Dat vind ik nog wel het meest griezelige eigenlijk, die enge 'kerk' erachter....quote:Op maandag 2 juli 2012 14:20 schreef popolon het volgende:
. Zeker niet waar het Cruise's sekte betreft want die geven niet op.
Plus dat diezelfde fotografen er schijnbaar ook nog eens een sport van lijken te maken foto's te plaatsen waarop ze minder leuk staat.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ze niks aan doen nee, en echt leuk zal het ook niet zijn...
Grappig hoe de psychose van 1 man verwordt tot zo'n enge sekte. En hoe beïnvloedbaar onzekere sterren als Tom Cruise blijkbaar zijn dat ze erin meegaan. Lijkt trouwens sterk op het verhaal van Prometheusquote:Op maandag 2 juli 2012 01:42 schreef emss het volgende:
Scientology was founded by Fifties sci-fi writer L. Ron Hubbard, who taught his disciples that humans are descended from space aliens called Thetans![]()
Ja dat ook nog.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat diezelfde fotografen er schijnbaar ook nog eens een sport van lijken te maken foto's te plaatsen waarop ze minder leuk staat.
daar is toch al een paar keer een rel over geweest?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jessica_Feshbach
Grappig, valt me op hoe weinig kritisch dit artikel is en hoeveel het die assistente ophemelt. Heb sterk het idee dat Scientologisten die artikelen goed in de gaten houden.
Ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken dat een het tamelijk verwend mèske is hoor... en daar worden kinderen in de regel niet prettiger van.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat diezelfde fotografen er schijnbaar ook nog eens een sport van lijken te maken foto's te plaatsen waarop ze minder leuk staat.
Ze is dan ook op zijn Scientologies opgevoed (zij bepaalt wat ze wil en doet). Krijg je vast fijne kinderen vanquote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken dat een het tamelijk verwend mèske is hoor... en daar worden kinderen in de regel niet prettiger van.
Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar er staat me bij dat degene die indertijd haar vriend was een rechtszaak t.a.v. Scientology heeft verloren en een faillissement aan moest vragen. Maar het kan ook zijn dat ik me dat verkeerd herinner.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:56 schreef Lienekien het volgende:
Ze hebben ook jarenlang hun best gedaan om Karin Spaink, publiciste en heel kritisch over Scientology, de mond te snoeren. Tot de rechtbank aan toe. Zonder succes, als ik me goed herinner.
Hij zal er geen boterham minder voor eten hij heeft geld genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:56 schreef trovey het volgende:
Ik zie Tom nog steeds springen op de bank van Oprah....nu zal die wel weer springen....van woede over de alimentatie.
http://www.tvgids.nl/arti(...)op_Scientology-boot/quote:Tom Cruise wilde Suri op Scientology-boot
Tom Cruise wilde dochter Suri op een Scientology-boot zetten. Deze boot van Sea Organization indoctrineert de bezoekers met het geloof. Katie zag een scheiding als laatste strohalm om dit te voorkomen.
Katie Holmes is ervan overtuigd dat ex-man Tom Cruise hun dochter Suri op een Scientology-schip wilde zetten. Vrienden van Katie zeggen tegen TMZ dat de actrice een scheiding als enige uitvlucht zag. Het zou gaan om een boot van Sea Organization, een hardcore aftakking van Scientology. Tom zou hun 6-jarige dochter op het schip willen laten wonen.
Bootcamp
Katie en Tom ruziën al langer over de Scientology. Toms idee om Suri op de boot te zetten, was voor Katie het breekpunt. The Sea Organization is een soort Scientology-bootcamp. Verscheidene ex Scientology-aanhangers hebben zich publiekelijk uitgesproken tegen het bijna militaire regime aan boord.
http://www.tmz.com/2012/0(...)-tom-cruise-divorce/quote:Katie Holmes has fired her old security team because they were way too close to Tom Cruise ... TMZ has learned.
The team -- made up of a bodyguard and driver -- worked for Tom for years, before Tom even met Katie ... and when he and Katie hooked up, Tom assigned the duo to Katie full-time.
The security team worked directly for Katie for years -- but today, Katie appeared with a new security detail made up of 5-6 bodyguards. Neither the old bodyguard nor the driver was anywhere in sight.
Sources connected to the actress tell us, Katie let the old team go after filing for divorce last week -- because of their allegiance to Tom. It's unclear if the duo were Scientologists.
The last time Katie was seen with her old security team was last Tuesday. Katie filed for divorce on Thursday.
Soooooooo not gonna happenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Zou wat zijn als alles met een sisser aflooptKatie en Tom ondertekenen gezamenlijk de papieren, Suri is om de week bij paps en om de week bij mams, en het drama is afgewend
Whehehe, dat zou wat zijn! Al hoop ik het wel voor Suriquote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Zou wat zijn als alles met een sisser aflooptKatie en Tom ondertekenen gezamenlijk de papieren, Suri is om de week bij paps en om de week bij mams, en het drama is afgewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |