hij is wel een top acteur trouwens. Zijn psychopatische zelfverzekerde uitstraling komt goed uit de verf in zijn films als held.
Oprah is wel een allemansvriend idd. Die heeft de vrienden voor het uitkiezen. Misschien wel de populairste persoon in de showbizniz van de US. Kreeg iedereen op de bank bij haar, en iedereen die haar adoreert. Waarom zou ze uitgerekend Cruise uitkiezen als personal friend. Ze heeft dat niet nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
Bij Oprah weet je het natuurlijk ook nooit, vergeet niet alles draait bij haar om de kijkcijfers...in hoeverre kun je die vriendschap serieus nemen vanuit haar kant.
Ik denk dat Oprah iedereen uit de celeb wereld graag te vriend houdt, ze is natuurlijk ook een slimme zakenvrouw en ze houdt graag iedereen achter de hand...
Dat laatste is natuurlijk mogelijk in een oppervlakkige vriendschap.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:20 schreef Lienekien het volgende:
De kritiek op Oprah impliceert dat ze zijn SC voor zoete koek slikt. En dat is natuurlijk helemaal niet gezegd.
Wie zegt dat je alleen bevriend kan of mag zijn met mensen die hetzelfde denken als jij?
Nee, hij claimde achteraf dat ze al op 21 december uit elkaar waren, 3 dagen voor hun (voor hun met vrienden gevierde) 10-jarig huwelijk, want dat scheelt onder Californische wet nogal wat qua financiële verplichtingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, maar zij hadden toch een contract dat 'afliep'?
Damn, wat een close-ups van Katie. Die zal ook wel door de wasstraat zijn gegaan om het feit dat er nu niet 10 maar 40 camera's op d'r koppie staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo! Die ziet er gelijk een stuk frisser uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat ook een foto'tje bij van Nicole Kidman, toen zij een advocatenkantoor verliet mbt het scheiden van Tom CruiseOok al zo blij!
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-niets-huwelijk.htmlquote:Katie Holmes houdt niets over aan huwelijk
AMSTERDAM - Katie Holmes kan fluiten naar het fortuin van Tom Cruise. De twee zijn namelijk getrouwd onder huwelijkse voorwaarden. Volgens ingewijden is Katie daar echter niet rouwig om.
"Het gaat haar niet om het geld", vertelt een bron aan entertainmentsite TMZ. "Zo zit ze niet in elkaar. Ze houdt van werken."
Maandag werd bekend dat de 33-jarige actrice een rol krijgt in Responsible Adults, waarvoor de opnamen later dit jaar van start gaan. Ook werd ze, zonder trouwring, gespot tijdens opnamen voor Project Runway, waar Katie als gastjurylid optreedt.
Hoewel Holmes zelf geen geld wil van haar ex, met wie ze vijf jaar getrouwd was, wil ze wel alimentatie voor hun 6-jarige dochter Suri.
De actrice eist daarnaast de volledige voogdij over het meisje. Holmes vreest dat haar dochter wordt gehersenspoeld door het Scientology-geloof, waarvan Cruise een fervent aanhanger is.
Door: Novum
Lijkt me logisch, ik las ergens dat de afspraak 3 miljoen per jaar was, tot een maximum van 33 miljoen (11 jaar), en dat daarna de huwelijkse voorwaarden zouden vervallen en ze dus volledig zou meedelen bij een echtscheiding.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ah ze zijn getrouwd op huwelijkse voorwaarden, aldus een artikel op Nu.nl.
Dat dacht ik ook ergens gelezen te hebben. Lijkt me wel een redelijke overeenkomst. Een overeenkomst die er vanuit gaat dat het lang gaat duren maar Tom toch enigszins ingedekt voor als het mis gaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, ik las ergens dat de afspraak 3 miljoen per jaar was, tot een maximum van 33 miljoen (11 jaar), en dat daarna de huwelijkse voorwaarden zouden vervallen en ze dus volledig zou meedelen bij een echtscheiding.
Kan het me heel goed voorstellen. Als het écht allemaal klopt van die creepy Scientology-invloed, wil zij als moeder natuurlijk niets liever dan dat haar dochter gewoon veilig is. Daar kan het geld van je ex waar je nu misschien zelf bang voor bent niet tegenop. Daarnaast is Katie vast zelf prima in staat om van haar eigen inkomsten voor zichzelf en Suri te zorgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-niets-huwelijk.html
Je kunt het ook omdraaien: op televisie komt hij tegenwoordig als een engerd over, maar misschien is hij wel heel aardig en geestig, of zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:14 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Al kan ik me voorstellen dat Cruise een man van veel gezichten is. In veel interviews komt ie gelikt over, maar hij laat zelden het achterste van zijn tong zien als het om die sekte gaat. Dat kost hem populariteit en dat weet ie. Die goodguy rol zal ie ook wel met verve jegens Oprah spelen, maar zij zou beter moeten weten.
quote:Katie Holmes krijgt geen cent
NEW YORK - Katie Holmes en Tom Cruise tekekenden in 2006 een uitgebreid huwelijkscontract, waardoor Katie niet hoeft te rekenen op een deel van het fortuin van Cruise. Maar volgens ingewijden zit ze daar ook helemaal niet op te wachten. "Katie is niet bezig met zijn geld."
Foto: AFP
TMZ maakt korte metten met de roddel dat Holmes tientallen miljoenen zou meekrijgen. Katie kan er echter niet mee zitten. "Ze is niet getrouwd om het geld. Ze is niet zo'n vrouw meisje. Ze vindt het heerlijk om te werken", aldus een bron. Ze zou wel alimentatie voor hun 6-jarige dochter Suri eisen. Ook wil de actrice daarnaast de volledige voogdij over het meisje.
De actrice is bang dat Tom hun dochter naar de radicale Sea Organization stuurt, een internaat van de Scientology waar zeer jonge kinderen leven zonder hun ouders. Volgens de richtlijnen van de sekte is het echter nog maar de vraag of Suri daar überhaupt terecht kan. Kinderen onder de 16 jaar zouden niet worden toegelaten door Sea Organization.
Hele scholen bakvisjes hapten ooit naar adem hoor, hij was toch gewoon een mooie jongen als je het sekte-gedoe even vergeet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:16 schreef sherezade het volgende:
Ik snap niet dat ze zich met die gast in gelaten heeft en dat je dan ook aan kinderen begint, ze komt er in ieder geval veel te laat achter maar hopelijk kan ze kleine Suri nog redden
..Team Katie hier
Precies. Hij zal een enorme dosis charme hebben en misschien wel een heleboel goede kanten. Manipulatie binnen sekten gaat vaak beetje bij beetje en veel van die mensen hebben dat niet door. Zijn al die mensen dom? Vast niet. Naïef misschien wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hele scholen bakvisjes hapten ooit naar adem hoor, hij was toch gewoon een mooie jongen als je het sekte-gedoe even vergeet?
Idd, men viel massaal voor hem. En als je de gsekte even vergeet heeft hij nog steeds een leuke uitstraling.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hele scholen bakvisjes hapten ooit naar adem hoor, hij was toch gewoon een mooie jongen als je het sekte-gedoe even vergeet?
Hij's ook verkrijgbaar in andere kleurenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:33 schreef L3viathan het volgende:
Ik ben even op vakantie en dan gebeurt er dit! Net even goed bijgelezen met alle sappige details
Ik verwacht nog wel een wraakactie vanuit het Scientology kamp.
Ik sluit me bij deze ook gelijk even aan bij team Katie, maar ga geen roze shirt dragen.
wel een megagave filmquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef DarkElf het volgende:
Hehe doet mij ineens denken aan de film The outsiders. Ik even kijken van wanneer die film is... Men ik word oud
http://www.telegraaf.nl/p(...)ijkscontract___.htmlquote:'Tom Cruise en Katie Holmes: het 'huwelijkscontract'
AMSTERDAM - Van alle geruchten over Tom Cruise, is er een hardnekkiger en schokkender dan alle anderen. De verbintenis met Katie Holmes zou contractueel zijn vastgelegd en van echte liefde zou nooit sprake zijn geweest. Maar waar komt dat gerucht vandaan?
's Werelds bekendste filmster zou in 2005, vier jaar nadat hij scheidde van Nicole Kidman, verschillende Hollywood actrices een aanbod hebben gedaan voor een vijf-jarig huwelijk. Degenen die zijn benaderd, zo gaat het gerucht, zijn Sofia Vergara, Scarlett Johansson en Katie Holmes. Een van de drie zou Cruise's derde vrouw worden. Als tegenprestatie zou de carrière van de bruid een boost krijgen, zouden er zakken met geld wachten - en een bonus als er een kind op de wereld zou worden gezet. Voor Cruise zou het huwelijk hem een kind opleveren, zou zijn excentrieke voorkomen wat worden rechtgezet en, eindelijk, een einde maken aan de geruchten over zijn vermeende homoseksualiteit.
Standaard procdedure
Volgens Tony Ortega, chef van de New Yorkse nieuwssite The Village Voice, zijn verschillende vrouwen door de Scientology kerk uitgeprobeerd voordat Katie Holmes werd gekozen. Ortega, die veel over de sekte schrijft, zegt dat het om een 'standaard procedure' gaat binnen Scientology. "De kerk was erg behulpzaam toen Tom een nieuwe vrouw zocht", schrijft de journalist in een mail aan The Huffington Post.
Zoektocht
Vier jaar nadat de acteur scheidde van Kidman, begon hij een fervent aanhanger te worden van het gedachtegoed van Scientology. Ditmaal zou Cruise de goedkeuring van zijn kerk willen hebben, concludeert Ortega. Cruise zou in zijn zoektocht zowel Scarlett Johansson als Katie Holmes hebben ontmoet tijdens audities voor Mission Impossible III. Beide actrices zouden zijn gevraagd om de co-star van Cruise te worden. Scarlett en Katie werden het uiteindelijk niet, maar wel begon de acteur in die periode te daten met Katie. Zij was de enige die interesse zou hebben in Toms gedachtegoed over Scientology...
Voogdij
Of het huwelijk van misschien wel het meest spraakmakende Hollywoodkoppel inderdaad daadwerkelijk maar schijn was, dat laat het betoog van The Huffington Post helaas in het midden. Toch doet de strijd om het voogdijschap van Suri, de dochter van de twee, afbereuk aan het gerucht. Want, zo schrijft de auteur, mocht er werkelijk sprake zijn van een contract - dan is de kans groot dat Cruise nooit het risico zou lopen om zijn kind kwijt te raken.
Nou, kweenie hoor, Nicole dr carriere kwam ook pas in het mw Cruise tijdperk goed van de grond... en ze zouden de eersten niet zijn, we noemen geen namen, maar iets met de naam Yolanthe dringt zich wel aan me opquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Het contractverhaal is niet nieuw, maar een huwelijk als 'carriereboost' is natuurlijk onzin, Holmes onthulde binnen no time geen rollen meer te willen spelen en fulltime moeder te willen zijn, precies zoals Tom wilde
quote:'Tom Cruise en cultleider onafscheidelijk'
LOS ANGELES - De hechte vriendschap tussen Tom Cruise en de leider van Scientology is volgens insiders de belangrijkste reden voor de breuk tussen de ster en Katie Holmes.
De twee zouden zo ‘close’ zijn, dat de kerkleider, David Miscavige, vaak Cruises ‘manvrouw’ wordt genoemd.
Zo was de 52-jarige Miscavige onder meer Cruises getuige tijdens het huwelijk met Katie vijf jaar geleden en zou hij zich sindsdien altijd intensief hebben bemoeid met de relatie. De acteur noemt Miscavige altijd liefkozend COB (Chairman of the Board) en ze worden vaak gespot met identieke zwart zijden shirts.
De cultleider zou de Top Gun-ster geregeld bedelven met dure cadeau’s, waaronder een hangar voor Cruises privéjet en een volledig ingerichte, luxe touringcar. De acteur zei in 2005 over Miscavige: “Ik heb nog nooit een competenter, intelligenter, toleranter en gevoeliger persoon ontmoet dan David Miscavige.”
Invloed
“Tom en David zijn onafscheidbaar”, aldus een insider tegen The Sun. “Tom legt iedere belangrijke beslissing in zijn leven eerst voor aan David. Hij hecht bijzonder veel waarde aan David’s oordeel en daardoor voelde Katie zich vaak achtergesteld. Toen ze besefte hoeveel invloed hij had op haar echtgenoot, wist ze dat ze moest vertrekken."
De 33-jarige Holmes vluchtte onlangs naar New York en diende afgelopen donderdag de scheidingsaanvraag in. De actrice zoekt de volledige voogdijschap over hun zesjarige dochtertje Suri om haar te ‘beschermen’ tegen de Scientology kerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |