abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:58:05 #1
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113460792

Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Origineel TS: Firefly3
Deel 1 linkje: Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Een verandering van mindset

Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei. Mijn eigen identiteit koppelde ik aan de laatste interactie die ik gehad heb, hierdoor kon ik me mezelf beter of slechter voelen. Dit was dus enorm fout, je bepaald zelf hoe je je voelt, ongeacht wat andere mensen op dat moment over je denken. Hierbij heb ik eerst inspiratie opgedaan bij vrienden, real social dynamics, en vele andere bronnen om actie te ondernemen en mezelf te verbeteren in meerdere opzichten. Ik was er achter gekomen dat je daadwerkelijk steeds beter beter kunt worden! Zoenen binnen een minuut tot instant dates en het ontmoeten van een hele speciale vrouw voor de lange termijn of meerdere behoren allemaal tot de mogelijkheden. Omdat ik hier pas iets meer dan een jaar mee bezig ben, zie ik mezelf als "beginner". Ik ontmoet wel ongeveer 200 vrouwen per maand en heb door deze levensstijl al dingen meegemaakt die ik eerst niet voor mogelijk hield (vingeren in een danscafé etc totaan gewoon gezellige ontmoetingen met enorme groepen vrouwen). Het grappige is dat iedereen het kan. Het maakt niet uit wat je afkomst is, hoe je eruit ziet en hoe oud je bent. Het is een kwestie van er een gewoonte van te maken. Hiermee probeer ik mensen een stapje verder te helpen, ongeacht wat zijn huidige niveau is. Het advies is overigens net zo zeer toepasbaar op mezelf. De dingen die ik hier bespreek zijn dingen waar ik dagelijks mee te maken krijg en vaak genoeg nog mezelf een schop onder mijn kont moet geven als ik een keertje bijvoorbeeld mijn gevoel niet geheel volg of als een wussy een bepaalde benadering niet wil doen.

Theorie

Er zijn een aantal dingen die je moet weten als basis om meer begrip te krijgen voor vrouwen en hun gedrag. Vrouwen zitten uiteraard biologisch anders in elkaar dan mannen, maar dit is zelfs terug te zien bij het gebruik van de hersenen. Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten. Ze willen een man die ervoor kan zorgen dat ze het gehele emotionele spectrum beleeft in al zijn glorie. Dit staat voor de massa bekend als "gevoelens krijgen voor iemand". Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook. Ben je nerveus, dan wordt zij ook nerveus. Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil. Onze hersenen zijn zo geprogrammeerd door miljoenen jaren evolutie. Het is belangrijk om te weten waarom je soms/vaak angst hebt om een vrouw te benaderen, vooral op plekken waar anderen zijn die met je mee kunnen luisteren. Deze angst komt vooral door een oud oerinstinct, waarbij dit soort gedrag zelfs flink gestraft werd waardoor je gedood werdt. Deze gebeurtenissen zijn miljoenen jaren bezig geweest en daardoor zijn deze hersenverbindingen nog bij de meeste mensen intact. Het is nu de taak om de hersenverbindingen aan te passen in nieuwe verbindingen, waardoor deze angsten meer naar de achtergrond verdwijnen en je meer naar je voortplantingsdrang kunt luisteren in plaats van je interne overlevingsmechanismen. Hoe meer je in het moment leef, hoe minder je last zult krijgen van excuusjes in je hoofd die ervoor zorgen dat je een vrouw niet benaderd. Je hersenen gooien dingen naar je toe zoals "maar zij is te lang, maar zij loopt net weg, maar er zit een gast naast haar, maar ik ben moe, maar dat kan haar moeder zijn, maar ze vind me vast blabla" etc.

Praktijk

Alles wat ik hier neer zet is geheel gebaseerd op praktijkervaring. Het proberen van dingen en kijken of het uiteindelijk resultaat oplevert voor mij en bekenden is de enige manier om te kijken of het echt werkt. Er zijn meerdere wetenschappelijke artikels, met soms een kern van waarheid, maar ze leveren in de praktijk geen resultaat op als je niets van sociale situaties af weet. De echte "wetenschappers" zijn de mensen die 7 dagen per week uitgaan en deze levensstijl daadwerkelijk hanteren. Zelf ben ik niet zo extreem, ik ga gemiddeld momenteel twee dagen per week uit. Wel ontmoet ik een paar honderd vrouwen per maand met deze levensstijl, puur omdat ik actie heb ondernomen om ze te ontmoeten. Dat kan dus iedereen doen. Sommige mensen rationaliseren hun passiviteit dat het "vanzelf wel komt". Natuurlijk kan het een keer vanzelf gebeuren, maar heel deze kansberekening kan je flink opvoeren in jouw voordeel. Je leeft maar een x aantal jaar, en als je straks 80 bent heb je spijt dat je x niet hebt geprobeerd te "versieren" etc en niet tot het uiterste hebt geleefd. Ik heb het ook nog vaak genoeg dat ik te veel kansen laat liggen. In principe leer je om steeds harder en verder te gaan. Je zult merken dat je ook dagen/weken/maanden lange mindere periodes kunt hebben, maar dat je gemiddeld wel steeds beter wordt. Je groeid namelijk niet lineair maar meer als een langzaam opwaardse golfbeweging. Met een nadruk op "langzaam", want het kost zeer veel ervaring om hier goed in te worden. Ik zie mezelf nog steeds als "beginner". Vooral als ik mezelf vergelijk met mensen die er al vele jaren mee bezig zijn. (zelf ben ik pas iets meer dan een jaar bezig met zelfontwikkeling). Ik ken iemand die een gesprek met een meid op seksueel niveau bracht midden op straat (binnen 1 minuut). Het is omdat ik er zelf naast stond en met haar vriendin zat te praten, anders had ik er nooit wat over gehoord. Hierdoor geef je jezelf eerder ook toestemming om "hard te gaan" in een soortgelijke situatie. Je wordt het gemiddelde van met wie je omgaat.

Onaantrekkelijk gedrag

Wat onaantrekkelijk is voor een vrouw, is als je reactie vragend bent en wacht op validatie zodat je x kunt zeggen of beter gezegd: je als x kunt gedragen als zij het startsein geeft. Dit toestemmend vragend gedrag dood bijna altijd de aantrekkingskracht in een interactie. Jij bent goed genoeg. Dit kan pas echt geïnternaliseerd worden met behulp van genoeg referentie ervaringen, waarbij je in een recent verleden al in contact bent geweest met een vrouw op een soortgelijk niveau.

Een veel algemener iets, is het foute gedrag van het teveel "scannen" van de omgeving tijdens bijvoorbeeld het uitgaan omdat je jezelf niet kunt vermaken of om andere redenen. Vrouwen "versieren" gaat om wie je bent, niet om wat je doet. Hierbij is het weer van belang om niet gewoon "te stoppen met scannen van de omgeving", maar daadwerkelijk jezelf te vermaken zonder dat je je omgeving nodig hebt om je goed te kunnen voelen. Laat je omgeving niet dicteren hoe je je moet voelen en daarbij wie je bent. Uiteraard is het handig om te weten wat er in je omgeving gebeurd, maar reageer er niet emotioneel op.

Kort samengevat: Laat haar of de omgeving niet dicteren hoe je je voelt.

De natuurlijke benadering

Je hoeft maar één ding te doen om op een natuurlijke manier steeds aantrekkelijker te worden:

Ontmoet zo veel mogelijk vrouwen en ga tot het uiterste. Heb je er 3x meer ontmoet dan ik en meer ervaring opgedaan? Dan ben je veel verder dan ik. Je succes is een momentopname: Hoe je je voelt kan een enorm voordeel opleveren, maar er zijn ook een hoop andere factoren waar je simpelweg geen grip op hebt. Vooral als beginner is het moeilijk om te kijken "of je al beter bent geworden of niet", vanwege de enorme willekeurigheidsfactor die erin zit. Volg het proces, en je zult zien dat je na een half jaar tot een jaar echt gegroeid bent.

Vrouwen straffen je op onnatuurlijk gedrag. Dankzij de feedback die je terug krijgt groei je automatisch en ben je steeds meer jezelf en tegelijk verander je naar een beter persoon. Je zult steeds meer merken dat je vrede hebt met de expressie van je gevoelens. Hierbij kunnen vrouwen steeds meer zien aan de hand van je subcommunicatie dat je authentiek bent.

Openingszinnen

Openingszinnen. Vergeet openingszinnen, het doet helemaal niets. Je kunt een goede openingszin hebben of een slechte, het bepaald helemaal niet of je haar zult krijgen of niet. Het "eerste indruk verhaal" moet de prullenbak in en is slechts een tijdsfragment op het begin in je interactie. Vrouwen kijken alleen naar je subcommunicatie gedurende de gehele interactie. Zodra je dit bewust en onbewust weet, spreek je vrouwen steeds gemakkelijker aan met willekeurige bullshit wat toevallig op dat moment in je hoofd zit. Soms (puur voor mijn eigen lol) open ik een vrouw met een belachelijke zin, puur omdat ik het zelf grappig vind. Vrouwen kijken toch naar je subcommunicatie. Soms hoef je niet eens iets te zeggen.

- Leiden
Als je een interactie niet kunt leiden, zal er meestal weinig gebeuren. Met leiden bedoel ik dat je besluiten kunt nemen en niet als een blad alle kanten op waait. Gaan waarvoor je wilt (haar) en actie ondernemen in die richting, terwijl je een relaxte houding hebt waarbij je niet gebonden bent met een eindresultaat en elk moment ook kunt besluiten om haar links te laten liggen en iets anders te doen. Ga hard voor elke doel die je hebt, zonder te twijfelen, en tegelijk zonder zorgen te maken over het eindresultaat.

Het gaat er dus om wie je bent en niet om wat je doet. Dus vergeet technieken, truukjes etc. Zorg ervoor dat je een persoon wordt die geen moeite heeft met fysiek contact met een vrouw die je pas ontmoet hebt. Uiteraard zal je op het begin als een robot overkomen als je haar begint aan te raken, maar zodra je meer ervaring hebt opgedaan gaat het steeds vloeiender. Je zult vanzelf fysiek handelen naar je eigen gevoelens die opgewekt worden door een chemie tussen haar en jou.

Oneindig veel mogelijkheden

Er zijn oneindig veel mogelijkheden, je kunt vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan, in de supermarkt, op het station, op straat enz. Fysiek gaan met een meid die je buiten ergens ontmoet binnen een korte tijd is ook mogelijk, het zijn allemaal beperkingen die mensen zichzelf opleggen. Hoe gewoner deze levensstijl wordt, hoe makkelijker het gaat. Probeer je eigen grenzen te verleggen door bijvoorbeeld een groep van 7 vrouwen aan te spreken, hierdoor is het daarna een makkie om 5 minuten later een groep van bijvoorbeeld 3 aan te spreken. Hoe gewoner een situatie aan voelt, hoe makkelijker het gaat. Het beter leren omgaan met vrouwen is in principe je hersenen telkens opnieuw trainen zodat al die situaties een gewoonte gaan worden.

Gevoel

Vrouwen beginnen vanzelf dingen te voelen als je onder andere onvoorspelbaar bent wanneer je geheel tot expressie komt van wie je bent als persoon. Dit komt vanzelf tot uiting wanneer je jezelf relaxt en op je gemak voelt. Hierdoor zeg je automatisch de dingen die in je opkomen, met een onderliggende gevoel erachter. Dit verbeterd zichzelf oneindig bij het aantal vrouwen die je ontmoet hebt. Je hebt in principe nooit het eindstation bereikt, want als je je bijvoorbeeld een half jaar lang niet met vrouwen bezig houdt, moeten je hersenen opnieuw geprikkeld worden met het feit dat vrouwen een belangrijk onderdeel zijn van je leven. Je zult het niet verleren, maar als een spier moet het weer getraind worden. Wat jij voelt, voelt zij ook. Maar laat het geen smoes zijn om een vrouw niet te benaderen als je je niet goed voelt. Het kan zijn dat je haar alsnog krijgt, verder is dit weer een ervaring erbij om je hersenen opnieuw te prikkelen voor een eventueel andere meid die je even later bijvoorbeeld tegenkomt. Vrouwen kunnen daadwerkelijk voelen wat jij ook voelt omdat ze veel beter zijn in het herkennen van subcommunicatie dan mannen. Hierbij zijn ze biologisch verder ontwikkeld vanwege evolutionaire redenen. Probeer dus op geen enkele wijze je gevoelens te verbergen, je ware zelf schijnt uiteindelijk toch naar buiten.

Praktische tips samengevat

- Ontmoet zoveel mogelijk vrouwen en breng elke interactie zo ver mogelijk voorwaards.
- Loop direct op haar af, ongeacht de omstandigheden. Stiekem gedoe is creepy. Van moeilijke omstandigheden leer je alleen maar.
- Geniet van het ontmoeten van vrouwen, en zorg ervoor dat zelfvermaak een belangrijk onderdeel van je leven is. Hierdoor word je positieve persoonlijkheid meer naar buiten geprojecteerd, waardoor vrouwen ook deze emoties kunnen voelen als ze bij je zijn.
- Onthou de goede interacties, leer van de goede en negatieve interacties, vergeet daarna de slechte interacties.
- Een perfect balans tussen innergame + outergame. Je wilt geen monnik in een klooster worden, maar je wilt ook wel je gevoelens op orde hebben. Zeg tegen jezelf: Voor elk stukje theorie moet er een x hoeveelheid praktijk aan te pas komen.
- Ga uit met positieve mensen die ook met versieren bezig zijn. Hierdoor heb je eerder de neiging om jezelf toestemming te geven om ook de dingen te doen die zij doen.
- Fysiek contact vanaf het begin is normaal voor een natural. Get used to it of blijf wie je bent. Je moet er helemaal voor gaan. Vrouwen durven aanspreken en een gesprek aangaan is pas het begin.
- Je leert evenveel op een goede avond als op een slechte avond.
- Leer van andere mensen, en denk niet van "oh ik ben nu de beste, ik ga aan de zijlijn staan".
- Stop met het jezelf beperken en het toelaten dat anderen je kunnen beperken, overal kan je vrouwen versieren, wanneer dan ook en bijna op elke manier. (laatst voor het eerst een meid in haar nek gezoent op het damestoilet (binnen een minuut), ondanks negatieve feedback op het forum alsnog weer de damestoilet in gedoken)
- Geduld: jaren training vereist om echt goed te worden. Beter begin je nu dan pas als je 70 bent.
- Je comfortzone tot het einde verbreden -> Hoe extremer en leuker datgene wat je meemaakt, hoe sneller je leert (standaard situaties lijken ineens een stuk eenvoudiger, nieuwe hersenenverbindingen worden sneller aangemaakt).
- Tevreden zijn, ook al heb je een hele rij slechte avonden -> Vertrouw in het proces (ervaring opdoen om je hersenen opnieuw te "rewiren").
- Alles wat je savonds doet kan je overdag ook.

Alles wat ik geschreven heb is hoe ik op dit moment ben en wat ik meemaak, successen maak ik mee, maar ook keiharde afwijzingen en slechte avonden. Hierin groei je langzaam met meer consistente resultaten. Het is grappig hoe een verandering in gedachtegang je leven in een ware achtbaan kan veranderen, waarbij je veel meer meemaakt en een veel vrijer gevoel hebt. Het maakt geen reet uit wat de wereld van je denkt, positieve of negatieve feedback, over een x aantal jaar is je leven toch voorbij. Ik ben blij dat ik begonnen was met self development. Al jaren ben ik misleid dat "versieren" uiterlijk was, geld, gel, lekker ruiken en jezelf netjes kleden. Sinds ik met mijn eigen ogen zag dat ik ver uit het veld werd geslagen door iemand zonder looks, niet boeiend rook en zwerver achtig kleding voel ik me "belazerd" door de commerciële bedrijven. Vrouwen houden echt om JOU en niet om al die fratsen eromheen. Vergeet dat nooit. Feedback hoor ik graag, en ik leer graag nieuwe dingen die in de praktijk getest zijn. Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes! firefly3

[ Bericht 4% gewijzigd door Crutch op 27-06-2012 16:13:50 ]
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:58:35 #2
118585 Crutch
pi_113460814
Zijn er überhaupt mensen geholpen met deze reeks?
Je moeder is een hamster
pi_113460876
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef Crutch het volgende:
De enige 2 dingen die geholpen worden zijn m'n lachspieren en TS fantasie :+
pi_113460984
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:52 schreef firefly3 het volgende:
Alles wat hoger zit op jullie niveau word als nep bestempeld. Ik ging gisteren nog met hem de stad in overigens.
Mijn niveau ligt een stuk hoger dan dat van jou :+ En wat heb je gisteren in de stad gedaan? Meiden gevingerd op de dansvloer van een club zoals je in eerdere topics aangaf? Of heb je 20 meiden aangesproken en telefoonnummers gehosseld?

En als deze boy de jongen is die met het supermodel gedate heeft kan je hem ook wel even vragen wat de naam van haar is :7
pi_113460988
quote:
Nee. Het is voor mij erg "open deur".
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:02:29 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113461024
quote:
ik vind het interessante materie maar ik ben nu nog vrijgezel.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 15:02:45 #7
5428 crew  miss_sly
pi_113461039
firefly met mijn intelligentie is niets mis, en ik ken de definitie van zelfexpressie wel. Daar vraag ik dan ook niet om. Ik vraag om uitleg, jouw interpretatie, voorbeelden zoals jij het ziet.

Ik zou zeggen: doe aan zelfexpressie en leef je uit in een mooi antwoord :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113461087
quote:
Zelfvermaak is geloof ik het doel, nou deze reeks vermaakt me best. :').
pi_113461265
Zelfexpressie kan al te zien zijn op de manier dat iemand kijkt totaan hoe iemand wat zegt. Van de houding totaan gedrag. Het is niet op te sommen met duidelijke grenzen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:07:30 #10
118585 Crutch
pi_113461288
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:03 schreef Modus het volgende:

[..]

Zelfvermaak is geloof ik het doel, nou deze reeks vermaakt me best. :').
One-man-show wil ik het eigenlijk noemen, vandaar mijn oprechte vraag of deze reeks echt nodig is.
Je moeder is een hamster
pi_113461310
Als je nou echt zo'n hosselaar bent als je zegt dan kan je vast ook wel een filmpje laten maken van hoe jij iemand "day gamed" tenslotte doen de ecte PUA's dat ook!
pi_113461343
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:07 schreef Crutch het volgende:

[..]

One-man-show wil ik het eigenlijk noemen, vandaar mijn oprechte vraag of deze reeks echt nodig is.
Ik zou zeggen dichtgooien, dan kan TS weer verder met dagdromen over supermodellen versieren :')
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:11:05 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113461471
Hij heeft het over zelfexpressie, maar een duidelijk antwoord geven van hoe hij dat doet kan hij niet :D

Elke vraag ontduikt hij, elke discussie waar hij de grip op verliest "leukt" hij op met een stoer verhaal.

Nou knul, geef even voor eens en altijd een duidelijk antwoord op de vraag wst jou idee van zelfexpressie is, hij jou dat zelf in de praktijd brengt.

Bel die maat even, en vraag de naam. En betrek de smilies ee niet bij, externe factoor die niks te maken heeft met het leiden onderwerp van de discussie :*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_113461582
Met een aantal mensen is er al het een en ander uitgewisseld, maar ze zijn er nu even uit nadat ook_gek en crew hier binnen kwamen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113461643
Ook die quote aan het einde van de OP. :') Ik walg van dat type 'man'.

Serieus, die is geen 'vrouwen ontmoeten als levensstijl' maar 'sletje voor vanavond ontmoeten als levensstijl'.
pi_113461650
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef firefly3 het volgende:
Met een aantal mensen is er al het een en ander uitgewisseld, maar ze zijn er nu even uit nadat ook_gek en crew hier binnen kwamen.
Wees eens concreet dan, welke mensen? Je hebt nogal een handje van dingen vaag omschrijven :')
pi_113461726
Oogcontact kan een vorm van zelfexpressie zijn. Hier heb ik toch een voorbeeld opgenoemt?
pi_113461870
Dat laatste heeft murv in mijn OP geplaatst om een nog sterker zwart wit beeld van me te schetsen :D
pi_113461919
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:01 schreef johnykamau het volgende:

[..]

Mijn niveau ligt een stuk hoger dan dat van jou :+ En wat heb je gisteren in de stad gedaan? Meiden gevingerd op de dansvloer van een club zoals je in eerdere topics aangaf? Of heb je 20 meiden aangesproken en telefoonnummers gehosseld?

En als deze boy de jongen is die met het supermodel gedate heeft kan je hem ook wel even vragen wat de naam van haar is :7
Ik wacht nog op antwoord.....
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:20:24 #20
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113461955
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef firefly3 het volgende:
Dat laatste heeft murv in mijn OP geplaatst om een nog sterker zwart wit beeld van me te schetsen :D
Geen dank :D

Nuanceer hem anders, en vraag crutch of hij hem even aanpast, hij is vast de beroerdste niet. ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:23:47 #21
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113462132
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef firefly3 het volgende:
Oogcontact kan een vorm van zelfexpressie zijn. Hier heb ik toch een voorbeeld opgenoemt?
Gewoon lekker jezelf zijn overal waar je bent, ongehinderd door angst.

^O^, zo helemaal duidelijk.

Als je iets duidelijk wilt maken moet je het concept altijd eerst even uitleggen en daarna ondersteunen met een voorbeeld, dat zorgt voor een bepaalde duidelijkheid en nuancering.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 15:24:58 #22
5428 crew  miss_sly
pi_113462192
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef firefly3 het volgende:
OK, dat kan. Ik weet niet of ik het zelfexpressie zou noemen, maar het is wel een moment waarop er 'iets' kan gebeuren tussen een man en een vrouw.

Echter, een verlegen jongen kan dit dus net zo goed als een niet verlegen jongen? Een man hoeft dus niet per se een gemakkelijke prater te zijn om contact te kunnen maken? Het feit dat hij verlegen is, maakt neit dat hij op een lager niveau zit dan bijvoorbeeld jij, of dat vrouwen niet op hem kunnen vallen.
pi_113462215
Ik ga haar naam niet bekend maken zodra ik het weet. Zal hij ook niet leuk vinden. Ik ging in de middag gewoon de stad in. Wel wat vrouwen ontmoet. Niets bijzonders mee gedaan.
pi_113462341
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:20 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Geen dank :D

Nuanceer hem anders, en vraag crutch of hij hem even aanpast, hij is vast de beroerdste niet. ;)
Ok
pi_113462371
Ik hoop in ieder geval niet dat er hier mannen/jongens zijn die dit serieus nemen. Zoals ik zei, dit is echt puur 'sletje voor vanavond ontmoeten als levensstijl'. Mocht je een meisje tegenkomen dat je werkelijk leuk vindt en graag verder mee zou willen gaan, dan verkloot je je kans als je zo met haar om gaat.
pi_113462475
Miss_sly: verlegen jongens liggen gewoon minder goed op de markt. Net als dat dikke meiden slechter op de markt liggen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:31:01 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113462557
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef firefly3 het volgende:
Geweldig, je gebrek aan duidelijk reageren, antwoorden ontwijken heeft met de crew en mij te maken :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 15:31:47 #28
5428 crew  miss_sly
pi_113462600
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:29 schreef firefly3 het volgende:
Miss_sly: verlegen jongens liggen gewoon minder goed op de markt. Net als dat dikke meiden slechter op de markt liggen.
Nee, bij bepaalde vrouwen liggen ze minder goed in de markt. Een hoop van mijn vriendinnen vallen eerder voor het wat verlegener type dan voor de praatjesmaker :)
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:32:25 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113462640
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, bij bepaalde vrouwen liggen ze minder goed in de markt. Een hoop van mijn vriendinnen vallen eerder voor het wat verlegener type dan voor de praatjesmaker :)
komt goed uit voor mij dus!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 15:33:13 #30
5428 crew  miss_sly
pi_113462700
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

komt goed uit voor mij dus!
Sure :D Jij lijkt me ook echt een heel verlegen tiepje :Y
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:34:32 #31
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113462770
quote:

[..]

Maar die gast moet uiteindelijk wel er een beetje op durven stappen. ;)
pi_113462792
Ben benieuwt wat voor type vriendinnen je hebt ;) de leuke spontane dames willen meestal iemand die sociaal een beetje uit de voeten kan.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 15:36:04 #33
5428 crew  miss_sly
pi_113462862
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar die gast moet uiteindelijk wel er een beetje op durven stappen. ;)
Ja, of zij op hem ;)

Verlegen betekent niet per definitie sociaal volledig onbekwaam, he!
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 15:36:55 #34
5428 crew  miss_sly
pi_113462910
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef firefly3 het volgende:
Ben benieuwt wat voor type vriendinnen je hebt ;) de leuke spontane dames willen meestal iemand die sociaal een beetje uit de voeten kan.
volgens mij heb jij een heel vreemd (verkeerd) beeld gevormd van mij, en dus ook van mijn vriendinnen.

Zoals ik zei: een man die wat verlegen is, is niet automatisch sociaal volledig onbekwaam ;)
pi_113463023
Ik zie niet echt een spontane leuke sexy meid een gast leuk vinden die ver onder haar niveau zit met verlegen zijn/ onzeker. Want in principe ben je gewoon onzeker als je verlegen bent.
pi_113463050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef firefly3 het volgende:
Ben benieuwt wat voor type vriendinnen je hebt ;) de leuke spontane dames sletten willen meestal iemand die sociaal een beetje uit de voeten kan.
Er is een verschil tussen sociaal zoals jij hier in dit topic beschrijft en sociaal zoals echte 'leuke spontane dames' dat zien. Sociaal zijn betekent niet 'binnen 5 minuten een meisje weten te vingeren op de dansvloer' maar gewoon dat iemand leuk en interessant (als in, werkelijk wat te vertellen heeft) is.

Een verlegen type kruipt meestal heel snel uit z'n schulp, zodra hij door krijgt dat de dame in kwestie interesse heeft in hém en niet in hem als lebberpartner voor vanavond.

Edit: De moeilijkheid voor die jongens zit hem dan ook in het feit dat het voor velen moeilijk te beoordelen is in welke categorie een meisje valt bij het uitgaan. En dat is firefly's sterke punt: Hij weet moeiteloos de sletjes van de dames te onderscheiden en laat in al zijn wijsheid de dames met rust.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 15:41:23 #37
5428 crew  miss_sly
pi_113463156
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie niet echt een spontane leuke sexy meid een gast leuk vinden die ver onder haar niveau zit met verlegen zijn/ onzeker. Want in principe ben je gewoon onzeker als je verlegen bent.
Het zou best een stukje onzekerheid kunnen zijn, ja. Maar dat 'onder haar niveau' is iets dat jij er van maakt. Klinkt ook zeer onsympathiek, overigens. Een spontante, leuke, sexy vrouw kan toch een aantrekkingskracht voelen met een man op basis van een mooi moment oogcontact? Hoe verlegen of onzeker hij (of zij ;) ) dan is, is helemaal nog niet duidelijk.
pi_113463181
Als je echt goed bent krijg je zelfs een preutse beatrix in bed, al wil je dat niet natuurlijk :+)
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 15:42:00 #39
5428 crew  miss_sly
pi_113463182
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen sociaal zoals jij hier in dit topic beschrijft en sociaal zoals echte 'leuke spontane dames' dat zien. Sociaal zijn betekent niet 'binnen 5 minuten een meisje weten te vingeren op de dansvloer' maar gewoon dat iemand leuk en interessant (als in, werkelijk wat te vertellen heeft) is.

Een verlegen type kruipt meestal heel snel uit z'n schulp, zodra hij door krijgt dat de dame in kwestie interesse heeft in hém en niet in hem als lebberpartner voor vanavond.

Edit: De moeilijkheid voor die jongens zit hem dan ook in het feit dat het voor velen moeilijk te beoordelen is in welke categorie een meisje valt bij het uitgaan. En dat is firefly's sterke punt: Hij weet moeiteloos de sletjes van de dames te onderscheiden en laat in al zijn wijsheid de dames met rust.
Jaa! Jij snapt het, maar dat is logisch wel, he? :D
pi_113463226
quote:
Hahahaha jij met je niveau's :') Je geeft ze vast ook allemaal een cijfer, zie die 8 daar! Wow zie die 9 daar dan! En dan nog alle terminologie, je moet haar "neggen" joh! Kiss closen die handel!

:') :') :') :') :') :') :') :')
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:43:00 #41
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113463231
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Als je echt goed bent krijg je zelfs een preutse beatrix in bed, al wil je dat niet natuurlijk :+)
Volgens jou kan een ultiem bekwame man elke vrouw in bed krijgen?
pi_113463241
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Droom lekker verder.
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:47:32 #43
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113463411
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:43 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Droom lekker verder.
Je bent bang dat hij het kunstje bij jou flikt.

:P
pi_113463435
Nee, niet elke. Maar wel een hoop. Verloofde vrouwen, vrouwen die al hun hele leven hebben gewacht op "de ware" om ontmaagt te worden, gelovigen enz. Soms hebben de meest preutse vrouwen de donkerste fantasieen. Als je echt aantrekkelijk bent, ben je dat voor heel veel mensen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:49:49 #45
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113463497
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
Nee, niet elke. Maar wel een hoop. Verloofde vrouwen, vrouwen die al hun hele leven hebben gewacht op "de ware" om ontmaagt te worden, gelovigen enz. Soms hebben de meest preutse vrouwen de donkerste fantasieen. Als je echt aantrekkelijk bent, ben je dat voor heel veel mensen.
Als jij het over de meeste hebt, praat je dan over zo'n 80%?

En wanneer ben je dan 'echt goed'?
pi_113463590
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:47 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je bent bang dat hij het kunstje bij jou flikt.

Ik zou een van die 'negatieve ervaringen' zijn die hij maar gelijk vergeet. Ik ben het type 'super zelfverzekerd met grote borsten, grote kont en mini taille'. Maar tegelijkertijd het type dat niet zoent voor de 'fun' (laat staan meer), hoe dronken ik ook ben.
pi_113463709
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik zou een van die 'negatieve ervaringen' zijn die hij maar gelijk vergeet. Ik ben het type 'super zelfverzekerd met grote borsten, grote kont en mini taille'. Maar tegelijkertijd het type dat niet zoent voor de 'fun' (laat staan meer), hoe dronken ik ook ben.
Val je ook nog op verlegen jongens? Dan is het plaatje compleet.
Ja, ik generaliseer.
pi_113463808
quote:

[..]

Pics for proof!!!
pi_113463829
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef Northside het volgende:

[..]

Val je ook nog op verlegen jongens? Dan is het plaatje compleet.
Ik val op jongens wiens belangrijkste prestatie in zijn leven meer is dan 'ik praat met x vrouwen per maand en vinger er x per week op de dansvloer'. Maar echt verlegen, nee.
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:56:30 #50
118585 Crutch
pi_113463876
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik val op jongens wiens belangrijkste prestatie in zijn leven meer is dan 'ik praat met x vrouwen per maand en vinger er x per week op de dansvloer'. Maar echt verlegen, nee.
Kun je dat aan de buitenkant zien dan?
Je moeder is een hamster
pi_113463938
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:56 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kun je dat aan de buitenkant zien dan?
Soms, vaak niet. De extreme types wel, gewoon door uitstraling en energie. Dat pik je gewoon op. De rest, nee. Hoezo?
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:00:57 #52
118585 Crutch
pi_113464100
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Soms, vaak niet. De extreme types wel, gewoon door uitstraling en energie. Dat pik je gewoon op. De rest, nee. Hoezo?
Omdat je duidelijk aangeeft niet op dat soort types te vallen, dan vraag ik me dus af hoe jij dat ziet.
Zoiets kom je volgens mij pas te weten wanneer hij al in je broekje gezeten heeft, als het een goede player is dan he? ;)
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:01:10 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113464112
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
even voor de zekerheid, hier doel je neem ik aan niet op het uiterlijk? Want uiterlijk doet er niet toe zeg je altijd. De lelijkste mannen krijgen de mooiste vrouwen.
pi_113464213
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:00 schreef Crutch het volgende:

[..]

Omdat je duidelijk aangeeft niet op dat soort types te vallen, dan vraag ik me dus af hoe jij dat ziet.
Zoiets kom je volgens mij pas te weten wanneer hij al in je broekje gezeten heeft, als het een goede player is dan he? ;)
.. nee? Ik bedoel, fysiek contact als in zoenen of iets anders seksueel gerelateerd buiten een relatie is gewoon een no go voor mij. Types als firefly filter je er heel snel uit zodra ze dat door hebben.
pi_113464358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
.. nee? Ik bedoel, fysiek contact als in zoenen of iets anders seksueel gerelateerd buiten een relatie is gewoon een no go voor mij. Types als firefly filter je er heel snel uit zodra ze dat door hebben.
'te moeilijk' voor het gemiddelde playertje dus? Maar er zullen ook wel weer mannen zijn die dat als een uitdaging zien?
Ja, ik generaliseer.
pi_113464416
Een echte "goede player" kan je niet herkennen. Het is dan gewoon een erg toffe gozer waar de vrouwen zich tot aangetrokken voelen.
pi_113464439
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

even voor de zekerheid, hier doel je neem ik aan niet op het uiterlijk? Want uiterlijk doet er niet toe zeg je altijd. De lelijkste mannen krijgen de mooiste vrouwen.
Hierbij doel ik op uitstraling.
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:10:04 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113464514
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat vermoede had ik al, wilde even duidelijkheid scheppen.
pi_113464537
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat vermoede had ik al, wilde even duidelijkheid scheppen.
Geen probleem
pi_113464619
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:49 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als jij het over de meeste hebt, praat je dan over zo'n 80%?

En wanneer ben je dan 'echt goed'?
Van mensen die heel ver gaan, gaat het richting de 30/40% dat geheel gek op je wordt.
pi_113464647
Ik geloof niet dat een echte player zo veel zou willen investeren. Je bent bij mij namelijk makkelijk een half jaar kwijt en dan gaat het snél. Ik ben heel voorzichtig met vertrouwen schenken, komt iemand tot dat punt, pas dan komt de vraag of mogelijke relaties met bijbehorende intimiteiten op.
pi_113464767
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik geloof niet dat een echte player zo veel zou willen investeren. Je bent bij mij namelijk makkelijk een half jaar kwijt en dan gaat het snél. Ik ben heel voorzichtig met vertrouwen schenken, komt iemand tot dat punt, pas dan komt de vraag of mogelijke relaties met bijbehorende intimiteiten op.
Ben je <18 jaar toevallig?
Ja, ik generaliseer.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 16:15:56 #63
5428 crew  miss_sly
pi_113464799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar je bent het toch wel met me eens dat 'uitstraling' ontzettend subjectief is?
pi_113464808
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik heb ook "lange termijn projecties" lopen, zegt ook niets wat ik in de tussentijd doe :)
pi_113464831
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Northside het volgende:

[..]

Ben je <18 jaar toevallig?
Nope. Ook geen maagd meer trouwens, mocht dat vraag 2 zijn.
pi_113464867
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar je bent het toch wel met me eens dat 'uitstraling' ontzettend subjectief is?
Dat dacht ik eerst ook, maar het valt wel mee. Je kunt soms echt duidelijk zien wie er uitstraling heeft en wie niet, diegene heeft dan een zeer positieve uitstraling waar mensen allemaal omheen gaan staan en mee gaan praten enzo.
pi_113464918
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb ook "lange termijn projecties" lopen, zegt ook niets wat ik in de tussentijd doe :)
Dan zijn er twee opties. 'Wat heb je vandaag gedaan?'

a. Niks.
b. je liegt

in geval a. dan ben je gewoon ronduit saai.
in geval b. dan kom je daar écht wel achter als dat dag na dag na dag zo is.

Je kunt alleen iemand manipuleren, als jij daar beter in bent dan de persoon in kwestie. Succes daarmee, in mijn geval. :9
pi_113465042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dan zijn er twee opties. 'Wat heb je vandaag gedaan?'

a. Niks.
b. je liegt

in geval a. dan ben je gewoon ronduit saai.
in geval b. dan kom je daar écht wel achter als dat dag na dag na dag zo is.

Je kunt alleen iemand manipuleren, als jij daar beter in bent dan de persoon in kwestie. Succes daarmee, in mijn geval. :9
c. ik vertel dat ik met een ander ben geweest , maar dat je er verder geen zorgen om hoeft te maken ;) -> emotionele achtbaan / drama.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 16:21:41 #69
5428 crew  miss_sly
pi_113465044
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar het valt wel mee. Je kunt soms echt duidelijk zien wie er uitstraling heeft en wie niet, diegene heeft dan een zeer positieve uitstraling waar mensen allemaal omheen gaan staan en mee gaan praten enzo.
Er zullen best mensen zijn die een uitstraling hebben die vrij algemeen gewaardeerd wordt; mannen zowel als vrouwen. Zo zijn er ook wel mannen en vrouwen die door het merendeel van de mensen als mooi/knap wordt gezien.

Toch zijn er veel meer mensen, legio mensen, die een uitstraling hebben die door sommigen wel worden gewaardeerd en anderen niet. Ik denk echt dat uitstraling voor het grootste deel subjectief is, op een aantal uitzonderingen na.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 16:22:16 #70
5428 crew  miss_sly
pi_113465070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

c. ik vertel dat ik met een ander ben geweest , maar dat je er verder geen zorgen om hoeft te maken ;) -> emotionele achtbaan / drama.
En jij denkt dat je een vrouw daar blij mee maakt? :D
pi_113465114
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En jij denkt dat je een vrouw daar blij mee maakt? :D
Precies, je vertelt dat en interesse is vervolgens gelijk verdwenen van mijn kant. :P
pi_113465197
Er is een verschil tussen interesse en "aantrekkingskracht". Zulke dingen kun je alleen zeggen als ze al een beetje gek op je is uiteraard. Als ze het allemaal zo zakelijk ziet (zoals op een forum ;) ) dan is het snel nee uiteraard.
pi_113465246
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zullen best mensen zijn die een uitstraling hebben die vrij algemeen gewaardeerd wordt; mannen zowel als vrouwen. Zo zijn er ook wel mannen en vrouwen die door het merendeel van de mensen als mooi/knap wordt gezien.

Toch zijn er veel meer mensen, legio mensen, die een uitstraling hebben die door sommigen wel worden gewaardeerd en anderen niet. Ik denk echt dat uitstraling voor het grootste deel subjectief is, op een aantal uitzonderingen na.
Die uitzonderingen, daar doel ik op. Je wilt als man zijnde de uitzondering zijn met enorm veel positieve uitstraling, en niet bij de massa horen. Pas dan heb je meer keuze dan de rest.
pi_113465363
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:24 schreef firefly3 het volgende:
Er is een verschil tussen interesse en "aantrekkingskracht". Zulke dingen kun je alleen zeggen als ze al een beetje gek op je is uiteraard. Als ze het allemaal zo zakelijk ziet (zoals op een forum ;) ) dan is het snel nee uiteraard.
Dat bedoel ik: als je zoiets zegt als ik 'niet gek op je ben' dan boeit het me geen fuck dat je met de halve wereld naar bed gaat, doe je zoiets juist als ik wel gek op je ben.. dan is de interesse gelijk over. :P
pi_113465571
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:28 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dat bedoel ik: als je zoiets zegt als ik 'niet gek op je ben' dan boeit het me geen fuck dat je met de halve wereld naar bed gaat, doe je zoiets juist als ik wel gek op je ben.. dan is de interesse gelijk over. :P
Ik zeg niet dat ik naar bed ga met een ander, dan is de interesse inderdaad gelijk over. Het enige wat ik zeg is dat ik andere mensen zie.
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:35:22 #76
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_113465661
Je praat zo over vrouwen alsof ze proefdieren zijn, niet als mensen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 16:38:14 #77
5428 crew  miss_sly
pi_113465801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik naar bed ga met een ander, dan is de interesse inderdaad gelijk over. Het enige wat ik zeg is dat ik andere mensen zie.
En je denkt, omdat vrouwen volgens jou van drama en emotionele rollercoasters houden, dat ze dat dan ok vinden?
pi_113465821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:35 schreef Ripley het volgende:
Je praat zo over vrouwen alsof ze proefdieren zijn, niet als mensen.
Ik hou niet van openingszinnen, maar "Wil je mijn proefdiertje zijn" klinkt wel kinky :D
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 16:38:51 #79
5428 crew  miss_sly
pi_113465835
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die uitzonderingen, daar doel ik op. Je wilt als man zijnde de uitzondering zijn met enorm veel positieve uitstraling, en niet bij de massa horen. Pas dan heb je meer keuze dan de rest.
Denk je dat je uitstraling kunt aanleren?

En waarom wil je meer keuze hebben dan de rest? Is het een wedstrijd?
pi_113465885
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En je denkt, omdat vrouwen volgens jou van drama en emotionele rollercoasters houden, dat ze dat dan ok vinden?
Het ligt eraan of je te ver gaat of niet als man zijnde. Maar je moet als man in ieder geval doen waar je zelf zin in hebt.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 16:41:03 #81
5428 crew  miss_sly
pi_113465942
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het ligt eraan of je te ver gaat of niet als man zijnde. Maar je moet als man in ieder geval doen waar je zelf zin in hebt.
Als vrouw ook, natuurlijk. Of vind je van niet?

Ik denk dat veel vrouwen het niet zo zullen waarderen als je nog andere vrouwen 'ziet'. Hoe dom denk je dat vrouwen zijn? Die snappen niet wat 'zien' allemaal in kan houden?
pi_113465962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Denk je dat je uitstraling kunt aanleren?

En waarom wil je meer keuze hebben dan de rest? Is het een wedstrijd?
De persoon die je bent bepaald je uitstraling. Ik denk dat je als persoon kunt veranderen. Het is slechts aan te leren hoe je als persoon kunt veranderen.

Meer keuze hebben is leuker voor jezelf, je levenskwaliteit gaat omhoog. Mooiere en leukere vrouwen.
pi_113466042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als vrouw ook, natuurlijk. Of vind je van niet?

Ik denk dat veel vrouwen het niet zo zullen waarderen als je nog andere vrouwen 'ziet'. Hoe dom denk je dat vrouwen zijn? Die snappen niet wat 'zien' allemaal in kan houden?
De vrouw ook, maar het ligt eraan of ik haar als enige wil of niet. En als je geen relatie hebt, dan kan je gaan staan waar ik wil vind ik.
pi_113466127
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De vrouw ook, maar het ligt eraan of ik haar als enige wil of niet. En als je geen relatie hebt, dan kan je gaan staan waar ik wil vind ik.
En daarom zul je dus nooit types als ik kunnen krijgen en is je statement dat je elke vrouw het bent in kunt lullen onzin.
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:45:22 #85
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_113466182
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik hou niet van openingszinnen, maar "Wil je mijn proefdiertje zijn" klinkt wel kinky :D
Nee, dat klinkt echt om te kotsen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:46:51 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113466252
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee, dat klinkt echt om te kotsen.
als lelijk gedrocht kun je toch niets zeggen wat haar aanspreekt, dus dan kun je net zo goed gelijk je biertje in haar schaamstreek gooien.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:49:16 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113466375
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

dus je liegt en speelt met haar gevoelens?
pi_113466424
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

En daarom zul je dus nooit types als ik kunnen krijgen en is je statement dat je elke vrouw het bent in kunt lullen onzin.
Ben je het wel waard om 6 maanden geen seks voor te hebben? ;)
pi_113466446
Wanneer komt die video nou? Ik wil zo graag zien hoe goed je bent :+
pi_113466555
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben je het wel waard om 6 maanden geen seks voor te hebben? ;)
Voor een avontuurtje moet je niet bij mij zijn idd.
pi_113466560
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:50 schreef johnykamau het volgende:
Wanneer komt die video nou? Ik wil zo graag zien hoe goed je bent :+
Zo goed ben ik niet hoor, al ben ik wel flink gegroeid sinds vorige jaar. Iedereen zit op zijn eigen pad, en hoe actiever je bent hoe sneller je groeit.
pi_113466630
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Voor een avontuurtje moet je niet bij mij zijn idd.
Geen probleem als je ook inhoud hebt
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:13:58 #93
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113467738
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zo goed ben ik niet hoor, al ben ik wel flink gegroeid sinds vorige jaar. Iedereen zit op zijn eigen pad, en hoe actiever je bent hoe sneller je groeit.
En waar wil je naar toe groeien? Is je einddoel een waardevolle relatie, of zoveel mogelijk scharrels in bed onderweg? Of ergens tussenin?

Ik zou het persoonlijk grote onzin vinden om jaren te 'oefenen' (want met 1 jaar ben je er nog lang niet, waar niet?), omdat er genoeg leuke dames beschikbaar zijn zonder een ware casanova te zijn.
pi_113467905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dat heb ik vaker gehoord. Ze bleken altijd fout te zitten.
pi_113468060
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat heb ik vaker gehoord. Ze bleken altijd fout te zitten.
Ik ben erg benieuwd, al betwijfel ik het heel erg dat ik hier fout zit. I'm ben namelijk voor een vrouw extreem rationeel en daardoor voor een vrouw totaal niet geleid door haar emoties. Ik heb meerdere keren gehad dat ik bijvoorbeeld verliefd werd, rationeel iets in de jongen zag dat niet OK was en daarom bewust de keuze gemaakt om niet meer verliefd te zijn. Einde verhaal voor hem.
pi_113468070
Excuseer mij dat ik niet alles heb gelezen nog maar het is ook best veel leeswerk. Maar ik heb al een vraagje. Dit komt op mij over alsof je als jongen jezelf helemaal moet veranderen. Wat mischien wel goed is dat snap ik wel. Maar daarbuiten vraag ik mij af of je jezelf inderdaad moet transformeren in een jongen wat rondloopt in knalroze colbert met gestreepte z-w das, zonnebril, zwarte nagellak, oorringen en een hip geschoren baardje plus gekke hoed. Om maar optevallen bij de meisjes?

Mijn punt is dat meiden alleen mooi hoeven te zijn. Het maakt voor mij als jongen niet zoveeluit wat voor stijl ze verder heeft. Nerdy of flashy als zij maar mooi is. Maar waarom moeten jongens zich dan gaan gedragen als papegaaien voordat zij opvallen bij de meiden?
pi_113468200
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Excuseer mij dat ik niet alles heb gelezen nog maar het is ook best veel leeswerk. Maar ik heb al een vraagje. Dit komt op mij over alsof je als jongen jezelf helemaal moet veranderen. Wat mischien wel goed is dat snap ik wel. Maar daarbuiten vraag ik mij af of je jezelf inderdaad moet transformeren in een jongen dat rondloopt in knalroze colbert met gestreepte z-w das, zonnebril, zwarte nagellak, oorringen en een hip geschoren baardje plus gekke hoed. Om maar optevallen voor de meisjes?

Mijn punt is dat meiden alleen mooi hoeven te zijn. Het maakt voo rmij als jongen niet zoveeluit wat voor stijl ze verder heeft. nerdy of flashy, als zij maar mooi is. Maar waarom moeten jongens zich gaan gedragen als papegaaien voordat zij opvallen bij meiden?
Omdat er een bepaald type meisje is dat zulke jongens leuk vindt en omdat dat het type meisje is dat firefly leuk vindt en hij op dat type zijn hele topicreeks baseert.
pi_113468285
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd, al betwijfel ik het heel erg dat ik hier fout zit. I'm ben namelijk voor een vrouw extreem rationeel en daardoor voor een vrouw totaal niet geleid door haar emoties. Ik heb meerdere keren gehad dat ik bijvoorbeeld verliefd werd, rationeel iets in de jongen zag dat niet OK was en daarom bewust de keuze gemaakt om niet meer verliefd te zijn. Einde verhaal voor hem.
Rationele vrouwen, hah!

Kiezen om niet verliefd te zijn, hah!

Kan helemaal niet joh.
pi_113468417
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Rationele vrouwen, hah!

Kan helemaal niet joh.
:')
pi_113468423
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En waar wil je naar toe groeien? Is je einddoel een waardevolle relatie, of zoveel mogelijk scharrels in bed onderweg? Of ergens tussenin?

Ik zou het persoonlijk grote onzin vinden om jaren te 'oefenen' (want met 1 jaar ben je er nog lang niet, waar niet?), omdat er genoeg leuke dames beschikbaar zijn zonder een ware casanova te zijn.
Mijn eigen groei zelf is mijn doel / reis. Wat er allemaal op mijn pad komt is leuk, maar niet noodzakelijk.
pi_113468486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Excuseer mij dat ik niet alles heb gelezen nog maar het is ook best veel leeswerk. Maar ik heb al een vraagje. Dit komt op mij over alsof je als jongen jezelf helemaal moet veranderen. Wat mischien wel goed is dat snap ik wel. Maar daarbuiten vraag ik mij af of je jezelf inderdaad moet transformeren in een jongen wat rondloopt in knalroze colbert met gestreepte z-w das, zonnebril, zwarte nagellak, oorringen en een hip geschoren baardje plus gekke hoed. Om maar optevallen bij de meisjes?

Mijn punt is dat meiden alleen mooi hoeven te zijn. Het maakt voor mij als jongen niet zoveeluit wat voor stijl ze verder heeft. Nerdy of flashy als zij maar mooi is. Maar waarom moeten jongens zich dan gaan gedragen als papegaaien voordat zij opvallen bij de meiden?
Het is niet het transformeren ivm kledingstijl, maar daadwerkelijk transformeren als persoon. Dit transformeren gebeurd bij iedereen al gedurende zijn gehele leven, maar dit kan je versnellen door jezelf in bepaalde situaties te gooien.
pi_113468520
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

:')
B-)
pi_113468530
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Rationele vrouwen, hah!

Kan helemaal niet joh.
wat firefly allemaal zwamt ook niet. dat juist jij (ik schat jou vrij intelligent in) erin meegaat vind ik onbegrijpelijk.

verder is het jammer dat firefly al 13 delen nergens echt op ingaat en zijn domme dogma's en onliners maar blijft verkondigen hier. ik vind het daarom dan ook onbegrijpelijk dat dit topic niet na deel 5 of 6 al gesloten werd.
pi_113468624
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet het transformeren ivm kledingstijl, maar daadwerkelijk transformeren als persoon. Dit transformeren gebeurd bij iedereen al gedurende zijn gehele leven, maar dit kan je versnellen door jezelf in bepaalde situaties te gooien.
Hier ben ik het anders wel mee eens. Verandering komt in eerste plaats wel doordat je jezelf dwingt te veranderen. Of de verandering zoals firefly het beschrijft de juiste is om werkelijk op lange termijn goed met vrouwen om te kunnen gaan en uiteindelijk een goede vrouw te vinden om huisje boompje beestje mee te stichten betwijfel ik.

Firefly's verhaal is leuk.. als je een jaar of 17-20 bent. Daarboven.. nee.
pi_113468653
quote:
19s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef dawg het volgende:

[..]

wat firefly allemaal zwamt ook niet. dat juist jij (ik schat jou vrij intelligent in) erin meegaat vind ik onbegrijpelijk.

verder is het jammer dat firefly al 13 delen nergens echt op ingaat en zijn domme dogma's en onliners maar blijft verkondigen hier. ik vind het daarom dan ook onbegrijpelijk dat dit topic niet na deel 5 of 6 al gesloten werd.
Wat, wil je ook praten over zelfexpressie? Wat is jouw vraag?

Vul je vraag hier in:

..........................................................?
pi_113468705
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:32 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Hier ben ik het anders wel mee eens. Verandering komt in eerste plaats wel doordat je jezelf dwingt te veranderen. Of de verandering zoals firefly het beschrijft de juiste is om werkelijk op lange termijn goed met vrouwen om te kunnen gaan en uiteindelijk een goede vrouw te vinden om huisje boompje beestje mee te stichten betwijfel ik.

Ik zou graag jouw verhaal horen, voor leeftijd 25-30.
pi_113468722
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:32 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Er is zelfs een gast van over de 80 die vrouwen van rond de 22 meeneemt als een oude snoeperd hehe
pi_113468759
Ik lees al langer mee op dit forum en weet dat "dawg" nogal een fotoboek versierder is. Hij heeft daar erg veel succes mee. Wat hij dan precies doet behalve slijmen dat begrijp ik dus niet.
pi_113468787
quote:
19s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik heb ervaring met wat firefly3 beschrijft, alleen heb ik het mezelf aangeleerd, en ook weer afgeleerd. Om firefly3 zo te zien vertellen, ondanks alle tegenwind die hij hier verduurt, werkt verbroederend en daarom sta ik graag aan zijn zijde wanneer ik het eens ben met hem. Wanneer niet, dan niet. *)

quote:
Bovendien zie ik beide posities doordrammen, en niemand die zoekt naar een middle-ground die men meer naar elkaar toetrekt. En die middleground is mijn playground. 8-)
pi_113468806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Ik lees al langer mee op dit forum en weet dat "dawg" nogal een fotoboek versierder is. Hij heeft daar erg veel succes mee. Wat hij dan precies doet behalve slijmen dat begrijp ik dus niet.
Fotoboek versierder? :D
pi_113468853
Dawg, ooit aan gedacht om van fotoboek versierder te gaan overstappen naar vrouwen-op-straat versierder? *)
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:37:59 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113468922
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geen probleem als je ook inhoud hebt
Maar ondertussen neuk je wel andere vrouwen. En als zij je vraagt wat je gedaan hebt zeg je gewoon afgesproken met een andere vrouw maar maak je geen zorgen.

Wat is dan je einddoel. Haar na 6 maanden eindelijk neuken en aan je zelf bewijzen van zie je wel dat ik haar het bed in krijg!!

Want waarom zou je er anders over liefen dat je sex met andere vrouwen heb?
pi_113469012
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar ondertussen neuk je wel andere vrouwen. En als zij je vraagt wat je gedaan hebt zeg je gewoon afgesproken met een andere vrouw maar maak je geen zorgen.

Wat is dan je einddoel. Haar na 6 maanden eindelijk neuken en aan je zelf bewijzen van zie je wel dat ik haar het bed in krijg!!

Want waarom zou je er anders over liefen dat je sex met andere vrouwen heb?
Als je geen relatie hebt met elkaar hoef je ook niet alles te zeggen, gaat haar dan niets aan.
pi_113469332
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Ik zou graag jouw verhaal horen, voor leeftijd 25-30.
(ik heb het hier over mentale leeftijd 25-30. Het moment dat je klaar bent met studie en begint serieus te werken aan een familie en carriere)

Ten eerste: Doorhebben dat meisjes van rond de 20 over het algemeen heel leuk zijn en misschien wel je voorkeur hebben, maar dat die meestal totaal niet geïnteresseerd zijn in iets serieus. Leren hoe je dat onderscheid maakt. (in het algemeen dan)

Verder: Vooral iets te vertellen hebben. Wat zijn je passies, hobby's, heb je doelen in je leven? Bouw een stabiel leven op. Wees te vertrouwen. Laat blijken dat de kwaliteiten die jij in je toekomstige vrouw zou willen zien, ook in jou te vinden zijn.

Op het moment dat je dan iemand ziet die je interessant lijkt, is het echt gewoon een kwestie van open en eerlijk met diegene praten over elkaars interesses etc en hopen dat er een klik ontstaat. Maak een leuke opmerking, pakt ze dat goed op met een glimlach dan is ze in een goede bui en probeer je gewoon een praatje te maken. Zo niet, naja, dan heb je diegene een positief momentje in de dag bezorgd door die leuke opmerking.

Firefly heeft in één ding wel gelijk, uitstraling is belangrijk. Als jij opzoek bent naar iemand om uiteindelijk mee te trouwen, dan wil je zekerheid en vertrouwen uitstralen en niet studentikoos zuipgedrag.
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:47:06 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113469370
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je geen relatie hebt met elkaar hoef je ook niet alles te zeggen, gaat haar dan niets aan.
Dus mag je tegen haar liegen? Want als je het wel zegt weet je dat je geen schijn van kans meer bij haar maakt.

Naar mijn mening walgelijk, je speelt op dat moment met haar gevoelens. Wees dan een echte vent zeg haar waar het je om te doen is ipv achterbaks een dubbel leven leiden. Om haar uit eindelijk in bed te krijgen.
pi_113469405
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus, ik ben niet het type dat zonder 100% vertrouwen uberhaupt een relatie start en niet fysiek zal zijn buiten een relatie om. Als jij vóór de relatie niet open en eerlijk tegen mij bent, dan zul je nooit toekomen aan dat fysieke deel.

Edit:

Ook_gek heeft daar een belangrijk punt. Je leidt een dubbelleven. Dat houd je alleen vol als je véél véél beter daarin bent dan de persoon in kwestie wie je het aan doet. Nu, per definitie, zijn vrouwen om te beginnen al veel beter in manipulatie, dus zelfs al ben je goed en groot deel van de vrouwen zal altijd beter zijn. Hoe langer jij je dubbelleven in stand houdt, hoe moeilijker het wordt.. dit houd je niet langer vol dan tops een paar weken als er intensief contact is met die persoon in kwestie.
pi_113469519
Gewoon duidelijk aangeven dat je niet op zoek bent naar een vaste relatie, maar als je de ware tegenkomt er wel voor openstaat :)

De vrouwtjes gaan dan heul erg hun best doen om te laten zien dat zij de ware zijn! :Y
pi_113469611
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus, ik ben niet het type dat zonder 100% vertrouwen uberhaupt een relatie start en niet fysiek zal zijn buiten een relatie om. Als jij vóór de relatie niet open en eerlijk tegen mij bent, dan zul je nooit toekomen aan dat fysieke deel.

Edit:

Ook_gek heeft daar een belangrijk punt. Je leidt een dubbelleven. Dat houd je alleen vol als je véél véél beter daarin bent dan de persoon in kwestie wie je het aan doet. Nu, per definitie, zijn vrouwen om te beginnen al veel beter in manipulatie, dus zelfs al ben je goed en groot deel van de vrouwen zal altijd beter zijn. Hoe langer jij je dubbelleven in stand houdt, hoe moeilijker het wordt.. dit houd je niet langer vol dan tops een paar weken als er intensief contact is met die persoon in kwestie.
Tienermeiden houden van veel zoenen maar gaan daarbij niet 15x op een avond een relatie aan. Ben jij ook zo ?
pi_113469616
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef dark.passenger het volgende:
Gewoon duidelijk aangeven dat je niet op zoek bent naar een vaste relatie, maar als je de ware tegenkomt er wel voor openstaat :)

De vrouwtjes gaan dan heul erg hun best doen om te laten zien dat zij de ware zijn! :Y
Dit is nou een tip voor firefly. Dit gaat voor heeeel erg veel meisjes idd op, zeker als je dat op een beetje charismatische manier over kunt brengen.
pi_113469623
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef dark.passenger het volgende:

Idd, ik ga niet voor 1 meid alle contacten afsluiten ineens.
pi_113469683
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Kees.van.Loon het volgende:

[..]

Tienermeiden houden van veel zoenen maar gaan daarbij niet 15x op een avond een relatie aan. Ben jij ook zo ?
Ik zoen niet met vreemden, ik zoen sowieso niet met mensen van wie ik niet houd en met wie ik geen wil of intentie heb om een relatie mee aan te gaan. Laat staan verdere intimiteiten.
pi_113469690
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dit is nou een tip voor firefly. Dit gaat voor heeeel erg veel meisjes idd op, zeker als je dat op een beetje charismatische manier over kunt brengen.
Het is eigenlijk precies hetzelfde, alleen wat liever gezegd :P
pi_113469752
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is eigenlijk precies hetzelfde, alleen wat liever gezegd :P
Gast, als jij daar 13 topics nodig voor hebt om dat duidelijk te maken, dan ben jij alles behalve charismatisch.
pi_113469862
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef Kees.van.Loon het volgende:
? ik denk dat je iemand anders voor je hebt want ik kom bijna nooit op het fobo.

succes is nooit echt een probleem geweest, online niet en in het dagelijks leven ook niet. niet door te slijmen of pua trucjes maar gewoon normaal doen.

gray: de tegenpartij dramt pas als firefly voor de 1000e keer komt met de idiote uitspraak dat elke reden om geen vrouwen op straat aan te spreken slechts excuses zijn. dat is nogal erg vermoeiend want je kunt natuurlijk niet op een dergelijke manier mensen de wet voorschrijven, dat is niet respectvol en aanstootgevend. zou jij als tru-mod moeten herkennen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:57:44 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113469878
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Idd, ik ga niet voor 1 meid alle contacten afsluiten ineens.
Nee maar je gaat er wel over liegen. Als je echt zo goed ben zeg je het gewoon en kan je haar ook houden.

Dubbel leven, liegen is achterbaks.
pi_113469947
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee maar je gaat er wel over liegen. Als je echt zo goed ben zeg je het gewoon en kan je haar ook houden.

Dubbel leven, liegen is achterbaks.
Hoeft niet, kan wel. Je kunt liegen waarbij ze de echte waarheid toch wel weet maar er toch mee in stemt, of je liegt gewoon helemaal niet en zeg gewoon de waarheid. Dan kan ze er ook mee in stemmen.

Het maakt allemaal niet uit, het gaat meer om waar jij als man zijnde zin in hebt op dat moment. Geheel losgekoppeld van haar.
pi_113470035
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:53 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik zoen niet met vreemden, ik zoen sowieso niet met mensen van wie ik niet houd en met wie ik geen wil of intentie heb om een relatie mee aan te gaan. Laat staan verdere intimiteiten.
Dat zeggen vrouwen altijd...

Maar als Brad Pitt je mee uitvraagt, of in jouw geval Justin Bieber, dan ga je gelijk overstag.

En dat geldt ook dus ook voor degene die helemaal je type is! Dit soort van rationeel gedrag ben je dan snel vergeten.

Mijn laatste scharrel deed ook niet aan one night stands, nam niemand mee naar huis na een avondje uitgaan... tot ze mij tegenkwam :)
pi_113470108
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Maar als Brad Pitt je mee uitvraagt, of in jouw geval Justin Bieber, dan ga je gelijk overstag.

En dat geldt ook dus ook voor degene die helemaal je type is! Dit soort van rationeel gedrag ben je dan snel vergeten.

Mijn laatste scharrel deed ook niet aan one night stands, nam niemand mee naar huis na een avondje uitgaan... tot ze mij tegenkwam :)
Nice ^O^
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:04:08 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113470200
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Gast, als jij daar 13 topics nodig voor hebt om dat duidelijk te maken, dan ben jij alles behalve charismatisch.
Ho ho, hij heeft via boekjes moeten leren hoe je zelf verzekerd, alpha man, leder en charismatisch moet zijn.

Dat was hij natuurlijk allemaal al, alleen die boekjes hebben hem geleerd dat nog meer te zij. Aldus firefly3 zelf.

Je moet blanke op een vrouw afstappen, in het moment leven enz

Daar tegen over staat dat je dit dat zus zo moet doen om een vrouw voor je te winnen. Doe je dit da zus zo, kan je bijna alle vrouwen krijgen.

Juist je, er blanko instappen en je zelf zijn was het toch?

Kan iemand mij precies aanwijzen wat aan bovenstaande je zelf is en blanke er in gaan?

Ik zag je ook al over 17 a 20 jaar leeftijd spreken. Geing, ik heb het zelfde gezegt.

Iemand die in zijn pubertijd hangt nu, en zich zelf een personelijkheid heeft aangemeten en is zo in zich zelf gaan geloven dat hij denkt dat hij van nature zo is. En dat zie je terug in de topics, vragen ontwijken, geen duidelijke uitleg kunnen geven enz enz enz.
pi_113470211
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Ik ben meerderjarig trouwens. :')

En behalve dat.. nee, nog steeds niet. Aandacht genoeg, maar simpelweg een knap hoofdje doet me helemaal niks en is zeker niet genoeg om mij het bed in te krijgen.

'Helemaal mijn type' is dan ook iemand die dat snapt en dat zelf ook verachtelijk gedrag vindt.
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:05:05 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113470254
Zo en met die simpele mening van mij gaat ik huiswaards :W
pi_113470518
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ho ho, hij heeft via boekjes moeten leren hoe je zelf verzekerd, alpha man, leder en charismatisch moet zijn.

Dat was hij natuurlijk allemaal al, alleen die boekjes hebben hem geleerd dat nog meer te zij. Aldus firefly3 zelf.
Ik hou niet van boekjes lezen
quote:
Je moet blanke op een vrouw afstappen, in het moment leven enz
Yep
quote:
Daar tegen over staat dat je dit dat zus zo moet doen om een vrouw voor je te winnen. Doe je dit da zus zo, kan je bijna alle vrouwen krijgen.
Beiden niet waar
quote:
Juist je, er blanko instappen en je zelf zijn was het toch?
Ja
quote:
Kan iemand mij precies aanwijzen wat aan bovenstaande je zelf is en blanke er in gaan?

Ik zag je ook al over 17 a 20 jaar leeftijd spreken. Geing, ik heb het zelfde gezegt.

Je bent nooit te oud om te "versieren"
quote:
Iemand die in zijn pubertijd hangt nu, en zich zelf een personelijkheid heeft aangemeten en is zo in zich zelf gaan geloven dat hij denkt dat hij van nature zo is. En dat zie je terug in de topics, vragen ontwijken, geen duidelijke uitleg kunnen geven enz enz enz.
Soms ben ik wat onduidelijk ja
pi_113470555
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

En behalve dat.. nee, nog steeds niet. Aandacht genoeg, maar simpelweg een knap hoofdje doet me helemaal niks en is zeker niet genoeg om mij het bed in te krijgen.

'Helemaal mijn type' is dan ook iemand die dat snapt en dat zelf ook verachtelijk gedrag vindt.
Wacht maar ;)
pi_113470567
quote:

[..]

Met jouw houding wordt het wel heel lastig om een goeie vent te scoren. Alleen een wel heel wanhopige man zou het geduld kunnen opbrengen om 6 maanden lang om een vrouw heen te blijven hangen voor zij zichzelf 'blootgeeft'.

Denk niet dat jij zo'n man zou kunnen waarderen!
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:21:19 #135
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113471083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn eigen groei zelf is mijn doel / reis. Wat er allemaal op mijn pad komt is leuk, maar niet noodzakelijk.
En wat is die groei? Is dat heel eenzijdig dames, of ook andere zaken?
En hoe meet je die groei?
pi_113471195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Het gemak waarmee hij chicks weet te hosselen!
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:24:49 #137
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113471253
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is zelfs een gast van over de 80 die vrouwen van rond de 22 meeneemt als een oude snoeperd hehe
Je kreeg mij wel verdraaid schaterlachend achter mijn beeldsscherm. Whahaha! _O-

Maar nu je het zegt, ik weet alleen niet of het de fame and money zijn of zijn ontzettend mooie karakter:

woensdag 27 juni 2012 @ 18:27:56 #138
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113471427
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb ervaring met wat firefly3 beschrijft, alleen heb ik het mezelf aangeleerd, en ook weer afgeleerd.
Vertel :o
pi_113471563
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Die groei is wat dark passenger zegt: het steeds makkelijker maken van "chicks hosselen". Maar het is ook werken aan mijn gezondheid, sport, werk etc etc. Het is allemaal abstract en niet echt te meten.
pi_113471645
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je kreeg mij wel verdraaid schaterlachend achter mijn beeldsscherm. Whahaha! _O-

Maar nu je het zegt, ik weet alleen niet of het de fame and money zijn of zijn ontzettend mooie karakter:

[ afbeelding ]
Status denk ik vooral. Maar die ene gast heeft dat allemaal niet.
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:36:33 #141
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113471871
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die groei is wat dark passenger zegt: het steeds makkelijker maken van "chicks hosselen". Maar het is ook werken aan mijn gezondheid, sport, werk etc etc. Het is allemaal abstract en niet echt te meten.
En als je nou eigenlijk een relatie gaat beginnen, ga je dan 5 jaar 'groeien' om uiteindelijk dat te halen wat je na die tijd pas denkt te halen, of kan je ook voor die tijd toehappen op de ook leuke dames?
pi_113472233
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En als je nou eigenlijk een relatie gaat beginnen, ga je dan 5 jaar 'groeien' om uiteindelijk dat te halen wat je na die tijd pas denkt te halen, of kan je ook voor die tijd toehappen op de ook leuke dames?
Momenteel heb ik een soort van open iets. Verder ben ik van plan om ten minste nog een tijdje door te groeien en kijken wat er allemaal gebeurd.
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:47:56 #143
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113472481
quote:

[..]

Ik heb dezelfde insteek als Lilliesleaf, dus zoiets heeft bij mij al bij voorbaat geen grond.
pi_113472714
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:47 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde insteek als Lilliesleaf, dus zoiets heeft bij mij al bij voorbaat geen grond.
Hoe meer je zelf de seks uitstelt, hoe kleiner de kans dat het allemaal gaat slagen (ook voor de lange termijn).
pi_113472813
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe meer je zelf de seks uitstelt, hoe kleiner de kans dat het allemaal gaat slagen (ook voor de lange termijn).
Huh? Wat een onzin. Juist door als man de seks uit te stellen, maak je haar in de war. Zij gaat ervanuit dat je er gelijk op wil. Dat maakt haar verlangen alleen maar groter naar je.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113472883
quote:
12s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh? Wat een onzin. Juist door als man de seks uit te stellen, maak je haar in de war. Zij gaat ervanuit dat je er gelijk op wil. Dat maakt haar verlangen alleen maar groter naar je.
Hard to get spelen kan werken, maar niet 6 maanden lang ;)
pi_113473007
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hard to get spelen kan werken, maar niet 6 maanden lang ;)
Dat zeg ik ook nergens, waarom moet jij alles zo in het extreme trekken? :') :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 27 juni 2012 @ 19:00:24 #148
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113473070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En vanwaar die wijsheid?
pi_113473072
quote:
13s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook nergens, waarom moet jij alles zo in het extreme trekken? :') :')
Lilliesleaf had het over 6 maanden lang seks uitstellen, en murv zei dat hij dezelfde insteek had. Vandaar.
pi_113473075
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef dawg het volgende:

[..]

gray: de tegenpartij dramt pas als firefly voor de 1000e keer komt met de idiote uitspraak dat elke reden om geen vrouwen op straat aan te spreken slechts excuses zijn. dat is nogal erg vermoeiend want je kunt natuurlijk niet op een dergelijke manier mensen de wet voorschrijven, dat is niet respectvol en aanstootgevend. zou jij als tru-mod moeten herkennen.
Ik ben geen TRU-mod. ;) Maar snap je punt. ;)
pi_113473079
quote:
13s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Darkpassenger zei dat. Het is een volkomen uit de lucht gegrepen getal.

Maar niet de eerste avond in bed duiken en daar zeker over zijn; jij bepaalt wat er gebeurt, is een sterke move.

pi_113473112
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lilliesleaf had het over 6 maanden lang seks uitstellen, en murv zei dat hij dezelfde insteek had. Vandaar.
Lezen. :')

pi_113473144
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En vanwaar die wijsheid?
Praktijkervaring. Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.
pi_113473146
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

(ik heb het hier over mentale leeftijd 25-30. Het moment dat je klaar bent met studie en begint serieus te werken aan een familie en carriere)

Ten eerste: Doorhebben dat meisjes van rond de 20 over het algemeen heel leuk zijn en misschien wel je voorkeur hebben, maar dat die meestal totaal niet geïnteresseerd zijn in iets serieus. Leren hoe je dat onderscheid maakt. (in het algemeen dan)

Verder: Vooral iets te vertellen hebben. Wat zijn je passies, hobby's, heb je doelen in je leven? Bouw een stabiel leven op. Wees te vertrouwen. Laat blijken dat de kwaliteiten die jij in je toekomstige vrouw zou willen zien, ook in jou te vinden zijn.

Op het moment dat je dan iemand ziet die je interessant lijkt, is het echt gewoon een kwestie van open en eerlijk met diegene praten over elkaars interesses etc en hopen dat er een klik ontstaat. Maak een leuke opmerking, pakt ze dat goed op met een glimlach dan is ze in een goede bui en probeer je gewoon een praatje te maken. Zo niet, naja, dan heb je diegene een positief momentje in de dag bezorgd door die leuke opmerking.

Firefly heeft in één ding wel gelijk, uitstraling is belangrijk. Als jij opzoek bent naar iemand om uiteindelijk mee te trouwen, dan wil je zekerheid en vertrouwen uitstralen en niet studentikoos zuipgedrag.
Even wat vragen/opmerkingen n.a.v. je verhaal.

- Hoe maak je dat onderscheid, terwijl je bijv. in de kroeg staat? In dit stadium, waarin je flirt, is het toch een speelse situatie en niet zo serieus;
- Waarom zouden meisjes van 20 meestal niet serieus zijn? Als ze een man ontmoeten die potentieel interessant is als partner, dan kan hun initiële instelling toch omslaan?;
- Is het echt noodzakelijk om in zo'n vroeg stadium m'n passies, hobbies en doelen in het leven kenbaar te maken? Lijkt me nogal geforceerd en voelt alsof ik voornamelijk interessant ben door de dingen die ik doe en wil en niet om de persoon die ik ben. Daarnaast wijkt dit toch af van het idee dat je moet doen/zeggen wat je zelf wilt?;
- Passie, echt zo'n woord van deze tijd. Vroeger vond je iets gewoon leuk om te doen. Tegenwoordig moet je gepassioneerd zijn over iets, want anders ben je een saaie lul. Ik ga maar eens op zoek dan;
- Waarom zo keurend? Ik moet bijna kotsen bij het idee dat ik mezelf neer moet zetten als passioneel, vol met doelstellingen en leuke hobby's moet hebben. Als ik een leuke vrouw zie dan ben ik er in eerste instantie echt niet mee bezig of ik mij kan vinden in haar passies, of dat ze ambitieuze doelstellingen in het leven heeft. Eerder gewoon of er wederzijdse aantrekkingskracht is en of we leuk kunnen praten. Of je voor de rest bij elkaar past merk je later wel;
- Aansluitend op het vorige punt, waarom niet een ietwat verlegen jongen (als je dat merkt) die het wel probeert, een kans geven. Je kunt z'n ware aard met de tijd leren kennen. Als een man zich niet gelijk perfect gedraagt zoals de vrouwtjes het in hun ideaalbeeld voor ogen hebben, is het gelijk klaar. Waarom niet wat respect voor het feit dat hij het aandurft. En als de man wel alles goed doet, dan is er gelijk wantrouwen, want hij zal wel een player zijn want hij doet het zo smooth. Als vrouw zijnde hoef je alleen maar te lachen en te keuren. Lekker makkelijk, maar ondertussen wel gelijk afstraffen als er iets niet helemaal soepel of een beetje onnatuurlijk gaat vanuit de man z'n kant.
pi_113473218
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Darkpassenger zei dat. Het is een volkomen uit de lucht gegrepen getal.

Maar niet de eerste avond in bed duiken en daar zeker over zijn; jij bepaalt wat er gebeurt, is een sterke move.
Ik dacht dat Lilliesleaf het ook zei.

In principe is seks goed voor het scheppen van een band op een diepere niveau. Je deelt dan iets sterkers.
pi_113473277
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Vertel :o
Nou ja, wat er staat. Heb nu even geen tijd om het in detail neer te schrijven, maar ik kan me prima verplaatsen in de schoenen van firefly3. :)
pi_113473455
Er zijn redelijk veel mensen die wat ouder worden en de seks uitstellen omdat ze "nu eens wat serieuzer willen beginnen". Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen, waardoor het meer een vriendschaps boel wordt (of een wanhoop relatie wat hier ook eerder werd verteld).
pi_113473473
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Lilliesleaf het ook zei.

In principe is seks goed voor het scheppen van een band op een diepere niveau. Je deelt dan iets sterkers.
Dat lijkt me evident. Maar juist het versierspel van de kant van de man is tonen dat jij de baas bent. En dat is precies wat in dit topic de bedoeling is, zeker voor de "maagdelijke FOK!autist"

pi_113473596
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn redelijk veel mensen die wat ouder worden en de seks uitstellen omdat ze "nu eens wat serieuzer willen beginnen". Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen, waardoor het meer een vriendschaps boel wordt (of een wanhoop relatie wat hier ook eerder werd verteld).
"Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen"

Hoe kom je toch bij die walgelijke vooroordelen, doorspekt van "ik weet het beter" terwijl ze nergens op slaan ook.

Je kan prima chemie hebben en juist de seks uitstellen om de boel nog spannender te maken. Heeft niets met vriendschap/friendzone te maken. Althans niet in alle gevallen.

pi_113473604
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat lijkt me evident. Maar juist het versierspel van de kant van de man is tonen dat jij de baas bent. En dat is precies wat in dit topic de bedoeling is, zeker voor de "maagdelijke FOK!autist"
Als man zijnde de snelheid bepalen :Y
pi_113473658
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen"

Hoe kom je toch bij die walgelijke vooroordelen, doorspekt van "ik weet het beter" terwijl ze nergens op slaan ook.

Je kan prima chemie hebben en juist de seks uitstellen om de boel nog spannender te maken. Heeft niets met vriendschap/friendzone te maken. Althans niet in alle gevallen.
Haha, wat heerlijk wanneer je flipt! :D
pi_113473703
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ben geen TRU-mod. ;) Maar snap je punt. ;)
nouja je post ook daar veel en uitgebreid en niet iedereen daar is even openminded, of closeminded, wat je wilt.

mij gaat het om de ondertoon van firefly zijn posts, ondanks dat er geen gescheld oid in staat begrijp ik nog steeds niet waarom de mods dit tolereren. tr hielp niet, niet eens een reactie. vragen hier blijkbaar ook niet. tja.
pi_113473765
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Haha, wat heerlijk wanneer je flipt! :D
Flippen? _O- :N

):O ~O>

pi_113473910
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En als ik zeg dat er een "next level is" waarbij je gelijk seks hebt en na afloop nog meer chemie?
pi_113473994
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:12 schreef dawg het volgende:

[..]

nouja je post ook daar veel en uitgebreid en niet iedereen daar is even openminded, of closeminded, wat je wilt.

mij gaat het om de ondertoon van firefly zijn posts, ondanks dat er geen gescheld oid in staat begrijp ik nog steeds niet waarom de mods dit tolereren. tr hielp niet, niet eens een reactie. vragen hier blijkbaar ook niet. tja.
Waarom zou het ook? firefly3 plaatst zijn meningen en stellingen, die blijkbaar veel stof doen opwaaien, maar niet over de grenzen van fatsoen oid heengaan. Wat is het probleem?

quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Flippen? _O- :N

):O ~O>
Hehe, ik lees echt de frustratie terug in je posts wanneer ik teksten als "Walgelijk!" lees. :P
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:20:32 #166
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113474143
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Praktijkervaring. Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.
Ja, of seks kan een wegwerpartikel worden wat je te pas en te onpas gebruikt.

Gelukkig is jouw praktijkervaring niet leidend voor de gehele menselijke populatie. Ik dacht dat je misschien met een wetenschappelijk artikel zou aankomen, maar helaas....
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:21:42 #167
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113474212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En als ik zeg dat er een "next level is" waarbij je gelijk seks hebt en na afloop nog meer chemie?
Dan zeg ik "kolder!"
pi_113474404
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat "next level" uitstellen is juist hoger. Tantra versus konijntjes zeg maar.

De chemie kun je sturen. En als je dat op de juiste manier met de juiste persoon doet, wordt het een geweldig scheikundepracticum. ;)

pi_113475422
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom zou het ook? firefly3 plaatst zijn meningen en stellingen, die blijkbaar veel stof doen opwaaien, maar niet over de grenzen van fatsoen oid heengaan. Wat is het probleem?

dan lees jij iets totaal anders dan ik. typerend weer hoor.

het probleem? lees de volgende keer even want ik heb al 3489745293856798356729835 keer aangegeven wat mijn probleem met dit topic en ts is. :r
pi_113475441
Reborn virgin Lulleslaaf :) had het er over dat niemand binnen 6 maanden in haar broekje mocht komen. Iedere normale man is dan al lang afgehaakt en alleen wanhopige gevallen gunnen haar die tijd. In de tussentijd spelen ze WOW of zo.

Zo snel mogelijk seks hebben is heel erg belangrijk in een relatie. Sowieso brengt de seks de partners dichter bij elkaar en uit onderzoeken is gebleken dat seks een bepaalde hersenstof aanmaakt die ervoor zorgt dat de partners bij elkaar blijven. Bron: google is your friend!

[ Bericht 1% gewijzigd door dark.passenger op 27-06-2012 19:49:35 ]
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:09:51 #171
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113476875
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:44 schreef dark.passenger het volgende:
Reborn virgin Lulleslaaf :) had het er over dat niemand binnen 6 maanden in haar broekje mocht komen. Iedere normale man is dan al lang afgehaakt en alleen wanhopige gevallen gunnen haar die tijd. In de tussentijd spelen ze WOW of zo.

Zo snel mogelijk seks hebben is heel erg belangrijk in een relatie. Sowieso brengt de seks de partners dichter bij elkaar en uit onderzoeken is gebleken dat seks een bepaalde hersenstof aanmaakt die ervoor zorgt dat de partners bij elkaar blijven. Bron: google is your friend!
Ja?

Mijn eerste google: geeft in de top 5 al het volgende artikel:

http://www.livescience.co(...)ips-study-finds.html
pi_113477160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ja?

Mijn eerste google: geeft in de top 5 al het volgende artikel:

http://www.livescience.co(...)ips-study-finds.html
quote:
Busby and his colleagues published their work Dec. 28 in the Journal of Family Psychology. The study was supported by research grants from the School of Family Life and the Family Studies Center at Brigham Young University, which is owned by The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints, or the Mormon Church.
Nuff said! :W
pi_113477350
Firefly zegt: Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.

De band moet om te beginnen sterk zijn, anders wordt je relatie seksafhankelijk en is uiteindelijk de seks het enige wat de twee nog bij elkaar houdt. Seks is een component van een goede relatie, niet de basis.

En jullie verdraaien de betekenis achter wat ik bedoelde met 6 maanden. Ik zei namelijk, dat ik eerst een band op moet bouwen, vervolgens een relatie en dat dán seks komt.

Iemand een beetje fatsoenlijk leren kennen.. 1-3 maanden, besluiten dat er een relatie komt.. nog een maandje, de intimiteit in de relatie opbouwen ongeveer 1-2 maanden.. Zo ben je gelijk alweer een half jaar verder.

Ik vind het belangrijk dat ik weet wat voor een persoon iemand is, voordat ik uberhaupt een relatie met iemand aanga, en zodra die relatie er is dan mag er best wat spanning zijn en niet alles gelijk patsboem gebeurd zijn. Daarvoor ga je maar naar de hoeren denk ik dan altijd.
pi_113477535
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

- Hoe maak je dat onderscheid, terwijl je bijv. in de kroeg staat? In dit stadium, waarin je flirt, is het toch een speelse situatie en niet zo serieus;
- Waarom zouden meisjes van 20 meestal niet serieus zijn? Als ze een man ontmoeten die potentieel interessant is als partner, dan kan hun initiële instelling toch omslaan?;
- Is het echt noodzakelijk om in zo'n vroeg stadium m'n passies, hobbies en doelen in het leven kenbaar te maken? Lijkt me nogal geforceerd en voelt alsof ik voornamelijk interessant ben door de dingen die ik doe en wil en niet om de persoon die ik ben. Daarnaast wijkt dit toch af van het idee dat je moet doen/zeggen wat je zelf wilt?;
- Passie, echt zo'n woord van deze tijd. Vroeger vond je iets gewoon leuk om te doen. Tegenwoordig moet je gepassioneerd zijn over iets, want anders ben je een saaie lul. Ik ga maar eens op zoek dan;
- Waarom zo keurend? Ik moet bijna kotsen bij het idee dat ik mezelf neer moet zetten als passioneel, vol met doelstellingen en leuke hobby's moet hebben. Als ik een leuke vrouw zie dan ben ik er in eerste instantie echt niet mee bezig of ik mij kan vinden in haar passies, of dat ze ambitieuze doelstellingen in het leven heeft. Eerder gewoon of er wederzijdse aantrekkingskracht is en of we leuk kunnen praten. Of je voor de rest bij elkaar past merk je later wel;
- Aansluitend op het vorige punt, waarom niet een ietwat verlegen jongen (als je dat merkt) die het wel probeert, een kans geven. Je kunt z'n ware aard met de tijd leren kennen. Als een man zich niet gelijk perfect gedraagt zoals de vrouwtjes het in hun ideaalbeeld voor ogen hebben, is het gelijk klaar. Waarom niet wat respect voor het feit dat hij het aandurft. En als de man wel alles goed doet, dan is er gelijk wantrouwen, want hij zal wel een player zijn want hij doet het zo smooth. Als vrouw zijnde hoef je alleen maar te lachen en te keuren. Lekker makkelijk, maar ondertussen wel gelijk afstraffen als er iets niet helemaal soepel of een beetje onnatuurlijk gaat vanuit de man z'n kant.
Tuurlijk was wat ik zei kort door de bocht, wat wil je nou eigenlijk écht weten toen je naar mijn mening vroeg? Ik kan best net als firefly 15 topics vollullen over mijn mening over dit onderwerp, alleen zit daar (inclusief ik zelf) niemand op te wachten.
pi_113478221
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:15 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

[..]

LOL sterk!

Je weet was waar je staat bij een vrouw als je sex hebt gehad met haar. Verklaard ook meteen waarom vrouwen zo aanhankelijk zijn na de sex. De laatste keer toen ik neukte zij die chick dat ze zich altijd zo verbonden voelt na de sex...terwijl ik half lag te maffen. Makes sense!
pi_113478417
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

LOL sterk!

Je weet was waar je staat bij een vrouw als je sex hebt gehad met haar. Verklaard ook meteen waarom vrouwen zo aanhankelijk zijn na de sex. De laatste keer toen ik neukte zij die chick dat ze zich altijd zo verbonden voelt na de sex...terwijl ik half lag te maffen. Makes sense!
Behalve in taal ben je ook niet bepaald goed in biologie. :')
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:38:43 #177
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113478429
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

LOL sterk!

Daarom had je natuurlijk een langdurige relatie met haar... :Y
pi_113478454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
Firefly zegt: Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.

De band moet om te beginnen sterk zijn, anders wordt je relatie seksafhankelijk en is uiteindelijk de seks het enige wat de twee nog bij elkaar houdt. Seks is een component van een goede relatie, niet de basis.

En jullie verdraaien de betekenis achter wat ik bedoelde met 6 maanden. Ik zei namelijk, dat ik eerst een band op moet bouwen, vervolgens een relatie en dat dán seks komt.

Iemand een beetje fatsoenlijk leren kennen.. 1-3 maanden, besluiten dat er een relatie komt.. nog een maandje, de intimiteit in de relatie opbouwen ongeveer 1-2 maanden.. Zo ben je gelijk alweer een half jaar verder.

Ik vind het belangrijk dat ik weet wat voor een persoon iemand is, voordat ik uberhaupt een relatie met iemand aanga, en zodra die relatie er is dan mag er best wat spanning zijn en niet alles gelijk patsboem gebeurd zijn. Daarvoor ga je maar naar de hoeren denk ik dan altijd.
Pfoe, ik ben geen player maar een relatie opbrouwen gaat toch echt vaak iets sneller dan een half jaar... Bovendien, zoals de posts hierboven laten zien, bouwt sex juist een vertrouwensband op.

Sowieso, als je elkaar onwijs leuk vind, komt heel snel de behoefte om elkaar sexueel te leren kennen.

Ik denk dat je teveel films gekeken hebt... ;)
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:39:40 #179
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113478486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:15 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

[..]

Nou vooruit, die geef ik je mee, maar die google levert verder niet zoveel op behalve de meningen van anderen.

Dus je punt gaat niet op. ;)
pi_113478508
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Behalve in taal ben je ook niet bepaald goed in biologie. :')
Verklaar je nader.
pi_113478909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:39 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
Eerste lijkt me duidelijk. Over het tweede: er is onderzoek gedaan naar de neurologische effecten van seks. Bij een man komen er na een orgasme juist stoffen vrij die je moe maken en het slaapgevoel opwekken, vandaar dat ze praktisch gelijk in slaap vallen. Bij vrouwen worden er tijdens de seks juist stofjes aangemaakt die ook worden aangemaakt bij het krijgen van een kind (zo even uit m'n hoofd, zou de naam moeten opzoeken). Dat stofje is inderdaad een 'bindingsstofje' of een 'knuffelstofje'. Die reactie is 'normaal. Heeft niks met jouw kwaliteiten te maken o.i.d. en zegt al helemaal niks over 'waar je staat bij een vrouw'.

2de klas biologie... :')
pi_113479179
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lilliesleaf het volgende:

Klinkt wel erg zakelijk zo'n relatie met jou
pi_113479362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Eerste lijkt me duidelijk. Over het tweede: er is onderzoek gedaan naar de neurologische effecten van seks. Bij een man komen er na een orgasme juist stoffen vrij die je moe maken en het slaapgevoel opwekken, vandaar dat ze praktisch gelijk in slaap vallen. Bij vrouwen worden er tijdens de seks juist stofjes aangemaakt die ook worden aangemaakt bij het krijgen van een kind (zo even uit m'n hoofd, zou de naam moeten opzoeken). Dat stofje is inderdaad een 'bindingsstofje' of een 'knuffelstofje'. Die reactie is 'normaal. Heeft niks met jouw kwaliteiten te maken o.i.d. en zegt al helemaal niks over 'waar je staat bij een vrouw'.

Bedankt voor de biologie-les, is mij allemaal bekend. :')

Waar staat het dat ik het over mijn eigen kwaliteiten heb? Waar haal je dat vandaan?

Wat ik wil zeggen is, dat sex een bepaalde stap is bij het nader tot elkaar komen. Daaruit kan je ontleden waar je ongeveer staat bij haar. Zoals je zelf al aangeeft, geeft een vrouw gemiddeld niet snel sex... Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. ^O^
pi_113479824
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Bedankt voor de biologie-les, is mij allemaal bekend. :')

Waar staat het dat ik het over mijn eigen kwaliteiten heb? Waar haal je dat vandaan?

Wat ik wil zeggen is, dat sex een bepaalde stap is bij het nader tot elkaar komen. Daaruit kan je ontleden waar je ongeveer staat bij haar. Zoals je zelf al aangeeft, geeft een vrouw gemiddeld niet snel sex... Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. ^O^
Puur uit interesse: Waarom gebruik je seks om er achter te komen waar je bij haar staat? Kan je daar niet achter komen door gewoon verbaal met elkaar te communiceren?
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
pi_113479876
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
Dat impliceert dat je juist wel met een doel bezig bent. En hoeveel zijn dat er dan? En waarom maak je geen keuze tussen 1 van die? Er is er toch 1 het leukste?
pi_113480010
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

Dat impliceert dat je juist wel met een doel bezig bent. En hoeveel zijn dat er dan? En waarom maak je geen keuze tussen 1 van die? Er is er toch 1 het leukste?
Omdat hij op dit moment in zijn leven tótaal geen behoefte heeft aan een relatie, maar gewoon.. veel wisselende casual contacten om te laten zien dat hij een échte man is. :P
pi_113480427
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

Daarbij zie ik het wel, niet zozeer met einddoel.
pi_113481316
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
Daarbij zie ik het wel, niet zozeer met einddoel.
Vooral geen antwoord geven op de vragen. :').

De vragen die al die chicks aan je stellen IRL, negeer je die ook zo stelselmatig? :+.
pi_113481904
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Modus het volgende:

[..]

Vooral geen antwoord geven op de vragen. :').

De vragen die al die chicks aan je stellen IRL, negeer je die ook zo stelselmatig? :+.
Ze worden steeds persoonlijker en hebben weinig te maken met "versieren" op zich. Wil je mijn persoonsnummer ook hebben en foto's etc?
pi_113482191
Je postings lokken dat blijkbaar uit en roepen vragen op, heb je daar wel eens bij stilgestaan?
pi_113495080
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef TripleP het volgende:

[..]

Puur uit interesse: Waarom gebruik je seks om er achter te komen waar je bij haar staat? Kan je daar niet achter komen door gewoon verbaal met elkaar te communiceren?
Daden zeggen meer dan woorden...
Rustig aan.
pi_113495136
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Oxitonine uit mijn hoofd...
Rustig aan.
pi_113495296
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

OK, dat kan. Ik weet niet of ik het zelfexpressie zou noemen, maar het is wel een moment waarop er 'iets' kan gebeuren tussen een man en een vrouw.

Echter, een verlegen jongen kan dit dus net zo goed als een niet verlegen jongen? Een man hoeft dus niet per se een gemakkelijke prater te zijn om contact te kunnen maken? Het feit dat hij verlegen is, maakt neit dat hij op een lager niveau zit dan bijvoorbeeld jij, of dat vrouwen niet op hem kunnen vallen.
Verlegen.. Wat is verlegen?
Het iets te spannend vinden om iets te zeggen waardoor je een barriere voelt bij je woorden?
Of is dat de barriere an sich? Bij het 2e zal je niet zo snel een vrouw ''versieren'' lijkt me.
Rustig aan.
pi_113495338
quote:

[..]

Definieer jij eens wat een ''verlegen type'' is, en wat een ''praatjesmaker'' is.

Beetje loze kreten die volledig subjectief interpreteerbaar zijn.
Rustig aan.
pi_113495446
quote:

[..]

Tjah... En wat betekend ''niet zoenen voor de fun''
Dat je iemand echt interessant moet vinden, en het niet met een zogezegde ''no body'' doet.
Of dat je het pas doet als je iemand al heel goed kent?..
Rustig aan.
pi_113495550
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Arrogante uitstraling --> Afknapper.

Gek genoeg probeer ik ze voor de lol soms aan te spreken om te kijken hoe ze reageren... Gek genoeg kloppen mijn vooroordelen best vaak (En nee dat komt niet omdat ik ze anders aanspreek, ik spreek ze namelijk gewoon op ''dezelfde'' manier aan)
Rustig aan.
pi_113495647
Ha Kingtoppie! Ik zat me serieus al af te vragen wanneer je in dit topic op zou komen dagen! ±D
pi_113495666
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah... En wat betekend ''niet zoenen voor de fun''
Dat je iemand echt interessant moet vinden, en het niet met een zogezegde ''no body'' doet.
Of dat je het pas doet als je iemand al heel goed kent?..
Dat laatste.
pi_113495735
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Wat nu als je niet wilt dat een vrouw jouw eigenschappen hebt?
Waarom uberhaupt een vrouw selecteren op ''eigenschappen''?
Ik denk dat er oneindig veel compinaties mogelijk zijn waar ik geinteresseerd in zou kunnen zijn, dat weet ik mijn god niet te vertellen wat in de praktijk allemaal zou kunnen werken.
Rustig aan.
pi_113495740
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ha Kingtoppie! Ik zat me serieus al af te vragen wanneer je in dit topic op zou komen dagen! ±D
:W
Rustig aan.
pi_113495755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dat laatste.
Het probleem vind ik een beetje dat als het allemaal zo lang duurt dat de spanning volledig wegstroomt... Als een bad waar je de stop hebt uitgetrokken.
Rustig aan.
pi_113495826
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Als jij vóór de relatie niet open en eerlijk tegen mij bent, dan zul je nooit toekomen aan dat fysieke deel.
Het is niet voor iedereen even makkelijk om open te zijn....
Eerlijk gezegd maak ik het zelden mee dat een meisje echt open tegen mij doet... Ja tenzij ze over een probleem praat, maar qua aantrekkingskracht... Neuh niet echt... Mijn sensoren werken wel op complimentjes wat dat betrefd...
Rustig aan.
pi_113495860
quote:

[..]

Wat is verachtelijk gedrag?
Rustig aan.
pi_113495967
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Mooie post.
Rustig aan.
pi_113496768
6 maanden bewust gaan wachten met seks, nee. Anders is het als je elkaar 6 maanden hebt leren kennen en de klik dan wel dronken geile nacht komt later.

Ik val niet in slaap na goeie seks. Ik wil nog een keer. :9

En seks is voor mij een selectiecriterium, zeker geen "belangrijke component", maar een wezenlijk punt.

Dus er bestaan veel verschillende mannen en vrouwen. De potjes en dekseltjes vinden elkaar steeds weer. En meestal passen er meerdere dekseltjes op meerdere potjes.

De achterlijke religieuze monogamie zijn we toch wel es voorbij lijkt me.

donderdag 28 juni 2012 @ 08:10:32 #206
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113497666
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
6 maanden bewust gaan wachten met seks, nee. Anders is het als je elkaar 6 maanden hebt leren kennen en de klik dan wel dronken geile nacht komt later.

Ik val niet in slaap na goeie seks. Ik wil nog een keer. :9

En seks is voor mij een selectiecriterium, zeker geen "belangrijke component", maar een wezenlijk punt.

Dus er bestaan veel verschillende mannen en vrouwen. De potjes en dekseltjes vinden elkaar steeds weer. En meestal passen er meerdere dekseltjes op meerdere potjes.

De achterlijke religieuze monogamie zijn we toch wel es voorbij lijkt me.
Grappig hoe de discussie loopt, want de wat meer conservatieve mensen deden hun verhaal om aan te geven aan firefly dat hoe hij met dingen omgaat niet de manier is waarop zij daar mee omgaan.
pi_113500821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Arrogante uitstraling --> Afknapper.

Gek genoeg probeer ik ze voor de lol soms aan te spreken om te kijken hoe ze reageren... Gek genoeg kloppen mijn vooroordelen best vaak (En nee dat komt niet omdat ik ze anders aanspreek, ik spreek ze namelijk gewoon op ''dezelfde'' manier aan)
Wat jij voelt, voelen zij ook. Zodra je er niet eens aan denkt, is haar reactie compleet willekeurig. Als je heeeel erg "dom denkt" dan zul je later achteraf denken "Oh ze zag er eigenlijk wel arrogant uit". Bij mij was die turnaround van die "arrogante lookalikes" ook pas dit jaar dat ze lief kunnen doen.
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:57:23 #208
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113503710
quote:
You can make more friends in two months by becoming interested in other people than you can in two years by trying to get other people interested in you.
pi_113504382
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:57 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

mooie uitspraak.
  donderdag 28 juni 2012 @ 12:36:15 #210
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113505525
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

mooie uitspraak.
Mooie is dat als je echt geïnteresseerd bent je weinig "fear of aproach" hebt (om binnen dit topic te blijven), heb je het zelfvertrouwen omdat je niet bezig bent wat mensen van je denken en ontwikkel je gezonde vriendschappen.

Je ziet veel mensen om je heen pochen, en zich groter voordoen dan ze zijn, (heeft ook met de nederlandse prestatiecultuur te maken) terwijl het enige wat ze willen is dat iemand gewoon echt interesse in hun heeft. Dus niet om wat ze allemaal niet zouden doen, maar wie ze zijn...
pi_113506189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Mooie is dat als je echt geŠnteresseerd bent je weinig "fear of aproach" hebt (om binnen dit topic te blijven), heb je het zelfvertrouwen omdat je niet bezig bent wat mensen van je denken en ontwikkel je gezonde vriendschappen.

Je ziet veel mensen om je heen pochen, en zich groter voordoen dan ze zijn, (heeft ook met de nederlandse prestatiecultuur te maken) terwijl het enige wat ze willen is dat iemand gewoon echt interesse in hun heeft. Dus niet om wat ze allemaal niet zouden doen, maar wie ze zijn...
Ja precies, de ware zelf komt altijd een keer naar boven. Het heeft ook geen zin om je identiteit te koppelen aan iemands reactie wat de massa inderdaad doet. Je groter voordoen is in principe impressie inplaats van expressie, want je verstopt dan je ware zelf.
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:30:58 #212
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113508191
Ik kwam dit artikel tegen over de gevaren van "womanizers"

http://www.psychologytoda(...)he-lady-killer-files

De volgende quotes:

quote:
Casanovas—or players or lotharios—are men who devote a large amount of their energy to bedding as many women as possible. They are charming—they have to be—and often intuitive about women's emotions, knowing which buttons to push to make women feel both flattered and attracted. But the practice can be detrimental, not just to the women they seduce, but also to the men themselves, who say that their single-minded pursuit of women distracts them from their careers and friendships. Plus, the very skills that make someone an accomplished womanizer—such as manipulation—often work against them when they do settle into long-term relationships.
quote:
The messages men tell themselves can also contribute to an insatiable need for new partners. "If you believe more is better and seek variety for its own sake, it becomes self-reinforcing," Pelusi says. "It's not sex, per se; they could have just as much—increasingly better—sex in a relationship. But they become inured to sex with the same woman. It feels stale."
pi_113511967
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik kwam dit artikel tegen over de gevaren van "womanizers"

http://www.psychologytoda(...)he-lady-killer-files

De volgende quotes:

[..]

[..]

Dat is vooral de "oude stijl". Button pushing etc.
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:05:17 #214
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113512591
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is vooral de "oude stijl". Button pushing etc.
Vooruit, maar deel 2 van quote 1 en quote 2 zijn nog wel van toepassing.
pi_113514742
"More is better" staat haaks op "freedom from outcome" en is inderdaad niet iets wat je moet aan nemen. Bij mensen die echt goed zijn maakt het niet uit of ze drie vrouwen op één dag hebben of een periode helemaal niet.
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:15:57 #216
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113515864
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:52 schreef firefly3 het volgende:
"More is better" staat haaks op "freedom from outcome" en is inderdaad niet iets wat je moet aan nemen. Bij mensen die echt goed zijn maakt het niet uit of ze drie vrouwen op één dag hebben of een periode helemaal niet.
Klopt, maar de "freedom from outcome" die je beschrijft heeft betrekking op die éne vrouw die je dat moment ontmoet, maar niet op "vrouwen ontmoeten als levenstijl"

"Vrouwen ontmoeten als levensstijl" getuigt van zichzelf al van "more is better"
pi_113516605
Als je "uitzoomt", dus vrouwen over het algemeen, moet je nog steeds "freedom from outcome" hebben. Je vliegt de goede richting op zonder eind bestemming. Want het "nu" is datgene wat echt telt.
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:33:01 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113516717
freedom from outcome?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:41:52 #219
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113517088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:33 schreef Maanvis het volgende:
freedom from outcome?
Dat je een dame probeert te versieren, maar als het niet klikt je geen emotioneel wrak wordt.
pi_113517239
Ja, je gaat de richting op waarbij je closer wordt met meer en leukere vrouwen, maar tegelijk moet je los staan van resultaat. Hierbij kan je eigen ego in de weg staan.
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:58:12 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113517817
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat je een dame probeert te versieren, maar als het niet klikt je geen emotioneel wrak wordt.
Dat moet je nooit doen! Er om laggen als je op je bek gaat! De humor er van in zien.

Dan maak je de leukste dingen mee, neem dat van mij aan! De leukste verhalen van op je bek gaan, maar ook de gekste leuke verhalen van succes verhalen.

Die lijpe clouwn zij het vroeger al, wat er ook gebeurd? Altijd blijven laggen!
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:04:00 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113518056
quote:

[..]

dus je kunt dat 'vrijheid van uikomst' noemen?
Een gedicht over Maanvis
pi_113518098
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat moet je nooit doen! Er om laggen als je op je bek gaat! De humor er van in zien.

Dan maak je de leukste dingen mee, neem dat van mij aan! De leukste verhalen van op je bek gaan, maar ook de gekste leuke verhalen van succes verhalen.

Die lijpe clouwn zij het vroeger al, wat er ook gebeurd? Altijd blijven laggen!
Precies, zelfs "afwijzingen" zijn leuk. Deze mindset moet je hebben.
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:05:15 #224
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113518102
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef firefly3 het volgende:
Ja, je gaat de richting op waarbij je closer wordt met meer en leukere vrouwen, maar tegelijk moet je los staan van resultaat. Hierbij kan je eigen ego in de weg staan.
Maar dat spreekt toch elkaar tegen? Je focust je op vrouwen (levenstijl, dus resultaat), en dan wil je aan de andere kant daar weer los van staan?

Als het resultaat je niet uitmaakt hoef je toch helemaal geen vrouwen aan te spreken?

Kijk, ik snap echt wel dat veel dingen die je zegt een grote kern van waarheid hebben, alleen heeft het zoveel "bloatware".

Vrouwen aanspreken doet iemand die lekker in zijn vel zit toch wel.
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:05:48 #225
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113518123
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus je kunt dat 'vrijheid van uikomst' noemen?
Jij hoeft zeker geen cursus engels te doen! ^O^
pi_113518232
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef firefly3 het volgende:
En daar zit de uitdaging: aan de ene kant heb je het ego nodig voor de interactie, want je moet nadenken over wat de ander zegt en putten uit het geheugen, terwijl je aan de andere kant het gedeelte van het ego dat waakt voor pijn en dus zelfkritiek stimuleert loslaten moet.

Overigens hoeft dat niet eens, want op je bek gaan is ook leuk zoals je hier schrijft:
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Precies, zelfs "afwijzingen" zijn leuk. Deze mindset moet je hebben.
:)

Dan ben je als het ware de lachende 3e van jezelf. :P
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:11:38 #227
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113518330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:09 schreef Gray het volgende:

[..]

En daar zit de uitdaging: aan de ene kant heb je het ego nodig voor de interactie, want je moet nadenken over wat de ander zegt en putten uit het geheugen, terwijl je aan de andere kant het gedeelte van het ego dat waakt voor pijn en dus zelfkritiek stimuleert loslaten moet.

Overigens hoeft dat niet eens, want op je bek gaan is ook leuk zoals je hier schrijft:

Je bent wel op dreef Gray met je "hogere filosofie" ;)

Op je bek gaan is ook gewoon een onderdeel van het leven, en van fouten leert men. (of zou men moeten leren... :7 )
pi_113520659
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je bent wel op dreef Gray met je "hogere filosofie" ;)
Hou op, schei uit. :P

quote:
Op je bek gaan is ook gewoon een onderdeel van het leven, en van fouten leert men. (of zou men moeten leren... :7 )
Een fout is voornamelijk een les van hoe het niet moet en dus een positieve ontwikkeling. ;)
pi_113525468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar dat spreekt toch elkaar tegen? Je focust je op vrouwen (levenstijl, dus resultaat), en dan wil je aan de andere kant daar weer los van staan?

Als het resultaat je niet uitmaakt hoef je toch helemaal geen vrouwen aan te spreken?

Kijk, ik snap echt wel dat veel dingen die je zegt een grote kern van waarheid hebben, alleen heeft het zoveel "bloatware".

Vrouwen aanspreken doet iemand die lekker in zijn vel zit toch wel.
Het houdt niet op bij "een vrouw automatisch aanspreken". Dat is pas "niveau 1" :P
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:31:53 #230
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113526769
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het houdt niet op bij "een vrouw automatisch aanspreken". Dat is pas "niveau 1" :P
Dus het is niet FOO...

Misschien niet in individuele situaties, maar wel uitgezoomd.
pi_113527581
quote:
Oh, oppervlakkig dus.
Ja, ik generaliseer.
pi_113527867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:31 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dus het is niet FOO...

Misschien niet in individuele situaties, maar wel uitgezoomd.
Het gaat om je eigen acties en of je daarbij steeds meer jezelf bent, inclusief fysiek contact.Niet het resultaat.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 08:13:12 #233
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113545220
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het gaat om je eigen acties en of je daarbij steeds meer jezelf bent, inclusief fysiek contact.Niet het resultaat.
Als het doel is om jezelf te zijn, hoef je geen focus op vrouwen te hebben.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 10:34:42 #234
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_113548119
Mag ik nu dit heel boekwerk samenvatten onder de zin 'alle vrouwen zijn hoeren'?

Of heb ik het verkeerd begrepen :')

Mijn centrale punt is dat om vrouwen te krijgen je vooral maar een beetje moet aankloten en er zo min mogelijk mee bezig moet zijn. Bij voorkeur met hele andere dingen bezig zijn, maar wel veel contacten leggen. Dan heb je een vijvertje en is er weer wat te vissen. Maar geef haar wel het gevoel dat ze jou heeft gevangen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_113550758
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat jij voelt, voelen zij ook. Zodra je er niet eens aan denkt, is haar reactie compleet willekeurig. Als je heeeel erg "dom denkt" dan zul je later achteraf denken "Oh ze zag er eigenlijk wel arrogant uit". Bij mij was die turnaround van die "arrogante lookalikes" ook pas dit jaar dat ze lief kunnen doen.
Gast, komop, je kunt echt wel IETS zien aan iemands uitstraling. Jezus christus _O-
Rustig aan.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:28:43 #236
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113552389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Mooie is dat als je echt geïnteresseerd bent je weinig "fear of aproach" hebt (om binnen dit topic te blijven), heb je het zelfvertrouwen omdat je niet bezig bent wat mensen van je denken en ontwikkel je gezonde vriendschappen.

Henry Rollins, geweldige vent, heeft ooit zoiets gezegd van dat je de wereld rond kunt reizen, zonder ergens de taal werkelijk te spreken, maar gewoon je poot uit te steken, te lachen, en te zeggen "Hi, I'm Henry, how are you?"

En dat is wel de onzin van angst voor vreemden die we onszelf aanpraten gedurende ons opgroeien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113552444
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 08:13 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als het doel is om jezelf te zijn, hoef je geen focus op vrouwen te hebben.
Dat komt vanzelf als je geheel op je gemak bent. Zelfs in openbare gelegenheden. Maar voordat je die gemak krijgt, moet je eerst buiten je comfort zone zijn geweest. Er zijn oneindig van dit soort grenzen die je kunt neerslaan.
pi_113552522
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gast, komop, je kunt echt wel IETS zien aan iemands uitstraling. Jezus christus _O-
Ja ok, sommigen wel :P Maar ik bedoel dus dat de massa toch wel aardig tegen je doet als je erg congruent bent. Hoe meer open jij bent, hoe meer open zij zijn.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 14:08:08 #239
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113556582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf als je geheel op je gemak bent. Zelfs in openbare gelegenheden. Maar voordat je die gemak krijgt, moet je eerst buiten je comfort zone zijn geweest. Er zijn oneindig van dit soort grenzen die je kunt neerslaan.
klopt, maar dan heb je algemene focus op basis van je persoonlijke situatie. Het zal bijvoorbeeld niet zo zijn dat je geen dames durft aan te spreken, maar wel alle heren. Het is dus een algemeen probleem.

En natuurlijk heeft elk soort contact zijn eigen uitdagingen, maar dat is iets wat natuurlijk groeit als je maar een beetje uitstapt.
pi_113556874
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:46 schreef Northside het volgende:

[..]

Oh, oppervlakkig dus.
Inderdaad. Emoties moeten vooral niet te veel mee gaan doen lees ik hier. Bange mannen.
pi_113557921
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:14 schreef Disorder het volgende:

[..]

Inderdaad. Emoties moeten vooral niet te veel mee gaan doen lees ik hier. Bange mannen.
Echte mannen zien vrouwen niet als vlees dat ze perse moeten keuren ;)
dus
  vrijdag 29 juni 2012 @ 14:48:35 #242
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113558425
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:37 schreef Evie het volgende:

[..]

Echte mannen zien vrouwen niet als vlees dat ze perse moeten keuren ;)
hahah, en waar komt deze wijsheid vandaan?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_113558477
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het zou zomaar van mij kunnen komen. *)
pi_113558800
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Het zou zomaar van mij kunnen komen. *)
O vertel :P
dus
pi_113560337
Waarom zou je emotioneel worden over een vrouw die je net kent?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:40:56 #246
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113560741
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef firefly3 het volgende:
Waarom zou je emotioneel worden over een vrouw die je net kent?
Wat versta jij onder emotioneel? Elk menselijk gedrag wordt door emoties gestuurd.
pi_113561261
Waar disorder het over heeft
pi_113561495
ik vind dit een leuk topic
  vrijdag 29 juni 2012 @ 16:39:14 #249
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_113563301
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef Sjacq het volgende:
ik vind dit een leuk topic
Ik niet.

Gezever.

Eindeloos.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 16:40:32 #250
5428 crew  miss_sly
pi_113563350
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:39 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik niet.

Gezever.

Eindeloos.
Dat zou jou juist aan moeten spreken ;)
pi_113563673
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef Evie het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd :7

[..]

O vertel :P
Zie het alsof je elke dag je lievelingshapje mag eten, en dat hebt gedaan voor jaren lang. Op een gegeven moment is het niet bijzonder meer tenzij het met iets 'extra's' komt, zoals fijn gezelschap, of verandering van de smaakervaring door dynamiek in hoe de ingrediënten naar de voorgrond treden.

Jaja, liefde gaat door de maag. :P
pi_113569630
DUrp
Rustig aan.
pi_113591296
Gisteren al vanaf het begin uit mijn comfort zone gestapt. Als tegenliggend verkeer in een winkelstraat snachts een groep van 4 vrouwen (allemaal lekker, waarbij 1 super lekker!!!!!!!!) met daarachter allemaal gasten benaderd. Met super lekker bedoel ik dus echt een 1 uit de 1000. In mijn eentje recht op de lekkerste af, en direct gezegd dat ik vond dat ze mooie benen had, ook al kon iedereen gezellig meeluisteren. Ze vond het leuk en begon gelijk met haar haar te spelen, nog ff snel gepraat met elkaar maar de rest van de groep wilde verder. Het valt me op dat hoe meer je jezelf bent, hoe "onderdaniger en receptiever" het stemmetje wordt van haar. De volgende keer nog harder erin gaan en een sterkere frame opzetten dan heel die groep bij elkaar. Maar ondanks dat ik er meer uit had kunnen halen, vind ik het toch wel een mooie actie om het geheel nuchter te doen op straat.

Misschien dat er nog iemand hier is die een tip kan geven voor grote groepen vrouwen op straat die tegemoet komen aanlopen waarbij je de lekkerste uit de groep wilt vissen in een korte tijd bestek?
pi_113593508
Nee, en de meisjes waarop ik zou vallen zouden dat niet waarderen trouwens.
Rustig aan.
pi_113593983
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, en de meisjes waarop ik zou vallen zouden dat niet waarderen trouwens.
Dus de meisjes waarop je zou vallen zouden liever voor hun vriendinnen groep kiezen? :? En hoe kan dit bepalen of je op haar valt of niet
pi_113594027
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus de meisjes waarop je zou vallen zouden liever voor hun vriendinnen groep kiezen? :? En hoe kan dit bepalen of je op haar valt of niet
Nee het meisje waarop ik zou vallen zou het niet waarderen dat ik gelijk met een of andere flirterig / opdringerige opmerking kom...
Rustig aan.
pi_113594072
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee het meisje waarop ik zou vallen zou het niet waarderen dat ik gelijk met een of andere flirterig / opdringerige opmerking kom...
Het was niet opdringerig want ik was helemaal mezelf en stond los van resultaat. Ik wilde het gewoon tegen haar zeggen :) En daardoor reageerde ze positief.
pi_113594154
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het was niet opdringerig want ik was helemaal mezelf en stond los van resultaat. Ik wilde het gewoon tegen haar zeggen :) En daardoor reageerde ze positief.
Ja het is een compliment, ja dat is leuk om te krijgen, ja jij bracht het op een integere manier...
Maar nee het type meisje wat ik leuk zou vinden zou dat niet waarderen als openingszin. Ik zou mezelf uitschakelen.
Rustig aan.
pi_113594264
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja het is een compliment, ja dat is leuk om te krijgen, ja jij bracht het op een integere manier...
Maar nee het type meisje wat ik leuk zou vinden zou dat niet waarderen als openingszin. Ik zou mezelf uitschakelen.
Intent + Freedom from outcome. Hoe harder je gaat, hoe meer losgekoppeld je moet zijn van resultaat. Elke meid vind een complimentje leuk, maar dan moet het wel authentiek zijn en welgemeend. Ook al is het zin nummer 1, als je gewoon normaal relaxed doet en het niet zegt om er iets uit te halen is het ok. Het is geen "openingszin", want een openingszin lijkt alsof je als doel hebt om er een gesprek uit te halen. Dat moet het ook niet zijn, alleen puur een expressie van jezelf. En dat kan elke vrouw waarderen.
pi_113594324
O jazeker dat waardeert ze, maar laat ik zeggen dat het meisje wat ik leuk vindt dat type man niet interessant vindt. Dus dan vindt ze het wel een compliment, maar wilt ze er verder niks mee doen.
Rustig aan.
pi_113594492
Vrouwen en semi-virgins gaan altijd haten in dit soort topics. Het grappige is dat in de praktijk dit gedrag juist door veel vrouwen fijn gevonden wordt. Uiteindelijk gaat het voornamelijk om 'delivery'. Je kan veel maken als je het op de juiste manier brengt, zowel qua spraak als houding.

Ben zelf niet actief bezig geweest met vrouwen versieren als levensstijll (maar wel lichtelijk het toepassen van dergelijke technieken), want in een zekere zin verneukt het je kijk op vrouwen (naar zeer oppervlakkig) en heb gemerkt dat het op den duur een soort obsessie wordt. Vrouwen worden een cijfer op een schaal van 1 tot 10 en zo worden ze in deze ''community'' ook beschreven.
Dergelijke technieken zeker toepassen, maar maak er geen levensstijl van. Vrouwen versieren als levensdoel klinkt sowieso behoorlijk triest.
pi_113594648
quote:
Misschien dat er nog iemand hier is die een tip kan geven voor grote groepen vrouwen op straat die tegemoet komen aanlopen waarbij je de lekkerste uit de groep wilt vissen in een korte tijd bestek?
Wat is kort? Iig niet meteen op haar afstappen, maar meer op de groep in het geheel, ook de mannen. Laat zien dat je sociaal bent en zelfverzekerd. De mannen zien je dan niet meer als een bedreiging en de dame in kwestie gaat je waarderen. (Als jij haar al op waarde hebt geschat, waarom zou jij dan nog interessant zijn?) Zij moet jouw goedkeuring/waardering vervolgens krijgen.
pi_113594698
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
O jazeker dat waardeert ze, maar laat ik zeggen dat het meisje wat ik leuk vindt dat type man niet interessant vindt. Dus dan vindt ze het wel een compliment, maar wilt ze er verder niks mee doen.
Ooooh dat is zeer herkenbaar inderdaad!!. Dat je haar "over valideert" waardoor ze ineens geen interesse heeft. Dat gebeurd mij pas de laatste paar weken dat ik haar niet over valideer terwijl ik met een complimentje begin.

Wat ik doe nu en geleerd heb is gewoon doorgaan praten alsof er niets gebeurd is. Wat ik fout deed was wachten op haar reactie. Als je haar reactie totaal niet boeiend vind (zo relaxed moet je je al bij voorbaat voelen), komt er interesse. Dus zeg maar gewoon door blijven gaan met alles alsof er niets bijzonders is gebeurd. Dat is ook met zoenen enzo, als je haar gezoend hebt moet je er achteraf ook niet ineens een "big deal" van maken en naar reactie pingen, want dan is er de neiging dat het de laatste keer is.
pi_113594758
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 13:26 schreef firefly3 het volgende:

Loop op de meest Alfaman van de groep af en geef hem een kopstoot en neem zijn positie in de pack over!

Nu mag jij alles doen met zijn vrouwtjes wat god wel en niet verboden heeft! :Y
pi_113594827
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wat is kort? Iig niet meteen op haar afstappen, maar meer op de groep in het geheel, ook de mannen. Laat zien dat je sociaal bent en zelfverzekerd. De mannen zien je dan niet meer als een bedreiging en de dame in kwestie gaat je waarderen. (Als jij haar al op waarde hebt geschat, waarom zou jij dan nog interessant zijn?) Zij moet jouw goedkeuring/waardering vervolgens krijgen.
Je hebt gelijk dat je het niet als levensdoel moet zien, meer als hobby.

Binnen 15min ofzo. Ik weet niet zeker of die mannen erbij hoorden maar liepen er vlak achter, maar een groep van 4 vrouwen bezig houden op straat vind ik vrij lastig en wil het liefst 1 op 1 contact met die ene vrouw zo snel mogelijk.
pi_113594963
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat je het niet als levensdoel moet zien, meer als hobby.

Binnen 15min ofzo. Ik weet niet zeker of die mannen erbij hoorden maar liepen er vlak achter, maar een groep van 4 vrouwen bezig houden op straat vind ik vrij lastig en wil het liefst 1 op 1 contact met die ene vrouw zo snel mogelijk.
Bij 1 op 1 contact zet je haar als het ware voor de keuze, jij of je vriendinnen. Wie denk je dat dat gaat winnen als zij jou nog niet op waarde heeft geschat? Als haar vriendinnen op dat moment beslissen om weg te gaan, gaat ze zonder twijfel mee. It's a girls night out.
pi_113595002
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:28 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Loop op de meest Alfaman van de groep af en geef hem een kopstoot en neem zijn positie in de pack over!

Nu mag jij alles doen met zijn vrouwtjes wat god wel en niet verboden heeft! :Y
pi_113595015
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Bij 1 op 1 contact zet je haar als het ware voor de keuze, jij of je vriendinnen. Wie denk je dat dat gaat winnen als zij jou nog niet op waarde heeft geschat? Als haar vriendinnen op dat moment beslissen om weg te gaan, gaat ze zonder twijfel mee. It's a girls night out.
Je hebt wel gelijk, er moet veel tijd en energie in gestoken worden. Er is geen easy way out.
pi_113595017
Mijn 'stijl' van versieren is door heel opdringerig te zijn. Een beetje op het randje van wat je wel en niet zou moeten doen en zeggen tegen iemand die je eigenlijk nog niet kent.

Een vrouw die in je geïnteresseerd is zal dat toelaten, een vrouw die niet in je geïnteresseerd is, is heel snel weg.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mijn uiterlijk en lichaamsbouw mee heb :)
pi_113595186
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, er moet veel tijd en energie in gestoken worden. Er is geen easy way out.
Ik denk dat het niet zozeer meer tijd verreist, maar wel een andere aanpak. Als de andere vrouwen uit de groep jou ook goedgekeurd hebben, (wat vrijwel alleen kan door hun op dezelfde wijze te behandelen, of misschien in het begin zelfs meer aandacht aan te besteden - dat heeft de plus dat jij nog geen enkele waardering hebt gegeven aan de ''target'' maar je tegelijkertijd wel waardering opbouwt bij haar) dan is de kans dat ze haar forceren om met hun mee te gaan een stuk kleiner, omdat ze jou ook vertrouwen. Haar van de groep isoleren komt na deze fase van vertrouwen en waarde opbouwen bij de groep.
pi_113595283
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:42 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet zozeer meer tijd verreist, maar wel een andere aanpak. Als de andere vrouwen uit de groep jou ook goedgekeurd hebben, (wat vrijwel alleen kan door hun op dezelfde wijze te behandelen, of misschien in het begin zelfs meer aandacht aan te besteden - dat heeft de plus dat jij nog geen enkele waardering hebt gegeven aan de ''target'' maar je tegelijkertijd wel waardering opbouwt bij haar) dan is de kans dat ze haar forceren om met hun mee te gaan een stuk kleiner, omdat ze jou ook vertrouwen. Haar van de groep isoleren komt na deze fase van vertrouwen en waarde opbouwen bij de groep.
Daar heb je gelijk in, ik wilde gewoon een easy way out. Maar die is er denk ik niet.
pi_113595344
Niet te letterlijk nemen, maar "door blijven gaan" met zelf expressie is het. Zo ver was het niet gegaan met die meid op straat overigens.

pi_113595483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef firefly3 het volgende:
Niet te letterlijk nemen, maar "door blijven gaan" met zelf expressie is het. Zo ver was het niet gegaan met die meid op straat overigens.

[ afbeelding ]
Dit lijkt meer op het push/pull principe?

Wat ook leuk is, is een nagg verwerken in een compliment. Vooral om te laten zien dat je haar waardeerd maar niet op een opstuk plaatst (iets wat veel good-looking vrouwen toch wel gewend zijn, doordat zij veelal aanbeden woorden door mannen).

"Mooie hakken! Nieuw? Volgens mij zag ik iemand met dezelfde..."
"Mooie nagels! Zijn ze echt?"

En dan maar kijken hoe speels ze reageert... _O-
pi_113595679
Meteen openen met een neg joh haha
pi_113595721
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:52 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Dit lijkt meer op het push/pull principe?

Wat ook leuk is, is een nagg verwerken in een compliment. Vooral om te laten zien dat je haar waardeerd maar niet op een opstuk plaatst (iets wat veel good-looking vrouwen toch wel gewend zijn, doordat zij veelal aanbeden woorden door mannen).

"Mooie hakken! Nieuw? Volgens mij zag ik iemand met dezelfde..."
"Mooie nagels! Zijn ze echt?"

En dan maar kijken hoe speels ze reageert... _O-
Haha nice. Het mooie is dat alles in principe weer op zelfvermaak en zelf expressie uit komt. Want push pull en neggen doe je automatisch als je je goed en relaxt voelt. Al kan je soms wel een beetje bijsturen.

Je kunt zo relaxt/spontaan zijn dat je automatisch complimentjes en negatieve dingen naar haar toe vuurt en wordt je ook automatisch meer fysiek.
pi_113595806
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:57 schreef Cockwhale het volgende:
Meteen openen met een neg joh haha
Je moet leren kaliberen, naarmate je meer ervaring krijgt, zul je merken dat niet alle vrouwen negs waarderen. Sommige vrouwen hoef je niet door middel van negss naar je eigen level te brengen. Vooral, de meestal mooiere, enigzins arrogante vrouwen hebben neggs nodig.

Met sommige vrouwen kun je ook gewoon heel direct een gesprek beginnen, op hen zal een neg juist slecht werken...
pi_113595960
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Je moet leren kaliberen, naarmate je meer ervaring krijgt, zul je merken dat niet alle vrouwen negs waarderen. Sommige vrouwen hoef je niet door middel van negss naar je eigen level te brengen. Vooral, de meestal mooiere, enigzins arrogante vrouwen hebben neggs nodig.

Met sommige vrouwen kun je ook gewoon heel direct een gesprek beginnen, op hen zal een neg juist slecht werken...
Hoe meer ervaring hoe smoother je wordt, en dan ben je meer als "water".
pi_113595972
't Was ook niet geheel serieus bedoeld, maar 't is wel leuk om te doen :)
pi_113595978
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef firefly3 het volgende:

[ afbeelding ]
Deze grafiekjes geven opnieuw aan waarom dit zo'n bezopen topic is. Namelijk gebaseerd op flauwekul theorietjes van zolderkamer autisten.

Een vrouw voelt zich tot je aangetrokken of niet. Als zij zich tot je aangetrokken voelt dan maakt het geen bal uit wat je zegt. Voelt zij zich niet tot je aangetrokken, dan kun je lullen tot je een ons weegt, een telefoonnummer scoren, een afspraak maken... maar ze zal niet opnemen of ze zal niet komen opdagen op de afspraak.

Dus... get a life! En de vrouwen zullen dat leven binnenwandelen!
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:07:27 #280
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113595984
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Veel vrouwen nemen zichzelf veel te serieus en zien het echt als een persoonlijke belediging als je ze wat pest. Daarentegen, de vrouwen die wel wat zelfspot hebben kunnen er tegen en "pakken je terug". De laatste groep zijn echt pareltjes en kan je hele leuke tijden mee beleven.
pi_113596014
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:07 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Deze grafiekjes geven opnieuw aan waarom dit zo'n bezopen topic is. Namelijk gebaseerd op flauwekul theorietjes van zolderkamer autisten.

Een vrouw voelt zich tot je aangetrokken of niet. Als zij zich tot je aangetrokken voelt dan maakt het geen bal uit wat je zegt. Voelt zij zich niet tot je aangetrokken, dan kun je lullen tot je eens ons weegt, een telefoonnummer scoren, een afspraak maken... maar ze zal niet opnemen of ze zal niet komen opdagen op de afspraak.

Dus... get a life! En de vrouwen zullen dat leven binnenwandelen!
Het is alleen praktijk ervaring. Je ziet duidelijk waar vrouwen op reageren en je herkend patronen. Vrouwen kunnen pas gevoelens voor je krijgen als ze je kent.
pi_113596038
Als het niet werkte had ik het ook niet getekend :D
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:10:37 #283
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113596079
quote:
Een vrouw voelt zich tot je aangetrokken of niet. Als zij zich tot je aangetrokken voelt dan maakt het geen bal uit wat je zegt. Voelt zij zich niet tot je aangetrokken, dan kun je lullen tot je een ons weegt, een telefoonnummer scoren, een afspraak maken... maar ze zal niet opnemen of ze zal niet komen opdagen op de afspraak.

Deels eens met je post, al denk ik dat je aantrekkingskracht wel in een bepaalde mate kan regisseren.
Ik merk dat als ik in een goede stemming bent en mij zeker voel, ik alles kan zeggen wat ik maar wil en het komt wel goed. Heb ik een wat mindere bui, dan kan ik hetzelfde willen zeggen maar dan valt het vrijwel altijd slecht.
pi_113596177
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Deels eens met je post, al denk ik dat je aantrekkingskracht wel in een bepaalde mate kan regisseren.
Ik merk dat als ik in een goede stemming bent en mij zeker voel, ik alles kan zeggen wat ik maar wil en het komt wel goed. Heb ik een wat mindere bui, dan kan ik hetzelfde willen zeggen maar dan valt het vrijwel altijd slecht.
Herkenbaar, hieruit kan je leren dat het puur gaat om de uitstraling. Die zal er tevens voor zorgen dat alles wat je zegt op de juiste manier aankomt d.m.v. body-language. En vanuit de theorie dat communicatie bestaat uit 90% bodylanguage, maakt dat een hoop goed.

Dat verklaart je succes bij een goede bui.
pi_113596238
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Het zijn dus niet de woorden die je gebruikt die voor aantrekking zorgen. Ik kan tegen een meisje zeggen wat ik later op de avond met haar van plan ben, iemand anders kan hetzelfde zeggen en is plotseling een creep.

Een vrouw heeft niet meer dan een paar seconden nodig om te bepalen of jij haar mag palen!
pi_113596307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:14 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

[..]

Het zijn dus niet de woorden die je gebruikt die voor aantrekking zorgen. Ik kan tegen een meisje zeggen wat ik later op de avond met haar van plan ben, iemand anders kan hetzelfde zeggen en is plotseling een creep.

Een vrouw heeft niet meer dan een paar seconden nodig om te bepalen of jij haar mag palen!
Je moet het eerst voelen, en daarna laat je het tot expressie komen wat je voelt. Daar draait alles om: om authenticiteit.

Als je gaat push/pullen enzo om haar te krijgen gaat het je niet lukken. Als je het zo gecultiveerd hebt dat je het geheel natuurlijk doet als zelf vermaak en pure expressie van jezelf, dan gaat ze er wel in mee.

Dus daadwerkelijk zo op je gemak zijn met jezelf met je eigen gevoelens waardoor je het automatisch ook uitstraalt.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:18:41 #287
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113596387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:13 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Herkenbaar, hieruit kan je leren dat het puur gaat om de uitstraling. Die zal er tevens voor zorgen dat alles wat je zegt op de juiste manier aankomt d.m.v. body-language. En vanuit de theorie dat communicatie bestaat uit 90% bodylanguage, maakt dat een hoop goed.

Dat verklaart je succes bij een goede bui.
Absoluut. Meer vrouwen gaan je dan leuk vinden waardoor je je nog beter voelt op dit gebied. Omgekeerd kunnen een paar negatieve ervaringen weer leiden tot een negatieve spiraal waardoor je totaal genegeerd wordt in vrouwenland. Dit is voor mij wel min of meer het bewijs dat je uiterlijk er weinig toe doet en zelfvertrouwen essentieel is voor succes.
pi_113596434
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet het eerst voelen, en daarna laat je het tot expressie komen wat je voelt. Daar draait alles om: om authenticiteit.

Als je gaat push/pullen enzo om haar te krijgen gaat het je niet lukken. Als je het zo gecultiveerd hebt dat je het geheel natuurlijk doet als zelf vermaak en pure expressie van jezelf, dan gaat ze er wel in mee.

Dus daadwerkelijk zo op je gemak zijn met jezelf met je eigen gevoelens waardoor je het automatisch ook uitstraalt.
Ik maak me een beetje zorgen om je taalgebruik... het komt zo gehersenspoeld over :{

Maar ik kan je levensstijl wel waarderen... al geef ik zelf de voorkeur aan een vaste relatie! *;
pi_113596504
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Ik maak me een beetje zorgen om je taalgebruik... het komt zo gehersenspoeld over :{

Maar ik kan je levensstijl wel waarderen... al geef ik zelf de voorkeur aan een vaste relatie! *;
Wie zegt dat het materiaal alleen seks als doel heeft? Het ook gebruikt worden om naar een relatie toe te werken. Zoals firefly zegt: authenticity. Dat heeft ook waarde binnen een relatie.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:22:09 #290
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113596506
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:14 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Of ze een paar seconden nodig heeft weet ik niet, maar het is wel snel duidelijk of ze openstaat voor meer. Aan de andere kant merk ik, hoeft er ook maar weinig te gebeuren om een goeie vibe te verpesten waardoor je kansen, die er eerder zeker wel waren, ineens verkeken zijn. Het gaat inderdaad niet om de woorden an sich, maar hoe ze gebracht worden.
pi_113596559
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Alles is ook samen te vatten in gewoon: "speels zijn". Het speels zijn is ook belangrijk in een relatie. (en is eigenlijk ook een onderdeel van authenticiteit)
pi_113596640
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:22 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Wie zegt dat het materiaal alleen seks als doel heeft? Het ook gebruikt worden om naar een relatie toe te werken. Zoals firefly zegt: authenticity. Dat heeft ook waarde binnen een relatie.
Als ik het woord 'Authenticity' nog één keer hoor zeggen, maak ik een topicreport aan! _O-

Zelfde geldt voor 'Zelfvermaak'

WTF wie praat er nu zo! :{w
pi_113596887
quote:
Wat een ontzettende lulkoek :')

Ik ben niet echt een ouwehoer, heb het niet zo op hele gesprekken met mensen die ik niet ken... In jouw theorie ben ik dus onzeker en dat betekent dis dat ik een faalhaas ben die tot in de eeuwigheid sex heeft met zijn hand of opblaaspop...

Ik moet je teleurstellen. Ik ben alles behalve onzeker en de opblaaspop heb ik noot nodig gehad.
pi_113596921
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:32 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Wat een ontzettende lulkoek :')

Ik ben niet echt een ouwehoer, heb het niet zo op hele gesprekken met mensen die ik niet ken... In jouw theorie ben ik dus onzeker en dat betekent dis dat ik een faalhaas ben die tot in de eeuwigheid sex heeft met zijn hand of opblaaspop...

Ik moet je teleurstellen. Ik ben alles behalve onzeker en de opblaaspop heb ik noot nodig gehad.
Dus je bent niet verlegen en dus niet onzeker. Ik zeg alleen dat verlegen = onzeker.
pi_113596965
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus je bent niet verlegen en dus niet onzeker. Ik zeg alleen dat verlegen = onzeker.
Nee gast. Verlegen is niet gelijk aan onzeker. Wat een onzin.
pi_113597068
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:35 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Nee gast. Verlegen is niet gelijk aan onzeker. Wat een onzin.
Wikipedia "Verlegenheid uit zich vaak in "niet durven". Iemand die verlegen is heeft vaak moeite mensen aan te spreken, of zich in moeilijke situaties te begeven, of een confrontatie te zoeken. "
pi_113597098
Als je niet durft te praten ben je wel onzeker over jezelf. Wil je niet praten, dan is het een ander verhaal, maar ben je dus ook niet persé verlegen.
pi_113597263
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:39 schreef firefly3 het volgende:
Als je niet durft te praten ben je wel onzeker over jezelf. Wil je niet praten, dan is het een ander verhaal, maar ben je dus ook niet persé verlegen.
Onzeker over jezelf.. Of het gewoon te spannend vinden..
Rustig aan.
pi_113597333
*zucht*

Ok. Wat jij wilt.
pi_113597422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:46 schreef 1-0-8 het volgende:
*zucht*

Ok. Wat jij wilt.
Je bent net een vrouw die zichzelf niet snapt en te lang doordraaft in der (on)gelijk.
Rustig aan.
pi_113598129
LAST POST! o|O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')