Nou dát zou idd wat zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef formerjellybean het volgende:
Het zou nog leuker zijn als Tom uit de kast zou komen en John Travolta gaat daten
Ik vraag me sowieso af wat er zoal op de 'mannenvleugel' in dat Scientology-gebouw gebeurt. Zal vast niet gemoedelijk cognacjes wegtikken zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef formerjellybean het volgende:
Het zou nog leuker zijn als Tom uit de kast zou komen en John Travolta gaat daten
Bedankt voor de info.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:05 schreef Ebethron het volgende:
Hubbard begon met Dianetics dat hypnose sessies zijn om je van de geboorte trauma af te helpen. Scientology gelooft namelijk dat ze entiteiten zijn, zogenaamde "Theta Beings" die de menselijke geboorte als een zeer traumatische ervaring ervaren. Ze gebruiken onze lichamen als een hulsels en hoppen van de een naar de andere.
Vond ik ook!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:58 schreef Bamba het volgende:
Suri lijkt wel heel veel op die neef van Tom vind ik
Ergens vermoed ik dat er een boel closet homo's zijn die genezen willen wordenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wat er zoal op de 'mannenvleugel' in dat Scientology-gebouw gebeurt. Zal vast niet gemoedelijk cognacjes wegtikken zijn.
Ik denk ook niet dat ze het erg zou vinden joint custody te krijgen met de echte vader.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:24 schreef Markeerstift het volgende:
Maar stel, Josh of Chris is de vader. Dan is het voor Katie toch vrij makkelijk om de voogdij te krijgen?
Al krijgt ze dan misschien wel met een van die twee heren aan de stok qua voogdij. Maar dan is Suri iig uit de handen van Scientology!
Uiteraard, nadat Penelope Cruz en Sofia Vergara waren weggevlucht toen Cruise ze in zijn kliek wilde "introduceren", hebben ze maar gekozen voor een simpel, gemakkelijk beïnvloedbaar wicht. Volgens "insiders" (quote:Op zondag 1 juli 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Misschien is Katie voor Tom wel lid geworden van Scientology en zien ze haar dus als 'aanhanger'.
Daarbij worden andere hscheidingen van 'bekende' mensen wel goedgekeurd (ik denk nu even aan Giovanni Ribisi de broer van Phoebe in friends, die met een fanatieke aanhangster was getrouwd.quote:The church of Scientology bans members from having contact with doubters of the faith or unbelievers called PTS - potential trouble source.
A difference of religious viewpoints can lead some Scientology members to divorce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |