abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2012 @ 21:49:01 #251
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113691863
Nou ja, een kind hálf in een sekte slepen gaat niet. Dus íemand gaat deze zaak verliezen en waarschijnlijk verliezen ze alledrie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_113692053
Had Nicole Kidman ook geen gedeelde voogdij? Die ziet haar kinderen ook nooit meer.
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2012 @ 21:58:34 #253
240917 Mula
pi_113692483
Volgens TMZ heeft Katie in de echtscheidingspapieren aangegeven dat het huwelijk al een half jaar geleden niet meer te redden was EN dat ze beiden al twee jaar inwoners van New York zijn. Als ze dat kan bewijzen, zal de rechtszaak in New York dienen en heeft ze een veel grotere kans om het gezag over Suri te krijgen, aangezien NY niet zo happig is op gedeeld gezag indien de ouders niet met elkaar door een deur kunnen.

Katies vader is advocaat. Iets zegt me dat deze scheiding heel erg goed is voorbereid door Katie. :Y
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 juli 2012 @ 22:03:15 #254
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_113692770
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef Mula het volgende:
Volgens TMZ heeft Katie in de echtscheidingspapieren aangegeven dat het huwelijk al een half jaar geleden niet meer te redden was EN dat ze beiden al twee jaar inwoners van New York zijn. Als ze dat kan bewijzen, zal de rechtszaak in New York dienen en heeft ze een veel grotere kans om het gezag over Suri te krijgen, aangezien NY niet zo happig is op gedeeld gezag indien de ouders niet met elkaar door een deur kunnen.

Katies vader is advocaat. Iets zegt me dat deze scheiding heel erg goed is voorbereid door Katie. :Y
Geeft je toch te denken; een scheiding voorbereiden is èèn ding maar tot in zulke details allemaal idd..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 2 juli 2012 @ 22:04:14 #255
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113692825
quote:
Scientology ontkent volgen Katie Holmes

LOS ANGELES - Katie Holmes hoeft zich blijkbaar nergens druk om te maken. Scientology ontkent dat de religieuze beweging de aanstaande ex-vrouw van Tom Cruise achtervolgt.

''Scientology volgt Katie niet en houdt haar ook niet in de gaten'', zegt de advocaat van de kerk tegenover TMZ.

Zondag ontstonden er geruchten dat de religieuze beweging Holmes schaduwt.

In de afgelopen weken zou namelijk meerdere keren dezelfde mysterieuze auto in de buurt van de actrice zijn gespot. Ook zouden onbekende mannen haar achtervolgen.

Volgens TMZ denkt Holmes dat ze in de gaten wordt gehouden door Scientology, omdat ze sinds de scheidingsaanvraag als een bedreiging voor de organisatie wordt gezien.
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-katie-holmes.html
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2012 @ 22:10:49 #256
240917 Mula
pi_113693196
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Geeft je toch te denken; een scheiding voorbereiden is èèn ding maar tot in zulke details allemaal idd..
Tom Cruise en Scientology zijn een geduchte tegenstander. Tot nu toe lijkt ze het allemaal erg goed aan te pakken.
pi_113701723
The smile that says I'm free! Katie Holmes emerges for the first time since filing for divorce as she films Project Runway

-Katie claims her marriage to Tom Cruise was 'irretrievably' broken for at least six months
-She 'fears Tom Cruise planned to send Suri away to hardcore Scientology organisation Sea Org'
-Police called to investigate 'heavily armed gunmen watching star'
-Her lawyer father helped to plot divorce action

http://www.dailymail.co.u(...)-filing-divorce.html
pi_113705242
Ik snap niet dat ze zich met die gast in gelaten heeft en dat je dan ook aan kinderen begint, ze komt er in ieder geval veel te laat achter maar hopelijk kan ze kleine Suri nog redden
..Team Katie hier *O*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 3 juli 2012 @ 09:20:31 #259
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_113705325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:02 schreef emss het volgende:
The smile that says I'm free! Katie Holmes emerges for the first time since filing for divorce as she films Project Runway

-Katie claims her marriage to Tom Cruise was 'irretrievably' broken for at least six months
-She 'fears Tom Cruise planned to send Suri away to hardcore Scientology organisation Sea Org'
-Police called to investigate 'heavily armed gunmen watching star'
-Her lawyer father helped to plot divorce action

http://www.dailymail.co.u(...)-filing-divorce.html
Zo! Die ziet er gelijk een stuk frisser uit :D

Staat ook een foto'tje bij van Nicole Kidman, toen zij een advocatenkantoor verliet mbt het scheiden van Tom Cruise :D Ook al zo blij!

[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:23:04 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113705370
Hoeze wéér een All Stars-serie van Project Runway? Ik wil Tim! En Heidi! En Tim!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:39:02 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113705759
Bij Kidman was Cruise degene die de scheiding aanvroeg, ze was toen nota bene zwanger en claimde van de schok een miskraam te hebben gehad.
Volgens mij is dit de eerste keer dat Tom aan de kant gezet wordt ipv andersom, dat zou ook verklaren waarom Scientology in het verleden niet moeilijk deed over z'n echtscheidingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 3 juli 2012 @ 09:40:31 #262
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_113705787
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:39 schreef Leandra het volgende:
Bij Kidman was Cruise degene die de scheiding aanvroeg, ze was toen nota bene zwanger en claimde van de schok een miskraam te hebben gehad.
Volgens mij is dit de eerste keer dat Tom aan de kant gezet wordt ipv andersom, dat zou ook verklaren waarom Scientology in het verleden niet moeilijk deed over z'n echtscheidingen.
Mja, maar zij hadden toch een contract dat 'afliep'?
pi_113707732
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Staat ook een foto'tje bij van Nicole Kidman, toen zij een advocatenkantoor verliet mbt het scheiden van Tom Cruise :D Ook al zo blij!

[ afbeelding ]
en ze kan weer de hakken uit de kast halen *O*
pi_113707749
Een relatie aangaan met een beruchte en dominante SC-psycho, en dan achteraf gaan nadenken over hoe dat kind opgevoed moet worden, en daar het huwelijk door laten stranden. Good thinking!

Ik sta aan haar kant. Maar wat een dom wicht. Wat me nog meer stoort is dat een dergelijke psycho zo populair is bij een celeb zoals Oprah (persoonlijke vriend). Die sla ik toch qua iq en eq hoog aan, maar kennelijk vergis ik me totaal. Van de Beckhams snap ik het nog wel, ook zo'n dom oppervlakkig volk, maar dat Oprah daar niet doorheen prikt.

Hij is wel een top acteur trouwens. Zijn psychopatische zelfverzekerde uitstraling komt goed uit de verf in zijn films als held.
pi_113707913
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:02 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Een relatie aangaan met een beruchte en dominante SC-psycho, en dan achteraf gaan nadenken over hoe dat kind opgevoed moet worden, en daar het huwelijk door laten stranden. Good thinking!

Ik sta aan haar kant. Maar wat een dom wicht. Wat me nog meer stoort is dat een dergelijke psycho zo populair is bij een celeb zoals Oprah (persoonlijke vriend). Die sla ik toch qua iq en eq hoog aan, maar kennelijk vergis ik me totaal. Van de Beckhams snap ik het nog wel, ook zo'n dom oppervlakkig volk, maar dat Oprah daar niet doorheen prikt.

Hij is wel een top acteur trouwens. Zijn psychopatische zelfverzekerde uitstraling komt goed uit de verf in zijn films als held.
Bij Oprah weet je het natuurlijk ook nooit, vergeet niet alles draait bij haar om de kijkcijfers...in hoeverre kun je die vriendschap serieus nemen vanuit haar kant.
Ik denk dat Oprah iedereen uit de celeb wereld graag te vriend houdt, ze is natuurlijk ook een slimme zakenvrouw en ze houdt graag iedereen achter de hand...
pi_113708097
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:07 schreef sherezade het volgende:

[..]

Bij Oprah weet je het natuurlijk ook nooit, vergeet niet alles draait bij haar om de kijkcijfers...in hoeverre kun je die vriendschap serieus nemen vanuit haar kant.
Ik denk dat Oprah iedereen uit de celeb wereld graag te vriend houdt, ze is natuurlijk ook een slimme zakenvrouw en ze houdt graag iedereen achter de hand...
Oprah is wel een allemansvriend idd. Die heeft de vrienden voor het uitkiezen. Misschien wel de populairste persoon in de showbizniz van de US. Kreeg iedereen op de bank bij haar, en iedereen die haar adoreert. Waarom zou ze uitgerekend Cruise uitkiezen als personal friend. Ze heeft dat niet nodig.

Al kan ik me voorstellen dat Cruise een man van veel gezichten is. In veel interviews komt ie gelikt over, maar hij laat zelden het achterste van zijn tong zien als het om die sekte gaat. Dat kost hem populariteit en dat weet ie. Die goodguy rol zal ie ook wel met verve jegens Oprah spelen, maar zij zou beter moeten weten.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:20:45 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113708293
De kritiek op Oprah impliceert dat ze zijn SC voor zoete koek slikt. En dat is natuurlijk helemaal niet gezegd.

Wie zegt dat je alleen bevriend kan of mag zijn met mensen die hetzelfde denken als jij?
The love you take is equal to the love you make.
pi_113708556
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:20 schreef Lienekien het volgende:
De kritiek op Oprah impliceert dat ze zijn SC voor zoete koek slikt. En dat is natuurlijk helemaal niet gezegd.

Wie zegt dat je alleen bevriend kan of mag zijn met mensen die hetzelfde denken als jij?
Dat laatste is natuurlijk mogelijk in een oppervlakkige vriendschap.

Als je het hebt over een intensieve vriendschap, en Cruise wordt als een van de weinige genoemd bij haar van alle celebs als close personal friend, dan vind ik het een heel ander verhaal. Dat kan echt niet. Dan gaan de persoonlijke denkwijzen en eignaardigheden van zo'n sekte botsen als je daar open in bent, en als het dan zoiets ziekelijks is als deze sekte zou een goeie vriend of vriendin dat nooit moeten of kunnen accepteren.

Ik ga te ver met een vergelijk met dat een normaal persoon ook niet makkelijk met een terrorist close vrienden zou kunnen zijn, maar het heeft wel raakvlakken met elkaar in de zin van dat je op veel vlakken conflicterende ideen hebt die veel te ver afliggen van een normaal functionerend en denkend persoon. En ik kan het weten, ben ooit wel eens een dag bij een SC kantoor geweest en heb er meegelopen, wat een sneu stel weirdos was dat bij elkaar. Daar valt niet normaal mee te communiceren.
pi_113708587
En Katie haar hakken weer aan!!! *O* Ze ziet er inderdaad 'relieved' uit, dat ze de stap gezet heeft.
Die foto van Nicole Kidman is van toen de scheiding eindelijk rond was.... :D
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:48:42 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113709215
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mja, maar zij hadden toch een contract dat 'afliep'?
Nee, hij claimde achteraf dat ze al op 21 december uit elkaar waren, 3 dagen voor hun (voor hun met vrienden gevierde) 10-jarig huwelijk, want dat scheelt onder Californische wet nogal wat qua financiële verplichtingen.

Bron
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113709296
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Damn, wat een close-ups van Katie. Die zal ook wel door de wasstraat zijn gegaan om het feit dat er nu niet 10 maar 40 camera's op d'r koppie staan.

En die foto van Nicole :D ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_113712659
Ah ze zijn getrouwd op huwelijkse voorwaarden, aldus een artikel op Nu.nl.
pi_113712871
quote:
Katie Holmes houdt niets over aan huwelijk
AMSTERDAM - Katie Holmes kan fluiten naar het fortuin van Tom Cruise. De twee zijn namelijk getrouwd onder huwelijkse voorwaarden. Volgens ingewijden is Katie daar echter niet rouwig om.

"Het gaat haar niet om het geld", vertelt een bron aan entertainmentsite TMZ. "Zo zit ze niet in elkaar. Ze houdt van werken."

Maandag werd bekend dat de 33-jarige actrice een rol krijgt in Responsible Adults, waarvoor de opnamen later dit jaar van start gaan. Ook werd ze, zonder trouwring, gespot tijdens opnamen voor Project Runway, waar Katie als gastjurylid optreedt.

Hoewel Holmes zelf geen geld wil van haar ex, met wie ze vijf jaar getrouwd was, wil ze wel alimentatie voor hun 6-jarige dochter Suri.

De actrice eist daarnaast de volledige voogdij over het meisje. Holmes vreest dat haar dochter wordt gehersenspoeld door het Scientology-geloof, waarvan Cruise een fervent aanhanger is.
Door: Novum
http://www.nu.nl/achterkl(...)-niets-huwelijk.html
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:43:38 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113713004
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ah ze zijn getrouwd op huwelijkse voorwaarden, aldus een artikel op Nu.nl.
Lijkt me logisch, ik las ergens dat de afspraak 3 miljoen per jaar was, tot een maximum van 33 miljoen (11 jaar), en dat daarna de huwelijkse voorwaarden zouden vervallen en ze dus volledig zou meedelen bij een echtscheiding.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2012 @ 13:51:01 #275
43556 miss_dynastie
pi_113713353
Destijds is het huwelijk toch ook bijna niet doorgegaan omdat ze het niet eens konden worden over het zakelijke gedeelte?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')