Ze is 33! Maar sinds ze met Tom is, is ze er triester uit gaan zienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe oud is Katie???
op die foto ziet ze er fucking oud zeg, en dat zonder Leco!
Hebben we hier ookal een kliko, witte eettafel en golftas in het verhaal?
Zo niet: kuttopic
zeker als je een peuter hebt die niet zo goed op hakken kan lopenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:58 schreef static het volgende:
[..]
Dat doet een moeder toch, lijkt me niet zo vreemd.
nou gelukkig dat we de before-pics nog hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze is 33! Maar sinds ze met Tom is, is ze er triester uit gaan zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht even.quote:
ik hoop dat het arme wurm niet bij paps moet blijven maar gewoon bij katie blijft en dan voor de verandering eens opvoeding krijgt. misschien iets voor nanny jo? ik zie een taakquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:25 schreef Copycat het volgende:
Move over, Ruud & Estelle! It is time for the big dogs to play!
Ik neig naar Team Katie, maar zonder Zuri op de arm.
ik denk dat ze erg onderschat heeft hoe maf hij *en* die scientologygasten zijn, en vooral ook wat de invloed daarvan is op de kinderen (scientology dicteert een volledig 'vrije' houding tav kinderen, die dus als minivolwassenen gezien worden die hun eigen beslissingen maken)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:34 schreef Marrije het volgende:
Wist katie niet waar ze aan begon of is tom daarna pas bij scientology gegaan?
Dat laatste verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:36 schreef simmu het volgende:
[..]
ik denk dat ze erg onderschat heeft hoe maf hij *en* die scientologygasten zijn, en vooral ook wat de invloed daarvan is op de kinderen (scientology dicteert een volledig 'vrije' houding tav kinderen, die dus als minivolwassenen gezien worden die hun eigen beslissingen maken)
hier gaat geen gate van komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:25 schreef Copycat het volgende:
Move over, Ruud & Estelle! It is time for the big dogs to play!
Dat maken wij wel uit!quote:
Dan denk ik 'joh, dat wist je toch al toen je ging broeden'.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:43 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Naar verluidt heeft Katie Holmes de scheiding aangevraagd omdat ze vreesde dat Tom Cruise hun dochter Suri (6) te diep in de Scientology beweging zou sleuren.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:25 schreef Copycat het volgende:
Ach, schijnt wel vaker voor te komen dat een partner ineens zegt dat hij/zij er geen zin meer in heeft zonder dat de andere helft iets door heeft gehad.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:21 schreef vencodark het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Als Tom werkelijk geen benul had van haar plannen, is dat dan eigenlijk niet een beetje 'lullig'?
Ok, maar bij Ruud & Estelle is er veel meer kans op nieuwe dirt. Het hele Nederlands voetbalwereldje is misschien wel aan elkaar te linken. Met Tom & Katie kunnen we alleen nog wat vuurwerk van de Scientology verwachten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
En dit vind ik pas echt een gate, jammer dat het geen Nederlands stel isGullit en Stellemans zijn maar boring.
Misschien ook wel een gevalletje van oogkleppen op gehad.... Iets simpelweg niet willen zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach, schijnt wel vaker voor te komen dat een partner ineens zegt dat hij/zij er geen zin meer in heeft zonder dat de andere helft iets door heeft gehad.
quote:Voogdijstrijd ontbrandt tussen Tom Cruise en Katie Holmes
NEW YORK - Het lijkt er op dat Tom Cruise en Katie Holmes in een vechtscheiding zijn beland. Hoewel het huwelijkscertificaat van de twee in Californië ligt, heeft Katie Holmes de scheidingspapieren ingediend in New York.
Hierdoor heeft zij meer kans om de volledige voogdij over hun zesjarige dochtertje Suri te krijgen, schrijft TMZ.
Volgens de entertainmentwebsite staan New Yorkse rechters er om bekend dat zij zeer kritisch staan tegenover gedeelde voogdij wanneer ouders ruzie met elkaar hebben. Kinderen zouden volgens de rechters lijden onder de vele conflicten. .
In Californië staat de rechterlijke macht echter veel positiever tegen over gedeelde voogdij. Bronnen melden TMZ dat Tom daarom mogelijk gaat proberen de zaak daar te laten behandelen.
misschien komt hier lange vermoede dirt naar boven...de vermeende geaardheid van Tom...dan kan het toch een mooie gate wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar bij Ruud & Estelle is er veel meer kans op nieuwe dirt. Het hele Nederlands voetbalwereldje is misschien wel aan elkaar te linken. Met Tom & Katie kunnen we alleen nog wat vuurwerk van de Scientology verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |