De enige 2 dingen die geholpen worden zijn m'n lachspieren en TS fantasiequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef Crutch het volgende:
Zijn er überhaupt mensen geholpen met deze reeks?
Mijn niveau ligt een stuk hoger dan dat van jouquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:52 schreef firefly3 het volgende:
Alles wat hoger zit op jullie niveau word als nep bestempeld. Ik ging gisteren nog met hem de stad in overigens.
Nee. Het is voor mij erg "open deur".quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef Crutch het volgende:
ik vind het interessante materie maar ik ben nu nog vrijgezel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef Crutch het volgende:
Zelfvermaak is geloof ik het doel, nou deze reeks vermaakt me best.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef Crutch het volgende:
One-man-show wil ik het eigenlijk noemen, vandaar mijn oprechte vraag of deze reeks echt nodig is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Zelfvermaak is geloof ik het doel, nou deze reeks vermaakt me best..
Ik zou zeggen dichtgooien, dan kan TS weer verder met dagdromen over supermodellen versierenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
One-man-show wil ik het eigenlijk noemen, vandaar mijn oprechte vraag of deze reeks echt nodig is.
Wees eens concreet dan, welke mensen? Je hebt nogal een handje van dingen vaag omschrijvenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef firefly3 het volgende:
Met een aantal mensen is er al het een en ander uitgewisseld, maar ze zijn er nu even uit nadat ook_gek en crew hier binnen kwamen.
Ik wacht nog op antwoord.....quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:01 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Mijn niveau ligt een stuk hoger dan dat van jouEn wat heb je gisteren in de stad gedaan? Meiden gevingerd op de dansvloer van een club zoals je in eerdere topics aangaf? Of heb je 20 meiden aangesproken en telefoonnummers gehosseld?
En als deze boy de jongen is die met het supermodel gedate heeft kan je hem ook wel even vragen wat de naam van haar is
Geen dankquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef firefly3 het volgende:
Dat laatste heeft murv in mijn OP geplaatst om een nog sterker zwart wit beeld van me te schetsen
Gewoon lekker jezelf zijn overal waar je bent, ongehinderd door angst.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef firefly3 het volgende:
Oogcontact kan een vorm van zelfexpressie zijn. Hier heb ik toch een voorbeeld opgenoemt?
OK, dat kan. Ik weet niet of ik het zelfexpressie zou noemen, maar het is wel een moment waarop er 'iets' kan gebeuren tussen een man en een vrouw.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef firefly3 het volgende:
Oogcontact kan een vorm van zelfexpressie zijn. Hier heb ik toch een voorbeeld opgenoemt?
Okquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Geen dank
Nuanceer hem anders, en vraag crutch of hij hem even aanpast, hij is vast de beroerdste niet.
Geweldig, je gebrek aan duidelijk reageren, antwoorden ontwijken heeft met de crew en mij te makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef firefly3 het volgende:
Met een aantal mensen is er al het een en ander uitgewisseld, maar ze zijn er nu even uit nadat ook_gek en crew hier binnen kwamen.
Nee, bij bepaalde vrouwen liggen ze minder goed in de markt. Een hoop van mijn vriendinnen vallen eerder voor het wat verlegener type dan voor de praatjesmakerquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:29 schreef firefly3 het volgende:
Miss_sly: verlegen jongens liggen gewoon minder goed op de markt. Net als dat dikke meiden slechter op de markt liggen.
komt goed uit voor mij dus!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, bij bepaalde vrouwen liggen ze minder goed in de markt. Een hoop van mijn vriendinnen vallen eerder voor het wat verlegener type dan voor de praatjesmaker
Surequote:
Maar die gast moet uiteindelijk wel er een beetje op durven stappen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, bij bepaalde vrouwen liggen ze minder goed in de markt. Een hoop van mijn vriendinnen vallen eerder voor het wat verlegener type dan voor de praatjesmaker
Ja, of zij op hemquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maar die gast moet uiteindelijk wel er een beetje op durven stappen.
volgens mij heb jij een heel vreemd (verkeerd) beeld gevormd van mij, en dus ook van mijn vriendinnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef firefly3 het volgende:
Ben benieuwt wat voor type vriendinnen je hebtde leuke spontane dames willen meestal iemand die sociaal een beetje uit de voeten kan.
Er is een verschil tussen sociaal zoals jij hier in dit topic beschrijft en sociaal zoals echte 'leuke spontane dames' dat zien. Sociaal zijn betekent niet 'binnen 5 minuten een meisje weten te vingeren op de dansvloer' maar gewoon dat iemand leuk en interessant (als in, werkelijk wat te vertellen heeft) is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef firefly3 het volgende:
Ben benieuwt wat voor type vriendinnen je hebtde leuke spontane dames sletten willen meestal iemand die sociaal een beetje uit de voeten kan.
Het zou best een stukje onzekerheid kunnen zijn, ja. Maar dat 'onder haar niveau' is iets dat jij er van maakt. Klinkt ook zeer onsympathiek, overigens. Een spontante, leuke, sexy vrouw kan toch een aantrekkingskracht voelen met een man op basis van een mooi moment oogcontact? Hoe verlegen of onzeker hij (of zijquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie niet echt een spontane leuke sexy meid een gast leuk vinden die ver onder haar niveau zit met verlegen zijn/ onzeker. Want in principe ben je gewoon onzeker als je verlegen bent.
Jaa! Jij snapt het, maar dat is logisch wel, he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sociaal zoals jij hier in dit topic beschrijft en sociaal zoals echte 'leuke spontane dames' dat zien. Sociaal zijn betekent niet 'binnen 5 minuten een meisje weten te vingeren op de dansvloer' maar gewoon dat iemand leuk en interessant (als in, werkelijk wat te vertellen heeft) is.
Een verlegen type kruipt meestal heel snel uit z'n schulp, zodra hij door krijgt dat de dame in kwestie interesse heeft in hém en niet in hem als lebberpartner voor vanavond.
Edit: De moeilijkheid voor die jongens zit hem dan ook in het feit dat het voor velen moeilijk te beoordelen is in welke categorie een meisje valt bij het uitgaan. En dat is firefly's sterke punt: Hij weet moeiteloos de sletjes van de dames te onderscheiden en laat in al zijn wijsheid de dames met rust.
Hahahaha jij met je niveau'squote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie niet echt een spontane leuke sexy meid een gast leuk vinden die ver onder haar niveau zit met verlegen zijn/ onzeker. Want in principe ben je gewoon onzeker als je verlegen bent.
Volgens jou kan een ultiem bekwame man elke vrouw in bed krijgen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Als je echt goed bent krijg je zelfs een preutse beatrix in bed, al wil je dat niet natuurlijk)
Droom lekker verder.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Als je echt goed bent krijg je zelfs een preutse beatrix in bed, al wil je dat niet natuurlijk)
Je bent bang dat hij het kunstje bij jou flikt.quote:
Als jij het over de meeste hebt, praat je dan over zo'n 80%?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
Nee, niet elke. Maar wel een hoop. Verloofde vrouwen, vrouwen die al hun hele leven hebben gewacht op "de ware" om ontmaagt te worden, gelovigen enz. Soms hebben de meest preutse vrouwen de donkerste fantasieen. Als je echt aantrekkelijk bent, ben je dat voor heel veel mensen.
Ik zou een van die 'negatieve ervaringen' zijn die hij maar gelijk vergeet. Ik ben het type 'super zelfverzekerd met grote borsten, grote kont en mini taille'. Maar tegelijkertijd het type dat niet zoent voor de 'fun' (laat staan meer), hoe dronken ik ook ben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:47 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je bent bang dat hij het kunstje bij jou flikt.
Val je ook nog op verlegen jongens? Dan is het plaatje compleet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik zou een van die 'negatieve ervaringen' zijn die hij maar gelijk vergeet. Ik ben het type 'super zelfverzekerd met grote borsten, grote kont en mini taille'. Maar tegelijkertijd het type dat niet zoent voor de 'fun' (laat staan meer), hoe dronken ik ook ben.
Pics for proof!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik zou een van die 'negatieve ervaringen' zijn die hij maar gelijk vergeet. Ik ben het type 'super zelfverzekerd met grote borsten, grote kont en mini taille'. Maar tegelijkertijd het type dat niet zoent voor de 'fun' (laat staan meer), hoe dronken ik ook ben.
Ik val op jongens wiens belangrijkste prestatie in zijn leven meer is dan 'ik praat met x vrouwen per maand en vinger er x per week op de dansvloer'. Maar echt verlegen, nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Val je ook nog op verlegen jongens? Dan is het plaatje compleet.
Kun je dat aan de buitenkant zien dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik val op jongens wiens belangrijkste prestatie in zijn leven meer is dan 'ik praat met x vrouwen per maand en vinger er x per week op de dansvloer'. Maar echt verlegen, nee.
Soms, vaak niet. De extreme types wel, gewoon door uitstraling en energie. Dat pik je gewoon op. De rest, nee. Hoezo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kun je dat aan de buitenkant zien dan?
Omdat je duidelijk aangeeft niet op dat soort types te vallen, dan vraag ik me dus af hoe jij dat ziet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Soms, vaak niet. De extreme types wel, gewoon door uitstraling en energie. Dat pik je gewoon op. De rest, nee. Hoezo?
even voor de zekerheid, hier doel je neem ik aan niet op het uiterlijk? Want uiterlijk doet er niet toe zeg je altijd. De lelijkste mannen krijgen de mooiste vrouwen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
Nee, niet elke. Maar wel een hoop. Verloofde vrouwen, vrouwen die al hun hele leven hebben gewacht op "de ware" om ontmaagt te worden, gelovigen enz. Soms hebben de meest preutse vrouwen de donkerste fantasieen. Als je echt aantrekkelijk bent, ben je dat voor heel veel mensen.
.. nee? Ik bedoel, fysiek contact als in zoenen of iets anders seksueel gerelateerd buiten een relatie is gewoon een no go voor mij. Types als firefly filter je er heel snel uit zodra ze dat door hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat je duidelijk aangeeft niet op dat soort types te vallen, dan vraag ik me dus af hoe jij dat ziet.
Zoiets kom je volgens mij pas te weten wanneer hij al in je broekje gezeten heeft, als het een goede player is dan he?
'te moeilijk' voor het gemiddelde playertje dus? Maar er zullen ook wel weer mannen zijn die dat als een uitdaging zien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
.. nee? Ik bedoel, fysiek contact als in zoenen of iets anders seksueel gerelateerd buiten een relatie is gewoon een no go voor mij. Types als firefly filter je er heel snel uit zodra ze dat door hebben.
Hierbij doel ik op uitstraling.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
even voor de zekerheid, hier doel je neem ik aan niet op het uiterlijk? Want uiterlijk doet er niet toe zeg je altijd. De lelijkste mannen krijgen de mooiste vrouwen.
Dat vermoede had ik al, wilde even duidelijkheid scheppen.quote:
Geen probleemquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat vermoede had ik al, wilde even duidelijkheid scheppen.
Van mensen die heel ver gaan, gaat het richting de 30/40% dat geheel gek op je wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:49 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als jij het over de meeste hebt, praat je dan over zo'n 80%?
En wanneer ben je dan 'echt goed'?
Ben je <18 jaar toevallig?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik geloof niet dat een echte player zo veel zou willen investeren. Je bent bij mij namelijk makkelijk een half jaar kwijt en dan gaat het snél. Ik ben heel voorzichtig met vertrouwen schenken, komt iemand tot dat punt, pas dan komt de vraag of mogelijke relaties met bijbehorende intimiteiten op.
Maar je bent het toch wel met me eens dat 'uitstraling' ontzettend subjectief is?quote:
Ik heb ook "lange termijn projecties" lopen, zegt ook niets wat ik in de tussentijd doequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik geloof niet dat een echte player zo veel zou willen investeren. Je bent bij mij namelijk makkelijk een half jaar kwijt en dan gaat het snél. Ik ben heel voorzichtig met vertrouwen schenken, komt iemand tot dat punt, pas dan komt de vraag of mogelijke relaties met bijbehorende intimiteiten op.
Dat dacht ik eerst ook, maar het valt wel mee. Je kunt soms echt duidelijk zien wie er uitstraling heeft en wie niet, diegene heeft dan een zeer positieve uitstraling waar mensen allemaal omheen gaan staan en mee gaan praten enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar je bent het toch wel met me eens dat 'uitstraling' ontzettend subjectief is?
Dan zijn er twee opties. 'Wat heb je vandaag gedaan?'quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb ook "lange termijn projecties" lopen, zegt ook niets wat ik in de tussentijd doe
c. ik vertel dat ik met een ander ben geweest , maar dat je er verder geen zorgen om hoeft te makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan zijn er twee opties. 'Wat heb je vandaag gedaan?'
a. Niks.
b. je liegt
in geval a. dan ben je gewoon ronduit saai.
in geval b. dan kom je daar écht wel achter als dat dag na dag na dag zo is.
Je kunt alleen iemand manipuleren, als jij daar beter in bent dan de persoon in kwestie. Succes daarmee, in mijn geval.
Er zullen best mensen zijn die een uitstraling hebben die vrij algemeen gewaardeerd wordt; mannen zowel als vrouwen. Zo zijn er ook wel mannen en vrouwen die door het merendeel van de mensen als mooi/knap wordt gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar het valt wel mee. Je kunt soms echt duidelijk zien wie er uitstraling heeft en wie niet, diegene heeft dan een zeer positieve uitstraling waar mensen allemaal omheen gaan staan en mee gaan praten enzo.
En jij denkt dat je een vrouw daar blij mee maakt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
c. ik vertel dat ik met een ander ben geweest , maar dat je er verder geen zorgen om hoeft te maken-> emotionele achtbaan / drama.
Precies, je vertelt dat en interesse is vervolgens gelijk verdwenen van mijn kant.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En jij denkt dat je een vrouw daar blij mee maakt?
Die uitzonderingen, daar doel ik op. Je wilt als man zijnde de uitzondering zijn met enorm veel positieve uitstraling, en niet bij de massa horen. Pas dan heb je meer keuze dan de rest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zullen best mensen zijn die een uitstraling hebben die vrij algemeen gewaardeerd wordt; mannen zowel als vrouwen. Zo zijn er ook wel mannen en vrouwen die door het merendeel van de mensen als mooi/knap wordt gezien.
Toch zijn er veel meer mensen, legio mensen, die een uitstraling hebben die door sommigen wel worden gewaardeerd en anderen niet. Ik denk echt dat uitstraling voor het grootste deel subjectief is, op een aantal uitzonderingen na.
Dat bedoel ik: als je zoiets zegt als ik 'niet gek op je ben' dan boeit het me geen fuck dat je met de halve wereld naar bed gaat, doe je zoiets juist als ik wel gek op je ben.. dan is de interesse gelijk over.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:24 schreef firefly3 het volgende:
Er is een verschil tussen interesse en "aantrekkingskracht". Zulke dingen kun je alleen zeggen als ze al een beetje gek op je is uiteraard. Als ze het allemaal zo zakelijk ziet (zoals op een forum) dan is het snel nee uiteraard.
Ik zeg niet dat ik naar bed ga met een ander, dan is de interesse inderdaad gelijk over. Het enige wat ik zeg is dat ik andere mensen zie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: als je zoiets zegt als ik 'niet gek op je ben' dan boeit het me geen fuck dat je met de halve wereld naar bed gaat, doe je zoiets juist als ik wel gek op je ben.. dan is de interesse gelijk over.
En je denkt, omdat vrouwen volgens jou van drama en emotionele rollercoasters houden, dat ze dat dan ok vinden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik naar bed ga met een ander, dan is de interesse inderdaad gelijk over. Het enige wat ik zeg is dat ik andere mensen zie.
Ik hou niet van openingszinnen, maar "Wil je mijn proefdiertje zijn" klinkt wel kinkyquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:35 schreef Ripley het volgende:
Je praat zo over vrouwen alsof ze proefdieren zijn, niet als mensen.
Denk je dat je uitstraling kunt aanleren?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die uitzonderingen, daar doel ik op. Je wilt als man zijnde de uitzondering zijn met enorm veel positieve uitstraling, en niet bij de massa horen. Pas dan heb je meer keuze dan de rest.
Het ligt eraan of je te ver gaat of niet als man zijnde. Maar je moet als man in ieder geval doen waar je zelf zin in hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En je denkt, omdat vrouwen volgens jou van drama en emotionele rollercoasters houden, dat ze dat dan ok vinden?
Als vrouw ook, natuurlijk. Of vind je van niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je te ver gaat of niet als man zijnde. Maar je moet als man in ieder geval doen waar je zelf zin in hebt.
De persoon die je bent bepaald je uitstraling. Ik denk dat je als persoon kunt veranderen. Het is slechts aan te leren hoe je als persoon kunt veranderen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Denk je dat je uitstraling kunt aanleren?
En waarom wil je meer keuze hebben dan de rest? Is het een wedstrijd?
De vrouw ook, maar het ligt eraan of ik haar als enige wil of niet. En als je geen relatie hebt, dan kan je gaan staan waar ik wil vind ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als vrouw ook, natuurlijk. Of vind je van niet?
Ik denk dat veel vrouwen het niet zo zullen waarderen als je nog andere vrouwen 'ziet'. Hoe dom denk je dat vrouwen zijn? Die snappen niet wat 'zien' allemaal in kan houden?
En daarom zul je dus nooit types als ik kunnen krijgen en is je statement dat je elke vrouw het bent in kunt lullen onzin.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De vrouw ook, maar het ligt eraan of ik haar als enige wil of niet. En als je geen relatie hebt, dan kan je gaan staan waar ik wil vind ik.
Nee, dat klinkt echt om te kotsen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik hou niet van openingszinnen, maar "Wil je mijn proefdiertje zijn" klinkt wel kinky
als lelijk gedrocht kun je toch niets zeggen wat haar aanspreekt, dus dan kun je net zo goed gelijk je biertje in haar schaamstreek gooien.quote:
dus je liegt en speelt met haar gevoelens?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
c. ik vertel dat ik met een ander ben geweest , maar dat je er verder geen zorgen om hoeft te maken-> emotionele achtbaan / drama.
Ben je het wel waard om 6 maanden geen seks voor te hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En daarom zul je dus nooit types als ik kunnen krijgen en is je statement dat je elke vrouw het bent in kunt lullen onzin.
Voor een avontuurtje moet je niet bij mij zijn idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben je het wel waard om 6 maanden geen seks voor te hebben?
Zo goed ben ik niet hoor, al ben ik wel flink gegroeid sinds vorige jaar. Iedereen zit op zijn eigen pad, en hoe actiever je bent hoe sneller je groeit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:50 schreef johnykamau het volgende:
Wanneer komt die video nou? Ik wil zo graag zien hoe goed je bent
Geen probleem als je ook inhoud hebtquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Voor een avontuurtje moet je niet bij mij zijn idd.
En waar wil je naar toe groeien? Is je einddoel een waardevolle relatie, of zoveel mogelijk scharrels in bed onderweg? Of ergens tussenin?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet hoor, al ben ik wel flink gegroeid sinds vorige jaar. Iedereen zit op zijn eigen pad, en hoe actiever je bent hoe sneller je groeit.
Dat heb ik vaker gehoord. Ze bleken altijd fout te zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En daarom zul je dus nooit types als ik kunnen krijgen en is je statement dat je elke vrouw het bent in kunt lullen onzin.
Ik ben erg benieuwd, al betwijfel ik het heel erg dat ik hier fout zit. I'm ben namelijk voor een vrouw extreem rationeel en daardoor voor een vrouw totaal niet geleid door haar emoties. Ik heb meerdere keren gehad dat ik bijvoorbeeld verliefd werd, rationeel iets in de jongen zag dat niet OK was en daarom bewust de keuze gemaakt om niet meer verliefd te zijn. Einde verhaal voor hem.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord. Ze bleken altijd fout te zitten.
Omdat er een bepaald type meisje is dat zulke jongens leuk vindt en omdat dat het type meisje is dat firefly leuk vindt en hij op dat type zijn hele topicreeks baseert.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Excuseer mij dat ik niet alles heb gelezen nog maar het is ook best veel leeswerk. Maar ik heb al een vraagje. Dit komt op mij over alsof je als jongen jezelf helemaal moet veranderen. Wat mischien wel goed is dat snap ik wel. Maar daarbuiten vraag ik mij af of je jezelf inderdaad moet transformeren in een jongen dat rondloopt in knalroze colbert met gestreepte z-w das, zonnebril, zwarte nagellak, oorringen en een hip geschoren baardje plus gekke hoed. Om maar optevallen voor de meisjes?
Mijn punt is dat meiden alleen mooi hoeven te zijn. Het maakt voo rmij als jongen niet zoveeluit wat voor stijl ze verder heeft. nerdy of flashy, als zij maar mooi is. Maar waarom moeten jongens zich gaan gedragen als papegaaien voordat zij opvallen bij meiden?
Rationele vrouwen, hah!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd, al betwijfel ik het heel erg dat ik hier fout zit. I'm ben namelijk voor een vrouw extreem rationeel en daardoor voor een vrouw totaal niet geleid door haar emoties. Ik heb meerdere keren gehad dat ik bijvoorbeeld verliefd werd, rationeel iets in de jongen zag dat niet OK was en daarom bewust de keuze gemaakt om niet meer verliefd te zijn. Einde verhaal voor hem.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Rationele vrouwen, hah!
Kiezen om niet verliefd te zijn, hah!
Kan helemaal niet joh.
Mijn eigen groei zelf is mijn doel / reis. Wat er allemaal op mijn pad komt is leuk, maar niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En waar wil je naar toe groeien? Is je einddoel een waardevolle relatie, of zoveel mogelijk scharrels in bed onderweg? Of ergens tussenin?
Ik zou het persoonlijk grote onzin vinden om jaren te 'oefenen' (want met 1 jaar ben je er nog lang niet, waar niet?), omdat er genoeg leuke dames beschikbaar zijn zonder een ware casanova te zijn.
Het is niet het transformeren ivm kledingstijl, maar daadwerkelijk transformeren als persoon. Dit transformeren gebeurd bij iedereen al gedurende zijn gehele leven, maar dit kan je versnellen door jezelf in bepaalde situaties te gooien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Excuseer mij dat ik niet alles heb gelezen nog maar het is ook best veel leeswerk. Maar ik heb al een vraagje. Dit komt op mij over alsof je als jongen jezelf helemaal moet veranderen. Wat mischien wel goed is dat snap ik wel. Maar daarbuiten vraag ik mij af of je jezelf inderdaad moet transformeren in een jongen wat rondloopt in knalroze colbert met gestreepte z-w das, zonnebril, zwarte nagellak, oorringen en een hip geschoren baardje plus gekke hoed. Om maar optevallen bij de meisjes?
Mijn punt is dat meiden alleen mooi hoeven te zijn. Het maakt voor mij als jongen niet zoveeluit wat voor stijl ze verder heeft. Nerdy of flashy als zij maar mooi is. Maar waarom moeten jongens zich dan gaan gedragen als papegaaien voordat zij opvallen bij de meiden?
wat firefly allemaal zwamt ook niet. dat juist jij (ik schat jou vrij intelligent in) erin meegaat vind ik onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Rationele vrouwen, hah!
Kiezen om niet verliefd te zijn, hah!
Kan helemaal niet joh.
Hier ben ik het anders wel mee eens. Verandering komt in eerste plaats wel doordat je jezelf dwingt te veranderen. Of de verandering zoals firefly het beschrijft de juiste is om werkelijk op lange termijn goed met vrouwen om te kunnen gaan en uiteindelijk een goede vrouw te vinden om huisje boompje beestje mee te stichten betwijfel ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet het transformeren ivm kledingstijl, maar daadwerkelijk transformeren als persoon. Dit transformeren gebeurd bij iedereen al gedurende zijn gehele leven, maar dit kan je versnellen door jezelf in bepaalde situaties te gooien.
Wat, wil je ook praten over zelfexpressie? Wat is jouw vraag?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
wat firefly allemaal zwamt ook niet. dat juist jij (ik schat jou vrij intelligent in) erin meegaat vind ik onbegrijpelijk.
verder is het jammer dat firefly al 13 delen nergens echt op ingaat en zijn domme dogma's en onliners maar blijft verkondigen hier. ik vind het daarom dan ook onbegrijpelijk dat dit topic niet na deel 5 of 6 al gesloten werd.
Ik zou graag jouw verhaal horen, voor leeftijd 25-30.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hier ben ik het anders wel mee eens. Verandering komt in eerste plaats wel doordat je jezelf dwingt te veranderen. Of de verandering zoals firefly het beschrijft de juiste is om werkelijk op lange termijn goed met vrouwen om te kunnen gaan en uiteindelijk een goede vrouw te vinden om huisje boompje beestje mee te stichten betwijfel ik.
Firefly's verhaal is leuk.. als je een jaar of 17-20 bent. Daarboven.. nee.
Er is zelfs een gast van over de 80 die vrouwen van rond de 22 meeneemt als een oude snoeperd hehequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hier ben ik het anders wel mee eens. Verandering komt in eerste plaats wel doordat je jezelf dwingt te veranderen. Of de verandering zoals firefly het beschrijft de juiste is om werkelijk op lange termijn goed met vrouwen om te kunnen gaan en uiteindelijk een goede vrouw te vinden om huisje boompje beestje mee te stichten betwijfel ik.
Firefly's verhaal is leuk.. als je een jaar of 17-20 bent. Daarboven.. nee.
Ik heb ervaring met wat firefly3 beschrijft, alleen heb ik het mezelf aangeleerd, en ook weer afgeleerd. Om firefly3 zo te zien vertellen, ondanks alle tegenwind die hij hier verduurt, werkt verbroederend en daarom sta ik graag aan zijn zijde wanneer ik het eens ben met hem. Wanneer niet, dan niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
wat firefly allemaal zwamt ook niet. dat juist jij (ik schat jou vrij intelligent in) erin meegaat vind ik onbegrijpelijk.
Bovendien zie ik beide posities doordrammen, en niemand die zoekt naar een middle-ground die men meer naar elkaar toetrekt. En die middleground is mijn playground.quote:verder is het jammer dat firefly al 13 delen nergens echt op ingaat en zijn domme dogma's en onliners maar blijft verkondigen hier. ik vind het daarom dan ook onbegrijpelijk dat dit topic niet na deel 5 of 6 al gesloten werd.
Fotoboek versierder?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Ik lees al langer mee op dit forum en weet dat "dawg" nogal een fotoboek versierder is. Hij heeft daar erg veel succes mee. Wat hij dan precies doet behalve slijmen dat begrijp ik dus niet.
Maar ondertussen neuk je wel andere vrouwen. En als zij je vraagt wat je gedaan hebt zeg je gewoon afgesproken met een andere vrouw maar maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen probleem als je ook inhoud hebt
Als je geen relatie hebt met elkaar hoef je ook niet alles te zeggen, gaat haar dan niets aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar ondertussen neuk je wel andere vrouwen. En als zij je vraagt wat je gedaan hebt zeg je gewoon afgesproken met een andere vrouw maar maak je geen zorgen.
Wat is dan je einddoel. Haar na 6 maanden eindelijk neuken en aan je zelf bewijzen van zie je wel dat ik haar het bed in krijg!!
Want waarom zou je er anders over liefen dat je sex met andere vrouwen heb?
(ik heb het hier over mentale leeftijd 25-30. Het moment dat je klaar bent met studie en begint serieus te werken aan een familie en carriere)quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Ik zou graag jouw verhaal horen, voor leeftijd 25-30.
Dus mag je tegen haar liegen? Want als je het wel zegt weet je dat je geen schijn van kans meer bij haar maakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen relatie hebt met elkaar hoef je ook niet alles te zeggen, gaat haar dan niets aan.
Dat bedoelde ik dus, ik ben niet het type dat zonder 100% vertrouwen uberhaupt een relatie start en niet fysiek zal zijn buiten een relatie om. Als jij vóór de relatie niet open en eerlijk tegen mij bent, dan zul je nooit toekomen aan dat fysieke deel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen relatie hebt met elkaar hoef je ook niet alles te zeggen, gaat haar dan niets aan.
Tienermeiden houden van veel zoenen maar gaan daarbij niet 15x op een avond een relatie aan. Ben jij ook zo ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, ik ben niet het type dat zonder 100% vertrouwen uberhaupt een relatie start en niet fysiek zal zijn buiten een relatie om. Als jij vóór de relatie niet open en eerlijk tegen mij bent, dan zul je nooit toekomen aan dat fysieke deel.
Edit:
Ook_gek heeft daar een belangrijk punt. Je leidt een dubbelleven. Dat houd je alleen vol als je véél véél beter daarin bent dan de persoon in kwestie wie je het aan doet. Nu, per definitie, zijn vrouwen om te beginnen al veel beter in manipulatie, dus zelfs al ben je goed en groot deel van de vrouwen zal altijd beter zijn. Hoe langer jij je dubbelleven in stand houdt, hoe moeilijker het wordt.. dit houd je niet langer vol dan tops een paar weken als er intensief contact is met die persoon in kwestie.
Dit is nou een tip voor firefly. Dit gaat voor heeeel erg veel meisjes idd op, zeker als je dat op een beetje charismatische manier over kunt brengen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef dark.passenger het volgende:
Gewoon duidelijk aangeven dat je niet op zoek bent naar een vaste relatie, maar als je de ware tegenkomt er wel voor openstaat
De vrouwtjes gaan dan heul erg hun best doen om te laten zien dat zij de ware zijn!
Idd, ik ga niet voor 1 meid alle contacten afsluiten ineens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef dark.passenger het volgende:
Gewoon duidelijk aangeven dat je niet op zoek bent naar een vaste relatie, maar als je de ware tegenkomt er wel voor openstaat
De vrouwtjes gaan dan heul erg hun best doen om te laten zien dat zij de ware zijn!
Ik zoen niet met vreemden, ik zoen sowieso niet met mensen van wie ik niet houd en met wie ik geen wil of intentie heb om een relatie mee aan te gaan. Laat staan verdere intimiteiten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Tienermeiden houden van veel zoenen maar gaan daarbij niet 15x op een avond een relatie aan. Ben jij ook zo ?
Het is eigenlijk precies hetzelfde, alleen wat liever gezegdquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dit is nou een tip voor firefly. Dit gaat voor heeeel erg veel meisjes idd op, zeker als je dat op een beetje charismatische manier over kunt brengen.
Gast, als jij daar 13 topics nodig voor hebt om dat duidelijk te maken, dan ben jij alles behalve charismatisch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk precies hetzelfde, alleen wat liever gezegd
? ik denk dat je iemand anders voor je hebt want ik kom bijna nooit op het fobo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Ik lees al langer mee op dit forum en weet dat "dawg" nogal een fotoboek versierder is. Hij heeft daar erg veel succes mee. Wat hij dan precies doet behalve slijmen dat begrijp ik dus niet.
Nee maar je gaat er wel over liegen. Als je echt zo goed ben zeg je het gewoon en kan je haar ook houden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd, ik ga niet voor 1 meid alle contacten afsluiten ineens.
Hoeft niet, kan wel. Je kunt liegen waarbij ze de echte waarheid toch wel weet maar er toch mee in stemt, of je liegt gewoon helemaal niet en zeg gewoon de waarheid. Dan kan ze er ook mee in stemmen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar je gaat er wel over liegen. Als je echt zo goed ben zeg je het gewoon en kan je haar ook houden.
Dubbel leven, liegen is achterbaks.
Dat zeggen vrouwen altijd...quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik zoen niet met vreemden, ik zoen sowieso niet met mensen van wie ik niet houd en met wie ik geen wil of intentie heb om een relatie mee aan te gaan. Laat staan verdere intimiteiten.
Nicequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen altijd...
Maar als Brad Pitt je mee uitvraagt, of in jouw geval Justin Bieber, dan ga je gelijk overstag.
En dat geldt ook dus ook voor degene die helemaal je type is! Dit soort van rationeel gedrag ben je dan snel vergeten.
Mijn laatste scharrel deed ook niet aan one night stands, nam niemand mee naar huis na een avondje uitgaan... tot ze mij tegenkwam
Ho ho, hij heeft via boekjes moeten leren hoe je zelf verzekerd, alpha man, leder en charismatisch moet zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Gast, als jij daar 13 topics nodig voor hebt om dat duidelijk te maken, dan ben jij alles behalve charismatisch.
Ik ben meerderjarig trouwens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen altijd...
Maar als Brad Pitt je mee uitvraagt, of in jouw geval Justin Bieber, dan ga je gelijk overstag.
En dat geldt ook dus ook voor degene die helemaal je type is! Dit soort van rationeel gedrag ben je dan snel vergeten.
Mijn laatste scharrel deed ook niet aan one night stands, nam niemand mee naar huis na een avondje uitgaan... tot ze mij tegenkwam
Ik hou niet van boekjes lezenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ho ho, hij heeft via boekjes moeten leren hoe je zelf verzekerd, alpha man, leder en charismatisch moet zijn.
Dat was hij natuurlijk allemaal al, alleen die boekjes hebben hem geleerd dat nog meer te zij. Aldus firefly3 zelf.
Yepquote:Je moet blanke op een vrouw afstappen, in het moment leven enz
Beiden niet waarquote:Daar tegen over staat dat je dit dat zus zo moet doen om een vrouw voor je te winnen. Doe je dit da zus zo, kan je bijna alle vrouwen krijgen.
Jaquote:Juist je, er blanko instappen en je zelf zijn was het toch?
Je bent nooit te oud om te "versieren"quote:Kan iemand mij precies aanwijzen wat aan bovenstaande je zelf is en blanke er in gaan?
Ik zag je ook al over 17 a 20 jaar leeftijd spreken. Geing, ik heb het zelfde gezegt.
Soms ben ik wat onduidelijk jaquote:Iemand die in zijn pubertijd hangt nu, en zich zelf een personelijkheid heeft aangemeten en is zo in zich zelf gaan geloven dat hij denkt dat hij van nature zo is. En dat zie je terug in de topics, vragen ontwijken, geen duidelijke uitleg kunnen geven enz enz enz.
Wacht maarquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik ben meerderjarig trouwens.
En behalve dat.. nee, nog steeds niet. Aandacht genoeg, maar simpelweg een knap hoofdje doet me helemaal niks en is zeker niet genoeg om mij het bed in te krijgen.
'Helemaal mijn type' is dan ook iemand die dat snapt en dat zelf ook verachtelijk gedrag vindt.
Met jouw houding wordt het wel heel lastig om een goeie vent te scoren. Alleen een wel heel wanhopige man zou het geduld kunnen opbrengen om 6 maanden lang om een vrouw heen te blijven hangen voor zij zichzelf 'blootgeeft'.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En behalve dat.. nee, nog steeds niet. Aandacht genoeg, maar simpelweg een knap hoofdje doet me helemaal niks en is zeker niet genoeg om mij het bed in te krijgen.
'Helemaal mijn type' is dan ook iemand die dat snapt en dat zelf ook verachtelijk gedrag vindt.
En wat is die groei? Is dat heel eenzijdig dames, of ook andere zaken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn eigen groei zelf is mijn doel / reis. Wat er allemaal op mijn pad komt is leuk, maar niet noodzakelijk.
Het gemak waarmee hij chicks weet te hosselen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En wat is die groei? Is dat heel eenzijdig dames, of ook andere zaken?
En hoe meet je die groei?
Je kreeg mij wel verdraaid schaterlachend achter mijn beeldsscherm. Whahaha!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is zelfs een gast van over de 80 die vrouwen van rond de 22 meeneemt als een oude snoeperd hehe
Vertelquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met wat firefly3 beschrijft, alleen heb ik het mezelf aangeleerd, en ook weer afgeleerd.
Die groei is wat dark passenger zegt: het steeds makkelijker maken van "chicks hosselen". Maar het is ook werken aan mijn gezondheid, sport, werk etc etc. Het is allemaal abstract en niet echt te meten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En wat is die groei? Is dat heel eenzijdig dames, of ook andere zaken?
En hoe meet je die groei?
Status denk ik vooral. Maar die ene gast heeft dat allemaal niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je kreeg mij wel verdraaid schaterlachend achter mijn beeldsscherm. Whahaha!![]()
Maar nu je het zegt, ik weet alleen niet of het de fame and money zijn of zijn ontzettend mooie karakter:
[ afbeelding ]
En als je nou eigenlijk een relatie gaat beginnen, ga je dan 5 jaar 'groeien' om uiteindelijk dat te halen wat je na die tijd pas denkt te halen, of kan je ook voor die tijd toehappen op de ook leuke dames?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die groei is wat dark passenger zegt: het steeds makkelijker maken van "chicks hosselen". Maar het is ook werken aan mijn gezondheid, sport, werk etc etc. Het is allemaal abstract en niet echt te meten.
Momenteel heb ik een soort van open iets. Verder ben ik van plan om ten minste nog een tijdje door te groeien en kijken wat er allemaal gebeurd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En als je nou eigenlijk een relatie gaat beginnen, ga je dan 5 jaar 'groeien' om uiteindelijk dat te halen wat je na die tijd pas denkt te halen, of kan je ook voor die tijd toehappen op de ook leuke dames?
Ik heb dezelfde insteek als Lilliesleaf, dus zoiets heeft bij mij al bij voorbaat geen grond.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn eigen groei zelf is mijn doel / reis. Wat er allemaal op mijn pad komt is leuk, maar niet noodzakelijk.
Hoe meer je zelf de seks uitstelt, hoe kleiner de kans dat het allemaal gaat slagen (ook voor de lange termijn).quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:47 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde insteek als Lilliesleaf, dus zoiets heeft bij mij al bij voorbaat geen grond.
Huh? Wat een onzin. Juist door als man de seks uit te stellen, maak je haar in de war. Zij gaat ervanuit dat je er gelijk op wil. Dat maakt haar verlangen alleen maar groter naar je.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer je zelf de seks uitstelt, hoe kleiner de kans dat het allemaal gaat slagen (ook voor de lange termijn).
Hard to get spelen kan werken, maar niet 6 maanden langquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Wat een onzin. Juist door als man de seks uit te stellen, maak je haar in de war. Zij gaat ervanuit dat je er gelijk op wil. Dat maakt haar verlangen alleen maar groter naar je.
Dat zeg ik ook nergens, waarom moet jij alles zo in het extreme trekken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hard to get spelen kan werken, maar niet 6 maanden lang
En vanwaar die wijsheid?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer je zelf de seks uitstelt, hoe kleiner de kans dat het allemaal gaat slagen (ook voor de lange termijn).
Lilliesleaf had het over 6 maanden lang seks uitstellen, en murv zei dat hij dezelfde insteek had. Vandaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens, waarom moet jij alles zo in het extreme trekken?![]()
Ik ben geen TRU-mod.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
gray: de tegenpartij dramt pas als firefly voor de 1000e keer komt met de idiote uitspraak dat elke reden om geen vrouwen op straat aan te spreken slechts excuses zijn. dat is nogal erg vermoeiend want je kunt natuurlijk niet op een dergelijke manier mensen de wet voorschrijven, dat is niet respectvol en aanstootgevend. zou jij als tru-mod moeten herkennen.
Darkpassenger zei dat. Het is een volkomen uit de lucht gegrepen getal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens, waarom moet jij alles zo in het extreme trekken?![]()
Lezen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Lilliesleaf had het over 6 maanden lang seks uitstellen, en murv zei dat hij dezelfde insteek had. Vandaar.
Praktijkervaring. Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.quote:
Even wat vragen/opmerkingen n.a.v. je verhaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
(ik heb het hier over mentale leeftijd 25-30. Het moment dat je klaar bent met studie en begint serieus te werken aan een familie en carriere)
Ten eerste: Doorhebben dat meisjes van rond de 20 over het algemeen heel leuk zijn en misschien wel je voorkeur hebben, maar dat die meestal totaal niet geïnteresseerd zijn in iets serieus. Leren hoe je dat onderscheid maakt. (in het algemeen dan)
Verder: Vooral iets te vertellen hebben. Wat zijn je passies, hobby's, heb je doelen in je leven? Bouw een stabiel leven op. Wees te vertrouwen. Laat blijken dat de kwaliteiten die jij in je toekomstige vrouw zou willen zien, ook in jou te vinden zijn.
Op het moment dat je dan iemand ziet die je interessant lijkt, is het echt gewoon een kwestie van open en eerlijk met diegene praten over elkaars interesses etc en hopen dat er een klik ontstaat. Maak een leuke opmerking, pakt ze dat goed op met een glimlach dan is ze in een goede bui en probeer je gewoon een praatje te maken. Zo niet, naja, dan heb je diegene een positief momentje in de dag bezorgd door die leuke opmerking.
Firefly heeft in één ding wel gelijk, uitstraling is belangrijk. Als jij opzoek bent naar iemand om uiteindelijk mee te trouwen, dan wil je zekerheid en vertrouwen uitstralen en niet studentikoos zuipgedrag.
Ik dacht dat Lilliesleaf het ook zei.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Darkpassenger zei dat. Het is een volkomen uit de lucht gegrepen getal.
Maar niet de eerste avond in bed duiken en daar zeker over zijn; jij bepaalt wat er gebeurt, is een sterke move.
Nou ja, wat er staat. Heb nu even geen tijd om het in detail neer te schrijven, maar ik kan me prima verplaatsen in de schoenen van firefly3.quote:
Dat lijkt me evident. Maar juist het versierspel van de kant van de man is tonen dat jij de baas bent. En dat is precies wat in dit topic de bedoeling is, zeker voor de "maagdelijke FOK!autist"quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lilliesleaf het ook zei.
In principe is seks goed voor het scheppen van een band op een diepere niveau. Je deelt dan iets sterkers.
"Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen"quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn redelijk veel mensen die wat ouder worden en de seks uitstellen omdat ze "nu eens wat serieuzer willen beginnen". Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen, waardoor het meer een vriendschaps boel wordt (of een wanhoop relatie wat hier ook eerder werd verteld).
Als man zijnde de snelheid bepalenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident. Maar juist het versierspel van de kant van de man is tonen dat jij de baas bent. En dat is precies wat in dit topic de bedoeling is, zeker voor de "maagdelijke FOK!autist"
Haha, wat heerlijk wanneer je flipt!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen"
Hoe kom je toch bij die walgelijke vooroordelen, doorspekt van "ik weet het beter" terwijl ze nergens op slaan ook.
Je kan prima chemie hebben en juist de seks uitstellen om de boel nog spannender te maken. Heeft niets met vriendschap/friendzone te maken. Althans niet in alle gevallen.
nouja je post ook daar veel en uitgebreid en niet iedereen daar is even openminded, of closeminded, wat je wilt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ben geen TRU-mod.Maar snap je punt.
Flippen?quote:
En als ik zeg dat er een "next level is" waarbij je gelijk seks hebt en na afloop nog meer chemie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen"
Hoe kom je toch bij die walgelijke vooroordelen, doorspekt van "ik weet het beter" terwijl ze nergens op slaan ook.
Je kan prima chemie hebben en juist de seks uitstellen om de boel nog spannender te maken. Heeft niets met vriendschap/friendzone te maken. Althans niet in alle gevallen.
Waarom zou het ook? firefly3 plaatst zijn meningen en stellingen, die blijkbaar veel stof doen opwaaien, maar niet over de grenzen van fatsoen oid heengaan. Wat is het probleem?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja je post ook daar veel en uitgebreid en niet iedereen daar is even openminded, of closeminded, wat je wilt.
mij gaat het om de ondertoon van firefly zijn posts, ondanks dat er geen gescheld oid in staat begrijp ik nog steeds niet waarom de mods dit tolereren. tr hielp niet, niet eens een reactie. vragen hier blijkbaar ook niet. tja.
Hehe, ik lees echt de frustratie terug in je posts wanneer ik teksten als "Walgelijk!" lees.quote:
Ja, of seks kan een wegwerpartikel worden wat je te pas en te onpas gebruikt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Praktijkervaring. Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.
Dan zeg ik "kolder!"quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En als ik zeg dat er een "next level is" waarbij je gelijk seks hebt en na afloop nog meer chemie?
Dat "next level" uitstellen is juist hoger. Tantra versus konijntjes zeg maar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En als ik zeg dat er een "next level is" waarbij je gelijk seks hebt en na afloop nog meer chemie?
dan lees jij iets totaal anders dan ik. typerend weer hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom zou het ook? firefly3 plaatst zijn meningen en stellingen, die blijkbaar veel stof doen opwaaien, maar niet over de grenzen van fatsoen oid heengaan. Wat is het probleem?
Ja?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:44 schreef dark.passenger het volgende:
Reborn virgin Lulleslaafhad het er over dat niemand binnen 6 maanden in haar broekje mocht komen. Iedere normale man is dan al lang afgehaakt en alleen wanhopige gevallen gunnen haar die tijd. In de tussentijd spelen ze WOW of zo.
Zo snel mogelijk seks hebben is heel erg belangrijk in een relatie. Sowieso brengt de seks de partners dichter bij elkaar en uit onderzoeken is gebleken dat seks een bepaalde hersenstof aanmaakt die ervoor zorgt dat de partners bij elkaar blijven. Bron: google is your friend!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ja?
Mijn eerste google: geeft in de top 5 al het volgende artikel:
http://www.livescience.co(...)ips-study-finds.html
Nuff said!quote:Busby and his colleagues published their work Dec. 28 in the Journal of Family Psychology. The study was supported by research grants from the School of Family Life and the Family Studies Center at Brigham Young University, which is owned by The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints, or the Mormon Church.
Tuurlijk was wat ik zei kort door de bocht, wat wil je nou eigenlijk écht weten toen je naar mijn mening vroeg? Ik kan best net als firefly 15 topics vollullen over mijn mening over dit onderwerp, alleen zit daar (inclusief ik zelf) niemand op te wachten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Even wat vragen/opmerkingen n.a.v. je verhaal.
- Hoe maak je dat onderscheid, terwijl je bijv. in de kroeg staat? In dit stadium, waarin je flirt, is het toch een speelse situatie en niet zo serieus;
- Waarom zouden meisjes van 20 meestal niet serieus zijn? Als ze een man ontmoeten die potentieel interessant is als partner, dan kan hun initiële instelling toch omslaan?;
- Is het echt noodzakelijk om in zo'n vroeg stadium m'n passies, hobbies en doelen in het leven kenbaar te maken? Lijkt me nogal geforceerd en voelt alsof ik voornamelijk interessant ben door de dingen die ik doe en wil en niet om de persoon die ik ben. Daarnaast wijkt dit toch af van het idee dat je moet doen/zeggen wat je zelf wilt?;
- Passie, echt zo'n woord van deze tijd. Vroeger vond je iets gewoon leuk om te doen. Tegenwoordig moet je gepassioneerd zijn over iets, want anders ben je een saaie lul. Ik ga maar eens op zoek dan;
- Waarom zo keurend? Ik moet bijna kotsen bij het idee dat ik mezelf neer moet zetten als passioneel, vol met doelstellingen en leuke hobby's moet hebben. Als ik een leuke vrouw zie dan ben ik er in eerste instantie echt niet mee bezig of ik mij kan vinden in haar passies, of dat ze ambitieuze doelstellingen in het leven heeft. Eerder gewoon of er wederzijdse aantrekkingskracht is en of we leuk kunnen praten. Of je voor de rest bij elkaar past merk je later wel;
- Aansluitend op het vorige punt, waarom niet een ietwat verlegen jongen (als je dat merkt) die het wel probeert, een kans geven. Je kunt z'n ware aard met de tijd leren kennen. Als een man zich niet gelijk perfect gedraagt zoals de vrouwtjes het in hun ideaalbeeld voor ogen hebben, is het gelijk klaar. Waarom niet wat respect voor het feit dat hij het aandurft. En als de man wel alles goed doet, dan is er gelijk wantrouwen, want hij zal wel een player zijn want hij doet het zo smooth. Als vrouw zijnde hoef je alleen maar te lachen en te keuren. Lekker makkelijk, maar ondertussen wel gelijk afstraffen als er iets niet helemaal soepel of een beetje onnatuurlijk gaat vanuit de man z'n kant.
LOL sterk!quote:
Behalve in taal ben je ook niet bepaald goed in biologie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
LOL sterk!
Je weet was waar je staat bij een vrouw als je sex hebt gehad met haar. Verklaard ook meteen waarom vrouwen zo aanhankelijk zijn na de sex. De laatste keer toen ik neukte zij die chick dat ze zich altijd zo verbonden voelt na de sex...terwijl ik half lag te maffen. Makes sense!
Daarom had je natuurlijk een langdurige relatie met haar...quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
LOL sterk!
Je weet was waar je staat bij een vrouw als je sex hebt gehad met haar. Verklaard ook meteen waarom vrouwen zo aanhankelijk zijn na de sex. De laatste keer toen ik neukte zij die chick dat ze zich altijd zo verbonden voelt na de sex...terwijl ik half lag te maffen. Makes sense!
Pfoe, ik ben geen player maar een relatie opbrouwen gaat toch echt vaak iets sneller dan een half jaar... Bovendien, zoals de posts hierboven laten zien, bouwt sex juist een vertrouwensband op.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
Firefly zegt: Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.
De band moet om te beginnen sterk zijn, anders wordt je relatie seksafhankelijk en is uiteindelijk de seks het enige wat de twee nog bij elkaar houdt. Seks is een component van een goede relatie, niet de basis.
En jullie verdraaien de betekenis achter wat ik bedoelde met 6 maanden. Ik zei namelijk, dat ik eerst een band op moet bouwen, vervolgens een relatie en dat dán seks komt.
Iemand een beetje fatsoenlijk leren kennen.. 1-3 maanden, besluiten dat er een relatie komt.. nog een maandje, de intimiteit in de relatie opbouwen ongeveer 1-2 maanden.. Zo ben je gelijk alweer een half jaar verder.
Ik vind het belangrijk dat ik weet wat voor een persoon iemand is, voordat ik uberhaupt een relatie met iemand aanga, en zodra die relatie er is dan mag er best wat spanning zijn en niet alles gelijk patsboem gebeurd zijn. Daarvoor ga je maar naar de hoeren denk ik dan altijd.
Nou vooruit, die geef ik je mee, maar die google levert verder niet zoveel op behalve de meningen van anderen.quote:
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Behalve in taal ben je ook niet bepaald goed in biologie.
Eerste lijkt me duidelijk. Over het tweede: er is onderzoek gedaan naar de neurologische effecten van seks. Bij een man komen er na een orgasme juist stoffen vrij die je moe maken en het slaapgevoel opwekken, vandaar dat ze praktisch gelijk in slaap vallen. Bij vrouwen worden er tijdens de seks juist stofjes aangemaakt die ook worden aangemaakt bij het krijgen van een kind (zo even uit m'n hoofd, zou de naam moeten opzoeken). Dat stofje is inderdaad een 'bindingsstofje' of een 'knuffelstofje'. Die reactie is 'normaal. Heeft niks met jouw kwaliteiten te maken o.i.d. en zegt al helemaal niks over 'waar je staat bij een vrouw'.quote:
Klinkt wel erg zakelijk zo'n relatie met jouquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
Firefly zegt: Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.
De band moet om te beginnen sterk zijn, anders wordt je relatie seksafhankelijk en is uiteindelijk de seks het enige wat de twee nog bij elkaar houdt. Seks is een component van een goede relatie, niet de basis.
En jullie verdraaien de betekenis achter wat ik bedoelde met 6 maanden. Ik zei namelijk, dat ik eerst een band op moet bouwen, vervolgens een relatie en dat dán seks komt.
Iemand een beetje fatsoenlijk leren kennen.. 1-3 maanden, besluiten dat er een relatie komt.. nog een maandje, de intimiteit in de relatie opbouwen ongeveer 1-2 maanden.. Zo ben je gelijk alweer een half jaar verder.
Ik vind het belangrijk dat ik weet wat voor een persoon iemand is, voordat ik uberhaupt een relatie met iemand aanga, en zodra die relatie er is dan mag er best wat spanning zijn en niet alles gelijk patsboem gebeurd zijn. Daarvoor ga je maar naar de hoeren denk ik dan altijd.
Bedankt voor de biologie-les, is mij allemaal bekend.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Eerste lijkt me duidelijk. Over het tweede: er is onderzoek gedaan naar de neurologische effecten van seks. Bij een man komen er na een orgasme juist stoffen vrij die je moe maken en het slaapgevoel opwekken, vandaar dat ze praktisch gelijk in slaap vallen. Bij vrouwen worden er tijdens de seks juist stofjes aangemaakt die ook worden aangemaakt bij het krijgen van een kind (zo even uit m'n hoofd, zou de naam moeten opzoeken). Dat stofje is inderdaad een 'bindingsstofje' of een 'knuffelstofje'. Die reactie is 'normaal. Heeft niks met jouw kwaliteiten te maken o.i.d. en zegt al helemaal niks over 'waar je staat bij een vrouw'.
2de klas biologie...
Puur uit interesse: Waarom gebruik je seks om er achter te komen waar je bij haar staat? Kan je daar niet achter komen door gewoon verbaal met elkaar te communiceren?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Bedankt voor de biologie-les, is mij allemaal bekend.![]()
Waar staat het dat ik het over mijn eigen kwaliteiten heb? Waar haal je dat vandaan?
Wat ik wil zeggen is, dat sex een bepaalde stap is bij het nader tot elkaar komen. Daaruit kan je ontleden waar je ongeveer staat bij haar. Zoals je zelf al aangeeft, geeft een vrouw gemiddeld niet snel sex... Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef firefly3 het volgende:
Dat impliceert dat je juist wel met een doel bezig bent. En hoeveel zijn dat er dan? En waarom maak je geen keuze tussen 1 van die? Er is er toch 1 het leukste?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb ook "lange termijn projecties" lopen, zegt ook niets wat ik in de tussentijd doe
Omdat hij op dit moment in zijn leven tótaal geen behoefte heeft aan een relatie, maar gewoon.. veel wisselende casual contacten om te laten zien dat hij een échte man is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Dat impliceert dat je juist wel met een doel bezig bent. En hoeveel zijn dat er dan? En waarom maak je geen keuze tussen 1 van die? Er is er toch 1 het leukste?
Daarbij zie ik het wel, niet zozeer met einddoel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Dat impliceert dat je juist wel met een doel bezig bent. En hoeveel zijn dat er dan? En waarom maak je geen keuze tussen 1 van die? Er is er toch 1 het leukste?
Vooral geen antwoord geven op de vragen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
Daarbij zie ik het wel, niet zozeer met einddoel.
Ze worden steeds persoonlijker en hebben weinig te maken met "versieren" op zich. Wil je mijn persoonsnummer ook hebben en foto's etc?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Vooral geen antwoord geven op de vragen..
De vragen die al die chicks aan je stellen IRL, negeer je die ook zo stelselmatig?.
Daden zeggen meer dan woorden...quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef TripleP het volgende:
[..]
Puur uit interesse: Waarom gebruik je seks om er achter te komen waar je bij haar staat? Kan je daar niet achter komen door gewoon verbaal met elkaar te communiceren?
Oxitonine uit mijn hoofd...quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Eerste lijkt me duidelijk. Over het tweede: er is onderzoek gedaan naar de neurologische effecten van seks. Bij een man komen er na een orgasme juist stoffen vrij die je moe maken en het slaapgevoel opwekken, vandaar dat ze praktisch gelijk in slaap vallen. Bij vrouwen worden er tijdens de seks juist stofjes aangemaakt die ook worden aangemaakt bij het krijgen van een kind (zo even uit m'n hoofd, zou de naam moeten opzoeken). Dat stofje is inderdaad een 'bindingsstofje' of een 'knuffelstofje'. Die reactie is 'normaal. Heeft niks met jouw kwaliteiten te maken o.i.d. en zegt al helemaal niks over 'waar je staat bij een vrouw'.
2de klas biologie...
Verlegen.. Wat is verlegen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OK, dat kan. Ik weet niet of ik het zelfexpressie zou noemen, maar het is wel een moment waarop er 'iets' kan gebeuren tussen een man en een vrouw.
Echter, een verlegen jongen kan dit dus net zo goed als een niet verlegen jongen? Een man hoeft dus niet per se een gemakkelijke prater te zijn om contact te kunnen maken? Het feit dat hij verlegen is, maakt neit dat hij op een lager niveau zit dan bijvoorbeeld jij, of dat vrouwen niet op hem kunnen vallen.
Definieer jij eens wat een ''verlegen type'' is, en wat een ''praatjesmaker'' is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tjah... En wat betekend ''niet zoenen voor de fun''quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Arrogante uitstraling --> Afknapper.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zullen best mensen zijn die een uitstraling hebben die vrij algemeen gewaardeerd wordt; mannen zowel als vrouwen. Zo zijn er ook wel mannen en vrouwen die door het merendeel van de mensen als mooi/knap wordt gezien.
Toch zijn er veel meer mensen, legio mensen, die een uitstraling hebben die door sommigen wel worden gewaardeerd en anderen niet. Ik denk echt dat uitstraling voor het grootste deel subjectief is, op een aantal uitzonderingen na.
Dat laatste.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah... En wat betekend ''niet zoenen voor de fun''
Dat je iemand echt interessant moet vinden, en het niet met een zogezegde ''no body'' doet.
Of dat je het pas doet als je iemand al heel goed kent?..
Wat nu als je niet wilt dat een vrouw jouw eigenschappen hebt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
(ik heb het hier over mentale leeftijd 25-30. Het moment dat je klaar bent met studie en begint serieus te werken aan een familie en carriere)
Ten eerste: Doorhebben dat meisjes van rond de 20 over het algemeen heel leuk zijn en misschien wel je voorkeur hebben, maar dat die meestal totaal niet geïnteresseerd zijn in iets serieus. Leren hoe je dat onderscheid maakt. (in het algemeen dan)
Verder: Vooral iets te vertellen hebben. Wat zijn je passies, hobby's, heb je doelen in je leven? Bouw een stabiel leven op. Wees te vertrouwen. Laat blijken dat de kwaliteiten die jij in je toekomstige vrouw zou willen zien, ook in jou te vinden zijn.
Op het moment dat je dan iemand ziet die je interessant lijkt, is het echt gewoon een kwestie van open en eerlijk met diegene praten over elkaars interesses etc en hopen dat er een klik ontstaat. Maak een leuke opmerking, pakt ze dat goed op met een glimlach dan is ze in een goede bui en probeer je gewoon een praatje te maken. Zo niet, naja, dan heb je diegene een positief momentje in de dag bezorgd door die leuke opmerking.
Firefly heeft in één ding wel gelijk, uitstraling is belangrijk. Als jij opzoek bent naar iemand om uiteindelijk mee te trouwen, dan wil je zekerheid en vertrouwen uitstralen en niet studentikoos zuipgedrag.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ha Kingtoppie! Ik zat me serieus al af te vragen wanneer je in dit topic op zou komen dagen! ±D
Het probleem vind ik een beetje dat als het allemaal zo lang duurt dat de spanning volledig wegstroomt... Als een bad waar je de stop hebt uitgetrokken.quote:
Het is niet voor iedereen even makkelijk om open te zijn....quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Als jij vóór de relatie niet open en eerlijk tegen mij bent, dan zul je nooit toekomen aan dat fysieke deel.
Wat is verachtelijk gedrag?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Mooie post.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Even wat vragen/opmerkingen n.a.v. je verhaal.
- Hoe maak je dat onderscheid, terwijl je bijv. in de kroeg staat? In dit stadium, waarin je flirt, is het toch een speelse situatie en niet zo serieus;
- Waarom zouden meisjes van 20 meestal niet serieus zijn? Als ze een man ontmoeten die potentieel interessant is als partner, dan kan hun initiële instelling toch omslaan?;
- Is het echt noodzakelijk om in zo'n vroeg stadium m'n passies, hobbies en doelen in het leven kenbaar te maken? Lijkt me nogal geforceerd en voelt alsof ik voornamelijk interessant ben door de dingen die ik doe en wil en niet om de persoon die ik ben. Daarnaast wijkt dit toch af van het idee dat je moet doen/zeggen wat je zelf wilt?;
- Passie, echt zo'n woord van deze tijd. Vroeger vond je iets gewoon leuk om te doen. Tegenwoordig moet je gepassioneerd zijn over iets, want anders ben je een saaie lul. Ik ga maar eens op zoek dan;
- Waarom zo keurend? Ik moet bijna kotsen bij het idee dat ik mezelf neer moet zetten als passioneel, vol met doelstellingen en leuke hobby's moet hebben. Als ik een leuke vrouw zie dan ben ik er in eerste instantie echt niet mee bezig of ik mij kan vinden in haar passies, of dat ze ambitieuze doelstellingen in het leven heeft. Eerder gewoon of er wederzijdse aantrekkingskracht is en of we leuk kunnen praten. Of je voor de rest bij elkaar past merk je later wel;
- Aansluitend op het vorige punt, waarom niet een ietwat verlegen jongen (als je dat merkt) die het wel probeert, een kans geven. Je kunt z'n ware aard met de tijd leren kennen. Als een man zich niet gelijk perfect gedraagt zoals de vrouwtjes het in hun ideaalbeeld voor ogen hebben, is het gelijk klaar. Waarom niet wat respect voor het feit dat hij het aandurft. En als de man wel alles goed doet, dan is er gelijk wantrouwen, want hij zal wel een player zijn want hij doet het zo smooth. Als vrouw zijnde hoef je alleen maar te lachen en te keuren. Lekker makkelijk, maar ondertussen wel gelijk afstraffen als er iets niet helemaal soepel of een beetje onnatuurlijk gaat vanuit de man z'n kant.
Grappig hoe de discussie loopt, want de wat meer conservatieve mensen deden hun verhaal om aan te geven aan firefly dat hoe hij met dingen omgaat niet de manier is waarop zij daar mee omgaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
6 maanden bewust gaan wachten met seks, nee. Anders is het als je elkaar 6 maanden hebt leren kennen en de klik dan wel dronken geile nacht komt later.
Ik val niet in slaap na goeie seks. Ik wil nog een keer.
En seks is voor mij een selectiecriterium, zeker geen "belangrijke component", maar een wezenlijk punt.
Dus er bestaan veel verschillende mannen en vrouwen. De potjes en dekseltjes vinden elkaar steeds weer. En meestal passen er meerdere dekseltjes op meerdere potjes.
De achterlijke religieuze monogamie zijn we toch wel es voorbij lijkt me.
Wat jij voelt, voelen zij ook. Zodra je er niet eens aan denkt, is haar reactie compleet willekeurig. Als je heeeel erg "dom denkt" dan zul je later achteraf denken "Oh ze zag er eigenlijk wel arrogant uit". Bij mij was die turnaround van die "arrogante lookalikes" ook pas dit jaar dat ze lief kunnen doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Arrogante uitstraling --> Afknapper.
Gek genoeg probeer ik ze voor de lol soms aan te spreken om te kijken hoe ze reageren... Gek genoeg kloppen mijn vooroordelen best vaak (En nee dat komt niet omdat ik ze anders aanspreek, ik spreek ze namelijk gewoon op ''dezelfde'' manier aan)
quote:You can make more friends in two months by becoming interested in other people than you can in two years by trying to get other people interested in you.
mooie uitspraak.quote:
Mooie is dat als je echt geïnteresseerd bent je weinig "fear of aproach" hebt (om binnen dit topic te blijven), heb je het zelfvertrouwen omdat je niet bezig bent wat mensen van je denken en ontwikkel je gezonde vriendschappen.quote:
Ja precies, de ware zelf komt altijd een keer naar boven. Het heeft ook geen zin om je identiteit te koppelen aan iemands reactie wat de massa inderdaad doet. Je groter voordoen is in principe impressie inplaats van expressie, want je verstopt dan je ware zelf.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Mooie is dat als je echt genteresseerd bent je weinig "fear of aproach" hebt (om binnen dit topic te blijven), heb je het zelfvertrouwen omdat je niet bezig bent wat mensen van je denken en ontwikkel je gezonde vriendschappen.
Je ziet veel mensen om je heen pochen, en zich groter voordoen dan ze zijn, (heeft ook met de nederlandse prestatiecultuur te maken) terwijl het enige wat ze willen is dat iemand gewoon echt interesse in hun heeft. Dus niet om wat ze allemaal niet zouden doen, maar wie ze zijn...
quote:Casanovas—or players or lotharios—are men who devote a large amount of their energy to bedding as many women as possible. They are charming—they have to be—and often intuitive about women's emotions, knowing which buttons to push to make women feel both flattered and attracted. But the practice can be detrimental, not just to the women they seduce, but also to the men themselves, who say that their single-minded pursuit of women distracts them from their careers and friendships. Plus, the very skills that make someone an accomplished womanizer—such as manipulation—often work against them when they do settle into long-term relationships.
quote:The messages men tell themselves can also contribute to an insatiable need for new partners. "If you believe more is better and seek variety for its own sake, it becomes self-reinforcing," Pelusi says. "It's not sex, per se; they could have just as much—increasingly better—sex in a relationship. But they become inured to sex with the same woman. It feels stale."
Dat is vooral de "oude stijl". Button pushing etc.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik kwam dit artikel tegen over de gevaren van "womanizers"
http://www.psychologytoda(...)he-lady-killer-files
De volgende quotes:
[..]
[..]
Vooruit, maar deel 2 van quote 1 en quote 2 zijn nog wel van toepassing.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is vooral de "oude stijl". Button pushing etc.
Klopt, maar de "freedom from outcome" die je beschrijft heeft betrekking op die éne vrouw die je dat moment ontmoet, maar niet op "vrouwen ontmoeten als levenstijl"quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:52 schreef firefly3 het volgende:
"More is better" staat haaks op "freedom from outcome" en is inderdaad niet iets wat je moet aan nemen. Bij mensen die echt goed zijn maakt het niet uit of ze drie vrouwen op één dag hebben of een periode helemaal niet.
Dat je een dame probeert te versieren, maar als het niet klikt je geen emotioneel wrak wordt.quote:
Dat moet je nooit doen! Er om laggen als je op je bek gaat! De humor er van in zien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat je een dame probeert te versieren, maar als het niet klikt je geen emotioneel wrak wordt.
dus je kunt dat 'vrijheid van uikomst' noemen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat je een dame probeert te versieren, maar als het niet klikt je geen emotioneel wrak wordt.
Precies, zelfs "afwijzingen" zijn leuk. Deze mindset moet je hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat moet je nooit doen! Er om laggen als je op je bek gaat! De humor er van in zien.
Dan maak je de leukste dingen mee, neem dat van mij aan! De leukste verhalen van op je bek gaan, maar ook de gekste leuke verhalen van succes verhalen.
Die lijpe clouwn zij het vroeger al, wat er ook gebeurd? Altijd blijven laggen!
Maar dat spreekt toch elkaar tegen? Je focust je op vrouwen (levenstijl, dus resultaat), en dan wil je aan de andere kant daar weer los van staan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef firefly3 het volgende:
Ja, je gaat de richting op waarbij je closer wordt met meer en leukere vrouwen, maar tegelijk moet je los staan van resultaat. Hierbij kan je eigen ego in de weg staan.
Jij hoeft zeker geen cursus engels te doen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus je kunt dat 'vrijheid van uikomst' noemen?
En daar zit de uitdaging: aan de ene kant heb je het ego nodig voor de interactie, want je moet nadenken over wat de ander zegt en putten uit het geheugen, terwijl je aan de andere kant het gedeelte van het ego dat waakt voor pijn en dus zelfkritiek stimuleert loslaten moet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef firefly3 het volgende:
Ja, je gaat de richting op waarbij je closer wordt met meer en leukere vrouwen, maar tegelijk moet je los staan van resultaat. Hierbij kan je eigen ego in de weg staan.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Precies, zelfs "afwijzingen" zijn leuk. Deze mindset moet je hebben.
Je bent wel op dreef Gray met je "hogere filosofie"quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:09 schreef Gray het volgende:
[..]
En daar zit de uitdaging: aan de ene kant heb je het ego nodig voor de interactie, want je moet nadenken over wat de ander zegt en putten uit het geheugen, terwijl je aan de andere kant het gedeelte van het ego dat waakt voor pijn en dus zelfkritiek stimuleert loslaten moet.
Overigens hoeft dat niet eens, want op je bek gaan is ook leuk zoals je hier schrijft:
Hou op, schei uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:11 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je bent wel op dreef Gray met je "hogere filosofie"
Een fout is voornamelijk een les van hoe het niet moet en dus een positieve ontwikkeling.quote:Op je bek gaan is ook gewoon een onderdeel van het leven, en van fouten leert men. (of zou men moeten leren...)
Het houdt niet op bij "een vrouw automatisch aanspreken". Dat is pas "niveau 1"quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maar dat spreekt toch elkaar tegen? Je focust je op vrouwen (levenstijl, dus resultaat), en dan wil je aan de andere kant daar weer los van staan?
Als het resultaat je niet uitmaakt hoef je toch helemaal geen vrouwen aan te spreken?
Kijk, ik snap echt wel dat veel dingen die je zegt een grote kern van waarheid hebben, alleen heeft het zoveel "bloatware".
Vrouwen aanspreken doet iemand die lekker in zijn vel zit toch wel.
Dus het is niet FOO...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het houdt niet op bij "een vrouw automatisch aanspreken". Dat is pas "niveau 1"
Oh, oppervlakkig dus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het gaat om je eigen acties en of je daarbij steeds meer jezelf bent, inclusief fysiek contact.Niet het resultaat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:31 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dus het is niet FOO...
Misschien niet in individuele situaties, maar wel uitgezoomd.
Als het doel is om jezelf te zijn, hoef je geen focus op vrouwen te hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat om je eigen acties en of je daarbij steeds meer jezelf bent, inclusief fysiek contact.Niet het resultaat.
Gast, komop, je kunt echt wel IETS zien aan iemands uitstraling. Jezus christusquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat jij voelt, voelen zij ook. Zodra je er niet eens aan denkt, is haar reactie compleet willekeurig. Als je heeeel erg "dom denkt" dan zul je later achteraf denken "Oh ze zag er eigenlijk wel arrogant uit". Bij mij was die turnaround van die "arrogante lookalikes" ook pas dit jaar dat ze lief kunnen doen.
Henry Rollins, geweldige vent, heeft ooit zoiets gezegd van dat je de wereld rond kunt reizen, zonder ergens de taal werkelijk te spreken, maar gewoon je poot uit te steken, te lachen, en te zeggen "Hi, I'm Henry, how are you?"quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Mooie is dat als je echt geïnteresseerd bent je weinig "fear of aproach" hebt (om binnen dit topic te blijven), heb je het zelfvertrouwen omdat je niet bezig bent wat mensen van je denken en ontwikkel je gezonde vriendschappen.
Je ziet veel mensen om je heen pochen, en zich groter voordoen dan ze zijn, (heeft ook met de nederlandse prestatiecultuur te maken) terwijl het enige wat ze willen is dat iemand gewoon echt interesse in hun heeft. Dus niet om wat ze allemaal niet zouden doen, maar wie ze zijn...
Dat komt vanzelf als je geheel op je gemak bent. Zelfs in openbare gelegenheden. Maar voordat je die gemak krijgt, moet je eerst buiten je comfort zone zijn geweest. Er zijn oneindig van dit soort grenzen die je kunt neerslaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:13 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als het doel is om jezelf te zijn, hoef je geen focus op vrouwen te hebben.
Ja ok, sommigen welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gast, komop, je kunt echt wel IETS zien aan iemands uitstraling. Jezus christus
klopt, maar dan heb je algemene focus op basis van je persoonlijke situatie. Het zal bijvoorbeeld niet zo zijn dat je geen dames durft aan te spreken, maar wel alle heren. Het is dus een algemeen probleem.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf als je geheel op je gemak bent. Zelfs in openbare gelegenheden. Maar voordat je die gemak krijgt, moet je eerst buiten je comfort zone zijn geweest. Er zijn oneindig van dit soort grenzen die je kunt neerslaan.
Echte mannen zien vrouwen niet als vlees dat ze perse moeten keurenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Inderdaad. Emoties moeten vooral niet te veel mee gaan doen lees ik hier. Bange mannen.
hahah, en waar komt deze wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Echte mannen zien vrouwen niet als vlees dat ze perse moeten keuren
Het zou zomaar van mij kunnen komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
hahah, en waar komt deze wijsheid vandaan?
Uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
hahah, en waar komt deze wijsheid vandaan?
O vertelquote:
Wat versta jij onder emotioneel? Elk menselijk gedrag wordt door emoties gestuurd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef firefly3 het volgende:
Waarom zou je emotioneel worden over een vrouw die je net kent?
Dat zou jou juist aan moeten sprekenquote:
Zie het alsof je elke dag je lievelingshapje mag eten, en dat hebt gedaan voor jaren lang. Op een gegeven moment is het niet bijzonder meer tenzij het met iets 'extra's' komt, zoals fijn gezelschap, of verandering van de smaakervaring door dynamiek in hoe de ingrediënten naar de voorgrond treden.quote:
Dus de meisjes waarop je zou vallen zouden liever voor hun vriendinnen groep kiezen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, en de meisjes waarop ik zou vallen zouden dat niet waarderen trouwens.
Nee het meisje waarop ik zou vallen zou het niet waarderen dat ik gelijk met een of andere flirterig / opdringerige opmerking kom...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus de meisjes waarop je zou vallen zouden liever voor hun vriendinnen groep kiezen?En hoe kan dit bepalen of je op haar valt of niet
Het was niet opdringerig want ik was helemaal mezelf en stond los van resultaat. Ik wilde het gewoon tegen haar zeggenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het meisje waarop ik zou vallen zou het niet waarderen dat ik gelijk met een of andere flirterig / opdringerige opmerking kom...
Ja het is een compliment, ja dat is leuk om te krijgen, ja jij bracht het op een integere manier...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het was niet opdringerig want ik was helemaal mezelf en stond los van resultaat. Ik wilde het gewoon tegen haar zeggenEn daardoor reageerde ze positief.
Intent + Freedom from outcome. Hoe harder je gaat, hoe meer losgekoppeld je moet zijn van resultaat. Elke meid vind een complimentje leuk, maar dan moet het wel authentiek zijn en welgemeend. Ook al is het zin nummer 1, als je gewoon normaal relaxed doet en het niet zegt om er iets uit te halen is het ok. Het is geen "openingszin", want een openingszin lijkt alsof je als doel hebt om er een gesprek uit te halen. Dat moet het ook niet zijn, alleen puur een expressie van jezelf. En dat kan elke vrouw waarderen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja het is een compliment, ja dat is leuk om te krijgen, ja jij bracht het op een integere manier...
Maar nee het type meisje wat ik leuk zou vinden zou dat niet waarderen als openingszin. Ik zou mezelf uitschakelen.
Wat is kort? Iig niet meteen op haar afstappen, maar meer op de groep in het geheel, ook de mannen. Laat zien dat je sociaal bent en zelfverzekerd. De mannen zien je dan niet meer als een bedreiging en de dame in kwestie gaat je waarderen. (Als jij haar al op waarde hebt geschat, waarom zou jij dan nog interessant zijn?) Zij moet jouw goedkeuring/waardering vervolgens krijgen.quote:Misschien dat er nog iemand hier is die een tip kan geven voor grote groepen vrouwen op straat die tegemoet komen aanlopen waarbij je de lekkerste uit de groep wilt vissen in een korte tijd bestek?
Ooooh dat is zeer herkenbaar inderdaad!!. Dat je haar "over valideert" waardoor ze ineens geen interesse heeft. Dat gebeurd mij pas de laatste paar weken dat ik haar niet over valideer terwijl ik met een complimentje begin.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
O jazeker dat waardeert ze, maar laat ik zeggen dat het meisje wat ik leuk vindt dat type man niet interessant vindt. Dus dan vindt ze het wel een compliment, maar wilt ze er verder niks mee doen.
Loop op de meest Alfaman van de groep af en geef hem een kopstoot en neem zijn positie in de pack over!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:26 schreef firefly3 het volgende:
Misschien dat er nog iemand hier is die een tip kan geven voor grote groepen vrouwen op straat die tegemoet komen aanlopen waarbij je de lekkerste uit de groep wilt vissen in een korte tijd bestek?
Je hebt gelijk dat je het niet als levensdoel moet zien, meer als hobby.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat is kort? Iig niet meteen op haar afstappen, maar meer op de groep in het geheel, ook de mannen. Laat zien dat je sociaal bent en zelfverzekerd. De mannen zien je dan niet meer als een bedreiging en de dame in kwestie gaat je waarderen. (Als jij haar al op waarde hebt geschat, waarom zou jij dan nog interessant zijn?) Zij moet jouw goedkeuring/waardering vervolgens krijgen.
Bij 1 op 1 contact zet je haar als het ware voor de keuze, jij of je vriendinnen. Wie denk je dat dat gaat winnen als zij jou nog niet op waarde heeft geschat? Als haar vriendinnen op dat moment beslissen om weg te gaan, gaat ze zonder twijfel mee. It's a girls night out.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat je het niet als levensdoel moet zien, meer als hobby.
Binnen 15min ofzo. Ik weet niet zeker of die mannen erbij hoorden maar liepen er vlak achter, maar een groep van 4 vrouwen bezig houden op straat vind ik vrij lastig en wil het liefst 1 op 1 contact met die ene vrouw zo snel mogelijk.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:28 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Loop op de meest Alfaman van de groep af en geef hem een kopstoot en neem zijn positie in de pack over!
Nu mag jij alles doen met zijn vrouwtjes wat god wel en niet verboden heeft!
Je hebt wel gelijk, er moet veel tijd en energie in gestoken worden. Er is geen easy way out.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Bij 1 op 1 contact zet je haar als het ware voor de keuze, jij of je vriendinnen. Wie denk je dat dat gaat winnen als zij jou nog niet op waarde heeft geschat? Als haar vriendinnen op dat moment beslissen om weg te gaan, gaat ze zonder twijfel mee. It's a girls night out.
Ik denk dat het niet zozeer meer tijd verreist, maar wel een andere aanpak. Als de andere vrouwen uit de groep jou ook goedgekeurd hebben, (wat vrijwel alleen kan door hun op dezelfde wijze te behandelen, of misschien in het begin zelfs meer aandacht aan te besteden - dat heeft de plus dat jij nog geen enkele waardering hebt gegeven aan de ''target'' maar je tegelijkertijd wel waardering opbouwt bij haar) dan is de kans dat ze haar forceren om met hun mee te gaan een stuk kleiner, omdat ze jou ook vertrouwen. Haar van de groep isoleren komt na deze fase van vertrouwen en waarde opbouwen bij de groep.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, er moet veel tijd en energie in gestoken worden. Er is geen easy way out.
Daar heb je gelijk in, ik wilde gewoon een easy way out. Maar die is er denk ik niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zozeer meer tijd verreist, maar wel een andere aanpak. Als de andere vrouwen uit de groep jou ook goedgekeurd hebben, (wat vrijwel alleen kan door hun op dezelfde wijze te behandelen, of misschien in het begin zelfs meer aandacht aan te besteden - dat heeft de plus dat jij nog geen enkele waardering hebt gegeven aan de ''target'' maar je tegelijkertijd wel waardering opbouwt bij haar) dan is de kans dat ze haar forceren om met hun mee te gaan een stuk kleiner, omdat ze jou ook vertrouwen. Haar van de groep isoleren komt na deze fase van vertrouwen en waarde opbouwen bij de groep.
Dit lijkt meer op het push/pull principe?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef firefly3 het volgende:
Niet te letterlijk nemen, maar "door blijven gaan" met zelf expressie is het. Zo ver was het niet gegaan met die meid op straat overigens.
[ afbeelding ]
Haha nice. Het mooie is dat alles in principe weer op zelfvermaak en zelf expressie uit komt. Want push pull en neggen doe je automatisch als je je goed en relaxt voelt. Al kan je soms wel een beetje bijsturen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:52 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op het push/pull principe?
Wat ook leuk is, is een nagg verwerken in een compliment. Vooral om te laten zien dat je haar waardeerd maar niet op een opstuk plaatst (iets wat veel good-looking vrouwen toch wel gewend zijn, doordat zij veelal aanbeden woorden door mannen).
"Mooie hakken! Nieuw? Volgens mij zag ik iemand met dezelfde..."
"Mooie nagels! Zijn ze echt?"
En dan maar kijken hoe speels ze reageert...
Je moet leren kaliberen, naarmate je meer ervaring krijgt, zul je merken dat niet alle vrouwen negs waarderen. Sommige vrouwen hoef je niet door middel van negss naar je eigen level te brengen. Vooral, de meestal mooiere, enigzins arrogante vrouwen hebben neggs nodig.quote:
Hoe meer ervaring hoe smoother je wordt, en dan ben je meer als "water".quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Je moet leren kaliberen, naarmate je meer ervaring krijgt, zul je merken dat niet alle vrouwen negs waarderen. Sommige vrouwen hoef je niet door middel van negss naar je eigen level te brengen. Vooral, de meestal mooiere, enigzins arrogante vrouwen hebben neggs nodig.
Met sommige vrouwen kun je ook gewoon heel direct een gesprek beginnen, op hen zal een neg juist slecht werken...
Deze grafiekjes geven opnieuw aan waarom dit zo'n bezopen topic is. Namelijk gebaseerd op flauwekul theorietjes van zolderkamer autisten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef firefly3 het volgende:
Niet te letterlijk nemen, maar "door blijven gaan" met zelf expressie is het. Zo ver was het niet gegaan met die meid op straat overigens.
[ afbeelding ]
Veel vrouwen nemen zichzelf veel te serieus en zien het echt als een persoonlijke belediging als je ze wat pest. Daarentegen, de vrouwen die wel wat zelfspot hebben kunnen er tegen en "pakken je terug". De laatste groep zijn echt pareltjes en kan je hele leuke tijden mee beleven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Je moet leren kaliberen, naarmate je meer ervaring krijgt, zul je merken dat niet alle vrouwen negs waarderen. Sommige vrouwen hoef je niet door middel van negss naar je eigen level te brengen. Vooral, de meestal mooiere, enigzins arrogante vrouwen hebben neggs nodig.
Met sommige vrouwen kun je ook gewoon heel direct een gesprek beginnen, op hen zal een neg juist slecht werken...
Het is alleen praktijk ervaring. Je ziet duidelijk waar vrouwen op reageren en je herkend patronen. Vrouwen kunnen pas gevoelens voor je krijgen als ze je kent.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:07 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Deze grafiekjes geven opnieuw aan waarom dit zo'n bezopen topic is. Namelijk gebaseerd op flauwekul theorietjes van zolderkamer autisten.
Een vrouw voelt zich tot je aangetrokken of niet. Als zij zich tot je aangetrokken voelt dan maakt het geen bal uit wat je zegt. Voelt zij zich niet tot je aangetrokken, dan kun je lullen tot je eens ons weegt, een telefoonnummer scoren, een afspraak maken... maar ze zal niet opnemen of ze zal niet komen opdagen op de afspraak.
Dus... get a life! En de vrouwen zullen dat leven binnenwandelen!
Deels eens met je post, al denk ik dat je aantrekkingskracht wel in een bepaalde mate kan regisseren.quote:Een vrouw voelt zich tot je aangetrokken of niet. Als zij zich tot je aangetrokken voelt dan maakt het geen bal uit wat je zegt. Voelt zij zich niet tot je aangetrokken, dan kun je lullen tot je een ons weegt, een telefoonnummer scoren, een afspraak maken... maar ze zal niet opnemen of ze zal niet komen opdagen op de afspraak.
Herkenbaar, hieruit kan je leren dat het puur gaat om de uitstraling. Die zal er tevens voor zorgen dat alles wat je zegt op de juiste manier aankomt d.m.v. body-language. En vanuit de theorie dat communicatie bestaat uit 90% bodylanguage, maakt dat een hoop goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Deels eens met je post, al denk ik dat je aantrekkingskracht wel in een bepaalde mate kan regisseren.
Ik merk dat als ik in een goede stemming bent en mij zeker voel, ik alles kan zeggen wat ik maar wil en het komt wel goed. Heb ik een wat mindere bui, dan kan ik hetzelfde willen zeggen maar dan valt het vrijwel altijd slecht.
Het zijn dus niet de woorden die je gebruikt die voor aantrekking zorgen. Ik kan tegen een meisje zeggen wat ik later op de avond met haar van plan ben, iemand anders kan hetzelfde zeggen en is plotseling een creep.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Deels eens met je post, al denk ik dat je aantrekkingskracht wel in een bepaalde mate kan regisseren.
Ik merk dat als ik in een goede stemming bent en mij zeker voel, ik alles kan zeggen wat ik maar wil en het komt wel goed. Heb ik een wat mindere bui, dan kan ik hetzelfde willen zeggen maar dan valt het vrijwel altijd slecht.
Je moet het eerst voelen, en daarna laat je het tot expressie komen wat je voelt. Daar draait alles om: om authenticiteit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:14 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
[..]
Het zijn dus niet de woorden die je gebruikt die voor aantrekking zorgen. Ik kan tegen een meisje zeggen wat ik later op de avond met haar van plan ben, iemand anders kan hetzelfde zeggen en is plotseling een creep.
Een vrouw heeft niet meer dan een paar seconden nodig om te bepalen of jij haar mag palen!
Absoluut. Meer vrouwen gaan je dan leuk vinden waardoor je je nog beter voelt op dit gebied. Omgekeerd kunnen een paar negatieve ervaringen weer leiden tot een negatieve spiraal waardoor je totaal genegeerd wordt in vrouwenland. Dit is voor mij wel min of meer het bewijs dat je uiterlijk er weinig toe doet en zelfvertrouwen essentieel is voor succes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:13 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Herkenbaar, hieruit kan je leren dat het puur gaat om de uitstraling. Die zal er tevens voor zorgen dat alles wat je zegt op de juiste manier aankomt d.m.v. body-language. En vanuit de theorie dat communicatie bestaat uit 90% bodylanguage, maakt dat een hoop goed.
Dat verklaart je succes bij een goede bui.
Ik maak me een beetje zorgen om je taalgebruik... het komt zo gehersenspoeld overquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet het eerst voelen, en daarna laat je het tot expressie komen wat je voelt. Daar draait alles om: om authenticiteit.
Als je gaat push/pullen enzo om haar te krijgen gaat het je niet lukken. Als je het zo gecultiveerd hebt dat je het geheel natuurlijk doet als zelf vermaak en pure expressie van jezelf, dan gaat ze er wel in mee.
Dus daadwerkelijk zo op je gemak zijn met jezelf met je eigen gevoelens waardoor je het automatisch ook uitstraalt.
Wie zegt dat het materiaal alleen seks als doel heeft? Het ook gebruikt worden om naar een relatie toe te werken. Zoals firefly zegt: authenticity. Dat heeft ook waarde binnen een relatie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om je taalgebruik... het komt zo gehersenspoeld over![]()
Maar ik kan je levensstijl wel waarderen... al geef ik zelf de voorkeur aan een vaste relatie!
Of ze een paar seconden nodig heeft weet ik niet, maar het is wel snel duidelijk of ze openstaat voor meer. Aan de andere kant merk ik, hoeft er ook maar weinig te gebeuren om een goeie vibe te verpesten waardoor je kansen, die er eerder zeker wel waren, ineens verkeken zijn. Het gaat inderdaad niet om de woorden an sich, maar hoe ze gebracht worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:14 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Het zijn dus niet de woorden die je gebruikt die voor aantrekking zorgen. Ik kan tegen een meisje zeggen wat ik later op de avond met haar van plan ben, iemand anders kan hetzelfde zeggen en is plotseling een creep.
Een vrouw heeft niet meer dan een paar seconden nodig om te bepalen of jij haar mag palen!
Alles is ook samen te vatten in gewoon: "speels zijn". Het speels zijn is ook belangrijk in een relatie. (en is eigenlijk ook een onderdeel van authenticiteit)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om je taalgebruik... het komt zo gehersenspoeld over![]()
Maar ik kan je levensstijl wel waarderen... al geef ik zelf de voorkeur aan een vaste relatie!
Als ik het woord 'Authenticity' nog één keer hoor zeggen, maak ik een topicreport aan!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:22 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het materiaal alleen seks als doel heeft? Het ook gebruikt worden om naar een relatie toe te werken. Zoals firefly zegt: authenticity. Dat heeft ook waarde binnen een relatie.
Wat een ontzettende lulkoekquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
Dus je bent niet verlegen en dus niet onzeker. Ik zeg alleen dat verlegen = onzeker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:32 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Wat een ontzettende lulkoek
Ik ben niet echt een ouwehoer, heb het niet zo op hele gesprekken met mensen die ik niet ken... In jouw theorie ben ik dus onzeker en dat betekent dis dat ik een faalhaas ben die tot in de eeuwigheid sex heeft met zijn hand of opblaaspop...
Ik moet je teleurstellen. Ik ben alles behalve onzeker en de opblaaspop heb ik noot nodig gehad.
Nee gast. Verlegen is niet gelijk aan onzeker. Wat een onzin.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus je bent niet verlegen en dus niet onzeker. Ik zeg alleen dat verlegen = onzeker.
Wikipedia "Verlegenheid uit zich vaak in "niet durven". Iemand die verlegen is heeft vaak moeite mensen aan te spreken, of zich in moeilijke situaties te begeven, of een confrontatie te zoeken. "quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:35 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Nee gast. Verlegen is niet gelijk aan onzeker. Wat een onzin.
Onzeker over jezelf.. Of het gewoon te spannend vinden..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:39 schreef firefly3 het volgende:
Als je niet durft te praten ben je wel onzeker over jezelf. Wil je niet praten, dan is het een ander verhaal, maar ben je dus ook niet persé verlegen.
Je bent net een vrouw die zichzelf niet snapt en te lang doordraaft in der (on)gelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |