abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113638509
Het zou nog leuker zijn als Tom uit de kast zou komen en John Travolta gaat daten _O-
pi_113638673
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef formerjellybean het volgende:
Het zou nog leuker zijn als Tom uit de kast zou komen en John Travolta gaat daten _O-
Nou dát zou idd wat zijn _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2012 @ 20:02:28 #178
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113640754
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat er zoal op de 'mannenvleugel' in dat Scientology-gebouw gebeurt. Zal vast niet gemoedelijk cognacjes wegtikken zijn. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2012 @ 20:03:07 #179
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113640791
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:05 schreef Ebethron het volgende:
Hubbard begon met Dianetics dat hypnose sessies zijn om je van de geboorte trauma af te helpen. Scientology gelooft namelijk dat ze entiteiten zijn, zogenaamde "Theta Beings" die de menselijke geboorte als een zeer traumatische ervaring ervaren. Ze gebruiken onze lichamen als een hulsels en hoppen van de een naar de andere.
Bedankt voor de info. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2012 @ 20:03:21 #180
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113640801
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:58 schreef Bamba het volgende:
Suri lijkt wel heel veel op die neef van Tom vind ik :o
Vond ik ook! :Y
pi_113640970
quote:
99s.gif Op zondag 1 juli 2012 20:02 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik vraag me sowieso af wat er zoal op de 'mannenvleugel' in dat Scientology-gebouw gebeurt. Zal vast niet gemoedelijk cognacjes wegtikken zijn. :o
Ergens vermoed ik dat er een boel closet homo's zijn die genezen willen worden :Y
pi_113642066
quote:
99s.gif Op zondag 1 juli 2012 20:03 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Vond ik ook! :Y
en ik ook
pi_113645893

Ik vind de gelijkenis erg treffend!! Vooral die lach :Y
And so the lion fell in love with the lamb
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2012 @ 22:09:07 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_113648129
ik vind haar eigenlijk sprekend op dr moeder lijken :@
  zondag 1 juli 2012 @ 22:15:26 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_113648532
Ik zie ook geen gelijkenis eerlijk gezegd..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_113648816
Ik vind haar zowel op Katie als Tom lijken.

En die neef, Tom heeft ook wat weg van hem, dus mja :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_113650309
Ze heet dezelfde vorm van gezicht vind ik en dezelfde lach. En schijnbaar dezelfde ogen, maar dat kan ik niet goed zien op deze plaatjes. Op Katie lijkt ze ook idd, alleen Tom haal ik er niet 123 uit.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_113653345
Maar stel, Josh of Chris is de vader. Dan is het voor Katie toch vrij makkelijk om de voogdij te krijgen?

Al krijgt ze dan misschien wel met een van die twee heren aan de stok qua voogdij. Maar dan is Suri iig uit de handen van Scientology!
pi_113653649
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:24 schreef Markeerstift het volgende:
Maar stel, Josh of Chris is de vader. Dan is het voor Katie toch vrij makkelijk om de voogdij te krijgen?

Al krijgt ze dan misschien wel met een van die twee heren aan de stok qua voogdij. Maar dan is Suri iig uit de handen van Scientology!
Ik denk ook niet dat ze het erg zou vinden joint custody te krijgen met de echte vader.
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2012 @ 23:45:50 #190
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113654500
Maar haar toekomstige ex openlijk aan de schandknaappaal nagelen zal haar ook weinig nieuwe vrienden opleveren uit de Scientology-hoek.
Ze is er voorlopig nog niet klaar mee, markeer mijn woorden. ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2012 @ 23:48:39 #191
163650 Greys
pi_113654679
Daarom denk ik dat ze er al (veel) langer klaar mee was - gezien de ongelukkige gezichten op foto's al best lang van haar - en dat ze het eerder nog niet aan durfde. Maar dat ze nu alles 'geregeld' heeft qua andere woonruimte, genoeg mensen om haar heen die haar kunnen steunen/bijstaan e.d. En dat ze het nu toch aandurft.
Eigenlijk alsof ze een soort ontsnapping heeft gepland, al een tijd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_113654785
wat ik nog niet helemaal snap, de scientology zou hebben gezegd dat ze de scheiding van Katie en Tom niet zullen erkennen. Hebben ze dat dan ook niet met de vorige 2 scheidingen gedaan? Want tijdens alle scheidingen was Tom al lid van de kerk.
En waarom zouden ze dat niet doen? Ik las ergens dat een huwelijk juist ontbonden kan worden daar vanwege het feit dat de een aanhanger is en de ander niet. Het lijkt mij duidelijk dat dat in dit geval wel duidelijk is.
Wat zou de kerk hiermee opschieten? Het geeft alleen maar negatieve publiciteit en de hebben ze al genoeg...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2012 @ 23:53:28 #193
163650 Greys
pi_113654964
Misschien is Katie voor Tom wel lid geworden van Scientology en zien ze haar dus als 'aanhanger'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juli 2012 @ 23:57:15 #194
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_113655171
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Misschien is Katie voor Tom wel lid geworden van Scientology en zien ze haar dus als 'aanhanger'.
Uiteraard, nadat Penelope Cruz en Sofia Vergara waren weggevlucht toen Cruise ze in zijn kliek wilde "introduceren", hebben ze maar gekozen voor een simpel, gemakkelijk beïnvloedbaar wicht. Volgens "insiders" ( :') ) was 't bijna vergelijkbaar met een casting.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_113655815
ja, maar Nicole was dat ook, en die scheiding werd wel erkent. En Mimi werd ook aanhanger dankzij Tom.

En Katie is wel 'aanhanger' geworden, maar is dat nu waarschijnlijk niet meer, en dat zou een reden moeten zijn waarom de scheiding wel erkent zou moeten worden.

quote:
The church of Scientology bans members from having contact with doubters of the faith or unbelievers called PTS - potential trouble source.
A difference of religious viewpoints can lead some Scientology members to divorce
Daarbij worden andere hscheidingen van 'bekende' mensen wel goedgekeurd (ik denk nu even aan Giovanni Ribisi de broer van Phoebe in friends, die met een fanatieke aanhangster was getrouwd.

Wat is de meerwaarde voor de scientology om hier dan een probleem van te gaan maken?
pi_113656072
oh, en de shirts zijn te verkrijgen ;)

maandag 2 juli 2012 @ 00:18:11 #197
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113656296
Roze voor mij.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_113656398
voor mij ook
(alhoewel ik heul heul heeeeeeeeeeeel vroeger _zeg maar de Top Gun-tijd_ voor een blauwe zou zijn gegaan ;) )
pi_113659058
ugh, wat een enge sekte... ben benieuwd naar het boek van de 3 exen...

Mimi Rogers heeft Tom bij Scientology geintroduceerd, maar is zelf geen lid meer van de kerk sekte. Goed dat Katie eindelijk de stap genomen heeft, Suri zit al op een Katholieke school in NY. En Tom is degene die haar naam wilde veranderen naar Kate, haar filmrollen uitkoos etc... wat een enge kerel. En seriously.... Scientology was founded by Fifties sci-fi writer L. Ron Hubbard, who taught his disciples that humans are descended from space aliens called Thetans 8)7

Katie 'plotted divorce from Tom for WEEKS and rented a Manhattan hideaway to escape with Suri:

http://www.dailymail.co.u(...)way-escape-Suri.html

Creepy :{
Cult stalks Katie Holmes, Actress fears spying by Scientologists:

http://www.thesun.co.uk/s(...)s-to-spy-on-her.html

The battle for Suri: Katie's hired ruthless lawyers to hunt down Tom's millions. But what really drove her to flee was desperation to save their daughter from the Scientologists who rule their lives
Katie Holmes hires high-profile lawyers suggesting she may not be settling for the £10 million promised in her per-nuptial agreement

[*]Katie fears she is being followed by members of the Church of Scientology
[*]Cruises desire to immerse six-year-old Suri into the church is 'terrifying' her
[*]Saving Suri from Scientology is said to be the main reason behind divorce:

http://www.dailymail.co.u(...)ists-rule-lives.html

[ Bericht 18% gewijzigd door emss op 02-07-2012 06:38:17 ]
pi_113661607
En hij was nog wel zo blij in 2005 bij Oprah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')