http://www.people.com/people/article/0,,20608003,00.htmlquote:Katie Holmes and Tom Cruise
After five years of marriage, Tom Cruise and Katie Holmes are getting a divorce, PEOPLE has learned exclusively.
"This is a personal and private matter for Katie and her family," says Holmes's attorney Jonathan Wolfe. "Katie's primary concern remains, as it always has been, her daughter's best interest."
The Rock of Ages star, 49, wed actress Holmes, 33, in an Italian castle in November 2006. They have daughter Suri, 6.
This was Holmes's first marriage and the third for Cruise, who previously was married to the actresses Nicole Kidman, with whom he has two children,
Ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:23 schreef Scorpie het volgende:
Voor iemand die een moederkoek opvrat gaatie wel makkelijk van de vrouw van zijn dromen af.
Vergeet de nachtegaalpoep niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:23 schreef Scorpie het volgende:
Voor iemand die een moederkoek opvrat gaatie wel makkelijk van de vrouw van zijn dromen af.
Ik verwacht dat Tom binnenkort in een Sheen-act doet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:38 schreef popolon het volgende:
Dat wordt een leuk interview of boek straks. 'My life with Tom Cruisology" Of misschien wel in paperback.
Ik koop liever een ijsje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Voor de geïnteresseerden verkoopt de Action al tijden lang de onofficiële biografie van Tom Cruise. Dit is echt een prima inkijk in zijn leven, verleden en Scientology in zijn algemeen. Overigens is het mooiste van het boek de prijs namelijk 1 euro!
http://www.dlisted.comquote:Every Scientologist just dropped the dick out of their mouth. Tommy Girl and Katie haven't been photographed together in what feels like eons, but I really thought they had at least 5 more years of fakery since nothing keeps a marriage going like a contract written in your own blood. NOTHING IS SACRED anymore, not even fake marriages. Brace yourselves, because we're going to be hearing about this for months or until Tommy eventually gets himself another beard wife. Then we'll do this all over again. My money's on Rooney Mara. She's young, and she looks like an alien AND a boy. Get that beard, Tommy!
tsjak. punt...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
VerassendKatie was compleet bekeerd tot zijn sektarische slavin. Van een vrolijke meid naar een volgzame vrouw die geen eigen mening of leven meer had.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Wat ik altijd zo vreemd vond aan de scheiding van Tom & Nicole was dat Nicole die kinderen nooit meer ziet. Hoop toch dat dat voor Katie beter gaat..
laten we hopen dat het haar gaat lukkenquote:Tom Cruise Divorce
KATIE FILED
Wants SOLE Custody
Exclusive
Katie Holmes is the one who filed for divorce and Tom Cruise was "blindsided" by Katie's legal move ... TMZ has learned.
We know Katie filed the divorce docs in New York on June 28, citing "irreconcilable differences." She is asking for sole legal custody and "primary residential custody" of the couple's 6-year-old daughter, Suri.
We also know Katie is asking for a "suitable amount" of child support.
Katie also asks for a division of property in her divorce docs, although we know there was a significant prenup that is based on California law. Katie makes no mention of the prenup in her filing.
We're told Tom "did not see this coming." We're told there is some "nastiness" here, evidenced by Katie's move to get sole legal custody.
Katie's divorce petition was filed anonymously, without names.
oh, komop, die gast is toch engquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:10 schreef vencodark het volgende:
Eens volgens deze.![]()
Ik vond het altijd al een eigenaardig stel. Hij die er simpelweg op geilt dat zij vroeger al groot fan van hem was ofzo.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
laten we hopen dat het haar gaat lukken
eigenaardig dekt de lading niet wmbquote:
Hier ook team Katie. Het lijkt mij zo'n schatje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef simmu het volgende:
[..]
eigenaardig dekt de lading niet wmb![]()
echt, ik krijg de rillingen van die gast. ik ga nu echt helemaal zo van go katie! go katie! run baby run
Ik ben op zich ook team Katie, maar laten we vooral hopen dat pa en ma het moddergooien en touwtrekken om dochter zoveel mogelijk laten en samen tot een regeling komen waarbij dochter papa gewoon kan blijven zien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
http://www.people.com/people/article/0,,20608112,00.htmlquote:"Kate has filed for divorce and Tom is deeply saddened and is concentrating on his three children," says a statement from his rep. "Please allow them their privacy to work this out."
Oke, dit zag ik niet aankomen, tót ik dit stukje van Katie las, geen wonder, denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
Kate-Catherine is iig nog een andere (lang/kort) versie. Van Katie naar Kate vind ik wel apart, maar wie weet vond zij het wel mooi. Je hebt mensen die een korte naam verkorten nog waarderenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Geinig hoe de advocaat van Katie het over 'Katie' heeft en de advocaat van Tom over 'Kate'. Ik vond het al zo raar toen Tom haar zo ging noemen. Net als Kate Middleton > Catherine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |